Przekaźnik zwierno - rozwierny - Samochodowy NC/NO.
Zdiagnozuj układ paliwowy w skuterze.
ln339ni lm339n to są te same operacyjki zresztą często stosowane w przetwornicach regulacja obrotów przebiega zapewne następująco sygnał zadany z manetki gazu jest porównywany na kompratorze zbudowanym z operacyjek które wysterowują tranzystorki mocy
Prosze http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-p... i dalej pomysl sam troszke na wejscie sygnał z kierunków na któryms z wy sc zatrzask (moze byc z przekaznika) i juz :-)
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
tu jest moduł ECU zablokowany elektronicznie sama zmiana rolek i tulejki w wariatorze nic nie daje . Skuter na wtryskiwaczu na układzie Continental M4L
Sprawdziłem jeszcze raz działanie układu w skuterze - działa, po prostu bardzo powoli się rozładowuje z powodu braku diody zenera. Postaram się ją jutro zamontować i sprawdzę układ jeszcze raz w skuterze. W sprawie diody zenera w układzie z #1 postu - napięcie zenera powinno być tak dobrane aby było delikatnie większe niż napięcie na dzielniku (czyli...
W obudowie termostatu (umieszczonej na głowicy po prawej stronie) masz śrubę odpowietrzającą.
Musisz zakupić potenciometr logarytmiczny podwójny (żeby obsługiwał 2 kanały) o oznaczeniu B. Patrząc od tyłu to pierwsza nóżka wejście sygnału, 2 wzmaniacz a trzecia masa.
więc wychodzi na to ze dobry Niekoniecznie. Schemat masz? Odepnij moduł i sprawdź wartość napięcia zasilania (prąd zmienny). Przydałoby się też podejrzeć, co się dzieje na sygnale z czujnika. Do modułu dochodzi przewód czarny z białym paskiem? Jeśli tak, to odepnij go na czas próby odpalenia. Procedury sprawdzanie elementów składowych układu zapłonowego...
Jaki skuter jaki masz układ ładowania? https://skuterowewyprawy.eu/poprawianie-... A może bezpiecznik spalony?
Witam chciałbym sie podpiąć pod temat aby nie zakładać nowego. Jak tanio i skutecznie mozna zrobic układ wyrównujący napiecie ładowania. Cos to zastępowały by elbe. Tylko, że ja mam instalacje 12V dołanczam schemat elby. wprawdzie mógł bym sobie to zbudować tylko ze takich części nie da się nigdzie znaleśc.
Cieszę się że zechciał mi pan pomóc.... http://obrazki.elektroda.net/36_12459216... Co oznaczają te napisy zaznaczone kolorem czerwonym? Gdzie mogę podłączyć zasilanie? Czy ten symbol na obrazku poniżej to opornik? http://www.up.programosy.pl/foto/1_1317.... a i jeszcze jedno pytanie. Na niekturych kontensatorach pisze np.: 16v33µF a na tym...
Układ napędowy jest seryjny
Może moduł zapłonowy lub impulsator? Nie wiadomo co to za skuter i jaki ma układ zapłonowy?
Mlodzimierz03 Na stopce centralnej przy dodawaniu gazu też się tak zachowuje ? Bo jeśli nie, to wina raczej układu napędowego
Prąd z akumulatora nie zaszkodzi diodom, jeżeli napięcie akumulatora będzie miało wartość dostosowaną do zasilanego układu.
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
dam te diody 2 Amper ,to znaczy że przepuści większy prąd do żarówki? Nie, prąd pobierany przez żarówkę kontrolki to max 0,5A, dlatego napisałem, że w zupełności wystarczą diody o max prądzie 1A, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby zamontować mocniejsze, nic to nie zmieni w działaniu układu
Układy CDI w motocyklach i skuterach są zasilane z cewki wysokonapięciowej w iskrowniku, taka cewka wytwarza ok 50V AC "na kopa". Jak chcesz zasilać układ poprzez transformator 230V to jego uzwojenie wtórne powinno wytwarzać porównywalne napięcie, 12V będzie zbyt niskie
Alo magneto albo coś w układzie korbowym.
