Witam, czarny dym świadczy raczej o złym ustawieniu kąta wtrysku lub o "lejących" wtryskiwaczach, pompa raczej podaje paliwo.
Tloczki sekcji stanęły przez paliwo bio. Najprostszy sposób to odkręcenie króćca nad każdą z sekcji i wpuszczenie tam dobrego penetratora. Nieraz sekcje same z siebie puszczą po takim zabiegu, ale coś czuję, że będziesz musiał im pomóc. Najczęściej pomoc to wybijak fi6 i coś do puknięcia. Pompiarz będzie musiał zrobić to samo bo inaczej sekcji nie wyciągnie....
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Mam podobny problem Wjechałem do garżu zgasiłem i tyle a po dwóch latach okazuje się ze pompa nie podaje paliwa na wtryski. Odpowietrzyłem śrubką która do tego służy i dalej paliwo n wtryski nie idzie. Co może być?
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Odpal i daj pełny gaz, gdy zacznie spadać z obrotów zacznij pompować paliwo ręczną pompką. Zobaczysz czy ręczne podawanie paliwa ma wpływ na pracę silnika. Możliwe że padła pompa zasilająca.
Olej. A nawet się wyleje. Jeśli pompa dobra. Jeśli sekcje puszczają olej z czasem zastąpi paliwo.
Na pompie dokręć na docelowo, a na wtryskiwaczach przykręć ale zostaw lekko poluźnione. Jak pompa wypchnie powietrze (zacznie tryskać paliwo z nakrętek), to dokręć i silnik powinien złapać od kopa.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Przepona (membrana) pompy zasilającej do wymiany.
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Kopci na biało w trakcie tego kręcenia? Paliwo w przewodach pompy jest?
Problem z zasilaniem w paliwo pompy wtryskowej?
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Pompujesz ręczną pompkę i po kolei odkręcasz korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej. Pompujesz aż do wypływania czystego paliwa bez powietrza. Przewody na wtryskach możesz popuścić i zobaczyć czy pompa tłoczy do nich paliwo. Jeśli tłoczy to musi zapalić.
Jak cieknie paliwo to masz uszkodzoną sekcje. Z tego co pamiętam musisz rozebrać bo ten wałek napędza dźwignie 14 i sprężynę 15. Żeby go wyjąć trzeba wybić kołek 60.
Niemożliwe,chyba że uszkodzona pompa paliwa,lub brudne filtry.
Została wyregulowana pompa , źle dawkowała paliwo . Wszystko działa znakomicie.
Zawór ssący otwiera się 6 stopni przed GMP. Da się to wyczaić bez większego problemu. Pompa ma zacząć podawać paliwo na pierwszy cylinder 24 stopnie przed GMP. Żaden problem jeśli posiada się wiedzę na ten temat.
Jeśli z takim samym silnikiem i nic grzebane nie było to nie może być różnicy bo to taka sama jednostka napędowa. Ale nikt nie da ręki czy głowy co było robione i co to w życiu przeszło więc najlepiej udać się na stół probierczy i sprawdzić, ustawić
Zauważyłem ten olej. Ponieważ mam go w filtrze paliwa i jak zajrzałem do baku paliwa, to widać, że paliwo jest ciemne i nie widać dna. Co dokładnie powinienem wymienić? Powrót nadmiaru z wtrysków idzie do zbiornika. Kiedy wymieniałeś olej w pompie wtryskowej?
Regulacja dawki paliwa.
Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
a więc: dym z komina pojawia się na chwilkę, potem już nic nie ma. Przy kręceniu silnikiem nie leci paliwo z przewodów. Dźwignia wyłączania pompy(paliwa)chodzi normalnie.
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
To jest tylko test. Jeśli studzenie pomaga to pompa wtryskowa do regeneracji bo głowica pompy zużyta.
