Sorki, ale tak kombinuję: wyrwane jest „tylko” jedno z czterech mocowań (zdjęcie). Czy gdyby wkleić je na kotwę chemiczną, cały obciążnik położyć na silikon i dokręcić głównie 3 śrubami plus trochę tej czwartej, wytrzyma? Jedyne, co można alternatywnie zrobić, to wgrzać zgrzewarką do plastików lub Hot Air odłamaną część, bo to jest polipropylen i żaden...
Zanieś to do ślusarza, ładnie ci to na frezarce rozwierci nie uszkadzając gwintu. Wszelkie wykrętaki mają to do siebie że się urywają i już niczym tego nie rozwiercisz.
W głowicy nie ma gwintu bo być nie może. . Jakby był również kawałek gwintu w głowicy to niby jak by śruba docisnęła głowice do bloku !
Dobrali z uszczelniaczami bo takie były dostępne po rozmiarze z półki, a nawet mogły być tańsze od tych bez uszczelnień. Ja bym zdjął uszczelnienia, jak w oryginale ich nie było. Wiem że w niektórych silnikach motocyklowych 4T Hondy na wale korbowym i na wałkach rozrządu były stosowane łożyska 2RS, ale nigdy nie miałem okazji się temu przyglądnąć i...
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Wyjdzie wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/5997094700_1...
Źle spojrzałem na zdjęcie. Jeśli sworzeń jest zabezpieczany od boku i nie ma rowka na śrubę po całym obwodzie to śruba ta jest po to abyś po włożeniu sworznia w otwór ustawił go aby śruba weszła, bo jak będzie ustawiony nie wycięta stroną do otworu na śrubę to śruby nie wlozysz
Spokojnie można to lutować. Trzeba mieć tylko lutownicę z grubym grotem o dużej pojemności cieplnej.
Albo uciąć szlifierką tą nakrętkę, albo spróbować ją ukręcić (klucz oczkowy + rura), jest zgrzana do wspornika w 3 punktach. Przy montażu nowych amortyzatorów nowa śruba + nakrętka samoblokująca
http://elektromix.com.pl/p/1111/14323/jo... Moze to to jeśli tak to goluj po nazwie producenta albo szukaj dystrybutora. Czasem i takim zestawem się można poratować. Ale to nie wkrętaki tylko torxy. Ale trzeba z sercem wpieprzyć...
Zostaw to tak jak jest... wibracja i tak będzie się trzymała na długiej śrubie.
Nakrętka na resztę gwintu i ją przyspawać. Musi puścić
A jak myślisz, w jakim celu konstruktor to tam umiescił ? Czy tylko po to a żebyś ty się oto zapytał? A powaznie, to ma za zadanie automatyczną regulacje głębokosci ten wałek skrętny, i całe to ustrojstwo. Tam na ośce masz wgłębienie, i nie da się tego inaczej ustawić. Niestety jest marne dojście to tego.
Te sworznie klocków wyglądają mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.pl/8545847500_1... Prowadnice zacisku wyglądają tak jak na poniższym zdjęciu, moim zdaniem nie ma sensu ich wykręcać. http://obrazki.elektroda.pl/4330785600_1...
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
W takim razie zdecyduje się na te nakrętki tylko jaki rozmiar kupic A jaki był rozmiar oryginalnych śrub?
Obrazek wyjaśni. http://obrazki.elektroda.pl/1123074500_1...
Zdejmuje kolega pokrywę zbiornika i zaczynając od wiertła 6mm należy rozwiercić fabryczne nity. Doradzam zakup flanszy z dołączonymi śrubami nierdzewnymi. Po przykręceniu nowej flanszy należy przyciąć wystające śruby na równi z nakrętkami bo inaczej bęben będzie się blokował w zbiorniku. To co używał autor filmu do uszczelnienia V ringów to nie klej...
Przewierciłem ten szary element wiertłem 6.5. Wkręciłem śrubkę M8 z łbem płaskim i dałem podkładkę. Działa bez problemów. https://obrazki.elektroda.pl/8558877600_...
Pierścienie do wymiany, bo przepuszczają olej. Wibracje na śilniku: • urwana śruba od mocowania silnika • klapa gasząca
Wykrętaki służą du usuwania śrub, które urwały się w nakrętce, czy gwincie w materiale, po uprzednim wywierceniu otworu w urwanej śrubie, a tu takiego efektu nie ma, więc nic nie pomoże takie narzędzie.
