Praktycznie zawsze szpilki są wkręcane. Jeśli coś jeszcze szpilki wystaje to pół biedy, bo zlać to odrdzewiaczem, ostukać (z głową!) młotkiem, złapać jakimiś morsami i próbować wykręcić. Gorzej jak się ukręciło "na gładko". Wtedy raczej nie ma siły - wiercić i gwintować. :/ Jeszcze ewentualnie można spróbować przyłożyć jakiś pręt i spróbować przyspawać,...
Kolega zmieniał rozrząd w serwisie w niemczech. 10km przejechał - audi zgasła. Diagnoza ;- urwana szpilka. Nowy motor dostał w cenie.
Witam. Elektroda odgrywa w tym kotle bardzo ważną rolę. Jeśli zreperowana została urwana szpilka która przytrzymuje elektrodę (To się niestety zdarza w tym modelu) a sama naprawa sprawiła że elektroda ta ma choć minimalnie inne ułożenie niżeli przed naprawą to wymagana jest pełna kalibracja kotła. Pozdrawiam.
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Urwana szpilki na wydechu przy 1 cylindrze--standart Występuje na zimno
EGR szczelny??? Czasem gwiazda urwana szpilka kolektora wydechowego (uszczelka).
Jakby była w porządku to by nie gwizdala. Urwana szpilka i nieszczelnosc da inny głos. Zakładam oczywiście że dolot rzetelnie sprawdzony
Witam. Przyczyną była urwana szpilka kolektora i luźny kolektor, po dokręceniu go mimo jednej urwanej szpilki , metaliczne stuki ucichły.
Auto kreci odpala ale chodzi bardzo nie rowno szarpie silnikiem nie wchodzi na obroty i silnik wydaje dziwne odglosy tak jak by cos strzelalo czasem.Nie wiem czy przyczyna moze byc urwana szpilka ktora sie wkreca z gory kolektora czy moze ja cos zle poskladalem.
Co prawda w innym samochodzie,ale też było czuć spalinami w środku. Przyczyną była urwana szpilka kolektora wydechowego,ale jeszcze przy spalinach był taki gwizg.
Mam podobny problem tylko, że zerwałem gwint na szpilce. Piła to hecht 927r tzw. gałęziówka. Nakręciłem dwie nakrętki (skontrowałem), szpilka się kręci, ale nie wychodzi z obudowy. Jak jest zamocowana w obudowie?
Więc urwana szpilka rozrusznika spowodowala jego obsunięcie i dlatego cięzko się ktęcił.uszkodzil on tez rurke od turbo ptzez ktorą wyciekał olej,2 awarie w 1,nowy rozrusznik valeo i wszystko gra! Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy mechanik zadzwonil po 3 godzinach i mowi,ze gotowe😂😂😂㈳...
W maluchu to się kiedyś wycinało wizjer w podłodze i można było obspawać szpilkę, lub wspawać nową. Chyba nic się nie zmieniło http://seicento.com.pl/topics5/urwana-na...
Ok a mam jeszcze jedno pytanie. Jaką mają długość oryginalne szpilki? Bo wiem że jak wymieniałem piaste to szpilki były przebijane ze starej bo w nowej były za krótkie.
Przyspawaj kawałek szpilki i daj nakrętkę. Jedna czy więcej?
Najprostszy sposób to wstawić w podstawkę przyciętą szpilkę z główką, oczywiście w miejsce gdzie przychodziła urwana nóżka (pamiętaj aby główka szpilki nie dotykała innych nóżek procesora). Będziesz mógł w ten sposób sprawdzić czy procesor jest sprawny jeżeli tak możesz zostawić tą szpilkę na stałe lub udać się do złotnika lub zegarmistrza aby dorobił...
Kobaltowe gryzie urwane szpilki wydechu bmw twarde jak ch... sam wierciłem. Ale może tak być.
Zerwała się szpilka kolektora. Po nawierceniu i próbie wykręcania wykrętak się urwał. Jak wykręcić szpilkę z urwanym wykrętakiem?
