Cześć, piszę z zapytaniem odnośnie centralnego zamka w VW Polo III 1997 rok. Jest zamek centralny z kluczyka sterowany przez pompkę i był dołożony jakiś z pilota, ale średnio działał, więc go wyrzuciłem. Zakupiłem uniwersalny centralny ze scyzorykiemm. Podłączam tak jak na schemacie na rys F. Po podłączeniu według schematu i zakodowaniu pilota działa...
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Sciemniacz sterowany jest minusem a nie plusem
Chyba najprościej byłoby zmienić sterownik centralnego zamka na bardziej uniwersalny czyli taki który może być sterowany dwoma minusami (tak jak u ciebie) albo tylko jednym plusem lub minusem w zależności jakiego chce sie użyć. Koszt uniwersalnego sterownika to koło 20-30 pln.
Podbijam. Zamek jest sterowany plusem (plusowy impuls) na kablach różowym i pomarańczowym. Skonfigurowałem uniwersalny sterownik na sterowanie plusowe, podłączyłem, ale niestety nie działa. Sterownik podaje prawidłowy impuls plusowy, ale wywala bezpiecznik (+12V podciągnąłem od oryginalnej centralki CZ i alarmu, od niej wywala bezpiecznik). Okazało...
Witam, wstaw opisówkę albo chociaż jaki model tego uniwersalnego zamka. Jak widzisz na zdjęciu nr 3 tym co wstawiłeś centalny zamek jest sterowany masą (piny 1,4 na centralce w Hani) a więc trzeba się dolutować do tych przewodów. Oczywiście jeżeli twój nowy uniwersalny sterowniczek wystawia "masę" na przewody podczas naciśnięcia przycisku na pilocie....
Witam, Posiadam VW sharana z 2002 roku i centralny zamek sterowany z kluczyka. Chciałbym dołożyć mu sterowanie z pilota. Zakupiłem uniwersalny sterownik z dwoma pilotami i zrodził się mały problem przy podłączeniu tego badziewia bo albo ja jestem za głupi albo coś tu nie gra. Podłączyłem to najpierw na zewnątrz pod zasilacz warsztatowy żeby zobaczyć...
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem auta Skoda Fabia 1, 1.4 16v Niestety lenistwo daje za wygraną, gdyż mam zamek centralny sterowany z kluczyka, a więc postanowiłem zakupić zdalnie sterowany sterownik centralnego zamka firmy MARKI SAFETY, jest to uniwersalny sterownik dostępny w dużej ilości na portalach aukcyjnych... podobno nie jest produkowany...
Cześć Posiadam Cinquecento z 96r. Poprzedni właściciel twierdzi, że centralny zamek został odłączony a syrena zlikwidowana (niby był alarm). Chętnie bym skorzystał z dobrodziejstwa jakim jest centralny zamek (nie chce mieć alarmu) mam przeciągnięte kable i siłowniki w drzwiach. Próbowałem kontaktować się już z kilkoma firmami oznajmującymi się montażem...
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Chce podłączyś do primery z 95r uniwersalny sterownik do zamka. Może ktoś z kolegów juz robił i podpowie jakich kolorów przewodów szukać i jak jest zamek sterowany - masą czy może plusem.
Najprościej to będzie znaleś przewody od przycisku na drzwiach od ryglowania zamków. Wchodzą na modul cetralnego i uniwersalną centrolką sterować cetralką toyoty. Sprawdz szy sterowanie z przycisku na drzwiach jest plusem czy minusem. Robiłem parę tych samochodów ale to lata do tyłu i nie pamiętam
Masz je odpiąć z plusa i połączyć z masą, pomarańczowe nieprzydatne, biały i biało czarny to będzie sterowanie centralnym zamkiem lecz na pewno musisz odłączyć je w tej chwili od instalacji bo masz źle podłączone.
