https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka No ,i tutaj masz problem. Bo trzeba kupić taki by obsługiwał te dwa dodatkowe wejścia a twój raczej tego nie ma.
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Czy coś się stanie tranzystorom jeśli zrobię tak jak napisałem powyżej ? Sprawdź sam. Ja nie wiem, bo nie lubię robić eksperymentów na samochodach klientów. Własnych samochodów też nie lubię celowo psuć... Nie pomyślałeś, że w Twoim samochodzie kierunkowskazy mogą być sterowane impulsowo PWM ? Dodatkowo masz jeszcze funkcję kontroli spalenia żarówki......
jaka metoda podłączenie będzie najprostsza? często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto. przycisk od centralnego zamka
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
Jak widać na moich fotkach, przewody (niebieski i jasnozielony) wetknąłem w PUSTE miejsca we wtyczce, bez oryginalnych fordowskich przewodów, przygotowanych chyba pod oryginalny alarm, którego nie było w mojej wersji, ale teraz znowu nie chce mi się dokształcać... Czyli w tym GEM'ie mamy 2 pary wejść sterujących oryginalnym modułem centralnego zamka....
zamontujesz uniwersalny,ale musisz kupić siłowniki sześciokilowe bo zamki ciężko pracują,ja kupuję takie płaskie langeforda-fajnie się je montuje i od razu kup oryginalne przelotki na drzwi boczne i tył,bo z uniwersalnymi jest rzeżba,w serwisie można kupić takie przejścia za ok.60zł.
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Po prawej stronie tego obrazka z linka, są niebieskie notatki z opisem. Tam należy szukać danych przewoów.
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
opis w załączniku
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Było kilka wersji centralnego, w załączniku masz wszystkie wraz z keyless, musisz dopasować do tego co masz w aucie.
Najlepiej zostaw niepodłączone. Jedynie zaizoluj aby się z niczym nie zwierały bo zamek będzie wariował.
A jak masz zamiar zaprogramować tego pilota? To jakiś staroć. Nowa centralka to koszt 45zł plus podłączenie to drogo?
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Sterowanie impulsami masy. 8-pinowe, białe złącze wiązki przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy. Zamykanie - niebieski przewód, pin-6. Otwieranie - niebiesko/pomarańczowy przewód, pin-7.
działa tylko z przycisku w kabinie Podłącz dodatkowy sterownik pod wiązkę przewodów przycisku zamka w kabinie. Lub Zielone złącze LF w "Body", pin 59, Sterowanie parametryczne. https://obrazki.elektroda.pl/4609029200_... Zdjęcie zapożyczone z internetu aby ułatwić lokalizację.
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
Otwieranie podłącz przez rezystor 180 ohm
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Instrukcja ( translator). U mnie zadziałało.
Connection to a radio-controlled alarm. Negative controls. Connect the alarm's closing wire (ON) and the opening wire (OFF) to the WHITE wire (pos.A7) in the white 24-pole connector marked 3 under the fuse box.
Daj fotkę tego co masz w środku. Mam identyczne z wyglądu, trzeba porównać. I daj fotkę kostki z przewodami. Podam Ci kolory i oznaczenia. P.S. Nie podchodziłbym bezkrytycznie do czarnego, coś mi pamięć mówi, że tam jest namieszane.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Masz przycisk centralnego zamka w kabinie?
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Wepnij się w silnik drzwi kierowcy,on wysteruje resztę.
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
VAG COM. Jest gdzieś na necie instrukcja jak się koduje klucze poprzez ten program. Tu zapewne na forum też znajdziesz. Ale to jest centralka zamka uniwersalnego
Zwykly sterownik do uniwersalnego zamka tak steruje
Witam proszę o schemat lub radę jak podlączyć się do centralnego zamka (uniwersalny sterownik zamka centralnego) do citroena c3
układ uniwersalnego centralnego zamka naprawa uniwersalnego centralnego zamka reset pilota uniwersalnego
symetryczny przedwzmacniacz mikrofonowy obudowa kwarc wymiar blokada
pilot cosmo bateria parkside styki
Czujnik pokojowy nie załącza pieca - diagnostyka i rozwiązania Przekaźniki i bezpieczniki Ford Galaxy 1.9 TDI 2004