Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych" wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
Przewody, podciśnienia itd. było wszystko sprawdzone, tu raczej ciężko jest pomylić, ponieważ przewody są wyprofilowane i tak się układają, że pasuje wszystko na swoje miejsce, jeszcze dziś sprawdzę dokładnie z tyłu jak kolega mówi. Chociaż zawór od turbiny pracuje. Czyli jak najlepiej odpowietrzyć układ paliwowy ? Dawną metodą poprzez luzowanie rurki...
Zawór na pompie sprawdzony ?
Panowie wyjście z pompy na listwę przy rozruchu. Zamyka zegar do sprawdzania hp w układzie paliwowym ponad 600 bar. Czy to nie jest za dużo dlatego sa problemy? https://filmy.elektroda.pl/15_1738766820...
Diagnostyka komputerem może ci tu wiele wyjaśnic.Czesto gesto układ paliwowy w tych wozach siada
Raczej nie auto takie tylko warsztat słaby skoro opierają się o opinie z internetu.Teraz wychodzi albo słaba jakość części.............błąd mechaników bo utrzymywałem od początku opiłkowanie pompy więc nie wiadomo za koleją co będzie się jeszcze zatykać.Trzeba by było układ paliwowy potraktować ultra dźwiękami.
Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił układ paliwowy i zapowietrzanie się. Dodano po 53 Kolega sobie sprawdzi instalację elektryczną a głównie masową, bo skoro podczas jazdy chodzi normalnie i gładko to wątpię żeby winą za taki stan ponosił...
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam. Mam Mastera 2007r 2.5DCI 120KM i żałuje ze go mam:-) Auto Gaśnie najczęściej na 4;5 i 6 biegu przy obrotach 2200-2400 i zapala się spiralka od świec i cheek na żółto. Często wcześniej traci moc a wtedy 2900 obr./min to max, na wyższe obroty już nie wejdzie a prędkość maksymalna to 110 km/h przy obr.2200 na 6 biegu. Jak zgaśnie i odpalę czasem...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Witam serdecznie Renault Master `05 2.5 DCI 120 Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych) Suffix:7701 Przebieg: 28.000 km Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny...
Witam. Mam problem z Renault Master 2.5 120KM 2007r. Samochód rozpędza się do 100km/h po czym jak jest górka to zwolni nawet do 80km/h, samochód jedzie na pusto (bez ładunku). Objawy tak jak by nie miał pełnej mocy, do tego spalanie jest wysoki. Błąd jaki udało się odczytać to DF967. Może ktoś opisać czego to jest błąd i gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
Witam ma taki problem że po uderzeniu Renault Master 3 nie odpala silnik kręci pompa pracuje przepustnice się otwiera a silnik nie pali wyczyszczony został sterownik airbag wystrzelona poduszkę na prubę zastąpiłem rezystorem po z czytaniu błędów viakenem pokazuje df166 df072 niemogę ich skasować jak by były stałe czy jest tam gdzieś jakiś czujnik uderzeniowy...
Witam. Robię Mastera jak w temacie. Trafił on do mnie bezpośrednio z francji. Początkowo nie wchodził na obroty ale miał tyle błędów że wszedł w tryb awaryjny. Po skasowaniu pozostał jedynie czyjnik ciśnienia doładowania gdy chciałem go wyciągnąć w celu odczytania numeru okazało sie za francuz odciął kostkę od tego czujnika i kable powtykał na krótko....
Cześć, chciałem zapytać bo nie zrobiłem sobie zdjęć jak robiłem demontaż w komorze silnika. Do czego jest ten wężyk, wspornik i taki zielony zamykany pierścień.
Witam wszystkich forumowiczów, Dane samochodu: Renault Master 2.5 dci 120 ( około 115km ) 2006r. Mam prośbę o podanie wskazówek albo przesłanie schematu który pomoże złożyć silnik. Auto w ostatnim czasie zaczęło tracić na mocy po czym mój brat mechanik ( przerabiał wiele silników jak ostatnio Iveco 2.8td, Lt 2.5 td ... ) wyjął ze mną silnik i po rozebraniu...
Witam czy jest ktoś na forum to siedzi w marce renault i odpowietrzal sprzęgło w masterze 3 mam wielki problem mam maszynę do odpowietrzania i tak mi to nie idzie. Dziekuje z góry za pomoc
Mam problem z masterkiem. Przewód paliwowy( przelewowy 2-gi ) dostaje ciśnienie i mi go wysuwa. Zdarza się to dość często(400-1000 kilometrów). Dodam że przewody nie są zabrudzone czy przypchane(tak mi się wydaje bo by to się działo bardzo często)Co może być przyczyną? W baku coś?
Witam Mam problem z pompą paliwa, która znajduje się w zbiorniku. Prawdopodobnie się spaliła i niestety nie dobija paliwa do filtra, co skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika. Pomyślałem, aby na razie zamontować pompkę ręczną - gruszkę, ale nie wiem, czy da to pożądany skutek i silnik odpali. Proszę o opinie bardziej zorientowanych.
