Paliwo z olejem w stosunku 30:1. Tu masz trochę ciekawych rzeczy o tym "ciągniku" [url=http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/pomo...
Do sprawdzenia pompka zasilająca.
Odpowietrzenie baku jest? Kranik nie zatkany tak samo jak i przewody doprowadzajace paliwo.
Mam trzy C360 i na te traktory nie narzekam co mogę powiedzieć to nie pala dużo a remont można za grosze zrobić powiem ci ze Ursus C360 zrobisz więcej niż ta trzydziestka i równe zużycie paliwa jest.
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Jest dym z komina? Paliwo jest, układ odpowietrzony? Na poluzowanych przewodach wtryskowych paliwo pojawia się podczas kręcenia?
Ustawia się początek tłoczenia paliwa a nie na krople. Więc patrzysz gdy w króćcu drgnie paliwo lub w w kapilarze.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Poluzuj przewód w najwyższym punkcie instalacji i zakręć rozrusznikiem bądź popompuj ręczną pompką paliwo.
Tloczki sekcji stanęły przez paliwo bio. Najprostszy sposób to odkręcenie króćca nad każdą z sekcji i wpuszczenie tam dobrego penetratora. Nieraz sekcje same z siebie puszczą po takim zabiegu, ale coś czuję, że będziesz musiał im pomóc. Najczęściej pomoc to wybijak fi6 i coś do puknięcia. Pompiarz będzie musiał zrobić to samo bo inaczej sekcji nie wyciągnie....
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Miałem to samo jak pisałem wyzej przyczyną było paliwo .
Niespalone paliwo śmierdzi ropą.
Olej. A nawet się wyleje. Jeśli pompa dobra. Jeśli sekcje puszczają olej z czasem zastąpi paliwo.
Do rad kolegów powyżej dodam jeszcze jedną: sprawdź drożność przewodów paliwowych, przede wszystkim zawór w zbiorniku, oczka przy pompce paliwa i fliltrach. Wszystkie te miejsca gdzie paliwo gwałtownie zmienia kierunek przepływu, mogły tam zatrzymać się paprochy, rdza. Zwłaszcza gdy ciągnik jest wiekowy i przewody nigdy nie były czyszczone. Powodem...
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
Nie może przybywać oleju (bo niby skąd) , może się podnosić jego stan (dostaje się woda , lub paliwo)
a paliwo dobre???
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Witam, Nikt do tego paliwa nic nie dolał paliwo ma określony okres trwałości tzw. okres indukcyjny . Proponuję zapoznać się z kartą charakterystyki ON np. taką jak w załączniku. Wszystkie obecnie sprzedawane paliwa muszą ulegać biodegradacji w środowisku naturalnym i np. orlenowska Verwa posiada 60% -wy okres degradacji w środowisku wodnym 28dni. A...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Witam, czarny dym świadczy raczej o złym ustawieniu kąta wtrysku lub o "lejących" wtryskiwaczach, pompa raczej podaje paliwo.
Raczej mało prawdopodobne jeśli nigdy nie był wymieniany to go tam już nie ma. Zamiast oleju będzie paliwo.
Odpowietrz układ. Z przewodów do wtrysków przy pompowaniu ręczną pompka nigdy nie miało prawa tryskać paliwo.
Filtry były wymieniane w te wakacje ale sprawdzę je dla pewności.Wygląda to na zapowietrzanie,może to być wina pompki?Paliwo zimowe.
Zapomniałem napisać, ciągniczek już śmiga, okazało się, że w pompie wtryskowej tu na początku gdzie to sitko jest, sprężynki były odwrotnie wsadzone...
No bo tam zwykła guma nie powinna być stosowana. Jedynie paliwo-odporna albo korek.
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Kopci na biało w trakcie tego kręcenia? Paliwo w przewodach pompy jest?
Pewnie 'łapie' na panewkach. Jak zgaśnie, to da się obrócić kołem zamachowych (przez okienko)? Zakładam, że zasilanie w paliwo wykluczyłeś.
Rozumiem że chodzi o silnik czterocylindrowy. W nim nie ma możliwości żeby olej z magistrali zasilającej głowice dostał się do wody bo nie ma kanału olejowego. Olej idzie na klawiature drążkami popychaczy. Sprawdz czy w chłodnicy nie ma ciśnienia, spalin, nie bulka płyn i czy na pewno to olej a nie paliwo.
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
No jak to gdzie pod styk "15" masz przecież rozpisany pinout stacyjki numerkami.
Sprawdź jeszcze przewód idący od pompy do wtryskiwacza, czy przypadkiem nie jest gdzieś załamany albo zgnieciony lub zapchany.Zapal silnik,poluzój nakrętke łączącą przewód z wtryskiem, powinno tryskać paliwo.
Problem z zasilaniem w paliwo pompy wtryskowej?
Zrób tak: http://obrazki.elektroda.pl/9978601700_1... Gdyby przekaźnik załączał się po zapłonie to mocniej napnij sprężynkę w przekaźniku.
