Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
Ze sprężarki zlałem mniej więcej tyle ile wcześniej wlałem czyli ok 150. Może odrobinę więcej. Jeśli chodzi Ci o to czy były w niej 2 stany to wg mnie nie. Wygląda na to, że sprężarka jednak nie była fabrycznie zalana. Jeżeli w tym układzie ma być 220 ml oleju, to w sprężarce powinno być około połowy. Więc 150 lub trochę więcej, jak piszesz, to za...
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Tak tylko że adblu mam na Maxa a świeci się komunikat układ wydechowy stop
użyj Clipa lub NXR bo tak szukaj wiatru.
"Dziwne jest to "granie" wtryskiwaczy i świadczy raczej o uszkodzeniu wtryskiwaczy."- raczej o ciągłym zapowietrzaniu się układu paliwowego .
nie zauważyłeś żeby płyn ci się pienił? jak jest mało to układ się zapowietrzy i wywala przez pompę - wlew.
Dam znać czy układ jest szczelny.
Sprawdzić co pokazuje czujnik cisnienia doładowania, sprawdzić zasilanie na kostce przeplywki odpietej i wpiętej sprawdzić schemat elektryczny prześledzić układ wiazek
590 gram a ma być 580 w tym układzie
tak układ odpowietrzałem na początku po zalaniu i odpowietrzeniu ogrzewanie super ale po paru razach jazdy płyn ubywa i dlatego słabe ogrzewanie ale ciśnienie cały czas jest to nie zapowietrzony układ
DF967 Obwód czujnika wzbogaconej mieszanki -układ otwarty
Czujniki i instalacja sprawdzona i temperatury i ciśnienia wszystko sprawne wydech drożny układ szczelny .........?
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
o tym jedynym , w układzie klimatyzacji.
Cześć wszystkim. Pacjent Renault Master 2.3 diesel 2012 rok. Jeśli chodzi o BCM w tym samochodzie, mam nadpalony układ VN 820 PT. Chciałbym dowiedzieć się, za co on odpowiada.
Może. Jednak po rzeźbieniu układu paliwowego , najpierw wykonanie procedur fabrycznych.
(at)patt1234 Witam, czy i jak udało się rozwiązać problem? Mam to samo w Master II 2006 2,5dci, układ bezpieczników i przekaźników taki sam.
Nie potrzebnie czepiasz się tego oleju. Kontrolka oleju żeby się oświeciła trzeba kabel zmasować. Ikonka która się świeci w Twoim przypadku przeważnie związana jest z układem paliwowym.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, Nie można, ECM nie monitoruje układu niskiego ciśnienia
Witam i proszę o poradę Posiadam renault master z 2019r podczas jazdy ukazał się błąd sprawdź układ wydechowy a po jakiś 10 km sprawdź układ wtrysku i auto weszło w tryb awaryjny. Po przejechaniu następnych 15 km błąd układu wydechowego zginą a błąd układu wtrysku został i po dojechaniu do serwisu błędy zostały wykasowane a auto odzyskało moc. Niestety...
Jeżeli zaślepiony to trzeba szukać dalej - sprężarka , sterownie,szczelność,drożność układu wydechowego.
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Potrzebuję schematu układu elektrycznego Renault Master III 2.3 diesel 165KM 2015 rok. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa, prawdopodobnie problem z przekaźnikiem, niestety nie mogę zlokalizować, który to będzie przekaźnik, a nie chciałbym spalić. Bardzo proszę o pomoc sprawa pilna!
Nawet przy wyłączonej?
wilgoc w układzie albo uszkodzony zawor
Dzięki!
Dziś dzwoniłem do ASO umówić się na diagnostykę i podobno jest akcja serwisowa na przdkodowanie więc zobaczymy czy pomoże
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy. Z opisów błędów wynika że zanika mu napięcie na czujnikach i zacina się przepustnica a Ty mu każesz układ wtryskowy...
Jeśli silnik nie "gada" na samostarcie to znaczy że jest problem w układzie : rozrząd - układ korbowo-tłokowy.
