że nawet falownik nie może być podłączony do pompy z fabrycz. zainstalowanym kondensatorem. Nie wiem czy w mojej pompie jest kondensator. Według mojego stanu wiedzy to chyba nie ma znaczenia po prostu bierzesz falownik 1F a nie 3F. Proszę znawców o potwierdzenie tylko tego faktu. oftstart avt1226 + równoległe rezystory 4x 10R/50W Rezystory łączymy...
Stycznik jest za mały- silnik pobiera ok 25 A przy normalnej pracy a przy rozruchu styki upali (wielokrotność prądu pracy) a na "raz" to jest naprawdę dobry strzał. Trzeba pomyśleć że nie będzie chodził na zabezpieczeniu 25A. Nie ma przewidzianego termika do stycznika ani zabezpieczeń.
AVE... Nie mogłeś wylutować sobie drivera silnika z płytki napędu CD/DVD? Są tam kompletne drivery trójfazowe i kontrolery tych silników. Ponadto silniki z napędów CD SĄ słabe. Taki projekt i tyle. Sensowniej by było gdybyś zabrał się za silnik od twardego dysku, albo kupił sobie silnik modelarski BLDC... Jeśli spróbujesz przepuścić przez ten silniczek...
Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Do sterowania cewką stycznika możesz wszystkie 3 tory presostatu zmostkować ale termik to i ja bym nie kombinował .Unikaj wyłączników m 611 bo bywa że luzują się nity styków i silnik może na jednej fazie polecieć z dymem . Termik to takie urządzenie że jak wiele razy zadziała to może się zmienić jego działanie . Tak dla rozrywki można spróbować pod...
Zasilanie możesz podać na przewody podłączone do szczotek silnika. Ło Matko Bosko Elektryczno! Jak Autor weźmie to za prawdę i dosłownie poda napięcie z zewnątrz na przewody szczotek, to upali wirnik z komutatorem. Przewodów od szczotek: czarnego i białego nie należy ruszać, ani nic do nich nie podłączać! Chyba Sz. Koledze chodziło o 2 wyprowadzenia...
chciałbym aby przypominał coś profesjonalnego lecz raczej to nie wyjdzie ze względu na moją marną wiedzę w kwestii elektroniki. Ok rozumiem. Czyli to ma być czysto amatorski projekt. jeżeli chodzi o przekaźniki to brałem gotowy schemat z internetu https://tiny.pl/94r1ppwj To jest czysto teoretyczne i mega uproszczone wszystko w opisie by komuś wyjaśnić...
napięcie tego silnika z tym 63A to jest 24V to mocy będzie miał 1500W.. To prąd zatrzymania. Tak wydzieli się taka moc i bez zabezpieczeń upali silnik w kilka sekund. Bo mam silnik elektryczny DC 180V 1500W 2500obr.min. wazy 27kg długość 35cm średnica 18cm... Przykład rozmiar i waga silnika... A ja mam silnik elektryczny 12 V 1,2 kW i ma średnicę koło...
Szanowny racjonalizatorze, nie przyszło tobie do głowy (nawet przez moment) że jeśli to zabezpieczenie zadziałało to miało ku temu powód? Zauważ, że nie jestem sam. A nawet tu na forum jest to opisywane nie raz. Nawet wypowiadał się ktoś z działu elektrycznego serwisu samochodowego, że to normalny zabieg. Zauważ, że to zabezpieczenie termiczne. Prądowo...
Już wspomniano na początku, ten silnik na trójkącie jest pod 220V, więc po takim wpięciu się upali niestety.
Obiecałem, że narysuję i oto I część obrazków: W normalnej sieci TNC (starej) masz dwa przewody zasilające czynny (fazowy) oraz neutralno-ochronny (zerowy). Zasadą w tej sieci jest połączenie dostępnych części przewodzących, które w normalnych warunkach nie znajdują się pod napięciem sieciowym, ale w warunkach awarii mogą się znaleźć, z uziemionym punktem...
