Na początku chciałem tak właśnie ustawić, ale mi coś nie pasowało, jak tak się ustawi to przepustnica będzie otwarta, jutro przestawię cięgno od przepustnicy i dam znać czy dobrze jest. A mam jeszcze jedno pytanie, czy podkładki przy gaźniku łączyć na towot czy na silikon?
Dowiem się wszystkiego dokładnie jutro i dam znać, styk NO i NC z zegara F&F wyprowadzone na zugi , przepustnice w styku NO maja otworzyć na ileś procent w styku NC na więcej. Po przyciśnięciu puściłeś trochę farby. Wiemy więc, że zegar ma sterować dwustanowo przepustnice - ma być stan 1 i stan 2 ustawienia przepustnicy. Może można to uzyskać jednym...
Przy wyłączonym silniku jak i odpalaniu przepustnica musi być całkowicie otwarta. Ten gaźnik, ze zdjęcia, nie posiada ssania, są modele ze ssaniem, wtedy od strony filtra powietrza jest druga przepustnica. Jeżeli w takim gaźniku załączysz ssanie, to ta druga przepustnica się zamyka, pewnie stąd te rozbieżne opinie na temat przepustnicy. W każdym razie,...
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Witam Ostatnio naprawialem taki potencjometr - nie pamietam dokladnie ale raczej powinien wskazywac 128 lub cos kolo tego.Co do sterownika to raczen nie powinno byc klopotow z adaptacja na nowym potencjometrze. Moze ktos z kolegow bedzie wiedzialdokladniej.
Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
Masz dwie linki, jedna od pedału gazu, druga od nastawnika biegu jałowego. Przepustnica ma być zamknięta całkowicie.
Przy wtrysku nie należy ruszać zderzaka przepustnicy.
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
okazało się, że elementy jednak nie były spasowane prawidłowo. rozebrałem, złożyłem jeszcze raz i gra gitara ;)
Cześć. GSF 1250 SA - synchronizację przepustnic i TPS. - Na jakim poziomie ustawiać synchronizację przepustnic w tym modelu ? Do konkretnych wartości ? Do najniższych pomiarów, do najwyższych, uśrednić ? - Moto wrzucony w tryb testowy, sprawdzam - no i oczywiście TPS jest za nisko. Kręcę, przekręcam, ruszam, kombinuje - za nic nie chce wskoczyć na środek....
Jak wiadomo sezon koszenia w pełni więc trzeba było rozkręcić kosiarkę i wyczyścić wszystko, tak więc gaźnik etc. zdemontowane, potem ponownie skręcone i tu mały zonk bo kosiarka przestała wchodzić na mniejsze obroty, po odpaleniu od razu na najwyższe, tak więc po sprawdzeniu linek, cięgieł, śrubek regulacyjnych, spręzyn doszedłem do momentu gdzie obroty...
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
a te napięcie na biegu jałowym to musi wynosić dokładnie 0.7V Może by nieco więcej, byle nie za dużo - nie pamiętam w tej chwili, ale zakres chyba wynosi 0,6-0,9V. odczytałem błędy z komputera i jest błąd: 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków, więc myślę że krokowca muszę wymienić. To nie myśl więcej, a za to poczytaj - trzeba przywrócić...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
Witam mam pytanko na temat gażnika typu pierburg jak szeroko powinna być otwarta przepustnica rozruchowa na zimnym silniku?
TPS - Throttle Position Sensor (czujnik położenia przepustnicy /potencjometr przepustnicy/) ale nie wiem czy w tym wtrysku on występuje. Nastawnik powinien ustawić przepustnicę w pozycji zależnej od temperatury silnika i o ile ta się nie zmienia, nie ma powodu jej ruszać, zwłaszcza że silnika się nie uruchamia. Napięcie ładowania powinno być takie jak...
