Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
warto wymieniać czujnik w ECU ? W większości systemów nie ma osobnego czujnika ciś.atm. ciśnienie atm. jest odczytywane po włączeniu zapłonu z czujnika ciśnienia w dolocie, po uruchomieniu sterownik przechodzi na odczyt ciśnienia w dolocie, myślę,że tu będzie podobnie
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Turbo, podciśnienia, czujnik ciśnienia dolotu, wiązka, EGR... Gdzieś tu... ;)
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
wykręć EGR i sprawdź czy działa za pomocą pompki podciśnieniowej albo poprostu go zaślep. Dodano po 1 i sprawdź czujnik ciśnienia dolotu.
Weź tester, i podepnij manometr pod kolektor dolotowy. na początek masz kontrolę co wymaga kalkulator, co pokazuje czujnik ciśnienia w dolocie no i jake jest rzeczywiste ciśnienie, po to manometr....
Witam. Sprinter 906 2.2L z dwoma turbinami. Błędy w silnik: P0105 - ciśnienie atmosferyczne między modułem sterowania silnika a czujnikiem ciśnienia doładowania jest nieprwidłowe P2904- zwiększ kontrolę przepustnicy ciśnienia Czytane autocom-em. W parametrach czujnik ciśnienia w dolocie obok przepustnicy powietrza pokazuje ciągle 800mbar - czyli wartość...
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
W AZD jest tylko czujnik ciśnienia powietrza w dolocie tzw MAP sensor. I tak wykryje brak zmiany ciśnienia plus sondy lambda tez nie zarejesteuja wzbogacenia mieszanki
Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w dolocie w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP Dodano po 55 Map zwykle mierzy ciśnienie w dolocie a więc musi być w układzie dolotowym w tym aucie go nie ma. On zwykle jest dieslach albo benzynowych turbo i MAF to nie to samo co MAP
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Gaz w dolocie,słabe ciśnienie paliwa,uszkodzony czujnik wał/wałek,zła dawka przez np zły odczyt temperatury. A Włączanie zapłonu kilka razy przed uruchomieniem nie zawsze włącza pompę ,tylko czasem tylko podczas kręcenia. Potrzebna diagnoza. Wróżcie dalej.
Witam Mam nieszczelny dolot w silniku, planuję sprężarką na pompować ciśnienie w układ dolotowy . Pytanie, jakie będzie bezpieczne ciśnienie dla układu aby nie uszkodzić czujników i interkuler-a ? Z góry dzięki za podpowiedzi . Jak było to proszę o linka do tematu. Pzdr
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Lewe powietrze w dolocie (na co by wskazywało ciśnienie 0,43) albo zła "regulacja" gazu. A czujniki to realnie sprawdzisz tylko oscyloskopem. Inny pomiar jest mało wiarygodny.
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeota 308 1.6 vti, niestety już brakuje mi na niego pomysłów. Po odpaleniu silnik pracuje idealnie, osiągnie na blacie 70 stopni i z automatu załącza na maxa wentylator chłodnicy, wywala błąd P11AA, błąd czujnika ciśnienie w kolektorze dolotowym zgodność i w tym samym momencie zmienia mieszankę i kopci na biało....
Uboga mieszanka to albo nieszczelność dolotu, albo np. słabe ciśnienie paliwa. Czujnik przepustnicy to musisz podać błąd to nic nie znaczy. Ogólnie jak szarpie na gazie i benzynie to będzie coś z układem zapłonowym,egr,czujnikiem wału itd.
Witam jestem nowy na tym forum potrzebuje pomocy bo juz niewiem co zrobic. Mam problem z moim golfem ostatnio mialem brak mocy i na vagu pokazało bład czujnika cisnienia w rurze dolotowej i go wymienilem i bylo wszystko ok czujnik kupilem nowy i podobno orginalny minał miesiac i znowu to samo cos jest nie tak ze to sie caly czas psuje. Prosze o jakies...