I wszystkie wątpliwości wyjaśnione przez kolegę jdubowski'ego. Dziękuje ślicznie. I myśląc logicznie przyłączenie większego napięcia niż ok. 120V DC upali uzwojenia, np 200V DC, tak?.
Proponowałbym nie montować 12V silnika do maszyny 14,4V. Większy prąd jaki popłynie przez silnik prawdopodobnie upali szczotkotrzymacz. Orginalny silnik kosztuje 30zł a wyłącznik bodajże 60zł. Jeśli tylko akumulator jest sprawny naprawa jest opłacalna.
Niedawno stałem się posiadaczem takowej maszynki z upalonym silnikiem. Bateria kondensatorów w niej to 5x10µF podłączone na stałe, plus dodatkowe 3x10µF dołączane przyciskiem na czas rozruchu. Kondensatory są w czarnej "kasecie".
Musi być podłączony PRZED przełącznikiem. Krzysiu a jaka różnica? Tu trzy fazy i tam też. Niby kolejnośc obojętna ale im bliżej samego silnika tym lepiej. A jak przełącznik się upali i fazy nie poda? To silnik na 2 fazach pociągnie większy prąd i wyrzuci. Nie ważne gdzie zamontowany ten termik - tam gdzie najwygodniej. Swoją drogą, warto sprawdzić...
Co to znaczy: Problem jest dosc ciekawy.....(.) do awari dochodzi w ten sposob ze szarpnie silnikiem upali przewod i wywali bezpiecznik po zalaczeniu pralka pracuje lecz bez wirowania....(.) Amortyzatory? Silnik? Ostra krawędź zbiornika?... O co chodzi? Też nie wiem... 8O Pozdrawiam.
drugiego nie ma. No więc jednak musiało się upalić.
Ze wsadu sterownika dodam ze nie koniecznie to jest JJ może być jeszcze GP lub GT Ale jak problem był wcześniej z odpalaniem to kiedyś wróci i znowu coś upali bo ile można kręcić rozrusznikiem a części zamienne to nie pierwszy montaż. Ale przy takim przebiegu zapewne naprawa rozrusznika również wyjdzie mu na dobre. mapka rozruchu 021JJ jak widać dawka...
Musi być 1nF, jak dasz 100nF układ bedzie działał nieprawidłowo. Dodano po 22 Jak chcesz to spróbuj, nic się nie upali.
To maszyna w przemyśle. Tu nie ma miejsca na druciarstwo. Kondensatory i upalony silnik. Autotrafo, kto za kilka lat dojdzie co poeta miał na myśli? Można zastosować transformator, można falownik. Czy ktoś powiedział żeby po takiej akcji zrobić dokumentację przeróbki?
Z tą żarówka to chyba żart to nie alternator tylko prądnica i to pewnie ze starym regulatorem mechanicznym. A w takim rozwiązaniu to żarówka jest wpięta miedzy styki prądowe regulatora które załączają ładowanie. Co do prądnicy to przy takim obciążeniu to nie doładuje akumulatora a w dodatku tak się nagrzeje (brak wentylatora) że upali uzwojenie wzbudzenia...
Witam , dioda Schottky SBL1040CT raczej nie nadaje się jako zabezpieczenie , jej max. napięcie pracy to 40V , pracujący silnik nawet na 12V może wytworzyć większe przepięcie które może przebić diodę i albo nastąpi jej zwarcie , wtedy cały prąd popłynie przez tą diodę , ominie silnik i upali tranzystory mosfet , albo zrobi się przerwa w diodzie i wtedy...
Jak upali driver wtryskiwaczy w digifancie, to leją ciągle, nie ma fizycznej możliwości, żeby silnik w ogóle zapalił, nie mówiąc już o jeździe przy takiej ilości wtryskiwanego paliwa
Tym pierwszym schematem nie sugerowałem się w ogóle, bo żaden falownik tak nie ma - pewnie rysunek poglądowy, albo coś spitolone - za blisko siebie te kreski. Tam jest grupa d2-00 i dobrze wstawić wszystkie parametry odczytane z silnika, jednak lepiej funkcjonuje zabezpieczenie. W jednym machnąłem się przy wprowadzaniu :) , no i jednak upaliło silnik...