Sprawdziłem swiece płomienową , filtr powietrza , układ dolotowy jest suchy , dzis wykręciłem wtryskiwacze i dam do zabadania jeszcze raz , podchodzi mi to ze do wydechu dostaje sie nie spalone paliwo,
Wtrysk następuje chwilę przed gmp więc wydaje mi się czytając twój opis że jest dobrze że chwilę potem kołek Ci wpada. Ale ja nigdy na kołek nie robiłem więc może obejrzyj na YT na retrotraktor jak to robią bo jest z tego filmik. Ja ustawiam na kapilarę zawsze i wychodzi dobrze. Zrób tak by w kapilarce zaczęło podnosić się paliwo na tej pierwszej dziurce...
Regulacja dawki paliwa.
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
https://obrazki.elektroda.pl/8443799400_... Na zdjęciu strzałką zaznaczyłem zaworek który ma odpowietrzać filtr i utrzymywać w nim niewielki nadciśnienie. W czasie pompowania ręczną pompką paliwo powinno przechodzić przez ten zaworek na powrót. Odkręć rurkę od tego zaworka i sprawdź czy ręczną pompką przepompujesz przez niego paliwo.
Witam A czy podczas pompowania pompką paliwo wylatuje na zewnątrz czy tylko normalnie pompuje bo ja w swojej tak mam ze spada mi z obrotów bo mam jakiegoś śmiecia w baku i paliwo niby wężykiem leci ale słabo i dlatego mi gaśnie.
Witam . Co wtedy robisz?. Taka sytuacja może być spowodowana przedostawania się cieczy nad tłok . Czyli może być to ,płyn chłodniczy ,olej ,paliwo ,to musisz sprawdzić.
hm, dziwne by to trochę było, bo nagle przestał palić, w zasadzie pozostawiony po normalnej pracy...Jeszcze zobaczę pompkę ręczną, na razie sitko za....dolone syfem i jeden zaworek wypadnięty...Ładne mamy paliwo.
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Zaworki masz jeszcze na wyjściu z każdej sekcji na wtryskiwacze. Spróbuj przepompować paliwo przed odpaleniem i wtedy zwróć uwagę czy odpali od razu.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Powrót nadmiaru z wtrysków idzie do zbiornika. Kiedy wymieniałeś olej w pompie wtryskowej?
Odpal bez pokrywek zaworów. U mnie po remoncie jedna z pokrywek naciskała na talerzyk na sprężynie zaworu. Dźwięk jak by młotkiem w żelazo walił. Po regeneracji głowic tak się zdarza bo zawór razem z trzonkiem przesuwa się ku górze i nie mieści się pod deklem. Szlifowałem pokrywkę od środka i przeszło. Jak nie domyka zaworu to może być w cylindrze niespalone...
W C330 cylinder?? Raczej mowa o tłokach i komorze spalania tłoka. Tutaj może być problem z pierścieniami i wtryskiwaczami, czy podaje paliwo do komory.
ja w 3p miaialem orginalnie zamatowana swiece plomieniowa i poprowadzone paliwo , nie byla tylko podlaczona
O to trzeba dbać zawsze bez względu na rodzaj silnika. Bardziej zwrócił bym uwagę na co innego. Żeby taki silnik odpowiednio eksploatować. W punkcie osiąga max moment obrotowy. Trzeba nim jeździć z głową. Nie butować nie wiadomo jak, nie mulić. Bo turbiny nie wykorzysta a paliwo będzie kominem uchodziło.
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Została wyregulowana pompa , źle dawkowała paliwo . Wszystko działa znakomicie.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
kolego a zawory regulowałeś
Filcowy pierwszy to jest zgrubny , papierowy drugi dokładny.Tak powinno być w prawidłowej kolejności. :|
Po prostu olej silnikowy.
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Ja robiłem remont jej i wyszlo 700zl i moim zdaniem jest dobrze zrobiona bo jak cieply to chodzi tak jak powinien. A kiedys z ciekawosci przed odpaleniem podpompowalem pompa i zapalil od strzala i wydaje mi sie ze jak postoi dluzej to po prostu paliwo gdzies schodzi z ukladu i za nim nabije to trzeba krecic. Tylko teraz gdzie i przez co?? Dodam ze tak...
Jak cieknie paliwo to masz uszkodzoną sekcje. Z tego co pamiętam musisz rozebrać bo ten wałek napędza dźwignie 14 i sprężynę 15. Żeby go wyjąć trzeba wybić kołek 60.
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
U mnie też tak się robiło, jedynym tego powodem było sprawdzanie stanu paliwa patykiem, którego kawałki zatykały wężyk paliwa.
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Witam, najprawdopodobniej masz źle ustawione zawory, ale proponuje zrobić porządny przegląd. wyczyścić wtryski, zregenerować pompę, a przedewszystkim ustawić zawory!to podstawa. jeżeli wyjmiesz już pompę paliwa to polecam wyczyścić zbiornik paliwa bo tam zawsze jakieś śmieci się znajdą. no i wlać porządne paliwo!!! pozdrawiam
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
Albo kiepski olej był wcześniej, szybko stracił swoje właściwości. Chociaż w starych dieslach to według mnie raczej gęstnieje. Ewentualnie dostaje się do oleju paliwo. Efekt spadek ciśnienia.
