Witam ustawić się nie da bo są luzy ustawiane hydrauliczne .....więc z tego co piszesz to klawiatura do wymiany.
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
witajcie ,kolego jeżeli będziesz ustawiał zawór ręcznie to może mieć sens ,tym bardziej że ogarniasz to zagadnienie w dobrym stopniu. pozdrawiam.
Witam proponuje: 1.Sprawdzić czy jest iskra jeżeli tak to ustawić ponownie zawory i sprawdzić kompresje(spróbuj odpalić z ssaniem) 2.Na ile ustawiasz zawory?
To ustaw prawidłowe luzy zaworowe, przy okazji popatrz na położenie palca rozdzielacza przy tej czynności i zanotuj je. Chodzi o to, ze gdy ustawiasz zawory na 1 cylindrze, na 4 jest mijanka, to palec rozdzielacza ma być skierowany w tym momencie na wyjście na świecę 1 cylindra
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
'Mijanka' na zaworach plus jeden pełny obrót wału i ustawiasz...
Kolego ja u siebie poldku jak zaczoł klepać zaworek ustawiałem na zimnym silniku . Mianowicie blokowałem ruch zaworu i obracając silnik kluczem do momentu aż zatrzyma się wał rób z wyczuciem i stopniowo żeby pozbyć się oleju z regulatora . Potem obróciłem wał o pół obrotu z powrotem i ustawiałem zawór na zero luzu .Po tym zabiegu nastała cisza zero...
Coś słabo łapiesz kolego. Ustawiasz zawór w dowolnym miejscu, ale strzałka musi wskazywać kierunek przepływu wody: jeżeli na zasilaniu, to w górę, jeżeli na powrocie to w dół. to tak w skrócie. Zatem jeżeli ci wygodniej, to zamontuj na powrocie i strzałką w dół Dodano po 55 I poproś kumatego instalatora do oceny swojej twórczości
Nie ma żadnej regulacji, wsadza się cienki pilniczek iglaczek prostokątny między trzonek zaworu a popychacz (pod tą pokrywką od odmy) i piłuje, wyjmuje, mierzy luz, znów piłuje, mierzy luz i tak aż jest dobrze. Potem drugi zawór. Ja ustawiam jeden zawór gdy drugi jest całkowicie naciśnięty, a potem ten drugi gdy pierwszy jest naciśnięty, wtedy jest...
Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Żadna mijanka. Są znaki na kole zamachowym i według znaków ustawiasz zawory zgodnie z kolejnością 153624
Witam, Nie będę polemizował z ideałami kolegi Dariusza ma prawo pisać co tylko wie i jest w stanie wymyślić. Powodzenia. Pytałeś czy podłogówka zdąży się nagrzać bo jak zauważyłeś jest ona na łasce grzejników i tylko z nimi może się ładować ciepłem w bryłę betonu. Pisałem o zbalansowaniu mocy i do tego masz ręcznie ustawiany zawór termostatyczny na...
Witam, pytanie. Na ile ustawiać zawory ssący i wydechowy? Passat b4 1,8 benzyna.
Ok dzięki. Jutro będę ustawiał zawory to dam znać jak wyszło.
Nie twierdzę że źle napisał tylko o to że nie ma pewności na ile stopni jest ustawiony wtrysk. Bo mogło być robione coś i teraz ustawia zawory a pompą zajmie się później ale to tylko przykład. Nie ma pewności ile stopni jest ustawione
Wałek rozrządu kręci się 2x wolniej niż wał korbowy. Przy jednym GMP (T) masz mijanke zaworów, przy drugim suw pracy (oba zamknięte) i w tej pozycji ustawiasz luzy
A takie buty, robisz po taniości silnik rajdowy ;) trzeba było od razu tak pisać, to że były ustawiane zawory nie znaczy że są ustawione dobrze, powinno się to zrobić na rozgrzanym silniku często w maluchu był z tym problem, objawiało się to nierówną pracą na wolnych obrotach i gaśnięciem na ciepłym silniku. Ale jak pisałem najprawdopodobniej problem...
