Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Trochę się naszukałem i motor 366.901 w ogóle w programie serwisowym sie nie pojawia. Jest multum innych 366, ale 901 nie ma. Może to być związane z tym, że po prostu z programu serwisowego WIS sukcesywnie stare informacje są wycofywane, żeby dać miejsce nowym autom które żrą GIGANTYCZNE ilości przestrzeni dyskowej. Na razie ma takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6236294500_...
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
Witam wszystkich! Chciałbym przedstawić projekt, którego celem było praktyczne wykonanie układu lampy stroboskopowej. Taka lampa jest niezbędna do ustawiania kąta przesunięcia zapłonu w silnikach spalinowych. Urządzenie wykonałem kilka lat temu i do tej pory bezawaryjnie mi służy. https://obrazki.elektroda.pl/8933070600_... https://obrazki.elektroda.pl/2169019500_...
Czy ktoś uskuteczniał takie cyrki? A żeby to raz... Możesz je ustawić pod dowolnym kątem. Podgląd płytki na JLC czasem generuje się niewłaściwy, przykłądowo rezystory są narysowane obrócone o 90 stopni względem prawidłowej pozycji, ale to naprawiają już ludzie w fabryce.
Za mało danych. Potencjalne rozwiązania: - silnik krokowy - silnik z przekładnią od wycieraczek samochodowych - serwo modelarskie
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Na górnym wahaczu ustawia się kąt, a na drążku kierowniczym zbieżność.
Jakiej średnicy antena, jaki konwerter. Przed anteną nie ma jakiś przeszkód typu drzewo? Przy ustawianiu anteny ważny każdy milimetr, nawet przy dokręcaniu śrub się przestawia. Ustawiałeś kąt skręcenia konwertera? Ustawiałeś antenę góra-dół i lewo-prawo?
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Co do powietrze nie powinno być i ma duży wpływ na palenie. A po zmianie pompy był ustawiany kąt wtrysku?
Czy te zachowanie przy zapalaniu na zimno wygląda tak, że prócz białego dymu silnik baaaaardzo nierówno chodzi, szarpie, klekocze przez ok. 30-40 sekund ? Potem zaś "stabilizują" się obroty i chodzi już ok? A jak jest z mocą, ma normalną moc ? pzdr Nix
Grupa 000 kanał 2
Dzień dobry, mam problem z poprawnym ustawieniem głów ruchomych mini led gobo spot 60W (z ringiem). Nie wiem jak poprawnie ustawić kąt świecenia głów ruchomych (chodzi mi o zmniejszenie kąta świecenia tak by głowy oświetlały to co jest przed sceną a nie za nią). Czy jest do tego niezbędne sterowanie DMX czy da się to zrobić bez tego sterowania? Znalazłam...
Niestety, ale po każdym zdjęciu głowicy trzeba sprawdzić i ew. ustawić luz zaworowy. Natomiast, jeżeli nie był ruszany rozrząd lub pompa wtryskowa, to nie ma potrzeby ponownego ustawiania kąta wtrysku. Oczywiście, jeżeli przed remontem silnik pracował poprawnie.
Jeszcze są inne metody gdzie można ustawić za pomocą zegarowego mikrometra który się wkręca z tyły tłokorozdzielacza. I wcale komputera nie potrzeba :D
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
Na pompie widnieją trzy srubki do ustawiania kąta statycznego (zalecane po każdej wymianie rozrządu) a koło rozrządu jak wyżej koledzy pisali na stożku. Tyle że mi to wygląda na 1.9 bo to VP37 a nie 2.0 one były raczej na PD.
Z Common rail nie było by tego problemu No nie było by problemu ponieważ komputer sam by sobie dostosował kąt wtrysku. Miał ktoś styczność z silnikiem isuzu A4BG1T w jcb js130 ? 4 garowy na pompie rzedowej. Wlasciciel wyjął pompę i nie zaznaczył jak była wlozona. Jaka tam pompa siedzi? Model, oznaczenie?
Witam Mam podobny problem z tym sterownikiem. Centrala uległa awarii poprzez przepięknie w sieci (międzyfazowe trafiło na zasilanie). Oprócz spalonych bezpieczników uszkodziło także tranzystor tip127 przy mostku. Po wymienię, dalej nie działa ustawianie kątów. Centrala przechodzi przez wykrywanie urządzenia, gdy włączę ustawianie kątów to słychać jak...
