Biododatki do paliwa potrafią tak zaglucić układ...
Filcowy pierwszy to jest zgrubny , papierowy drugi dokładny.Tak powinno być w prawidłowej kolejności. :|
Nie mam żadnych iskr z tłumika. Bardziej prawdopodobne jest to że ktoś mi dolał oleju do baku paliwa
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Był już odpalany czy to pierwszy raz po remoncie? Brak informacji o odpowietrzaniu układu paliwowego po majstrowaniu przy filtrach paliwa.
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Ursus c360 3p nie zapala w filtrze paliwa zbiera się powietrze wymieniłem pompkę i filtr gumki na przewodach a efektu zero ale po odkręceniu przewody paliwowego od pompki do filtra odpowietrza się i zapala proszę o poradę
Nie jesteś pierwszy który po remoncie spodziewał się szalonego przyrostu mocy. Kiedy był robiony remont, czy silnik njest porzadnie ustawiony, czy reszta nie podlegajaca remontowi jest sprawdzona? Filtry, zasilanie paliwa. Możliwe że przed remontem ciągnik nie miał takiej straty mocy jak by sie wydawało.
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Sprawdzałeś filtr paliwa ?
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Witam wiesz szczerze nigdy go nie wyjmowałem bo to nie takie proste ,ponieważ jest on jak widać wciskany , natomiast spawałem na ciągniku bez wymontowania i to z pozytywnym rezultatem . A ten przewód co podałeś powyżej to jest pomiędzy pompę wtryskową a filtr paliwa , i jak masz w 40-stce filtry takie jak w C 360 to będzie pasować . Pozdrawiam
Trzeba najpierw sprawdzić filtr paliwa a nie pompę.
Cieszy mnie to bardzo :-) Ciekawe co je złapało. Przejrzyj dobrze układ paliwowy czy nie dostały się jakieś paprochy do pompy. Profilaktycznie wymień filtry paliwa na nowe.
witam Mam identyczny problem. Także wymieniałem filtry paliwa (Ursus C-330M) i teraz nie mogę zapalić po złożenia wszystkiego. Jestem dosyć zielony jeżeli chodzi o silniki dlatego prosiłbym o dokładniejsze wytłumaczenie gdzie znajdę "korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej". Jak na razie rozróżniam w tym układzie pompkę ręczną i filtry. Może...
może zacznij od filtrów paliwa
Wtedy na pewno miał by problem odpalić po dłuższym postoju. Druga sprawa koledze czasem walnie z dymu czyli jak by raczej za dużo było paliwa lub za mało powietrza. Samo zapowietrzanie łatwo sprawdzić wystarczy założyć igelitowy wężyk pomiędzy pompą wtryskową a filtrem paliwa.
Pompa z korektorem dawki jest do silników turbo, czy przeróbka się opłaca policz sam. Do tego co wymieniłeś jest inny zbiornik paliwa, chłodnica, filtr powietrza
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
jeśli przed wymianą filtrów było wszystko ok to szukaj przyczyny w zapowietrzającym się układzie być może na uszczelnieniu kielichów filtrów łapie gdzieś powietrze
To paliwa nie dostaje. Odpowietrz jak należy. Pierwsze filtry, na każdym jest śrubka do odpowietrzania. Zacznij od zgrubnego. Potem pompa. Też jest odpowietrznik. Możesz popuścić przewody przy wtryskiwaczach i zakręcić czy leci paliwo. Jak tak to można założyć że pompa jest ok. Dokręć je i pal.
Witam A filtry paliwa kolega sprawdził. Jaki olej napędowy masz w zbiorniku letni czy zimowy?
W moim posiadaniu znalazła się ropa. Jednak nie najlepszej jakości. To po co posiadłeś jakiś syf, trzeba było posiąść ze stacji paliw :D Ile tego masz 1000 litrów ? Kup sobie filtry paliwa od jakiegoś ursusa i przepompuj ze dwa razy. PS. Nie wlałbym podejrzanej jakości ON do niczego innego niż kocioł CO, albo myjka.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Po wielu próbach w końcu konieczna była regeneracja pompy wtryskowej. Nie podawała lub podawała bardzo mało paliwa na drugi wtrysk. Dziękuję.
