No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
Chce podłączyś do primery z 95r uniwersalny sterownik do zamka. Może ktoś z kolegów juz robił i podpowie jakich kolorów przewodów szukać i jak jest zamek sterowany - masą czy może plusem.
Poprawny schemat to jednak ten poniżej. Pin 13 zamyka PIN 15 otwiera, sterowanie jest plusem.
Sciemniacz sterowany jest minusem a nie plusem
nie przeglądałem twoich schematów ale: uniwersalny zamek jest na90% sterowany dwoma masami a fordowski plusami!!!
Najprościej to będzie znaleś przewody od przycisku na drzwiach od ryglowania zamków. Wchodzą na modul cetralnego i uniwersalną centrolką sterować cetralką toyoty. Sprawdz szy sterowanie z przycisku na drzwiach jest plusem czy minusem. Robiłem parę tych samochodów ale to lata do tyłu i nie pamiętam
Kupiłem uniwersalny pilot do centralnego zamka na allegro i mam teraz mały problem jak go podłączyć.Czy może ktoś pomóc gdzie szukać w tym modelu sterownika centralnego zamka?Czy sterowanie plusem,masą,czy inne???Proszę o pomoc.
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Spotykałem też sprowadzone auta z dostawianym zamkiem i sterowanie było plusami... Miałem do czynienia z takim sterowaniem w uniwersalnych zamkach Audiovoxa.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Wg. schematu sterowanie jest na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski. Takie powinny być przy pompce i takie wychodzą z wkładki zamka. Jeden zamyka, drugi otwiera po podaniu plusa. Podaj impuls plusa na te przewody przez małą żarówkę, jeśli są faktycznie przy pompce. Jak zadziała to sterownik połączyć jak do sterowanie plusem, czas ustawić...
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
a czemu do plusa? skoro sterowanie jest masa?
Weź próbówkę i sprawdź czy zamek sterowany jest plusem czy minusem,najlepiej w drzwiach od kierowcy,a wtedy czytając schemat podłączenia centralki którą kupiłeś pójdzie z górki.
Ori kluczyk był z pilotem. Jeżeli masz bez niczego, to jest to kluczyk awaryjny. Kup nowy "czysty" klucz i każdy elektronik go zakoduje. Będziesz zadowolony z takiego rozwiązania. Jeżeli masz podstawową wiedzę z zakresu elektryki to bierz się do pracy. Podpinasz plus, masę i sterowanie z zamka. Koniec.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Aleś mi pojechał obstawiam że z tej centralki to musisz wpiąć się do swojej centralki w aucie bo tam jest w tym co kupiłeś sterowanie masą daj zdjęcie tej instrukcji
Zgadzam sie z kolega :) .Ogolnie central jest sterowany masa (najczesciej) jeden plus i dwie masy.Podanie masy na jeden kabelek otwiera zamki a podanie na drugi zamyka zamki.
Chyba najprościej byłoby zmienić sterownik centralnego zamka na bardziej uniwersalny czyli taki który może być sterowany dwoma minusami (tak jak u ciebie) albo tylko jednym plusem lub minusem w zależności jakiego chce sie użyć. Koszt uniwersalnego sterownika to koło 20-30 pln.
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Witam. Fiesta z 2009r może ktoś podpowie w które przewody się wpiąć i czy jest sterowany plusem, wszystkie opisy które znalazłem są z mk6. Znalazłem na zagranicznym że sterowanie minusem brązowo biały z BCM, może ktoś potwierdzić.
witam potrzebuję podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do xsary 98r(fabryczny centralny zamek bez pilota),więc mam pytanie gdzie wpiąć się w wiązkę przewodów(może jakiś schemat) i opis kolorów przewodów,i jeszcze jedno czy sterowanie zamka jest plusem czy minusem za pomoc z góry dziękuję pozdrawiam tulipan
Witam. Mam zamiar podlaczyc uniwersalny sterownik centralnego zamka do hondy hr-v 99r. Auto oryginalnie ma centralny zamek ale z kluczyka. W zestawie jest schemat z czterema sposobami sterowania jak wiadomo plusem, masa, silownikiem elek., silownikiem pneumatycznym. Pytanie ktorego schematu uzyc w takiej hondzie ? Z tego co wyczytalem to powinno sie...
