Musi być 1nF, jak dasz 100nF układ bedzie działał nieprawidłowo. Dodano po 22 Jak chcesz to spróbuj, nic się nie upali.
Dioda Schottky uniemożliwi przepływ prądu do baterii B. Bateria A zacznie być ładowana tylko że w momencie wykrycia różnych napięć MCU może odłączyć baterię A i w ten sposób upali się sterownik silnika. Widać ten sprzęt nie jest stworzony pod system odzysku energii.
No to klasycznie w gwiazdę. Częstotliwość bazowa dla falownika 50Hz. Upewnić się, że silnik będzie miał wystarczająco wydajne chłodzenie w upały.
No to po prabolu,tylko uważaj grzywki sobie nie upal :D .Odkręciłeś turbinę z silnika,i wyczyściłeś włosy z wałka w/w?!
No i do tego bardzo mądry jeździ świeżym niedotartym silnikiem z maksymalną prędkością i to jeszcze w takie upały.
Niedawno stałem się posiadaczem takowej maszynki z upalonym silnikiem. Bateria kondensatorów w niej to 5x10µF podłączone na stałe, plus dodatkowe 3x10µF dołączane przyciskiem na czas rozruchu. Kondensatory są w czarnej "kasecie".
Już wspomniano na początku, ten silnik na trójkącie jest pod 220V, więc po takim wpięciu się upali niestety.
napięcie tego silnika z tym 63A to jest 24V to mocy będzie miał 1500W.. To prąd zatrzymania. Tak wydzieli się taka moc i bez zabezpieczeń upali silnik w kilka sekund. Bo mam silnik elektryczny DC 180V 1500W 2500obr.min. wazy 27kg długość 35cm średnica 18cm... Przykład rozmiar i waga silnika... A ja mam silnik elektryczny 12 V 1,2 kW i ma średnicę koło...
Odepnij ECU i podłącz po prostu mocną żarówkę. Jak gdzieś nie kontaktuje to się upali do końca.
To maszyna w przemyśle. Tu nie ma miejsca na druciarstwo. Kondensatory i upalony silnik. Autotrafo, kto za kilka lat dojdzie co poeta miał na myśli? Można zastosować transformator, można falownik. Czy ktoś powiedział żeby po takiej akcji zrobić dokumentację przeróbki?
drugiego nie ma. No więc jednak musiało się upalić.
Tym pierwszym schematem nie sugerowałem się w ogóle, bo żaden falownik tak nie ma - pewnie rysunek poglądowy, albo coś spitolone - za blisko siebie te kreski. Tam jest grupa d2-00 i dobrze wstawić wszystkie parametry odczytane z silnika, jednak lepiej funkcjonuje zabezpieczenie. W jednym machnąłem się przy wprowadzaniu :) , no i jednak upaliło silnik...
Ja sobie kiedyś wykombinowałem takie coś zamiast wyłącznika odśrodkowego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Działa już prawie rok, na schemacie jest BDX53, ale starczy taki tranzystor, by poradził sobie z cewką przekaźnika, ten jest trochę na wyrost. Wcześniej był wkurzający przycisk startowy, oczywiście nie każę nikomu...
Stycznik jest za mały- silnik pobiera ok 25 A przy normalnej pracy a przy rozruchu styki upali (wielokrotność prądu pracy) a na "raz" to jest naprawdę dobry strzał. Trzeba pomyśleć że nie będzie chodził na zabezpieczeniu 25A. Nie ma przewidzianego termika do stycznika ani zabezpieczeń.
Proponowałbym nie montować 12V silnika do maszyny 14,4V. Większy prąd jaki popłynie przez silnik prawdopodobnie upali szczotkotrzymacz. Orginalny silnik kosztuje 30zł a wyłącznik bodajże 60zł. Jeśli tylko akumulator jest sprawny naprawa jest opłacalna.
W sumie producent wie najlepiej... Myślę że jest to podyktowane tym że jeśli się upali masa silnika to w przypadku takiego podłączenia zamknie się ona do przez wzmacniacz do masy karoserii. Jest to pewny kompromis. SławeK
(at)wawrzyniec W jaki sposób będą się świeciły wszystkie lampki skoro nie będzie jednej fazy? Tak wiem, że sygnalizator nie uchroni silnika przed niczym. Ale przynajmniej na panelu sterującym przy wiertnicy będę widział przed uruchomieniem, że wszystkie fazy są. Prawdopodobieństwo, że "nowy" silnik się upali, istnieje, ale chyba nie jest duże w ciągu...