Jeżeli chodzi o silnik to wymieniana była uszczelka pod głowicą i przy okazji sprawdzona była tuleja. Nie ma żadnego progu, sprężanie jest ok. Przewody paliwowe wymienione na nowe. Model ten nie posiada pomp paliwowej. Paliwo do komory pływaka dostarczane jest grawitacyjnie. Z informacji uzyskanej od Pana który sprzedał to "cudo", wiem że bardzo mało...
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... masz opis.
tego co opisujesz silniczek działa poprawnie to jak ma być ustawiona przepustnica i jak bardzo jest wychylona zależy od komputera na podstawie wielu informacji które do niego napływają Jedną z podstawowych dotyczących biegu jałowego jest informacja z potencjometra przepustnicy ( płytka mocowana na 4 sruby po drugiej stronie niż linka) warto by było...
Witam. Napisałem przecież jak ustawić poprawnie przepustnice.[Jak wymieniałeś uszczelnienie osi to musiałeś odkręcić te dwa wkręty , może źle ustawiłeś tarcze przepustnicy.Weź i poluzuj śrubkę z sprężynką od otwarcia przepustnicy następnie poluzuj dwa wkręty na osi przepustnicy a przepustnica sama ustawi się w gardzieli gaźnika,dokręć te dwa wkręty...
Po wyczyszczeniu(umyciu)przepustnicy przestawia się kąt przepustnicy. Komputer widzi uchylenie przepustnicy np:4stopnie,a przepustnica po umyciu ma 2 stopnie uchylenia wtedy trzeba ustawić pierwotne ustawienie przepustnicy(przeprowadzić adaptacjię)aby komputer silnika mógł regulować wolne obroty.Niestety ani KTS BOSCHA,ANI GUTMAN tego niezrobi,tylko...
Witam! Jeżeli chodzi o umieszczenie miksera w tym systemie "motronik" to musi on być tylko za przepływomierzem jeżeli umieścisz go za przepustnicą nie ustawi się właściwej mieszaniki na gazie ponieważ występuje w tym miejscu z duże podciśnienie które doprowadzi do zbyt intęsywnego wysysania gazu.Podciśnienie to powoduje klapa spiętszająca przepł.
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Czy po wymianie przepustnicy komputer pokaże, że to sterownik albo czujnik? Bo na razie pokazuje tylko błąd przepustnicy. I jeszcze jedna kwestia - wyczytałem na forum Peugeota, że po jakiejkolwiek "ingerencji" w przepustnice trzeba wrzucić program i podłączyć komputer wtedy sama się ustawi i będzie w porządku. Czy słyszeliście o czymś takim?
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Właśnie jest dpf wyłączony, i EGR tez + program z 92 na 118 Tylko, ze EGR nie wyprogramowany tylko ustawiony na stałe zamknięty Kupiłem druga przepustnice i tak samo zero reakcji przy gaszeniu, podpięta na szybko bez adaptacji (nie wiem adaptacja by coś zmieniła) Chyba, ze ktoś ustawiając EGR na stale zamknięty ustawił przepustnice na stale otwartą...
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Może linka gazu lub przepustnica się zacina jeżeli tak powoli schodzi z obrotów, lub jakaś nieszczelność?
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Trzeba odkręcić podstawę filtra powietrza (dwie nakrętki M5) i masz gaźnik na wierzchu, potem palcem ustawić przepustnice w pozycje otwartą i założyć cięgno.
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Dzień dobry, Posiadam chłodziarko-zamrażarkę Samsung RT63VMVB. Od pewnego czasu pojawiły się problemy z chłodziarką, która nie chłodziła. Po dokładnym rozmrożeniu chłodziarka nie działa właściwie. Chłodziarka jest wyposażona w regulację temperatury pokrętłem. Pokręcając nim, reguluje się ustawienie przepustnicy (zwiększa się lub zmniejsza szczelina...
