Do sprawdzenia pompka zasilająca.
Poluzuj przewód w najwyższym punkcie instalacji i zakręć rozrusznikiem bądź popompuj ręczną pompką paliwo.
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Filtry były wymieniane w te wakacje ale sprawdzę je dla pewności.Wygląda to na zapowietrzanie,może to być wina pompki?Paliwo zimowe.
Pompka zasilająca się zatarła
ok rozrusznik będzie oddany to naprawy a co do układu zasilania przejrzę go pompka chodzi twardo paliwo się przelewa.
Zrób tak: http://obrazki.elektroda.pl/9978601700_1... Gdyby przekaźnik załączał się po zapłonie to mocniej napnij sprężynkę w przekaźniku.
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Kolego w moim przypadku głowica miała wystające zawory i tłoki miały te podtoczenia. Także może to być i od C330. Dzisiaj posprawdzam to o czym pisaliście i zobaczę jak to będzie wyglądało. Dodatkowo spróbuję podpompować paliwo na pompce i zobaczę jak odpali.
Tak,musi być za filtrem a przed pompą wysokiego ciśnienia.Świeca płomieniowa zapali się dopiero przy podgrzaniu jak i otworzy paliwo ale wtedy trzeba kręcić rozrusznikiem aby pompka wstępna podała paliwo i wytworzył się pęd powietrza.
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
https://obrazki.elektroda.pl/8443799400_... Na zdjęciu strzałką zaznaczyłem zaworek który ma odpowietrzać filtr i utrzymywać w nim niewielki nadciśnienie. W czasie pompowania ręczną pompką paliwo powinno przechodzić przez ten zaworek na powrót. Odkręć rurkę od tego zaworka i sprawdź czy ręczną pompką przepompujesz przez niego paliwo.
Witam. Czy jeśli od tej pompy odkręcam pompkę wstępną to w tym otworze po niej powinno być paliwo czy olej???
Odpowietrz układ. Z przewodów do wtrysków przy pompowaniu ręczną pompka nigdy nie miało prawa tryskać paliwo.
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa Filtry zmieniane dwa miesiące temu. Tankowane paliwo, czysty ON. Pompka zasilająca może mieć takie objawy ? Albo pracuje , albo nie.
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
Witam Jak w temacie mam problem z wtryskarki w c328 A mianowicie jak odkrecilem holenderski na wtryskach nie pokazuje się ropa . Jak to jest rozwiązane w 328 ?Wiem że w 330 przelew jest cały czas poza tym tam można pompka ręczna przepompowac paliwo przez powrót ,a tutaj tego nie mogę zrobić ,dodam że pompka jest Nowa.
Paliwo nie wraca sprawdzone zaworki juz 2 razy pompka zasilająca 3 wlozona nowa polska. Wtryski wszystkie zmienione na nowe polskie i ustawione. Sprawdzę jeszcze ta zebatka
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Paliwo może schodzić przez pompkę paliwa jak najbardziej, a pompa wtryskowa sprawna :?:
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Od perkinsa 4-ro garowego np.widlaka tzw.bułgara na zakres obrotów ciągnika była by idealna .pogratulować koledze pomysłu i wykonania,mógłby kolega wrzucić na you tube filmik,ciekawi mnie jak taki silniczek na pompie rozdzielaczowej chodzi???Jakie różnice w exploatacji między rzędową a rozdzielaczowa?Jak zasilasz ją paliwem ,pompką elektryczną?
Pompka ręczna służy tylko do odpowietrzania układu, pod nią znajduje się ta właściwa napędzana z wałka pompy wtryskowej, spróbuj w czasie pracy silnika podpompować paliwo ręczną, jeśli będzie jakaś zmiana to pompka może niedomagać, jeśli jednak jak pisałeś silnik dymi na biało to paliwo raczej dostaje i problem będzie gdzie indziej.
no właśnie nie, pompa paliwo dostaje bo z przewodów ciśnie paliwko. tzn. ja próbowałem pompując pompką zasilającą, bez kręcenia, ale chyba na jedno wychodzi ? w każdym razie na zawory nic nie idzie.
Witam, tymi śrubami nie reguluje się nic, są zamontowane do trzymania obudowy. Układ paliwowy został odpowietrzony? Pali ciężko na zimnym, czy też ciepłym silniku?