W letnie upały zawsze pomoże:)
Wedle schematu to przekaźnik pompy palia zasila też wtryskiwacze,pompę wtórnego powietrza,przewietrzanie zbiornika.Myślę że temu przekaźnikowi styki się upaliły.Ewentualnie jego sterowanie bądź zasilanie styku.
Czyli na 99% przez dwa miesiące udało mi się upalić silnik. Opór 4 omy jest chyba zdecydowanie za mały, prawda?
Ciekawe jak zachowa się triak przy zwarciu końcówki uchwytu do materiału spawalniczego - czy nie upali go? Do sterowania silnikiem można w prosty sposób dodać układ hamowania na przekaźniku/tyrystorze, a idąc dalej kompensację obrotów od obciążenia (np bazując na spadku napięcia na rezystorze szeregowym).
O równolegle łączonych stykach przekaźników zapomnij - i tak rozłączał będzie ten który to zrobi ostani i upali swoje styki. ( nie ma 2 równocześnie działających przekaźników) Tyrystory to jedyne rozwiązanie ( na tranzystory trochę duże prądy ) Pozdr.J.
Musi być podłączony PRZED przełącznikiem. Krzysiu a jaka różnica? Tu trzy fazy i tam też. Niby kolejnośc obojętna ale im bliżej samego silnika tym lepiej. A jak przełącznik się upali i fazy nie poda?
Co to znaczy: Problem jest dosc ciekawy.....(.) do awari dochodzi w ten sposob ze szarpnie silnikiem upali przewod i wywali bezpiecznik po zalaczeniu pralka pracuje lecz bez wirowania....(.) Amortyzatory? Silnik? Ostra krawędź zbiornika?... O co chodzi? Też nie wiem... 8O Pozdrawiam.
-> Urgon Ten układ nie da Ugs większego niż Vcc, niezależnie od napięcia zasilania półmostka. Ponadto silniki z napędów CD SĄ słabe. Fakt, tam są uzwojenia nawinięte drutem może 0,3-0,5mm Jeśli spróbujesz przepuścić przez ten silniczek taki prąd, na jakie są te tranzystory, Pomijając spalony silnik, w samych tranzystorach wydzieliło by się po 30W, nie...
Jeśli chodzi o pierwsze pytanie to chyba podejrzewałbym przełącznik. Czyli zużywa się. A w drugim przypadku to chyba chodzi o tryb ekonomiczny, kiedy to z premedytacją odcinane są zasilania większości instalacji po uśpieniu, czyli ok 20 min od zatrzymania silnika. Nie ma jasności w pytaniu, o jakie okoliczności chodzi.
457 to rzędowy silnik. :) Musisz zmierzyć ciśnienie w układzie. Pompować może cylinder silnika a równie dobrze i sprężarka. Odpowietrzenie chłodnicy zatkane, termostaty, padnięta pompa wody... Wszystko to może Ci powodować wyrzucanie płynu. A co z zaworami na ogrzewanie? Nie pozamykałeś czegoś za dużo na upały? :)
Da się upalić silnik na falowniku, wystarczy że masz falownik przewymiarowany, nie wprowadzone ustawienia do falownika i powoli ale go przegrzeje.
wymienilem go nawet na nowy, podstawialem cewke z kablami rowniez, niestety dalej to samo, pojechalem do ASO, brak komunikacji z komputerem, komputer podstawilismy i tez brak komunikacji. przerobie dzis chlodzenie na dwa wiatraki, jak nie bedzie sie tak grzal to moze nie bedzie wariowal bo robi sie to tylko w upal jak silnik zagrzeje sie do ok 100 stopni
Witam mam kłopot z odpalaniem auta po przejechaniu jakiejś drogi aż się silnik się zagrzeje zatrzymam się na chwile i go zgaszę to jest problem z jego odpaleniem gdy silnik jest zimny odpala bez kłopotu zauważyłem też że ma na to także wpływ temperatura na dworze problem z odpaleniem zwiększa się w lato gdy jest ciepło a auto do tego stoi jeszcze w...
