prawidłowo ustawiony kat wtrysku w AFN powinien być 049-054 ale 060 też będzie dobrze. interesuje Cie tylko grupa 2 wartość nr 9 to temp. paliwa Z takim kątem wtrysku jaki masz teraz auto będzie palić i jeździć. W zimie może trochę dużej palić. Ale nie jest źle.
Witam Ten czujnik właśnie po to jest aby sterownik widział początek wtrysku, bez niego się nie da.
W zalaczniku tabelka do przeliczania.
właśnie jak to naprawić jeśli ktoś wie to niech otpowie
Jaka pompa tam siedzi ? Były też wersje na boschu MOTORPAL
jest jakiś znak na korpusie pompy i jej wsporniku o którym nie wiem. Powinieneś go widzieć: http://obrazki.elektroda.pl/7644897300_1...
Do tych sprzętów bez problemu można znaleźć pełne oficjalne instrukcje serwisowe w necie za darmo. Tylko trzeba znać dokładny model, bo 400kg to za mało.
Przeszukaj moje posty. Opisałem to.
Poszukaj musi gdzieś być.
Źle ustawione wtryskiwacze
Masz schemat to sprawdź dokładnie rozrząd. Blokady albo sobie dorób albo kup. Do pompy jest potrzebny trzpień średnicy 16 mm, wałek kawałek płaskownika i go przerobić żeby pasował tak jak na zdjęciu. Będziesz miał wtedy pewność co do ustawienia. Na końcu jeszcze ustawienie kąta wtrysku.
ustawienie kąta wtrysku to blok 000 poz 2,basic settig ma być 49-54,ustawiasz to mechanicznie na kole pompy wtr.
kąt wtrysku ustawia się grubością podkładek pod pompą wtryskową ale skoro ładnie pali i jak nie dymi jakoś bardzo to ja bym nie ruszał miałeś w ogóle do czynienia z tymi esami? one mają tak ogromne i ciężkie koło zamachowe, że to całkowicie normalne, że się wolno wkręcają na obroty ale za to mają ogromny zapas momentu, to są stacjonarne silniki do napędu...
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Musisz zmienić ustawienie kąta wtrysku w gr 000, 2 kolumna w BS ustaw okolice 50-60 jednostek. Jak dawka paliwa na ciepłym silniku gr 001, 2 kolumna.
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
No właśnie tak ustawiłem, wydawało mi się to najbardziej logicznym rozwiązaniem. Odpaliłem traktor, trochę kręcił, ale przyczyną mogło być zapowietrzenie układu paliwowego bo odkręcałem nadmiar przewody od wtryskiwaczy więc pokrecil żeby nabić paliwo w układ to moja teoria. Jutro jak traktor będzie zimny zobaczę rezultaty i dam znać, ciekawi mnie tylko...
Dobrze ustawiłeś.
najlepiej chodzi jak ustawisz na 54 w drugim okienku
nie wiem na pewno ale ja próbowałem kiedyś vagiem 4.9 i nie mogłem znaleźć kąta wtrysku.Podobno vag com 311-2 w pełnej wersji pokaże te wartości w kanale 00
Miedzy dolną a górną. To tolerancja i to ma ci wystarczyć.
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr.
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
Tam masz VP 44 . Sprawdż ustawienie kąta wtrysku .
ustawiłem pierwszą krople To ma być 1 kropla na sekundę [ciągłe kapanie].
Nie ustawisz bo się nie ustawia ręcznie.
Zasada działania jedna z kilku którą znam, automatyczny- działają pod wpływem temp. W środku jest bimetal. Jak zgasisz auto po wystygnięciu bimetalu poniżej 30 stopni powoli naciąga linkę, czym zimniej tym mocniej ją naciąga. Zanim odpalisz linka jest naciągnięta i przyśpieszacz naciągnięty- kat przyspieszony. Po odpaleniu silnika moduł stopniowo dostarcza...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
kąt ma wpływ na pracę silnika, opóźniasz kąt kręcąc zgodnie z kierunkiem pracy i odwrotnie.