Podpompuj paliwo ręczną pompką. Może się zapowietrza. Kiedy wymieniałeś filtry? Biały dym wskazuje na zapowietrzenie.
Witam Sprawdź także filtry paliwowe filtr przy pompce zasilającej i szczelność całego układu, jeśli jest przeciek to może się zapowietrzać.
Witam, problem polega na tym że mi 60 gaśnie pod dużym obciążeniem. Tak jakby wypalała paliwo i muszę pod pompować parę razy ręczną i wtedy zapala. Dodam że 60 po kapitalce, pompa po regeneracji i pompka zasilająca nowa filtry nowe kranik nowy. Przykład taki podam że podczas talerzowania jak jest płycie to jest dobrze s jak trochę zagłębie to tak to...
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
hm, dziwne by to trochę było, bo nagle przestał palić, w zasadzie pozostawiony po normalnej pracy...Jeszcze zobaczę pompkę ręczną, na razie sitko za....dolone syfem i jeden zaworek wypadnięty...Ładne mamy paliwo.
Po postoju przed odpaleniem napompuj paliwo ręczną pompką. Jak pompka będzie bez oporu pracować to poluzuj odpowietrznik na pompie wtryskowej i ją odpowietrz. Jeżeli to pomoże to znaczy, że układ się zapowietrza mając gdzieś nieszczelność.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Jak pompkę ręczną wciąga, to może być niedrożny otwór w korku zamykającym zbiornik paliwa. W takiej sytuacji ciągnik trochę przejedzie zanim zgaśnie. Objaw nasila się przy większym obciążeniu silnika. Poza tym jak koledzy wspomnieli najprawdopodobniej niedrożny jest układ paliwowy (kranik, wąż, odstojnik, pompka, filtry).
Jeszcze raz ustawiłem zapłon równo z punktem 0 (znaki się idealnie zgrywają). Ciągnik po podgrzaniu świec 10 sek. zapalił od strzała i wkręcił się od razu na obroty, jednak gdy po 6 godzinach (traktor był już zimny) chciałem go odpalić dla testu bez grzania świec (temperatura na zewnątrz ok 5 stopni) to zagadał od razu, jednak nie chciał od razu wkręcić...
Problem chyba zażegnany. Rozwiązanie-nieszczelny wąż-jego struktura, bak-pompka zasilająca, objawiał się tylko, praktycznie niezauważalnym "poceniem"
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Witam.Mam problem z moim ciągnikiem.Po ostatnim remoncie podczas którego zostały wymienione:pierscienie, uszczelka pod glowica pompka paliwowa, regulowane wtryskiwacze,wyregulowana glowica, nowy filtr paliwa i olejowy.Po tym remoncie, gdy sie zagrzeje nie chce zapalic, kręci normalnie ale tak jakby paliwo nie dochodzilo.Sprawdzalem to i paliwo dochodzi...
śliczne dzięki za podpowiedź, jutro tak zrobię przed zapaleniem podpompuję ręcznie, gdyż wcześniej miałem tą pompkę zepsutą. Mam wątpliwości do pompy wtryskowej bo jak odkręciłem przewody od pompy to bardzo słabo podaję paliwo, z jednej sekcji prawie w ogóle.
Po pierwsze włącznik elektromagnetyczny(starter) nie jest przystosowany do długiej pracy, dlatego ci się pali, nie był przypadkiem ciepły. Rozrusznik także nie powinien długo pracować i powinny być przerwy miedzy takimi odpaleniami. Po tak meczącym zapalaniu to nie myśl że prądnica naładuje ci akumulator, musisz ładować go prostownikiem. A skoro teraz...
W perkinsie zasilanie świecy idzie z przelewu filtra paliwa po zaworku zwrotnym wkręconym w obudowę filtra. W ursusie można podłączyć zasilanie albo po pompce wstępnej albo na przelewie, słuszności rozwiązań nie będę oceniał. Ja mimo wszystko polecam zainstalować zewnętrzny zbiornik z paliwem. Rozwiązanie z zewnętrznym zbiornikiem ma wadę w postaci...