Super! Jednak po 78 są różne cyferki. A co z resztą schematu? chodzi mi o te kilka korowych kabli ze zdjęć. rzenek1 pisał o 5 cienkich i 3 grubych. Ja zauważyłem ok. 10 cienkich, a grubych nie widzę. Może macie różne układy?
Odświeżam, być może ktokolwiek wie coś jednak na ten temat?
Zacznij kolego najpierw od przeczyszczenia układu paliwowego.Niby taka błahostka a może narobić bałaganu...
Jaki i gdzie zastosować bezpiecznik w prostym układzie: włącznik, przekaźnik, mały rozrusznik od skutera (prąd rozruchu 30A), akumulator?
Nie znam się na tym za bardzo ale to co zaznaczyłeś to chyba jakiś układ scalony.
Witam ja bym uruchomił skuter bez osłony na pasek-za pomocą nasadki 17 na wiertarce i obserwował układ przeniesienia napedu zwiększając obroty czy wszystko współgra jak trzeba,skuter na nóżce centralnej postawiony oczywiście,ewentualnie psiknąć wd 40 na spreżyne główną korektora momentu obrotowego.
Znalazłem na [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... stronie schemat który niby zwiększa prąd??? Jak to działa, czy zamiast grzebać w cewkach nie mógłbym zbudować sobie takiego układu?
Można i na bateryjny, zmieniając cewkę ,,magneta" na oświetleniową, można i doradzam CDI (było o tym masa na Elektrodzie), można też zastosować dowolną cewkę od chińskiego skutera, ale BEZ wbudowanego układu CDI (tańsza :D ) - iść do sklepu z omomierzem - gdy wejście cewki ma kilka omów, jest OK.
No to już mamy coś. Teraz postaraj się sprawdzić 2 różne kombinacje : 1. Podłącz układ pod głośnik w skuterze, a zasilanie weź z innego źródła (np. jakiś zasilacz z komputera) 2. Podłącz zasilanie układu ze skutera, a sygnał weź z innego źródła (głośnika). Podejrzewam, że w obu przypadkach wszystko powinno działać sprawnie. 3. Jeżeli działa - sprawdź...
W sumie, jeśli masz obrotomierze z samochodów, czyli do układów bateryjnych, a w skuterach siedzi zazwyczaj DCI, to możliwe, że moduł zbiera jakieś śmieci. Spróbuj dorobić jakiś filtr na wejściu.
Dokładnie, tak jak koledzy wyżej napisali,wymienić paliwo i dodać ok 10 procent denaturatu dla związania ewentualnej wody w układzie zasilania.
Witam. Najlepiej jest zastosować do skutera diody led na 12v, można je dostać w każdym sklepie z elektroniką.
dabu i tutaj się mylisz ,nie masz pojęcia co potrafią koła magnesowe w skuterach należy pamiętać że te pojazdy i układy elektryczne jaki i elektroniczne ,to wierne kopie ich poprzedników . to znaczy Piaggio Yamaha Honda itp.A dla kolegi poniżej dodaje schemat podłączenia standardowego regulatora napięcia do instalacji zasilania reflektora ,sam montuje...
Nie naprawiałem skuterów, ale jeśli po dodaniu gazu, jak piszesz ciągle są pęcherzyki powietrza i nie można odpowietrzyć to znaczy że, kompresja ucieka do układu chłodzenia.
Ten impulsator to nie czujnik Halla, tylko czujnik indukcyjny a to jest spora różnica m.in. w zasadzie działania i sygnale wyjściowym. W pilarkach nie ma impulstatora, jak również w niektórych skuterach (np. Suzuki). Jest po prostu cewka zasilająca, napięcie zasilające jednocześnie wyzwala układ zapłonowy (np. po przekroczeniu 10V ujemnej połówki napięcia...