Klapki w kolektorze.Całe?Zawór sterujący ok? Gdzie te klapki i zawór się znajdują? Ja czyściłem dolot- plastykową część która ma 4 rurki dochodzące do cylindrów. Znajdował się tam jakiś czujnik podejrzewam ze ciśnienia (3przedowody). Wywaliłem z dolotu dużo sadzy można teź powiedzieć smoły Podejrzewam ze winna jest turbina, dodam ze auto długo stało...
Witam, wygląda to na tryb awaryjny, sprawdż cały dolot z czujnikiem cisnienia doładowania, i ciśnienie paliwa w czasie rozruchu moze regulator na pompie szwankuje,powodzenia.
Cześć, Leon 1M1 2004, 1.6 BCB 105km + LPG. Mocne falowanie na wolnych obrotach, tylko na nagrzanym silniku. Niezależnie od tego czy chodzi na benzynie czy na gazie. Do tej pory zrobione: - wymiana i adaptacja przepustnicy, - wymiana świec i cewek oraz przewodów elektrycznych, - wymiana czujników temperatur, - sprawdzenie szczelności dolotu i ciśnienie...
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa ,wyczyść przepustnicę i zaadaptuj, czujnik spalania stukowego może być do wymiany ale to po tym jak zrobisz poprzednie rzeczy a błąd będzie powracał. Aaa no i mogła paść przepływka.
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
jeśli ciśnienie nawet nie drgnie to raczej jest problem z samym czujnikiem lub wężykiem który do niego idzie, albo całkowicie przerwany dolot i turbina bije w powietrze.
Tak wszystko posprawdzane, jedynie nie zmieniłem czujnika ciśnienia w dolocie i czujnika prędkości samochodu, bo ich nie mam.
No do sprawdzenia wartości ciśnienie atmosferyczne , ciśnienie (podciśnienie) w kolektorze. Ewentualnie jak czujniki wskazują poprawnie to szukać dziury w dolocie.
Czy jesteś pewny firmy która sprawdzała wtryski? bo z tym różnie bywa.Jak długo trwała operacja sprawdzania?Ja sprawdził bym dolot na szczelność , czujnik doładowania, AdBlue i tak jak koledzy sugerują ciśnienie na katalizatorze.I jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej .
Witam, z tego co mi wiadomo, to może być nieszczelny dolot, zawory do regulacji lub wypalone gniazda zaworowe, cewka/i lub/i przewody WN, może też czujnik położenia wału, może za słabe ciśnienie paliwa.
Masz kilka czujników na jednej lini zasilania. Jeden z nich gra w hu... i taki będzie objaw. Miałem pacjenta który odcinał turbo i żucał błędem wslazującym na czujnik ciśnienia w dolocie. Uszk był czujnik ciś na szynie. Drugi pacjent podobne objawy uszk przepływomierz. Schemat inst. Ile czujników na wspulnym zasilaniu i sprawdzamy lo kolei
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
W/g błędu to czujnik ciśnienia dolotu, podłącz jakiś diagnoskop i zobacz w parametrach co się dzieje, będzie widać czy uszkodzony i co robić dalej. pozdr Ad "fejsu" to raczej na tym forum nie działa żaden:)
Może uszkodzony jest czujnik mierzący ciśnienie w kolektorze ssącym , ja jednak stawiam na dziurę w dolocie , sprawdź dokładnie IC może być pęknięty, dokładne oględziny dolotu są wskazane.
Po wymianie map sensora,(czujnik ciśnienia na dolocie kolektora) silnik chodzi równo, szarpania ustały i jak na razie wszystko idealnie.
