Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
gaźnik keihin 12. gdy czyściłem gaźnik nie ustawiałem pływaka bo ja nie specjalnie wiem jak to zrobić a najchętniej dał bym to do mechanika ale chodzi o to że nie mam żadnego w pobliży co by mi to zrobił dlatego jestem zdatny sam na siebie a przy okazji nauczył bym się i bym sobie sam robił. moje pytanie brzmi jak ustawić pływak?. dodam że kompresja...
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim skuterkiem ponieważ jak wymieniłem pływak zaczęło wylewać się paliwo do filtra. Proszę o pomoc jak można ustawić pływak w tym skuterku. Pozdrawiam.
Witam. Ja mam troszeczke inny problem. Silnik pracuje równo, jest po remoncie kapitalnym. Niestety kiedy zwiększe obroty (prawie na maks) silnik pracuje przez chwile równo a póżniej obroty spadaja i dusi się, pochodzi chwilke na niskich i znów można dodać gazu. Objaw jakby wypalił paliwo z komory pływakowej i mu brakowało. Dodam że filtr i kranik są...
Poxilina zda egzamin ale musisz wyczyścić rdze najlepiej szczotką drucianą ale z drutami z mosiądzu takie do czyszczenia np. palnika acetylenowego no i w czasie klejenia nie może kapać paliwo bak musi być pusty lub wyjąć na zewnątrz i ustawić bokiem lub do góry nogami. Mój znajomy kleił ostatnio bardzo dużą powierzchnie tym systemem i jest o.k.
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Nie ruszaj zapłonu. Jeżeli świeca sucha, to dalej coś z paliwem. Gaźnik nie musi się błyszczyć, ale musi być drożny. Sprawdź, może pominąłeś jakiś kanalik lub dyszę. Zobacz, czy jest w nim w ogóle paliwo, czy pływak nie leży na dnie.
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/8009226400_1... Gaźnik jak na rysunku powyżej. Jak w takim rozwiązaniu mierzy się poziom paliwa w komorze pływakowej? Być może dokonuje się ustawienia pływaka na sucho poprzez pomiar jego odległości od czegoś, przy zamkniętym zaworze iglicowym? Problem z gaźnikiem miałem od lat ( z wolnymi obrotami-...
Wydaje mi się że to nic nie da... bo to paliwo co wykapuje z tłumika to jest go bardzo mało i jest to chyba efekt tego że przechodzi nie spalone przez cylinder a potem dostaje się do wydechu- ale spróbuję...(Pływak, blaszki w gaźniku okej...) Może to coś z paliwem- choć wlałem mu tyle oleju ile powinienem (na dotarciu), może dolać mu trochę czystej...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Niestety nie ma żadnych oznaczeń na zbiorniku paliwa. Pompkę starałem się ustawić w taki sposób aby pływak wskazywał na wlew paliwa. Niestety nie dało to żadnego efektu zrobiłem 200 km a paliwo spadło nie całą jedną kreskę (5-6 litrów).
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
Witam . Mam problem z kosiarka (traktorek) B&S 12KM, gaźnik Walbro z około 99roku. Kosiarka przykapca na niebiesko i gaśnie po paru minutach,w zbiorniku paliwo jest a filtr paliwa pusty! Gaźnik wyczyściłem, myślę ze trzeba by ustawić pływak (chyba ze Macie inne pomysły) ,i tu moje pytanie -na jaka wysokość ustawić pływak w takim gaźniku?
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Przewaźnie paliwa ma być do wysokości "spodu gaźnika bez spodu" (głupio brzmi ale brakuje mi słowa, bez dolej pokrywy) . Jest taki sposób że gaźnik (bez tej dolnej pokrywy) podpina się do baku i wkłada do przeźroczystego zbiornika. Paliwo się leje i zalewa zbiorniczek, i widzisz w którym momencie odetnie pływak. Tak też można ustawić poziom paliwa.
Konstrukcja gaźnika w 126p jest porównywalana z konstrukcją przysłowiowego "cepa" Były generalnie 2 wersje gaźnika: starsza bez elektrozaworu odcinającego paliwo po wyłączeniu zapłonu oraz z tymże zaworem. Oglądając zdjęcie zamieszczone przez Ciebie wnioskuję że, masz nowszą wersję gaźnika z zaworem odcinającym (to te ustrojstwo do , którego jest dołączony...
