Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Masa źle podpięta. Bierz z blachy.
Przekaźnik bistabilny dwucewkowy, na przykład AZ850P2-12V, i diody prostownicze do cewek żeby działały tylko przy odpowiedniej polaryzacji podawanej z zamka centralnego.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Namalowałem na szybko coś takiego
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
Temat do usunięcia - dodam go we właściwym dziale. Nie do usunięcia a do przeniesienia co niniejszym czynię.
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Witam, uniwersalny tak jak najbardziej będzie pasował pod warunkiem że będą siłowniki 6KG, zwykłe nie zdadzą egzaminu. Proponowal bym zaopatrzyć się jeszcze w oryginalne łączniki drzwi przesównych oraz tylnich (nie są bardzo drogie więc nie ma co się bawić z tymi uniwersalnymi).
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Podpiołem wszystkie kable tak jak trzeba I kierunki działają ale nie ma impulsu do zamykania i otwierania drzwi. Ktoś wie co to może być i dlaczego tak jest?
Dobrze myślisz. Dodam tylko, że w zależności gdzie podasz impuls masy, na wyjściu ma zmienić się biegunowość.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Tak, takie.
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
Witam wszystkich. Szukałem w 'lupce' ale niestety nie znalazłem podobnego tematu. Czy ktoś z was dokładał uniwersalny sterownik centralnego zamka do modelu 207SW z 2008 roku? Znalazłem dwa filmiki ale nie do końca widać na nich w, które kable się wpinać (w drzwiach kierowcy). Czy ktoś posiada rozpiskę z pinami w kostkach drzwi kierowcy lub sam podłączał...
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
i włala :D
Żaden ze schematów w tej instrukcji nie będzie odpowiedni. Podłącz według tego: https://obrazki.elektroda.pl/1748040500_...
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
... jakich użyc rezystorów, bo to rozwiąznamie miałoby sens ... Na swoim rysunku nie widzę żadnego rezystora :!: A patrząc na Twój skan to podłączasz kierunkowskazy pod A2 i A3. Nie moge się doczytać ale nie jestem pewien czy ten alarm posiada funkcję sterowania centralnym zamkiem.
Ta rozpiska nie pasuje? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
spokojnie montuj uniwersalny, żadnych problemów
Może trochę własnej inwencji ... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic6... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Są tam przekaźniki na 12 v
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
do Pandy jest kpl.silniczków -rozwiązanie optymalne z normalnym trzeba mocno kombinować (może żle działać )
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Witam. O ile się nie mylę to w przycisku zamykania będą przewody czerwony pin A3 i szary pinB1 sterowane masą ale szybciej i taniej jest naprawić kartę no i nie nosisz dodatkowych breloków. Pozdrawiam
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Pytam o podłączenie uniwersalnego sterownika do oryginalnego. Jesli chcesz zostawić tę oryginalną centralkę i do niej podłączyć uniwersalną, to spróbuj się podłączyć do jej sterowania, czyli przewody czarno-pomaranczowy (BO) i czarno-rózowy (BK). Podaj na nie masę i zobacz, czy centralny zamyka i otwiera, i jeśli tak, to podłącz się do nich z uniwersalną...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Witam serdecznie , mam wielką prośbę odnośnie podłączenia uniwersalnego centralnego zamka . Mam Agilę B z centralnym zamkiem bez sterowania zdalnego. Zakupiłem uniwersalny sterownik i teraz kwestia podłączenia. Nie mogę nigdzie znaleźć gdzie muszę się wpiąć ani schematu do Agili . Bardzo proszę o wskazanie lub schemat . Z góry dziękuję .
Tam widziałem uniwersalne siłowniki,ale ponieważ są linki to były blaszki i druty montażowe.Fox coś takiego chyba miał.
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Masz w instrukcji zamieszczone dwa schematy podłączeń.
(at)Bojko83 Najprościej do wyłącznika dwypozycyjnego w drzwiach kierowcy. Tego własnie od centralnego zamka.
