Paliwo z olejem w stosunku 30:1. Tu masz trochę ciekawych rzeczy o tym "ciągniku" [url=http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/pomo...
Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Tloczki sekcji stanęły przez paliwo bio. Najprostszy sposób to odkręcenie króćca nad każdą z sekcji i wpuszczenie tam dobrego penetratora. Nieraz sekcje same z siebie puszczą po takim zabiegu, ale coś czuję, że będziesz musiał im pomóc. Najczęściej pomoc to wybijak fi6 i coś do puknięcia. Pompiarz będzie musiał zrobić to samo bo inaczej sekcji nie wyciągnie....
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Witam, Nikt do tego paliwa nic nie dolał paliwo ma określony okres trwałości tzw. okres indukcyjny . Proponuję zapoznać się z kartą charakterystyki ON np. taką jak w załączniku. Wszystkie obecnie sprzedawane paliwa muszą ulegać biodegradacji w środowisku naturalnym i np. orlenowska Verwa posiada 60% -wy okres degradacji w środowisku wodnym 28dni. A...
Jest dym z komina? Paliwo jest, układ odpowietrzony? Na poluzowanych przewodach wtryskowych paliwo pojawia się podczas kręcenia?
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Ustawia się początek tłoczenia paliwa a nie na krople. Więc patrzysz gdy w króćcu drgnie paliwo lub w w kapilarze.
Wtrysk następuje chwilę przed gmp więc wydaje mi się czytając twój opis że jest dobrze że chwilę potem kołek Ci wpada. Ale ja nigdy na kołek nie robiłem więc może obejrzyj na YT na retrotraktor jak to robią bo jest z tego filmik. Ja ustawiam na kapilarę zawsze i wychodzi dobrze. Zrób tak by w kapilarce zaczęło podnosić się paliwo na tej pierwszej dziurce...
Zapomniałem napisać, ciągniczek już śmiga, okazało się, że w pompie wtryskowej tu na początku gdzie to sitko jest, sprężynki były odwrotnie wsadzone...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Chodzi o komórę spalania, ona nie jest symetrycznie na denku tłoka, wtryskiwane paliwo ma trafiać w komórę spalania, jeśli strzałka była w stronę rozrządu to były dobrze zamontowane. Tak strzałkę zrobiłem w stronę walka rozrządu Ale jak to rozpoznać na nowym tłoku? Aby dobrze zamontować? Wystarczy tylko zajrzeć do katalogu. Jeśli tłok nie ma oznaczenia...
Ten silnik tak ma. Zapewne efekt ułożenia kolektora. W końcu prawie 1 l na cylinder czyli sporo powietrza wciąga. A co do luzów to w dobrym tonie byłoby ustawić 0,2 mm na ssaniu i 0,3 mm na wydechu. Ja czytam głowica używana więc nie ma co siadać. Po prostu zakończ podziwianie jako, że już czas na prace polowe. Paliwo do zbiornika i wio. A do ogółu...
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
tak patrzę co nie którzy piszą o bezzasadności montowania intercoolera bo on nie daje mocy, i momentami chce mi sie śmiać, a momentami płakać, że ludzie którzy nie mają wiedzy, wypowiadają opinie w takim kontekście jakby mieli wiedzę conajmniej na pozioie inżynierskim. i nie chodzi tu o to żebym kogoś wyśmiewał, intercooler sam w sobie nie daje mocy...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
Problem z pompą Ursus C-360 3P Witam, mam problem z pompą. Od początku traktor odpalał na dotyk, równo pracował aż do momentu, gdy odcięło mi moc i słychać było, że silnik jeszcze pracuje na jednym cylindrze, ale zgasiłem od razu, żeby nie narobić więcej problemu, i zdemontowałem trzy wtryski i zawiozłem na sprawdzenie. Dwie końcówki lały i zostały...
kolego a zawory regulowałeś
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Nie kopci, standardowo trochę dymu widać, zbiornik cxyst, ale paliwo jest w tym oddtojmiku i we filtrach też
co to jest 5 na rysunku wycieka mi z pod tego paliwo przy wyższych obrotach?? aha niedawno zmieniałem olej w pompie
Mam trzy C360 i na te traktory nie narzekam co mogę powiedzieć to nie pala dużo a remont można za grosze zrobić powiem ci ze Ursus C360 zrobisz więcej niż ta trzydziestka i równe zużycie paliwa jest.
