Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Na pompie koło łańcuchowe jest podwójne, w autodacie masz instrukcje, potem korekta faz rozrządu i "włala"
Cześć, ,jaki powinienem ustawić kąt wtrysku dla silnika B20DTH? Czy ktoś może podzielić się danymi? Pozdrawiam
Żle ustawiony punkt wtrysku
Witam. Mam corsę B 1,5D, w której postanowiłem sprawdzić wtryski. Wykręciłem je i w pracy na specjalnym urządzeniu wyszło, że dwa wtryski "leją". Zakupiłem komplet nowych wtrysków. Niestety nie pamiętam jak były ustawione w głowicy. Moje pytanie : w jaki sposób mam je ustawić w głowicy? Wtrysk daje dwa strumienie paliwa. W którą stronę ma być ten strumień...
Ustawić kąt wtrysku na fasolkach koła po zamontowaniu i odpaleniu.
już ustawiłem po prostu źle sobie ustawiłem wałek zamiast na 1 to na 4 tłoku i miał problemy z paleniem a jak by kto pytał to pompę ustawia się na 0,78-0,85 wyprzedzenie wtrysku Opel Astra x17dtl 95 rok
Mam pytanie dotyczące silniczka krokowego: Mechanik powiedział mi że przed założeniem silniczka krokowego trzeba go odpowiednio ustawić? Czy ten trzpień jest regulowany? Jeśli tak to na jaką wysokość go wysunąć? Metodą prób i błędów? Opel Astra 94r 16i Nr silnika X16SZ jednopunktowy wtrysk Dzięki
Jeśli nie wiesz jak je wykręcić to sie za to nie zabieraj bo później trzeba ustawić kąt wtrysków, a tego już nie zrobisz na pewno.
Wiatam tak jak w temacie. Potrzebuje ustawić zapłon w Kadecie z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Czy do tej czynności trzeba zwracać szczególną uwagę na jakieś rzeczy np.czujniki temp cieczy chłodzącej ?? Czy wystarczy tylko lampa stroboskopowa i zagrzać silnik do normalnej temp pracy i kręcić aparatem zapłonowym? Jaki jest fabryczny kąt wyprzedzenia...
Ustawić na blokady,koło wałka rozrządu prawidłowy moment dokręcenia,a na końcu ustawienie kąta początku wtrysku.
No to odpalasz tylko benzyna trochę się zagrzeje przełączasz na automat dodajesz gazu i masz na gazie. Masz emulator wtrysków benzynowych czy jednopunktowy i jest tylko odcięty?
Samo ustawianie na znaki to za mało, potrzebujesz jeszcze ustawić sam kąt wtrysku, najlepiej na zegar. Lub powiem Ci jak ja to robię na słuch. -zagrzewam silnik do nominalnej temperatury, -luzuję lekko pompę na śrubach, na tyle, żeby dało sie nią obracać, -odpalam silnik, -przekręcam pampą w stronę silnika az zaczynam słyszeć taki metaliczny klank a...
Ustawić początek wtrysku jak się pompe zakłada, potem wykasować błędy sterownika silnika i jeździć
Chciałbym jednak zauważyć że problemy zaczynają się równierz przy jęździe.A odnośnie mapy to czy tylko przełączanie na benzynę da jakiś skutek, czy może jest jeszcze inny sposób. Czy mapę można jakoś ustawić?
Ustawić w qboxie rpm z wtrysków pb. Z tej cewki lepiej nic nie pobierac bo strzeli jak dobrze pamiętam - cewka z modulem dis.
Co było? Mam ten sam problem.Nowy termostat-po przejechaniu 40 km dmucha zimne w środku.Czy ustawienie pompy wtryskowej ma jakiś wpływ?Zimny przy - 15 odpala dobrze.Mam wrażenie że brakuje mu trochę mocy ale to opel i do vw nie mogę go porównać ale jeżdzi jakby brakowało mu czegos.To dziadostwo posiada jakiś dogrzewacz?Błędów brak.Jaką wartość musi...