Wytłumaczy mi ktoś jak w praktyce działają opóźnienia o których mowa na 49 stronie? Chodzi o opóźnienie wyłączenia trafa. Skoro podajnik zatrzyma się odrazu po puszczeniu przycisku, a prąd na ducie nadal będzie, to wg mnie drut upali się bardzo blisko łuski (może nawet aż za bardzo), czy mylę się? I co da regulowanie tego opóźnienia? Z opóźnieniem...
Jak ci się upali przewód "zerowy" do dalej na zasilaczu będzie napięcie fazowe. Jak się upali, to przekaźnik będzie wyłączony. A gdy natomiast napięcie wzrośnie przez maszyny podłączone do źródeł 3 faz. do ok 400V - zadziała warystor w zasilaczu. ../powinien..,./ Kup po prostu zasilacz który uciągnie podkaszarkę pobiera ona dużo prądu - silnik 4V,...
Witam, mam pytanko, nie mogę nigdzie takowych znaleźć, chodzi o konstrukcję obrotomierza elektronicznego do skutera oraz konstrukcję modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy zarówno standardowy, czyli z blokadą jak i "tuningowy" bez blokady. Obrotomierz jeżeli to komuś pomoże do skutera Zipp Quantum, silnik dwusów. Natomiast moduły ogólnie do Zippa. Z góry...
Dziękuję koledzy za odpowiedzi. :arrow: Topolski Mirosław Polecanie nowego stojana niestety jest po prostu nabijaniem postu. Równie dobrze moógłbym oddać do naprawy, ale te dwie opcje po prostu są ekonomicznie nieuzasadnione, lepiej dołożyć jeszcze raz tyle i kupić nową młotowiertarkę, mieć gwarancję i kłopot na 2 lata z głowy. Chciałem spróbować się...
Zasilacz powinen być conajmniej o wydajności 1A i napięciu 12-14V , tandeta nie wiem czy się w międzyczasie nie upali albo stopi. A co do kodu to owszem, po godzinie powinen pozwolić na wpisanie dobrego kodu i odblokować się jesli kod będzie włąściwy. Gorzej jak kod będzie zły, wtedy zablokuje się bardziej i lepiej udać się do fachowca jak nie wiesz...
Jeśli mogę coś powiedzieć odnośnie układu paliwowego:) to proponuje Ci Jarlist zeby zastosować rozpylacz (danffos) o jak najwiękrzym koncie rozpylania, jak sie pewnie juz zrientowałeś to są rózne typy strugi paliwa w tych rozpylaczach są pełne i drążone. Ja u siebi zastosowałem pełny stożek ale dość mały kont rozpylania. Chodzi o to zeby paliwo było...
Przewód benzynowy podczepiałem parę razy i żeby wyeliminować pobieranie 2 paliw specjalnie go odczepiłem od gaźnika. W poprzedniej budzie problem był taki ze jak silnik się rozgrzał to czasami miał problem z wejściem z niższych obrotów na wyższe obroty (ale to tylko czasami) ale jak wszedł to już chodził i podczas jazdy szarpał na niskich, tak jak i...
Rozbierz sterownik i polutuj ścieżkę, którą upaliłeś, oby tylko tyle
Czyli na 99% przez dwa miesiące udało mi się upalić silnik. Opór 4 omy jest chyba zdecydowanie za mały, prawda?
W żadnym wypadku nie do akumulatora, jak już chcesz dokładać masy to na głowicę silnika, inaczej różnica potencjałów może coś upalić.
Jeśli zwiększysz napięcie powyżej 15v będziesz miał problemy z górnymi mofetami ponieważ przekroczysz dopuszczalne napięcie Vgs na bramce i je upalisz.
Nie, upalisz sprzęt. To konwerter elektroniczny do silników i grzałek. Potrzebujesz zwykłego transformatora 220 ->110VAC.