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Jakieś pomysły Owszem. Przekaźnik rozruchowy od skutera, lub silnika zaburtowego do łodzi i mała przetwornica z 60 VDC na 12 VDC, które przyda się i do innych rzeczy.
Napięcię 24 v ( robi ) przetwornica w układzie skutera ! Wybacz, Kolego, nic z tego nie będzie...... Ze zdjęć wynika, że skuter ma jeden silnik 24VDC oraz mechanizm różnicowy, silnik prawdopodobnie szczotkowy i 100A regulator PWM. W każdym takim pojeździe - skuter, mini city car, wózek widłowy czy golfowy, akumulatory pracują szeregowo. Można by uzyskać...
Powinieneś też sprawdzić elektrykę, w szczególności układ zapłonowy.
Zmierz ciśnienie sprężania, sprawdź: szczelność połączenia gaźnika z głowicą, czystość gaźnika (szczególnie dysz), szczelność zaworka w komorze pływakowej, poziom paliwa w gaźniku, działanie układu rozruchowego, drożność układu wydechowego.
Chłopie nie świruj, tylko wpisz w wyszukiwarce: układ zapłonowy fiat 126p Na talerzu to kolacja a nie wiedza
Z tyłu 30W? Podłączasz tylko przednie. Czyli 30 W. Więc razem ze stratami na przetwornicy układ pobierze ci jakieś 3A z akumulatora. Więc masz dobre światła na niecałe 4h świecenia. Jak wykorzystasz układ ładujący skutera to i dłużej.
Tak waga rolek ma istotne znaczenie tak jak i sprężyna. Jeśli masz skuter na gwarancji to tak jak kolega karola44-81 wspomniał odwiedź serwis możliwe coś się dzieje,lub coś jest nie tak w układzie wariatora
Podmień świecę, to że na powietrzu daje iskrę to nie znaczy że da ją w cylindrze. Jeśli podlany na tłok nie pali to tylko układ zapłonowy.
Tutaj należy sprawdzić czy wchodzi na obroty na biegu jałowym, jeżeli nie to stawiałbym na zapłon (dawniej przy zwykłym zapłonie to kondensator do był do wymiany), a jeżeli tylko przy obciążeniu są problemy to stawiał bym na układ paliwowy.
Witam, szukam schematu lub fotek układu paliwowego do skutera jak w temacie, a dokładniej, kupiłem uszkodzony skuter z odciętymi wężykami i nie wiem dokładnie jak je połączyć, proszę o pomoc, pozdrawiam.
W YBR125 tak wygląda układ dopalania spalin...
No, tak właśnie sprawdzałem na wykręconej świecy opartej o korpus silnika. Nie wiem czy ta cewka jest identyczna jak w skuterach. Może z wyglądu, ale według mnie ona ma rozdzielone uzwojenia dlatego są trzy styki plus fajka. Przynajmniej tak mi wynika z pomiarów miernikiem i tak pokazuje schemat. Cewka od skutera ma uzwojenia zwarte wewnątrz więc raczej...
Witam. Kolega przyniósł mi obrotomierz ze skutera w którym jest uszkodzony układ,jest pęknięty ale idzie odczytać: BAK225 i nie wiem co to jest,szukałem i nie znalazłem takiego układu.Proszę o pomoc.
Wszystko pomierzone i niby jest ok, ale jak nie działał, tak nie działa. Skoro nie działa, to nie wszystko jest pomierzone. Jeśli sterowanie jest elektroniczne, to przekaźnika odwracającego napięcie może nie być. Daj wyraźne zdjęcia wewnętrznej aparatury, silników razem z przewodami, układu sterowania, itp.
pisze że świecąca kontrolka oznacza problemy z układem paliwowym jednak skuter jest kupiony kilka dni temu i sprzedawca przy pierwszym odpaleniu powiedział że tak ma być .
A gdzie ta różnica? I co ma 2T lub 4T do układu ładowania?
To nie żadne pompki pociśnieniowe. Ssanie wyłącza się przez podanie napięcia. Cały układ zasilania jeszcze raz przejżyj.