Witam, mam centralny zamek jednak tylko na kluczyk, kupiłem uniwersalny zestaw i mam w kabinie przełącznik blokady/otwierania zamka i chyba tam byłoby najwygodniej się podpiąć. Przełącznik jest 5 pinowy i działa bez stacyjki, a sterowanie jest masą czy znajdę tam wszystkie interesujące mnie przewody? Być może któryś z kolegów ma gotowca z kolorami kabli
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
Witam autko jak w temacie szykuje się montaż centralnego zamka uniwersalnego czy ktoś już robił może ma fotki może coś doradzić czy w ogóle da się zamontować, za odpowiedzi dziękuję z góry
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Dla pewności pokaz instrukcję nowego sterownika i czy brązowy nie rozchodzi się na dwa brązowe? Dodano po 3 Na 99% musisz podłączyć kolor w kolor. Dodano po 49 Niebieski i zielony będą zbędne na 99%
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Jeżeli nie masz 2 przewodów do sterowania centralnym zamkiem wychodzących z alarmu to może masz wyjście do zasilania czujników dodatkowych lub sterowania blokady ( np. pojawiający się + lub - w momencie załączenia alarmu ) wtedy wystarczy zastosować sterownik uniwersalny centralnego zamka .
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
Diody są po to aby odseparować jeden kierunkowskaz od drugiego,w przeciwnym razie w przypadku włączenia kierunkowskazu będą migały obie strony. Co do diod,to wystarczą np.1N4007.
Najlepiej dwustykowy osobne wyjscia na kierunkowskaz lewy i prawy sterowanie przekaznikiem to jedno wyjscie cewki podlaczasz do masy a drugie przez diody z przewodow zasilajacych silowniki
Troche inicjatywy kolego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic76... lub http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f...
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
coś zabardzo zagmatwałes ,wyjaśnij jakoś jaśniej jakie druciki i poco Ci podłączenie pod ściemniacz żeby co oświetlenie wnętrza działało podczas załączania centralnego???????
mam jeszcze jedno pytanie do ekspertów z elektrody czy silowniki TESOR-6kg uniwersalne będą pasowały do vito(rok prod.98 ) ?
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
Witam.Uniwersalny oczywiście dopasujesz ale poszukaj oryginalnych siłowników do CC na giełdzie bo one pasują do oryginalnych otworów w drzwiach wiec nie trzeba nic kombinować.Pozdrawiam.
daruj sobie uniwersalne. ja mialem po zamontowaniu caly czas problem. poniewaz jest w sienie tylko jesno ciegno,czasami po otwarciu centr.zamka otwieraly sie tez drzwi. niby nic takiego ale jak ci sie otworza tylne po przeciwnej stronie i zaczniesz cofac to mozesz narobic sobie problemu. natomiast jak podciagniesz za duzo to problem jest znowu z otwieraniem...
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
podłącz tak http://obrazki.elektroda.pl/1984466200_1...
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
Witam wszystkich. Kilka dni temu podłączałem w swoim clio II z 99r. uniwersalny centralny zamek. Miałem z tym problem więc założyłem post na elektroda ( sterownik zamka w clio 2 1999r - Jak podłączyć sterownik centralnego zamka Keyle ). Z pomocą kolegów z forum sterownik udało się podłączyć. Niestety z jakiegoś powodu sterownik co jakiś czas (kilka...
Czy ma któś jakiś sprawdzony patent na zamontowanie uniwersalnego centralnego zamka w fordzie mondeo 93.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem. Sprawa wygląda tak: założyłem uniwersalny centralny zamek do mojej skody felici, wszystko działa, otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Problem występuje gdy zamknę się w aucie i próbuje otworzyć drzwi ciągnąc rygiel do góry ręcznie. Rygla nie ruszy nawet Pudzianowski jest totalnie zablokowany. To samo jest z drzwiami...
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
Spróbuję tak zrobić, ale najpierw rozbiorę obudowę kluczyka i posprawdzam, czy wszystko tam jest ok. Bo przecież nie możliwe jest, że przed wymianą obudowy działał, a teraz nie. Nie chcę ryzykować złamania kluczyka np. przy próbie otwarcia zamarzniętego zamka. Dodano po 3 Problem musi być w pilocie kluczyka bo inaczej centralny nie działał by w ogóle...
chciałbym podłączyć się do tematu, potrzebuję pomocy, kupiłem Astrę z centralnym w drzwiach, niestety klapa bagażnika juz bez i to nie byłby problem gdyby nie fakt, że zepsuła się wkładka zamka, okazuje się, że taniej jest założyć siłownik niż dorobić wkładkę, ale podobno wkładka do centralnego różni się od zwykłej, czym i czy można to jakoś ominąć....