Musisz ustawić konfigurację w jakiej ma pracować Twój sterownik, w zależności od danego typu auta... Sterowanie masą plusem albo bezpośrednio siłownikami... I chyba gruby czerwony;)
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Sprawdź na skrzynce bezpieczników jest tam chyba pięć kostek. Na jednej mniejszej są - tak jak napisał CARRIER - dwa przewody sterowane plusem. Ten na zamknij obsługuje też komfort - dłuższy impuls.
To mam drugie pytanie czy sterowanie masz tylko poprzez przekręcenie kluczyka w zamku czy jeszcze drogą falową zdalnie. Bo jeżeli masz tylko z kluczyka zamień sterownik na uniwersalny podepnij siłowniki i powinno śmigać. Ford z tego co pamiętam ma sterowanie plusem, ale od chyba 2000 roku przeszedł na sterowanie minusem.
do których kabli mam podłączyć uniwersalny centralnego zamka VW golf v chodzi mi które kolory odpowiadają za otwieranie i zamykanie i czy sterowanie jest plusem czy minusem Podłączenie uniwersalnego centralnego zamka do VW Golf V wymaga identyfikacji odpowiednich przewodów w oryginalnej wiązce samochodu. W przypadku Golf V, sterowanie zamkami może...
Centralka gdzie ma przewody wpięte sterujące? Do zamka drzwi kierowcy czy do przełącznika na panelu sterowania szyb? Szyby są na korbkę - a jak są wpięte kable to może dziś wieczorem zerknę i posprawdzam. Dodano po 3 Nie wiem jak rozebrak deskę pod kierownicą ale udało mi się namierzyć Żółty i żółto czarny idą do masy a na białym i ɓiało czarnym jest...
Oryginalne czyli fordowskie, czy dedykowane do Forda. Jeśli oryginalne, to raczej nie będzie potrzebny sterownik, one sterują się same. Wtyczka czteropinowa po przekątnej plus i masa pozostałe dwa to plusy sterujące. Jeśli dedykowane do Forda to wystarczy jakikolwiek uniwersalny sterownik zamka centralnego
Jak z ryglem to trzeba rozbierać i przerabiać zamki. Bez rygla: Oba biało/czarne połączyć ze sobą- zasilanie siłowników żółto/czarny-zasilanie siłowników czarno/pomarańczowy-sterowanie czarno/zielony-sterowanie pomarańczowo/biały-plus czarny-masa
Z tego co pamiętam to sterowanie plusem zielono\czerwony otwieranie a zamykanie to zielono\niebieski, sprawdz przez kontrolkę dla pewności.
Cześć, piszę z zapytaniem odnośnie centralnego zamka w VW Polo III 1997 rok. Jest zamek centralny z kluczyka sterowany przez pompkę i był dołożony jakiś z pilota, ale średnio działał, więc go wyrzuciłem. Zakupiłem uniwersalny centralny ze scyzorykiemm. Podłączam tak jak na schemacie na rys F. Po podłączeniu według schematu i zakodowaniu pilota działa...