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Wziąłem się za remont drugiego ursusa 360, wał po szlifie nowe korwobody tuleje i tłoki, głowice po regeneracji, wtryski rozpylały więc ich nie dawałem, mam problem z pompa wtryskową zamontowałem ją z powrotem tylko że, na tulejce napędu pompy był z piłowany jeden ząbek i nie mogę wcale ciągnika odpalić przestawiałem o ząb do przodu i do tyłu, pompę...
Witam. Przez okolo 2 miesiace (ostatnim razem coraz czesciej) zapowiertrza (chyba) mi sie ciagnik. Robie cos w polu nareszcie zaczyna dziwnie parkotac , zatrzymuje sie , brakuje mu sily i gasnie. Zchodze wiec z ciagnika i pompuje pompką ręczną do oporu i zapala. W odstojniku czysto, paliwo czyste bo wymieniane, filtry paliwa tez. Prosze o pomioc
Kolego sprawdź świecę płomieniową -niekiedy nie domyka się i paliwo cały czas jest wtryskiwane do kolektora ssącego druga możliwość to pompka zasilająca-zbyt mała wydajność po za tym ustawienie pompy wtryskowej/kp wtrysku/ należy sprawdzić z podziałką na kole zamachowym a szczególnie że masz założoną nową pompę i znaki /kreski/ nie zawsze są do końca...
Ja sie zgadzam z kolegą "simson51s" w połowie tylko , no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtrysowej gdy silnik nie pracuje ? No właśnie . Zawór przelewowy to jest nic innego jak kulka i sprężynka która otwiera się przy ciśnieniu wytworzonym przez pompke zasilającą to jest jakieś 0,1 Mpa . Jeśli zawór...
Kolego "cichus" nie musisz mi tumaczyc w jaki sposob spala sie paliwo w silnikach disla;) teraz wiem ze wina jest gdzies pomiedzy bakiem a pompka zasilajaca bo zaciaga powietrza, tylko ze wymienilem przewod, pompke i kranik a i tak dalej ciagnie powietrze
A paliwo znajdujące się w przewodach paliwowych nie może kapać z nieszczelności? Czy to się dzieje tylko w układach grawitacyjnych? Nieszczelność może spowodować cofnięcie się paliwa z jednoczesnym śladem paliwa na zewnątrz lub nie. Te ciągniki mają miarkę w zbiorniku paliwa więc wystarczy sprawdzać, lub wskaźnik paliwa. Co to za operator co nie sprawdza...
Witam, Na początku chciałbym nadmienić, że jestem nowym użytkownikiem i proszę o wyrozumiałość. Temat założyłem, ponieważ większość tematów tego typu jest starych i bez odpowiedzi, oraz nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem z moim ciapkiem. Mianowicie, przyprowadziłem od dziadka starą 30-stkę na chodzie. Ciągnik za wiele nie pracował, przez zimę...
Nowe końcówki nie znaczy sprawne proponuje wykręcić i sprawdzić ponownie,jak było pisane wyżej sprawdzić drożność instalacji zasilającej, wyregulować luzy zaworowe, sprawdzić poprawność ustawienia KPW,jeżeli było coś robione z silnikiem sprawdzić poprawność montażu rozrządu.Dla ułatwienia rozruchu zimnego silnika można zamontować świece płomieniową...
Od pompki zasilającej paliwa do filtra paliwa. To samo, idento, kupuj śmiało.
Ja zrobiłem remont kapitalny silnika założyłem pompe po regeneracji, odpalam i chodzi raz jak perkins a raz jak c-360 i to na 2 cylindrze tak marnie chodził. Zawiozłem pompe na reklamacje a dali mi drugą, na tej mi szarpie i faluje obrotami tak od 500 - 1000 rpm poniżej i powyżej tych wartości chodzi równo ale ciezko pali. Gdy go odpalałem po tygodniowym...
Witam. Mam kolejny problem z autem. Po usunięciu problemów z wtryskiwaczami i zamuleniu silnika powstał problem z odpalaniem rano. Posłużę sie fotografia znaleziona na forum. http://obrazki.elektroda.net/78_12662246... Taka sama pompa jest u mnie. Czyli Lukas. Najpierw zarżnięte były wtryskiwacze. To zrobiłem. Dodatkowo musiałem odłączyć i...
dzięki za zainteresowanie ale tak mi się wydaje że jak by zbiornik był brudny to w odstojniku miałbym syf albo pliwo by w nim nie było a cały czas jest, fakt czasem musiałem go wyczyścić to zaczne od zbiornika, i jeszcze jedno gdy pompuję pompką ręczną to nie słychać jak paliwo się przelewa a wydaje mi się że tak powinno być, olej w pompie wtryskowej...