Wg. schematu sterowanie jest na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski. Takie powinny być przy pompce i takie wychodzą z wkładki zamka. Jeden zamyka, drugi otwiera po podaniu plusa. Podaj impuls plusa na te przewody przez małą żarówkę, jeśli są faktycznie przy pompce. Jak zadziała to sterownik połączyć jak do sterowanie plusem, czas ustawić...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Weź sobie probówkę max 5W i dowiesz sie zaraz. A jak chodzi o np sterowniki uniwersalne to każdy ma obie opcje.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Poprawny schemat to jednak ten poniżej. Pin 13 zamyka PIN 15 otwiera, sterowanie jest plusem.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
nie przeglądałem twoich schematów ale: uniwersalny zamek jest na90% sterowany dwoma masami a fordowski plusami!!!
Skoro oryginalny zamek centralny działa to nie możesz dodatkowej centralki podłączyć pod siłowniki, a musisz podłączyć ją pod sterowanie oryginalnym zamkiem. Normalnym jest, że oba przewody od siłownika podłączone są do masy i sterownik zamka w zależności czy otwierasz czy zamykasz na jeden z dwóch przewodów podaje zamiast masy plus. Jeżeli podłączysz...
Kupiłem uniwersalny pilot do centralnego zamka na allegro i mam teraz mały problem jak go podłączyć.Czy może ktoś pomóc gdzie szukać w tym modelu sterownika centralnego zamka?Czy sterowanie plusem,masą,czy inne???Proszę o pomoc.
Witam Po podłączeniu alarmu vulcan v3 z centralnym zamkiem -uniwersalnym (sterowanie zrobiłem plusem) , powstał problem , ponieważ drzwi z pilota nie otwierają się ani nie zamykają, tzn .siłowniki reagują dosłownie jeden /dwa minimetry.. . Sam alarm uzbraja się i rozbraja prawidłowo. Dodam ze zamykanie z klucza i samymi ryglami od drzwi działa bez problemu...
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Spotykałem też sprowadzone auta z dostawianym zamkiem i sterowanie było plusami... Miałem do czynienia z takim sterowaniem w uniwersalnych zamkach Audiovoxa.
To mam drugie pytanie czy sterowanie masz tylko poprzez przekręcenie kluczyka w zamku czy jeszcze drogą falową zdalnie. Bo jeżeli masz tylko z kluczyka zamień sterownik na uniwersalny podepnij siłowniki i powinno śmigać. Ford z tego co pamiętam ma sterowanie plusem, ale od chyba 2000 roku przeszedł na sterowanie minusem.
Weź próbówkę i sprawdź czy zamek sterowany jest plusem czy minusem,najlepiej w drzwiach od kierowcy,a wtedy czytając schemat podłączenia centralki którą kupiłeś pójdzie z górki.
witam potrzebuję podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do xsary 98r(fabryczny centralny zamek bez pilota),więc mam pytanie gdzie wpiąć się w wiązkę przewodów(może jakiś schemat) i opis kolorów przewodów,i jeszcze jedno czy sterowanie zamka jest plusem czy minusem za pomoc z góry dziękuję pozdrawiam tulipan
Ori kluczyk był z pilotem. Jeżeli masz bez niczego, to jest to kluczyk awaryjny. Kup nowy "czysty" klucz i każdy elektronik go zakoduje. Będziesz zadowolony z takiego rozwiązania. Jeżeli masz podstawową wiedzę z zakresu elektryki to bierz się do pracy. Podpinasz plus, masę i sterowanie z zamka. Koniec.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
a czemu do plusa? skoro sterowanie jest masa?
Zgadzam sie z kolega :) .Ogolnie central jest sterowany masa (najczesciej) jeden plus i dwie masy.Podanie masy na jeden kabelek otwiera zamki a podanie na drugi zamyka zamki.
Oryginalne czyli fordowskie, czy dedykowane do Forda. Jeśli oryginalne, to raczej nie będzie potrzebny sterownik, one sterują się same. Wtyczka czteropinowa po przekątnej plus i masa pozostałe dwa to plusy sterujące. Jeśli dedykowane do Forda to wystarczy jakikolwiek uniwersalny sterownik zamka centralnego
Witam. Mam zamiar podlaczyc uniwersalny sterownik centralnego zamka do hondy hr-v 99r. Auto oryginalnie ma centralny zamek ale z kluczyka. W zestawie jest schemat z czterema sposobami sterowania jak wiadomo plusem, masa, silownikiem elek., silownikiem pneumatycznym. Pytanie ktorego schematu uzyc w takiej hondzie ? Z tego co wyczytalem to powinno sie...