Wiem że to nie twoja wina, lecz muszę napisać by ostrzec innych . Przejechałem się na tym PDF-ie który mi podrzuciłeś o dokręcaniu wtryskiwaczy . Postępowałem zgodnie z tym co tam napisane , przynajmniej tak mi się wydawało . Czyli miałem dokręcać wtryskiwacze momentem 30 Nm . Ponieważ wydawało mi się to dużo to ustawiłem 20Nm . Nie dojechałem nawet...
Przyjrzyj się dobrze szpilkom kolektora wydechowego, zwłaszcza tym krańcowym i czy okopcenia jakiegoś tam czasem nie ma. Czasem gdy szpilka jest pęknięta czy urwana lubi sobie cykać i grać na nerwach ;)
https://obrazki.elektroda.pl/5419981900_... Witam potrzebuje pomocy, rozrzad był robiony jakieś 3 miesiące temu, nie dokonca chodził jak przed, znaczy to że nie miał zbyt dużo mocy i kopcil na czarno ale doszlem że nie szczelny układ dolotowy mam. Teraz pod domem podłączyłem vaga żeby posprawdzac wtryski itp, po jakimś czasie silnik...
Zgadzam się z kolegą żeby prześwietlić dokładnie głowice pod względem pęknięć jak i tego czy jest prosta z tego co zaóważyłem to sporo ludzi robiąc remont we własnym zakresie nie stara się przy dokładnym czyszczeniu głowicy jak i bloku ze starych resztek uszczelki dokręcenie ma też duży wpływ na to jak auto potem bedzie sie zachowywało sporo o tym (dokręcaniu...
Przerabiałem niedawno taki sam objaw w swoim 2.0 crdi i u mnie była urwaną szpilka kolektora wydechowego a siedzi tam metalowa uszczelka i tak samo gwizdało. Posprawdzaj śruby.
Właśnie potrzebuję tego do celu jaki Wymieniłeś - szybko wkręcić/wykręcić całe nie pourywane szpilki , gdyż patent "na dwie nakrętki" nie zawsze się sprawdza (np. brak miejsca do "kręcenia" kluczami płaskimi). Do urwanych szpilek używam wykrętaków marki Rennsteig. Czyli jak rozumiem na domowe sporadyczne potrzeby nie ma sensu dopłacać tych paru złotych...
Zdjąć głowicę, zanieść do warsztatu który posiada obrabiarki typu frezarka, wytaczarka lub podobne. Roztoczą ci tą urwaną szpilkę lub ewentualnie zrobią gwint o rozmiar większy i szpilki stopniowane.
Może i słusznie mnie nazwałeś druciarzem, ale ja nigdy w życiu nie widziałem urwanej szpilki czy śruby koła, w żadnym samochodzie. Nawet takim 30 letnim, w którym każda śruba była wykręcana i wkręcana 50 razy. Może gdyby ktoś dokręcał w osobówce pneumatem do ciężarówek to mogło by się udać, ale chyba aż takich orczyków nie ma. Za to już kilka razy widziałem...
Urwała się świeca a dokładniej pozostał w głowicy sam zarnik., tego co widać np. na YT. potrzebny byłby specjalny zestaw, który jest trochę drogi. Pomyślałem ze wystarczyło by wiertło i gwintownik odpowiedniej długości i mocna szpilka średnicy gwintownika. Macie może inne pomysły?
Chciałbym kupić klucz żeby więcej nie mieć takich problemów Raczej zmień wulkanizatora. Klucz przekładniowy I do tego zestaw do wykręcania urwanych szpilek(czytaj potocznie zwany Acetylen)a zazwyczaj piastę koła w zapasie W tym aucie śrubę koła dokręca się siłą 180Nm.
Skombinuj wiertło do metalu - śrub o twardości "8,8" i o odpowiednim wymiarze (mniejszym od urwanej szpilki). Podczas wiercenia (na średnich obrotach wiertarki) wiertło może się silnie nagrzewać. Aby uchronić je przed rozhartowaniem, co chwilę należy je studzić w chłodziwie, ostatecznie w wodzie. Po wywierceniu otworu w tej śrubie spróbuj wykręć resztkę...