Gaźniki ze względu na niedoskonałości produkcyjne samych gaźników jak i silników wymagają indywidualnej regulacji (i jej okresowego powtarzania w miarę postępującego zużycia elementów). Dopiero współczesne, elektroniczne układy wtryskowe wyeliminowały tę niedogodność, poprzez wprowadzenie mechanizmu samoadaptacji.
Nie napisałeś co to za skuter! Na rynku są ich tysiące. Trudno doradzać jak nie wiadomo z czym ma się do czynienia. O układach zapłonowych poczytaj tu: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Jak będzie to czarna magia, to daj sobie spokój. Bez podstawowej wiedzy nie poradzisz.
Dlaczego? układ jakoś tam zadziała. 555 robi za generator taktujący tranzystor który zasila transformator, inna kwestia to to, że taki układ ma bardzo małą sprawność
Układ z linka to jest moduł zapłonowy do silników nie posiadających impulsatora, nie nadaje się do skutera 4T.
Witam, czy mógłby ktoś sprawdzić czy dobrze wykonałem prosty układ wzmacniacza który ma mieć wiele zastosowań : w domu, w skuterze, na ogniskach. W załączniku jest schemat całego układu.
Najlepiej byłoby skorzystać z akumulatora , bo wiele nowych skuterów ma go na wyposażeniu , a jeśli nie to zamontować dodatkowo z układem zasilania od prądnicy . Mogłyby wystarczyć nawet zwykłe baterie Ni-Cd w odpowiednim zestawie i układ ładowania . Kondensator nawet najbardziej pojemny nie zastąpi akumulatora , a wymiarowo nowoczesne baterie są podobne...
Wiem, wiem. Ale ten układ ma być zamontowany w skuterze, tak więc musi to być dość prosty układ. Proszę o sugestie
Jeszcze jedna wazna informacja a mianowicie napiecie zasilajace caly uklad. Jako ze to skuter to wahania sa dosyc duze miedzy 12V-14V, wiec chyba LM2917 wchodzi w rachube.
Witam, LCD na sterowniku hitachi HD44780 to typowy wyswietlacz i obsluzy go kazdy mikrokontroler. Teoretycznie mozna by sie bez niego obejsc i wpisywac dane za pomoca rozbudowanej logiki CMOS czy TTL ale to bez sensu ze wzgledu na koszty i rozmiar. Mikrokontroler AVR czy PIC to koszt rzedu 10PLN. Pozdrawiam
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
Dowiedziałem się w internecie jak funkcjonuje układ paliwowy w tego typu skuterach..
Witam wszystkich. Nie wiem czy to dobre miejsce, ale zakładam że tak. Dostałem jakiś czes temu widoczny na foto elektryczny motorek dla dziecka widoczny na foto http://obrazki.elektroda.pl/6229860000_1... w tym roku syn już dorósł do jazdy na nim, ale pojawił się problem ze starą instalacją która była cała pociachana - zapewne przez...
Hejka Szybkie palenie się włącznika przednich świateł w skuterze może wskazywać na uszkodzenie żarówek lub zwarcie w układzie oświetlenia przedniego. Oto kilka kroków, które można wykonać, aby znaleźć przyczynę problemu: Sprawdź żarówki przednich świateł, aby upewnić się, że nie są uszkodzone. Sprawdź, czy nie ma na nich pęknięć, uszkodzeń lub wypadnięć....
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
Mówił mi że osiąga to przy dokładnie 13V. A ja chciałbym zrobić go do skutera.
A układ ładowania to wszystko wytrzyma?
Jeśli iskra daje na 1 cm z samego przewodu WN to nie jest słaba. Wymieniałeś świecę zapłonową, fajkę świecy? Takie cudowne efekty pracy silnika przy odsuniętym przewodzie WN od świecy dają zaburzenia składu mieszanki, wywołane przez niesprawny gaźnik (regulacja), lewe powietrze, nieszczelność komory korbowej, mostkowanie świecy, zapchanie układu wydechowego.