Potwierdzam wszystko w drzwiach: środkowa kostka w module otwieranie - fioletowy z zielonym zamykanie - niebieski z białym kostka po lewej masa - brązowy gruby plus - czerwony z czarnym gruby sterowanie masą bez żadnych kombinacji
Witam. Moim zdaniem kup standardowy uniwersalny zamek ze sterowaniem dwoma masami, zawsze można przystosować do sterowania jedną masą ,lub plusem, przy pomocy przekaźniczka.
realizuje to siłownik Jeżeli masz wersję samochodu wyposażoną w siłownik w drzwiach kierowcy, to podłączenie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie jest proste. Na obu przewodach "silnika" w siłowniku centralnego zamka w spoczynku jest podawana "masa". Musisz tak podłączyć styki przekaźników dodatkowej centralki zamka, aby sterownik na pół...
dzieki za pomoc, jeżeli to możliwe proszę jescze o wyjaśnienie kwesti sterowanie minusami i plusami na przykłądzie schematu mojego modułu bo tego za bardzo nie rozumię (laiK)
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
jeżeli sama pompa jest sprawna to wystarczy centralka centralnego zamka(taka uniwersalna) i w miejsce silownika podlacz pompe , a sterowanie czyli te dwa plusy na sterowanie centralki , ale w drzwiach kierowcy trzeba przewod z przelącznika rozpoznawania pozycji klucza przełączyc na mase , tak żeby centralkę uniwersalną sterowac masą ( bo wszystkie jakie...
A od centralki nie masz kawałka wiązki? , było by prościej. W siłownikach niebieski i zielony to silniki , w "master" biały i brąz to sterowanie (zamknij,otwórz) czarny masa. W centralce plus i minus -wiadomo, M1,M2 silniki (ziel.nieb), 2i3 powinno być sterowanie (podaniem masy) brąz. biały.
Dzień dobry, Pacjent to prywatna Astra H 1.7 2004 rok. Usterka polega na tym, że zasięg oryginalnych pilotów znacznie się pogorszył. Łapią z bardzo małej odległości po kilku próbach. Piloty sprawne, na testerze OK, baterie nowe. Sterownik zamka z tego co wiem relizuje CIM więc nie uśmiecha mi sie jego wymiana. Pomyślałem o instalacji uniwersalnego sterowania...
W fordach jest sterowanie centralnego zamka plusem. A większość wyjść sterujących zamkiem podaje masę i to maks. 100mA. Aby to zmienic musisz użyć uniwersalnego sterownika CZ lub zwykłych przekaźników, które podadzą + po załączeniu. Szczegóły opisane są na tym forum- szukaj.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
witam, posiadam seata cordoba vario 2000r, padł mi sterownik centralnego zamka, kupiłem nową centralke uniwersalną, prawdopodobnie mam centralny pneumatyczny sterowany plusem, i teraz pytanie w ktore mam sie kable wpiąć, z plusem i masą dam sobie rade, teraz potrzebuje 2 kable, od zamykania i otwierania, wiem ze jest kostka przy bezpiecznikach kolor...
Jak już to plusem bo BSI w stanie spoczynku zwiera silniki do masy. Po drugie poćwicz na aucie to się wszystkiego dowiesz. Jest to jedyne poprawnie działające sterowanie (podłaczenie pod przycisk i BSI)
Rozumiem, że zamek jest dokładany, więc sterowanie w 99% dwoma masami { kiedyś spotkałem się z zamkiem uniwersalnym audiovoxa sterowanym dwoma plusami}, master ma wewnątrz wbudowany swich który przy zamykaniu podaje masę na jeden, a przy otwieraniu na drugi przewód, dlatego dla jego prawidłowej pracy ważna jest dokładna regulacja skoku. Dodano po 1...
przez przekażnik raczej nie bo musiałby pracować cały czas uzbrojenia alarmu,ale może nawet prąd na diodę wystarczy bo to tylko sygnał wykorzystywany do sterowania a nie wykonawczy. Dodano po 10 sterownik zamka st-111:uniwersalny sterownik zamka centralnego przekaźnikowy z wyprowadzonymi wolnymi stykami przekaźników umożliwia sterowanie z nietypowego...
Brązowy i biały to sterowanie - 99,9% impulsami masy. Niekoniecznie Adamie. Przy tej kolorystyce i starym zamku byłbym ostrożny (czerwony). Były kiedyś uniwersalne zamki Prestige (Audiovox) podające na switch plusa.
