Paliwo z olejem w stosunku 30:1. Tu masz trochę ciekawych rzeczy o tym "ciągniku" [url=http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/pomo...
Tloczki sekcji stanęły przez paliwo bio. Najprostszy sposób to odkręcenie króćca nad każdą z sekcji i wpuszczenie tam dobrego penetratora. Nieraz sekcje same z siebie puszczą po takim zabiegu, ale coś czuję, że będziesz musiał im pomóc. Najczęściej pomoc to wybijak fi6 i coś do puknięcia. Pompiarz będzie musiał zrobić to samo bo inaczej sekcji nie wyciągnie....
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Witam, Nikt do tego paliwa nic nie dolał paliwo ma określony okres trwałości tzw. okres indukcyjny . Proponuję zapoznać się z kartą charakterystyki ON np. taką jak w załączniku. Wszystkie obecnie sprzedawane paliwa muszą ulegać biodegradacji w środowisku naturalnym i np. orlenowska Verwa posiada 60% -wy okres degradacji w środowisku wodnym 28dni. A...
Jest dym z komina? Paliwo jest, układ odpowietrzony? Na poluzowanych przewodach wtryskowych paliwo pojawia się podczas kręcenia?
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Ustawia się początek tłoczenia paliwa a nie na krople. Więc patrzysz gdy w króćcu drgnie paliwo lub w w kapilarze.
Wtrysk następuje chwilę przed gmp więc wydaje mi się czytając twój opis że jest dobrze że chwilę potem kołek Ci wpada. Ale ja nigdy na kołek nie robiłem więc może obejrzyj na YT na retrotraktor jak to robią bo jest z tego filmik. Ja ustawiam na kapilarę zawsze i wychodzi dobrze. Zrób tak by w kapilarce zaczęło podnosić się paliwo na tej pierwszej dziurce...
Zapomniałem napisać, ciągniczek już śmiga, okazało się, że w pompie wtryskowej tu na początku gdzie to sitko jest, sprężynki były odwrotnie wsadzone...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Chodzi o komórę spalania, ona nie jest symetrycznie na denku tłoka, wtryskiwane paliwo ma trafiać w komórę spalania, jeśli strzałka była w stronę rozrządu to były dobrze zamontowane. Tak strzałkę zrobiłem w stronę walka rozrządu Ale jak to rozpoznać na nowym tłoku? Aby dobrze zamontować? Wystarczy tylko zajrzeć do katalogu. Jeśli tłok nie ma oznaczenia...
Ten silnik tak ma. Zapewne efekt ułożenia kolektora. W końcu prawie 1 l na cylinder czyli sporo powietrza wciąga. A co do luzów to w dobrym tonie byłoby ustawić 0,2 mm na ssaniu i 0,3 mm na wydechu. Ja czytam głowica używana więc nie ma co siadać. Po prostu zakończ podziwianie jako, że już czas na prace polowe. Paliwo do zbiornika i wio. A do ogółu...
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Witam szanowne forum. Z pompy wtryskowej w moim C330 wycieka paliwo w zaznaczonym miejscu (odpowietrzenie) Oddawać do regeneracji, czy można to samemu naprawić? Silnik pracuje normalnie, nie dławi się. Nie ma problemów z zapłonem. Jedynie wyciek paliwa w takt pracy silnika jest kłopotem, nasila się gdy dodam więcej gazu. Proszę o porady bardziej zaznajomionych...
tak patrzę co nie którzy piszą o bezzasadności montowania intercoolera bo on nie daje mocy, i momentami chce mi sie śmiać, a momentami płakać, że ludzie którzy nie mają wiedzy, wypowiadają opinie w takim kontekście jakby mieli wiedzę conajmniej na pozioie inżynierskim. i nie chodzi tu o to żebym kogoś wyśmiewał, intercooler sam w sobie nie daje mocy...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
Problem z pompą Ursus C-360 3P Witam, mam problem z pompą. Od początku traktor odpalał na dotyk, równo pracował aż do momentu, gdy odcięło mi moc i słychać było, że silnik jeszcze pracuje na jednym cylindrze, ale zgasiłem od razu, żeby nie narobić więcej problemu, i zdemontowałem trzy wtryski i zawiozłem na sprawdzenie. Dwie końcówki lały i zostały...
kolego a zawory regulowałeś
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
co to jest 5 na rysunku wycieka mi z pod tego paliwo przy wyższych obrotach?? aha niedawno zmieniałem olej w pompie
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Dodano po 25 Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem?