Daj model, schemat dedykowanego. Liniowy jedzie od krańcówki do krańcówki, trzeba ustawić skok.
witaj procekkk ustawiłem te 0.6v na wyjsciu i obroty falują ssnnie włanczasię normalnie prosze o porade pozdrawiam
Witam.Panowie w jaki sposób prawidłowo ustawić potencjometr przepustnicy.Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.Pozdrawiam
W kazdym aucie mozna regulowac ustawienie przepustnicy. Przypatrz sie, oslony musisz sciagnac i miec swobodny dostep. Kazda przepustnica ma sprezyne i cos na czym sie opiera, kiedy puscisz gaz!!! Tam musi byc regulacja, czujnik jest po drugiej stronie, ktory to mierzy ustawienie przepustnicy!!! Przeciez to jest proste, musisz popuscic srobke tam gdzie...
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Zapomniano, że w niektórych silnikach trzeba zrobić nastawy podstawowe po czyszczeniu przepustnicy a to bez przynajmniej fejsa nie da się zrobić Witam. W niektórych tak, ale nie podał o jaki silnik dokładnie chodzi. Wszystko się samo ustawi, jak był nowy to też miał czyste przepustnice, a do brudnych nikt go "fejsem" nie przestawiał ;). Pozdrawiam.
Silnik pracuje normalnie, wymieniony czujnik temperatury, ustawiona przepustnica.
Mono wtrysk Boscha jak się nie mylę. Oficjalnie się TPS-u nie rusza, wymienia się tylko z całą przepustnicą. Nieoficjalnie ma być 0.2V-0.25V na drugim pinie, nastawnik całkowicie cofnięty.
Witam. W tej pozycji zamykamy obieg samego kotła, zdejmujemy serwo i na trzpieniu powinno być nacięcie, to oznacza ustawienie przepustnicy zaworu, jeszcze kwestia obrotów lewo i prawo, zależy co ten zawór 4D ma za zadanie. Pozdrawiam.
Chodzi o ten który jest z definicji niewymienialny (na wcisk). Ma ktoś metodę naprawy tego potencjometru? Konkretnie kwestia tasiemki, dziś podłubałem i coś z tego wyszło, ale chętnie poczytam się jakie ktoś ma sposoby. Drugie-na który krok ma być ustawiona przepustnica? Ustawiłem 26 krok, będzie ok?
W takim razie jest coś uszkodzone. Musisz to sprawdzić. Przepustnica ssania goni sobie luźno i w zależności jak się ustawi tak pracuje silnik. Gdy się akurat przymknie, to silnik kopci i przerywa.
Trzeba zerknąć pod dekiel zaworów, na wałku wydechowym powinien być dekompresator Raczej nie w chińczyku i nie w silniku typu OHV (kopia Hondy CG) gdzie wałek rozrządu to (aż) jedna krzywka. Możliwe że rozrząd jest przestawiony, przez co silnik ma za dużą kompresję. Poza tym w 4T ważne jest aby układ biegu jałowego w gaźniku był prawidłowo ustawiony....
Ja wiem. Cofasz nastawnik tak żeby przepustnica się całkowicie zamknęła, i na pinie 2 ma być 0,20-0,25V. A tak naprawdę to się tego niby nie reguluje, tylko wymienia razem z przepustnicą. :D
Z profilu wynika że powinienes pomóc człowiekowi -za trudny temat że odsyłasz do kolegi -czy to tylko trik??:| Rzuć okiem na mapę i na profile jeszcze raz . Gdzie Lublin , a gdzie Bydgoszcz . A że znam dobrego fachowca w Lublinie to czemu go nie polecic :?: Temat stary bo z kwietnia - nie pamiętam ale raczej obrazowo przekazałem na PW .Tematu się nie...
nie opowiem bezpośrednio na pytanie, ale poradzę, ze przy 100zł za ta usługe w ASO skody warto podjechać. Przepustnica jest droga a trzeba to bardzo dobrze ustawić.
a sprawdzałeś ustawienie przepustnicy? miałem kiedyś coś takiego pojechałem do znajomego skasował mi błędy i wyczyścił przepustnice oraz zrobił adaptacje i problem znikł Zrobił ci to w Lagunie I 2.0 8V ????
