W jakim sensie wadliwe uszczelnienie arterii olejowej
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
Pompa na pewno nie odpowiada za opadanie podnośnika ale uszczelnienie siłownika, rozdzielacz, połączenie jednego z drugim, zawór bezpieczeństwa siłownika podnośnika.
Nie wiem jaką masz sprężarkę, ale jeśli jest od Ursusa C-385 lub podobna to uszczelnienie powinno być pod kołem pasowym na wyjściu wału z korpusu. W oryginale olej spływał do silnika pewnie i stąd brak odpowietrzenia w sprężarce bo było centralne w silniku. Olej trzeba wlać po prostu taki jak do silnika, a odpowietrzenie z boku najlepiej w okolicy górnej...
Stuki w silniku były spowodowane przez tłoka, który był od nowości niewymiarowy, a skoki podnośnika przez uszczelnienie tłoku w cylindrze . Dziękuję za pomoc.
Nie chodzi mi o uszczelnienie, lecz o wyciszenie przyczyną są wszechobecne luzy na kołach zębatych, łożyskach, mechanizmie różnicowym Żaden dodatek nie uszczelni inie wyciszy luzu międzyzębnego.
Witam, szukam już od 5 godzin.... naprawiłem ursus 912 tj: - wymiana tarcz hamulcowych - napawa podnośników maszyn -wymiana tulei i osłon -uszczelnienie skrzyni biegów i tylnego mostu -kapitalny remont silnika -wymiana wspomagania (serwo) - czyszczenie i malowanie całego ciągnika błagam, ile mam powiedzieć za robotę, części wyniosły 11 tysięcy..
Oryginalnie były tylko mieszkowe (alkoholowe). Może masz rację, że trwalsze bo to tylko mosiężna puszka. W termostatach woskowych krytycznym elementem jest gumowe uszczelnienie tłoczka. Jednak największa różnica wychodzi w cenie - oryginał Mera kosztuje ok. 60 zł, a woskowy 20-30 zł. Miałem oryginał Mera - jednak okazało się że ze został fizycznie uszkodzony...
Hmnn Zakładając że podczas składania silnika nie został popełniony żaden błąd. Dylikatny wyciek oleju (ale bez przesady) to normalne zjawisko w takim ciągniku w momencie docierania silnika, w pierwszych godzinach pracy. Wiem to z własnego doświadczenia. Nie ma co wtedy patrzeć na spaliny bo skoro pluje olejem to wiadomo że spaliny koloru niebieskiego....
Płyn chłodzący w oleju skutkuje korozją panewek. Widziałem to w jednej książce, ale teraz tego nie odszukam przez kilka tysięcy stron książek. Z drugiej strony, dziwne że płyn Borygo Eko (glikol propylenowy) miesza się z olejem i nie powstaje żadna emulsja. Olej czarny, woda nie oddziela się od oleju. Widziałem emulsję olejową w silniku zasilanym gazem...
Osiowanie bloku raczej nie potrzebne, jeśli jest próg na tulei a nie chcesz rozbierać to wymień zestawy, ja daję Mahle, korby daj do regeneracji razem z zestawami żeby dopasowali tulejki do sworzni przy czym niech nie zamieniają sworzni w tłokach, uszczelnienie na simering i tu kup jakiś corteco czy reinz żeby za 3 miesiące nie ciekło. Wał szlif i oczywiście...
na bank zle zrobiona pompa, u mnie przy -30 palil na dotyk, mozecie wierzyc lub nie ale tak bylo, zadnego dymu nie bylo widac ale zaczela mi lpuszczac rope na skladaniu miedzy glowica a obudowa, dalem do pompiarza na uszczelnienie i po tym zabiegu zaczal duzo palic kopcic a o odpaleniu go w mroz nawet -5 to juz problem, prawdopodobnie zamienil mi glowice,...
Układ nie odpowietrzony, lub dostaje się kompresja do układu chł. Dróg jest wiele: pęknięta tuleja, uszczelka, pęknięta głowica. Uszczelnienie tulei-mniej prawdopodobne. Jeśli masz możliwość zakręcenia korka z króćcem i wężykiem do manometru o małym zakresie, to polecam. Wtedy popracuje z pół godziny na różnych obrotach, czy nawet na jałowych, i zobaczysz...
Musisz uszczelnic pompę.
Ciśnienie pompy olejowej silnika zmierzysz samemu wpinając zamiast czujnika kontrolki manometr. Nie jest powiedziane że to panewki wału bo one mają największy wpływ. Sprawdził bym pierwsze pompę i zawór przelewowy. Lubi się zacinać a sama pompa nie należy do najtrwalszych. Jeśli chodzi o hydraulikę to wepnij manometr w wyjście zewnętrzne. jak nie uzyskasz...