Długo pociągnie ten "silniczek" na jednej baterii? Można by sobie biurowy wiatraczek zrobić na letnie upały :)
Zapewne oleju było mało i silnik się skończył w aktualne upały. Szukaj nowego silnika a stary na części rozbierz.
Jeśli zwiększysz napięcie powyżej 15v będziesz miał problemy z górnymi mofetami ponieważ przekroczysz dopuszczalne napięcie Vgs na bramce i je upalisz.
Dysza główna nie rozwiązuje problemu, a rodzi kolejny. Kiedy będą upały, silnik zacznie się przylewać, dużo palić, będzie miał problemy z uruchomieniem gorącego silnika. Iglica A22 ma część stożkową do jakieś 1/4 - 1/3 otwarcia przepustnicy, przeskok z 2 na 1.8 mm jak pamiętam, dalej jest cylindryczna do samego końca. Na takiej iglicy nie ma jak zestroić...
Są zestawy dedykowane ale pod tradycyjny filtr, dają naprawdę rade sobie nieźle. Do tego stopnia że mają wbudowane termostaty puszczajce olej w obieg np. przy 110st.
Te sterowniki się psują, w tym wypadku praca silnika zależna od temperatury więc na 90% wina po stronie sterownika silnika który się przegrzewa. Temat znany i oklepany, często się to naprawia.
Ok, ale i tak będzie wyprowadzone stabilizowane 5 lub 10V oraz wejście analogowe. Jak to z głową podłączy na próbę, to niczego nie upali, a może ustali funkcje przewodów w wiązce.
Rezystory mam upalone , silnik sprawny kręci do przodu do tyłu, zabezpieczenie cieplne też działa. Nie świeci tylko dioda . Domyślam się że to były oporniki do diody. Póki co zostawiłem jak jest. Po świętach planuje usiąść rozrysować jak to działa , pomierzyc napięcie i przeliczyć rezystancję pod diody
W naszych warunkach klimatycznych najbardziej odpowiednia lepkość oleju na cały rok to 5W40 , można stosować 5W30 ale w upały trzeba uważać żeby nie przegrzać silnika. I ważne: Sprawdzić na opakowaniu czy ma atest producenta auta, w tym wypadku VW! Oczywiście unikać firm "krzak", niby taniej ale skutki mogą być niezbyt przyjemne a kosztowne. 887084...
O elektronikiem się martwię bo podłączyłem baterie 18v i niestety diody get68a zostały upalone. Silnik jest przystosowany do 18v tak podaje producent ale niestety elektronika nie. Czy ktoś wie co to za diody ? Muszę je wymienić .
250 W, przy tuningu 350 W. Czyli na zwykłym silniku M365 250W podniosłeś moc o ~50%? Nie boisz się że go upalisz? Zakładaj silnik PRO i nawet na ustawieniach producenta z wersji PRO będziesz zadowolony z jazdy :D. Co do prądu pobieranego z pakietu nigdy go nie mierzyłem. Opierałem się głównie na aplikacji. Można by założyć bocznik przy baterii i amperomierz...
Nie, upalisz sprzęt. To konwerter elektroniczny do silników i grzałek. Potrzebujesz zwykłego transformatora 220 ->110VAC.
We własnym zakresie bez użycia specjalistycznych przyrządów i jakiejkolwiek wiedzy można przynajmniej użyć klucza bodajże 16mm i wykręcić świecę i dzięki temu można sprawdzić dwie: rzeczy czy jest paliwo i czy jest iskra
OK jutro zrobię test z wodą i diagboxem ale co zauważyłem to wentylator uruchamia się na pełnych obrotach zaraz po uruchomieniu silnika fakt ze był upał i wszystko nagrzane
U Ciebie to będzie stycznik zaoksydowany albo upalony lub silnik hydrauliki roboczej - może mieć zwarcie, wiązkę zniszczoną, sam silnik może być w stanie opłakanym. One się dość szybko kończą.
Mogą być upalone mosfety w sterowniku, przepalone ścieżki, usterka w obwodzie pomiaru prądu przed półmostkami, uszkodzone obwody pomiaru pozycji silnika itp. Zależy co z czym zwarło i czy nie doprowadziło to do upalenia uzwojenia silnika. Teoretycznie nie powinno ale są wyjątki.