Witam mam pytanie czy taka pompa nadaje się do przepompowywania paliwa z beczki prosto do baku ciągnika? Posiadam taką starą pompę. Do napędu użyłbym silnika ze starej pralki frani. Tylko pytanie czy zassie ona bez problemu paliwo (wąż ssawny około 1,5m)
Paliwo dochodzi z pompy. tzn jak zaczniesz kręcić silnikiem to wtrysk wytryskuje je do zaworów?
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Paliwo może schodzić przez pompkę paliwa jak najbardziej, a pompa wtryskowa sprawna :?:
Perkinsa z pompą rotacyjną nie powinno się odpowietrzać przez ciągnięcie bo jak wiecie Panowie pompa ta jest smarowana paliwem i przy kręceniu rozrusznikiem by ja odpowietrzyć można ja uszkodzić. Jest to częsta przyczynia nie uznania gwarancji po regeneracji pompy wtryskowej.
Sprawdź jeszcze przewód idący od pompy do wtryskiwacza, czy przypadkiem nie jest gdzieś załamany albo zgnieciony lub zapchany.Zapal silnik,poluzój nakrętke łączącą przewód z wtryskiem, powinno tryskać paliwo.
No właśnie. Objawy złego kąta wtrysku są inne.Cylindry paliwem zalewa na tym się skup. Kto wymieniał i jak końcówki?
Witam państwa - mam problem z wyciekami paliwa w pompie rotacyjnej ursus c360 3p wycieka , a raczej tryska paliwem na kolektor wydechowy z krócca gdzie styka się on z obudową pompy wtryskowej -jest to w tylnej części pompy gdzie dochodzi przewód drugiego wtryskiwacza ,w jaki sposób to uszczelnić .Leje się również z spodu gdzie jest odejście na trzeci...
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
Ja myślę że może być zapowietrzona pompa paliwowa ( coś z paliwem ) nie znam się na traktorach dlatego taka powierzchowna odpowiedź .
Sprawdź pompę wtryskową bo jeśli jest nieszczelna to paliwo leci do silnika. U mnie tak było. Dopiero naprawa pomogła.
Może końcówki wtryskiwaczy do wymiany tylko po ich wymianie pamiętaj o oddaniu wtryskiwaczy do ustawienia, sprawdź filtry czy syfu nie ma, a może ci się przestawiło koło zębate od pompy i za późno paliwo daje po sprawdzaj sobie.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Nie piszesz, że po odpaleniu mocno dymi na biało to raczej nie wtryski, pompa też odpada, ja obstawiam, że to zawory.
Pompa paliwa, prawdopodobnie regulacja wystarczy
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Jakie stare uszczelki? Ja zakładałem samemu nowe końcówki wtryskiwaczy WZM ustawiłem na 160 bar podkłądki dałem niowe pod wtryski i co jest nie tak towim zdaniem? Dlaczego w kazdym otowrze w głowicy po wyjęciu wtryskiwacza jest mokro od paliwa?? Za duze ciśnienie ustawiłem ? Pompa nie była regenerowana więc mozę nie ma siły zeby przebić 160 bar i dlatego...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Sprawdzamy: kąt wyprzedzenia wtrysku, wtryskiwacze, ciśnienie sprężania, pompę wtryskową, i oczywiście myślę że paliwo jest zalane normalne. Owocnej pracy:)
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Witam ciapek c330 notorycznie się zapowietrza, o ile to zjawisko można nazwać zapowietrzaniem się. Podczas pracy, w pewnym momencie spada z obrotów,gaśnie w wężyku zasilającym paliwo, od baku do pompki ręcznej tworzy się dosłownie bańka jak w poziomicy budowlanej, wystarczy ściągnąć wąż z króćca pompki do momentu aż puści się ropa, założyć i można kontynuować...
Ogólnie nie ma możliwości by na kołach zębatych luz był taki duży by brakło regulacji. Z nowymi kołami uważaj dużo było przypadków źle nabitych znaków. Co do pompy to tak nie powinno być. Bez względu czy kręci się ręcznie czy rozrusznikiem paliwo ma tryskać z każdego króćca. Możesz sprawdzić lub zamienić z inną sekcją zaworek zwrotny ale to raczej nie...
