poziom oleju przekładniowego powinien być na środku wskaźnika między MIN a MAX, tak jak na wskaźniku poziomu oleju silnikowego?
chyba olej z filtra nie powinien spływać?
O ile pamiętam- jest okienko średnicy ok 4 cm do sprawdzenia poziomu oleju.
Nie ma potrzeby, tam miedzy min a max jest dużo. Po uruchomieniu tura sprawdź poziom oleju, ewentualnie uzupełnij. Przecież do wywrotu przyczep też nie zwiększasz poziomu oleju.
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
HS 11 to jest oznaczenie typu. Jest to starsza wersja sprężarki montowanej w starze ( HS14 ).Sprężarka jest bardzo wydajna i trwała konstrukcyjnie była przeznaczona do bezawaryjnej pracy przez tysiące godzin. Wał korbowy z przeciwwagą podparty jest na dwóch łożyskach kulkowych ,korbowód z odżutnikiem oleju ułożyskowany jest na łożysku wałeczkowym -...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
sprawdż stan oleju Dodano po 5 podam Ci przyczyny które znalażem wksiążce: -niski poziom oleju -zapowietzrony układ -zanieczyszczony zawór przeciążeniowy pompy hydraulicznej -nieszczelność w układize cylinder-tłok to tylko 4 z 14 bo reszta mysle nie ma z tym nic współnego
Witam, mam problem z podnośnikiem w Ursus C330. Próbuję podnieść sianokiszonkę i nie mogę podnieść na maksa do góry, słabo podnosi. Mam dobry poziom oleju i gdzie jest miejsce śruby regulacyjnej podnośnika? AI: Czy problem z podnośnikiem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z czasem? To jest nowy kupiony ciągnik AI: Czy ostatnio były robione jakieś...
Odnośnie HS-11 instrukcja obsługi ursus mówi "do górnej kreski wskaźnika prętowego" - pojemność układu 65ml. Na forum rolniczym przeczytałem 160ml. HS17 ma 110ml. Szczerze na bagnecie jest mi ciężko odczytac poprawny poziom oleju i ostatnie pytanie. 65ml to właściwa ilośc oleju do tej sprężarki?
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Witam! Mam problem z ursusem c-355. W maju przeszedl on remont głowic(planowane), nowe tłoki,pierscienie, tuleje,pompa paliwowa po regeneracji,wtryski tez byly na ustawieniu. ogolnie taki grubszy remont. teraz gdy zrobilo sie cieplej i dluzej nim pojezdze to zaczyna palic mi sie kontrolka oleju. Po 15min jazdy pali sie od 8tys obrotów, potem po 20min...
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni?
Witam, Mam podobny problem jak kolega więc nie będę zakładać drugiego tematu. U mnie sprawa wygląda następująco. Silnik C-360 po remoncie maks tydzień lekko sobie pykał na delikatnych obrotach ale zaniepokoił mnie dym. Sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że spuściłem 20l oleju z ropą. Mechanik doradził wymianę pompy zasilającej więc wymieniłem,...
Zależy ile jezdził. Robiłem z silnikiem który chlapał ropą z kolektora i dość szybko podnosił się poziom oleju w silniku. Winą był kompletnie rozregulowany silnik. Wtryski lały i za wczesny kat wtrysku. Paliwo zamiast zapalić sie od gorącego, sprężonego powietrza lało się na tłok a potem po sciankach do skrzyni korbowej. Ogólnie w silniku po remoncie...
Ja np. leje ELfa 10w40 wchodzi 7 l więc tragedii nie ma. Mam taki w silniku Mf-255. Po 110 mth. olej mobil delvac mx 10w40 miał lepsze ciśnienie od tego który jest obecnie. Olej Hipol to zwykle olej o lepkości 80W-90 który jest cholernie gęsty w niskich temperaturach i nie nadaje się do hydrauliki. C-330 chodził od nowości na hipol 15 . Może i gęsty...
Witam Mój dziadek posiada ciągnik ursus c360. Przed wyjechaniem w pole sprawdziłem poziom oleju w silniku i na moje oko było go zbyt wiele( ok. 4mm ponad max na zimnym silniku). Mój dziadek twierdzi że źle sprawdzam poziom oleju ponieważ mówi że nie powinienem wkręcać bagnetu, tylko go przyłożyć do miejsca w które się ten bagnet wkręca. Moim zdaniem...