Witam jak to jest wtrysk jednopunktowy to moze byc uszkodzony silniczek rególujący ustawienie przepustnicy
Od jakiegoś czasu zauważyłem że moim Hyundai IX35 przestaje działać ogrzewanie a robi się coraz zimniej i robi się problem. Na silniku jest 75°C a z kratek wieje zimne powietrze, zwiększam temperaturę na max, dalej to samo. Zmniejszając na Lo słychać ze przełączają się przepustnice i załącza się sprężarka. Nie ma żadnego błędu. Myślałem że może przepustnice...
czas wtrysku ok 3,4ms na wolnych obrotach. Dla mnie to wygląda jakby komp zle ustawił przepustnice
Mam elm327 program pcmscan podaje mi taka wartosc dodam ze mam zmieniony potencjometr na nowy orginal ,i wydaje mi sie ze autko, ma wiekszy apetyt na paliwo wdlug mnie skoro przepustnica jest zamknieta to powino byc 0 moze1%.Askoro o granicach to jakie sa od do.
Pojedż na komputer odczytac i skasować pamięć błędów, usunąć ewentualne usterki i zrobić ustawienie przepustnicy
Sprawdzałeś w jakiej pozycji jest ustawiona przepustnica na biegu jałowym ? jesteś pewny że wszystkie czujniki są sprawne ? np temperatury i położenia przepustnicy ? zawór powietrza dodatkowego sprawny ?
Widzę, że nikt nie pomoże. Dzisiaj ustawiłem tak, że cofnąłem trzpien, podłączylem omomierz i tak regulowalem śrubka, aż styk zwarl obwód. Po pierwszej jeździe próbnej wydaje mi się, że jest lepiej i obroty ładnie schodza.
Sprawy się zmieniły. ustawiłem zawory ale z pośpiechu nie w pozycji t tylko byle jak. Odpalił. Iskra często ginie silnik przerywa i nie kręci wyżej. Moduł nie siedzi zbyt pewnie jutro go przylutuje i dam znać. Pytanie jeszcze w jakiej pozycji ustawić ssanie? Przepustnica otwarta? Zamknięta? A może w połowie?
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Przecież masz wyraźnie opisany błąd. Czego jeszcze chcesz? Łatwa robota, wystarczy wziąć miernik i już wszystko jasne. Myśl! Jeżeli jest błąd w obrębie silnika nastawczego to nie przejdzie adaptacji, bo silnik nie ustawi przepustnicy w charakterystycznych miejscach.
Postanowiłem przed zimą wymienić olej i dokonać małego przeglądu agregatu. Tutaj niemiłe zaskoczenie ponieważ agregat gasł (regulator obrotów otwierał i zamykał przepustnicę) po ustawieniu ssania na pozycję RUN. Ustawienie przepustnicy w pozycji 2/3 powoduje że silnik pracuje równomiernie. Może ktoś spotkał się z takim zjawiskiem. Proszę o pomoc w usunięciu...
Zart powienien byc smieszny, ten nie byl. Spodziewam sie tutaj fachowej pomocy, wiec moglby sobie kolega odpuscic, chyba ze ma cos do napisania w tym temacie. Dodam jeszcze moze istotna rzecz. Silnik gdy jest zimny, ma wieksze obroty niz na cieplo. Jest to spora roznica, bo 800 rpm. Przepustnica, krokowy, czujnik tlenu, wszystko jest czyste. Samo ustawienie...
Ale od czasu do czasu ten styk nie zewrze się i silnik schodzi na wolne obroty poniżej nawet 600. To masz źle ustawioną przepustnice.