Wyczyść bak, sprawdź przewód paliwowy, kranik, filtr paliwa i odstojnik. U mnie było to samo. Wyczyściłem bak, założyłem nowe filtry i wyczyściłem porządnie odstojnik. Przyczynął był brut w baku.
2.a) w skrzyni nie zmieniam oleju, co najwyżej dolewam , masz przecież obok wajchy zmiany biegów bagnet. Ale na moje oko to wchodzi nie więcej niż 15 litrów. b)nie wiem nigdy tego nie rozbierałem, kiedyś dolewałem po litrze do każdej c)olej Superol zalecany dla 30 co roku, także do wtryskiwaczy wchodzi razem 10 l. Co roku wymiana filtra paliwa filcowy...
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
No dokładnie kolega Błażej ma rację. Najczęstszą przyczyną gaszenia ciągnika w czasie pracy silnika jest powietrze. W 330 lubią się zatykać kraniki, zapchane filtry stawiają taki opór że nie jest wstanie pompka przeciś paliwa, Raz za czasu warto rozebrać wszystkie rurki od baku do filtrów i przedmuchać. W połączeniach skręcanych lubi utknąć obce ciało....
Masz zatarty tłoczek pompki zasilającej jest w tym korpusie gdzie jest wkręcona pompka ręczna są też tam zaworki które lubią się zawiesić ale wygląda że są dobre bo ręczan pompka działa odkręć korek pod ręczną pompką tam będzie sprężyna i tłoczek który powinien dać się lekko przesuwać a jak jest zatary to sprężyna nie ma siły go cofać. dołączam uproszczony...
Pompki były zakładane dwie w obydwóch są nowe zaworki może gniazda są wybite zbiornik był czyszczony. Dzisiaj ze starych zapasów znalazłem pokrywę filtrów paliwa tam jest taka kulka w kanale ale śróbokrętem nie idzie nią ruszyć czy to jest jakiś zaworek ?
Czy filtry paliwa są wymienione? Jeśli paliwo dochodzi do filtrów a filtry są drożne i na popuszczonym odpowietrzniku wypływa to zakręć go a popuszczaj po kolei przewody w kierunku pompy. Coś musi być.
Witam. Przez okolo 2 miesiace (ostatnim razem coraz czesciej) zapowiertrza (chyba) mi sie ciagnik. Robie cos w polu nareszcie zaczyna dziwnie parkotac , zatrzymuje sie , brakuje mu sily i gasnie. Zchodze wiec z ciagnika i pompuje pompką ręczną do oporu i zapala. W odstojniku czysto, paliwo czyste bo wymieniane, filtry paliwa tez. Prosze o pomioc
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
Chyba jednak muszę bo widzę w tej materii u Kolegi duże braki. Ja tylko twierdze, że spalanie stukowe lub inaczej mówiąc detonacyjne nie występuje w silnikach ZS tylko w silnikach ZI. Niech Kolega sprawdzi wszystkie połączenia w układzie niskiego ciśnienia oraz przejrzy dokładnie filtr paliwa z odstojnikiem.
Przedmuchaj przewód zasilający z baku. Zmień filtry paliwa i odstojnik w pompie. Sprawdz czy już są luzy na zaworach.
Kolega gromleon ma rację najlepiej polać chwilkę wrzątkiem i próbować odpalić maszynę farelka rozgrzeje ale nie da takiej temperatury jaką daje wrzątek polewany np po pompie , musi odpalić przecież to w końcu ursus :)
Mam taki problem z ursusem c 360 3p, że gaśnie po około 20 minutach koszenia(wymieniłem wczoraj filtr paliwa i separator) i nie da się go odpalić z rozrusznika (normalnie kręci) odpalałem go na zaciąg innym ciągnikiem odpala po chwili, i znów 20 minut koszenia i gaśnie (schodzą obroty)
Jaki kolor dymu? Czarny? Wtryski leją, za dużo paliwa. Filtr powietrza do wyczyszczenia, wtryski i pompa do regulacji.