Witam, chciałbym uzyskać fachowej porady na temat problemu z moim c328. W ciągniczku zabrakło paliwa i się zapowietrzył, odpowietrzyłem tak jak trzeba i nie mógł zaskoczyć więc pomogłem mu samostartem, odpalałem go z 30min aż zaskoczył. Po odpaleniu okazało się że mocno kopci i pluje olejem z bagnetu i z wlewu oleju. Poziom wody jest ok, czysta itd....
hmm jaki poziom ciśnienia oleju
Witam.Pompa wtryskowa jest bardzo precyzyjnym urządzeniem porównywalnym do zegarka i każda ingerencja nawet super fachowców że ja umiem śrubokrętem wszystko naprawić jest nie na miejscu.W pompie są sekcje które tłoczą paliwo pod bardzo wysokim ciśnieniem i każda musi być idealnie ustawiona.Wracając do twojego problemu to sekcja jest uszkodzona i trzeba...
Jeśli na bagnecie jest poniżej dolnej kreski to będzie się przegrzewać. Nie wiem dlaczego, ale sprawdzone w kilku przypadkach. Odpowiedź bardzo prosta. Olej smaruje i chłodzi. O chłodnicach oleju silnikowego na pewno słyszałeś. OK ale dlaczego jego poziom ma znaczenie skoro ciśnienie jest wtedy ok i smok zasysa bez problemu. Ilość oleju ma znaczenie....
Oprócz uszczelniaczy siłownika może być także zużycie sekcji rozdzielacza czyli regeneracja bądź jego wymiana, a także zawór przeciążeniowy siłownika może być nieszczelny, nieszczelność połączeń rozdzielacz siłownik. Niski poziom oleju powodował by niewłaściwą pracę hydrauliki, brak podnoszenia lub zbyt mała wysokość podnoszenia zwłaszcza na pochyłościach.
Hmm, zużycie ciągnika, ale on pali na raz bez tak zwanego "hehłania". To znaczy że sprężanie masz dobre, ale mi chodziło o zużycie powierzchni smarnych. Prawdopodobnie półpanewki korbowodów i/lub wałka rozrządu. Choć w tym silniku nie wiem jak rozrząd jest zrobiony. Głupie pytanie... sprawdzałeś ostatnio poziom oleju?
No to może najpierw sprawdź poziom oleju jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś. Jednak podejrzewam raczej zużycie kół zębatych lub łożysk.
Za wczesny w tryk paliwa -głośna praca silnika ,grzeje się,ciężko przyśpiesza,pali nadmiernie ,brak mocy, (może pęknąć wał korbowy,zgiąć się może korbowód albo może wydmuchnąć uszczelkę pod głowicą).Przyczyną w/w szkód jest wzrost ciśnienia na tłoku przed osiągnięciem GMP. Za późny w trysk paliwa -pracuje cicho (jak benzyniak),przeważnie ciężko odpala...
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Sprawdź czy poziom oleju nie jest zbyt wysoki i czy ciśnienie oleju jest odpowiednie. Bardzo prawdopodobny będzie remont silnika.
Witam wszystkich. Szukam przyczyny wadliwie działającego podnośnika, działa jedynie po przegazowaniu na 1200-1600 obrotów, podniesie wtedy i 400 kg. Sprawdziłem ciśnienie na wyjściu tzw. kiper. Przy 800 obrotach nic się nie dzieje, przy 1000 słychać zawór i ciśnienie 70 bar po chwili spada do 40 i się utrzymuje, przy 1600 obrotach utrzymuje się 80 bar...
kolego jaki masz poziom oleju czy dojście powietrza do filtra nie e=jest zatkane ? Bo wygląda że jest
Z podnośnikiem tak właśnie podejrzewałem. A macie jakiś schemat wymiany pompy hydraulicznej? Bo ja nawet nie wiem jak się do niej dostać... Kupiłem co prawda instrukcję napraw do C-360, ale rysunek nie jest zbyt wyraźny. Dodano po 4 A czy olej ma znaczenie??? Pytam, ponieważ oleju w skrzyni nie wymieniałem całe wieki. Zawsze dolewałem, aby poziom utrzymywał...