Z rozrządem nie powinieneś mieć problemów, tym bardziej, że jak piszesz: Znalazłem na elektrodzie opis jak ustawić rozrząd, Poczytasz i zrobisz. Pamiętaj, żeby założyć nowe śruby do pompy wtryskowej (4 szt.- lubią się luzować). Co do konta wtrysku po tej operacji, to generalnie zawsze powinieneś podłączyć pod tester i sprawdzić go, ale to wcale nie...
może to kwestia regulacji. MOże masz źle ustawiony początek wtrysku
sprawdzę ten kont wyprzedzenia wtrysku Możesz mi podpowiedzieć jak dokładnie sprawdzić kąt wyprzedzenie wtrysku ? I ile pompę wymontował mi pompiarz, to montaż musiałem przeprowadzić we własnym zakresie, ze znajomym mechanikiem, który nie rozbierał tego silnika wcześniej. Po montażu i odpowietrzeniu silnik niemalże od razu odpalił. Teraz nie mam problemu...
Jednak nie mogę jej zapalić mam pytanie czy jak te kabelki na zaworze kąta wtrysku sie złaczą to może ten zawór sie spalić?Bo kombinowałem na różne sposoby i łapie a nie zapali przy kręceniu rozrusznikiem i odkręceniu rurek przy wtryskach niby paliwo idzie a jak przestane kręcić i odkrece rurke na trzecim wtrysku to tylko na nim idzie powietrze a na...
Nic nie stoi na przeszkodzie żeby ustawić sobie to koło na blokadę. Nie ustawisz to też będzie ok jak zresztą widziałeś. Pompa ma nabić ciśnie na szynę cr a reszta należy już do komputera, czujników, regulatorów i wtrysków.
Jak będziesz ściągał pasek i kręcił wałem pamiętaj że musisz zrobić mijankę bo przy zablokowanych wałkach tłok na drugim cylindrze dotknie ci zaworów, więc będziesz musiał zdjąć blokady z wałków i lekko cofnąć wałki rozrządu. Albo jak 'artysta' przedłużyć kabel wtrysku i szerokiej drogi :-)
Ale gazownik będzie wiedział jakie ciśnienie ma ustawić i zrobi mapę do tego od nowa, lub poprawi. Nikt nie jest w stanie wywróżyć jakie masz tam wtryski.
chyba musisz więcej pojeździć na benzynie bo coś nie do końca ta mapa jest chyba cała :) Dodano po 1 a w ogole to bym ciśnieniem trochę zszedł na 1-1.05bara. robi się to śrubą na reduktorze. Wtedy mnożnik poleci do góry i będzie lepiej i dla wtrysków i w ogóle :)
Tylko jak ustawić kąt wtrysku jeśli nie mam do użycia czujnika zegarowego. Zmieniłem kąt wtrysku bez żadnych pomiarów(na oko) i stukanie nieco ucichło ale gorzej odpala.
Wtryski jak wtryski, nie ma w nich nic nietypowego, chyba że je rozkręcałeś . Pozostaje ci zaopatrzyć się w stosowny sprzęt i ustawić prawidłowo ciśnienie otwarcia i początek tłoczenia.
Opisz cos więcej. Czy silnik kopci podczas kręcenia, kiedy to sie stało, czy było ostatnio cos naprawiane? Przyczyn może byc wiele, częsta przypadłość to źle ustawiony kąt wtrysku.
panowie na załączonych screenach widać ze macie lambda dużą w okolicach 4 Czy tak ma być bo u mnie też tak jest jak przełącze na benz spada do normalnych wartości, jak dam na gaz tez wędruje w okolice 4. Podłączałem się do ECU benz Opel Techem i przy pracy na gazie ma dobrą lambdę więc czemu w sofcie gazowym pokazuje około 4?
zadany kąt wtrysku pokazuje 3 i faktyczny też 3. w miarę dodawania gazu wzrastają wartości i płynnie się zmieniają i zadany z faktycznym sie zgadzają. też mi to śmierdzi kątem wtrysku ale myślałem że jego się ustawić nie da bo reguluje go nastawnik w pompie. Rozrząd jak pisałem złożony na blokady i sprawdzony kilka razy.