Leje mi się olej na połączeniu pompy wtryskowej z blokiem silnika (sprężarką), zwłaszcza jak się ciągnik zagrzeje. Moje pytanie jest takie, co bym tam musiał wymienić? (http://sklep.lyskawaserwis.pl/pl/c/2.-P... Widzę że jest tam jakiś pierścień uszczelniający i uszczelka. Czyli trzeba by wymienić obie te rzeczy? czy tylko pierścień...
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
Osobiście rozwiązałem ten problem półśrodkami: 1) Wymiana rozrusznika na wysokoobrotowy - zdecydowana poprawa ! 2) Ustawienie kata wtrysku (z reguły trzeba pompę paliwa przekręcić w stronę silnika, poprawiło mi znacznie dynamikę pracy) 3) Uszczelnienie wszystkich złączy (wywaliłem wszystkie podkładki i założyłem nowe miedziane na wszystkich złączach....
Mam takowy problem z podnośnikiem, nie podnosi na małych obrotach silnika, po drugie przy cięższych maszynach np. kosiarka rotacyjna, opryskiwacz (oczywiście pełny ) ciężko mu jest w ogóle podnieść. Myślałem ,że jest za mało oleju w skrzyni, ale uzupełniłem ubytki i dalej to samo. Podnośnik nie opada ! Gdy podnoszę to tak jakby podnośnik podskakuje,...
Witam wiosną 2015 roku przeprowadziłem remont kapitalny silnika i głowicy oraz wymianę bloku na nowy ciągnika C-330, zalałem go płynem i założyłem termostat po około 2 miesiącach pojawił sie płyn w oleju usterkę zdiagnozowałem i usunąłem był to przeciek z uszczelki pod głowicą. Teraz jakiś miesiąc temu znów pojawił sie płyn w oleju. Tym razem uszczelka...
Kupiłeś jeden z najtańszych orbitroli na rynku i jesteś najmniej setną a pewnie tysięczna osobą która trafiła na wadliwy. Odwrotne podłączenie nic nie zepsuje jest a przynajmniej powinien być zawór zwrotny a uszczelnienie gumowe jest dosłownie jedno na wyjściu frezowanej osi. Reklamuj bo do niczego nie dojdziesz. Sorrki uszczelnienia gumowe w orbitrolu...
W skrzyni na pewno nic sie nie stało z powodu postoju jedynie uszczelnienie. Jak zapalisz będziesz wiedział jak chodzi skrzynia. Wcześniej nie ma sensu w niej dłubać. Jeśli chodzi o silnik to fakt międzu 40-ką a 60-ką róznica widoczna to filtry oleju. Nie są one zamienne miedzy tymi silnikami. Reczny to inna pokrywa skrzyni a czasem taka sama tyle że...
witam! potrzebuje pomocy,ponieważ wlałem wodę do chłodnicy i mróz złapał:(rozmroziłem to wszystko i nalałem wody,i to chyba był błąd;/odpaliłem go i woda zaraz uciekła gdzieś do środka,wiec dolewałem żeby był stan...i wywaliło mi tą wodę z olejem korkiem od wlewu oleju.:( co teraz musze zrobić?? czy silnik do wymiany???proszę o pomoc. Witam Patrz,...
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Ok, wczoraj wymieniłem przewody na SENTECH 8113 i uszczelniłem silikonem mikser i cały kolektor dolotowy. Nie wiem czy to przewody czy uszczelnienie kolektora spowodowało, ale znacznie poprawiła się kultura pracy silnika na gazie ;) Teraz już nie podszarpuje, nawet przy bardzo delikatnym przyspieszaniu :) Chodzi równiutko i przyspiesza żwawo nawet od...
Na zimnym silniku będzie większe ciśnienie, w miarę rozgrzewania będzie spadać,ale nie powinno spać tak drastycznie z 4 do zaledwie 1 at Jeśli silnik miał remont robiony nie dawno to jeszcze jest kwestia dotarcia(silnik musi się spasować,uszczelnić,chyba że nie był dobrze zrobiony remont?).
To chyba jakieś jaja są. Skoro tak dziadek mierzy, to ma nadmiar. Należy albo oleju troszkę ubrać strzykawą dla krówek i rurką, albo mieć nadzieję że silnik to przełknie i że do tej pory nie wyciśnie uszczelnień (jesli nic się dotąd nie stało)! Zobacz tylne uszczelnienie wału w tym silniku i odmę - co i którędy wyciśnie? CO najwyżej pokapie troszkę....
Do wymiany pompa oleju, pewnie do tego jeszcze do naprawy uszczelnieni tłoka. Pisane wielokrotnie na forum.
Nie znalazłem głowicy do HS-11 Mojego typu, tylko te z czterema wyjściami. Tak samo z uszczelką. Nie wiem czy można użyć jakiejś innej, lub w inny sposób to uszczelnić.