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Skoro wtryskiwacze sprawdzone to jakie mają ciśnienie otwarcia?
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Może ktoś źle pompę wtryskową ustawił skoro podaje do wtrysków a nie pali ( źle ustawiony kąt wtrysku?) bo zakładam że jest tam mechaniczna albo może coś z komputerem jeżeli ma wtryski elektryczne.
Po przekręceniu kluczyka słyszalne są głosy urządzeń, jedno "trrrrrrrr" to głos przestawiacza kąta wtrysku, a drugie jakby gwizdnięcie, to głos silniczka ssania, bo kolega mając mondeo 97 rok, to jest mk2.
Tu nie ustawiasz żadnej synchronizacji tylko początek tłoczenia na zegar. A wałek blokował i zbijał koło ze stożka?
tlokorozdzielacz z pompy bosch 0 460 404 040 od jakiegos fiata do niej wtryski 155 bar wszystko zamontowane w golfie mk1 1.6td pompa z tego golfa jest po wymianie tłokorozdzielacza na wiekszy pytanko. jak sprawnie ustawic kąt wtrysku? w ksiazce znalazłem fiata thema z pompa o takim tłokorozdzielaczu i wtryskami 155bar i wartosci kąta 0,86m jednak po...
W Vag-com możesz tylko przyspieszyc lub opóźnic początek wtrysku, natomiast ustawienie kąta wtrysku tylko poprzez przestawienie pompy wtryskowej. Ustawienie kąta wtrysku sprawdza się w Select nastepnie Engine i wybiera się Basic Settings tam wybiera się blok 000 i w pozycji 2 jest podany kąt wtrysku. Np w silniku AFN powinien on się wachac 49-54. Ewentualne...
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Obydwa wskazania są miarodajne z tym, że TDI Graph pokazuje kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa, w 000 trzeba pamiętać aby przełączyć w tryb Basic Settings, w 000 BS masz wartość statyczną kąta wtrysku a w Graph'ie ustawienie aktualne.
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Witam, ostatnio wziąłem się za ustawienie kąta wtrysku w moim silniku ANDORIA S301d. Zrobiłem tak jak w filmiku https://www.youtube.com/watch?v=KUDiK0hj... Na filmiku autor mówi, by kręcić kołem zamachowym w prawo, a kręci w lewo. Jak to powinno być? Silnik bardzo ciężko odpalał na mrozie, odpalał tylko z tzw. kopciuchem. Latem odpalał ładnie. Odkręciłem...
Transit wymieniłem pompę wtryskową. W aucie była pompa o nr 0460 414 113 a ja zamontowałem pompę o nr0460 414 083. Pompy różniły dźwignią gazu i wbrew pozorom nic innego je nie dzieliło. Po ustawieniu rozrządu na blokady nie chciał zapalić. Przesunięcie pompy do przodu umożliwiło rozruch. czym się różnią te pompy i jak ustawić kąt wtrysku. Jaka wartość...
Odświeżam temat! Mam seata ince 1.9 SDI kod silnika :AEY miałem nieprzyjemny incydent że zatarła się rolka napinająca pasek klinowy , napędzający pompę wody, wskutek czego rozwarstwił się pasek i część obudowy jak i paska trafiła do do rozrządu , wszystko wymieniłem rozrząd od nowa ustawiłem tak jak wyżej jest to opisane. Od kilku dni w silniku słychać...
Prostokątne z boku.
Witam . Nie chcę zakładać nowego tematu , ponieważ mój bardzo podobny . Mam T4 2.4D i dałem do mechanika ponieważ auto nierówno pracuje od razu po odpaleniu po dłuższym postoju . Wymienili świece , zregenerowali pompę wtryskową i niby ustawili kąt wtrysku , patrząc po wcześniejszych ustawieniach pompy wizualnie to dużo wyprzedzili kąt wtrysku . Objawy:...
Ta pompa ma kąt wtrysku ma ustawiony na stole i tylko ją blokujesz. Masz najpewniej za mocno napiętą linkę gazu, musisz mieć na niej minimalny luz.