Witam ! Kupiłem uniwersalny sterownik radiowy do centralnego. Oryginalnie jest zamontowany centralny zamykany z kluczyka. Podłączenie świateł mam rozpracowane, nie wiem jednak gdzie podłączyć sygnały sterowania zamykaniem/ otwieraniem. Za schowkiem jest sterownik z przekaźnikami od szyb i drzwi. Ale gdzie się wpiąć z przewodami i jakie kolory i jaki...
Witam, wstaw opisówkę albo chociaż jaki model tego uniwersalnego zamka. Jak widzisz na zdjęciu nr 3 tym co wstawiłeś centalny zamek jest sterowany masą (piny 1,4 na centralce w Hani) a więc trzeba się dolutować do tych przewodów. Oczywiście jeżeli twój nowy uniwersalny sterowniczek wystawia "masę" na przewody podczas naciśnięcia przycisku na pilocie....
Chcę podłączyć sterowanie siłownikiem W spoczynku, moduł BSI podaje sygnał masy na "oba przewody" silnika siłownika zamka. Podając +12V musisz jednocześnie przekaźnikiem "odciąć kabel w stronę" BSI, bo będzie zwarcie. powinienem go podłączyć do plusa lub minusa kabli do zamknięcia szyb, a może na jakiś przekaźnik? Potrzebujesz dodatkowy moduł sterowania...
Sprawdź działanie zamka podając ręcznie masę raz na czarno/zielony a raz na czarno/pomarańczowy. Jeśli zamek działa poprawnie to możesz sprawdzić działanie sterownika, podłączając np. próbnik żarówkowy do stałego plusa i sprawdzasz czy pojawia się masa na białym i biało/czarnym przy sterowaniu pilotem.
w renówkach ze zdalnym fabrycznym sterowaniem nie ma masterów i sterowania z drzwi,najlepiej i najtaniej będzie kupić uniwersalny sterownik najlepiej z wbudowanymi przekaźnikami do krosowania-dwa plusy w twoim wypadku i korzystać z dodatkowego pilota.
Niestety bywa, że układ sterujący przekaźnikami padnie i oba się załączą. Siłownik ugotuje się w parę minut. Może lepiej zastosuj prostą centralkę od zwykłego zamka uniwersalnego. Sterujesz dwoma masami. Centralki mają tak rozwiązaną elektronikę, że załączenie jednego przekaźnika zapobiega załączeniu drugiego nawet przypadkowym impulsem. Ugotuje się...
....ja nie napisałem zawsze jest masa tylko masa albo plus. Tak!! nie pomyliłem się plus!! Ze dwa miechy temu przyjechał do mnie klient (juz nie pamiętam jaki to był samochod). Należało wymienić silownik w drzwiach kierowcy. Potem dowiedziałem się, że samochód został zakupiony co dopiero za granicą. Pierwsze moje zdziwienie było takie że to tak zwany...
Witam, zakupiłem sterownik uniwersalny 24v który steruje plusem minusem lub samym siłownikiem, chciałem to założyć do biednej wersji mana tgl z 2015 roku, w której jest oryginalnie centralny zamek lecz nie ma na wyposażeniu pilota który zdalnie by otwierał i zamykał pojazd. Chciałem się dowiedzieć pod co najlepiej podłączyć sterownik? Najprostszym sposobem...
A więc sprawa wygląda następująco: NIe odłączając orginalnej centrali fiata zwierałem przewody....itd. irek81 -widzę,że pisanie do ciebie jak masz zacząć niewiele przynosi,napisałem ci u góry procedurę,jak rozpocząć ratowanie sytuacji,a ty swoje....i nawet już pojawia się możliwe sterowanie zamka plusem,jak tak dalej pójdzie,to za dwa dni będziesz...