Dla twojej informacji podam ,że jestem z zawodu narzędziowcem z 31 letnim stażem To tym bardziej powinieneś się hamować, przed wypisywaniem herezji. Ciekawe po co Ci ostrzenie wiertła w setkach Wierciłeś kiedy głębokie otwory pod gwint, albo rozwiercałeś urwane szpilki? Jakiekolwiek bicie wiertła, powoduje że schodzi ono z osi, na skutek czego albo...
5 lat jeździłem samochodem z urwaną jedną szpilką w tylnym kole... a to tylko skuter który prawie nic nie waży, ja tam bym się nie przejmował i jeździł jeśli pozostałe 3 dobrze trzymają a tak poza tym wcale nie musi tam być szpilka, można wkręcić też śrubę (najlepiej z podkładką), pewnie jakaś M8, pojedź tym do jakiegokolwiek sklepu metalowego niech...
problem jest tez taki ze autem nie moge nigdzie podjechać. Nie przesadzaj, tam są 3 albo 4 śruby - na tyle, żeby gdzieś podjechać to chwycisz na pozostałych śrubach. Najwyżej będzie ciekło ale parę km dasz radę dojechać, byle nie w korkach. Jak dospawasz tą nakrętkę to możesz jeszcze puknąć młotkiem w szpilkę, żeby poruszyć gwint (tylko z wyczuciem).
Witam, najprosciej - wal zmiesci sie caly w duzej tokarce, nie trzeba nawet rozbierac : zabielic 'na rowno' urwana koncowke, nawiercic otwor, nagwintowac, wkrecic twarda szpilke i tak jak oryginalnie - dokrecac magneto nakretka z podkladka lub zamiast szpilki - wkrecac twarda srube imbusowa M 8 lub M 10 i tak dokrecac magneto i 'szlus'... Na pewno twarda...
One nie są starte ani urwane. Tak są skonstruowane niektóre wtyki. Spróbuj szpilką podnieść je do góry, lub w gnieździe, będzie łatwiej. W gnieździe tylko przy odłączonym od sieci komputerze oczywiście.
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
No ładne, ale kolekcjonerski egzemplarz to już raczej nie będzie. A ceny ostatnio są szalone. Fajnie, że go zachowałeś w miarę w oryginale. Te fotele to są tzw. "półkubły" (dzisiaj to praktycznie standard), one chyba seryjne w GTI były? Prawdziwe "kubły" w aucie na co dzień to raczej opcja dla masochistów ;) Poza tym ja części kupuje przeważnie sam,...
2x czarny - zewnętrzna część gniazda/wtyku 2x czerwony - wewnętrzna część gniazda/wtyku brązowy - szpilka we wtyku/otwór w gnieździe.
Cześć wszystkim Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Po podpięciu do kompa pojawił się błąd P2015- czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Z czasem zaczął też świecić check silnika. Okazało się że wydmuchało uszczelkę pod kolektorem (były urwane 2...
Do kolegi który pytał gdzie pękł; proszę się dobrze przyglądnąć na załączone foto, jedno z trzech ramion jest urwane na końcu, tam gdzie wchodzi szpilka do mocowania bębna.
Solidnie i estetycznie wykonane mocowanie, tylko zębatka z komara + koła 28 cali + silnik KO może zbytnie nie ruszać z miejsca, zbyt mała zębatka jest na kole. Silnik może i dziewiczy ale po 30 latach uszczelnienia mogą przepuszczać. Drugi silnik możesz naprawić wymienić te szpilki co są urwane a cewkę dopasujesz butelkowa z innego motoroweru.
Raz założyłem nową rzemieślniczą podstawę gaźnika do malucha i auto stanęło. Okazało się, że grubość jej ścianek była tak duża, że opierała się o podkładki tych dwóch śrub, które pod nią są. I trzeba było podbierać materiał z tej felernej podstawy. Zdejmij kolanko z gaźnika, podlej gaźnik paliwem i próbuj odpalić. A listą uszkodzeń, z jakimi miałem...