Do przejrzenia układ paliwowy,począwszy od wyczyszczenia zbiornika, do tej pory, aż pompując paliwo będzie bezproblemowo wracało do baku. Możesz wykręcić wtryski, sprawdzić jak rozpylają, ewentualnie wymienić końcówki oddać do ustawienia optymalnego ciśnienia wtrysku. I sprawdzaj poziom oleju w pompie, czy jest olej czy paliwo... może być już po niej....
Sprawdz poziom oleju w skrzyni chodź bym to wykluczył ponieważ wywrot działa. Spróbuj jeszcze przestawić dźwignię od regulacji siłowej może coś pomoże
Witam. W C-330 ciśnienie wtrysku wynosi 135 atm. Sprawdż poziom oleju w pompie,zbyt wysoki szczególnie zimą powoduje mało płynny ruch listwy zębatej. Nie wiem jak u ciebie z pompiarzami bo u mnie tragedia. W promieniu 20km jest 5-6 pompiarzy ale żeby na pewniaka zakładać pompę to muszę prawie 100km wozić do regeneracji.
Tam są dwa broki. Woda nimi nie powinna lecieć. Wypchnęło podczas mrozu czy jak? Tak podczas mrozu Dodano po 39 Zobacz jaki masz poziom oleju. Sprawdzałem, poziom oleju jest prawidłowy. Dodano po 6 Poziom oleju jest prawidłowy, wody w oleju nie ma. Ciągnik odpala prawidłowo. Jak leje wodę do chłodnicy to przelewa się ona przez otwory antymrozowe.
Poziom oleju jest cały czas utrzymywany w odpowiednim stanie .
Silnik może przegrzewać się m.in. : z powodu niewłaściwie pracującego układu smarowania (pompa oleju - uszkodzona, filtr oleju lub przewody zanieczyszczone), lub układu chłodzenia w tym przypadku mamy : zabitą/zarośniętą kamieniem kotłowym chłodnice, źle pracujący termostat, brak termostatu, kamień kotłowy narośnięty na tulejach tłokowych, pompa wody...
Włącz pompę na napęd zależny i sprawdź czy podnosi prawidłowo. Jeśli tak możliwe że masz oberwane nity tarczy drugiego stopnia. I pytanie jaka jest temp. oleju w skrzyni? Bo jeśli minusowa to na wysokich obrotach lubi kiepsko podnosić bo rozchlapany gęsty olej po skrzyni pomału spływa obniżając poziom i odsłaniając filtr oleju.
A czy przypadkiem jazda do tyłu nie zaszkodzi kosiarce. Oczywiście że nie. To są normalnie zużywające się elementy ale prędzej padnie silnik albo zardzewieje obudowa zanim cokolwiek się od jazdy do tyłu uszkodzi. Dzięki za fachową odpowiedź. Szkoda , że nic z tym się nie da zrobić. W zależności od konstrukcji możesz sobie ten napęd wyłączyć. J:eżeli...
ciarki mnie przechodzą po przeczytaniu o twoich kłopotach z tą "60-tką" ile Ty używałeś ten ciągnik po remocie? i jak? robiłeś jakieś orki? jak ostatnio robiłem u siebie remont to wymieniałem w głowicach gniazda, prowadnice i zawory - po przefrezowaniu i dotarciu masz spokój na lata. Co do pompy to po regeneracji ma być zalana OLEJEM SILNIKOWYM masz...
Powinieneś sprawdzić poziom oleju, bo może być za niski i ucieka z pod smoka na wychyłach.
Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów, w następnej kolejności czy siateczka filtra nie jest przypadkiem zapchana.
Lejące wtryski powodują dymienie silnika na czarno a nie na niebiesko. Nie spalanie oleju napędowego powoduje wzrost stanu oleju w misie olejowej. Lejące a niesprawne wtryskiwacze różnią się, mogą jak najbardziej występować objawy niebieskiej chmury. Zły stan wtryskiwaczy jest w stanie uszkodzić tłok i podnieść poziom oleju, jednocześnie rozrzedzając...