Mam zamiar zamontować nową centralkę do pilota (stary ma tylko jednego), samochód to golf 2001 rok tdi pełna elektryka, zamki elektryczne, nowa centralka jest uniwersalna ma dwa wyjścia - zam. ot. sterowane albo plusem albo minusem. Wczoraj próbowałem podpiąć się pod wiązkę wychodzącą z drzwi kierowcy ale bez rezultatu. Na forach znalazłem tyle wersji...
Witam serdecznie W poniedziałek mam zamontować pilot zdalnego sterowania zamka centralnego w Iveco daily 4 2007r 2.3 120km Niestety nie wiem jak jest sterowany zamek w tym samochodzie plus czy masa. Wspomnę że sterownik centralnego zamka mam sprawny w tym samochodzie tylko brakuje sprawnego kluczyka Chcę zamontować ten sterownik nie chce dorabiać klucza...
Witam kupiłem Fiata Scudo 2000 rok, ma on niby fabrycznie centralny na pilota - ktory nie działa - byłem w serwisie i powiedzieli że pilot przesyła fale, ale prawdopodobnie nie jest zakodowany. W jaki sposób go zakodować? Szukam i nie mogę znaleźć... Ewentualnie jak się nie da o chciałbym dołożyć uniwersalny sterownik i może ktoś wie, czy jest sterowany...
Sterowanie 2x masa -wiązka wychodząca z drzwi kierowcy, wydłużenie zamknij domyka szyby, kierunki są dzielone na module za włącznikiem świateł pozdrawiam!! Z drzwi plusem
Seat ibiza 2001 rok 1.9 tdi z oryginalnym centralnym zamkiem z alarmem, w którym nie działa pilot.!!! Kupujemy najtańszy uniwersalny sterownik (taki żeby miał opcję sterowania dwoma plusami), podłączamy pod dwie kostki nad bezpiecznikami, tak jak jest zaznaczone na zdjęciu. Pod kierunkowskazy nie trzeba nic podłączać ponieważ te kostki są od alarmu...
Witam Po podłączeniu alarmu vulcan v3 z centralnym zamkiem -uniwersalnym (sterowanie zrobiłem plusem) , powstał problem , ponieważ drzwi z pilota nie otwierają się ani nie zamykają, tzn .siłowniki reagują dosłownie jeden /dwa minimetry.. . Sam alarm uzbraja się i rozbraja prawidłowo. Dodam ze zamykanie z klucza i samymi ryglami od drzwi działa bez problemu...
Chcę podłączyć lusterka składane elektrycznie ( w aucie, które nie miało składanych lusterek ani instalacji do nich) z użyciem uniwersalnego modułu ze znanego portalu aukcyjnego. Moduł jest sterowany impulsem "lock" i "unlock" z zamka centralnego drzwi i te przewody mam już znalezione, jednak wymaga też zasilania +12V "stałego" i +12V "po zapłonie"...
Bezpośrednio i tak nie szło by sterować klaksonem z tej centralki bo sam klakson jest sterowany plusem a centralka podaje minus, dlatego ten przewód co podałem jest od przekaźnika klaksonu który z kolei jest sterowany minusem bezpośrednio z kierownicy.
Widziałem dzisiaj filmik gdzie chłopak robi to na zasadzie białe do plusa, a otwieranie/zamykanie żółtymi. Odwrotnie owszem. Dotknij probówką podłączoną do masy do kabla czerwonego lub czarnego z wkładki, to będą chyba kable sterujące zamkiem z wkładki-czerwony i czarny sterowanie a brązowy masa
Cześć! Mam Toyotę Prius II 2008 w aucie nie chodzi centralny zamek, są dwa piloty świecą sie diody ale nie otwierają zamka, w internecie nigdzie nie znalazłem procedury adpatacji pilotów centralnego zamka. Dlatego postanowiłem dołożyć uniwersalny sterownik centralnego zamka. Rozebrałem drzwi kierowcy i mierzę mulitmetrem różne wyprowadzenia, niestety...