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
Ok, a dysponuje ktoś schematem silnika ? Przepływomierz 6 PIN Dodano po 14 Przepływomierz 7 PIN
SPORT PARALLEL - 1000W w piku? Dla silnika 250W? Ładnie. Ten program jest dla silnika PRO co nawet na tej stronie jest wyraźnie opisane. Widocznie masz parcie na szybką wymianę silnika i naprawę sterownika :) Dla silnika 250W nie dałbym więcej niż 350W / w piku 700W / mimo że na tej stronie dają nawet 850W w piku. Ryzyko upalenia silnika jest wysokie....
Jak wyświetla ci błąd elektryki na 4 wtrysku to czy auto chodzi na wszystkich cylindrach? Gnijące wiązki wewnątrz komory zaworów to standard jeśli schodzi ci izolacja to bezdyskusyjnie wiązdka wtrysków do wymiany radna izolacja nie wchodzi w grę jak tego nie zrobisz grozi upaleniem kasety silnika. Natomiast jeśli nie chodzi na wszystkich garach to sprawdź...
I wszystkie wątpliwości wyjaśnione przez kolegę jdubowski'ego. Dziękuje ślicznie. I myśląc logicznie przyłączenie większego napięcia niż ok. 120V DC upali uzwojenia, np 200V DC, tak?.
Dostałem kompresor Black & Decker z takim silnikiem. Okazało się że nie było jednej szczotki - zużyła się do końca i upalony mostek prostowniczy.
Witam. Jak w temacie . Auto dostało 24V. Potrzebuje do sterownika silnika diodę za bezpiecząjacą firmy Vishay lecz nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednika ponieważ ta ma oznaczenia LTP59. A do pompy abs potrzebuje diodę która ma oznaczenia 27c0546 i takie coś jak TDK ZJY 2401 . Może podpowie ktoś jakie zabezpieczenia najlepiej tam włożyć? Pozdrawiam
Kolego Mr123 falowniki są drogie i w związku z tym raczej jest nieopłacalne stosowanie go aby uruchomić taki silnik, jakbyś chciał jeszcze do tego dołożyć transformator, to on też raczej do najtańszych nie należy, poza tym jak ten silnik ma dużą moc, to z jednej fazy nie wydoli, bo albo będzie wyrzucało bezpiecznik, albo coś się upali. Tak więc najprawdopodobniej...
auto podczas jazdy nagrzewa się trochę ponad 90 a gdy się zatrzymam na parkingu (i zgasze silnik ) na 5 min i przekrece kluczyk by odpalić temperatura wzrasta do czerwonego pola. to jest normalny objaw,silnik oddaje ciepło cały czas jak go wyłączysz a jest upał to tak może sie dziać. Efekt bezwładności. Po odpaleniu i rozpoczęciu pracy pompy powinna...
Witam Wymieniam silnik w maszynie do szycia kupiłem najbardziej zbliżony wamel silnik USSOa 70-30/2 Mam problem z podłączeniem wychodzą z niego trzy przewody czarny-szczotka niebieski i biały - stojan w poprzednim silniku były dwa kable + i - i działało jak podłączyć by nie upalić ? Silnik wygląda bardzo podobnie https://obrazki.elektroda.pl/1438498500_...
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
Jeśli robiłeś coś przy radioodbiorniku to dlaczego upaliło gniazdo od "F44 (25 A) Silnik podnośnika szyby, z tyłu, z lewej strony"? Nie zrobiłeś przypadkiem gdzieś zwarcia?
Minus mostkowany z N? gdzie to znalazłeś? http://obrazki.elektroda.pl/5718765900_1... Lampa i silnik pracują na 230V zmiennego, reszta po trafie i prostowniku na 24V stałego. W najlepszym razie poszedł tylko bezpiecznik, możliwe że poszła całą elektronika (w momencie zadziałania bramy przez lampę puściłeś fazę na masę niskonapięciowej...
WITAM! wszyscy wiem jaka jest teraz temp na zewnatrz ale mam pytanie. Czy u was wlascicieli tego cudownego autka jakim jest cc700 temp. w upaly, gorace dni waha sie w granicach 90stopni? powiem ze uklad jest odpowietrzony, termostat dziala, wiatrak zalacza sie przy ponad 90stopniach. Nie wiem czy sam wskaznik dziala prawidlowo bo przy wlaczonym silniku...