Mam trzy C360 i na te traktory nie narzekam co mogę powiedzieć to nie pala dużo a remont można za grosze zrobić powiem ci ze Ursus C360 zrobisz więcej niż ta trzydziestka i równe zużycie paliwa jest.
Nie piszesz, że po odpaleniu mocno dymi na biało to raczej nie wtryski, pompa też odpada, ja obstawiam, że to zawory.
Niespalone paliwo śmierdzi ropą.
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
Zawór ssący otwiera się 6 stopni przed GMP. Da się to wyczaić bez większego problemu. Pompa ma zacząć podawać paliwo na pierwszy cylinder 24 stopnie przed GMP. Żaden problem jeśli posiada się wiedzę na ten temat.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Dobra juz tam z tym mam jeszcze pytanie odnośnie pompy wtryskowej dałem ją do regeneracji jak i wtryskiwacze załozyłem i co jak zwykle problemy ciagnik kręci kręci dym biał z komina a załapac iu odpalić ani rusz pompuje paliwo zaworek sie odzywa paliwo nadmiarem do paku wraca a grzmot nie chce odpalić ani na chwilę nie ma chęci aby załapać w czym mozę...
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Słupki zostaw lepiej dla GUS-u. Jak Ciebie nie interesują twarde dane to co i jak mam ci udowodnić? Udowodnij że oszukane paliwo jest tak samo dobre jak pełnowartościowe. Co to znaczy "paliwo pełnowartościowe"? Oszukane paliwo nigdy nie będzie tak dobre jak gdyby miało parametry zgodne z deklaracją producenta. Ale to nijak się ma do postawionej przez...
Kopci na biało w trakcie tego kręcenia? Paliwo w przewodach pompy jest?
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Może akumulator masz na złom dlatego tyka rozrusznik albo sam rozrusznik do regeneracji. Tak czy inaczej skoro kręci powinien odpalić. Paliwo jest? Odpowietrzenie to chwila.
Miałem to samo jak pisałem wyzej przyczyną było paliwo .
a paliwo dobre???
Witam A czy podczas pompowania pompką paliwo wylatuje na zewnątrz czy tylko normalnie pompuje bo ja w swojej tak mam ze spada mi z obrotów bo mam jakiegoś śmiecia w baku i paliwo niby wężykiem leci ale słabo i dlatego mi gaśnie.
Do rad kolegów powyżej dodam jeszcze jedną: sprawdź drożność przewodów paliwowych, przede wszystkim zawór w zbiorniku, oczka przy pompce paliwa i fliltrach. Wszystkie te miejsca gdzie paliwo gwałtownie zmienia kierunek przepływu, mogły tam zatrzymać się paprochy, rdza. Zwłaszcza gdy ciągnik jest wiekowy i przewody nigdy nie były czyszczone. Powodem...
Na moje oko dzwonią zębatki. W czasie kręcenia np. pompa wtryskowa gdy ciśnie paliwo opór na zębatkach jest z jednej strony a gdy krzywka przejdzie nad osia wałka pcha ją w drugą a dzwoni gdy przeskakuje o luz pomiędzy zębami. Ciężko mi to wytłumaczyć dokładnie.
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Jak cieknie paliwo to masz uszkodzoną sekcje. Z tego co pamiętam musisz rozebrać bo ten wałek napędza dźwignie 14 i sprężynę 15. Żeby go wyjąć trzeba wybić kołek 60.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
panowie ja ostatnio mam podobny problem z c-360, to znaczy w tym samym miejscu pojawił się wyciek do kolektora wydechowego, wygląda to jak przepalony olej, jednak znajomy twierdzi że leje mi końcówka wtryskiwacza i paliwo jest wyrzucane do kolektora, a że kolektor brudny to dlatego to paliwo przybiera taki kolor, oleju nie bierze, a przynajmniej nie...