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
Przy regulacji pokrywą pompy, będziesz przesuwał setne części mm, żeby ustawić na 4 mg. Ja uruchamiałem zawsze z wciśniętym sprzęgłem i na biegu, żeby w razie co zdusić. To zasada jeszcze z czasów pomp mechanicznych. W zasadzie jak ustawisz trochę za małą dawkę, będzie trochę mocniejszy, ale prawdziwego moda lepiej robić softem. Nastawniki podłącz...
Kolego pewnie opelek jak opelek w 3,5k rpm przechodzi w OL i nie da się na mapy ustawić składu mieszanki. Mnożnik ma przechodzić płynnie gładko... W OL zawsze pokryją się perfekcyjnie mapy a skład jest bliżej nie znany. Można to ustawić szukając w OL na WOT AFR 14,7 (połowa napięcia sondy) i dodając 15 -20 % do mnożnika aktualnego co przybliży cię do...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
NIE POMYLIŁEM KOPULKA I POŁĄCZENIE KABLI Licząc świece od strony kierowcy 3świecy 1świecy od Cewki 4świecy 2świecy Hyba ze cza zapłon ustawić, ale hociaż powinien zakaszleć. A moze inna wada - wtrysk moze :!: :?: a komputer, a moze jakieś filtry, moze katalizator, bo skoro elektryka dziala TO CO. Jutro zajże do wtrysku :!:
Odgrzeję kotleta, bo męczę dosłownie ten sam temat. A czy na pierwszym zdjęciu w lewym górnym rogu to nie jest przypadkiem wskazane ustawienie? aszot piszesz, że ustawiałeś na 0,82 i że tak było. Może to ten symbol. Ja w mojej mam 182, to może muszę ustawić na 1,82, tylko jak to robisz?
za ustawianie początku wtrysku u mnie biorą 30zł, nie którzy jak wyżej kolega napisał dobry mechanik na słuch ustawi,,,,co do dzwigni zasobnika(ssania) może być problem taki iż listwa się zacięła i nie reaguje,najlepij oddać pompę do pompiarz wtedy się dowiesz dokładnie i od razu ustawi początek wtrysku
Cześć posiadam Opla Astra J 1.6 CDTI 2015r Silnik dziwnie pracuje warczy i rzechoci tylko na 2-gim biegu Nie wiem co to może być źle ustawienie wtrysku na danym biegu / zła faza ? Wszystkie sensory czyste i Egr
guzik prawda sam jeżdze na gazie juz bodajrze 4 samochodem (w obecnym jest wtrysk) i jakoś nie ma problemów co do nauki głupot przez komputer samochodowy to można go wyeliminować w bardzo prosty sposób PODŁĄCZYĆ ZASILANIE PAMIECI KOMPUTERA PO STACYJCE
Jaki jest przebieg parownika? Sprzedający może mieć rację, tyle że zużyty, wyeksploatowany parownik może nie dać się ustawić, jak i inst lpg. Może być problem z wtryskami W gazie z wtryskiem jednopunktowym Przełączę na LPG (stara instalacja) Jakimi wtryskami? Ile ich tam masz? Jaka instalacja tak dokładnie? Są takie, że trudno o gazownika do regulacji...
Jeżeli bedzie mapa ustawiona na zbyt uboga mieszankę to będzie za wysoka temperatura i to może być przyczyną. Sprawdź skład mieszanki na analizatorze i ustawienie zapłonu czy nie jest za wczesny. Jeżeli komputer jest od auta z inna pojemnością silnika to mapa może być ustawiona na większe wtryski.
Do sprawdzenia uklad paliwowy, może pompa, może wtryski, może ktoś coś wcześniej dłubał, żle ustawiony początek wtrysku. Czy auto mocno kopci?
Kompresja, świece, wtryski? Skoro jest po naprawie to kat wtrysku powinien być ustawiony wg danych producenta!
Potrzebuje informacji na temat ustawinia pompy wtryskowej silnik opel 2.0 dtl na łańcuchu. Pompę zdemontowalem, wałek zablokowany blokadą, jednak nie zablokowalem wału. Gdzie jest znak gmp na wale? Na ile ustawić pompę, gdzie wkręcić czujnik? Ma ktoś jakiś manual?