Witam. Jest mały problem z tym francuzem.Błąd P11a3,P11a4,p11a8,P11a9,P0014. Tzn błędy od zmiennych faz dolot wydech. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.Nowy rozrząd drugie kółka, nowe zawory,czujniki, uszczelniacze teflonowe.Płukanka była nowe oleje filtry i nic się nie zmienia. Ciśnienie oleju od 2.5 bara do 4.5.Jakieś pomysły ktoś ma??? Pozdrawiam
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
Daj kilka razy zapłon bez odpalania ,tak pompa paliwa dobiła ciśnienie paliwa (słychać jej pracę). Dwa jakie wartości pokazuje szczególnie na zimnym gdy jest problem z odpaleniem czujnik temperatury płynu oraz powietrza w dolocie.
Czujnik ciśnienia na rampie podaje sygnał liniowy pozytywny. Zatem żeby podać komputerowi informację że ciśnienie jest prawidłowe należy sygnał z czujnika wzmocnić a tu rezystor czy inny kawałek drutu nie pomoże. Można kombinować podać sztucznie napięcie około 1,5 a 2V pomiędzy masę a linię sygnałową czujnika. Nawet z baterii poprzez przycisk wciskany...
Tam są dwa czujniki ciśnienia w dolocie masz może i pin zasilający ten drugi czujnik ?
może być chwilowa awaria samego czujnika, lub okablowania doń.
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? Po to właśnie masz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. A to nie to samo?? Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu...
Lancia Y10 to w zasadzie jest Punto... silnik jest ten sam, tylko na innym osprzęcie. Standardowy przegląd: - skład mieszanki, - ciśnienie paliwa, - regulacja zaworów, - sprawdzenie szczelności dolotu, - czujnik podciśnienia.
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
Witam posiadam audi a4 b5 1.8t 1997r. Dziś podłączyłem go do kabla i programu Vag, ciężko było nawiązać komunikacje z komputerem ale po paru próbach odczytało mi silnik i o to moje błędy; 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Auto przyśpiesza z opóźnieniem w zakresie obrotów 1000-1500 obr. Tzn. wciskam pedał gazu i dopiero po około 1 sek czuć że przyśpiesza. Powyżej 1500 obr. reakcja na dotyk pedału gazu jest natychmiastowa. Druga sprawa to odgłos zbliżony do "spalania stukowego" podczas przyśpieszania pod dużym obciążeniem Np. 3 bieg, 2000 obr. pod górę. Odgłos zanika gdy...
Błąd to "Niezgodność pomiędzy ciśnieniem dolotowym i położeniem przepustnicy", więc niekoniecznie to problem z MAP sensorem. silnik 1.6 VTI 120 KM EP6C Ten silnik nie ma przeplywki. Sklad mieszanki okreslany jest pochodna podcisnienia.
Czujnik ciśnienia doładowania na dolocie
Podmień czujnik ciśnienia na dolocie. Może wężyki na zaworze turbiny pozamieniane?
Nie nie chodzi o płyn. Od początku 1-rozrząd-sprawdzić 2-ciśnienie paliwa 3-iskra 4-czujnik temperatury 5-drożność dolotu 6-drożność wydechu
Dziękuję za informację,jak wymienię dam znać. A co do Turbo to nie jest tak że daje za duże ciśnienie i dlatego rurę wypchnęło? Nigdy coś takiego się nie wydarzyło dopiero po wymianie turbo, dlatego myślałem że to ten czujnik od ciśnie jest walnięty,a nie pamiętam kiedy bym ruszał ta rurę ta gruba u góry co ja widać,złączka puściła z jednej strony i...
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Wię zajmij się podmianą czujnika albo sprawdzeniem szczelności dolotu,n ale stawiam na to pierwsze.
Czujnik ciśnienia w dolocie wyczyściłeś? W DCI olej aż z niego kapie.
Nastawnika turbo. To Ducato model 250? Teraz se w program patrze i widzę że one nie miały jeszcze czujnika pozycji turbo, ani wartości wysterowania zaworu. I nie jest sterowana przez ECU. Wywaliłeś cały dolot? Zacięta przepustnica mogła by dawać podobne objawy. Ew uszkodzony/zapchany katalizator. Skoro dolot nie pomógł to zluzuj wydech, np wykręć sondę...