Mechanik diagnozował silnik, za pierwszym razem była źle ustawiona przepustnica, ale po kolejnym podłączeniu przepustnica była już ok a silnik nadal robi co chce. Słyszałem że moze być uszkodzony czujnik na wale! Czy jest to możliwe??
Dzień dobry. Sprawa dotyczy zmywarki jak w tytule. Pierwotnie słabo myła górny kosz, następnie przestała grzać wodę. Wymieniłem pompogrzałkę, wyczyściłem wszystkie przewody, w tym rozdzielacz. Wyczyściłem nadpalony styk przy silniku rozdzielacza. Po tej operacji zmywarka pracuje prawidłowo, tj. grzeje, górny kosz też myje poprawnie, jednak teraz nie...
Obroty, a częstotliwość- w tych agregatach ma to to duże znaczenie . Kto ich nie zna, niech za dużo nie pisze. Napisałem wcześniej> regulator odśrodkowy obrotów- on za pośrednictwem krzywek i dzwigni reguluje ustawienie przepustnicy gaznika. Wskazniki częstotliwości pokazują czasami dziwne wskazania- drgania samego silnika powodują rezonans tego wskaznika.
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
A czy w Simos Menager nie resetuje się immobilizer, tak jak miało do miejsce w przypadku Vagproga ??Czy reset factory powoduje kasowanie adresów komórek odpowiedzialnych za ustawienie przepustnicy, czy innych nastaw też ??
Ja wziąłem na przetrzymanie, ustawiłem otwarcie przepustnicy ręczne przy dwóch paleniach, bo na automacie piszczało. Teraz wygląda, że działa już poprawnie przez kolejne dwa palenia.
jeżeli jeszcze nic nie ruszałeś ze ssaniem to nie ruszaj. w gaźnikach automatyczne ssanie jednocześnie podnosi obroty, żeby zimny silnik nie gasł. moja rada jest taka (jeżeli jeździsz tylko na gazie) - zdejmij filtr powietrza na zimnym silniku. następnie nieodpalając silnika sprawdź czy przepustnica ssania (okrągła blaszka w gardzieli gaźnika jest całkowicie...
Witam Wszystkich, mam problem ze swoją kosiarką. Silnik B&S 12h802-1966-b1. Bardzo trudno ją odpalić zimną. Kupiłem używaną i zeszły sezon jakoś się przemęczyłem. Świeca/olej/filtr nowe. W internecie doszukałem się sprzecznych informacji. Mój gaźnik ma jedą przepustnicę. Myślę, że gdy jest zimny i potrzebne jest ssanie to przepustnica powinna być zamknięta....
Witam mam podobny problem u mnie autko zapala normalnie jak jest zimny około1500obr jak się rozgrzeje obroty wąchają się rożnie od 1500do2500 lub 2500do3500 nawet nieraz od500 do 3500 jest rożnie jak jadę na2500 wciskam sprzęgło najpierw wzrastają do 3500 dopiero maleją i różnie się zatrzymują autko jedzie jak by chciało a nie mogło spalanie wzrosło...
Przepustnice juz przerabiałem kiedys i faktycznie czyszczenie jej co jakis czas daje rewelacyjne efekty i tak jak kolega pisze 2000tys obr/min ale komputer sobie to sam ustawi (objaw zabrudzonej przepustnicy to gasniecie auta w czasie jazdy na niskich obrotach ,u mnie tak bylo ).Ja w koncu wyrzucilem GAZ z mojej ibizy tzn przelozylem do innego auta...
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
tylko którą srubką co i jak się ustawia jest ich 3 szt: 1. jest przy cięgle pompki podciśnieniowej 2. przesłona rozruchowa 3. dodatnie ustawienie przepustnicy i z tego co podejrzewam wszystko powinno być razem zegrane.