Witam mam problem z pompą wtryskową otóż samochód ma problem z odpaleniem po postoju wiem że jest to na pewno pompa wtryskowa. Teraz pytanie czy jest to trudne do zrobienia pompa ma całkiem zostać wyjęta i odesłana. Trzeba coś potem ustawić? Lepiej to zlecić mechanikowi? Żadnego konkretnego poradnika nie znalazłem na internecie. Sama pompa nie jest...
w tym silniku nie ma takiego czujnika- jest dopiero przy wtrysku wielopunktowym. Ja bym ustawił zapłon na lampę - trzeba na wyłączonym zapłonie wsadzić zworkę między styki A i B w złaczu diagnostycznym by przyblokować "przyspieszacz" i następnie ustawić zapłon na znak na kole pasowym. jak to ustalisz - powinno być ok - musisz mieć lampę stroboskopową...
Czy do ustawienia zapłonu musze zewrzeć piny Ai B? Procedura ta dotyczy silników z układem zapłonowym EZF-h i EZF-i. 1.3 na wtrysku nigdy nawet nie widziałem ale wiem że taki był - C13N, z informacji które znalazłem wynika że ma on EZF-i czyli raczej trzeba zewrzeć piny A i B. Rozrząd na znaki, nie da się pomylić.
tpsa lepiej nie podłączaj do tego gazokomputerka, bo to wpływa na odczyt pozycji dla komputera benzynowego (nie powinno, a jednak wpływa) i wolne obroty falują albo są w ogóle za wysokie (u mnie tak było, dla tego to odłączyłem) używałem al700, potem stag 100 i nic takiego nie miało miejsca - bzdury z miejsca napisane, TPS ma rozrzut to tak ale i od...
Jest to Corsa C 1.2 2002r 16v. Ja już przepatrzyłem całe 2 główne wiązki jedną od wtrysków, przepustnicy, czujnika ciśnienia oleju, przepływki, lambdy, położenia wału korbowego Drugą od rozrusznika,alternatora I trzecia od ECU do skrzynki bezpieczników. W każdej sprawdziłem też czy nie wyrwane z kostki i czy mają przejście wszystko jest jak najbardziej...
Najlepiej ustawić początek wtrysku dynamicznie dla Twojego silnika 12/900 stopni/obr .Dokładny opis stanu technicznego silnika pozwala mi wysnuć następującą diagnozę-zawory są bardzo cienkie szeroka przylgnia zaworowa nie uszczelnia prawidłowo cylindra.Zmniejszona kompresja utrudnia uruchomienie silnika.Kosztowna impreza ale chyba trzeba wymienić zawory.
Źle ustawiony początek wtrysku. A oleju nie ubywa ?
Tak, VAG da radę, robi wszystkie smochody, podobno amerykanie nim testują wahadłowce. Po czysczeniu musisz zrobić Techem 2 reset mapy uczącej bloku IAC ( nie jak napisałem wcześniej BLM), i ustawić porzadanie jałowe. Ten szmelcowaty tech na PC tego nie zrobi, bo nie ma mozliwości użycia trybu "regulacje" lub "funkcje dodatkowe" Patent z naciąganiem...
Kolegom chodzi o czujnik temperatury silnika. Masz źle ustawioną instalację przez co rozjeżdża Ci się mapa LPG. Z tego powodu źle pracuje na PB a na LPG dobrze - mapa przestroiła się do LPG bo na tym paliwie silnik pracuje dłużej. Jak pojeździsz na PB to zaczyna się przestrajać na PB. Trzeba tak ustawić czasy wtrysku LPG, rozmiar dysz i mnożnik aby...
Z mojej strony, po kilku oplach - 1.7 td, 1.7 dti isuzu, które posiadałem najtańszą opcją - która nie koniecznie może pomóc jest zmiana filtra paliwa na ten z golf-a 2 -ki 1.6 diesla, swojego czasu, aż do padnięcia rozrusznika wydawało mi się, że nie jest zapowietrzony. nie podważam, tu żadnych opinii, pompy siadają w oplu to fakt, wtryski, świece,...
moze gazownicy zle ustawili ci mape wtrysków gazowych i benzyna ulegla samoadaptacji
witam, wcześniej już zadawałam pytanie odnośnie tej instalacji: instalacja gazowa zakładana w Anglii przez Polaków 2 tygodnie temu specyfikacja z faktury (ja się na tym nie znam) electronic system: AC STAG-4 reducing valve: ZAVOLI gas valve: VALTEK multivalve: TOMASETTO multivalve housing: U IRENE refueling valve: UK TYPE tank: 41l TOROIDAL OPEL CORSA...