Mam problem z odpaleniem w chłodne dni nie wspominając już o mrozach. Założyłem rozrusznik szybkoobrotowy,wstawiłem nową baterię.Silnikiem kręci dobrze. Resztkami sił akumulatora nieraz odpali, a nieraz pomagam ,,kopciuchem" w kolektor. Po odpaleniu i zgaszeniu ponowny rozruch jest od dotyku.Pompy i wtrysków nie ruszałem od7 lat.podpompowywanie przed...
Wymien sobie pompke podającą paliwo bo przez nia dostaje sie do silnika paliwo, prawdopodobnie poszedł w niej ta guma tloczaca paliwo. ja mialem tą samą sytuacje, ze przybywalo mi oleju.
Witam wszystkich. Przepraszam z góry jeśli ten temat się już pojawił. A mianowicie może ktoś podpowie jak zdemontować zbiornik paliwa w Ursusie 360, Stary jest już bardzo skorodowany, co jakiś czas zaciąga syfu i po 10 min jazdy gaśnie a po zdjęciu przewodu od zbiornika paliwo bardzo wolno leci, ewentualnie jak co wyczyścić bez wyjmowania. 😁
Zawór ssący otwiera się 6 stopni przed GMP. Da się to wyczaić bez większego problemu. Pompa ma zacząć podawać paliwo na pierwszy cylinder 24 stopnie przed GMP. Żaden problem jeśli posiada się wiedzę na ten temat.
Może końcówki wtryskiwaczy do wymiany tylko po ich wymianie pamiętaj o oddaniu wtryskiwaczy do ustawienia, sprawdź filtry czy syfu nie ma, a może ci się przestawiło koło zębate od pompy i za późno paliwo daje po sprawdzaj sobie.
Był już odpalany czy to pierwszy raz po remoncie? Brak informacji o odpowietrzaniu układu paliwowego po majstrowaniu przy filtrach paliwa.
witam mam problem z pompa wtryskowa w ursusie c 328. Sprawa wygląda następująco: traktor stał 2 lata od razu przed rozruchem zostało wymienione paliwo na nowe, nowe filtry paliwowe, wyczyszczony odstojnik i wymienione rozpylacze. Traktor odpalił i jeździł cały sezon bez problemowo trochę przed zima miał problem z odpaleniem. Teraz jak zaczęły się prace...
Sprawdzamy: kąt wyprzedzenia wtrysku, wtryskiwacze, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową, i oczywiście myślę że paliwo jest zalane normalne. Owocnej pracy:)
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Na innym forum kiedyś czytałem że ktoś w c360 ma czujnik od merkatora i że bardzo dobrze wskazuje pod warunkiem że ciągnik stoi bo inaczej są za duże wibracje paliwa i wskaźnik lata
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
Witam. Pytanie laika. Bo silniki gdy tłok jest w górnym położeniu wytryskują paliwo, i świeca zapłonowa daje iskrę co powoduje zapalenie się paliwa nie? A w ursusach nie ma świec zapłonowych i jak tam dochodzi do zapłonu? Jakoś tak sobie o tym pomyślałem i szczerze to nie wiem
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Witam, tymi śrubami nie reguluje się nic, są zamontowane do trzymania obudowy. Układ paliwowy został odpowietrzony? Pali ciężko na zimnym, czy też ciepłym silniku?
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
No właśnie. Objawy złego kąta wtrysku są inne.Cylindry paliwem zalewa na tym się skup. Kto wymieniał i jak końcówki?
Czasowe grzanie świec to fajne udogodnienie. Tylko trzeba skombinować przekaźnik czasowy od jakiegoś diesla. Zestaw wskaźników, który podałeś to chyba wszystko co trzeba, choć możesz dać kontrolkę świateł długich i taki bajer z mfa kontrolkę hamulca ręcznego (jeśli go masz). I może jeszcze wskaźnik poziomu paliwa?
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Swieca płomieniowa bardzo poprawia rozruch. Plomieniówka forda(inne tez) jest tak skonstruowana że gdy sie rozgrzeje to otwiera w sobie zaworek ktorym paliwo kapie na żarnik.Po prostu spirala grzejna pod wpływem temperatury wydłuza sie i pociaga za zaworek.Paliwo z reguły brane jest z przelewów. We fordach najczesciej z powrotu wtryskiwaczy.Wystarczy...
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
ja nigdy nie lałem bio paliwa tylko na zimę zimowe filtry i przewody są nowe u szwagra pompiarz zwiększał paliwo z odpalaniem tak samo a był bardziej żwawszy ale zwiększenie dawki nie pomogło
pompka paliwo ursus ursus pompa paliwo ursus pompka paliwo
alpine kostka indukcyjność łuku przekaźnik zakłócenia
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Jak ustawić pedał sprzęgła w Zetorze 5340? Ustawienie pedału sprzęgła w Zetorze 5340