Siema. Francuskie złomstwo odpala na zimno i przez parę minut chodzi dobrze, po czym zaczyna strasznie kuleć. Spadają obroty i prawie gaśnie. Nie jest to wypadanie zapłonu, bo przy odpinaniu cewek jeszcze bardziej przygasa. Po psiknięciu plakiem w dolot obroty się wyrównują i są dobre, dopóki jest plak. Ale po minucie takiego kaleczenia wszystko wraca...
Witam mam problem z moja bmw e46 320d 150km 2004 rok, tematow na ten temat bylo lecz wszystko zrobiłem i nadal jest to samo, problem objawia się przy gwałtownym przyspieszaniu auto traci moc, rozłącza turbine, po redukcji znowu ciągnie jak powinno, dodam, ze jest w automacie. Sprawdzałem dolot jest szczelny, wymieniłem elektrozawor od podciśnienia,...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
Musisz szukać zależności między każdą wartością osobno. Charakterystyki czujników podających napięcie do ECU(nie pamiętam już jaka jest ich konkretna nazwa) powinno się udać znaleźć w internecie, choć myślę, że łatwo będzie to sprawdzić - TPS sprawdzisz na zgaszonym silniku przykładowo, otwarcie przepustnicy odczyta normalnie. Ja osobiście spotkałem...
Dziś to wyczyściłem troche EGR i rurę dolotu aż do intercoolera, cała była w oleju, czujnik ciśnienia dolotu również. Co się zmieniło po tym? W sumie to samo dymienie, ale teraz dostał jeszcze większego kopa. Podjechałem do mechanika i popatrzył na przewody dolotowe i mówi do mnie żebym myjką umył olej na łaczeniach z intercoolerem i zobaczył czy przypadkiem...
Sorki, podepnij manometr i sprawdź ciśnienie paliwa, możesz też w momencie kiedy nie odpala psiknąć plaka w dolot
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Tak naprawdę to nie pomogło, ktoś dał do zbiornika sierść psa może żeby właśnie nie wkręcać silnika na wyższe obroty. Po pierwsze turbina do wymiany, oraz uszczelniacze na zaworach, bo strasznie kopci. Po drugie to był jeszcze uszko jony wężyk między czujnikiem ciśnienia a dolotem. Jest praktycznie nie widoczny z zewnątrz na pierwszy rzut oka. Może...
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma). W moim przypadku mam między 270 a 280 mbar - czyli bliżej tej dolnej granicy i wydaje mi się, że dolot jest szczelny. Jednak w interpretacjach pomiaru...
Ja bym zaczął od tego czy przepływomierz podaje wartość prawdziwą oraz czujnik ciśnienia doładowania. Druga sprawa to ciśnienie doładowania bez odpowiedniej wartości nie uzyskasz przepływu. Co do dziury w dolocie to jeszcze obejrzałbym EGR czy czasem tamtędy nic nie ucieka/dostaje się. W tych silnikach często też jest problem z łańcuchem miedzy wałkami...
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
Witam, problem z Sprinterem 906 2.2cdi 110KM. Mianowicie wyskakują błędy: 2011 Miernik masy powietrza, zbyt mały przepływ. 2624 Czujnik Maf, dryf przesunięcia przy silniku pod obciążeniem. Zrobione praktycznie wszystko od uszczelnienia dolotu po regenerację turbin a nawet wymianę silnika na regenerowany (stary miał słabe ciśnienie na 1 i 2 cylindrze)....
Witam. Na początku przedstawię pacjenta - Mercedesa w211 z silnikiem 3.0 cdi OM642. Od długiego czasu borykam się z problemem w moim aucie. Na początku samochód został oddany do jednego mechanika, ale stwierdziłem, że jest zbyt skomplikowany i nie chcę grzebać sam. Skończyło się na tym, że jeden mechanik wymienił mi turbinę, EGR, milion razy poprawiał...