Witam. Wymyśliłem sobie ze zamontuje w Omedze B FL sedan uniwersalny sterownik CZ, ale zachowując wszystkie opcje oryginalnego podłączyłem go pod stary no i tu są schody, ponieważ nie mogę wysterować otwarcia bagażnika tzn. robi mi zwarcie i leci bezpiecznik oraz nie mogę znaleźć gdzie pod mrugnięcie kierunków się podłączyć. Korzystałem z rozpiski pinów...
Witam, Posiadam VW sharana z 2002 roku i centralny zamek sterowany z kluczyka. Chciałbym dołożyć mu sterowanie z pilota. Zakupiłem uniwersalny sterownik z dwoma pilotami i zrodził się mały problem przy podłączeniu tego badziewia bo albo ja jestem za głupi albo coś tu nie gra. Podłączyłem to najpierw na zewnątrz pod zasilacz warsztatowy żeby zobaczyć...
Nie było sterownika centralnego zamka między bagażnikiem a środkiem, okazało się że centralny zamek był dokładany na siłownikach uniwersalnych. Alarm miał tylko dwa kabelki na zamknij/otwórz i było dodatkowe urządzenie silicon które sterowało siłownikami i to w tym urządzeniu przekaźniki padły. Dałem nowy sterownik zamka sterujący bezpośrednio siłownikami...
Witam. Zamontowałem uniwersalny centralny zamek i próbuję go podłączyć do alarmu Prestige. Problem jest w tym iż: w centralnym strerowanie jest za pomocą masy, a wyjścia z alarmu do zamka to impulsy +12V. Na schemacie od alarmu jest napisane że sterowanie plusem lub masą, lecz ja mam +. Da się to jakoś przeprogramować? Z góry Dzięki
Wez niezastapione narzedzi "profesjonalisty" :) czyli probowke 12V. Przypnij ja do masy i przelec wszystkie przewody w pompce. powinno dac niesamowite efekty. A jezeli to nie pomoze to przypnij ja do +12v i zrob to samo. Dodatkowo podpowiem ze pozniej kolory interesujacych cie przewodow znajdziesz w progu lub pod kolumna kierownicy. Z alarmu wychodzi...
Witam wszystkich Mam zamontowany uniwersalny sterownik centralnego zamka i chciałem zrobić sygnalizację kierunkowskazami . Wszystkie kierunkowskazy są sterowane oddzielnie z komputera i nie da się tego zrobić standardowo plusem z centralki. Dlatego wymyśliłem że podam masę i zastąpię włącznik awaryjnych ale to powstał problem bo włącznik jest impulsowy...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Założyłem sobie do b3 centralny i wydałem 75zeta,bez jakiś tam bajerów.Musiałem dodać 2 przekaźniki bo sterowanie oryginalne jest plusem a niektóre zamki w sprzedaży steruią zwarciem do masy.Jedyna jego wada to brak ustawienia zwłoki na domknięce okien,ale za te pieniądze czego się spodziewać.Poza tym fajnie chodzi.
bizon_126 napisał: Moim zdaniem banał bo większość zamków uniwersalnych posiada wyjście na moduł komfortu i po prostu dokładając taki sterownik zamiast/i podłączyć pod moduł komfortu wystarczy zasilić przekaźnik który będzie sterował halogenami Dodano po 1 Jeśli ma ktoś dokładany centralny zamek na chińskim sterowniku np. stelli men który montowałem...
Witam Zakupiłem uniwersalną centralkę do zamka na pilota. Zamontowałem zgodnie z opisem jaki jest ogólnie dostępny. Powstał teraz pewien problem, mianowicie jak zamykam z kluczyka wszystko sie zamyka i otwiera bez problemu. Natomiast jak chce zamknąć lub otworzyć z pilota to centralny szaleje. Zamyka, otwiera, zamyka. Jak mu się uda to zamknie jak nie...