dakładnie na tyle stopni ja ustawiam zawór ssacy i pompo wtrysk razem w volvie na wału przed trybem są wybite oznaczenia sama cyfra to ustawiasz zawór ssacy i wtrysk a cyfra z literą V to wydech
Wersja dla Ikea nie ma mechanizmu PowerClean i czwartej dyszy myjącej. Zmniejsza to zużycie energii, ale zmusza do wydłużenia cyklu w celu utrzymania skuteczności mycia. Tak. Paradoksalnie zmywarki z dyszą PowerClean są droższe w zakupie (w stosunku do analogicznej - bazowej wersji urządzenia). Działa to mniej więcej tak, że sterownik ustawia zawór...
roberto7727 dzisiaj składałem jedną hs-17 , to znaczy wyczysciłem na igłe , założyłem nowe panewki bo miałem i już nie zdążałem ale zacząłem ustawiać zawory listwowe. Do tej mojej hs-21 chyba będe musiał załatwić głowice od hs-31 i wymienić panewki , podpiąć poprzez sprzęgło i powinno być ok. Na razie zobaczymy ale może ta hs-17 posłuży chwile , znajdę...
Ale ludzie kolega sie pyta nie jak sie ustawia zawory tylko co to jest a2 i e2. Z tego co widziałem w tym aucie liczy sie tłoki od prawej.
dysze gaźnika były zmieniane i ustawiane zawory
Dziękuję Ci kolego ślicznie, dzięki twoim radom odnalazłem workshop, wrzucę dla potomnych, potwierdzam że to silnik "DOJCA" :) W sumie 1 raz będę ustawiał zawory kątomierzem, ale wydaje się to prostsze niż szczelinomieżem, dzisiaj wtryski wyciągnięte poleciały do sprawdzenia to teraz na spokojnie luzy ustawie.
Na kotle pod d35 sprawdzamy czy kocioł słucha naszych poleceń i ustawia zawór 3d zgodnie z oczekiwaniami czyli 0 lub 1. Tutaj nie ustawiamy tylko sprawdzamy. Ustawianie jest pod d70 i do pracy normalnej powinno być 0.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Jak w pytaniu - w jakiej kolejności ustawia się zawory w Ursusie MF255?
Witam, może ktoś wie i pomoże jak ustawić rozrząd Suzuki Burgman an 400 2004r i jak ustawiamy zawory. Z góry dzięki.
Dane, które podałem są dla konkretnego silnika o numerze podanym przez Ciebie. Jeżeli uważasz, że te które ustawiłeś są dobre to Twoja sprawa. W silnikach górnozaworowych ustawia się oba zawory jednakowo i luzy są mniejsze niż w dolnozaworowych.
Opisz po kolei ten mały remont, co było robione i jak, jak docierany, ustawiane zawory- możliwe podparcie zaworów. Po co był ten mały remont?.
4T;) nie wiem czy jest sens ustawiać zawory, gdyż pali na kopa.. to się stało nagle w czasie jazdy..
podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Zawory są ustawiane książkowo, tylko materiał jest chiński i szybko następuje skasowanie tego luzu z powodu zużycia zespołu zawór-gniazdo. W tych silnikach trzeba niestety często kontrolować luzy zaworowe.
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Czyli tuning. A zawory źle ustawiane. Kolega pomija jedną czynność przy ustawieniu.
0.10 mm to wg. mnie za dużo. Jak ja w serwisie ustawiam zawory na zimno 0.05mm to zawsze zaczynają klepać na ciepłym silniku. Luzy zwiększają się na ciepłym silniku. Na 0.10 mm luzu by klepały nie do zniesienia. Ogólnie mam wrażenie że w nowych silnikach ustawiają nieco mniej niż 0.05mm, wtedy silniki pracują tak że ich nie słychać.
Bardzo dziękuje jesteś WIELKI tego szukałem chmm tylko nie mogę tam znaleźć wartości na ile ustawiać zawory
A to tam ciśnienia na wspomaganiu nie ustawia zawór na orbitrolu? Te 30 bar to mało coś. Mierzyłeś w skrajnym położeniu na zablokowanym siłowniku?