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Rurki od długopisu pasuje bezpośrednio w króciec pompy, nie potrzeba nic dorabiać, wystrczy wcisnąć. Można też obserwować paliwo bezpośrednio w króćcu, jednak wymaga to doświadczenia i tak jak kolega napisał powyżej jest to mniej dokładne.
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
Jeśli ci zgasł po stukach, to ale sprawdzaj panewki. Tam może się dziać coś niedobrego. Skoro już zdjąłeś misę to tam szukaj dalej. Ten niedawny remont daje do myślenia. Ciśnienie smarowania jest w porządku?
Witam. Mam problem z ciągnikiem Ursus C330m po pewnym czasie schodzi z obrotów i w końcu gaśnie. Nie ma określonego czasu po jakim gaśnie. Najczęściej dzieje się to jak dostanie troszkę więcej po ... Jak ręcznie przepompuję paliwo to zapali i pracuje. Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy też mogą być filtry? Wymienić je, czy od razu wzywać mechanika....
Kolega Kwok coś poplątał. W pompie wielkość dawki i równość jej podawania przez sekcje mierzy zawsze z przykręconymi wtryskiwaczami a wynik dają menzurki do których każdy z nich wtryskuje paliwo. Co do falowania miałem 4011 i falował zawsze delikatnie bez względy na to czy był zajechany silnik i pompa czy było po remoncie. Ciężko mi powiedzieć.
Sprawdź ciśnienie jakie podaje pompa. Oleju nie ubywa, a czy nie przybywa? Może paliwo dostawać się do oleju i bilans wychodzi z grubsza na zero, nie jest olej rozrzedzony?
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa Filtry zmieniane dwa miesiące temu. Tankowane paliwo, czysty ON. Pompka zasilająca może mieć takie objawy ? Albo pracuje , albo nie.
Ja robiłem remont jej i wyszlo 700zl i moim zdaniem jest dobrze zrobiona bo jak cieply to chodzi tak jak powinien. A kiedys z ciekawosci przed odpaleniem podpompowalem pompa i zapalil od strzala i wydaje mi sie ze jak postoi dluzej to po prostu paliwo gdzies schodzi z ukladu i za nim nabije to trzeba krecic. Tylko teraz gdzie i przez co?? Dodam ze...
Czy nowe głowice do Ursusa C-360, powiedzmy te z górnej półki, miał ktoś problem taki, że założył nowe i by zawory waliły w tłok? Jest w ogóle taka możliwość, że w nowiutkiej głowicy dopadną nowe zawory i stukają o tłok? Ja wymieniłem jedną głowicę na nową i coś mi się w pracy nie podoba, jakby walił zawór o tłok... Hmmm... Nie do końca jestem też w...
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
Tak jak pisali koledzy problem z zasilaniem. Pompa "wypala" na początku zgromadzone paliwo ale później pompka zasilająca z jakiegoś powodu nie może jej tego paliwa dostarczyć.
Na moje oko dzwonią zębatki. W czasie kręcenia np. pompa wtryskowa gdy ciśnie paliwo opór na zębatkach jest z jednej strony a gdy krzywka przejdzie nad osia wałka pcha ją w drugą a dzwoni gdy przeskakuje o luz pomiędzy zębami. Ciężko mi to wytłumaczyć dokładnie.
Witam, problem polega na tym że mi 60 gaśnie pod dużym obciążeniem. Tak jakby wypalała paliwo i muszę pod pompować parę razy ręczną i wtedy zapala. Dodam że 60 po kapitalce, pompa po regeneracji i pompka zasilająca nowa filtry nowe kranik nowy. Przykład taki podam że podczas talerzowania jak jest płycie to jest dobrze s jak trochę zagłębie to tak to...