Może niezbyt wygodnie, ale powinien być dostęp od wewnętrznej strony. Nawet jak otwór będzie przelotowy najwyżej wkręcisz dłuższą. Będzie już na przyszłość - może lepsze od demolki ścian. ;)
Przyspawaj kawałek szpilki i daj nakrętkę. Jedna czy więcej?
Zostaw ją. Zastosuj drugą obok.
I obowiązkowo nowe śruby do korbowodów. Widziałem kilka silników z tej rodziny z wywalonymi dziurami w bloku i jak dla mnie powodem destrukcji nie były panewki, ale raczej urwane śruby od korbowodów. Co nie znaczy, ze problemu nie ma tez w panewkach. Jest, wymywa/wypłukuje się z nich punktowo kompozyt, tworzą się kratery.
hmm.. tu widzę kawałek gwintu - pozostałość po urwanej śrubie, brak podkładki, brak tej śruby - jak chcesz żeby to koło trzymało się na wałku?
Jeśli tak na szybko to nawiercić to co wystaje (niewiele widać na zdjęciu) i zastosować wykrętaki do urwanych śrub. A po sezonie jak wyżej koledzy napisali
Niestety nie wiem jakiej długości jest ta śruba... Może mieć od kilku do kilkunastu mm . Proponuję użyć wiertła lewoskrętnego, będzie wtedy szansa na to, że urwana śruba wykręci się podczas rozwiercania.
Ja ze starych lamp tylnych na przykład wykręcam na gorąco. Podgrzewasz lutownicą wystający fragment, z czuciem, żeby ciepło rozeszło się do końca śruby, i dobrymi, wąskimi szczypczykami powoli wykręcasz. Chyba, że tworzywo nie termoplastyczne.
Urwana śruba mocująca wybierak w skrzyni biegów ,do zriobienia bez wyciągania skrzyni, ale musisz znaleźć urwany łeb śruby.Temat przerabiany tydzień temu, nie obyło się bez demontażu skrzyni, ponieważ śruba została na magnesie ale nie dało się jej wydobyć .
Nie powinien, powinni Ci zatrzymać dowód do czasu usunięcia usterki, amortyzatory też masz do wymiany. Koszty sobie policz, części plus robocizna, orientacyjne cenniki są podane w necie, oczywiście bez niespodzianek np. urwanej śruby lub podobnych nieprzewidzianych zdarzeń.
Nie martw się o zużycie pompy. Używaliśmy takiej do bielenia chlewni, przepompowała kilka tysięcy litrów wapna podając je pod sporym ciśnieniem (znacznie ograniczony przepływ na końcu) na ręczny zraszacz ogrodowy. Jedyna awaria, to urwana śruba membrany, starczyło ją przyspawać i pompa działa do tej pory. Przy użytkowaniu jej co jakiś czas do 200l względnie...
Urwała się na równi z powierzchnią koła zamachowego, nic nie wystaje? Jeśli wystaje chociaż trochę to próbuj nałożyć nakrętkę i spawać migomatem.
Zawsze powtarzam; lepiej stracić dobę na moczenie i 2 h na grzanie niż przez cały dzień zastanawiać się jak wykręcić ukręconą śrubę. Jak jest zdrowo skorodowana śruba w aluminium, to żadne grzanie i moczenie nic nie dadzą. Jedynie obróbka skrawaniem. Szczególnie w przypadku śrub kolektorów wydechowych, czy hamulców. Przypisywanie nafcie jakichś szczególnych...
podjechać gdzie i zaraz spuszczać płyn i jeszcze raz zakładać termostat Żeby wymienić termostat nie trzeba spuszczać płynu...
Tak więc proszę darować sobie swoje "mądrości". A ty daruj sobie takie złośliwości. Trzymaj poziom, bo jesteś moderatorem. Jak napisałem, cel uświęca środki - każdy robi tym, czym jest mu najwygodniej i przynosi pożądany efekt. Tobie nie podchodzą wykrętaki, trudno. Ja używam ich z powodzeniem. Może autor zamknie temat, bo robi się nieprzyjemnie. A...
Bez zamknięcia obu zaworów - na zasilaniu i powrocie, woda będzie wypływać. Ponieważ nie masz zaworu na powrocie nie da się tego zrobić, bez rozlania wody. Ponieważ, jak się domyślam mieszkasz w bloku, trzeba na chwilę zakręcić zawory w pionie. Przy pewnych umiejętnościach można by się pokusić o takie odpowietrzanie jak sugerujesz w drugim pytaniu,...