Jak nie reaguje na plaka, to wiadomo że nie jest to wina gaźnika, tylko trzeba zajrzeć do silnika. Do sprawdzenia układ zapłonowy, czy daje energię o wystarczającej energii (długość iskry z samego przewodu WN) oraz we właściwym momencie (choć w skuterach nie jest łatwo ściąć wpust). Jeśli świeca pozostawała sucha przy próbach odpalenia na benzynie,...
Regulatory z reguły są RÓWNOLEGŁE więc jak odepniesz i nie będziesz gazował(!), to słabe światła powinny być. Sprawdź napięcia przemienne na kablu zółtym (światła) i białym (ładowanie) bezpośrednio na kostce kabla idącego z prądnicy. Jak nie ma napięć, to spalone uzwojenia lub przerwany kabel(e). Kształt kostki nie ma nic do rzeczy. Liczy się moc regulatora...
Witam Oba te układy możesz sprawdzić w skuterze na działającym silniku. Układ ELBA to jest regulator ładowania akumulatora ze zintegrowanym (zazwyczaj) przerywaczem kierunkowskazów. Natomiast układ oznaczony jako EWR jest to regulator prądu żarówki przedniej. Zanim przystąpisz do pomiarów na pracującym silniku sprawdź czy masz prawidłowo podłączoną...
Czy na podnóżkach wchodzi na obroty? Czy wykonałeś podstawowe czynności sprawdzające czy może liczysz na pomoc wróżki. Na tym forum wróżki nie występują. A szkoda bo czasem by się przydały. Trudno radzić nie mając podstawowych informacji. PS. Jaki przebieg ma skuter? Jak ponad 10 tyś to czyszczenie tłumika obowiązkowe. Ja podejrzewam problemy z układem...
Akumulator nie ma nic wspólnego ze swiatłami!. W małych silnikach z tzw. magnetem są to z reguły rozdzielone obwody. Regulatory pracuja w układzie równoległym. Padł Ci regulator i tyle. Kup nowy lub zrób sobie sam. Na pewno sobie poradzisz. Jednak najpierw znajdź lub odtwórz sobie schemat instalacji, aby rozpoznać układ cewek.
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
To już AGM są zgrzewane w pakiety? Nie chcesz przerabiać układu ładowania, to zastosuj taką samą baterię.
Najprawdopodobniej układ ładowania
Mój ojciec ma problem z czego zwracam się tutaj. Skuter to sym gts 125 W skuterze przestał działać silnik z gaźnikiem, więcej kupił silnik nowszy z wtryskiem i zamienił go na gaźnik I pytanie od niego do was, co ma zrobić z układem elektrycznym aby skuter odpalał jak należy (to zadane przez niego pytanie) Proszę o szybką odpowiedź . Pozdrawiam
Witam. Mam problem z układem zapłonowym, ponieważ jest to skuter 2T. Wymieniłem stator, magneto, cewkomoduł, stacyjkę. Problem wygląda w ten sposób, że iskra ma przebicie do gumy, nawet nie trzeba przykładać samego przewodu wysokiego napięcia do czegokolwiek, i tak to nazwę, że iskra bije w powietrze. Czy ktoś miał taki przypadek? Proszę o pomoc.
No dobrze przepraszam za niepełne informacje i zarazem dziękuję za sprostowanie, co do tej blokady to po prostu strzelałem. A tak w ogóle jeżeli kolega wie coś więcej na temat tego drugiego modułu to chętnie dowiem się czegoś nowego. I zgadzam się z kolegą "jack63" że lepiej się przygotować dołączając do układu tymczasowy wyłącznik. Pozdrawiam
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Będzie ciężko uzyskać więcej niż 100 W z alternatora. Trzeba by się bawić w montaż alternatora trójfazowego, co by też mogło wymagać zmiany układu zapłonu na DC-CDI.