Witam Czy nie prościej było by przeprowadzić diagnostykę komputerową? Na podstawie tego co napisałeś można obstawiać wiele rzeczy z układem doładowania na czele. Pozdrawiam
Jeśli nie widać wycieków a ubywa wody to może być wina uszczelki pod głowicą. Dodatkowo wysokie ciśnienie o tym świadczy że coś może być nie tak . Możesz sprawdzić przyrządem czy występuje CO2 w zbiorniku . A jka z paleniem rano i jaki dymek leci z wydechu ?
Podczas próby diagnozy układu hamulcowego żaden z systemów nie chce zareagować. Co to znaczy bo nie kumam ? Jak diagnoza ABS nie reaguje to jak odczytałeś błędy ? Inne podzespoły wygenerowały brak sygnału z ABS. Podczas "skanowania" wszystkich systemów głowica podłączona do gniazda diagn. nie może połączyć się z układem hamulcowym.
Witam Czy przekładał ktoś silnik w Masterze i dysponuje wiedzą czy pasuje on zamiennie z Ducato, Iveco Daily, Renault Messenger? Generalnie chodzi o słupek i układ wtryskowy. Dziękuje
Witam wszystkich! Przychodzę z problemem odpowietrzenia układu chłodzenia w Renault Master 2 2.5dci 2010r. Problemem polega na tym, iż gdzieś w układzie musi tworzyć się bańka powietrza jakby gdzieś płyn nie dochodził robiłem test na UPG wynik negatywny sprawdzona chłodniczka egr "jest sprawna" mechanicy rozkładają ręce nie mają pojęcia o co chodzi...
Ile czujników masz w obudowie termostatu i ile kostek w wiązce przy niej? Dodano po 2 Z tego co pamiętam, kwadratowa ma iść na zegary i podając na tą kostkę masę możesz sprawdzić czy wskaźnik wstanie. W każdym z "moich" Masterów jest inna obudowa i inny układ czujników.
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
witam. Mam podobnego mastera. ex-ambulans więc nie jestem pewien czy zawieszenie nie było modyfikowane. bardziej na przodzie vana są u mnie dwa zbiorniki na powietrze, w jednym z nich jest sensor. gdy przewody są uszkodzone(przerwany obieg) traktowane jest jak sensor wyłączony(włączony) i "myśli" ze jest odpowiednie ciśnienie i nie włącza kompresora....
Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Nie odpowiedzialnym jest przystąpienie do wymiany rozrządu, bez znajomości układu oraz bez posiadania blokad. Tu jest załącznik jak wykonać to na blokady, inaczej będzie trzeba oddać auto do fachowca.
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
Okej tylko ze do 2019 byl serwisowany w ASO więc maksymalnie płyn który był w układzie miał 2,5-3 lata. Sądze ze plyn ktory pracuje w nowym fabrycznym układzie nie mógłby się zabrudzić tak łatwo. I teraz około półtora roku temu został wymieniony płyn w całym układzie razem z komputerowym odpowietrzaniem pompy abs.
Witam u mnie okazało się że w kompresorze jest układ ze szczotkami który blokuje uruchomienie kompresora tzw układ zabezpieczający przed przegrzaniem.
Master nie posiada automatycznej skrzyni biegów . Skrzynia PA0/PA6 to skrzynia mechaniczna / zrobotyzowana i jest zalana olejem TRANSELF TRX 75W80 lub TRANSELF NFP 75W80. Do układu zmiany biegów ( hydraulicznego) ELF SPEEDMATIC
Na początek polecił bym podłączyć pod komputer i sczytać błędy jeżeli występują. Właściwa interpretacja pomoże w zlokalizowaniu usterki. Silnik nie chce odpalić, bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa.
witam mamy mastera 3.0 i problem z niskim cisnieniem w układzie paliwowym, na tablicy świeci sie check engine auto jedzie ale w trybie serwisowym max do ok 2000 obrotów zmieniony filtr paliwa 2x, zawór na listwie, sprawdzony zbiornik pod katem zabrudzeń, pod komputerem wszystko ok, proszę o rade jak sobie z tym poradziłeś pozdrawiam Marcin tel 501 273...
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Mam podobny problem z RENAULT MASTER 3 2,3DCI 170 KM. Po podłączeniu komputera JalTest pokazuje usterkę czujnika Nox przed i za katalizatorem i błąd przewodu podgrzewacza AdBlue. Mam kilka innych Masterów i przełożyłem na próbę czujniki, ale bez efektu. Po skasowaniu błędów pierwsze dwa odpalenia silnika bez błędów, a po kolejnym znów ''Sprawdź układ...