Tak to urwana połowa łba śruby na nasedke e miałem dopasowaną nasadkę wszystkie śruby poszły elegancko tylko ostatnia mocniej trzymała i użyłem większej siły i urwałem myślę że dospawam coś migomatem albo użyje tych specjalnych nasadek
Jak nie będzie innego rozwiązania to rozwiercić pod gwint M10. Przy gwincie M8 będzie za mała wysokość gwintu. Żeby utrzymać masę trzeba zrobić szpilkę M10/M7+nakrętka M7 twardość min 8,8. Do sprawdzenia w tabeli gwintów jakie wiertło pod gwint M10. Przy dokręcaniu docisku nie dokręcać jednej strony "do oporu" bo to jest zwykle przyczyną urwania śruby....
Może udało by się nawiercić małą dziurkę w miejscu urwanego pinu i wstawić do środka szpilkę i złożyć.
Mam nadzieję że nie powaliłeś portów w procesorze przy okazji tego czytania bez pojęcia gównoprogiem. Ja kiedyś Ericą uwaliłem procka w Alphie , właśnie tak, czytając klipsem. Okazało się że nawet poważny programator nie zagwarantuje poprawnego czytania w układzie. A co do wsadu to sprawdziłbym ten "programator" na innej pamiątce z I2C np 24C02-24C16...
Witam - do odizolowania taśmy można użyć ściągacz izolacji taki ; https://allegro.pl/oferta/yato-automatyc... Dodano po 18 Natomiast do usuwania resztek przewodów w płytce PCB można stosować szpilki tapicerskie ( SZTEKRY ) można je...
Kolego "Voycek" nie ma takiego uszkodzenia!! Sprawdź pompę wody: czy nie jest uszkodzona, zatarta, zardzewiała, urwana turbinka, najlepiej ją rozebrać, układ (dwa węże zbiornik-filtr i odpływowy) można dokładnie sprawdzić tylko rozbierając to i czyszcząc (monetki, kamyczki, szpilki), przeczyścić wężyk hydrostatu. Po tych zabiegach pompa nie może pracować...
Jak już wcześniej koledzy zauważyli nie należy czyścić zadnymi wacikami i szmateczkami z których wystają nitki. Wystające z wacików fragmenty waty powodują zaczepienie się o głowiczkę a w trakcie rotacji dysku zawinęcie się wokół powodując odbijanie taśmy od czoła głowicy wideo a tym samym brak możliwości czytania ścieżek magnetycznych zapisanych na...
Witam. Mam problem z obiektywem w dsc-w55. Aparat był normalnie używany do chwili gdy przy robieniu zdjęcia raz się wysunął i się już nie schował :( Sprawa wygląda tak, że doprowadziłem obiektyw do części pierwszych i złożyłem z powrotem. Potencjalnie powinien działać, bo gdy obiektyw jest otwarty po złożeniu i doprowadzeniu zasilania-składa się i pracuje...
jasiek1122 Gwint nie jest na wylot, więc kompresja nie powinna uciekać, chyba,że wtrysk był kiepsko dokręcony. Sam sobie to wyjaśniłeś, jak był słabo dokręcony tak jak autor pisał to kompresja mogła uciekać. Gwintowanie na M10 a kołnierz wystarczy rozwiercić pod tą szpilkę.
Albo wykręcić szpilkę i dać inna, tam powinna być jeszcze tulejka dystansowa.
Wracając do tematu, masz również rację że zapewne wyprowadzenia puściły na drodze do szpilek. Teraz lupa i sprawdzenie, być może da się załatać, ale jeśli to do połatania potrzebne większe umiejętności niż kolegi. A jak nie to trzeba większy kawałek schematu, żeby oszacować napięcie tego trafo, sprawdzić w opisie sprzętu pobór mocy i spróbować dobrać...