Skoro już masz jakiś otwór, to można tam zamiast wykrętaka wbić długi torx i tym kręcić. Zamiast uchwytu do gwintowników można użyć szczepce morsea.
Wykrętaki do złamanych śrub... NIENAWIDZĘ dyletantów którzy klepią swe racje, nie zwracają uwagi na to co zostało napisane wcześniej. Ty chyba nigdy urwanej śruby nie wykręcałeś, a tym bardziej gwintownika. W takich wypadkach są tylko dwie opcje: Jeżeli się da naspawać nakrętkę, to należy naspawać nakrętke i próbować wykręcić. Jeżeli się nie da, pozostaje...
1). Języczek filcowy [10X20 mm] osadzony jest na sprężystej blaszce i tak wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/7048608900_1... 2). Śruba krzywki przerywacza to M5x45mm. Wkręcona jest na ok.10mm w oś wału. http://obrazki.elektroda.pl/2804734700_1... Musisz zdemontować kosz iskrownika, wyjąć krzywkę przerywacza, zdjąć koło magnesowe...
damian1115 do wykręcenia jest 3 mm a takie zestawy są od 4 mm. Żeby użyć wykrętaka należy najpierw wywiercić otwór w urwanej śrubie. 4 mm urwaną udało mi się wykręcić, ale otworek w urwanej śrubie stopniowałem od 2 mm w górę tak by nie uszkodzić gwintu wewnętrznego.
W normalnych popularnych silnikach, nie dziwolągach w których śruby głowicy są jednocześnie śrubami podpór wału rzadko wymieniam (nawet w Renault, gdzie śruby głowicy są fi10), z wyjątkiem diesli, bo tu wyjątków nie ma. . Zamykam.
Jeśli posiadasz komplet torxów to nawierć centralnie na środku i nabij odpowiedniego torxa i musi popuścić a szczególnie taka mała śrubka
Wydaje mi się, że tak czy coś takiego? W niektórych pralkach są bardziej masywne. https://obrazki.elektroda.pl/9084709800_...
Niestety ta duża redukcja była tak zapieczona, że nie idzie jej odkręcić, więc wbiłem lekko przecinak w urwaną śrubę i odkręciłem tę część. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Można też spróbować podgrzać śrubę małym palnikiem gazowym, oczywiście po zdemontowaniu zespołu, rozebraniu i wyjęciu wszystkich uszczelek. Po podgrzaniu możliwie samej śruby, należy ją dobrze ochłodzić np. pod bieżącą wodą, a następnie nagrzać korpus, po czym próbować wykręcić śrubę zanim zdąży się rozgrzać śruba od korpusu. Podczas podgrzewania korpusu...
Witam, mam do wymiany termostat w/w aucie. Wg. rysunku (znalazłem w necie) jest to bardzo prostę i szybkie zadanie, ale ... W tym vento jest wspomaganie i całość dostępu blokuje taka blacha, a w dodatku poprzedni mechanik urwał jedną śrubę trzymającą termostat. Umieszczam rysunek na którym jest wszystko oprucz tej podpory? Moze ktoś ma pomysł na szybką...
Akurat ten element pracuje idealnie. Mam swoją teorię na temat te urwanej śruby, ale nie chcę niczego sugerować.
Urwana śruba wystaje góra jeden milimetr tak wiec nie ma jak jej złapać, koło pomimo podważania trzyma się na tej śrubie, chybocze się lekko na boki, tak więc na gwincie jednak siedzi, jest zblokowane, zostaje mi tylko rozwiercić śrubę. Koło normalnie zejdzie, skoro śruba jest urwana (brak podkładki, więc nic już nie trzyma koła). Nie kombinuj, tylko...
Byla urwana jedna sruba wiec ja rozwiercilem ,a bod wtrysk dalem miedziana uszczelke .Auto ciezko pali i po paru minutach jazdy wszystko jest ok
mocowanie alternatora śrubami urwana klapka astra urwana
creative t6100 potencjometr żarzyć lampa stałym antena samochodowy antena samochodowy
programator ch341a programator ch341a
Jak wyjąć szufladę w pralce Mastercook PF-73? Resetowanie hasła w rejestratorze DVR GISE - metody i wskazówki