Kolega sprawdzi czy ten jeden czujnik odpowiada za ustawienie obrotów i wskazanie na desce,może wtrysk już kuleje?
Nie obrażaj się, nie chodzi o to że Cię olewam, mam tylko wątpliwości, więc opisuję swoje eksperymenty byśmy dobrze sie zrozumieli, Byś rozwiał moje wątpliwości lub je zrozumiał.Też posiadam doświadczenie - mam zakład diagnostyki silników benzynowych (dlatego mam warunki i oprogramowanie), ale nigdy nie robiłem tego w dieselach. Nie zgodzę się, że to...
Witam. Mam Opla Calibrę 2.0 8V na pełnym wtrysku. Instalacja składa się z reduktora Stefanelli, emulatora tej firmy oraz na wężu mam śrubę. Po wyjęciu parownika (bo przeszkadzał) i ponownym włożeniu auto nie chciało zapalić. Okazało się że elektrozawór należało przeczyścić. Po paru czynnościach auto nie chcę dalej zapalać ale jak zapalę na benzynie...
oj w ciemno bedzie w takim razie problem. Nie ma tam czasem gazu? zostaje wpatrywanie sie w bloki danych i obserwacja cos musi byc "nie tak" sprawdz cisnienie, ustawienie rozrzadu, wtryskiwacze, czas wtrysku, lewe powietrze.
A jak sprawdzić kolejność wtrysków? Bo na wtykach podłączonych do listwy sa ponumerowane, i sa po kolei, ale może da się coś źle podłączyć w innym miejscu? I jak poprawnie skalibrować mapy gazu jesli już mam wszystko rozjechane? Muszę odwiedzać serwis, gdzie mnie skasuja jak za zboże, czy odłączenie aku wystarczy? Z tego co wyczytałem w róznych miejscach...
Witam. Objawy na gazie które opisałeś mogą sugerować zbyt bogatą mieszankę gaz/powietrze. Można doraźnie zastosować takie usprawnienie jak dodatkowe przedłużenie dolotu powietrza. Inną przyczyną mogą być nieszczelność na połaczeniu mikser/wtrysk. Jeżeli podobna przypadłość występuje na benzynie to należy zwrócić uwagę na ew. nieszczelności lub uległ...
Jak koledzy piszą +sprawdzić szczelność przewodów paliwowych ( są bąbelki w przewodzie powrotnym?) Jak nie pomoże, to sprawdzić ustawienie kąta wtrysku i wałka rozrządu czujnikiem zegarowym.
Tak, jest on ruchomy. Jest przymocowany do koła krzywkowego, a ono rusza się w zależności od ustawionego wyprzedzenia wtrysku.
Aha ile około może kosztować ustawienie zapłonu ? Nie tyle zapłonu co kąta wtrysku
Ja bym obstawiał na zle ustawioną emulację wtryskiwaczy
Skoro rozruch jest dobry nawet przy niskich temperaturach do najprawdopodobniej zapowietrza ci się układ paliwowy. Poprowadź od filtra paliwa do pompy przeźroczysty przewód paliwowy i zaobserwuj przed odpaleniem zimnego silnika czy nie uciekło paliwo. Podczas pracy silnika możesz zobaczyć czy nie lecą bańki powietrza. Jeżeli mechanik ustawiłby ci zbyt...
Silnik x16xe zapali bo tam podaje iskrę na dwa cylindry jednocześnie. Jak Z16xe1 ma osobne cewki to nie odpali jak jest stary DIS i przewody zapłonowe to odpali ale z bólem mniejszym lub większym bo będzie odpalał również nie te wtryski.
A co byś proponował przyjacielu?