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Muszę się z tobą zgodzić, że silniki te mogą pracować tylko w jednym zakresie, czyli obroty maksymalne. Tak są projektowane. W związku z powyższym i układ zasilania i chłodzenia zapewnia optymalne parametry tylko przy wysokich obrotach. Jednak gaźniki do tych kos są jakby trochę uniwersalne i chyba nikt, nawet producenci, z wyjątkiem oczywiście ciebie,...
Prawdopodobnie masz źle ustawiony potencjometr przepustnicy. Jedź do mechanika żeby ci to sprawdził i ustawił.
Witam, Problem z przepustnicą w Felicii opisywany był na forum wielokrotnie, ale dotychczas nie znalazłem rozwiązania swojego problemu, zatem proszę o pomoc w następującej sprawie. Skoda Felicia 1.3 MPI 98 r. - problemy zaczęły się od zawieszających się obrotów do 2000 tys. (czasem zaraz po odpaleniu czasem po przejechaniu kilku km). Wizyta u mechanika...
Dzięki, ale jak ustawić zderzak przepustnicy pierwszego przelotu i jak ustawic ssanie?
Jeżeli w tłumiku znajduje się katalizator, to będzie on bardziej obciążony i zacznie generować więcej ciepła W mojej pilarce jest zwykła puszka przelotowa z blachą przykręcaną z zewnątrz, która kieruje spaliny w stronę łańcucha. Swoją drogą zatkany nagarem tłumik był główną przyczyna dlaczego pilarka była tak słaba, że na nowym łańcuchu nie mogła nic...
Prawdopodobnie jest to OF-51S ale pewności nie mam bo brak jest oznaczeń. Taki jest u kolegi znajomego a kocioł jest ponoć identyczny i kupiony w tym samym czasie przez tego samego instalatora.Telefonicznie ustaliłem z tym gościem, że on przepustnicę powietrza ma ustawioną na 3,5. Ja ustawiłem na 3 a i tak nie można zejść z tlenem (O2) poniżej 6%. A...
Czy mogę jakoś ustawić przekaźnik wewnętrzny tak aby dawał sygnał działania palnika Można ustawić przekaźnik dodatkowy jako: Przepustnica spalin/ wyciąg oparów https://obrazki.elektroda.pl/2238112400_... Jest jeszcze Zewnętrzny zawór gazowy - więc też powinno dawać napięcie ~230V do otwarcia zaworu gazowego.
W momencie braku sygnału z jednego z czujników, sterownik podstawia parametry domyślne. W tym przypadku masz pewność, że przerywanie jest spowodowane złym składem mieszanki. Takie wirtualne diagnozowanie jak widać, nie sprawdza się w 100%. Nie sądzę, żeby uszkodził się potencjometr dając taki objaw.(Chyba że jest źle ustawiony. Przepustnica zamknięta...
Witam ponownie. Trochę to trwało, ale ciężko dostać TPS. Wymieniłem TPS na Blue Printa i nic, nadal to samo. Wyczyściłem przepływomierz też nic. Miernika co prawda nie mam, ale po podłączeniu komputera, znalazłem pomiar ustawienia przepustnicy w trybie rzeczywistym. Obroty zacięły się na 4000 a komputer pokazywał ustawienie przepustnicy na 15%, czyli...
Nie wiadomo, jak jest tam ustawiona regulacja przepustnicą gazu (czyli maksymalna moc), oraz układ krzywkowy. Przepustnica gazu jest z tyłu za palnikiem (paleniskiem) i jest tam taki trzpień, który się pokręca (lepiej, by wyregulował to serwis). Druga rzecz, to układ krzywkowy. Regulacja ta jest dostępna po zdjęciu pokrętła zespołu gazowego i do tejże...
To auto robi się na piechote. Tzn musisz miec multimetr i najlepiej analizator spalin. Ksiązke do mazdy i jedziesz. Na poczatek blink codes lub podłaczyc sie do gniazda. Wiem ze nie OBD, ale idzie to zrobic. A nastepnie sprawdzasz ustawienie przepustnicy, prace sondy lambda, czujnik temp.