Tak wygląda podkładka wtryskiwacza. Sprawdź czy w gniazdach nie ma starych. http://www.google.pl/imgres?imgrefurl=ht... To jest podkładka 360-3P, więc nie taka. Seweryn, masz rację. Poprawiam się, to taka podkładka ale ze złym...
witam mam problem z pompa wtryskowa w ursusie c 328. Sprawa wygląda następująco: traktor stał 2 lata od razu przed rozruchem zostało wymienione paliwo na nowe, nowe filtry paliwowe, wyczyszczony odstojnik i wymienione rozpylacze. Traktor odpalił i jeździł cały sezon bez problemowo trochę przed zima miał problem z odpaleniem. Teraz jak zaczęły się prace...
śliczne dzięki za podpowiedź, jutro tak zrobię przed zapaleniem podpompuję ręcznie, gdyż wcześniej miałem tą pompkę zepsutą. Mam wątpliwości do pompy wtryskowej bo jak odkręciłem przewody od pompy to bardzo słabo podaję paliwo, z jednej sekcji prawie w ogóle.
Pedalem zwiększasz dawke paliwa.
Zaworek zwrotny na wężu w 60-ce za bardzo nic nie daje. On służy po to by gdy silnik nie pracuje paliwo nie spływało do zbiornika. W tym ciągniku zbiornik jest nad pompą więc nic nie spłynie. Załóż nowy igielitowy przezroczysty wężyk pomiędzy filtrami a pompą i obserwuj czy nie ma w nim powietrza.
Witam , sprawdz wtryski na maszynie , ciśnienie otwarcia wtryskiwacza powinno być ok 140 atm ( 14 Mpa ) wtedy będziesz miał pewne wtryski potem podłącz je do pomy wtryskowej żeby wisiały tylko na rurkach , po otpowietrzeniu zakręć rozrusznikiem zobaczysz jak współpracuje pompa z wtryskiwaczami , powinny równo pracować podając paliwo w postaci mgiełki...
Wyciągcie wtryskiwacze, zamontyjcie na pompie na zewnątrz silnika zobaczysz czy w ogóle podają paliwo. Najlepiej gdybyś sprawdził kompresje. Możliwe że jej nie ma.
Przeciek na wałku pompy. Profilaktycznie wymienić uszczelniacz. A nie ma w niej paliwa?
Zasyfiony układ paliwowy, przeczyść zbiornik paliwa, wężyki załóż nowe filtry paliwa. Bym może ciągnie gdzieś lewe powietrze. Uszkodzona pompa zasilająca jeżeli to nie pomoże. :idea:
Witam serdecznie wszystkich, mam kolejne pytanie i proszę o fachową poradę a konkretnie jak ustawić początek wtrysku w ursusie c 330. Wiem, że ten temat był już kilkakrotnie opisywany ale chodzi mi o jakieś krótkie filmiki lub zdjęcia, które przybliżą mi cały problem i pokażą od czego zacząć ustawianie. I jeszcze jedno, czy jak mam pierwszy tłok u samej...
A może przyczyna jest w samym regulatorze, miałem taki przypadek pomagało przed odpaleniem polać pompę gorąca wodą. Przyczyną takiego stanu rzeczy było paliwo z którego wytracila się jakaż dziwna maź , która sklejala listwę . Objawy były dokładnie takie jak tu opisane.
Wziąłem się za remont drugiego ursusa 360, wał po szlifie nowe korwobody tuleje i tłoki, głowice po regeneracji, wtryski rozpylały więc ich nie dawałem, mam problem z pompa wtryskową zamontowałem ją z powrotem tylko że, na tulejce napędu pompy był z piłowany jeden ząbek i nie mogę wcale ciągnika odpalić przestawiałem o ząb do przodu i do tyłu, pompę...
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Paliwo dobre, początek wtrysku myślę że jest dobry, ustawiony kreska w kreskę (czyli kreska na kołnierzu pompy z kreską na obudowie silnika).