Jest,mogłeś kupić odrazu zestaw do sterowania centralnym zamkiem gdzie to piloty są w kluczach,klucze są surowe,jedziesz do kluczykarza,docina ci grot a pestke od immo przekładasz do nowego kluczyka i po sprawie. Tylko że samochód nie posiadał centralnego zamka. Sam zakładałem. (uniwersalny)
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem auta Skoda Fabia 1, 1.4 16v Niestety lenistwo daje za wygraną, gdyż mam zamek centralny sterowany z kluczyka, a więc postanowiłem zakupić zdalnie sterowany sterownik centralnego zamka firmy MARKI SAFETY, jest to uniwersalny sterownik dostępny w dużej ilości na portalach aukcyjnych... podobno nie jest produkowany...
DriverMSG dzięki za schemat ale ma wszystkie schematy do tego colta. I tam jest tego typu motyw zeby zamknąć bądz otworzyć auto już z podłączonej centralki (sterowanej plusem) muszę wyciągną z złączki pin 8 lub 9 i wtedy to chodzi. A jeżeli wyciągne oby dwa i podłącze pod to wyjścia z centralki nie działa nic
Witam, chcialbym sie dowiedziec czy do alarmu Magicar 440+ (B) mozna podlaczyc bezposrednio uniwersalne silowniki centralnego zamka (master i slave), czy tez potrzebna jest do nich centralka? W opisie aukcji pewnej osoby, napisane jest: "wbudowany sterownik zamka centralnego wraz z przekaźnikami daje możliwość sterowania oryginalnymi zamkami, sterowanymi...
Nie wiem, czy nie jest ważna polaryzacja wejścia S dla tego typu przekaźnika. Jeśli tak to tak bym to podłączył, wykorzystując sterowanie centralnego przez alarm: http://obrazki.elektroda.pl/7274548800_1... Jest to układ przy założeniu, że centralny jest sterowany plusem; gdy będzie jedno z wyjść sterowane minusem (np. siłowniki uniwersalne)...
Witam. Chcę założyć uniwersalną centralkę zamka centralnego do Scudo (07-) 1.6 diesel 90KM. Auto aktualnie otwierane kluczem i raczej nie miało oryginalnie pilota. Auto po otwarciu zamkiem w drzwiach kierowcy otwiera wszystkie drzwi i wywołuje mruganie kierunkami. Czy ktoś wie gdzie mam wpiąć się dokładnie, aby zapiąć taką centralkę? Centralka to LB405...
Mam peugeota 206 z centralnym zamkiem. Po odkodowaniu vin dowiedziałem się, że kiedyś był dostępny kluczyk z pilotem, ale jeden z właścicieli musiał go zgubić, bo ja posiadam sam kluczyk bez pilota. Jako, że dorobienie kluczyka z pilotem byłoby nieopłacalne, postanowiłem kupić uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zdjąłem boczek drzwi, mam kasetę...
No w takim razie czujnika deszczu nie ma w samochodzie bo podczas opadów wycieraczki nie załączają się same. .. Okej tak też zrobię a czy nie wywali mi komputer po tym jakiegoś błędu którego będę musiał po tej operacji skasować z poziomu komputera w warsztacie jak już odpalę silnik bez tego bezpiecznika ? Druga rzecz , która jeszcze mnie zastanawia...
Jaki interfejś i po co?Przecież sterowanie w passacie to dwa plusy i wystarczy kupić sterownik uniwersalny z wbudowanymi przekaźnikami do krosowania na żądane sterowanie np.CL-05 i wiele innych,albo jak napisał mateo027 kupić najzwyklejszy sterownik z wyjściem dwóch mas i zastosować dwa przekaźniczki 12V 10A do zmiany polaryzacji{2zł za sztukę}
Kolego marcij nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia, białe i brązowe to sygnały wejściowe do centralki a nie generowane przez nią, siłownika fabii nie wysterujesz także w konwencjonalny sposób(zamianą miejscami plusa z minusem). Kolego enterbios kupiłeś zły sterownik, nie wysterujesz nim fabrycznego centrala. Według opisu kabli, jaki zamieściłeś, służy...