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Witam. Nie wiem na ile to może pomóc ale zacznij od filtra paliwa. Kuzyn miał podobną sytuacje. Okazało się że miał wlane biopaliwo. Przy niskich temperaturach zapycha filtr.
Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus C330m po pewnym czasie schodzi z obrotów i w końcu gaśnie. Nie ma określonego czasu po jakim gaśnie. Najczęściej dzieje się to jak dostanie troszkę więcej po ... Jak ręcznie przepompuję paliwo to zapali i pracuje. Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy też mogą być filtry? Wymienić je, czy od razu wzywać mechanika....
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów.
Może już za póżno na poradę, ale może w zbiorniku coś nie tak i filtr jest zabity jakimś syfem?
Filtry paliwa i powietrza są nowe, a końcówki wtryskiwaczy są ustawione co do pompy przed remontem nie było z nią żadnych problemów .
Witam! Posiadam ciągnik Ursus C360-3p. Akumulator sprawny,rozrusznik kręci.Wymieniłem filtr paliwa oraz przeczyściłem sitko w pompie wtryskowej. Zacząłem odpowietrzać. Pompa poszła gładko. Do wtrysku dojść było gorzej, nie chciałem męczyć akumulatora i rozrusznika, więc poprosiłem kumpla, aby mnie szarpnął, ciągnął mnie ze 300 metrów i nic. Dopiero...
Skoro to nazywasz remontem to ok niech i tak będzie. W zwolnicy masz korki przelewowe. Lejesz olej dopóki z nich nie będzie wypływał, i na pewno nie wchodzi tam 15l. Filtry paliwa przykręcone od góry każdy kielich na jedną śrubę M8.
Miałem taki przypadek - winny był dopływ paliwa. Coś przytykało kranik. Na wolnych i średnich obrotach ciągnik pracował, na 2000 obr/min pochodził raz krócej, raz dłużej i gasł. Silnik też był po remoncie. Pomagało zamknięcie i otwarcie kranika. Wcześniej winny był zapchany otworek w korku zamykającym wlew paliwa. I raz jeden sąsiad odstąpił mi brudne...
Ja to bym zaczął od filtrów paliwa. I sprawdzenia całej instalacji paliwowej łącznie z pompką paliwa. A na końcu pompę wtryskową. Wątpię żeby pierścienie pękły. Jak by tak było, to by dym walił przez odpowietrznik w głowicy. Ja stawiam na filtry paliwa. Oczywiście jak nie lałeś opału. Zbiornik paliwa też by się przydało wypłukać przy okazji remontu.
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Witam, mieliście rację. Winny akumulator, dziś kupiłem 12V 120Ah, 900A rozruchu i traktor pali od strzała, odpalałem go z 10 razy włącznie i pali dobrze bo i przy okazji zmieniłem filtry od paliwa. Ładowanie mierzyłem i było w okolicach 14,2V na średnich obrotach, także akumulator nie przyjmował prądu ładowania i nie dawał mocy rozruchowej, by odpalać....
W króćcu jest filtr szczelinowy i po odkręceniu króćca nie powinien wylecieć.Przewód jest pęknięty i trzeba go wymienić.Przewody mogą być różnej długośći.
Nic nie dadzą świece ceramiczne. Kup płomienówkę iskra do transita zasilaną napięciem 12 V, ogólnodostępny guzik bo pobór ma niewielki, paliwo doprowadź przewodem wpiętym pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową, dla pewności załóż zaworek lub elektrozawór tez z transita i po robocie.
Witam jestem nowy na forum, pozdrawiam wszystkich :D , mam problem kupiłem okazjonalnie ciągnik ursus360 po powodzi, remont ciągnika był zrobiony oleje filtry, czyszczenie silnika itp.itd........ I teraz gdy ciągnik popracuje w polu po około 30 minutach gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa, gdy go kręce na rozruszniku nie można go odpalić, dopiero po...
witam mam problem z pompa wtryskowa w ursusie c 328. Sprawa wygląda następująco: traktor stał 2 lata od razu przed rozruchem zostało wymienione paliwo na nowe, nowe filtry paliwowe, wyczyszczony odstojnik i wymienione rozpylacze. Traktor odpalił i jeździł cały sezon bez problemowo trochę przed zima miał problem z odpaleniem. Teraz jak zaczęły się prace...
