Tak, takie.
Nie widziałem co jest w 35, ale w 28 siłownik zaczepiałem o oryginalną blaszkę w kasecie zamka.
Da się założyć uniwersalne siłowniki, tylko po co niszczyć auto skoro za kilkanaście zł można kupić oryginalne zamki z fabrycznymi siłownikami. http://obrazki.elektroda.pl/5258226200_1...
spokojnie wstawisz uniwersalne
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
Ze dwa razy montowałem. Nie pamiętam żeby były problemy z przejściem. Były takie wersje brava s, bez wspomagania i elektryki.
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Montowałem i nic nie haczy, robiłem nawet dla jednego z kolegów zdjęcie http://obrazki.elektroda.net/10_11585169... Gumkę dzyndzla dajesz w drugą stronę, do środka drzwi. Tyłu nie fotografowałem, bo jest jeszcze łatwiej...
zakladalem uniwersalne do escorta, jest to mozliwe, mysle ze w Fusion'ie tez da sie to zrobic. Pozdr
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Ok 15-20 zł.
http://obrazki.elektroda.pl/3668425900_1... A tu gdzie zaznaczyłem nie ma miejsca? Siłownik nie musi ciagnąć, można go obrócić i może pchać
A jaki to samochód?
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
W sumie dobrze, pod warunkiem, że nie ma tam żadnych "cudów" (mikroprzełączników) bardzo modnych w niektórych autach.
Koledzy Mam vw up Chce założyć centralny zamek na przód. Z tego co wiem nie da się założyć uniwersalnych siłowników. Należy wymienić kasety w drzwiach z zamkami nie ma z tym problemu bo są hinczyki po 100 zł. Ale czy ktoś się orientuje czy da się wysterowac centralny uniwersalnym sterownikiem ? A może są inne sposoby ?
Da się,trzeba zastosowac silniejsze siłowniki.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) Taki zwykły to on nie jest bo posiada "radiówkę" a o pilotach nic nie piszesz ?
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Nie ma problemu, zwykłe 3,5kg siłowniki sie nadają.
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
Wystarczy komplecik z siłownikami uniwersalnymi 3,5 kg. kosztuje 70 zł. Trzeba tylko dobrze dopasować cięgna. Jakbyś był zainteresowany daj znać.
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
Proponuję go wykręcić lub przynajmniej sprawdzić czy nie ma czegoś co przeszkadza mu w przesuwaniu. Jeśli nie i to nie problem przewodów to pozostaje wymiana. Na szczęście to wydatek kilkunastu PLN o ile jest tam uniwersalny siłownik.
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Poszukuję informacji na temat dopasowania centralnego zamka do Sieny. Konkretnie chodzi mi o to czy uniwersalny będzie pasował oraz o jakiej mocy należy zastosować siłowniki.
dorabialem specjalnie blachy bo tam jest ciezko zalozyc lepiej kupic sobie przystosowane do seicento jest mniej problemow i lepiej chodza bo uniwersalne maja za dlugi skok i uszkadzaja sie zebatki
Witam. Czy ktoś dokładał centralny zamek do tego autka, czy są jakieś niespodzianki i czy pójdą uniwersalne siłowniki? Pozdrawiam
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
Bez najmniejszego problemu dasz radę na uniwersalnych siłownikach. Podobnie jak w T4.
są siłowniki o różnej sile ciągu,nawet z tych uniwersalnych
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Próba otwarcia od strony kierowcy skutkuje otwarciem na ułamek sekundy i ponownym zamknięciem Dołącz zdjęcie lub opisz dokładnie jak wygląda "siłownik" centralnego zamka w Twoim samochodzie ? Jest to kaseta zamka z wbudowanym "silnikiem" czy uniwersalny siłownik zamontowany na dodatkowym wsporniku ?
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Anusek, dostałeś na PW to samo co kiedyś Norbert.
Trzeba szukać, albo budować własny zestaw uniwersalnych siłowników. http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=337
Czy jest problem z podłączenie siłowników uniwersalnych w tym aucie.Wiem że w Eskord-ach i nowszych Fiestach jest problem -linka.