Nie ma z tym problemu, fabia ma pod tapicerką blachę jak w golfie4. Przykręć blaszkę perforowaną do siłownika załóż pręt i umieść zestaw w linii z oryginalnym cięgnem (motor siłownika niech patrzy na zawias drzwi, wysokość montażu dobierz przy zawieszonej tapicerce, bo mało miejsca). Patent działa na 100%. Tylne drzwi: łatwiej, bo zamontuj na blaszce...
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Witam , przymierzam się do kupna zamka centralnego uniwersalnego ( moduł, siłowniki) , napiszcie mi czy ciężko coś takiego zamontować, czy jest dużo przeróbek w drzwiach przy zamku, oraz co polecacie , może być coś z allegro do 150 zł . Szukałem dedykowanego ale ceny mnie odstraszyły. Proszę o rady (schemat montażu w drzwiach .. samych siłowników )...
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Za bsi na allegro zapłacisz stówę, za przekodowanie wsadu i synchronizację zapłacisz u majstra od cofania liczników max dwie stówy i masz auto naprawione. Czasami nie ma sensu poprawiać sztabu inżynierów, którzy zaprojektowali dane rozwiązanie. Eco Mode da się wyłączyć w całości, nie da się edytować w sensie, że wyłączy to czy tamto. Albo ecomod działa...
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
Po przelutowaniu ich dalej to samo.Chyba kupię uniwersalny centralny i go zamątuję.
spokojnie wstawisz uniwersalne
Czy coś się stanie tranzystorom jeśli zrobię tak jak napisałem powyżej ? Sprawdź sam. Ja nie wiem, bo nie lubię robić eksperymentów na samochodach klientów. Własnych samochodów też nie lubię celowo psuć... Nie pomyślałeś, że w Twoim samochodzie kierunkowskazy mogą być sterowane impulsowo PWM ? Dodatkowo masz jeszcze funkcję kontroli spalenia żarówki......
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Masz kolego schemat ,A 133 to pompa
Koledzy Mam vw up Chce założyć centralny zamek na przód. Z tego co wiem nie da się założyć uniwersalnych siłowników. Należy wymienić kasety w drzwiach z zamkami nie ma z tym problemu bo są hinczyki po 100 zł. Ale czy ktoś się orientuje czy da się wysterowac centralny uniwersalnym sterownikiem ? A może są inne sposoby ?
m am zamontowany uniwersalny central w oplu calibrze, od pewnego czasu nie chce zamykac drzwi ,ale otwiera tylko po jednej stronie . j ak wczesniej było sygnalizowanie zamykanie drzwi jednym błysnieciem kierunkow i 2x otwarcie to teraz przy probie zamkniecia kierunki 3x migaja a przy otwieraniu tak jak było 2x . r ozebrałem sterownik sprawdzilem przekazniki...
Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
opis w załączniku
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Często w autach jest w środku przycisk od centralnego żeby zamknąć i otworzyć auto.
No i wszystko jasne ... Prościej i taniej będzie założyć jakiś uniwersalny centralny. Same silniczki są do kupienia po 50 zł. Jestem wygrany bo mam przelotki i głośniki. Nie wiesz przypadkiem, czy do tylnej klapy są poprowadzone przewody do zamka? Znalazłem na Allegro zamek tylnej klapy już z silnikiem.
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
sterownik uniwersalnego centralnego zamka To to zostaw w spokoju teraz drzwi będziesz otwierał ręcznie z każdej strony.
uniwersalny siłownik centralne sterownik centralne uniwersalny uniwersalny pilot centralne
numer telefon satel huawei mobile windows magnes neodymowy magnetyczny
klimatyzacja galanz device sleep
Wymiana licznika VW T4 1.9 TD - zielona płytka Brak sygnału na telewizorze podczas korzystania z Netflixa