Witam, koledzy doradźcie bo składam silnik Ursus C-360 i banalna rzecz ale za szybko to zrobiłem i założyłem miskę odwrotnie tzn, nie tą stroną korek zlewu oleju, jest teraz od strony pompy paliwa a nie pod filtrem oleju... czy to ma jakiś wpływ na pracę, czy gdzieś coś się może stać/obijać coś...?
Zasyfiony układ paliwowy, przeczyść zbiornik paliwa, wężyki załóż nowe filtry paliwa. Bym może ciągnie gdzieś lewe powietrze. Uszkodzona pompa zasilająca jeżeli to nie pomoże. :idea:
Witam. Wymieniłeś filtry paliwa? czy przewody paliwowe nie są zapchane i czy niema syfu w zbiorniku. ważne są też luzy na popychaczach zaworów. Odpalenie ułatwia dźwignia otwierająca zawory.
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku. Rozrusznik na warsztat. Poza tym, z tego co piszesz, dokładnie sprawdź układ zasilania, tzn filtry, odstojnik, węże, śruby przelotowe, bak, a na końcu zaworek przelewowy. To są oznaki braku paliwa. Spróbuj przed pierwszą próbą odpalania podpompować ręcznie paliwo. Jak chodzi pompka? Czy będzie poprawa w odpalaniu?
witam! powiem ci swoj przypadek z c 360, silnik po remoncie kapitalnym, nowe końcówki wtrysków, pompa wtryskowa wymieniona, nowe filtry paliwa, filtr powietrza wyczyszczony i nowe wkłady a do 25 mth silnik nie pracował równo i były oznaki czarnego dymu ale potem wszystko doszło do normy i działalo normalnie
Paliwa nie ma. Przeciez to silnik i układ zasilania jak w traktorze m-ki ursus, więc czego tam szukać więcej? Szczelność układu paliwowego - smok-> przewody-> filtr->pompa-> powrót.
Nie każdy i nie zawsze tak pali przy -20. Dochodzą kwestie akumulatorów, rozrusznika, a przede wszystkim paliwa i filtrów. Olej też staje się gęsty. Jak wszystko jest sprawne to argumenty z gorącą wodą odpadają. A płomieniówka wspomaga, a kosztuje niewiele.
Witam Man pytanko mianowicie 1 wczoraj jechałem sobie na pełnej ciapkiem i nagle usłyszałem że jest coraz cichszy i zwalnia więc wbiłem luz i zgasł a gdy chciałem odpalić ponownie to 2 rozrusznik kręcił bardzo dobrze obroty wysokie z komina nie leciał dym i jakby nie miał paliwa tak się zachowuje 3 więc odkręciłem filtry paliwa a tam nie było ich była...
witam mam problem z silnikiem ciągnika c-330.odpala na dotyk ale po odpaleniu kopci białym dymem jest slaby z wydechu idzie czasami ogień i sobie dziwnie pucha.była regenerowana głowica wymieniane wtryski oraz filtry paliwa a poprawa była tylko chwilowa co można jeszcze sprawdzić by usunąć usterkę pyta Jacek
Witam. Po odpaleniu zimnego Ciągnika pojawia sie szary dym , charakterystycznie gryzący az oczy łzawią jak chodzi w garażu . Ciśnienie oleju na nie rozgrzanym wynosi 3.5 bara natomiast na dobrze rozgrzanym w pracy wynosi juz tylko 1 bar . Tylko tyle na razie zbadałem . dochodzi jeszcze jedna kwestia tego dymienia -- jadąc samym traktorem bez obciążenia...
