Silnik jest z 30-ki i do filtra bączka można chyba jedynie sitko kupić. Jeśli się tylko nie obraca to magistrala jest zasilana w olej jest on jedynie niefiltrowany. Można bąka zamienić na Pełnego przepływu sa dostępne przystawki z tym że nie ma w niej dodatkowych wyjść na chłodnice oleju. Jeśli mnie pamięć nie myli w podstawie bąka powinien być wkręcony...
Do silnika C 360 można założyć filtr oleju pełnoprzepływowy PP-8.4 firmy PZL Sędziszów, albo OP-647 Filtron, a także W 940/5 MAN. Są jeszcze dostępne inne zamienniki.
Masz silnik od C 4011 z dwoma filtrami, jeden główny szeregowy a drugi bocznikowy. Najprościej zakupić zestaw - podstawa filtra wymiennego URSUS c-4011 0204 za 150 zł. Nie wystarczy zmienić samej obudowy, będzie rozsadzało filtr.
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
A jesteś pewny ropy którą kiedyś tam zatankowales?
Filcowy pierwszy to jest zgrubny , papierowy drugi dokładny.Tak powinno być w prawidłowej kolejności. :|
Moim zdaniem to nie była wina zapchanego filtra, wymienialiście ten oring na kruszcu pompy, zasysającego. Wina opadającego podnośnika to wina konstruktorów fakt w jednym opada w innym mniej, ale też opada. :D Jak chcesz żeby nie opadał to tłok byś musiał oddać do chromowania mechanik zapewniał mnie ,że wtedy to tydzień może stać z maszyną podniesioną...
Witam proszę jeśli ktos przerabiał filtry podwójne w ursusie c 4011 na wymienny od c 360 jak doginaliście tą rurkę? Możecie podesłąć zdjecie jak macie tą rurkę podoginaną w jakich miejscach? Ja u siebie doginał jak głup.. i nie mogę jej dopasowac za żadane skarby może po prostu doginam źle albo mam największego chińczyka który w ogóle nie trzyma norm...
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
U góry na łapach zakładałem uszczelki od filtra oleju - pasują idealnie. Odnośnie dołu to zrób zdjęcie i wrzuć tutaj (podejrzewam, że leci z pompy). Ciężkie odpalanie to wina pompy, jednak próbowałeś podpompować pompką ręczna i odpalać? Filtry czyste?
Polega na kupieniu kawałka metalu o kształcie prostopadłościanu o niewielkiej wysokości 1-1,5cm. Nawierceniu odpowiednich otworów przelotowych oraz nagwintowanych. oraz przykręceniu razem w miejsce oryginalnego bąka. Tylko trzeba się przyjrzeć czy lepsza była by podstawa z C-360 czy z C-330. Można także oryginalną podstawę przerobić zmieniając w niej...
Sprawdź ilość oleju w filtrze.
A simmeringi na tym kolanku szczelne? Filtr oleju w jakim stanie?
czy z odmy wylatują spaliny ?? i czy po przyłożeniu ręki wyraźnie czuć powiew "wiatru"?? w c-330 przy odmie zawsze jest zarzygane olejem ale nie do przesady Po raz ostatni poprawiam twoje błędy albo zaczniesz pisać poprawnie albo będę raportował każdy post (minimum szacunku czytającym się należy). z tego co wiem to filtr wytrzymuje 7,5-8 bar tak że...
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Nie chodziło mi o wkłady wymienne filtra tylko taki filtr: http://danrol-sklep.pl/pl/p/FILTR-OLEJU-...
Myślę że poprawić tylko poprzez wspawanie elementu o kształcie miseczki (musi być wklęsłe ze względu na kształt pokrywy) i wywiercenie otworu pod szpilkę od pokrywy cyklonu. Musiałbym jeszcze raz tam zajrzeć i przemyśleć. Chyba że obecnie produkowane filtry są inaczej wykonane niż te oryginalne. Czy jest lepsza skuteczność? Pewnie biorąc po uwagę "jak...
Zbiornik czysty? Co z tego, że filtry zmieniałeś 2 miesiące temu? Wykręć teraz i je zmień. Olej w pompie wtryskowej jest?
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Witam, mam URSUS C 4011, założyłem filtr oleju jednorazowy (tzw.pepka) z obudową od URSUSA 360. Nie wiem dlaczego, ale po uruchomieniu silnika ciśnienie oleju rozsadza filtr. Nie wiem co zrobić, czy powinienem wymienić pompę oleju? Bardzo proszę o radę.