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Witam, najprawdopodobniej masz źle ustawione zawory, ale proponuje zrobić porządny przegląd. wyczyścić wtryski, zregenerować pompę, a przedewszystkim ustawić zawory!to podstawa. jeżeli wyjmiesz już pompę paliwa to polecam wyczyścić zbiornik paliwa bo tam zawsze jakieś śmieci się znajdą. no i wlać porządne paliwo!!! pozdrawiam
Dużo mądrych rad, ale ani słowa o układzie zasilania paliwem. Sprawdź czy paliwo swobodnie dochodzi do pompy wtryskowej. Wystarczy jakiś kawałek gumy w kraniku lub ostojniku i objawy identyczne. Powodzenia.
Sprawdź czy na wolnych obrotach pompa podaje tam paliwo. Możesz to zrobić poprzez odkręcenie przewodu doprowadzającego paliwo do wtryskiwacza lub na początek chwycić owy przewód w 2 palce i spróbować wyczuć ruch paliwa. Porównaj co się dzieje na wszystkich 4 przewodach. Wtedy będziesz miał odpowiedź czy jest to wina pompy czy czegoś innego.
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
Dokładnie jak kolega opisał wyżej ale zacząć możesz prościej. Znajdz moment wtrysku pierwszej sekcji, ruszaj wałem tak aż wskoczy kołek ustalający, popuść regulację pompy i obracaj jej wałkiem tak aż drgnie paliwo w rurce. Dokręć i sprawdz to samo jeszcze raz obracając silnikiem. Mniej kręcenia na oko. I pamiętaj że pompa kręci się w tą samą stronę...
Witam Tak jak w temacie, czy ktoś próbował używać zużytego oleju transformatorowego jako paliwa do Diesla? Wiem że jest to zależne od silnika i na takim z pompowtryskiwaczami, common rail i innymi zaawansowanymi metodami zasilania lepiej nie próbować, ale jak sprawa się ma przy takim silniku jak np. od ursusa c 360 lub podobnych w których pompa wtryskowa...
Paliwo nigdzie się nie leje A drugie pytanie mam 2 szabelką na pompie od czego są ?jedna wiem że do oleju A druga ?
Nic nie dadzą świece ceramiczne. Kup płomienówkę iskra do transita zasilaną napięciem 12 V, ogólnodostępny guzik bo pobór ma niewielki, paliwo doprowadź przewodem wpiętym pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową, dla pewności załóż zaworek lub elektrozawór tez z transita i po robocie.
Witam Moj ursus c360 podczas pracy zaczyna slabnac aż zgsnie. Ostatnio jak zaczął slabnac wyskoczylem z traktora i szybko zanim zgasnie zaczolem pompowac pompka paliwa odziwo dziala luzno (jakby byla pusta) a jak odpiołem odniej przewod paliwowy od strony baku nagle silnik wyrównał prace. Ogolnie traktor dziala z talezowka ok 10 min poczym po objechaniu...
I dodatkowo mozesz wymienić zaworek od przelewu paliwa w pompie paliwowej ponieważ może on byc wyrobiony i przez to nie będzie na pompie odpowiedniego cisnienia paliwa a także paliwo może schodzić z pompy do zbiornika, więc rozrusznik musi trochę pokręcić, żeby w pompie wytworzyło się odpowiednie cisnienie paliwa. Ale Kolega bredzi. Po pierwsze to...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Paliwo ci dobrze nie dochodzi, masz coś zapchane, patrz przewody od zbiornika i idź dalej po kolei aż do pompy, dmuchnij w przewód idący od zbiornika.
Witam problem dotyczy początku wtrysku ursus c 355. Rozrząd byłrobiony silnik ogolnie w dobrej kondycji głowice też a problem z zapalaniem ciezko ma krecic... więc sprawdziałęm początek wtrysku i jest problem a mianowicie jest za póżny wtrysk te dwie kreski na kole zamachowym są jakieś 1.5 cm ponad kreską na obudowie sprzęgłą pompę dałem jak tylko idzie...
pompa paliwo ursus ursus paliwo pompa ursus
przykładowe programy atmega karta zabezpieczona zapisem czujnik odciąć paliwo
Kształt anteny drutowej: dipol, V, pętla, long wire Optymalna wysokość anteny drutowej na 250 km