Relikt przeszłości który był doskonały w swojej prostocie, obecnie to albo mamy wyprowadzone "SENSE" bezpośrednio na klemie, albo kontroler ładowania spięty z ECU który w zależności od realnych potrzeb moduluje prąd ładowania i stara się zbilansować potrzeby i doładowanie akumulatora, ja uważam że to zaleta, ten przysiad napięcia, w upały w komorze...
VCDS co pokazał? Może czujnik wału szaleje w upały?
No już rezystor zbadałem miernikiem i jest ok ;/ No cóż teraz czeka mnie teraz grubsze dłubanie, przełącznik do sprawdzenia i silnik dmuchawy. W taki upał to masakra robić takie rzeczy, a jeździć jeszcze większa. Pozdrawiam i dzięki
Strona wirnika zwarta, a na 2 fazy podajesz prąd stały. Są rożne schematy podłączenia związane z hamowaniem dynamicznym. Wystarczy poGooglać. Uważaj, żebyś czasem nie upalił silnika, lub urządzenia hamującego. Przed przystąpieniem do eksperymentu na żywym organizmie warto przeprowadzić symulację w Simulinku.
To szpilka i od strony wentylatora jest kwadrat - albo odpowiedni bit albo kluczyk płaski 6, czy coś. Kombinerki jedynie duża wersja i dużo pary. Możesz spróbować WD40 Jak rozbierzesz, daj fotkę czoła uzwojeń - albo upaliło wyprowadzenia, albo i uzwojenia. Ale jak był u janusza w przezwojeniu, to gościu mógł dać wyprowadzenia w polwinicie a nie w koszulkach...
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. A przy dużych temperaturach ciepła jak dzis 28 C auto za każdym razem musiałem długo kręcić długo zeby odpaliło. Auto ma instalacje gazową ale za każdym razem uruchamia się na beznynie. Wymieniłem...
Witam , dioda Schottky SBL1040CT raczej nie nadaje się jako zabezpieczenie , jej max. napięcie pracy to 40V , pracujący silnik nawet na 12V może wytworzyć większe przepięcie które może przebić diodę i albo nastąpi jej zwarcie , wtedy cały prąd popłynie przez tą diodę , ominie silnik i upali tranzystory mosfet , albo zrobi się przerwa w diodzie i wtedy...
no cóż po rozebraniu pompy nic szczegulnego nie zauważyłem poza tym iż jest to pół komputer nie znam się na pompach. opiszę wam od czego się zaczoł koniec pompy , na gorącym silniku musiałem go kręcić 2,3 razy , gdy już doszło do sytuacji w kturej nie mogłem go odpalić pojechałem do warsztatu autoryzowanego bmw gościu mi powiedział że zaczyna siadać...
Glownie mi sie rozchodzi czy na elektronice serwomechanizmu sa jakies spadki napiecia. Bo jak sa to po jej wywaleniu zmniejsza sie zakres napiec zasilania serwomechanizmu. Niechce poprostu upalic silnika zbyt duzym napieciem.
dopiero jak wyłączę zapłon to się wyłączy Po wyłączonym zapłonie powinien pracować wentylator aż ciecz chłodząca odpowiednio wychłodzi się. Przeważnie odchodząc od samochodu wentylator pracuje zwłaszcza teraz latem w upały.
Witam robiłem uszczelkę pod głowicą bo się zawór upalił. Silnik po składany odpala chodzi moc trzymie . Tylko ma nie równa prace silnika raz na jakiś czas poprostu przerwie jak byś się delikatnie zakrztusil gdy wentylator się załącza silnik przygasa. Świeca się 2 błędy p1300 i bank 1 sonda za katalizatorem . Jest możliwe żeby rozrzad był źle ustawiony...
Styki czyściłem preparatem KONTAKT i b.z. Czy tu może sytuacja jest taka że nabili mi więcej czynnika do układu klimatyzacji niż należy i w gdy auto stoi w temp. 30st. C lub większej , ciśnienie w układzie klimatyzacji rośnie i włącza się wentylator chłodzenia . Musieli by sporo przesadzić. Odepnij czujnik ciśnienia klimatyzacji, i sprawdź czy wentylatory...