Ustawienie kąta wtrysku przy tym silniku robi się za pomocą czujnika zegarowego. Wartość 0,50mm.
Czy ustawienie kąta wtrysku na pompie musi być powiązane z ustawieniem dawki paliwa w silkniku ACV ,żeby dobrze palił na zimno i ciepło ?.obecnie mam ustawioną ubogą dawke i na ciepłym trochę dlużej muszę kręcić zanim zapali ,na zimno pali idealnie .jaką dawke należy ustawić ?
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
Pawel2255 Myślę, że z tą regulacją komputerową troszkę przesadziłeś. W swojej 70 już 2 razy robiłem rozrząd i ustawiłem kąt wtrysku idealnie bez kompa. Przy źle ustawionym kącie zapala się lampka od silnika. 2500TDI to motor starej generacji więc nie trzeba cudów żeby go ustawić Co innego D5. Pozdrawiam.
Cześć, ,jaki powinienem ustawić kąt wtrysku dla silnika B20DTH? Czy ktoś może podzielić się danymi? Pozdrawiam O jakie ustawienie chodzi ??
Witam Panowie jak ustawić kąt wtrysku w t 25 znaki na kole nie pokrywaja sie z ruchem tłoka jak przekręce na t1 to na zaworach widać koniec suwu spręzania 2 cylindra ? W instrukcji pisze inaczej co jest nie tak ktoś pomoze ?
To co napisałem to jest właśnie tzw. ustawianie zapłonu. W silnikach diesla nazywa się to ustawienie kąta wtrysku. Jeżeli widać np po zabrudzeniu na silniku jak ta pompa wcześniej stała to ustaw ją w te same miejsce i powinno być ok.
zrób tak 01 04 04 sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku. poz 2 porządany poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku
Ok niech Ci będzie. Poszukaj na internecie książki pt. "Podręcznik traktorzysty" tam masz podany wykres faz rozrządu. Ale szybciej było by znaleźć oryginalne znaki na kołach zębatych. Na pewno różnią się one od tych co są nacinane podczas rozbiórki. Na kole pośrednim masz do znalezienia jedna kropkę którą ustawiasz na koło wału korbowego, a później...
Najlepiej użyj do tego lampy stroboskopowej.
Sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Myślę ,że jest za późny,wraz ze wzrostem temperatury zmienia się kąt na wcześniejszy i dla tego przestaje dymić.
Bardzo prosto. Podłączasz pod kompa i ustawiasz dawkę paliwa przestawiając nastawnik na odpowiednią. Ustawienie kąta wtrysku: wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy W momencie kiedy znak na kole zamachowym zgadza się ze znakiem na obudowie. Wskazówka musi wychylić się jakieś 2mm cofasz wał tak żeby znaleźć punkt zerowy w pompie. Kręcisz normalnie...
Witam ustawiłem kąt wtrysku i jest ok
Nie kąt wtrysków tylko ustawienie kąta wtrysku na pompie wtryskowej.
Ustawienie kąta wtrysku np . Ale jak sam mówiłeś było pełno syfu i podwieszony wtryskiwacz . Pytanie czy pompa wtryskowa jest w porządku wewnętrznie . Skoro ciągle jest syf w paliwie .
Proponował bym sprawdzić ustawienie kąta wtrysku,jeśli jest dobrze to zamontować zwykłą pompę mechaniczną na linkę.
Sprawdziłeś ustawienie kąta wtrysku ?
Dziękuję kolegom za zainteresowanie tematem i rozwiązanie problemu. Ustawimy kąt wtrysku na 4,5 stopnia tak jak książka pisze i myślę, że będzie ok. Pozdrawiam. Grzegorz.
Sprawdz ustawienie kąta wtrysku i ciśnienia spreżania na cylindrach.
Te fasolki ustawia się na stole probierczym. Jeżeli ktoś ro rozkręcił, to na stół lub ustawianie na lampę. Czyli zostaje tylko wizyta samochodem w specjalistycznym warsztacie albo jak specjalista przywiezie narzędzia do warsztatu żeby ustawić wszystko co do setnej, albo ustawienie na słuch? A mam jeszcze pytanie co w tej pompie zmienia kąt wtrysku...