Czy czytałeś ten temat i pobrałeś z niego instrukcję zaworu spustowego? [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... spustowy
Co za bzdury... nigdy się tak zaworów nie ustawia. Zawór wydechowy i ssący ustawiasz jednocześnie, koło magnesowe na "T", wałek rozrządu krzywkami w przeciwną stronę popychaczy i już. Taka regulacja zapewni prawidłowe ustawienie luzów, gdy tłok i zawory są w położeniu największego ciśnienia w czasie normalnej pracy silnika...
Dziekuje za odpowiedż poszukuje jeszcze kolejność zapłonu i w którym momencie na którym cylindrze ustawia sie zawory a na którym pompowtryskiwacze
W butli tlenowej ciśnienie jest 100-150 bar dlatego wymaga reduktora . Ten palnik przykręca się bezpośrednio do butli z gazem . Przy palniku jest zawór którym ustawiasz sobie płomień "dyżurny" a dzwignia daje "pełny ogień" ;-)
ustawialiśmy zawory więc to nie powinno być przyczyną
No uchylenie zaworu czujnikiem zegarowym idzie zmierzyć. W suwie sprężania ma delikatnie uchylić zawór dolotowy. Zdejmujesz pokrywę zaworow ustawiasz czujnik zegarowy na zaworze dolotowym tak by mierzyć jego otwarcie. Po zamknięciu ma go lekko uchylać gdzieś w polowie suwu sprężania.
W dwu, cztero i sześciocylindrowcach ustawiasz zawory na tłoku który chodzi równocześnie z tym co ma mijankę bo na nim wtedy wtrysk paliwa. W trzycylindrowym laik powinien sobie obrócić wałem o pełny obrót gdy znajdzie mijankę cylindra i ustawić na nim zawory. Zasada dalej ta sama. Według instrukcji szybciej ale trzeba ją rozumieć a z tym coś nie za...
a kto ustawiał zawory? Ty ? Pewny jestes ustawienia ?
Napisz co konkretnie chciałbyś wiedzieć. Nie ma żadnego punktu BMP. Jest GMP-górny martwy punkt, czyli położenie tłoka całkowicie w górze (tak to nazwę), oraz DMP-dolny martwy punkt, czyli położenie tłoka na dole. Co do metody ustawiania to obracasz wałem aby tłok pierwszego cylindra znalazł się w GMP (koniec suwu sprężania), wtedy obydwa zawory masz...
Mam pytanie co do zasady działania sterownika Euroster 2006. Kociol ACV 18 Aktualnie gdy zadana temperatura zostanie osiągnięta, sterownik wyłącza grzanie C.O, oczywiście pozostawiając aktywne działanie CWU. Zastanawia mnie tylko fakt, że gdy sterownik wyłączy C.O to komputer z kotła daje impuls na siłownik od zaworu sterujacego który obieg ma byc grzany...
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
Siemka, robię uszczelnianie silnika i naprawę głowicy silnika 12l 500 KM potrzebował bym wszystkich danych dokręcania rozrządu i głowicy i jak ustawiać zawory, z góry dzięki, pozdro.
Może to sposób jaskiniowców ale zanim kupiłem szczelinomierz ustawiałem zawory na żyletkę i też było ok
U mnie od źle ustawionych zaworów praktycznie nie da się ustawić wolnych obrotów +problemy z zapalaniem, gorsze osiągi. Przebieg masz bardzo duży. Zawory sprawdzam(ustawiam) co kilka tysięcy.
Ale GMP pierwszego cylindra miedzy suwem sprężania, a pracy. C360 jest bardzo proste do ustawienia. Masz znak OT na kole zamachowym ustawiasz do znaku na obudowie skrzyni. Ustawiasz zawory na pierwszym lub ostatnim dodatkowo po jednym zaworze na 2 i 3 przekrecasz wał o jeden obrót i ustawiasz na pozostałych cylidrach. Dosłownie chwila roboty z piwem...
A co się dzieje że chcesz zawory regulować? Zmierz sprężanie a zawory to bym ustawiał standardowo. Zawór wydechowy 0,20 mm Zawór ssący 0,15 mm
A ja zapytam czy i kiedy ostatnio ustawiałeś zawory w silniku.
Kolejność to 1342. Przeleć ustawienie jeszcze raz. Jak ustawiałeś zawory gdy tłok był na dole lub miał mijankę to ma prawo buczeć.