(at)user64 157 tys. przebiegu - wymiana turbiny na nową Nissens, pranie FAP, dolewka Eylos, wymiana czujnika różnicy ciśnień przy okazji 162 tys. przebiegu - wymiana czujnika ciśnienia paliwa na listwie, wymiana zaworka sterującego na pompie plus wymiana 4 nowych wtryskiwaczy BOSCH 170 tys. - wymiana sondy lambda oryginał BOSCH plus nowa przepływka...
W tych autach lubi się wywalać czujnik ciśnienia/ temperatury w dolocie, zwiera linie zasilającą czujniki i objawy są jak napisałeś, jednakże wtedy wywala błąd przepływki
Nie bez powodu jest ustalona temperatura parownika (nie temperatury gazu to inny czujnik). Gaz płynny a takim jest LPG musi odparować a do tego potrzebuje temperatury min 20 C jak większe zapotrzebowanie na gaz (np przy przyspieszaniu to nawet więcej). Przy temperaturach niższych gaz nie odparuje i przejdzie przez reduktor w fazie ciekłej a to już może...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Czujnik temperatury cieczy oraz temperatury powietrza w dolocie pokazują dobre wartości. Silnika krokowego nie ma - elektroniczna przepustnica. Ciśnienie w cylindrach pewnie będzie sprawdzone, ale najpierw wolałbym wykluczyć jakieś czujniki etc... Odnośnie pompy paliwa: padłaby z dnia na dzień? Dodatkowo, gdy silnik jest ciepły to nie jest odczuwalny...
Dolot szczelny , przeplywomierz podmieniony, dalej to samo . Wyskakuje tylko jeden błąd: p0236 czujnik doładowania turbosprężarki sygnał nieprawidłowy poza zakresem . Ogólnie ciśnienie jakie pokazuje na biegu jalowym to ok 67 kpa
Błędy dolotu czy sprężarki wpłyną na wyłączenie wypalania. Tak samo jak to w fordach, nieosiąganie temp. przez zabity dopływ paliwa do "dopalacza" w wydechu.Sprawdź też na samym zapłonie jakie ciśnienie pokazuje, bo też czujnik może być uszkodzony. A tak w ogóle to wydech czysty czy jak przejedziesz paluchem to czarno?
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
A to napięcie to obniża w jakiś "inteligentny" sposób czy o stałą wartość, bo jak jest stała wartość to można wpiąć zwykłą diodę (ewentualnie 2, 3) i obnizyć napięcie o 0,7V (1,4; 2.1V). Niestety w inteligentny sposob. No ale ciśnienie w kolektorze dolotowym i tak jest niższe niż normalnie, bo masz przecież wstawiony mikser, który stanowi dodatkowy...
Sterownik nigdy nie wykryje uszkodzonych części, to należy do diagnosty. Czy ktoś sprawdził czy ciśnienie jest większe czy mniejsze od wymaganego? Diagnostyka jest po to by pomogła znaleźć przyczynę problemu. Po tej diagnostyce nic nie wiemy. Może zacięta jest geometria turbiny, może nieszczelny układ dolotu, może sterowanie gruszki jest uszkodzone,...
Przepływka jak pamiętam jeszcze klapowa - sprawdzić. Czujnik podciśnienia w dolocie - sprawdzić. Mikrostyk na przepustnicy - to akurat było u mnie. Zakładam oczywiście że pompa daje ciśnienie i wtryski czyste.
w opisie błędu jest info że to czujnik w dolocie,sterownik ma wlasny czujnik ciśnienia atmosferycznego, przyczyną tego zachowania może być turbina i jej sterowanie(spr.jak zachowuje sie siłownik turbiny)
Witam wszystkich po raz kolejny:) auto dalej jak w temacie to samo i problem aktualny jak najbardziej. Katalizator usunięty i zrobiło się trochę lepiej nie powiem bo w 1/3 był zapchany no może przesadzam w 1/4 ale to i tak nie to. Teraz są jakieś nowe objawy czasem jak na biegu jałowym na ciepłym silniku wprowadzę go w obroty 4500 to po zejściu w niskie...