Witam po przeanalizowaniu forum i spędzonych długich wieczorach laguna ożyła, poniżej przedstawiam swoje wnioski może komuś okażą się pomocne. A więc pierwsza rzecz to diagnostyka komputerowa bo bez tego to jak grzebanie kijem w mrowisku i szukanie królowej :) Okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w pompie wtryskowej...
1 ... na gazie czy benzynie ? 2 ... nie ma powiazania z instalacja lpg 3 ... jak wtrysk jednopunktowy to zle jest ustawiony gaz
Witam wróce jezszcze do tego zaworu... a wiec w głowcy jest kanał który kończy się przy tym własnie zaworze... i gdy zawór sie otworzy to spaliny idą do kolektora ssącego aby je "dopalić" jezeli chcesz to ściąg sobie ten zawór i zapal samochód i wtedy wszystko juz będziesz wiedział.... a co do mocy to może być kilka przyczyn... tak na odległość to troszke...
własnie jest problem że nie podaje na wtryski bo jest za małe ciśnienie robocze ma być w granicy od 190 do 300 a ma 160 bar sprawdziłem to na dodatkowym wtrysku ustawionym na to właśnie ciśnienie
Może źle rozrząd ustawiłeś. Mnie to wygląda na zły kąt wtrysku. Najlepiej na kompa i sprawdzić parametry.
Chciałem zapytać odnośnie regulacji instalacji za pomocą (krótkie korekty ) OBD. Sam byłem zmuszony nie raz jeździć do gazownika na regulację LPG gdyż zdarzało się często, że komputer wyrzucal błąd o zbyt ubogiej mieszance, lecz starałem się w to nie mieszać, niestety ostatnie rozbieżności i ignorancja mojego gazownika (tzn pokazywałem gdzie komputer...
W załączniku masz procedurę kontrolną, Ważne żebyś miał TECHA bo innym testerem będzie Ci ciężko. Właściwie opis błędu podałem kilka postów wcześniej tu jest tylko trochę podstawowych danych potrzebnych do upewnienia się że to pompa. Nie wiem na ile znasz te silniki ale pamiętaj że rozrząd można źle ustawić i też będzie leżeć niby pompa. No i ważna...
Pewnie auto jeszcze LPG skażone. To niech LPG zostanie właściwie ustawione jeszcze. Za mało gazu jest teraz. Jaka sekwencja? Jakie wtryski?
Sprawdź ustawienie rozrządu ,kopułka aparatu zapłonowego kąt wyprzedzenia zapłonu . Podaj czy masz gaźnik czy jednopunktowy wtrysk.
Wystarczy spojrzeć na tematy na forum, najpierw ktoś pyta jaki gaz założyć do auta które nie powinno jeździć na gazie, po miesiącu lub dwóch ta sama osoba pyta się jak samemu wyregulować instalacje, bo zakładała gaz tam gdzie powiedzieli najniższą cenę, ale nie potrafią sobie poradzić z autem innym stary opel na jednopunktowym wtrysku. Później ta osoba...
Chyba będzie źle ustawiony zapłon , a jeśli nie to wtedy pomp źle ustawiona
Witam, Mam problem w wystrojeniu zapłonu w mojej VA mam silniczek c16nz. Problem jest następujący silnik pracuje nie równo obroty falują na biegu jałowym gdy dodam gazu tak na ok.2500 -3000 obr/min to silnik bardzo przerywa i strzela w wydech, w nocy znalazłem przebicie przewodu WN co idzie od kopułki do cewki, wymieniłem przewód i sprawdziłem czy nie...
Witam Dzisiaj pierwszy raz wypuscilem swoja omege zeby sobie pobiegala na pozadnej drodze (A2) . Auto jest swiezo po regeneracji pompy . Ku mojemu zdziwieniu predkosciomierz zatrzymal sie na 190 a nie jak zawsze przy 220 km/h. Pytanie moje jest takie czy poczatek wtrysku ustawiony na 0,97 moze miec wplyw na zmiejszenie predkosci max ?? Pozdrawiam
Może wymieniałeś rozrząd i ktoś Ci źle ustawił, czy tak samo z siebie zaczęło sie dziać??? Sprawdź w parametrach początek wtrysku
Wszystko wskazuje na rozjechane mapy wtrysku. Przejedź ze 100 km na benzynie a później jedź do gazownika na powtórne ustawienie mapy gazowej.