Jeszcze jedno pytanko, jak się ustawia zawory bo czytałem wiele na forum i były różne odpowiedzi jedni pisali że się nie ustawia bo są hydrauliczne a drudzy znowu że się ustawia bo przecież jest regulacja ale najpierw trzeba wicisnąc olej z tych hydraulicznych regulatorów tak więc sam nie wiem .
Jak te luzy ustawiać Tzn jak przystąpić do ustawiania. Górny zawór to wydechowy, a Dolny to paliwowy? Oraz jak to ustawić do ustawiania ? Po położeniu tłoka? Proszę o wskazówki..
Witam. Zawór ssący ustawiamy na dość ścisłe 0.05mm-0.06mm, natomiast wydechowy na te same wartości ale luźniej. Zawór wydechowy musi być luźniejszy, aby nie strzelał z wydechu.
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Zawory ustawia się 5 mm za górnym położeniem zapłonowym. Luzy 0,15 na ssącym, 0,20 na wydechu. Jak masz ochotę się pogrzebać to możesz rozebrać silnik, jak zlokalizujesz odprężnik, to możesz to polepić, delikatnie napawać tigiem, ale to lepienie które może za jakiś czas się zemścić. Nowy wałek to koszt od 250 zł. Zależy jaka marża w jakim serwisie....
A jak się w tym silniku ustawia zawory?? Żart oczywiście:D Może lepiej podłączyć pod Tech-a i zobaczyć czy nie przypadkiem jakiś czujniczek np temperatury....
miałem takie auto. powiedz czy nie były u ciebie czasem ostatnim ustawiane zawory? zjawisko takie występuje gdy brak jest luzów na zaworach.
nie nie są Prosze mi powiedzieć kiedy sie ustawia zawory to literka T musi być ustawiona i wtedy zawory ssący i wydechowy w jakiej muszą być pozycji żeby je regulować?
Niestety panewki też nie ;//. Ustawiałem ponownie zawory (mechanik ustawiał). Nie wiem czy nie może to być tłok lub pierścień.
Raczej na pewno są gdyż i ASO i potem mechanik ustawiał zawory wiec napewno by coś dostrzegli.Przebieg tylko 200tyś.I jest to accord 2000r.2.0 147km
Witam! Ustawiamy zawory w P4. 0,30. S i W kolejność 1-4-3-2 ( zimny silnik ) Strona 51 Pdf. Pozdrawiam.
a na ile ustawiasz zawory robilem juz kilka boatianow i wiem ze najcześciej wlaśnie zawory sa przyczyna nie palenia. Mówisz ze świeca raz jest mokra raz nie spróbuj może zapalic go np na plaku.
Sluchaj, a zawory masz ok? Ludzie to tak podchodzą nowocześnie do tych renówek, a tam się ustawia zawory. Druga sprawa to taki efekt może ci robić knocksensor, odepnij go na próbę.
Kolektorowi w stanie stagnacji nic się nie dzieje (co najwyżej glikol może stracić swoje parametry). http://www.youtube.com/watch?v=MeyyBvhSI... Jeśli ktoś już się boi że może przegrzać wodę to zawsze można wpiąć w obwód glikolu jakiś mały grzejnik i jeśli wyjeżdżamy na wakacje to ustawiamy tak zawory żeby glikol przechodził przez ten grzejnik wytracając...
Wiem że to drastyczne itd ale ale ja w tych dziadostwach ustawiam zawory na 0,30 i 0,40mm. Po wielu próbach doszedłem że taki luz jest najoptymalniejszy. Pozdrawiam
Blokady są na wałki rozrządu by nie obróciły się jak łańcuch zdejmiesz bo inaczej będziesz to wieki ustawiał a i przy okazji zawory skrzywisz . Napinacz zakładasz zamknięty , składasz wszystko i łańcuch . Na koniec naciskasz napinacz i się otwiera i wstępnie napina łańcuch . I tyle .
jaki to silnik jeżeli masz ustawiane zawory to mogą być podparte jeżeli silnik jest sterowany elektronicznie to winny może być czujnik położenia wału korbowego ale wtedy miałby tendencje do gaśnięcia
Wał zdemontowałem i jest wyprostowany. Złożyłem całość, koło na wale i wałka rozrządu ustawiłem zgodnie ze znakami. Czy trzeba jeszcze ustawiać zawory i jak ustawić zapłon, koło magnesowe na wale?