Posmaruj /nałóż topnik, podgrzewając lutownicą wydłub/wypchnij szpilką lub igłą.
To ile ta szpilka miałaby mieć długości żeby wystawała w misce?
wymienić szpilkę koła
Dokładnie tak zrobił i dokładnie to zamierzam, rozumiem usterkę auta tydzień czy kilka dni po zakupie, ale jeżeli sprzedaje się uszkodzone auto z premedytacją jako sprawne to już jest nie do końca ok. Głowica pęknięta w 7 miejscach (tylko widocznie, reszty nawet nie sprawdzałem)... wszędzie narzygane silikonu wysokotemperaturowego, dwie szpilki od głowicy...
W moich przypadkach po usunięciu śruby okazało się że w aluminium nie było praktycznie gwintu tylko wytworzyło się coś w postaci proszku (utlenienie ?.). Zaznaczam że były to większe średnice śrub. Nie wszystkie śruby lubią się z aluminium. Część śrub jest miedziowana przed finalną powłoką galwaniczną a śruba się wyciera na gwincie najbardziej. Ktoś...
Tylko przemyśl czy nowe odpowiednio dłuższe 4 śruby nie wyniosą Cię drożej niż kupno nowego dystansu :D Albo zrób przefrezowanie na otworze z urwanym gwintem i wkręć śrubę"od tyłu,niech robi za szpilkę".Leciutko ją przyspawaj by zapobiec obracaniu,no i oczywiście odpowiednia nakrętka.
Zdjęcia krzywki magneta nie wstawiłem, bo zabrakło mi czasu - musiałbym specjalnie na potrzeby tej fotki ściągać magneto. Ja tą krzywkę oglądałem wcześniej i nie ma takiej możliwości aby ona się przesunęła. Jest to odzielny element zamocowany do magneta 6 nitami (jak koło samochodowe szpilkami do piasty) i nie może się przekręcić, obrócić na osi. Albo...
Zależy w którym miejscu się urwał. Możesz pomóc sobie szpilką lub agrafką, a jak nie to można ją rozebrać i wyjąć urwany klucz.
Witam. Nie będę opowiadał całej historii, więc przechodzę do sedna. Mam ukręcone szpilki kolektora w głowicy i wykorzystałem już wiele różnych możliwości, które zawiodły. Jedyna sensowna i ostateczna, wydaje się przyspawanie nakrętek i wykręcenie ich. Taki migomat za parę stówek (ok. 500 zl.) do spawania drutem w osłonie jest najtańszą opcją w moim...
Dobra może jutro, to rozbiorę jeszcze raz ale odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Te 4 szpilki wiesz na pewno o które mi chodzi to ona są wciskane w ten cały że tak powiem blok silnika?
Niestety tak design i wszystko przez cieknące podszybie ! Zresztą Ducato 3jtd ma ten sam problem. Masz tu zdjęcie ściągacza który zrobiłem, ważne żeby ciągnąć równo i śruby muszą się opierać na szpilkach pokrywy zaworów. Jedno zdjęcie jest urwanego :-( Wd40 zacznij lać już dzień wcześniej przed wyciąganiem... Powodzonka http://obrazki.elektroda.pl/3968573500_1...
Dospawaj szpilki skontruj od góry nakrętką z hamulcem i po sprawie. A najlepiej wrzuć foto jeśli nie możesz sobie poradzić.
czy w ogóle istnieje możliwość naprawy tego przez kogoś kto się elektroniką nie zajmował. "nie zajmował" to czemu urwał? Da się zrobić wszystko, potrzebny kumaty z lutownicą i szpilką. Precyzyjna dłubanina. Można spróbować też poszukać nowego wtyku i zarobić od nowa przewody, ale... chyba szybciej będzie poszukać kumatego... ;)
Laguna II, 1.8 16v, silnik F4R. Przy dokręcaniu głowicy urwałem szpilkę. Nie dałem nowych szpilek, wiem że powinny być nowe... Zdjąłem ponownie głowicę, szpilka wystawała z bloku silnika więc nie było problemu z wykręceniem urwanego kawałka. Pytanie o uszczelkę pod głowicą, najwyżej kilka minut była dociśnięta i od razu odkręciłem głowicę. Widać na...