Pozostaje kwestia sprawdzenia wtryskiwaczy i pompy. Wykręć przewody łączące wtryskiwacze i pompę, weź 4 jednakowe pojemniki, zamontuj je tak aby w chwili rozruchu paliwo wlewało się do nich. Po kilku sekundach przestań kręcić rozrusznikiem i wtedy zobaczysz czy pompa podaje jednakowe ilości paliwa na każdy cylinder. Wtryskiwaczy niestety nie da się...
Jak jest to metaliczne stukanie to masz za wczesny zapłon To w którą stronę się opóźnia, najlepiej napisz zero w którym miejscu w okienku ma być ? filtry paliwa i powietrza Wymienione niedawno, powietrza to z 2 tygodnie temu na metalowe bo przed tem miałem jakieś podróby nie wiem z czego jakieś tworzywo sztuczne, filtry paliwa też zmieniane na wiosnę...
Witam, Uszczelniałem silnik od Ursusa C-360 ściągałem głowice kasowałem luzy na zaworach wszystko myłem założyłem nowe uszczelki sprawdziłem wtryski, wymieniłem olej, filtry paliwa, pompkę paliwa, itp drobiazgi. Nie ruszałem tłoków oskrobałem tylko nagar. Jednak po złożeniu mam problem z rozruchem, jak ciągnik postoi trzeba z minutę kręcić zanim zaskoczy...
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
Więc poszukaj od jakiegoś Ursusa końcówki i zamontuj elastyczny przewód. Ewentualnie po szrotach szukać. https://obrazki.elektroda.pl/7759926500_...
Dzień dobry, Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się...
Kolego binladentoja większość pomp wtryskowych, między innymi ta na moich zdjęciach nie potrzebuje paliwa pod ciśnieniem. Paliwo płynie ze zbiornika przez filtry do pompy. Filmu na razie nie będzie bo nie mam czym. Moja pompa rozdzielaczowa pracuje trzeci rok - silnik pracuje równo,mniej pali.
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Odlaczylem filtr paliwa niepa poprawy gdyby dawka paliwa byla zwiekszona to by mial sile a tutaj jej brak kompresja jest bo roktemu remont robilem kapitalke,chodzil jak zegarek anagle cos takiego,
Kolego to poszukaj więcej te linki to było 20 sekund szukania w google. Co do wskazówek to tak odłącz wszystkie przewody paliwowe które idą do pompy możesz zaznaczyć położenie pompy względem korpusu silnika ale lepiej jest potem ustawić zapłon na nowo, kąta wyprzedzenia niestety nie znam ale mogę ci powiedzieć jak ustawić zapłon jest to bardzo proste....
Gdyby paliwo dochodziło tam gdzie piszesz to ciągnik by zapalił już dawno i nie umieszczałbym tutaj tego tematu... Tam też nie dochodzi paliwo mimo kręcenia rozrusznikiem... Niemniej jednak dziękuję za zainteresowanie i mam pytanie dodatkowe, możesz mi udostępnić na priv swoją metodę postępowania krok po kroku w przypadku zapowietrzenia się układu paliwowego...
Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie nierówno pracuje na biegu jałowym obroty falują, przy wyższych obrotach klepie klekocze jak stado bocianów,brak mocy, pusty albo z wozem jedzie (ale na 3-4 nie osiąga pełnych obrotów tylko 1900-1700) ale z talerzówką już nie jedzie. A i jeszcze przy oddawaniu gazu głośno klekocze mocno kopci na a i zwłaszcza...
Wszystko się zgadza gwint na świecy od MF jest calowy, ale jest go tam 2 do 3 zwoje, można zastosować nakrętkę koła od Skoda-Liaz, ona jest metryczna ale pasuje, ma gwint 22x2. Co do elektryki może być przycisk taki jak od zapalania lub stacyjka od MF (dobre rozwiązanie). Stacyjka od MF likwiduje pewne problemy które występują w stacyjce Ursusa. Orginalna...
Na pewno wyczyścić cały układ paliwowy,wymienić filtry paliwa. No i olej silnikowy pasowało by zmienić, razem z filtrem, olej w filtrze powietrza. No ,ale musisz sam zdiagnozować go czy wszystko jest dobrze, nie ma sensu wymieniać oleju, jak silnik do kapitalki... Dalej jeśli wszystko sprawdzone wymień końcówki wtryskiwaczy (wyreguluj) w zakładzie nie...