Okazało się, że była to wina tego pływaka w zbiorniku paliwa. Mimo wszystko dzięki Dodano po 50 A Jeszcze jeden problem była jak ją dobrze ustawić powietrze paliwo i obroty??
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Pływak ustawiłeś? Sprawdziłeś czy jest szczelny? Jak strzelał to może oznaczać, że zapłon nie w tym momencie. Sprawdź jeszcze czy ta pompka naprawdę pompuje. Tak na marginesie jak kręci to "podpyrkuje" coś czy żadnych takich odgłosów? Jeszcze raz po kolei: 1. Odległość styków przerywacza. 2. Ustawić wyprzedzenie zapłonu na żarówkę (czy na pewno to dobrze...
chodzi o to, że gaźnik jest wyciągnięty ze sprawnego motoru co miał zaledwie przejechane około 500 km więc z pływakiem nie grzebałem, a ten oryginalny gaźnik miał przestawiony pływak bo jak był otwarty kranik po kilku sekundach paliwo wylewało się z przelewu to dogiąłem jedną blaszkę, że już sie nie przelewa. Nie wiem dokładnie jak ma być ustawiony...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam. Przesyłam Ci rysunek prostego zbiorniczka na paliwo. Ja robiłem je ze starych pływaków od gażników samochodowych. Można z powodzeniem stosować z moto- rowerów (KOMARKA). Rurki widoczne na rysunku robiłem z mosiężnych wkładów od długopisów, które myłem w denaturacie (dokładnie!). Rurka wychodząca (lewa strona) na końcu była rozepchana w kształcie...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Witam rozebrałem zawór do wymiany ale chciałbym wiedzieć jak ustawić poziom paliwa
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Witam, napotkałem taki problem i nie mam pomysłów. Pacjent: Skoda Octavia 1, 2000 r., 1.9 TDI. Po wymianie skrzyni, złożeniu wszystkiego do kupy, prędkościomierz nie liczy ani prędkości, ani przebiegu. Jedyne co to pokazuje, to obroty, paliwo (które raz jest, raz nie ma, prawdopodobnie jeb!!ety pływak) no i temperaturę. Na komputerze pokładowym można...
Skoro po poruszeniu gaźnikiem załapuje to stawiałbym na pływak od paliwa. Trzeba rozebrać wyczyścić ustawić wysokość , zadanie raczej trudne do samowolnego działania wymagana duża precyzja i pełna szczelność układu. Z domowych sposobów możesz nalać trochę paliwa na tłoki ( dziura po świecy ) kilka kropel wystarczy jak odpali to znakiem że to coś nie...
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Gaźnik wyczyszczony dokładnie, założona iglica srebrna, ustawiona na drugi rowek od góry, ustawione pływaki poziom paliwa. Po odpaleniu były duże zmiany na lepsze, niestety nie miałem okazji tego sprawdzić w ruchu ale obroty na biegu jałowym można było uzyskać o 2 tysiące większe niż wcześniej, świeca koloru kawy z mlekiem.
Witam. A może czas zająć się gaźnikiem (rozebrać,przeczyścić,dokładnie zapoznać się z stanem pływaka-ustawić poziom paliwa).
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Dzieki bardzo szukam jeszcze jak prawidłowo powinien być ustawiony pływak
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
Ten króciec nie ma być nigdzie podłączony. Ewentualnie do rurki, która idzie pod podwozie. To kranik do opróżniania komory pływakowej. Dokręć tą śrubkę, która jest obok i powinno pomóc. Po takim czasie musisz wymienić paliwo, przeczyścić i ustawić gaźnik. Przyjrzyj się filtrowi powietrza. Przydałoby się też zmierzyć sprężanie.
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Iglica jest na najwyższym rowku - czyli że opuszczona najbardziej... zaworek od pływaka jest mocno wyrobiony ale działa, nie wiem natomiast jak ustawić pływak (co wyginać to wiem ale na jaki wymiar?). Co do dysz to znalazłem jedną tą centralnie pod iglicą (wyryte na niej 270 ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyć). Myślałem spuścić paliwo bo ma ono...