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
Witam Można się domyślać,że sluży do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach benzynowych.Mierzy też obroty silnika i jakość styku przerywacza.Czerwone lampki to z lewej bieg jałowy 1700 obr/min,a z prawej max.obroty na danym biegu.Mierzy też nap.akumulatora. Pozdrawiam
Sprawdź ten klin na wale dokładnie, to znaczy zdejmij kółko, obejrzyj je i wał. W takiej sytuacji musisz mieć 120% pewności. Dopiero potem szukaj w pompie, czy gdzie tam jeszcze... Dodatkowo jeśli zapłon jest zbyt wczesny, to auto na zimno źle pali, ale jak już odpali to ma kopa. Wczoraj miałem to w afn i w bs pokazywał kąt 255. Po wymianie pompy kolega...
Skoda z 2001r (polift) 1.9TDI 90km Przy odpalaniu pojawia się ikona ASR ale za chwilę gaśnie Przy obrotach ok 3000 (130km/h piąty bieg) znów pojawia się ikona ASR i brakuje mocy, kompletny brak przyśpieszenia, schodzę delikatnie z obrotów i znów przyśpieszam to jest dobrze Dodam że jak jadę pod górkę to dzieję się przy ok 90-100 km/h Około 3 tygodni...
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Szanowni koledzy. czy ktos jest w stanie podac długość ze zdjecia X , spotkałem sie z dwoma długościami na francuskiej stronie internetowej znalazłem jest to 95,5 mm a mój przyrzad kupiony na allegro ma 92,7 mm. Ile ten przyrzad powinien miec długosci??? jest to przyrzad do ustawiania kata wtrysku https://obrazki.elektroda.pl/6704891700_...
Wielce wszyscy robią na blokady a potem i tak jest rozjechany u mnie był poza skalą na vcds . Pasek nowy i już się zmienia .
Ustawić VAG iem nie możesz,ale możesz go sprawdzić.Kąt ustawia się na pompie .
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
A czyli nie ustawiałeś kąta na kołek według instrukcji tylko stary znak zrobiony na zębatce? jeśli nie to warto ustawić. Zębatki się zużywają i trzeba z czasem to ustawienie skorygować. Tak pompa jest wstanie wytrzymać dwa silniki. Ale w końcu i ona padnie. Na długość tego okresu składają się jeszcze inne rzeczy jak rodzaj paliwa i jego czystość, okresowe...
Czy ten helikopter był kupiony jako nowy ( wszystko dobrze ustawione ) czy od kogoś po przeróbkach , widzę że głowica jest aluminiowa . Proponuję do prób ( ustawianie kąta łopat , serwo ogonowe oraz inne ) taki stolik obrotowy ; https://www.youtube.com/watch?v=fmiL5pAr... Dodano po 58 Prawdopodobnie masz żle złożoną głowice - widok z góry ; Dodano po...
Po naprawie zawieszenia ustawia się zbieżność + ewentualnie kąty jeżeli są regulowane, oraz ustawia się kierownicę do jazdy na wprost. O czym tu dyskutować? Trochę technologii napraw panowie...
ciekawe jak ustawiałeś kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy .
Witaj, nie wiem jak w tym modelu ale robiłem w 407 i tam jest cała procedura łącznie z jakimś odcinkiem do przejechania. Co było robione że ustawiasz kąt?
Ustawia się kąt, pochylenie i zbieżność.
Półki mają dwie wady - nie możesz dogiąć kolumn w stronę słuchacza oraz dosuwasz kolumny w sam róg, pogarszając brzmienie. Najlepsza byłaby jednak metoda "inwazyjna" - czyli oczka wkręcone w obudowy, wewnątrz wzmocnione blachą. W suficie haki, kołki Φ12. Stosuje się wtedy 3 punkty - dwa przednie trzymają kolumnę, tylny ustawia kąt dogięcia i jednocześnie...
Do tej pory miałem diesla. A przy samodzielnej wymianie rozrządu i ustawienia kąta, dawki paliwa po samodzielnej regeneracji pompy czy diagnozie doładowania turbo w zupełności wystarczał. ale za pewne nie golfa5 ,bo w nim nie ustawia się kąta ,czy dawki,więc dwie różne auta i typy komunikacji.
Po demontażu pompy trzeba ustawiać kąt wtrysku? Teraz nie chce odpalić Dodano po 7 Początek wtrysku trzeba ustawić, ogarnia ktoś jak ? Iveco 2,5
Nie rozumiesz tej instalacji, bo myślisz szablonowo, tej instalacji się nie demontuje, po prostu banalnie bierzesz panel i ustawiasz inny kąt:)
odkopie temat jak rozpoznać na ile ustawiać kąt wtrysku? od którego numeru silnika ustawia się na 20-21*? Pompa nie jest na sprzęgiełku.