Czy możesz określić czy kanały wydechowe są mokre od nie spalonego paliwa czy od oleju lub co gorsze płyn /woda/z układu chłodzenia ,bywa również tak niekiedy że silnik podczas docierania zaczyna wyganiać olej kolektorem wydechowym wówczas trzeba go bardziej obciążyć /zakładam że filtr powietrza jest czysty,sprawdzony termostat i świeca płomieniowa...
Odpal z odkręconym filtrem powietrza jak się nic nie zmieniło to sprawdzenie, ewentualna regulacja kata wtrysku, luzy zaworowe, wtryskiwacze. Jak nie będzie poprawy to na górze pompy jest śruba z nakrętką kontrą i można zmniejszyć dawkę paliwa. Zwiększanie dawki w tym silniku daje tylko kupę czarnego dymu bez przyrostu mocy.
Witam mam taki temat ursus 1634 po wymianie wałka rozrządu stracił moc tj. wałek był wytarty i gubił luzy zaworowe fachowcy wymienili wałek i stracił moc .Turbina,pompa wtryskowa,wtryski po regeneracji rozłożyliśmy sprzęt sami w celu sprawdzenia ustawienia rozrządu wszystko ok sprawdzone na znaki i wg.zasady zawory luzy ok,sprawdzone wszystko:dolot,filtry...
Świece w 30 tce działają tylko muszą się rozgrzać dobrze. Innym patentem na minusowe dni jest zciągnięcie grzybka z filtra powietrza i włożenie w filtr opalarki 2000W która momentalnie nagrzewa silnik. A w dodatku taką opalarką można podgrzać filtry i pompe paliwa jak zamarzłą. :) a cena opalarki do lakieru jest niska. W 60 tce najlepiej włożyć świece...
właśnie próbowałem na krótko odpalić, ale nić z tego, silnik kręci lecz nie na tyle by zapalić.Paliwo dochodzi do pompki Dodano po 2 wymieniłem filtry, nowy starter i nie chce odpalić . Teraz to ciężko zakręci silnik 2,3 razy lub wogule nie chce zakręcić tylko odbija. Może prądnica jest uszkodzona .
Nie odkręcaj pompy wtryskowej aby zmienić kąt wyprzedzenia wtrysku bo to nic nie da. To się robi w fabryce na maszynie. Normalnie ustawia się w domu, stodole czy na placu po każdym demontażu pompy czy napędu rozrządu. Nie ma w tym żadnej filozofii, nie potrzebna do tego fabryka, nie trzeba specjalistycznych narzędzi. Tym bardziej w c-330. Sprawdz to...
okazalo sie ze byla nieszczelnosc w filtrze paliwa i pompa nie dostawala odpowiedniego cisnienia, przez co pracowal tylko na jednym cylindrze, stad takie tluczenie sie pojawialo. mam pytanie wydaje mi sie ze jest jeszcze troszke zawczesny zaplon, w ktora strone krecic pompa? Dodano po 52 na kolnierzu pompy nie ma znaku, jest to pompa po regeneracji
na dobrą sprawę wystarczy dosłownie założyć turbosprężarkę i dostosować dawkę paliwa. W mtz-tach silnik wolnossący a uturbiony praktycznie niczym się nie różni. Samo turbo jest proste bez jakichkolwiek zaworów i innych gadżetów, zmieniony jest tylko tłumik i filtr powietrza (z rzeczy mających wpływ) założony podciśnieniowy korektor który też jest średnio...
napęd pompy od kół przydatny jest przy podnoszeniu rozsiewacza z nawozem. Niewygoda z takim napędem jest taka, że nie powinno się go używać na 5 i wstecznym biegu, oraz nie można za ostro skręcać (informacje z instrukcji obsługi). Jeżdżę C360 i jeśli nie przekracza się 2 tys. obr./min to zużycie paliwa jest akceptowalne. 2 i 3 biegu bez reduktora używa...