W błąd Cię wprowadzają. Spróbuj jednak odczytać jej zawartość przez podłączenie przez szpilkę do miejsca po wyrwanej nodze. Czasem można trochę oskrobać obudowę tej pamiątki żeby dostać się do resztek urwanej nogi ale i tak kostkę musisz znaleść nową którą zaprogramujesz w miarę możliwości tym co odczytasz ze starej. A kolegę bol123 prosimy o nieco...
rzemyk90 Twierdzisz, że plastelina jest zalecana przez producenta silnika? Ciekawostka. Odległość mierzysz wkładając drut pomiarowy równolegle do koła zamachowego, bo w poprzek masz zagłębienia na zawory. Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem...
Blachy złóż na sucho bez żadnego smaru. Głowica jeśli jest krzywa to gruba uszczelka wycieta z twardej gumy lub 2-3 uszczelki jedna na drugą. Nie przeciągaj szpilek. może być na smar żeby się lepiej ułożyła. Ja kiedyś zrobiłem z gumoleum podłogowego i było ok. Są specjalne wykrętaki do urwanych śrub. Ewentualnie rozwierć cieńszym wiertłem i nagwintuj....
Bez jaj wymiana rurki plastikowej 400 zł? :-D Generalnie słabe to jest, gdy serwis przez nieudolność nie potrafi sobie poradzić z prostymi naprawami i z uwagi na wydłużony przez to czas naprawy obarcza klienta kosztami. Wymiana takich pierdół jak ta odma w normalnym serwisie to 15-20 min. Ciekawe co by zrobili gdyby np w tym silniku (bo go miałem) przyszło...
Uszkodzenie procesora lub podstawki procesora na płycie jest najbardziej prawdopodobne. Skoro jak sam piszesz masz ułamany jeden pin to bez niego prawdopodobnie bios nie przejdzie testów POST i nie wyda dźwięku. Żeby mieć pewność sprawdź dokładnie gniazdo procesora przy odblokowaniu tak jak pisałem czyli pod lupą, jeżeli widzisz tam coś podejrzanego...
Czy ta świetlówka U 11W w cokole miała coś na styl neonówki z bimetalem jak w standardowych starterach bimetalicznych do typowych rur T12 i T8 z dławikiem magnetycznym? Świetlówki typu U 11W, 16W czy 9W (gniazdo G23) z dwoma szpilkami na cokole (czyli wersja bez wyprowadzenia skrętek tak jak w 4-pinowych), które rozbierałem miały wbudowany kondensator...
Mam takie przypuszczenie ;) jeśli system nie wykrywa żandnego urządzenia po włączeniu USB, to albo jest martwy albo z USB pobiera jedynie prąd do zasilania (GPS może nawet pobierać 100mA), aby to sprawdzić proponuje włączyć miliamperomierz. Jeśli GPS pobiera jakiś prąd (powiedzmy więcej niż 1mA) to ja bym sprawdził czy na którymś z urwanych przewodów...
Witam. Posiadam na sprzedaż cały silnik od CC 900 na wtrysku. Silnik rozebrany na części, sprzedam poszczególne elementy. Przykładowe ceny: -Głowica, sprawna, zawory szczelne, do wymiany uszczelniacze: 30zł. -Pokrywa zaworów wraz z korkiem wlewu oleju- 10zł. -Tłoki wraz z korbowodami, stan dobry do wymiany wiadomo pierścienie: 10zł/szt. -Wał korbowy...
urwana śruba urwana klapka astra urwana
zamiennik rozrusznika chrysler diagnostyka iskry nagrzeje
klucz udarowy elektryczny podłączenie zamel
Mostkowanie modułu bezpieczeństwa MSI200 Leuze Instrukcja serwisowa do drukarki Epson L1210 - gdzie znaleźć?