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
Jakiej poduszki...?? Na tych śrubach ustawia się właśnie kąt koła. Nie otwory się zmieniają ,tylko jest tak jak kolega napisał "luz montażowy" Zaznacz i będzie dobrze.
Do tego celu lepszy materiał znajduje się w żaluzjach okiennych - jest to plastikowy , sześciokątny pręt którym przez obracanie ustawia się kąt żaluzji . Łatwy do obróbki i daje jasne światło . [GVideo]http://video.google.com/videopla...
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
Głośniki sufitowe z możliwością ustawiania kąta propagacji dźwięku powinny się od biedy sprawdzić. Coś w tym rodzaju: https://glosniki-instalacyjne.pl/fyne-au... Wiadomo że efekt nie będzie taki sam jak w przypadku typowego zestawu KD czy stereo z odpowiednio rozmieszczonymi kolumnami, ale jak kolega napisał, ma już...
Co to kolego jest kont? Kąt synchronizacji nie ustawiasz vcds'em a kołem zębatym na walku rozrządu. Kąt powinien wynosić 0 ale to nie jest reguła. Chwilowe skoki o 0,5 stopnia mogą być ale naciąg paska warto sprawdzić. Zrób logi 013 018 i 023
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
W ciągnikach początek wtrysku ustawia się przechylając pompę w stronę silnika lub przeciwną. Kolega widział chociaż kiedykolwiek na oczy ten silnik? Tak kąt wtrysku ustawia się przez dodanie lub ujecie podkładek pod pompą paliwa.
Na początku dziękuje za expresową odpowiedz. tak też mi znajomy mówił ze dezeli zblokuje dobrze pompę to nie będę musiał ustawiać kąta wtrysku. a możesz mi podpowiedzieć gdzie w tym programie szukać funkcji ustawiania kąta wtrysku.?
W tym urządzeniu nie ma silniczków, ręcznie się ustawia kąt. Dodano po 2 Nie ma to znaczenia czy układ odczytuje kąt a raczej nie bo po podłączeniu zewnętrznych mikrofonów te wewnętrzne są odłączane i nic to nie pomaga.
Nie górny tylko dolny. Musi być tzw. dolinka. Tak, moja pomyłka słowna, bo przy ustawianiu tego punktu kręcimy odwrotnie, niż przy ustawianiu kąta. Ciekawi mnie tylko, dlaczego ustawienie na zegar nie pokrywa się z fabrycznymi znakami.
Tylko cały rozrząd ustawiasz na blokady.
Witaj! Teoretycznie Samsung DSB-305 daje się w pełni ustawiać pod kątem listy kanałów, trzeba wymienić dekoder i będzie ok. Muszę się przyznać, że dla mnie dekodery CP to są słabe, i dlatego wziąłem od nich moduł CAM, co prawda jest on przez 4 miesiące prepaid, ale potem można zrobić z niego "umowę" i wtedy jaki dekoder chcesz zależy od Ciebie. Pozdrawiam
Udało mi się ustawić wtrysk że samochód odpalił, ale tylko na maksymalnym gazie. Strasznie kopci a obroty są niskie. Zastanawiam się czy dobrze ustawiałem kąt wtrysku metodą kropelkowa czy to nie błąd ustawiać na maksymalnym gazie...
Nie wiem jak mierzyć i nie mam jak zmierzyć. Kabel przyduszałem do gniazda, ustawiałem pod różnym kątem, żeby działało, aż w końcu przestało działać. To wskazuje na gniazdo ewentualne wtyk.
Czy mógł by ktoś bliżej określić na czym polega ustawianie kąta położenia przepustkicy i czym można to sprawdzić?? Najlepiej jak by ktoś miał schemacik jakiś:)
2. W kierunku św. Krzyż blisko mnie jest wzgórze z blokowiskiem - antenę mam ustawioną poziomo, czy ustawia się anteny pod kątem w górę? Antenę ustawia się tak aby jak najwięcej odebrała, oddała, do odbiornika. Jak pomoże to można do "góry nogami". Ruszaj we wszystkie strony.