Luz, w prowadnicach zaworów, można sprawdzić w prosty sposób (bez pomiarów). Po odkręceniu głowicy, ustawiamy zawór w pozycji otwartej i sprawdzamy czy ma luz na boki. Prowadnice, w tych silnikach są częścią wymienną. Zaworek odmy masz dobrze założony? Wyjmij sprężynkę, którą tam włożyłeś. http://obrazki.elektroda.net/93_12738275...
Silnik SDI mógł przeżyć awarię. Tylko teraz należy zachować rozwagę, aby nie pomóc. Czyli rozrusznik używamy, kiedy jesteśmy pewni sukcesu. Lecz tam ustawiamy zawory i pompę.
Zawory ustawiał mi mechanik,a głowice są nowe ,kompletne były kupione.
Witam, Samochód Volvo s60 2.0T 180 KM 2002 rok Mam prośbę do kogoś kto wie jak wyregulować zawory w s60 :?: Przeszukałem całego neta i nic nie znalazłem, czy naprawdę nikt nie naprawia tych samochodów samemu tylko oddają do ASO lub mechaników :?: Chodzi mi konkretnie jaka jest zasada ustawiania oraz jak ustawia się zawory na wałku zmiennych faz rozrządu...
Ja jeszcze dodam, że silnik powinien być zimny, a zawór ssący na 0,45 mm.
Tak samo jak każdy silnik 12 litrowy HPI Scanii. Na forum było kilkakrotnie. Ss 0,45mm wyd 0,7mm na kole masz stopnie 120, 240, tdc down(360 i 720), 480, 600 co odpowiada pracy silnika 153624 i kręcąc kolejno ustawiasz zawory. Zaczynasz od TDC DOWN w dolnym okienku mijanka na 6 regulacja na 1 mijanka na 2 regułacja na 5 itd jak w Jelczu na praktykach...
Jeżeli włączenie elektromagnesu przesuwa ustawia zawór stabilnie (tj. po zaniku prądu zawór pozostaje w ustawionej pozycji) to wystarczy połączyć przyciski z elektromagnesami. Jeżeli to jest niestabilne położenie to konieczne były by elementy z możliwością samopodtrzymania (np. przekaźnik z dodatkowymi stykami)
No i wszystko dziś ustawiam zawory na 0,05 ssący i 0,10 wydech. Z gaźnikiem też zawalcze jak będzie mi sie chciało bo najwięcej roboty jest ze ściągnięciem plastików :/ Czy powodem zbyt dużej ilości paliwa w komorze pływakowej może być, że zimny po odpaleniu nierówno chodzi, przebiera i czasami ciężko zapalic ?
Luz zaworów był ustawiany? Oba zawory 0.15 mm. Rozrząd jest ustawiony prawidłowo? Powinien być odprężnik na wałku rozrządu.
To że u mnie był problem z przewodem stacyjki to nie oznacza że u ciebie akurat to musi być ten sam przewód :) . Bo może być inny przepalony... A tak wgl, to luzy zaworowe ustawiałeś? Może masz za małe i zawór ci się podpiera jak się nagrzeje.
w zasadzie jeśli odetniesz kocioł od instalacji to reszty nie musisz zamykać. Zakładam, że zawór spustowy masz w części instalacji, która należy do kotła i ten zawór spustowy będzie odcięty od reszty instalacji. - spuszczasz wodę z kotła i zostawiasz zawór spustowy otwarty - sprawdzasz i ustawiasz ciśnienie w naczyniu, upewnij się, że zawór trzyma powietrze...
W tym silniku nie można się pomylić, iskra jest przy każdym obrocie wału. Magnes, zawsze będzie w tym samym miejscu, względem cewki. Ustawiasz zawór, tak aby widoczny był największy luz, mierzysz, korygujesz i powinno być OK.