Witam, linka ta odpowiada na przestawienie kąta wtrysku, a nie za podniesienie dawki paliwa. Powinna się luzować w miarę nagrzewania silnika odpowiada za to termoelement. Podejrzewam, że ktoś grzebał przy rozrządzie i źle lub wcale nie ustawił kąta wtrysku. Pozdrawiam.
Wystarczy ustawią kąt wtrysku,jakie zapowietrzanie?
po wymianie rozrządu ustawcie kąt wtrysku
Ustawienie kąta wtrysku na pompie lub zużycie tłokorozdzielacza pompy wtryskowej.
Nie sugeruję że winne świece ale jak są w pełni sprawne to znacznie pomagają. Bardziej wygląda to na słabą kompresję czy problem z wtryskiem paliwa. Skoro wtryski były zrobione, pompa także to do sprawdzenia ustawienie kąta wtrysku.
Uszczelnienie pompy było związane z jej demontażem? Może źle ustawili kąt wtrysku (tłumaczyło by to problemy z uruchomieniem i zwiększone spalanie).
Ja miałem podobną sytuację, ustawiłem kąt wtrysku i po przejechaniu 3tys ucichło.
Poszło na pw.
Aż się dziwię ze nikt nie napisał odnośnie sprawdzenia rozrzadu oraz ustawienie kąta wtrysku. W tych silnikach to podstawa.
Witam. Usterek może być kilka, ale moim zdaniem to może być wina pompy wtryskowej. Biały dym to objawy za wczesnego wtrysku paliwa, musiał mocno przestawić się kąt wtrysku paliwa. Sprawdź ustawienie kąta wtrysku paliwa. Mogło też stać się coś z wtryskami paliwa, nie wiem jak jest w Twoim golfie, może jakiś jest sterownik co steruje pracą wtryskiwaczy....
Świece żarowe osobiście sprawdziłem- są w porządku Jaka metodą sprawdziłeś że są porządku, podałeś zasilanie na świece? ustawienie kąta wtrysku Kolega pisał że ustawił
A czy możliwe jest by przy wymianie rozrządu mechanik źle ustawił kąt wtrysku i przez to wybija blad B0149? Wczoraj przejechałem z asekuracją ponad 20 km, bardzo ładnie zapalił i jechał bez zarzutu a błąd wybija nadal... Mam małą nadzieję, że ewentualna korekcja kąta wtrysku rozwiąże moje problemy. Jak uważacie po swoich doświadczeniach, jest możliwa...
Czekałem, czekałem i się nie doczekałem żadnej podpowiedzi podobnie jak autor postu. linka od sterowania kątem wtrysku na pompie. , Nigdy nie było czegoś takiego, nie można sterować kątem wyprzedzenia wtrysku przy pomocy linki ( ja tego nie widziałem). To o co pytasz to z pewnością sterowanie dawką paliwa bez względu na to jak mocno w podłogę masz wciśnięty...
Podjedź do mechanika na komputer i ustawcie kąt wtrysku i dawke.
Wielkie dzięki szanowny kolego z pięknego miasta jakie jest miasto Lubaczów za pomoc Vag-com311,dzisiaj wszystko poszło super, ustawiłem kąt wtrysku 48-52,po wpięciu się vagiem miałem ok,33-38kąt wtrysku,dodam że na nowym pasku przejechałem już ok,1000km.i trzeba było zmienić zapłon,jeszcze raz wielkie DZIęki! Leszek
Ustawienie kąta wyprzedzania wtrysku na pompie jeszcze pozostaje.
Ustawienie kąta wtrysku -to rozwiąże problem.Filtr paliwa zmieniony oczywiście i paliwo ok.
Na pompie koło łańcuchowe jest podwójne, w autodacie masz instrukcje, potem korekta faz rozrządu i "włala"
To tak jak koledzy podpowiadają Pada elektronika pompy lub mechanika . sprawdź parametry i ustawienie kąta wtrysku
A sprawdziłeś chociaż jak był ustawiony wałek rozrządu? Czym ustawiłeś kąt wtrysku? Bo to że przestawiłeś sobie koło na czuja to nie wróży nic dobrego.