Książkę wyżej dodałem. Tam nie ma czego podłączać, paliwo, zapłon(+) po stacyjce, plus gruby jest wspólny dla rozrusznika i alternatora, masa do budy bo inaczej linkę gazu upali ;). Linka gazu i ssania. Koniec.
Jaka może być przyczyna? A jaka może być, skoro się dymi? Przepalone uzwojenie. Skoro się dymi przy wyjętych szczotkach - trafiony jest stojan. A jeśli przy włożonych szczotkach wyzwala zabezpieczenie, to wirnik też jest upalony. Trzeba silnik przezwoić albo szukać drugiego.
Bez problemu silnik 1.1 jednofazowy z przełożeniem 1:1, a nawet nieco większym (minimalnie większe koło na silniku) dobija do 8 atm Mam HS11 na 1 fazie 1,1kW 1:1 i spokojnie do 14 bar dobija, a miałem z tym silnikiem nie mały problem bo świrował nie miał mocy a jak się okazało jeden z drutów równoległych w uzwojeniu pracy upalił się i silnik chodził...
Raczej nie.. Sprawdzałem poduchy i wszystko wygląda ok. Poza tym dlaczego temperatura otoczenia ma taki wpływ na te drgania? Jak jest chłodno na dworze, to nic się nie dzieje, silnik pracuje normalnie i jak nie osiągnie 90C, to nawet w upał te wibracje nie występują. Widać gołym okiem, jak rzuca silnikiem jak wpadnie w te drgania. Trzęsie się cała karoseria...
Witaj. Problem z podejmowaniem się przewinięcia takiego silnika jest tylko i wyłącznie ekonomiczny. Ile jesteś w stanie zapłacić za przewinięcie? Zapłacisz 500-1000zł netto? Chińczycy klepią takie silniki w bardzo szybkim tempie i tanio. Tutejsze firmy musiałyby przewijać ręcznie lub kupować maszynę do nawijania co się nie bardzo opłaca jak na ten moment....
Upalona masa silnika.
Witaj, upalony sterownik silnika, ścieżki i prawdopodobnie tranzystory. Sporo niestety takich się trafia do naprawy właśnie po jeździe za wszelką cenę pod górę. Przeciążyłeś maszynę...
Sam piszesz, że Sprawdzałem bezpiecznik miernikiem z buczkiem. wskazuje że ma przejście Gdyby był uszkodzony to miernik wskazywałby przerwę. Oczywiście tak jest w teorii. Praktyka pokazuje, że czasem "coś" pozostaje po zwarciu. Nawet i miernik zapiszczy a bezpiecznik nie przewodzi (kilka omów to za dużo). Gdybym miał upewnić się na 100% czy to wina...
Super, dzięki wielkie za pomoc i wyjaśnienia, wszystko już śmiga! Docelowo układ będzie sterował robotem 4 osiowym, ale póki co udało mi się jeszcze upalić silnik krokowy dając mu za duży prąd z niewyregulowanego sterownika :)) PS Robot nie będzie miał funkcji zegarka - to tylko taki ćwiczebny program był.
Pokaż zdjęcia płytki z tym IGC. Mostek prostowniczy sprawdzony? Choćby miernikiem na zakresie diodowym? Ścieżka się jakaś nie upaliła?
_jta_ :arrow: Wydaje mi się że niezbyt zrozumiały schemat wysłałem, u mnie masa to jest "-" zasilania. Czyli między minus zasilania a silnik wstawić ten opornik? Między silnik, a połączenie anody diody, kondensatora, i minusa zasilania. Wtedy pomiar napięcia na boczniku będzie mierzył czysty prąd silnika - dość oczywiste, chyba jak metoda oceny pogody...
U2 to ULN2004. U1 jest odpowiedzialny za "komunikację" z silnikiem. Stąd te upalone er stojedenastki i takie tam ;)
Czyli że jest możliwość że faktycznie nadwyrężyliście masę próbując kręcić auto rozładowanym akumulatorem. Przepatrzeć trzeba w komorze silnika, czy gdzieś się coś nie upaliło.