Bardzo potrzebuję pomocy - Skuter Torq Foremax 50 Euro 5 Mam taki problem. Jak odpalałem skuter, to zawsze po przekręceniu kluczyka zapalało się na chwilę kontrolka na desce i było słychać dźwięk pompy paliwa albo jakiegoś ssania w okolicach baku, po paru sekundach to gaśło i można było palić maszynę. Tak było, gdy wszystko było ok. Skuter niestety...
Kupiony jako używany? Już tak miał, czy się pojawiło? Do przeglądu układ zapłonowy, do pomiarów silnik.
Witam, mam dość nietypową zagwozdkę, otóż mój kolega postawił przede mną wyzwanie: zrobić flamer kita w BMW e36. Jest to tzw. "gruz", nie jeździ nim po drogach publicznych. Myślałem na początku nad zastosowaniem układu 555, CDI ze skutera i cewki również ze skutera, ale nigdzie nie widziałem, jak inni to robią i jest to poniekąd zapomniany temat. Potem...
Witam, w skuterze jakim jest Aprilia rally lc 96r. Jest układ hamulcowy hydrauliczny. Wszystko działa prawidłowo, czyściłem, odpowietrzałem go. Problemem jest to, że kiedy pcham skuter klocki hałasują,tzn ocierają o tarczę i słychać to. Czy powinno tak być? Przecież z tego wynika że to spowalnia skuter podczas jazdy. Ten Układ hamulcowy nie posiada...
Wygląda na to, że problem jest związany z ładowaniem akumulatora. Sprawdź instalację elektryczną a przede wszystkim układ ładowania.
Ma odizolować lub inaczej mówiąz zmienić sygnał impulsowy z + na sygnał połacenia z masą. Bedzie miało to zastosowanie w układzie zapłonowym mojego skutera. W którym pozycję wału okresla cewka wzbudzająca prąd. Załaczam schemat. Acha impuls ma być podłączany do punktu P.
wymień moduł zapłonowy i wyczyść układ paliwowy
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam mam pytanie. Czy takie coś można podłączyć do skutera elektrycznego ? TAK ! To jest twój skuter i możesz z nim robic co tylko zechcesz!!!!! A może byś jednak odpowiedział; W jakim celu chcesz to podłączyc do czegokolwiek? Aby rozwiać niepewność; załączony obrazek przedstawia tylko cewkę nie kompletnego zaworu pneumatycznego bez nasadki podłączeniowej...
Tam chyba sa dwie cewki więc razem mogą miec 12V, skoro zarówki na 12V świecą Ci dobrze to tak pewnie jest, zawsze możesz zmierzyć napięcie. Akumulator musi byc jednak podłaczony przez układ ładowania.
(at)ziguś Wystarczy Ci tylko albo sam mostek, albo bardziej zaawansowany regulatoroprostownik np. od skutera.
Dlatego napisałem, że konieczna jest modyfikacja instalacji elektrycznej. Układu ładowania również.
No przecież podałem Ci schemat układu, który utrzyma Ci stałe napięcie 14,4V niezależnie od zmian prądu ładowania i ograniczy maksymalny prąd ładowania do tych 0,4A. Nie będziesz musiał mierzyć czasów, po prostu po naładowaniu prąd spadnie prawie do zera i tyle. Nie ma obawy przeładowania akumulatora w przypadku takiego układu. Dla ścisłości układ ten...
Zdecydowanie to wina zakłóceń. Problemy z odczytem (bo oprócz sygnału pojawiają się zakłócenia które uniemożliwiają prawidłowy odczyt) więc układ wyświetla kreski. Można próbować z ekranowaniem, ale to ciężka walka.
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Pisałem o tym wielokrotnie, wiec sobie poszukaj. Dodam tylko, ze są dedykowane do skuterów ,,żarówki" LED z wbudowanym w cokół układem elektronicznym, prostownika i stabilizatora.
układ zapłonowy skutera stacyjka skutera obroty skutera
spreżarka kompresora dodge dodge journey firmware błąd wgrania
Jak uzyskać SuperSU na telefonie z Androidem? Hydrofor włącza się dopiero przy niskim ciśnieniu - przyczyny