Ta druga mniejsza chłodnica jest chłodnicą EGR i nie powinna działać tylko gdy pompka EGR umieszczona pod lewym reflektorem działa. Może masz cos namieszane na wężach i ciepła woda która ma iść na nagrzewnicę i z powrotem na blok silnika jest puszczona przez układ chłodzenia EGR ???
Witam, mam uszkodzony kondensator w układów wspomagania w Renault Master. Nie mogę namierzyć takiego samego, czy można zastosować jakiś inny o tych parametrach 4400uF 25V ? Aż tak nie znam się na elektronice. Dziękuje za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/2084219500_... https://obrazki.elektroda.pl/2888666200_...
Czy pompa wody jak będzie stuknięta???, to płyn będzie się wydostawał do układu olejowego.??? tak czy siak jutro szarpie pompę..
Witam, Problemem był mechanik, który nie znalazł spalonego bezpiecznika. Ale nie wiem dlaczego komputer odciąć zasilanie od wszystkich układów. Może doszło do zwarcia, narazie wszystko działa po skasowaniu błędów. Pozdrawiam
Bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Masz luz w układzie korbowotłokowym. Na tym cylindrze. Lub nie dobrany luz tłok głowica. Przez internet nie słychać stuku.
A jak reszta układu ze od razu skupienie na pompie?
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Odgłos uszkodzonego wtryskiwacza albo mechanicznego uszkodzenia układu korbowo- tłokowego ( panewki , sworzeń tłoka ...) . Jeśli uważasz że od alternatora to zrzuć pasek akcesoriów - wyeliminujesz alternator .
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
To jest rurka od układu wspomagania. Jak jest to przelew to możesz założyć tam opaskę metalowa. Jak ciśnieniowy to do wymiany.
Raczej nie auto takie tylko warsztat słaby skoro opierają się o opinie z internetu.Teraz wychodzi albo słaba jakość części.............błąd mechaników bo utrzymywałem od początku opiłkowanie pompy więc nie wiadomo za koleją co będzie się jeszcze zatykać.Trzeba by było układ paliwowy potraktować ultra dźwiękami.
Trochę błędne tłumaczenie jest w tych Renault, generalnie chodzi o kontrolkę Check Engine - a to może być wiele, najczęściej problemy z DPF, EGR lub układem wtryskowym.
Panowie wyjście z pompy na listwę przy rozruchu. Zamyka zegar do sprawdzania hp w układzie paliwowym ponad 600 bar. Czy to nie jest za dużo dlatego sa problemy? https://filmy.elektroda.pl/15_1738766820...
Witam.Mam problem tego typu,że zapaliły się dwie kontrolki stop,jedna obowiązkowego zatrzymania,druga układu czystości spalin,prznajmniej tak wyczytałem w książce.Podczas jazdy odcina zapłon. Pierwszym razem wykazało że jest to czujnik temperatury,wymieniłem i nadal jest to samo.Teraz gość stwierdził że jest to pompa paliwowa.Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Wakuometr podłącz do gruszki w układzie. Powinno być -0.65bar względnego jak ma przyspieszać na początku około 1500 obr. Jak jest to sprawdź czy geometria chodzi płynnie. Najpewniej jakiś wężyk pęknięty.
Ja tych błędów nie mieszam. One wyskakują jednocześnie przy próbie odpalenia silnika. Brak mi informacji, jakie napięcia mają być na tych czujnikach. Podejrzewam zwarcie pomiędzy kablami czujnika wału i lewego tylnego koła. Czy w takim przypadku sygnał obrotów silnika wysteruje w ABS prędkość 14 km/h??? Schemat sterownika silnika mam, ale nie mam schematu...
Witam Renault master 3 2,3 Nowe wtryski po przejechaniu 100 km błedy PO201 PO202 PO203 PO204. Wtryski wczytane do komputera jak się skasuje błędy przejedzie parę kilometrów i znowu błąd układu wydechowego i te same błędy. Ratunku pomóżcie.
Może jakaś nieszczelność? Była sprawdzana czynnikiem z kontrastem? Najgorszy sposób na weryfikację szczelności układu... W masterze jaki kompresor? sprzęgło ? zawór sterujący wypełnieniem kompresora?
Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
Mam problem z układem sterowania świec żarowych w tym samochodzie. W pamięci komputera zapisany był kod wskazujący na uszkodzenie sterownika świec żarowych (objaw brak zasilania na świece żarowe). Element ten został wymieniony na nowy orginalny. Jedynym efektem jest to że zmienił się kod błędu na P1826 - obwód przekaźnika świec żarowych, na świece zasilania...
Jeśli mierzysz napięcie DC na akumulatorze, to taki efekt wywołuja fałszowane regulatory napięcia, które zamiast układu na tyrystorze ograniczającego napięcie ładowania mają zastosowaną zwykłą diodę. Nie mówię o tych za 20zł,ale o oryginałach z różnych Rometów,Junaków,Zippów ITD. Niedawno grzebałem oryginalnego Suzuki GN,jeszcze wcześniej Kreidlera,ta...
Odłącz wtyczkę od zaworu dawki na pompie wysokiego ciśnienia i sprawdź jak wtedy rośnie ciśnienie na listwie. Sprawny układ ciśnienia osiagnie ciśnienie ponad 300 bar bez ECU i czujników.
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Witam, mam dokładnie to samo master 2018 rok z przebiegiem 380 tys jeździ tylko w trasach międzynarodowych, licznik serwisowy odlicza co 4km. Po około 5 tys km wywala błąd silnika i sprawdź układ wydechowy, po podliczeniu kompa jest tylko błąd rozrzedzenia oleju. Rozwiązał ktoś ten problem? Jeden warsztat sugeruje wymianę dpf-u
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
Witam, znajdzie się ktoś życzliwy na forum kto przedstawi mi układ elektryczny do chłodzenia silnika a w szczególności który czujnik załącza który wentylator w Renault Master 2.5D z 99 roku? Sprawa jest taka, że mały wentylator włącza się razem z dużym i tylko w takiej opcji, a tak być nie powinno, to wiem.
Dzięki za sugestie, mam jeszcze jedno pytanko. W Masterku jest świeca żarowa płomieniowa. Wiem, że podczas mrozów była podgrzewana, a po rozruchu słychać było cykanie elektro zaworu. Sterownik świecy to BITRON VIDEO 2044029. Wiecie może gdzie jest czujnik temp który informuje sterownik o tym że jest mrozik ? Chciałbym sprawdzić poprawność działania...
Dzień dobry, Mam Renault Master 2005, w którym sa następujące objawy: 1. rozrusznik sprawny na 100% był w regeneracji, 2. pali po podaniu prądu na elektromagnes rozrusznika, 3. nie pali po przekreceniu kuluczykiem, nawet nie przygasają kontrolki, nic nie pstryka, klika itp. Potrzebuję: 1. schemat instalacji elekrycznej z uwzględnieniem układu rozruchu,...
objawy wskazują na oszkodzenie zaworu regulującego ciśnienie w listwie cr. jedyna rada to podmienić zawór. to częsty przypadek w tych silnikach, a powodem jest jakość paliwa i filtrów paliwa. co do francuskiej produkcji to układ zasilania i komputer sterujący jest made in germany pozdrawiam
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Dzień dobry, mam problem z Renault Master 3 z 2019 roku bodajże. Przyjechał do mnie klient z komunikatem: Układ wydechowy stop 26 km. Jeździ aktualnie z wyciągniętym bezpiecznikiem, aby nie liczyło kilometrów. Pomijając ten fakt, w komputerze zapisane błędy: uszkodzony NOx przed katalizatorem i w zbiorniku 0 AdBlue. AdBlue wlane do pełna, NOx wymieniony,...
Witam. Mam problem z Renault Masterem 3 Rok 2016, 2.3 170 dCi Energy. Wyświetla kontrolkę silnika i kluczyk oraz komunikat „skontroluj układ wydechowy”. Zwykłym testerem V-Gate sprawdziłem i pokazuje błąd U059E sugerujący czujnik NOx z tyłu wydechu. Serwis sprawdził błąd klipem i wyszło, że błąd DTCC59E87 z opisem „ADBLUE DOSING MODULE COMPUTER Brak...