Kompletny zamek centralny dedykowany do FORD FUSION po 2002 w wersji 4Drzwi kosztuje 380zł. (centralka + przewody instalacyjne + komplet oblachowania + siłowniki 4szt + instrukcja montażu + foto + opis)
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
Witam, muszę sterować uniwersalnym siłownikiem centralnego zamka przez mikrokontroler, ale chciałbym uniknąć sterowania dwoma przekaźnikami, ponieważ w przypadku zepsucia się jednego siłownik spali się. Mam jedno pytanie czy można jakoś inaczej sterować tym siłownikem? Czy jest takie coś jak podwójny przekaźnik? bo nie mogę znaleźć.
To jeszcze sterownik centralnego zamka musisz mieć, jeśli chcesz zastosować swoją centralkę z pilotem. Ona zupełnie się do tego nie nadaje. Lepiej dokupić sterownik centralnych zamków z pilotem.
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Wiele razy montowałem na siłownikach uniwersalnych 3kG. Nie koniecznie są potrzebne 6kG. Ja montuję w ten sposób: w kasecie zamka jest zagięta "blaszka”, do której podłącza się oryginalny siłownik, prostuję ją i wiercę za rozprostowanym zagięciem otwór Φ3,5 , tam przewlekam pręt siłownika i zaginam go w dół wzdłuż pręta, siłownik montuje...
To co napisał xbaj to prawda wszystko w siLowniku proste jak drut tylko ,że są siłowniki sterujące ,które dają sygnał do centralki ,te mają przeważnie pięć złączy.Mowa o siłownikach uniwersalnych.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Uniwersalny siłownik centralnego zamka jakich wiele w sklepach, czy aukcjach, byle nie z tych najtańszych. Przydało by się trochę doświadczenia, staranny montaż to podstawa. W skrócie: montujesz do drzwi kierowcy siłownik, przeprowadzasz przewody do kabiny, podłączasz do sterownika radiowego, zasilanie, kierunki... po robocie.
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
masz kłopot ze spięciem alarmu z centralem? czy z montażem siłowników uniwersalnych?
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Niekoniecznie chińskie. tyle tylko, czy jest sens ładować cokolwiek droższego w tak stare auto. Kup jakiś uniwersalny, z pełnym interfejsem sterowania siłownikami (wbudowane przekaźniki), który będzie sterował bezpośrednio. Oryginalna instalacja centralnego do pełnego wykorzystania.
A czy mógłbyś pokazać, w którym miejscu montowałeś same siłowniki? Bo kupiłem zestaw uniwersalny ale zbytnio nie ma miejsca w astrze G gdzie tych siłowników ukryć.
Witam autko jak w temacie czy ktoś montował uniwersalny centralny zamek (siłowniki) ,czy jest możliwość, jak rozbierać drzwi ,za wszelką pomoc dzięki z góry
Centralka jest nad nogami pasażera i w razie gdyby była uszkodzona można ją zastąpić uniwersalną sterowaną dwoma minusami. Siłowniki też pasują uniwersalne
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Zloty60 napisz gdzie mieszkasz, a może na forum się znajdzie chętny do zamontowania ci centralnego zamka, na forum elektrody jest naprawde dużo dobrych fachowców, jeżeli chodzi o linki które prosiłeś to będzie napewno problem, nikt nie jest wstanie zapamiętać każdej budowy(konstrukcji)drzwi w danym samochodzie bo tego jest sporo, ale jak kupisz zestaw...
Nie raz montowałem central w Matizie i zawsze montowałem uniwersalny.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Przekaźnik zatrzaskowy bistabilny Na takim przekaźniku montujesz dwa przyciski, np jeden w desce rozdzielczej a drugi ( np. niech to będzie krańcówka) przy pedale hamulca. Tempomat wyłączają się również przy naciśnięciu sprzęgła ( u ciebie automat, czyli to odpada). Minusem zastosowania jakiegoś elektromagnesu jest to, że będzie Ci blokować pedał gazu...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
A masz przycisk od centralnego zamka? Bezsensu podłączać jako sterowanie siłownikiem.
zgadzam sie uniwerki pasuja jak ulal
Jak wygląda montaż centralnego zamka do tego modelu? Czy można zastosować siłowniki uniwersalne?