Prawdopodobnie masz problem z układem paliwowym, który się zapowietrza. Sprawdź czy nie widać gdzieś przecieków paliwa, spróbuj podokręcać wszystkie przewody paliwowe. Możliwe, że uszkodzona będzie pompka paliwowa i nie trzymaja w niej zaworki zwrotne.
Przewody szczelne, widzisz w przewodach bąble powietrza. Może pompka paliwowa mechaniczna się kończy.
Mi jeszcze mechanik mowił ze zaworek w tej pompce paliwa moze nie trzymac tego cisnienia...
Paliwo dymi na biało. Zrób ze 100 mtg a nie dwie i szukaj ubytku oleju. Prócz tego silnik dymi na szaro gdy jest zły kąt wtrysku paliwa ustawiony. Paliwo na biało? żeby się dostawała woda ok rozumiem że na biało, ale same paliwo? hmm, po 100 mtg wcale bym się nie zdziwił jak by oleju ubyło, kąt wtrysku nie wiem, ale chyba jest dobry, bo na szaro nie...
Nie znam Władymirca ale silnik to silnik czy w rusku czy w ursusie to jeden ... . Pompka ręczna nie poda paliwa na wtryski to nie możliwe. Pompka ta ma podać wystarczającą ilość paliwa do pompy wtryskowej a ta dalej na wtryski. Jeśli brakuje paliwa w pompie wtryskowej to znaczy ,że pompka podająca (ręczna) jest niewydajna z powodu jej awarii lub coś...
Przejechałem się na gazie ręcznym i jest to samo . Zawór przelewowy? a który to? Wcześniej jak się pompowało pompką ręczną to po napełnieniu pompy był taki dziwny dźwięk i wracało paliwo przelewem do baku, teraz tego nie słychać a paliwo leci do baku bardziej płynnie a nie jak wcześniej z przerwami Pompa do wglądu. Możesz odkręciś na niej pokrywę sekcji...
Witam Mam nadzieje że ktoś z was miał podobny problem i ma na to rade, mianowicie Ursus miał robiony remont pierścienie, głowica(prowadnice zawory,planowanie), pompa olejowa remont był spowodowany małym ciśnieniem oleju i wyrzucaniem oleju z miarki co się później okazało jeden tłok był pęknięty, po naprawie wszystko w porządku, ciśnienie ok i reszta,...
Naj pewniej było by sprawdzić kompresję bo to najwięcej powie. Możliwe że wymiana samych pierścieni na stare tuleje nie pomogła. Po dotarciu i ułożeniu w cylindrze powiększyła się szpara na zamku i po kompresji. Gdyby szlag trafił końcówki (te tandetne dosłownie kilkadziesiąt godzin pracy wytrzymują) to kopcił by jak diabli a i przepał byś zauważył....
witam:) Udało się! Wstępnie wygląda to tak > otworek odpowietrzający zbiornik był drożny, filtry mam nowe, siateczkę pompki też, węży gra i buczy.. Po godzinnym myśleniu co może być przyczyną wymyśliłem, że dam solidniejszą sprężynę na docisku tłoka w pompce zasilającej... A DLACZEGO?: A dlatego, że na super rzadkim (rozcieńczonym napędzie) chodził...
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Witam Chciałbym opisać moją instalację eksperymentalną wykonaną w ciągniku Ursus C-330 . OR jest w niej ogrzewany w wymienniku płytowym i chodzi w obiegu zamkniętym (zapętlony powrót). W instalacji tej rozróżnienie zbiornika ON i OR jest umowne- na schemacie ON to ten wiekszy zbiornik, gdyż tak mi się narysowało 8) . Rozruch jest na ON - na zdjęciach...
Jutro będe miał sciągacz to sciagne tuleje i zobacze jak wygląda korpus w środku i czy nie ma jeszcze innych peknięć. Narazie zauważyłem te 2. Sprawdze też jeszcze dokładnie skąd leci woda, napewno leci z jednego pęknięcia, ale nie to co na fotce.Tylko na zewnątrz, myślałem że to małe pęknięcie ale po wstępnym oczyszczeniu okazało się że rysa idzie...