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Nie wiem ale w gażniku jest paliwo ustawiłem pływak na ok. 7,25 mm, a kąt ustawiałem różnie zaczynając od 5 do10 stopni wyprzedzenia. Teraz własnie zostawiłem maluszka u mechanika a wieczorem ide sprawdzić co wymyślił :) Narazie
Może być lekko przytkana dysza układu rozruchowego, niezupełnie zatkana. Nie wiem jak w tych gaźnikach, ale w wielu modelach dysza wraz ze studzienką znajduje się w pokrywce komory pływakowej, dysza lubi się zapchać osadem po odparowującym paliwie. Może też być nieprawidłowo ustawiony poziom paliwa (wysokość pływaków), jako że tam są gaźniki Mikuni,...
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
Jeżeli robiłeś coś w gaźniku to przyczyną może być również złe ustawienie pływaka, to znaczy dopływa zbyt mało paliwa do komory pływakowej.
Dyszę wolnych obrotów mam zwykłą i przy zmianie gaźnika przekładałem ją z jednego do drugiego bo miałem tylko jedną, ale wydawała mi się w porządku. aha i jeszcze jedno- bo zapomniałem w obu gaźnikach poziom paliwa (pływak) jest ustawiony książkowo
Jeżeli chodzi o silnik to wymieniana była uszczelka pod głowicą i przy okazji sprawdzona była tuleja. Nie ma żadnego progu, sprężanie jest ok. Przewody paliwowe wymienione na nowe. Model ten nie posiada pomp paliwowej. Paliwo do komory pływaka dostarczane jest grawitacyjnie. Z informacji uzyskanej od Pana który sprzedał to "cudo", wiem że bardzo mało...
To jak tylko wymienił pływak a nie ustawił wysokości poziomu paliwa to krzyż na drogę. Ni członka gaźnika nie wyregulujesz XD. U siebie też wymieniałem pływak, bo kupując cały zestaw był nowy, a poziom paliwa się rozjechał w pytę. Jaki poziom paliwa powinien być? To już musisz w notkach do swojego pojazdu sprawdzić. Na gaźniku może być wypisany model....
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
Ja bym jeszcze sprawdził pompę paliwa czy nie jest uszkodzona przepona . Warto też sprawdzić zawór iglicowy i pływak w gażniku oraz ustawić poziom paliwa . Z banalnych przyczyn proponuję sprawdzić cięgno ssania czy odbija do końca i mimo wciśnięcia dżwigienki nie pozostaje włączone .
Jak dzieci w przedszkolu będziemy się szturchać? :D Środkowy króciec podgrzewacza to zasilanie palnika - co tu jeszcze tłumaczyć i pokazywać? Pompa? Jest bo była i jestem świadomy jej znikomej przydatności. Mam zębatą z MTZ - ciągnik rolniczy - dla nie wtajemniczonych :D. Czasu trzaby gdzieś kupić :D coby to sklecić hehe. Mam też VW aaale łatwiej z...
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Witam problem jest z łada silnik 1,6 PB z roku1984,silnik nie zasysa mieszanki,po pod pompowaniu paliwa zapala, lecz nie wchodzi na obroty gdyż przez gaźnik jest wydmuchiwane paliwo /nie zasysa powietrza,ciśnienie na cylindrach ma od 10 do 12,gaźnik wydmuchany, poziom paliwa ustawiony,pływak cały,co robić gdzie szukać przyczyny.
Mam problem z wolnymi obrotami. Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić. Jak ustawić wolne obroty ? Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max). Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ? Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
To znaczy poziom paliwa ustawiłem tak że po zanurzeniu pływaka poziom paliwa jest równo z jego górną blaszką. W instrukcji piszą żeby ustawić tłok w GMP a następnie przerwę na 0.4mm czyli stojan magneta mam ustawić tak by największe rozwarcie było w GMP bo jak inaczej ? więc jeśli tak to poco cofać tłok o 1.5mm i sprawdzać szczelinę, a w razie złego...
Zgadzam się z tymi którzy w tym przypadku doradzili ustawienie pływaka ,gaźnik ma za mały stan paliwa.
Sprawdź jak ci leci paliwo z kranika, wygotuj ten gaźnik, sprawdź ustawienie pływaka, przyczyn może być naprawde wiele
Dzień dobry, proszę sprawdzić filtr powietrza i gaźnik pod kątem ewentualnych zanieczyszczeń, zacięcia zaworka komory pływakowej, objaw na świecy świadczy o zbyt bogatej mieszance, za dużo dostaje paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej.