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
Dioda Schottky uniemożliwi przepływ prądu do baterii B. Bateria A zacznie być ładowana tylko że w momencie wykrycia różnych napięć MCU może odłączyć baterię A i w ten sposób upali się sterownik silnika. Widać ten sprzęt nie jest stworzony pod system odzysku energii.
Da się upalić silnik na falowniku, wystarczy że masz falownik przewymiarowany, nie wprowadzone ustawienia do falownika i powoli ale go przegrzeje.
Rezystory mam upalone , silnik sprawny kręci do przodu do tyłu, zabezpieczenie cieplne też działa. Nie świeci tylko dioda . Domyślam się że to były oporniki do diody. Póki co zostawiłem jak jest. Po świętach planuje usiąść rozrysować jak to działa , pomierzyc napięcie i przeliczyć rezystancję pod diody
Jeśli robiłeś coś przy radioodbiorniku to dlaczego upaliło gniazdo od "F44 (25 A) Silnik podnośnika szyby, z tyłu, z lewej strony"? Nie zrobiłeś przypadkiem gdzieś zwarcia?
Mogą być upalone mosfety w sterowniku, przepalone ścieżki, usterka w obwodzie pomiaru prądu przed półmostkami, uszkodzone obwody pomiaru pozycji silnika itp. Zależy co z czym zwarło i czy nie doprowadziło to do upalenia uzwojenia silnika. Teoretycznie nie powinno ale są wyjątki.
250 W, przy tuningu 350 W. Czyli na zwykłym silniku M365 250W podniosłeś moc o ~50%? Nie boisz się że go upalisz? Zakładaj silnik PRO i nawet na ustawieniach producenta z wersji PRO będziesz zadowolony z jazdy :D. Co do prądu pobieranego z pakietu nigdy go nie mierzyłem. Opierałem się głównie na aplikacji. Można by założyć bocznik przy baterii i amperomierz...
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
U Ciebie to będzie stycznik zaoksydowany albo upalony lub silnik hydrauliki roboczej - może mieć zwarcie, wiązkę zniszczoną, sam silnik może być w stanie opłakanym. One się dość szybko kończą.
Brak zasilania sterownika silnika lub usmażony sterownik. Ja jednak obstawiam, że spaliłeś któryś z bezpieczników. Opisz dokładnie w którym miejscu podłączyłeś swój przewód do plusa i gdzie/z czym zrobiłeś zwarcie. Mało prawdopodobne ale możliwe, że upaliłeś także gdzieś połączenie masowe. A już prawie pewne, jeśli dotknąłeś plusem do obudowy sterownika...
U2 to ULN2004. U1 jest odpowiedzialny za "komunikację" z silnikiem. Stąd te upalone er stojedenastki i takie tam ;)
Dostałem kompresor Black & Decker z takim silnikiem. Okazało się że nie było jednej szczotki - zużyła się do końca i upalony mostek prostowniczy.
O elektronikiem się martwię bo podłączyłem baterie 18v i niestety diody get68a zostały upalone. Silnik jest przystosowany do 18v tak podaje producent ale niestety elektronika nie. Czy ktoś wie co to za diody ? Muszę je wymienić .
Jak wyświetla ci błąd elektryki na 4 wtrysku to czy auto chodzi na wszystkich cylindrach? Gnijące wiązki wewnątrz komory zaworów to standard jeśli schodzi ci izolacja to bezdyskusyjnie wiązdka wtrysków do wymiany radna izolacja nie wchodzi w grę jak tego nie zrobisz grozi upaleniem kasety silnika. Natomiast jeśli nie chodzi na wszystkich garach to sprawdź...
pralka upali upali aluminium upali kabel
panele słoneczne kupowałem dahua bullet zalany telefon koszt
podgrzewanie fotela skymaster 32sh1000
Dodge Magnum 2005-2008 – brak wyświetlania biegów PRNDL, diagnostyka i typowe usterki Czy Softonic jest bezpieczny? Analiza ryzyka