Wymien sobie pompke podającą paliwo bo przez nia dostaje sie do silnika paliwo, prawdopodobnie poszedł w niej ta guma tloczaca paliwo. ja mialem tą samą sytuacje, ze przybywalo mi oleju.
Jeszcze raz ustawiłem zapłon równo z punktem 0 (znaki się idealnie zgrywają). Ciągnik po podgrzaniu świec 10 sek. zapalił od strzała i wkręcił się od razu na obroty, jednak gdy po 6 godzinach (traktor był już zimny) chciałem go odpalić dla testu bez grzania świec (temperatura na zewnątrz ok 5 stopni) to zagadał od razu, jednak nie chciał od razu wkręcić...
Oj będzie, będzie "klekotał" ino szum! A o silnikach z głowicą żarową słyszałeś? Akurat silniki Diesla z gruszką żarową też mają wtrysk paliwa. Niskociśnieniowy ale jest. Paliwo zostaje rozpylone na rozgrzaną gruszkę, która pomaga w jego odparowaniu i zapłonie. W miarę znany przykład do URSUS 45 (baza Lanz Bulldog) lub wszystko na YT co ma w nazwie...
Co do odpalenia czy dymi na biało? Sprawdź ciśnienie sprężania, może zawory nie trzymają, świece żarowe sprawne? Do zapłonu możesz zrobic sobie kapilarę ze starego przewodu wysokiego ciśnienia, kawałka wężyka i wkładu z długopisu. Prosty sposób: Ustawiasz pierwszy tłok 24* przed GMP(pierwszy otwór w kole zamachowym). Odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia...
Sprawdź czy pompa wtryskowa nie przelewa paliwa (róże są regeneracje :-) ) zobacz na wskaźnik, czy trzyma poziom, czy przybywa. Miałem taką sytuację i poprzez simering na wałku pompy (nowy, ale jakiś kiepski) paliwo przez rozrząd wlewało się do oleju (miałem to w C-330).
Udało mi się rozruszać sekcje, i teraz obie chodzą płynnie ale paliwo i tak nie dociera do wtrysków. Pompa jest odpowietrzona i przy ręcznym pompowaniu przelewa się do baku. Wiem że nadaje się do regeneracji jednak robię to czysto hobbistycznie, mam dostęp do traktora kilka razy w miesiącu i chciałbym go odpalić jak najmniejszym kosztem. Co może blokować...
Witam wszystkich fajny temat. Zgadza się z tym silnikiem maluch. Badziewie jakich mało kto. Gorszych silników jeszcze nie widziałem. Poznałem i pokochałem silnik Tico Daewoo. Bo jeździłem 10 lat bez awaryjne od zakupu do złomowanie rdza przegoniło przód. 150tys km. Przejechałem nim. A maluch motogodzin ponad 1000h i 20 lat jeździło ale z jakimi problemami...
Pompa wtryskowa , ciśnienie trzyma wystarczy tylko pąpką zasilającą ruszyć i jest ten charakterystyczny dźwięk. Paliwo też jest dostarczane bo zdejmę wężyk i leci. Może być jeszcze inna przyczyna ciężkiego palenia na zimnym silniku?
a więc: dym z komina pojawia się na chwilkę, potem już nic nie ma. Przy kręceniu silnikiem nie leci paliwo z przewodów. Dźwignia wyłączania pompy(paliwa)chodzi normalnie.
Pewnie 'łapie' na panewkach. Jak zgaśnie, to da się obrócić kołem zamachowych (przez okienko)? Zakładam, że zasilanie w paliwo wykluczyłeś.
Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus C330m po pewnym czasie schodzi z obrotów i w końcu gaśnie. Nie ma określonego czasu po jakim gaśnie. Najczęściej dzieje się to jak dostanie troszkę więcej po ... Jak ręcznie przepompuję paliwo to zapali i pracuje. Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy też mogą być filtry? Wymienić je, czy od razu wzywać mechanika....