Auto rok czekało aż się do niego zabiorę... i dziś zdejmowałem układ chłodzenia - i znalazłem szlam w chłodniczce oleju - tej w która wkręcony jest filtr oleju . Czy to może być przyczyna ubywania płynu i przybywania oleju ?
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Witam, mam problem z RENAULT MASTER III. Pedał hamulca spada do podłogi, wymieniłem cały tył: klocki, tarcze, z przodu klocki, zestaw naprawczy zacisków. Dodatkowo zmieniłem pompę hamulcową. EFEKT ciągle ten sam, spada pedał hamulca do spodu, hamuje nie najgorzej. Układ odpowietrzony. Proszę o pomoc, jak ktoś miał podobny problem. AI: Czy sprawdzałeś...
Daj co masz. Mysle ze sterownik sie skończył lub jest zwarcie na instalacji. Brakuje mi te 5v. Napiecie mierzone na wypiętej wtyczce. Ale wiem ze chyba układ denso mial takie rozwiazanie ze 1v wylatywało ze sterownika wzorcowo... I teraz nie wiem tak naprawdę co tam powinno być....
Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił układ paliwowy i zapowietrzanie się. Dodano po 53 Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił...
Symbolu sterownika nie mam w tej chwili spisanego. Świeca jest sprawna, zawór też. Po przekręceniu kluczyka mignie na ułamek sek. kontrolka w liczniku(w tym samym czasie jest podawane napięcie na świece(przez ułamek sek.). Na elektrozawór jest podawane nap. dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem. Ja poprostu sam nie wiem jak to powinno działać. Wydaje...
Takie coś odszukałem. DF013 Renault Auto Kod usterki Kod usterki Renault Auto DF013 W pojazdach z elektronicznie sterowaną automatyczną skrzynią biegów, elektromagnes zmiany biegów 3-4 odpowiada za uruchamianie obwodów hydraulicznych w celu aktywacji sprzęgieł lub taśm, które zmieniają biegi wewnątrz automatycznej skrzyni biegów. Komputer zauważa, że...
układ odpowietrzony bezpieczniki też sprawdzone Auto-com CDP+ zastanawia mnie ten stop wtryski nie otwierają bo rury nawet ropą nie czuć
Jak będziesz wymieniać opróżnij układ cieczy chłodzącej, spuść olej; dopiero potem demontuj pompę, około litra płynu wycieknie przez korek spustowy po wyjęciu pompy. Dobrze jest odessać resztki tego płynu przez otwór spustowy oleju używając strzykawki z wężykiem. Korki spustowe są tak montowane, że zostaje około 100ml płynu/oleju w misce olejowej. Dostęp...
Dzień dobry Master II 2.5 80 kw W samochodzie ubywało płynu chłodniczego i kopcił, nieszczelność wykluczono bo po umyciu silnika robieniu ciśnienie nigdzie nic sie nie pokazywało - 100% Korek Z Oleju czysty Dodatkowo jak wspomniałem samochód kopcił. W układzie nie robiło sie ciśnienie A w samochodzie nie EGR- chyba od nowości- głowica jest zaślepiona...
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Witam czy jest ktoś na forum to siedzi w marce renault i odpowietrzal sprzęgło w masterze 3 mam wielki problem mam maszynę do odpowietrzania i tak mi to nie idzie. Dziekuje z góry za pomoc
czyli że tam są same układy w obudowach z 8-ma pinami? Nie ma pamieci flash,nie ma procesora? co to jest: LM 2904m LM 2903M powinieneś wiedzieć.
Jeśli jesteś pewny swojej diagnozy to umów się z nim, że skoro tak, to ty załatwiasz swoje wtryski (kup nowe, używane, regenerowane - cokolwiek co będzie chodzić) wstawiasz i jeśli będzie chodzić to dopłaca jeszcze za wtryski. To jest uczciwy układ bo ty ryzyko bierzesz na siebie ale jeśli potwierdzi się twoja diagnoza to zarobisz jeszcze na wtryskach.
układ paliwowy renault master układ rozrząd renault master układ renault master chłodzić
ładowarka hulajnogi elektrycznej separator prądowy prefix skaner
Nagrywarka Panasonic DMR-E53 odrzuca płyty DVD - przyczyny i rozwiązania Niszczarka Fellowes, HSM – nie wyłącza się po zniszczeniu papieru, czyszczenie czujników, usterka fotokomórki