Witam, zmieniłem w moim Ursusie C 4011 filtry olejowe podwójne na ten wkład wymienny, wkręciłem zawór w pompę oleju, pompa nowa Hylmet i tak ciśnienie, jak odpalę na zimnym, jest niecałe 5 atm i nie chce więcej podejść, nawet jak się przygazuje. Jak się rozgrzeje, to takie 3,5 do 4 atm trzyma. Zastanawiam się tylko, dlaczego ciśnienie jest niecałe 5...
Czyli jednak przyczyną był zatkany filtr.
moze masz zapchana pompę wymień filtry
Nie zapominajmy też o filtrze powietrza, a początek wtrysku ustawiony dobrze, "luz zaworowy"?
Był już odpalany czy to pierwszy raz po remoncie? Brak informacji o odpowietrzaniu układu paliwowego po majstrowaniu przy filtrach paliwa.
mam inną sytłację.. potrzebuję odolejacza do kompresora od lodówki.... komercyjne do kompresorów odpadają bo używam cisnień od 20 bar do 35 bar... nie maluje i nie potrzebuje by to było wydajne w 99.999% zadowole się 80% jak zbudowane są te komercyjne? myśle żeby złożyć samemu z paru złączek korpus tego ale nie mam pojęcia na jakiej zasadzie następuje...
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W starszych ciągnikach przyczyną słabego ciśnienia jest filtr oleju [odśrodkowy , płukany tzw..bączek ] . Najlepiej założyć filtr wymienny .
Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem? Bardziej garące spaliny, iskry z tłumika bo się sadze wypalają. Zobacz czy ci w silniku nie ubyło oleju. Teraz masz silnik HPI ze scanii. Tam z kolei spaliny lecą do baku i to fabryczne rozwiązanie.
Jak się "postarać" to i fendt straci kompresję w kilka chwil - wystarczy trochę kurzu ciagnietego poza filtrem. Pomiar kompresji obowiązkowy ale licz się z remontem.
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
witam Mam identyczny problem. Także wymieniałem filtry paliwa (Ursus C-330M) i teraz nie mogę zapalić po złożenia wszystkiego. Jestem dosyć zielony jeżeli chodzi o silniki dlatego prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie gdzie znajdę "korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej". Jak na razie rozróżniam w tym układzie pompkę ręczną i filtry. Może...
Pali to na dotyk. Może być tak że jest troche za dużo oleju w filtrze powietrza?
Filtry od ursusa to też kiepski pomysł. Lepsze niż pończocha i tanie jak barszcz...
Kupiłem nowy filtr. Odpowiedzi typu zalepić kitem to raczej mało przydatne.
Filtr z boku czysty? Zawór bezpieczeństwa w pompie wymieniany>? Może w nim sprężyna pękła.
Racja, panowie, trochę przesadziłem. Ale wiecie jak to jest przezorności nigdy za wiele. ;) (at)seweryn7701 (at)mn997 dzięki za pomoc. :) Swoją drogą jestem trochę przerażony jakością części zamiennych do naszych starych Ursusów. Jak się dokładniej przypatrzyłem temu filtrowi to widzę, że rzeczywiście robiono dość niedbale. Niektóre spawy są takie...
Wersja 335 ma niestety inny podnośnik (co do działania) z racji regulacji siłowej. Ja jednak czepiałbym się uszczelnień jak we wszystkich przypadkach. Tym bardziej, że było coś wykonywane przy filtrze na ssaniu i być może zdejmowany podnośni.
Gdzieś łapie powietrze, filtr czysty?
Jaki filtr, olej kiedy wymieniany.
Pamietaj tylko aby zmienić olej i filtr na dotarciu na świeży po niewielkim przebiegu.
Zrób gruntowne czyszczenie między innymi bak, być może wymień kranik, no i po kolei filtry itp. Jeżeli to nie pomoże to powinna pomóc pompka zasilająca. :D
Pompa podnośnika jest załączona? Olej w skrzyni jest? Filtr hydrauliki czysty?
Ursus c360 3p nie zapala w filtrze paliwa zbiera się powietrze wymieniłem pompkę i filtr gumki na przewodach a efektu zero ale po odkręceniu przewody paliwowego od pompki do filtra odpowietrza się i zapala proszę o poradę
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
A sprawdzałeś też filtr powietrza?
To filtry pełnego przepływu i jeśli się nie mylę w ich mocowaniu jest zawór przelewowy. Sprawdź może się zablokował i olej omija filtry. A możliwe że z wymianą oleju zbiegła się inna awaria.
Filtry są nowe.
A czy ja napisałem że mi nie pali?Pompa zasilająca? chodzi panu o ręczną?Jeśli tak to napewno nie ona ponieważ ją sprawdzałem i czyściłem dokładnie podczas czyszczenia baku i filtrów.