Ten przeciek w tłoku (jeżeli jest) powoduje, że siłownik nie ma mocy by zacisnąć taśmę hamulcową na bębnie wzmacniacza. Jeżeli wymienisz uszczelnienia to wtedy, zakładając że taśma jest nie zużyta i prawidłowo napięta, to przełączając na żółwia będziesz działał tak jak byś hamował tą taśmą ciągnik i silnik. Gdy jedziesz ciągnikiem i przełączysz na żółwia...
A wiesz że takim sprzętem można zrobić zagłębienia i nierówności w powierzchni bloku. to tak jakbyś chciał pilnikiem splanować głowice . ;( teraz trzeba sprawdzić czy tam nie ma nierówności bo uszczelka może nie dać rady uszczelnić ich.
Witam, przepraszam wszystkich za brak odzewu, ale nie otrzymywałem powiadomień o nowych postach. Dziękuję Wszystkim za odzew w temacie. Powiem tylko, że priorytetem dla mnie było zrobienie tego silnika tak żeby zdążyć przed mrozami, bo wszędzie była woda, woda z olejem. Wżery uzupełniłem klejem dwuskładnikowym do żeliwa, wyszlifowałem. Wyglądało po...
Jak zrobisz test ciśnienia i jak będzie małe to możesz zrobić test olejowy. Przed pomiarem polać cylinder przez otwór po wtryskiwaczu olejem. Olej uszczelni na chwile pierścienie. Jak ciśnienie wzrośnie to znaczy ze pierścienie puszczają, jeśli nie to zawory.
Taki wlaśnie posiadam silnik, dolnozaworowy. Co z tymi zaworami?, pozostałe kanały wydechowy, i ten od gażnika mam uszczelnić blacha?, ponieważ wlot ,i wylot powietrza znajduje sie w glowicy od sprezarki, czy mam racje?
Biały dym podczas rozruchu świadczy o niezapaleniu się oleju napędowego. Skutkiem tego jest niemożliwość uruchomienia silnika. Jeśli to wszystko nastąpiło po kapitalnym remoncie to nie masz się czym martwić. Po dotarciu uszczelni się tłok+pierścienie+tuleja. i biały dym na pewno ustapi. Niebieski dym to objaw brania oleju przes silnik, też ustąpi po...
Jesteś pewien, że sączy się spod głowicy, a nie spod szpilek kolektora? Ze szpilek kolektora też kapało. Wczoraj dałem nowe uszczelki kolektora, wyczyściłem gwinty szpilek i skręciłem na masę Victor Reinz. Wymyję jeszcze raz silnik i zobaczę czy dalej się poci. Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można...
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Mój MF 255 (odpowiednik Ursusa 3512) ma 5200 mth bez żadnego remontu i były robione zazwyczaj drobnostki, np. pęknięta membrana w pompce paliwa, uszczelnianie przecieków, drobne naprawy w elektryce i oświetleniu itp.
Normalna kolej rzeczy: odłożone nieuchronnie osady uszczelniają drobne nieszczelności. Nie jest to technicznie poprawne ale się sprawdza - do pewnego stopnia silnik nie cieknie. Po wlaniu "za dobrego", czyli mającego zdolności myjące, oleju - następuje wymycie osadów i wycieki. Można narzekać, że jak cieknie to przecież znaczy że jest dziura i co to...
Najpierw pozbywasz się maski, spuszczasz płyn z układu i odpinasz przewody chłodnicze, powietrzne i elektryczne. Podpierasz ciągnik i odjeżdżasz przednim wspornikiem. Spuszczasz olej z miski jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś i możesz odkręcać miskę od bloku i obudowy sprzęgła. Wygodniej dla ponownego montażu miski wraz z uszczelnieniami jest gdy silnik...
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
Mam Ursusa C330. Ursus długo stał na dworze (większość czasu z niezakrytym wydechem - mógł deszcz wpadać). Przyszedł czas fgo uruchomić, wlałem oleju i od ręki zapalił. Po kilkudziesięciu zapaleniach (na kilka minut za każdym razem) zaczął kopcić białym dymem i"pluć" olejem z wydechu. Olej sprawdziłem i jasny więc obstawiałem uszczelkę pod głowicą....
W tych ciągnikach było to wadą. Połączenie kołkowe się luzowało, wtedy widełki się kosiły, powstawał duży luz podczas zmiany biegów, dochodziło do zgrzytów i niezazębiana się kół zębatych co było skutkiem wypadania biegów. Na twoim zdjęciu coś było modernizowane bo normalnie widełki powinny być zakołkowane jak na dolnej listwie. Zanim to złożysz radzę...
uszczelnienie silnika przegrzania silnika ursus ursus remont silnika
powietrze renault silnik zamiast przyspieszać zwalnia dioda selenowa
philips fc690 prostownik ideal
Alpine, Pioneer, Kenwood – aktywacja AUX, adaptery Ai-NET, brak dźwięku, konfiguracja wejścia Peugeot 407 – lokalizacja przekaźnika klaksonu w module BSM/PSF1, bezpiecznik F2