Na świecy jak by podwójna iskra? Po tylu krotnych zalaniach uszkodziłeś świece , kup i załóż nową. Cieknący gaźnik hmmm, jest tam pewnie pływak z zaworkiem nie znam budowy tego gaźnika dokładnie czy tam jest iglicowy czy inny ale pewnie się uszkodził i paliwo nie jest odcinane i cały czas sobie napełnia gaźnik. Gaźnik należy gruntownie oczyścić zapewne...
Witam, złożyłem Jawę. Silnik działa dobrze, świece na razie nie okopcone, kolor ceglasty, na oleju mixol. Po przepaleniu około 5 litrów paliwa. Jest tylko jeden problem, cieknie mi z gaźnika, wiem że trzeba ustawić w gaźniku poziom paliwa na odpowiednią wartość. Nie wiem czy to w tym tkwi problem, ponieważ jak otworzę kranik i poczekam dłuższy czas,...
jak gaźnik czyściłeś to sprawdziłeś szczelność zaworu iglicowego dojścia paliwa? poziom paliwa (pływak) ustawiony prawidłowo? jaki to w ogóle maluch? ST, FL, EL ? jest elektrozawór z kabelkiem w gaźniku? jest na nim plus po stacyjce? jak elegant to może ma moduł cut-off? do prób można go odłączyć
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
I jeszcze możesz sprawdzić czy pływak jest dobrze ustawiony
Sprawdź też sprężynę w pompie paliwa czy nie przerdzewiała. Ja przez 20 lat użytkowania wymieniłem 4. Po kilku latach użytkowania potrafi być cienka jak włos i zawsze się dziwiłem jak do ostatnich chwil w takim stanie pracowała. Chyba tłoki pomagały jej zasysać paliwo :) Jeśli dysza wolnych obrotów czysta to zajrzyj do otworu może tam coś się przykleiło....
Skuter ogólnie wzięty był za grosze, nie na chodzie, w stanie złomowym. Nie ma on służyć jako główny środek transportu na dłuższe trasy, bo od tego mam samochód. To tylko taka rekreacyjna zabawka, gdzieś pojechać do lasku w niedziele polną drogą itd. Skuter doprowadziłem do stanu używalności, palił na dotyk, jeździł. Ale ciągle miałem problem, że nie...
To z tego wychodzi ze masz problem z gaznikiem źle ustawiony poziom pływaka i brakuje mu paliwa a jak ściągniesz wężyk z paliwa od gaźnika to paliwo leci w miarę szybko i drugie pytanie czy masz w korku zbiornika paliwa taka malutką dziurkę żeby się zbiornik odpowietrzał . Jak juz będzie nagrzany silnik odkręć korek od zbiornika i zobaczysz czy silnik...
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
1 A pompka chodzi jak przekrecasz kluczyk? 2 Pływak w baku pewnie zle ustawiłeś - paliwa przecież nie ubyło od wymiany pompki
wyczyść jeszcze raz gaźnik i zobacz jak jest pływak ustawiony . Może czasem zamyka za szybko paliwo.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Witam jest ktoś w posiadaniu tego sprzętu albo ktoś dobrze go serwisował? Jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływaka? Mam problem nie idzie to wyregulować nie wchodzi na max obroty,regularnie odcina, zmieniam dyszę,większe mniejsze,reguluje poziom w komorze i praktycznie bez różnicy. Guma gaźnika szczelna, silnik po remoncie, czysty nie cieknie,...
Gaźnik jest nowy, na starym robi to samo. Dodano po 1 Co nie zmienia faktu, że wymaga regulacji. Jak zalewa to za dużo paliwa, źle ustawiony pływak, lub listki membrany nie przylegają.
Potrzebny Rycho albo inny kumaty. Jakieś z Tesco Elem cholera wie co, wiadomo, że Chińczyk. OHV. Niby takie TDTAC46HP5T-C ale ze schematów to mi bardziej pasuje na 1P65F. Odpala dopiero jak się pompuje ze kilkanaście razy. Potrafi zdechnąć po 30 sekundach od odpalenia. Mocy to to nie ma żadnej. Mech straszyć można bo o koszeniu nie ma mowy. A niby 5...