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
Części 40zl x4 Frez który zostanie 120 zł z przesyłką Frezowanie otworów 50zl Pasty 15zl za 3 rodzaje - wyszło może 1/10 zawartości Toczenie we własnym zakresie Paliwo plus za dużo czasu :( Faktycznie szału nie ma jedyne co że frajda ;)
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Trzeba było zacząć od pomiaru kompresji. Biały dym wskazuje na brak sprężania i paliwo się nie zapala. Głowicę jak już zdjąłeś to daj do sprawdzenia.
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
Jeżeli odpowietrzyłeś tak jak piszesz to sprawdź jeszcze pokręcić rozrusznikiem przy poluzowanych przewodach paliwowych (poluzuj nakrętki na rurkach wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach)oczywiście możesz dla ułatwienia z działającym odprężnikiem. Jeżeli paliwo tryska, sprawdź wtryskiwacze, tzn wymontuj je i dokręć wspomniane wyżej rurki paliwowe....
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
Po postoju przed odpaleniem napompuj paliwo ręczną pompką. Jak pompka będzie bez oporu pracować to poluzuj odpowietrznik na pompie wtryskowej i ją odpowietrz. Jeżeli to pomoże to znaczy, że układ się zapowietrza mając gdzieś nieszczelność.
Ze świecy żarowej nie leje się przypadkiem paliwo do kolektora ssącego? Mi to wygląda no to, że nie ma paliwa nadal. Za dużo sprzecznych informacji tu jest. Musiał bym go zobaczyć na żywo.
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
Wiadomo, C 360 mocniejszy i tak jak radzicie będę szukał, mam nadzieję, że znajdę. Co do sprzedaży ziemi - to mam po dziadku i rodzicach, więc ziemi na pewno nie sprzedam, a rolnictwo, no cóż pasja i jak by to nie nazwać, miłość fascynacja do ziemi, do tego co rośnie, jakoś tak mam. A ciągnik lepiej mieć swój, pracuje zarobkowo, więc mam też chwilę...
Paliwo nie wraca a opór czuc. Pod koniec pompowania juz nie da się wcisnąc tłoczka. Jutro sprawdze te sprężynki i od razu dam znac
A teraz pilnuj czy nie ma zbyt dużego apetytu na olej. wyjaśnij proszę dlaczego może teraz "wcinać" olej? (uważasz że te ciśnienia mogą już oznaczać zbytnie zużycie pierścieni? no chyba że wcześniej to niezupełnie rozpylone paliwo mogło się częściowo do oleju przedostawać ) Dodano po 5 I kolejny problem - chciałem sprawdzić ew. ustawić początek wtrysku...
Witam. Mówisz, że wydmuchuje biały, zimny dym, rozumiem że to nie jest mgła paliwowa. Na początek trzeba sprawdzić czy wtryskiwacz podaje paliwo. Należy wymontować wtryskiwacz z głowicy, oczywiście ten pierwszy, poluzować rurkę na pompie,przekręcić trochę w bok rurkę, i znowu przykręcić rurkę i wtryskiwacz tak z boku. Następnie włącz silnik i będziesz...
W C330 cylinder?? Raczej mowa o tłokach i komorze spalania tłoka. Tutaj może być problem z pierścieniami i wtryskiwaczami, czy podaje paliwo do komory.
Witam wszystkich. Przepraszam z góry jeśli ten temat się już pojawił. A mianowicie może ktoś podpowie jak zdemontować zbiornik paliwa w Ursusie 360, Stary jest już bardzo skorodowany, co jakiś czas zaciąga syfu i po 10 min jazdy gaśnie a po zdjęciu przewodu od zbiornika paliwo bardzo wolno leci, ewentualnie jak co wyczyścić bez wyjmowania. 😁
Może końcówki wtryskiwaczy do wymiany tylko po ich wymianie pamiętaj o oddaniu wtryskiwaczy do ustawienia, sprawdź filtry czy syfu nie ma, a może ci się przestawiło koło zębate od pompy i za późno paliwo daje po sprawdzaj sobie.
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
Paliwo jest dobre? sprawdzane ?