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Sprawdził bym układ paliwowy: filtr, wtryski, pompę, ewentualnie może też być filtr powietrza.
Tak w nowy typ pompy współpracuje tylko z filtrem puszkowym i stosuje die śrubę łączącą bez otworu .
Witam.Czy możecie napisać ,gdzie się montuje ten podwójny filtr. Pozdrawiam
Sprawdzałeś filtr paliwa ?
Witam. Nie wiem na ile to może pomóc ale zacznij od filtra paliwa. Kuzyn miał podobną sytuacje. Okazało się że miał wlane biopaliwo. Przy niskich temperaturach zapycha filtr.
Niewysprzęglanie może być powodem ciężkiego kręcenia rozrusznikiem. Skrzynia jest zalana hipolem i nowy w zimie to miód a nie wiadomo jaki ty masz. Sprzęgło wyreguluj według indstrykcji. Jak tarcze sa ok i nie ma innych uszkodzań powinno wrócić do sprawności. Podnośnik niestety do remontu. Prosta sprawa zdjąć plecak i wymiana uszczelnien. Potem zobaczysz...
Pewnie pompa nie odpowietrzona
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Dopływ powietrza jest dobry ponieważ filtr powietrza znajduje się na zewnątrz a przecież na nowym filtrze robił to samo.
Wszystko zależy od ciebie. Miskę masz na 12 śrubachna . Odkręcenie to parę minut. Mycie troszkę dłużej i złożenie. Pamiętaj o nowej uszczelce pod miskę, nie zakładaj starej.
Sprawdź filtr powietrza, miałem z tym problem i ursus bardzo dymił bo dostawał za mało powietrza, Nie pamiętam co tam było bo to ponad 20 lat ale wiem że coś w bebechach filtra się pochrzaniło. Po wymianie problem znikł. Nie zaszkodzi jak odepniesz filtr i sprawdzisz.
Proszę o pomoc pilne
Czyli pokrętło rozdzielacza regulacji dociążania ramion podnośnika, które wchodzi w filtr... Nie mam schematu budowy ;(
Ewidentnie pompa podsysa powietrze do układu . Może to być spowodowane nieszczelnością simeringu na wałku pompy hydraulicznej . Lub poniżej na ssaniu . A jak wygląda filtr olejowy ? :|
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
Witam. potrzebuję pomocy. nie podnosi mi pompa w ursusie 914. tzn raz podnosi a raz nie. potrafi np nawet tydzień nie podnosić. za co mam się brać?? czy to są rozdzielacze?? proszę o pomoc!!!!
jeśli przed wymianą filtrów było wszystko ok to szukaj przyczyny w zapowietrzającym się układzie być może na uszczelnieniu kielichów filtrów łapie gdzieś powietrze
Bez obrazy ale z tego gadania nie ma nic. Nawet jeśli zaworek nie trzyma to co to zmienia gdy bak jest wyżej niż pompa? Podaj więcej informacji... Czy ubywa oleju, czy kopci a jeśli tak to kiedy i w jakim kolorze, kiedy sprawdzałeś ustawienie zaworów, w jakim stanie jsą filtry?
Filtry do wymiany i to powinno pomóc.
W pompie wtryskowej była chociaż ropa, czy była sucha? Sprawdziłeś kranik w baku, czy masz nieograniczony przepływ paliwa w wężyku zasilającym pompkę? Odstojnik czysty? Zaworek zwrotny na pompie wtryskowej sprawny, utrzymuje cienienie w układzie? Jak zgaśnie pompujesz ręczna pompką, to od razu jest opór czy puste pompowanie?
Witam! Chciałbym wymienić filtr oleju w Ursusie c-360 z siatkowego na jednorazowy i mam takie pytanie czy konieczna jest wymiana pompy oleju lub innych części. Pozdrawiam
Trzeba najpierw sprawdzić filtr paliwa a nie pompę.
nie wiem dlatego zapytałem sugerując usterkę 😉 Czy bierze olej silnikowy? Czy wyrzuca olej spod korka oleju na pokrywie zaworów? Cz "leje się przez bagnet"? Jak ustaliłeś, że pierścienie są spękane? Jak odpala przy spękanych pierścieniach? Na początek, może podnieś "beret" na filtrze powietrza.
Filtry wymienione, zbiornik wyczyszczony, układ również...
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
Filtr jest przy pompie hydraulicznej. Spuść olej ze skrzyni i tylnego mostu. Pod spodem tylnego mostu jest pokrywka na 3 śruby. Odkręcasz ją i masz dostęp do filtra. Filtr wystarczy dobrze umyć i przedmuchać. Przygotuj się na dużą ilość oleju 42litry. Lepszym olejem był by Agrol u.