A może silnik "wysysa" sobie całe paliwo z gaźnika i komora pływakowa nie zdąży się napełnić?? patrzyłeś pod tym kątem? Może zbiornik paliwa się zapowietrza, albo jest ustawiony za niski poziom paliwa w gaźniku w komorze pływaka.
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
A mi się maluch zachowywał podobnie jak mi się przewód odpowietrzający do baku zapchał i robiło podciśnienie. Czy na luzie można auto wkręcić na wysokie obroty? Czy to przerywanie występuje tylko na jednym biegu? Sprawdź dysze w gaźniku, pływak i ustawienie zapłonu oraz pompę paliwa.
Objaw przez Ciebie opisany nie do końca może wynikać z niesprawności układu zapłonowego. W/g mnie powinno się sprwdzić gaźnik a konkretnie jaki jest ustawiony poziom paliwa na pływaku. Jeśli jest za mały to w pewnym moencie pracy silnika za braknie w gaźniku paliwa. Przy okazji sprawdź stan zaworu iglicowego i jeśli jest wyrobio9ny to zmień na nowy/...
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Może tak troszkę wysiłku i więcej danych? Co było robione? czy dostaje paliwa? czy gaźnik dobrze ustawiony czy czysty i sam pływak czy nie dziurawy i ustawienie poziomu paliwa w gaźniku? kranik paliwa czy nie zapchany? Czy cokolwiek było sprawdzane? To że chwile odpala i gaśnie nic nikomu nie pomaga we wróżeniu, ważne też jest ile czasu działa? Co to...
Witam ,na podmienionym gaźniku problem jak ręką odjął znikł , więc to coś z gaźnikiem tylko co ?Przepustnica bez luzów , pływak ustawiony prawidłowo (książkowo) elektrodysza daje paliwo bo wolne są ok. Był czyszczony , nie mam pojęcia co może być z nim nie tak.
Abs naprawiony :D uszkodzone były 3 czujniki. Dziś dobrałem się do zbiornika paliwa i po wyjęciu pływaka i ruszeniu nim w górę czy w dół od razu na zegarach była zmiana wartości stanu paliwa. :idea: Obstawiam że mechanik źle spasował (ustawił) pływak. wystarczy przekręcić go delikatnie w prawo lub lewo i już ściemnia na desce. :arrow: Zobaczę po trasie...
Jeżeli dysza jest dobra to może masz źle ustawiony pływak i co za tym idzie mało paliwa w gażniku. Ssanie jak dobrze pamiętam ma taką rureczkę i zbiera paliwo prawie z dna.
Dzieki za info. Znowu czeka mnie odkręcanie gaźnika. Możliwe, żeby po 40 tys taki zaworek się zużył? Poziom paliwa ustawiłem dobrze, może jeszcze tą oś pływaka dokałdnie sprawdzę. Wie ktoś może co się stało z forum o Maluchu? MFK się chyba nazywało.
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
dysze paliwa na odwrót mają być
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Witam być morze masz złe ustawienie pływaka w gażniku albo się zacina i masz zły poziom paliwa w gażniku albo wcale pozdrawiam.
Jak ci silnik 4T dymi na niebiesko to nie jest dobrze - pali olej. Więc albo masz gdzieś na uszczelkach nieszczelność, albo pierścienie są wylatane na amen razem z cylindrem, ewentualnie (najmniej prawdodpodobne) puszcza ci olej uszczelniaczami na zaworach. Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia...
Gaźnik pływakowy, a taki jest w tym silniku, powinien być zamontowany w miarę poziomo. Takie pochylenie może zakłócać pracę pływaka i obniża poziom paliwa w gaźniku.
Raczej przyczyna może tkwić w niedomykającym się tłoczku ssania. Weź pod uwagę że linki do Binga są inne, linka ssania musi mieć dłuższą część pracującą w stosunku do linki BVF. Natomiast zużycie iglicy czy rozpylacza nie daje tak spektakularnych efektów. Pływak musi być ustawiony tak, aby przy zamkniętym zaworze iglicowym pływaki były ustawione równolegle...
pływak paliwo ustawić pływak pływak paliwo mercedes
pomiar szerokości żelazko pokrętło odpowietrzyć renault megane
światłowód inwestycje światłowód inwestycje
Lusterko zewnętrzne Audi A6 C5 1.8 2000 - liczba pinów Wymiana serwa hamulcowego VW Touareg 1 2.5 TDI