Hejka. Mam Opel Vectra c 2.0 DTI. po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce odpalić. Pompa podaje paliwo na wtryski. Rozrząd jest ustawiony poprawnie według schematu.
Przed regeneracją palił? W jakim celu była regenerowana? Sam ja montowałeś? Pewnie żle ustawiony rozrząd lub kat wtrysku. Jak juz zapali to dobrze chodzi?
Jak ma pokazywać spalanie, to i tak czyta impulsy z wtryskiwaczy. Impulsy mam pociągnięte z ECU i wszystko działa jak należy, ale potrzebuję odczytać m.in. temp płynu chłodzącego, tak by móc ustawić w UKP alarmy przekroczenia ustalonego progu.
Bez czujników zegarowych nie dasz rady (wałek rozrządu i pompa wtryskowa)
Witam serdecznie mam opelka na esgi szarpie na niskich obrotach tak do 2500-3000 a wyżej jedzie OK. co to może być.Węże zostały skrócone do 10 cm od listwy wtryskowej do kolektora. Nie wiem jak mam to ustawić. Proszę pomóżcie. Myślę że to jest problem z mapą a wy jak myślicie
To sprawdź jakiej średnicy dysze masz aktualnie zamontowane. Na upartego możesz je wykręcić całkowicie i wtedy spróbować zrobić auto-kalibracje. Ustawienie wtryskiwaczy zostaw na razie na tych Hana Black.
lolkiewicz jeśli chodzi o sprężanie to wynosi ono 23, na temat kąta wtrysku faktycznie ciężko znaleźć informacje, ale ogólnie pompę jak ustawisz 0,65mm (+-0,05) za DZP, a wał idealnie w GMP to będzie OK. powodzenia i pozdrawiam.
Aparat kręci się do tyłu co było do przewidzenia, ale jak ustawiłeś synchronizację? Oto jest pytanie. Podepnij diody LED pod wtryski i zobacz czy wszystkie razem tryskają czy osobno i kiedy.
Najważniejsze to rozrząd jak zablokować i jak ustawić . Czy po przełożeniu np pompy wtryskowej z starego słupka w dawcy jest konieczność jego programowania ? Pierwszy raz to będę robił gdyż 3 mechaników mi odmówiło przełożenia
Wiem, że sterownik jest na pompie. Tak - napewno 2.0DTH. Skoro kolego jestes wtajemniczony w te pompy to mozesz powiesz mi czy powodem moze byc zle ustawiony rozrzad (poczatek wtrysku) czy na 100% szukac przyczyny w samej pompie?
Na silnikach z transmisją ALDL nie. C14NZ to bardzo stara konstrukcja pamiętająca jeszcze Opla Kadetta i w Astrze nic nie zmieniona.
Witam. Czy jakieś inne błędy jeszcze się pojawiają? A może rozrząd żle ustawiony po remoncie?
Też mam tą instalacje LECHO ze sterownikiem mini Lambda w VW polo 90r. na wtrysku jednopunktowym. Ta instalacja to porażka, same problemy
Pompa, rozrząd ustawiony prawidłowo, świece wymieniłem na nowe przypuszczam, że raczej to będą wtryski. Co o tym sądzicie?
Podejrzewam że głównie przy wysokich obciążeniach przełączą się na gaz żeby ulżyć instalacji LPG. Kwestia tego jak ustawił to gazownik bo równie dobrze może mi się to przełączyć przy 3tys obrotów.
Witam. Sprawdź czy dobrze rozrząd ustawiony. Sprawdź jeszcze ilość błędów na kompie. Kompresja ile bar?
ustawić początek wtrysk ustawić konto wtrysk ustawić pompa wtrysk
bester dioda migomat pęcherzyki powietrza bojler bakteria
samsung rl33eams peugeot światła cofania
NAC robot koszący nie wchodzi na obroty – diagnostyka, akumulator, silnik, firmware TechniSat DIGITRADIO 10 IR – kody do pilota uniwersalnego, modele, kompatybilność