Aleś mi pojechał obstawiam że z tej centralki to musisz wpiąć się do swojej centralki w aucie bo tam jest w tym co kupiłeś sterowanie masą daj zdjęcie tej instrukcji
do których kabli mam podłączyć uniwersalny centralnego zamka VW golf v chodzi mi które kolory odpowiadają za otwieranie i zamykanie i czy sterowanie jest plusem czy minusem Podłączenie uniwersalnego centralnego zamka do VW Golf V wymaga identyfikacji odpowiednich przewodów w oryginalnej wiązce samochodu. W przypadku Golf V, sterowanie zamkami może...
Witam. Fiesta z 2009r może ktoś podpowie w które przewody się wpiąć i czy jest sterowany plusem, wszystkie opisy które znalazłem są z mk6. Znalazłem na zagranicznym że sterowanie minusem brązowo biały z BCM, może ktoś potwierdzić.
Do jarek9000 ta centralka to jest zwykła centralka uniwersalna do sterowania centralnym zamkiem. Można sterować plusem lub minusem lub naprzemiennie. Ma też funcje tzw "szukanie pojazdu". Do putekemil przycisk "start otwórz" służy do tego aby po naciśnięciu awaryjnego stop można była ową bramę otworzyć(najbardziej pożądana opcja- czyli żeby nie zgnieść...
Musisz ustawić konfigurację w jakiej ma pracować Twój sterownik, w zależności od danego typu auta... Sterowanie masą plusem albo bezpośrednio siłownikami... I chyba gruby czerwony;)
Jak już to plusem bo BSI w stanie spoczynku zwiera silniki do masy. Po drugie poćwicz na aucie to się wszystkiego dowiesz. Jest to jedyne poprawnie działające sterowanie (podłaczenie pod przycisk i BSI)
W fordach jest sterowanie centralnego zamka plusem. A większość wyjść sterujących zamkiem podaje masę i to maks. 100mA. Aby to zmienic musisz użyć uniwersalnego sterownika CZ lub zwykłych przekaźników, które podadzą + po załączeniu. Szczegóły opisane są na tym forum- szukaj.
Fiat ma sterowanie masą że Dodano po 24 Centralny zamek jest orginalny w aucie , kluczyk niestety jest bez pilota bo ten z pilotem zaginął chciałbym dołożyć uniwersalna centralkę żeby można było zamykać auto z pilota ale nie wiem gdzie wpiąć się w instalację,centralka ma możliwość sterowania plusem i minusem
znaczy to . " wyjściem bezpośrednio na siłowniki." Posiada wyjścia tylko do zasilania siłownika,na jednym kablu podaje plusa a na drugim masę i odwrotnie,nie ma możliwości skonfigurowania wyjść na sterujące np. fabrycznym zamkiem.
Jak z ryglem to trzeba rozbierać i przerabiać zamki. Bez rygla: Oba biało/czarne połączyć ze sobą- zasilanie siłowników żółto/czarny-zasilanie siłowników czarno/pomarańczowy-sterowanie czarno/zielony-sterowanie pomarańczowo/biały-plus czarny-masa
Rozumiem, że zamek jest dokładany, więc sterowanie w 99% dwoma masami { kiedyś spotkałem się z zamkiem uniwersalnym audiovoxa sterowanym dwoma plusami}, master ma wewnątrz wbudowany swich który przy zamykaniu podaje masę na jeden, a przy otwieraniu na drugi przewód, dlatego dla jego prawidłowej pracy ważna jest dokładna regulacja skoku. Dodano po 1...
centralny zamek sterowany plusem zamek centralny sterowany plusem układ sterowany plusem
kondensator srednich tonow kolumny aktywne klipsch wymiana czujnika biegów
klejenie głośnika bezpieczeństwo sieciowe
Sony Vaio PCG-81212M VPCF11M1E – aktualizacja BIOS, wersje, procedura, ryzyka Volkswagen Eos FSI 2006-2011 – schemat bezpieczników, lokalizacja, opis paneli SC/SB/SA