Witam, mam do was pytanie. Padła pompa w moim mondku, nabyłem po regeneracji z serwisu autoryzowanego. Oczywiście wymiana wiązała się z zablokowaniem i rozpięciem rozrządu. Ustawiłem wszystko na znaki jak Auto-Data przykazała. Po założeniu pompy której koło napędowe zgrałem również ze znakiem a następnie założyłem koło zębate złożyłem ten upierdliwy...
Pompa po regeneracji + nowe końcówki wtryskiwaczy , ustawione w hydro diesel . Po zamontowaniu ciągnik nie odpala . Pokazuje się tylko biały dymek. Jakie są sposoby na ustawienie kąta wtrysku w tym ciągniku ?
Ustawienie kąta wtrysku - do sprawdzenia (ale to zależy jaką masz pompę wtryskową) Pompa może być już "podjechana" Do sprawdzenia końcówki wtrysków - prawdopodobnie leją...
Witam Dzwoniłem do ASO aby umówić się na podłączenie pod komputer i prawdopodobne ustawienie kąta wtrysku i usłyszałem, że nie ustawią mi kąta, bo nie ma takiej możliwości w moim aucie i tylko odczytają błędy. Przyznam, że zgłupiałem:?:
Poprawne ustawienie pompy wtryskowej (kąt wtrysku).
Jak w temacie. Jak ustawić kąt wtrusku w seacie 1,9 AAZ. Czy prawidłowe ustawienie rozrządu jest zarazem ustawianiem kąta?
Nie dość czysto było. No chyba kupię nową tę chłodnicę i spróbuję zrobić wtryski i pompę i dam do kogoś, żeby ktoś ustawił dobrze kąt wtrysku. Tylko jak dalej będę się grzał, co dalej? Byłem przekonany, że remont załatwi sprawę. Mam 2 takiego zetora 3 razy tyle ma mth I nic się mu nie dzieje z tym wiecznie problem
A czy kolega sprawdzał dynamiczne ustawienie kąta wtrysku ?? Potrzebny jest do tego VAG i odrobina wiedzy na temat diagnozy elektronicznej silnika. Pozdr Repa
nie nie wyjmowałem .Auto nie odpalało na zimnym i podejzewałem że to lekko przestawiony kąt, bede musiał zajrzeć do rozrządu . myślałem że regulacja na fasolkach pomoże ale dupa. Jak zapłon maksymalnie przyśpiesze(na fasolkach) to odpala,ale dymi na siwo/niebieskawo tak jakby jeszcze trzeba było go przyśpieszyć .I teraz się zastanawiam czy może ktoś...
Silnik S359, specjalnie potężny to on nie był w tym zastosowaniu. Do sprawdzenia ustawienie kąta wtrysku, oraz same wtryskiwacze. Dawki proponuję nie ruszać, żeby nie było nieprzyjemnego zdziwienia. Tam jest dość duże wyprzedzenie początku tłoczenia - 18,5° przed GMP, ciśnienie otwarcia wtryskiwacza 220kPa. Do sprawdzenia potrzebna kapilara, albo jak...
Silnik ma odpalać przy ustawieniu pompy na blokady , jeżeli w czasie pracy kąt rzeczywisty nie pokrywa się z wymaganym to może to być wina pąpy , elektrozaworu sterującego kątem lub inna przyczyna - błędy , parametry . Ustawiłeś kąt wtrysku na gorącym silniku co nie musi się zgadzać z kątem do rozruchu .
możesz rozwinąć?
ustawienie wtrysku passat ustawienie wtrysku ustawienie wtrysku volvo
excel makro syntax error parametr maszynowy mapowanie portu drukarki
philips az1060 schemat philips az1060 schemat
Czarne poziome linie na wydruku Brother HL-2300 co 26 lub 94 mm Za mało wody w pralce Amica WAS610ELT - przyczyny