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Punto 2 może też mieć dostawiane i to na dwa sposoby.Albo uniwersalny siłownik albo dedykowany,w obu centralka będzie zewnętrzna.Czyli nawet jak masz ori z body to idzie to zrobić że klient nie klęknie.
jak się uprzesz to uniwersalnego też założysz
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
bardzo kijowo .lepiej daj siłowniki 6kg
Witam, odkopie "lekko" temat, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak rozwiązać problem montażu siłownika w tylnej klapie, również mam uniwersalny centralny razem z alarmem i chciałbym dołżyć siłownik do otwierania tylnej klapy, jakieś rady co gdzie i jak ??
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Mam zamiar kupić uniwersalny siłownik zamka centralnego (jeden z tych najtańszych na allegro). Teoretycznie wystarczy mi slave. Mam tylko jeden dylemat - czy te siłowniki powinny mieć jakieś zabezpieczenie wyłączające je po osiągnięciu krańcowej pozycji?
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
To zależy od sterownika, spotkałem się z układem normalnie rozwartym, z dwoma plusami spoczynkowymi i wchodzacej masie, na pewno są też z masą spoczynkową.
Czerwony plus, czarny minus, zielony z niebieskim do siłowników uniwersalnych od centralnego.
Dzięki chlopaki. Pomyśle i zobacze, szkoda że nie mogę zerknąć na zamki auta to wiedział bym co kupić. W starszych transiach demontowałem zamek wstawiałem wniego siłownik uniwersalny 8kg wczepiając się w wewnetrzną dźwigienke zamka. Zrobiłem kilka i nie było reklamacji na uniwersalnych zamkach, tylko na pierwszym się naciąłem biorąc kase jak za zwykłe...
Podejdą.
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
Temat do zamknięcia okazało się że oryginalny siłownik w drzwiach nie działa, założyłem uniwersalny centralny na pilota działa.
Z klapą jest niestety problem :D
Witam. Kupiłem centralny zamek uniwersalny, siłowniki mają uciąg 6kg. Mam problem z ustawieniem siłowników, próbowałem już na wszystkie sposoby. Kiedy są podłączone 4 siłownik nie zamyka, gdy odłączę tył to przód wtedy działa prawidłowo. Wygląda mi to na zbyt mały prąd po podłączeniu 4 siłowników. Czy da się jakoś wzmocnić prąd podawany na siłowniki...
Szacun dla pomysłu, elektrozaczepy były stosowane w latach 80 ,po co tu taki sterownik? Rozumialbym jak by to był czytniki rfid czy też czytnik lini papilarnych, kamera, aktywny tor podczerwieni, potwierdzenie poprawnego zamknięcia, servomotor który by zamykał automatycznie furtkę, co z warunkami atmosferycznymi, opcja było by podtrzymanie z akumulatora,...
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Witam Jestem w trakcie budowy napędu do bramy garażowej uchylnej Hormann. I napotkałem mały problem z rozryglowaniem zamków na dole bramy. Chcę to zrobić na uniwersalnych siłownikach 12v od centralnego zamka. Napięcie by było podbrane od silnika napędu lecz czy może być napięcie tak długo na siłownikach?
Wszystko jest ok mam taki z demobilu co mi został centralny. Problem jest taki że tam jest mało miejsca i nie wiem zbytnio jak co poprowadzić. Podpowiedzieli mi jeszcze znajomi że czasami opel montował zamki już gotowe pod centralny tylko że nie instalował wiązki. Jeżeli montowałeś już w nim centralny na uniwersalnym siłowniku to poproszę o info gdzie...
Zamykając z kluczyka, zamykasz zamek mechanicznie. I siłownik może być martwy aż strach, a drzwi i tak się zamkną. Wszystko wskazuje na przerwę w obwodzie silnika siłownika drzwi kierowcy. Do sprawdzenia wiązka i sam siłownik. Bez problemu można go zastąpić siłownikiem uniwersalnym.
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
Siłownik uniwersalny rozwiązał problem . Dodatkowo przekaźnik i wszystko działa
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
brązowy i biały to wejścia z np alarmu, ta centralka jest dedykowana do podłączenia uniwersalnych siłowników elektrycznych, ty potrzebujesz taką z przekaźnikami które sobie skonfigurujesz na podawanie masy
Zestaw uniwersalnych siłowników zamontować
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
siłownik uniwersalny uniwersalny centralne uniwersalny siłownik master
samsung ue42f5000aw komputer audio synchronizacja instrukcja lucznik
robot humanoidalny robot humanoidalny
Zabezpieczenia antykorozyjne aut w latach 80. Diagnostyka pamięci Flash w projektorze HY300