Witam mam taki problem jak w temacie ze swoim rex'em rs450. Jak jest zimny i ciepły to normalnie wykręca się na wysokie obroty. Regulowałem i czyściłem gaźnik ustawiałem zawory i dalej to samo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
mniemam ze to wlasnie o tym kapturku piszą w instrukcji kapturek to ten odpowietrznik ale sam kapturek to za mało, jest on częścią większego elementu, który za pewne jest demontowalny (ale to tylko moje przypuszczenia) i go trzeba by w całości przeczyścić. Widać, że nie masz bladego pojęcia o odpowietrzniku, więc raczej wiele z tego nie wyjdzie. Co...
Rozrząd jest na łańcuszku a na magnecie też są litery T i F zawory były ustawiane na literce T
Piszesz, że lepiej sie znasz, a wcześniej pytasz, w którym położeniu się ustawia zawory... Więc zweryfikuj swoją wiedzę! Chyba po to producent silnika przewidział jakieś ustawienia, by takie stosować, bo wtedy silnik osiągnie optimum swojej pracy. Też dziwne pytanie... Jak mierzyłeś kompresję? Bo twierdzisz, że "sprężanie bardzo dobre". Jak to oceniłeś?...
Wie ktoś może, jak ustawia się zawory w Scanii 124 L 420 rok 2001???
Zawór mógł się również zatkać przy przy małym prześwicie ustawianym pokrętłem kryzy.
-czy zawór ATM np Afriso w zakresie temperatury 20-45 stopni poradzi sobie normalnie z pomieszaniem na np 30 stopni w momencie gdy będzie do niego dochodzić woda o temperaturze 65 z kotła i oczywiście powrót z podlogowki ? Poradzi sobie, ale będzie to stałą nastawa i brak ochrony kotła. Stałą nastawa to goraco jak na zewnątrz jest ciepło, a zimno jak...
Ustawiasz tak samo jak 126p ,zidentyfikuj parę tłoków poruszającą się razem w jednym zawory się mijają ustawiasz w drugim i tak wszystkie po kolei . Gdy ustawiam zawory w takich silnikach w ogóle nie patrze na wał korbowy a obserwuje prace zaworów w cylindrach pracujących w parach , dla mnie silnik może mieć i 100 cylindrów bez różnicy . Jak załapiesz...
Znak do ustawienia rozrządu? Nie wiem. Zawory ustawia się w górnym położeniu tłoka (lub jak serwis inaczej podaje od 1 do 5 mm za GMP ) w momencie zapłonu czyli oba zawory odprężone, i ustawia się luzy na obu zaworach, ssącym i wydechowym.
myślę że elektrinik bedzie w stanie to posprawdzać. działanie pokręteł raczej prawidłowe, CWU ustawiasz na dana temperature i zaczyna grzać biorąc dane z czujnika temperatury w zasobniku, a CO ustawiasz temperature, zawór trojdrożny sie przestawia ale piec sie nie odpala bo nie dostaje sygnału do odpalenia z termostatu w pomieszczeniu, nie widzi załączenia...
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
Witam. Ustaw magneto na znacznik "T" (na znaczniku "F" powinna być iskra). Wałek rozrządu (znacznik "T" po zdjęciu pokrywy zaworów) ma być tak ustawiony, aby duża dziurka była na środku, a 2 mniejsze muszą być równo z bokiem głowicy. https://obrazki.elektroda.pl/6951088900_... Odnośnie ustawienia zaworów - tu szkoły są różne, jedna...
Doktorr Ad3. co chciałeś kontrolować przy zaworach w zyteku. - trzeba je regulować. Dodam ze lubryfikator działa sprawdzone. Kumpel ma Toyote Corolle Vvti 1,4 po 160 tyś. przebiegu i na gazie 90 tyś chłopaki w serwisie wywalili oczy jak ustawiali zawory a obstawiali ze głowica do roboty.
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
zawory ustawianie ustawianie prowadnic ustawianie enkoder
zawora regulować aster klimatronik error philips
moduł poziomowania openbk timer
P1338 – Peugeot, Citroën, VAG, BMW, Chevrolet: znaczenie kodu, objawy, typowe usterki Casio FX-7400G instrukcja obsługi po polsku – gdzie znaleźć PDF, skan, tłumaczenie