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów.
Wlasnie ze filtr jest od strony ssacej,nie na powrocie.
Witam. Miałem podobny przypadek w C330,czyli na połączeniu kolektor wydechowy z tłumikiem wyciekał olej. A że silnik był po wymianie pierścieni i dostał nową głowicę od razu odrzuciłem uszkodzenie silnika. Okazało się że filtr powietrza był uszkodzony i zasysał olej z miski filtra.
Witam koledzy ! mam pytanie gdzie znajduje się FILTR OLEJU HYDRAULIKI PODNOŚNIKA URSUS C-330 i jak się do niego dostać możne ma ktoś zdjęcia bo szczerze mówiąc nigdy go nie wymieniałem. a może raz na 30 lat zdało by się wymienić!
Witam wiesz szczerze nigdy go nie wyjmowałem bo to nie takie proste ,ponieważ jest on jak widać wciskany , natomiast spawałem na ciągniku bez wymontowania i to z pozytywnym rezultatem . A ten przewód co podałeś powyżej to jest pomiędzy pompę wtryskową a filtr paliwa , i jak masz w 40-stce filtry takie jak w C 360 to będzie pasować . Pozdrawiam
Jeśli masz filtr PP to zawleczka powinna być w ostatniej dziurce najmniej napinającej sprężynę. A co się może stać... za bardzo nic choć znam przypadki rozerwania filtra PP.
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Wyciągnąłem pompę zasilającą (tak mi doradził sąsiad który miał podobny problem w swoim c 360 3p) mówi żeby wymienić albo wymienić membranę. Jak ją wyciągnąłem i nacisnąłem dźwignie do ręcznego pompowania to z jednego otworu trysnęła ropa wiec chyba jest ona sprawna, wie ktoś może jak działa ta pompa i jak sprawdzić czy jest sprawna ?
No więc tak - wymieniłem pompę oleju, kupiłem rozdzielacz po regeneracji, pierścienie na tłoku wymieniłem na nowe, filtr wyczyściłem, o ringi też.
Heh w takim razie to ja jestem do tyłu z techniką :D Nie wiedziałem że są takie adaptery do czterdziestek. Natomiast opis aukcji wprost zwala z nóg błyskotliwością hihihihihihi. Cytat "Witam masz problem z ciśnieniem w URSUSIE 4011 i masz filtr odśrodkowy, załóż filtr wymienny poprawisz ciśnienie..." heh
może zacznij od filtrów paliwa
Według mnie wina leży po stronie pompy i filtru olejowego, jeśli chodzi o gościa co wał szlifował (a dokładnie z Inwałdu) to naprawdę gość wie co robi i zna się na tym.
A może być też tak ,że jak za dużo oleju w filtrze powietrza to też będzie kopcił na niebiesko ?
Ten ciągnik to ursus c4011, Wiecie co będzie w misce po tylu latach? Galareta. Jak to pójdzie na silnik to żegnajcie marzenia o idealnej pracy. To co pisze kryzd to prawda. Wszystkie filtry i oleje do bezwzględnej zmiany!
Poma jest tłoczkowa nie zębata. Filtr oleju kiedy był sprawdzany?
Wiem, że temat już stary ale chciałem dopisać własne doświadczenia. A więc filtr oleju typu "bąk" w zetorach 4 cylindrowych można bez problemu zamienić na filtr typu PP (np. w modelach od 57xx do 72xx). Najczęściej nie trzeba dokonywać dodatkowych "przeróbek". Jeśli silnik jest "zdrowy" może ciśnienie oleju sporo wzrosnąć, ponieważ zawór w magistrali...
W niektórych starych kosiarkach są filtry olejowe. Nie tak wielkie jak od Ursusa :)
Pierw sprawdź stan oleju później filtr pompy podnośnika i wkład magnetyczny
Za podnoszenie odpowiada pompa z filtrem, zawór i uszczelnienie tłkoa podnośnika oraz jego tuleja.
Miarki znaczy się, jedna jest od oleju i druga jedna w pompie druga w regulatorze obrotów. Odpowietrzaj po kolei najpierw filtry potem pompę. :D
ursus paliwa filtry ursus filtry oleju prins filtry
reset acces point hasło biosie laptop toshiba wykrywacz złota
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Strzelanie w gaźnik silnika Tohatsu 6 HP - przyczyny i rozwiązania Szarpanie skutera 4T 80cc na początku jazdy - przyczyny i rozwiązania