Dzięki Pytałem już w kilku serwisach i jedyny problem to... cena. "Musimy ściągnąć, bla, bla" itp Taniej byłoby kupić nową ;) Możliwe, że ma ktoś w "klamotach" taką z upalonym silnikiem, stąd pytanie.
od kiedy występuje "problem"? zwróć uwagę, ze obecnie panują upały i to normalne, że silniki mogą notować wyższe temperatury. w moim 2.2 CDI jest podobnie. wskaźnik podniósł się nieznacznie w ostatnich dniach.
Często silnik spryskiwacza ma sterowanie kierunkiem obrotów. W ten sposób realizowane jest mycie przedniej lub tylnej szyby. Ale nie przejmowalbym się bezpiecznikiem, wisi na nim jeszcze kilka rzeczy jak np.silnik wycieraczek. Sama pompka spryskiwacza to góra 2A. A tu już mosfety w SMD wystarczą. Warto jednak dać osobny polimerowy bezpiecznik na samą...
Czy tu chodzi o to, by po wciśnięciu Play przesuw taśmy rozpoczynał się od razu z docelową prędkością? Żeby nie było słychać rozpędzania silnika? Chyba wolałbym mieć układ, w którym sygnał audio jest jeszcze przez chwilę odcinany po wciśnięciu Play Nie bardzo sobie przypominam, ale chyba nie było efektu rozpędzania, a wyciszanie, to chyba musi być...
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
Teraz pytanie czy mam zmienić całego tłoka czy tylko same pierścienie?? Spróbował bym same pierścienie a tłok potraktować delikatnie drobnym papierem ściernym w miejscu rys aby nie było powtórki. Natomiast cylinder prosi się o honowanie bo troszkę rys tam jest. Wnioskuje, że sprzęt był eksploatowany w upały po złożeniu silnika.
Tylko wg etki tu ma być czujnik 06A919081J o zakresie zadziałania 1,2 -1,6 bar. Te twoje 1,6 bar przy temp oleju 96 C gdzie przy ostrej jeździe dojdzie pewnie temperatura oleju do 110 C i ciśnienie jeszcze spadnie. Tak że nawet czujnik z ASO może twojego problemu nie rozwiązać jak będą upały. Jaki olej lejesz?
Witaj, Czy nie-odpalanie występuje przy określonej temperaturze silnika? Załóżmy 30st - w upały to będzie od początku, a w normalne dni po przejechaniu kilku km? No i czy jest LPG?
Upalone złącze silnika dmuchawy(kostka) lub kończące się szczotki.
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć...
Dzięki za szybką odpowiedź. Mam BTS7960B, który co prawda jest w stanie sterować tylko jednym silnikiem DC. I założyłem, że będę musiał posiadać takie dwa. Więc znacznie mi pomogłeś. Puki co, upaliłem na razie mój FS-i6 bo nie mam pojęcia jak zasilić jego i mostek za pomocą jednej przetwornicy LM2596S. Podpinając odbiornik pod 3 kanał tak jak w przypadku...
Hallo, o widzisz, to jest już dobra podpowiedź i autor ma jakiś punkt zaczepienia. To, że nie upaliłeś żadnego silnika, to ma, moim zdaniem, mniej wspólnego z rowerami, a bardziej z tym, że uważnie jeździsz, nie przeciążasz żadnej części, nawet nie musisz o tym myśleć, robisz to automatycznie, bo masz duże doświadczenie. Jak autor będzie miał takie...
Mistrzuniu, stacyjkę upaliłeś najprawdopodobniej. Masa silnika obecna?
Najkorzystniejsza byłaby zmiana częstotliwości napięcia zasilającego. To jedyna możliwość żeby nie upalić tego silnika.
Temp. 94 to norma, później włączy się wentylator chłodnicy np. w korku i 105 stopni może pokazać w upał. Postaw auto na postoju, odpal silnik i sprawdź czy wentylator chłodnicy rusza.
pralka upali upali aluminium upali kabel
pompa paliwo podłączyć aceton nitro kontrolka poduszka skoda
radio nissan qashqai radio nissan qashqai
Lokalizacja bezpiecznika wentylatora Renault Espace IV Manta 50LUA19S firmware – pobieranie, aktualizacja, procedura USB, wsparcie techniczne