Zdaję sobie sprawę że się nie da jak w c360 czy vw dieslu :). Mianowicie nie ma tego dźwięku co powinien i nie ma siły jak trzeba. Dodam ze wymiana kpl. pionów(tłoki tuleje), pompki zasilającej nie wspomnę o filtrach i regulacji zapłonu czy zaworów nie pomaga. nie chcę zaraz oddawać pompy do regeneracji czy na wymianę, bo dobrze zapala nawet przy -10....
Witam mam problem z Ursusem 2812 mianowicie kopci jak wściekniety. Przy dodawaniu gazu kopci jak wściekniety na czarno / lub siwo i to z małych obrotów kopci , potem przestaje i potem na dużych obrotach z 1800-2000 kopci a potem przy na maxymalnych przy 2250 przestaje. Przy dodawaniu gazu słychać taki metaliczny stukot (czym cieplejszy silnik tym ciszej)....
Ja widzę jedną zasadniczą różnice - Octavia II 1.9TDI-PD w trasie spali poniżej 5l/100km... BMW serii 5 z 2 litrową benzyną spali 10-11l LPG i jeszcze trochę benzyny, ale w tej samej cenie będzie 2x starsze niż Octavia. Nie wiem, może mam wypaczoną opinię, ale każdy kogo znam kto ma kilku letnie auto z LPG, wiecznie coś przy tej instalacji robi - co...
Wysysa prawie wszystko tylko troche na dnie zostaje. Siatki są dobre bo były stare i na nich nie wysysał oleju a zaczął wysysać po remoncie silnika(wymieniono tłoki tuleje i pierścienie). Na starym filtrze próbowaliśmy bez wkładu z 1, z 2 i z 3 iciągle to samo. Na nowym filtrze( jest inny niż stary zamiast wkładów ma taką wkładaną siatkię) wysysał również...
Witam. Mam problem Z Ursusem C-360 3P. Podczas podorywki ciągnik stracił moc, zgasł. Po odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. W międzyczasie sam łapał nierówne obroty silnika od niskich po wysokie. Po godzinie dalszej podorywki taka sama sytuacja. Zgasł bez możliwości odpalenia po odpowietrzeniu. Wymieniony filtr paliwa na nowy (na tamtym zrobione...
Witam pozostaje jeszcze kwestia smarowania turbo i dodania małej chłodnicy oleju bez tego sie nie obejdzie. Można np poprzez odpowiednią przeróbkę podpiąc sie pod filtr oleju i rurką do turbo to chyba jedyne miejsce gdzie można pobrać olej. Jest jeszcze jedna kwestia , kwestia ekonomi zapewne oczekujesz większej mocy i niby niższego zuzycia paliwa podczas...
Jeszcze jakie paliwo lejesz? Na BIO potrafi zalepić końcówki i poważnie upośledzić wtrysk paliwa (nie każdym). Powyższe zdanie może mieć sens jedynie przy założeniu iż w baku pływał jakiś szlam po ropie, lub filtr puścił śmieci. BIO to w gruncie rzeczy rozpuszczalnik, i sam z siebie zasyfić niczego nie zasyfi, a wręcz przeciwnie - wyczyści cały układ...
Układ odpowietrzony. Z wtrysków po odkręceniu leci paliwo. Gdzie jest ten zawór start/stop? Dodano po 2 Opiszę problem od początku Wstałem rano, odpalilem go i poszedłem do domu po portfel. Wracam a on nie chodzi. Spróbowałem odpalic. Kręci bardzo dobrze, ale nie odpala. Wymienilem filtr paliwa. Odkręciłem nakrętki, żeby odpowietrzy. Ten zaworek z boku...
ursus filtry ursus filtry oleju ursus paliwa
czarnego druku canon katalog kodów diagnostyka programy mazda
bezprzewodowy minikamera blaupunkt rcd310 95128
Demontaż obudowy filtra powietrza Chrysler Town & Country Falowanie obrotów piły po rozgrzaniu - przyczyny i diagnostyka