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Ja najpewniej czuję się pracując z drewnem, więc obudowę wykonałem z tego materiału. Jest to pojedyńcza rama 300x150 cm, jej elementy są sklejone z ramiaków 3x3cm, 5x5 cm i 7x3 cm. Te wymiary zostały dobrane pod grubość izolacji (3 cm pianka i 5 cm wełna). Całość została zaimpregnowana i nasycona żywicą epoksydową. Po sklejeniu ramę wzmocniłem przy...
W Lukasie sterownik ustawia kąt wtrysku , w Boschu sam musisz ustawić kąt na 23 stopnie przed OT , potem przyspieszenie już odśrodkowo.
Witam. Szukam informacji jak w silniku same 1000.6wt1e ustawić kąt wtrysku oraz dawkowanie paliwa. Szczerze jeszcze nie miałem do czynienia z takim silnikiem, dlatego szukam na początek małej pomocy. :) Może ktoś ma instrukcję napraw do takiego silnika? Z góry dziękuję za informacje. ?
Jeżeli maszt jest prawidłowo zamocowany(wypionowany) ustawiasz w pionie kąt około 33 stopni antena skierowana na południe i szukamy sygnał kręcąc lewo-prawo. Po złapaniu sygnału kontrola jaka to satelita a następnie precyzyjne ustawianie anteny na max sygnał (góra-dół, lewo-prawo).
Zakładasz ustawiasz kąt wyrysku i ma chodzić
A gdzież bym śmiał być poważny widząc taki awatar. PS Oczywiście jeśli ktoś jest tradycjonalistą to można użyć starodawnej poziomnicy a albo sznurka z ciężarkiem. PSPS - jakiś czas temu widziałem film z jakiegoś pola walki na którym żołnierze (?) ustawiali kąt wyrzutni moździerzowej korzystając z iphona i apki do pomiaru kąta - więc dlaczego by nie...
Zapłon ustawia komputer zapłonowy, czemu chcesz go ustawiać?
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Ustawienie z przezroczystą rurką nie sprawdza się. W jaki sposób ustawiacie kąt w tym silniku? Tylko na słuch? Chyba ktoś stosuje bardziej profesjonalne metody?
nie chciał na lato ustawiać 60 stopni, Po co taki kąt na lato ustawiać? Żeby zmniejszać uzysk paneli?
Antenę ustawiasz tak, że kierunek ma być podobny do sąsiadów etc. a najważniejszy jest kąt anteny, który to właśnie ustawiaj. I koniecznie ustaw w dekoderze HOT BIRD 1-6.
Dzięki wszystkim za pomoc jak na razie autko jeździ bez problemu :-). Mam jeszcze takie pytanie czy ustawiać kąt synchronizacji?
Ta pompa nie jest na fasolkach także nie mogę ustawiać kąta przesunięciem. Powiedzcie mi czy dobrze myślę, aby to ustawić. Ustawiam GMP, wkładam ten kołek w blok. Później zdejmuje koło zębate z pompy, wkręcam czujnik w tył pompy i teoretycznie przy dobrze ustawionej pompie już powinno pokazać 0,9 mm? Chcę to zrobić na ciagniku, znowu wszystkiego nie...
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Czyli mówisz, że trzeba minąć magnesem czujnik i wtedy ustawiać kąt. Są różne moduły. Bez przyrządów, tylko próba ustawienia na koniec magnesu da ci odpowiedź jaki posiadasz.
A czy silnik reaguje na zmiane dawki. Ustawiałeś kąt wrtysku
Jak w temacie. Jak ustawić kąt wtrusku w seacie 1,9 AAZ. Czy prawidłowe ustawienie rozrządu jest zarazem ustawianiem kąta?
Czyli nie trzeba ustawiać kąta wtrysku po wymianie rozrządu ?
przyczyną jest zly olej w przestawiaczu kąta wtrysku trzeba go wymienic na syntetyk bo mineralny gestnieje na mrozie i przestawiacz zle ustawia kąt
ustawić tak żeby widziały tylko to co jest 50cm nad podłogą ? :) Takie czujniki można ustawiać pod kątem, aby nie łapały poniżej założonej wysokości?
Ma być ustawiony "na zero" plus/minus 10' (ja robię bardziej w minusie) . A jak Ty to chcesz ustawić, na oko? Jedż na ustawienie, bo tam nie tylko się zbieżność ustawia, ale i kąt pochylenia koła. Około 50zł. to nie majątek w porównaniu do cen opon (bezpieczeństwa), jak i nadmiernym zużywaniu się innych podzespołów. Pozdrawiam.
Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
A jest jakieś bazowe ustawienie typu wycofanie i i bez skrętu? A tak dopytam jakbym miał dostęp do elektronicznego miernika. Pierw ustawiamy kąt czy skręt talerza czy jako laik opiera się to na metodzie prób i błędów?
Samo się uspokoiło, czy ustawiałeś kąt?
Przy podlaczeniu do komputera wartość kąta wtrysku ma 0.0 jednak są momenty że wartość wskakuje na 0.5 dosłownie na sekundę to chyba z kątem wtrysku powinno byc ok. Chyba, że się mylę to proszę o sprostowanie mnie. Jak ustawiałem kąt wtrysku to przesuwałem max 2mm.
https://obrazki.elektroda.pl/1785962700_... Lampa kupiona na ali... cena ok 150 zl służy do ustawiania zapłonu w silnikach spalinowych. Funkcje jakie posiada to praca dla silników 4T oraz 2T. Ustawianie kąta zapłonu (przyciski +,-) lub pomiar prędkości obrotowej. Ważna sprawą jest prawidłowe zapięcie klipsa pomiarowego , jeśli zapniemy...
a nie łatwiej będzie skorygować w jakiś sposób znaki na kole napędowym pompy? linię opóźniającą można zrobić, tylko nie jestem pewien czy to opóźnienie będzie stałe w funkcji obrotów, czy będzie musiało się zmieniać. może warto by podpatrzeć w jaki sposób kąt ustawiany jest w urządzeniach serwisowych do pomp.
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
To pompa Lucas? Nie ustawisz tego prosto, potrzebny przyrząd specjalny. EDIT: A nie, to pompa Bosch. Trzeba wkręcić czujnik zegarowy z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/1704194200_...
Jeżeli teść ma stary talerz, gdzie praktycznie nie ma żadnych miar do ustawiania kątów to jak to ustawić? Są jakieś strony gdzie sprawdzę ustawienie hotbirda w moim położeniu? Na dvbt są aplikacje typu dvbt Finder.
Kąt początku wtrysku w silniku wynosi 24 st. (tj. ok. 8 mm) przed GMP, Ustawia się go używając kołka, który znajduje się w przedniej części obudowy sprzęgła, pod ramą silnika, po prawej stronie. Wykręcony kołek powinien trafić w pierwszy otwór w kole zamachowym, przy jego obrocie. Trafienie w drugi otwór oznacza GMP. Oczywiście, ustawianie kąta wtrysku...
Ale tu się nie da ustawiać kąta zapłonu. Dodatkowo zauważyłem że podczas pracy przy zdjętym filtrze powietrza, tym wlotem powietrza wydostaje się paliwo bo przykładając palec robi się on mokry od paliwa
Problem z kolektorami to się robi jak instalują je laicy lub niedouczeni instalatorzy, którzy zakładają odpowietrzniki automatyczne przy kolektorach i to jeszcze zwykłe odpowietrzniki oraz ustawiają kąt nachylenia na letnie apogeum słońca. Co do PV to także jest z nią szereg problemów, a koszt montażu PV o mocy 3kW porównywalny z solarmai o mocy kilkukrotnie...
Przepraszam za przejęzyczenie, chodziło mi oczywiście o kąt początku wtrysku (myślałem o foto z kołem zamachowym). Jeśli nie wiesz która to cecha to można spróbować przez otwór od wtryskiwacza na 1 cylindrze dać pręt i znaleźć GMP (ZZP). Czy masz instrukcje dotyczącą ustawiania kąta?
A gdzie ją znaleźć szukałem na necie nic nie znalazłem Dodano po 4 AAA to pan mówi o ręcznej a ja nie do precyzowałem ja widziałem piłę kiedyś ktoś miał tarczową elektryczną na 2 tarcze i ustawiało się kąty tylko ręcznie się docinało
to czyli brac sie za ustawianie kąta wtrysku?
Kolego na forach internetowych znajdziesz film na interesujący Cię temat (wpisz np. Ustawianie kąta wtrysku w silniku S-301).
Instrukcję mam ale chciałem ,żeby to ktoś napisał jak to się robi?Może jednak jest coś uszkodzone?
pomiary kątów pomiar kątów ustawienie kątów wtrysku
honda civic sterownik schemat tranzystor bc337 zasilanie konwertera multiswitcha
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Skoda Felicia 1.3 MPI, 1.6 MPI, 1.9 D – kiedy wymienić rozrząd, wpływ oleju, objawy zużycia Audi Q7 błąd oświetlenia bagażnika – zwarcie z masą, diagnostyka, naprawa, VCDS, BCM