Zapytaj kogoś kto naprawia pompy wtryskowe w twojej okolicy, myśle , że dla niego znaleść taką pompkę nie będzie problemu.
Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej pompki paliwa, lub wycieki z pompy wtryskowej po osi napędowej. W pompce paliwa warto sprawdzić szczelność membrany(brak dziur i mocowanie na osi) Dodano po 45 Jeśli jest to silnik perkins to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzenie przeponowej...
musisz określić skąd dochodzą stuki a nie od razu zdejmować głowicę, stukać przy obrotach może bardzo wiele elementów, panewka, tłok na sworzniu, nawet zawór w głowicy się przycierać, pompa paliwowa moim zdaniem mało prawdopodobne, ewentualnie w skrzyni pośredniej pompka wspomagająca podnośnik o ile jest (a dokładniej jej napęd ) przyczyn może być wiele....
Witam, remontuję już od miesiąca mojego niedawno nabytego C-4011 i jak to zawsze bywa, im dalej się w pracach posuwam, tym więcej jest do roboty rzeczy które nie miały być w planach :) Oczywiście jak zaczynałem to miał być tylko do poprawek. Krótko o stanie technicznym: - traktor ma wspomaganie na orbitrolu, - odpala bez problemów na zimnym silniku...
Przepompuj go przed odpaleniem ręczną pompką. Zobacz czy tak samo odpala. Do sprawdzenia układ paliwowy, czyszczenie, wymiana filtrów, odpowietrzenie. To jest podstawa w eksploatacji.
Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już...
Jak naciskam lewy hamulec to spada ciśnienie na manometrze i syczy głośno, okładzinę patrzyłem jest dobra. Co mogło się stać? Czy może od pneumatyki zawór się zaciął? Ten co na dole jest z strony ciągnika co są 2 pompki paliwa Dodano po 37 przepraszam 2 pompki hamulcowe
Nie rozpatruję sprawy sir Likmara, tylko sprawę sir Oporniczka. Czyli zmianę biegunowości. Sprawa sir Likmara nie podlega dyskusji. Ale co do drugiej sprawy, czyli zamiany masy z plusa na minus to sam sprawdź. Weź rozrusznik, albo każdy inny silnik prądu stałego i zmieniaj w nim biegunowość. Zobaczysz, że raz kręci w jedną raz w drugą stronę i nie zmienisz...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Niedawno wymienialiśmy w naszym c-360 pompę paliwową oraz pompkę zasilającą. Pompa po regeneracji zaś zasilającą kupiliśmy nową, polską. Była ona ponad 2 razy droższa od tej chińskiej ale musieliśmy ją szlifować ponieważ odlew z kórego jest wykonana uniemożliwiał założenie jej na swoje miejsce! Więc jak widać nie zawsze droższe jest lepsze.
Zgasł bez możliwości odpalenia po odpowietrzeniu. Dym jaki leciał wtedy? Jak dobrze pamietam dym był czarny Dodano po 4 Układ paliwowy sprawdzony, rurka sprawdzona, nowy przewód paliwowy od zbiornika do pompki i dalej nic. Dzisiaj ustawione zawory bo trochę podparte były, przez jakiś czas ok a po przejechaniu 200 metrów znów to samo, totalny brak mocy...
Powiem tak, pogrzebałem dziś przy zaworach i na tym najgorszym zaworze, zdjąłem sprężyny z niego i pod sprężyny dałem podkładki, w celu lepszego dociśnięcia zaworu do głowicy i uszczelnienia, i stuki prawie że ustąpiły, i to też nie były puszki zaworowe, natomiast jest też inna sprawa, dziś to zauważyłem, na to wychodzi że któryś wtrysk leje, bądź pompa...
pompka paliwo ursus ursus pompka ursus paliwo
odzyskanie certyfikatów kontrolka ładowania matiz bezpiecznik wycieraczka tylny
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Renault Kangoo 1.2 16V 2006 – lokalizacja części klimatyzacji, sprężarka, skraplacz, parownik HP ProBook 4431s BIOS 68SRR.bin – oficjalny plik, aktualizacja, recovery, SoftPaq SP60724