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Dodano po 25 Czy coś się stanie jeżeli będę jakiś czas jeszcze jeździł z tym olejem?
Nie piszesz, że po odpaleniu mocno dymi na biało to raczej nie wtryski, pompa też odpada, ja obstawiam, że to zawory.
Niespalone paliwo śmierdzi ropą.
Przedmuchaj wszystkie śruby drążone, węże, kranik. załóż najwyżej wężyk igielitowy na powrót do baku i zobaczysz czy leci nim czyste paliwo bez powietrza lob włóż go w osobnym zbiorniczku do paliwa ładnie będzie widać.
Zawór ssący otwiera się 6 stopni przed GMP. Da się to wyczaić bez większego problemu. Pompa ma zacząć podawać paliwo na pierwszy cylinder 24 stopnie przed GMP. Żaden problem jeśli posiada się wiedzę na ten temat.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Słupki zostaw lepiej dla GUS-u. Jak Ciebie nie interesują twarde dane to co i jak mam ci udowodnić? Udowodnij że oszukane paliwo jest tak samo dobre jak pełnowartościowe. Co to znaczy "paliwo pełnowartościowe"? Oszukane paliwo nigdy nie będzie tak dobre jak gdyby miało parametry zgodne z deklaracją producenta. Ale to nijak się ma do postawionej przez...
Dobra juz tam z tym mam jeszcze pytanie odnośnie pompy wtryskowej dałem ją do regeneracji jak i wtryskiwacze załozyłem i co jak zwykle problemy ciagnik kręci kręci dym biał z komina a załapac iu odpalić ani rusz pompuje paliwo zaworek sie odzywa paliwo nadmiarem do paku wraca a grzmot nie chce odpalić ani na chwilę nie ma chęci aby załapać w czym mozę...
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Kopci na biało w trakcie tego kręcenia? Paliwo w przewodach pompy jest?
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Miałem to samo jak pisałem wyzej przyczyną było paliwo .
Może akumulator masz na złom dlatego tyka rozrusznik albo sam rozrusznik do regeneracji. Tak czy inaczej skoro kręci powinien odpalić. Paliwo jest? Odpowietrzenie to chwila.
a paliwo dobre???
Witam A czy podczas pompowania pompką paliwo wylatuje na zewnątrz czy tylko normalnie pompuje bo ja w swojej tak mam ze spada mi z obrotów bo mam jakiegoś śmiecia w baku i paliwo niby wężykiem leci ale słabo i dlatego mi gaśnie.
Do rad kolegów powyżej dodam jeszcze jedną: sprawdź drożność przewodów paliwowych, przede wszystkim zawór w zbiorniku, oczka przy pompce paliwa i fliltrach. Wszystkie te miejsca gdzie paliwo gwałtownie zmienia kierunek przepływu, mogły tam zatrzymać się paprochy, rdza. Zwłaszcza gdy ciągnik jest wiekowy i przewody nigdy nie były czyszczone. Powodem...
Na moje oko dzwonią zębatki. W czasie kręcenia np. pompa wtryskowa gdy ciśnie paliwo opór na zębatkach jest z jednej strony a gdy krzywka przejdzie nad osia wałka pcha ją w drugą a dzwoni gdy przeskakuje o luz pomiędzy zębami. Ciężko mi to wytłumaczyć dokładnie.
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Jak cieknie paliwo to masz uszkodzoną sekcje. Z tego co pamiętam musisz rozebrać bo ten wałek napędza dźwignie 14 i sprężynę 15. Żeby go wyjąć trzeba wybić kołek 60.
Witam, Oto karta prób pompy wtryskowej : http://obrazki.elektroda.pl/7979830700_1...
panowie ja ostatnio mam podobny problem z c-360, to znaczy w tym samym miejscu pojawił się wyciek do kolektora wydechowego, wygląda to jak przepalony olej, jednak znajomy twierdzi że leje mi końcówka wtryskiwacza i paliwo jest wyrzucane do kolektora, a że kolektor brudny to dlatego to paliwo przybiera taki kolor, oleju nie bierze, a przynajmniej nie...
pompa paliwo ursus ursus kranik paliwo zbiornik paliwo ursus
wsady amica sterowniki samochodowe kalibracja akumulatora
vestel 17ips72 daniel rakowiecki
Jak zresetować ekspres Bosch TCC? Instrukcje i porady Elektryczne zagłówki Volvo XC60 - usterka i diagnostyka