P0170 to błąd ogólny składu mieszanki i nie ma na to"gotowca". Problemem może być MAP,MAF ,słabe ciśnienie paliwa,("w normie" to nie jest diagnoza),sonda ,wtryski,lewizna w dolocie. Jak chcesz coś zdiagnozować to po9daj dane z czujników jak wyżej dodatkowo obie korekty. Pewnie nie na taką odpowiedź liczyłeś co?
Wymieniony czujnik wszystko ładnie śmiga dzięki za pomoc Pozdrawiam !
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Sprawdź stan rozrządu. Rozrząd sprawdzony, wszystko się zgadza. Zmierzyłem dodatkowo podciśnienie w kolektorze vacumetrem i na wolnych obrotach wynosi około 0.28 bar, ciśnienie abolutne w kolektorze według czujnika jest takie samo. Ponownie sprawdzałem szczelność dolotu i bez zastrzeżeń, po otworzeniu filtra powietrza jakakolwiek rzecz w świetle przepływomierza...
Odpalałem go bez czujnika wałka i efekt ten sam... Z tą usterką jeździ już długo większość okolicznych mechaników, serwis w Zielonej i w Poznaniu też się poddał.... Przyznał się, że wydął już chyba z dychę na rozrządy (2 razy) wtryski, podmianę komputera, dwumasę, ja wymieniłem na próbę "tandem"...sprawdzałem ciśnienie oleju... Odpinałem go ze wszystkiego...
. Sprawdzilem wiązke od stera, ster w srodku, do czujnika, wszystko czyste, opornosc czujnika 0,645 kΩ Gdzie mierzone?Dolot powietrza do silnika drożny?Wydech też?Dziwne to nie odpalanie na plaku.
czym różni się zawór sterujący turbo od VW a renault To nie zawór sterujący tylko czujnik (Bosch) ciśnienia i temperatury w dolocie i nie załącza żadnego turbo. Akurat w VW i Renówkach są takie same, mało tego, w wielu gazowniach też są identyczne.
Witam. Od 3 tygodni mam problem z moim motocyklem - Daelimem Roadwinem 125 FI. Motocykl przejechał w moich rękach 120 km w jeden dzień. Po czym na drugi dzień po przejechaniu 7 km motocykl zgasł. Po zatrzymaniu na poboczu motocykl ponownie odpalił i cykl powtórzył się 5 razy, aż w końcu dojechałem do miejsca zamieszkania. Mylnie myśląc, że jest spowodowane...
Dla zainteresowanych temat zamkniety. Wiec powinno byc 1-5v 2- masa 3-sygnal (moze byc jakies napiecie przebijajace umnie bylo 4.75v na odpietej kostce jezeli nie zmienia to napiecia wychodzacego z czujnika) u mnie po wyjeciu czujnika i podpięciu go do instacacji z odłączonym przewodem sygnałowym bylo 1.2v (ciśnienie baromertyczne.) na podpietym to...
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Pod wpływem amortyzacji to raczej sie nie stało. Podejrzewam że winny jest dolot silnika. Zaczęło się to wszystko od wymiany silnika krokowego, czujnika przepustnicy potem wymieniłem cała przepustnice i ot duże spalanie. Ciśnienie mierzyłem to było dobre.
czujnik temperatura dolot peugeot czujnik dolot omega czujnik dolot
mercedes baterie rezonans karoserii taśma sygnałowy
kosiarka parkside magazyn energii
Toyota Auris 2008 Diesel – numery fabryczne i rodzaje lamp, OEM, halogen, ksenon, LED ADB-2670WF – czy możliwa przeróbka dekodera na Android Box? Analiza techniczna