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
Witam Wszystkich.Chciałem opisać Wam mój problem z którym się borykam od końca października.Zauważyłem wtedy,że ze zbiorniczka wyrzuca mi płyn nawet po otwarciu korka pienił się.Więc musiałem warunkowo do domu zjechać, odkręciłem korek od tego zbiorniczka i na dystans 700 km dolałem w ratach ok pół bańki 5 l wody po drodze nie było żadnego zagotowania.Auto...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Trzeba sprawdzić jakie cisnienie buduje układ paliwowy.
Nie potrzebnie czepiasz się tego oleju. Kontrolka oleju żeby się oświeciła trzeba kabel zmasować. Ikonka która się świeci w Twoim przypadku przeważnie związana jest z układem paliwowym.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
[url=http://img18.tablica.pl/images_tabl... taka ?
Kolego spróbuj podpompować na gruszce paliwa jest pod maską z prawej strony koło filtra. Całkiem możliwe że paliwo się cofa do zbiornika paliwa. Jeśli będzie lepiej to trzeba szukać nieszczelności na układzie paliwowym ( a z opisu wynika że był naprawiany i rozkręcany) .
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Interesują mnie wszystkie wartości związane z układem paliwowym. Pożyczyłem CDIF 2 i chcę sprawdzić parametry czy wszystko jest ok a dokładnie ciśnienie jakie podaje pompa wys. ciśnienia (ile atm. powinna wytwarzać).
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Movano 2.5DTI= Renault Master i taki też silnik posiada. 2.5dCi na CR. Żadnej pompy VP.
Cześć Samochód Opel Movano B 2010 2,3 125 km. (To to samo co Renault Master 3) Problem z odpaleniem. W układzie paliwowym widoczne jest powietrze. Wymieniłem już wszystkie złączki i przewody na nowe, ale nadal widać, że od samego baku lecą pęcherzyki powietrza. Ostatnio nawet zgasł mi podczas jazdy. Odpaliłem i jechał dalej. Auto ma moc, normalnie przyspiesza....
Kod błędu wskazuje na usterkę w układzie paliwowym - zbyt małe ciśnienie. Przy nagłym zapotrzebowaniu na moc sterownik radykalnie podnosi ciśnienie na listwie dla zapewnienia dużej dawki i wówczas może występować błąd. Na listwie paliwowej znajduje się zawór upustowy, który czasami też się zacina i popuszcza przy dużych ciśnieniach. Oczywiście niesprawność...
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
Dziękuje kolego {kotbury2) za obszerną wiedzę którą mi udostępniłeś myślę że sobie poradzę z tym problemem a jak nie to w następny wtorek jestem umówiony do serwisu Boscha wiec ciągne temat dziwi mnie to ze samochód chodził a nie chodzi dzisiaj postanowiłem iść po kolei z układem paliwowym zaczynając od filtra paliwa który jest w marnym stanie czarny...
Witam. Problem dotyczy Mazdy 6 2.2D Skyactiv. W sumie to chyba nie tylko tego modelu. Chodzi o kod błędu: U0401-00 Nieprawidłowe dane otrzymane z ECM/PCM A U0401:00-8A Nieprawidłowe dane otrzymane z ECM/PCM A Przy tym pokazuje mi się ABS oraz P007D:00-AF do tego U0415:68-0A przednia kamera - czujnik Na desce wyskakuje informacja DPF oraz przetłumaczone...
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Samochód Master z 2018r. silnik 2,3 170KM z AdBlue; W trakcie jazdy ze stałą prędkością samochód wskazuje chwilowe spalanie na poziomie ~9l. by bez powodu, w różnych odstępach czasu, wzrosnąć do min. 13/14l i taki poziom utrzymuje się kilka minut/ kilometrów; jedyną rzeczą jaką przy tym fakcie da się zauważyć jest delikatne szarpania przy operowaniu...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego.Zlądowałem u mechanika Altronik (jest tu na forum) facet ze świdwina Ponoć miał być najlepszy w okolicy .Postawiłem auto na warsztat po dwóch dniach telefon że wiedzą co to...
W niezbyt miłych okolicznościach, bo z powodu usterki, ale witam wszystkich Wczoraj wracając do domu w Masterze silnik 2.2 dodając mocniej gazu (nie przesadnie było pod górkę, a włączałem się do ruchu) silnik zgasł. Zapaliła się kontrolka stop i czerwona kontrolka silnika. Po ok 10-15 min postanowiłem odpalić samochód. Zapalił bez większych problemów,...
Witam.Mam problem tego typu,że zapaliły się dwie kontrolki stop,jedna obowiązkowego zatrzymania,druga układu czystości spalin,prznajmniej tak wyczytałem w książce.Podczas jazdy odcina zapłon. Pierwszym razem wykazało że jest to czujnik temperatury,wymieniłem i nadal jest to samo.Teraz gość stwierdził że jest to pompa paliwowa.Proszę o pomoc.
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
układ paliwowy master układ paliwowy renault układ renault master
renault wchodzić obrót epson service mastercook kuchenka
firmware vestel piekarnik whirlpool
Lokalizacja baterii BIOS w HP EliteBook 2570p Peugeot 607 3FZ EW12J4 Main Bearing Torque Specs, Bolt Sequence, and TTY Procedure