A drugi koniec miernika lub neonki gdzie podłączyłeś do plusa czy minusa, masz sprawdzić tak i tak. Jeżeli jest to alarm z sterowaniem na jednym przewodzie to tu musimy jeszcze wiedzieć jaki jest sterownik zamka centralnego, czy da się przejść z dwoch przewodów sterujących na jeden, poprostu czy jest uniwersalny. Dalej mi nie odpisałeś jaki to centralny...
Ponieważ w nie udało mi sie zakodowac orginalnego pilota do centralnego to postanowiłem dołożyć uniwersalny pilot. Problem mam w tym, że nie mogę znalezc przewodów odpowiedzialnych za zamykanie i otwieranie Sprawidziłem wszystkie kable idące od strony dzi kierowcy podając mase i plusa, ale zamek się nie ruszył Sprawdzłem tez miernikiem na którym kablu...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Teraz musisz użyć schematu B lub C, w zależności czym wyzwalana jest cetralka zamka cetralnego. Znajdziesz to w opisie centralki, albo łatwo sprawdzisz. Centralka ma wejścia wyzwlające zamknij/otwórz, weź żarówkę na np. 12/21W podlutuj kable i jednym kablem żarówki dotknij do masy a drugim do jednego z wejść zamknij lub otwórz jeżeli zamek zareaguje...
nie bardzo rozumiem gdzie może być zwarcie. Sam montuję (zamontowałem) uniwersalny zamek. 1 master + 3 slave. Sprawdzę jak centralka reaguje na stałe wysterowanie, jednak wydaje mi się ze tak jak napisał kolega milejow. alarm mogę rozłożyć, tylko co potem, skoro nie mam schematu tego co siedzi w alarmie. Nie będę wiedział gdzie powinny być podłączone....
Masz biały i bało - czarny, żółty i zółto - czarny i pomarańczowy, pomarańczowo - czarny. To są wyprowadzenia dwóch przekaźników. Jeden z "czystymi", drugi z paskiem. Nie mają nic wspólnego z WEJŚCIEM sterującym. Zobacz sobie na DOWOLNY schemat uniwersalnego centralnego zamka. Układ połączeń przekaźników jest taki sam we wszystkich. Kolory przewodów...
Niestety, brak takiego przewodu. Ani masą, ani plusem przy module centralnym nie steruje. Rozebrałem też drzwi kierowcy i dobrałem się do wiązki zamka. Niestety i tu klapa, dochodzi masa i kilka przewodów, lecz na żadnym nie ma sterowania. Co dziwne po podaniu przez próbnik masy na dwa przewody wskazówka obrotomierza drga.. czyżby zamek też już wisiał...
A jakie jest sterowanie w tym aucie zamka Bo nie jestem pewnien ale znalazłem ze na jednym przewodzie raz plus a raz masa. I jaki to kolor przewodu. Oraz jakie są kolory kierunków To jest moje ostatnie upomnienie bez konsekwencji dla kolegi. Rejestrując się na forum oświadczył kolega, że zapoznał się z regulaminem, a dzisiaj to chyba piąty post, w którym...
centralny zamek sterowany plusem zamek centralny sterowany plusem przekaźnik sterowany plusem
wymiana wirnika bosch polsat cyfrowy lista kanał schematy laptopów poszukiwane
kierunkowskaz sterowany minusem dynamiczny kierunkowskaz
Canon drukarka miga pomarańczowa dioda, litera P EKOKONDENS CRYSTAL II PLUS - ustawienie temperatury CWU