Witam, mam problem z kosą spalinową MAKITA EBH431u. Kosa na zimnym silniku odpala bez problemu, ale po jakimś czasie, około 30-40 min pracy, zaczyna gasnąc na wysokich obrotach. Jak puszczam gaz, to pracuje normalnie, po dodaniu gazu gaśnie po kilku sekundach. Sprawdziłem filtr powietrza, ustawienie przepustnicy, dopływ paliwa ze zbiornika. Co może...
Zachciało mi się przeczyścić przepustnicę w mojej starej Felicii 1.3 MPI... Zamiast co 15tyś to przeczyściłem ją po 45tyś Nie demontowałem jej tylko wyczyściłem precyzyjnie na samochodzie. Wacik rozpuszczalnik ekstrakcyjny i powolutku oczyściłem komin i klapkę. Była mocno uwalona. Tłustawa troszkę ale ładnie się czyściła. Po ilości brudu wiedziałem...
Zapomniałem dopisac że sonda tez nowa z bosha:)a wiązka elektryczna to nawet niewiem skąd wziąść nowa i co zrobic ze stara żeby było wszystko git co do gazownika to powiem tak jak byłem w sprawie własnie po tym pół roku że dzieje się cos z gazem i czekałem w kolejce to co sekunde przychodzili z pretensjami klienci narzekając co chwile na inst.aż sie...
To auto nie ma samodiagnostyki, musisz więc wykonac diagnostykę komputerową wtrysku, a potem możesz wynienić sam uszkodzony element. Prawdopodobnie masz uszkodzony silnik położenia przepustnicy albo źle ustawiony. Pozdrawiam.
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
ustawić potencjometr przepustnicy - przepraszam mój błąd źle się wyraziłem, chodziło o sprawdzić
Witam wszystkich jako że jestem nowym użytkownikiem i forumowiczem serwisu elektroda proszę o wyrozumiałość. Posiadam samochód marki honda civic 94r sedan nr silnika D15B2 nr nadwozia EG85. Mam takie pytanie jak ustawić prawidłowo punkt podparcia przepustnicy w tym samochodzie? Jest to taka mała śrubka zaznaczona na zdjęciu. Chciałbym to zrobic prawidłowo.
Przepustnica rzeczywiście aż się przycinała jak cofnąłem trzpień w nastawniku. Te objawy co podałem w pierwszym poście to są dla śrubki wkręconej tylko tyle aby przepustnica się nie zakleszczała i TPS ustawiony, że piny 1-2 na 0,2V. Teraz mam wkręconą tą śrubkę z 2mm bardziej jak poprzednio i TPS ponownie na 0,2V i jest troszkę lepiej, nie gaśnie jak...
Jest wszystko ok Przemyłem izopropanolem i potencjometr prysnąłem "pr" i i ustawiłem blaszkę przepustnicy wszystko się ustabilizowało obrotu są 900 i przepustnica nie szaleje DZIĘKUJĘ BARDZO ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI I NA TYM KOŃCZĘ
Problem rozwiązałem w następujący sposób, rozgrzałem motor do około 90 stopni, poluzowałem linkę na regulacji tak aby obroty zeszły do 800. Motor chodzi prawidłowo nie podnosi już obrotów do 1600. Po odpaleniu na zimnym silniku przez około 10 sekund chodzi na 500 do 600 obrotów i potem podnosi do 800 i tak już pracuje. Podłączyłem go takiego do vaga...
Czujnik temperatury silnika, stycznik wolnych obrotów pod osią, przepustnicy, źle ustawiony wkręt uchylenia przepustnicy.
przepustnica ustawi regulator ustawi przepustnica ustawi czujnik przepustnica
akordeon miech pralka zapchana kanalizacja mikrofony sadelta
diagnostyka polonez upserv satel integra
Lokalizacja kostki kierunkowskazu w Oplu Astra G Czy świeca płomieniowa wymaga paliwa?