Uszczelniacze na tłoku podnośnika założyłeś poprawnie, wszedł bardzo ciężko w cylinder za pomocą młotka? Na czym polegała regeneracja rozdzielacza? Poziom oleju jest w normie? Sitko czyste? Opisz bardziej co robiłeś i zmierz ciśnienie na zimnym i gorącym oleju
Witam 1. Sprawdziłem poziom oleju i jest on duży, ponad wskazanie MAX na bagnecie. 2. Rozebrałem także pokrywę zaworów oraz głowicę. Uszczelka pod głowicą rozeszła się na dwie części. Widać, że była już mocno przegrzana. Nie widziałem jednak jakichś rowków którymi woda mogła wychodzić poza swój obieg. Zamontuje nową, skręcę wszystko i zobaczę czy nadal...
A więc: 1. co do jednostek nie byłem pewien czy dobrze podałem (sory za błąd) 2. co do zmierzenia wału nie miałem możliwości a blok chciałem zawieść do sprawdzenia osiowości ułożyskowań ale sąsiad stwierdził że: "to nie ma sensu" więc jego wola (i pieniądze) namawiałem ponieważ pękł wał, ale nie chciał.... 3. łożysk wałka rozrządu nie sprawdzałem 4....
Powiem tak z własnego doświadczenia: miałem ładnego 3P z pewną historią (od nowości w lokalnym klubie sportowym) http://jarekstryszawa13.w.interiowo.pl/c... i też borykałem się z podobnym problemem. Zmieniałem olej na Turdus (Superol to takie absolutne minimum jeśli chodzi o parametry) i to nic nie dawało. Oczywiście kontrolowałem ciśnienie na...
Hmm ja już się gubię. Który filtr czyściłes bo jest ich łacznie 4 olejowe ? Po co mecher miał wymieniać filtr ssawny pompy hydraulicznej na skrzyni jak on robił silnik ? Oleju do skrzyni i mostu wchodzi ponad 40L. Którym bagnetem sprawdzasz poziom oleju w skrzyni ,mam nadzieje że nie tym na silniku ;) Wajcha wyboru regulacji to ta łyżka właśnie .
Jak poziom oleju będzie znacznie powyżej pompy to nie powinno być problemu. Kiedyś przerabiałem ten temat, jak zrobiłem zbiornik poniżej pompy to miałem problemy, musiałem podnosić. Tak więc kolega manta ma tu dużo racji.
sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów, czy oba wymienione siłowniki są dwustronnego działania? jeśli tak to nie obejdzie się bez dodatkowego rozdzielacza , najlepiej podaj dane techniczne dotyczące kosiarki.
Nie wiem jak wygląda podnośnik w tym ciągniku, ale zacznij od podstaw. Jeżeli poziom oleju jest w porządku to sprawdź jeszcze filtr. Może jest przytkany, choć dziwne że ramiona szarpią też przy opadaniu.
Dzisiaj zawołałem znajomego żeby ustawił zawory' ogólnie mówił że były ok minimalnie coś tam podregulował... Pompę trochę ruszyłem do silnika trochę do siebie i nie było żadnej poprawy cały czas tak samo takie jakby kołysanie obrotów... Wtryski wyjąłem' końcówki suche ale okopcone były na czarno no i zapomniałem dodać że kopci też na czarno bardziej...
Odswieze temat,mam wlasnie podobny problem z tym ze u mnie w c-360 po zaobserwowaniu ubytku plynu chlodniczego w chlodnicy i uzupelnieniu podczas odpalania z tlumika zaczal wydostawac sie wraz ze spalinami plyn chlodniczy i po paru prubach uzupelniania i odpalanie ciagle to samo z tym ze po godzinie pracy ciagnika rowniez poziom oleju w silniku sie...
ursus filtr oleju chłodnica oleju ursus ursus ciśnienie oleju
zgrzewarka oporowa yamaha amplituner zasilanie chrysler kluczykiem
Canon 3400, MG3450, TS3450, G3410 – czyszczenie systemu, głowicy, deep cleaning Understanding Tuya Beacon Mesh Bluetooth Protocol