Sprawdzamy: kąt wyprzedzenia wtrysku, wtryskiwacze, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową, i oczywiście myślę że paliwo jest zalane normalne. Owocnej pracy:)
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Właśnie olej cały czas jest na takim samym poziomie - nie ubywa w ogóle. A gdyby było to paliwo to czuć byłoby gdybym powąchał że to paliwo ? A gdyby to woda to skąd ona się tam wzięła ?
Chciałbym założyć do swojego ciągnika zegary: manometr powietrza, temperatura wody, woltomierz, amperomierz, zegarek, paliwo z czego byście proponowali zamienniki żeby poprawnie wskazywały
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
No jak to gdzie pod styk "15" masz przecież rozpisany pinout stacyjki numerkami.
Pozostaje kwestia sprawdzenia wtryskiwaczy i pompy. Wykręć przewody łączące wtryskiwacze i pompę, weź 4 jednakowe pojemniki, zamontuj je tak aby w chwili rozruchu paliwo wlewało się do nich. Po kilku sekundach przestań kręcić rozrusznikiem i wtedy zobaczysz czy pompa podaje jednakowe ilości paliwa na każdy cylinder. Wtryskiwaczy niestety nie da się...
Dla ciebie powinien, dla innych nie. Mi nie potrzeba ciągać dodatkowego złomu na kołach, silnik w ciągniku mam wystarczająco mocny i ekonomiczny, podnośnik również nie czuje różnicy pomiędzy toną, a trzema na ramionach. Na ramionach wożę rębak na zaczepie jednoosiowa przyczepa i takim zestawem wjeżdżam gdzie mi się zażyczy, spalam jedno paliwo etc....
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
muszę jeszcze wymienić wkład w filtrze bo ten na z 15 lat i podejrzewam że wujek nigdy go nie czyścił 😏 i Jeśli , to jest wkład z siatki stalowej, nie musisz wymieniać ale , dokładnie umyć w "ropie" i przedmuchać bardzo dokładnie powietrzem. Jeśli, zostanie paliwo w siatce, silnik może się rozbiegać. Powodzenia i pozdrawiam.
Nic nie dadzą świece ceramiczne. Kup płomienówkę iskra do transita zasilaną napięciem 12 V, ogólnodostępny guzik bo pobór ma niewielki, paliwo doprowadź przewodem wpiętym pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową, dla pewności załóż zaworek lub elektrozawór tez z transita i po robocie.
Płynu Ci nie ubywa?. Dodano po 8 Woda ,olej ,paliwo jest nieściśliwe ,więc jakiś powóď musi być.W tej sytuacji rozwiązaniem byłoby dopuszczenie wtrysku(jego mocowanie do głowicy) i sprawdzenie czy wówczas da się silnikiem obrócić , czy coś wyleci obok wtrysku i na którym cylidrze.Wystarczy że tylko pod jeden tłok się coś dostaje ,a efekt będzie taki...
Została wyregulowana pompa , źle dawkowała paliwo . Wszystko działa znakomicie.
Nie dostaniesz oryginalnych tulei i tłoków do ostrówka, zamontuj te od c360 lub rozwierć(honuj) blok i wstaw tuleje z zetora 72xx, 77xx, będzie mocniejszy, w ostrówku jeszcze po za tym montowane były sekcje w pompie wtryskowej o większej powierzchni, dzięki czemu można uzyskać wyższy wydatek pompy wtryskowej, wieksze spalanie i wyższą moc. Te sekcje...
20 s w Google https://www.google.pl/search?q=pompa+wtr... DZIĘKUJE bardzo jednak nie o to Mi chodziło ... oczywiście to schemat...
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Oleju nie ubywa, a czy nie przybywa? Może paliwo dostawać się do oleju i bilans wychodzi z grubsza na zero, nie jest olej rozrzedzony?
ursus pompka paliwo dawka paliwo ursus pompka paliwo ursus
alpine kostki reset candy pralka vaillant odpowietrzanie kotła
KOSPEL PPE3 - Podgrzewacz grzeje tylko do 32°C Wzmacniacz Weconic VX-2120: Specyfikacja i Problemy