Zawory ustawiasz na zimnym silniku. Ssące 0.09mm Wydechowe 0.14mm [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam ustawić się nie da bo są luzy ustawiane hydrauliczne .....więc z tego co piszesz to klawiatura do wymiany.
Zawory ustawia się 5 mm za górnym położeniem zapłonowym. Luzy 0,15 na ssącym, 0,20 na wydechu. Jak masz ochotę się pogrzebać to możesz rozebrać silnik, jak zlokalizujesz odprężnik, to możesz to polepić, delikatnie napawać tigiem, ale to lepienie które może za jakiś czas się zemścić. Nowy wałek to koszt od 250 zł. Zależy jaka marża w jakim serwisie....
Nie ma żadnej regulacji, wsadza się cienki pilniczek iglaczek prostokątny między trzonek zaworu a popychacz (pod tą pokrywką od odmy) i piłuje, wyjmuje, mierzy luz, znów piłuje, mierzy luz i tak aż jest dobrze. Potem drugi zawór. Ja ustawiam jeden zawór gdy drugi jest całkowicie naciśnięty, a potem ten drugi gdy pierwszy jest naciśnięty, wtedy jest...
Witam. Ustaw magneto na znacznik "T" (na znaczniku "F" powinna być iskra). Wałek rozrządu (znacznik "T" po zdjęciu pokrywy zaworów) ma być tak ustawiony, aby duża dziurka była na środku, a 2 mniejsze muszą być równo z bokiem głowicy. https://obrazki.elektroda.pl/6951088900_... Odnośnie ustawienia zaworów - tu szkoły są różne, jedna...
podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Zawory są ustawiane książkowo, tylko materiał jest chiński i szybko następuje skasowanie tego luzu z powodu zużycia zespołu zawór-gniazdo. W tych silnikach trzeba niestety często kontrolować luzy zaworowe.
W butli tlenowej ciśnienie jest 100-150 bar dlatego wymaga reduktora . Ten palnik przykręca się bezpośrednio do butli z gazem . Przy palniku jest zawór którym ustawiasz sobie płomień "dyżurny" a dzwignia daje "pełny ogień" ;-)
'Mijanka' na zaworach plus jeden pełny obrót wału i ustawiasz...
Zawory ustawia się bardzo prosto.Wypalone nie będą skoro na zimnym ciśnienie masz dobre. Rozgrzej,postaw na lekkiej górce na biegu,zgaś i puść hebel. Od razu będziesz czuł czy wszystkie cylindry trzymają ciśnienie po równo kiedy będzie się staczał.
Witam proponuje: 1.Sprawdzić czy jest iskra jeżeli tak to ustawić ponownie zawory i sprawdzić kompresje(spróbuj odpalić z ssaniem) 2.Na ile ustawiasz zawory?
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
Czy czytałeś ten temat i pobrałeś z niego instrukcję zaworu spustowego? [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... spustowy
Zrób porządną diagnozę, poza tym kiedyś ostatnio ustawiał zawory? Bo tam się reguluje.
U mnie od źle ustawionych zaworów praktycznie nie da się ustawić wolnych obrotów +problemy z zapalaniem, gorsze osiągi. Przebieg masz bardzo duży. Zawory sprawdzam(ustawiam) co kilka tysięcy.
Czyli tuning. A zawory źle ustawiane. Kolega pomija jedną czynność przy ustawieniu.
witajcie ,kolego jeżeli będziesz ustawiał zawór ręcznie to może mieć sens ,tym bardziej że ogarniasz to zagadnienie w dobrym stopniu. pozdrawiam.
Zawory ustawiał mi mechanik,a głowice są nowe ,kompletne były kupione.
tak wszystkie wężyki są drożne. Czy zawór ceramiczny może się źle ustawić ale to dziwne bo kawę leje prawidłowo. Zawór ceramiczny czysciutki a tylko on przestawia płytki na gorącą wodę? Zawór ustawia się tak że leci wężykiem do tacki. Tak jest przy czyszczeniu systemu mlecznego. Jak są połączone wężyki na tym rozdzielaczu u góry. Czy z zaworu ceramicznego...
Witam. Zawór ssący ustawiamy na dość ścisłe 0.05mm-0.06mm, natomiast wydechowy na te same wartości ale luźniej. Zawór wydechowy musi być luźniejszy, aby nie strzelał z wydechu.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Rozrząd jest na łańcuszku a na magnecie też są litery T i F zawory były ustawiane na literce T
Witam a czy mogę jeszcze prosić o dopisanie które zawory ustawiać w którym momencie?
Ja to zawory ustawiałem tak. Tłok musi być na samej górze w martwym punkcie przy zamkniętych zaworach w czasie suwu pracy noi póżniej bierzemy szczelinomierz i wybieramy odpowiednią grubość i podkręciłem śrubokrętem i kluczem później dokręciłem , a później robimy to samo z resztoma tłokami:
Witam Mieszkam na 10. piętrze w bloku i mam cały czas zapowietrzone kaloryfery, każdego dnia mogę śmiało odpowietrzać. Odpowietrzam zasilanie, potem powrót. Odkręcam wszystkie zawory, ustawiam głowice na 5 i zaczyna grzać, ale jak już obniżę na 3, to się wychładza. Zamontowałem nawet automat, ale grzejnik jest dalej zimny. Czy ta opcja z automatem to...
To ustaw prawidłowe luzy zaworowe, przy okazji popatrz na położenie palca rozdzielacza przy tej czynności i zanotuj je. Chodzi o to, ze gdy ustawiasz zawory na 1 cylindrze, na 4 jest mijanka, to palec rozdzielacza ma być skierowany w tym momencie na wyjście na świecę 1 cylindra
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
-czy zawór ATM np Afriso w zakresie temperatury 20-45 stopni poradzi sobie normalnie z pomieszaniem na np 30 stopni w momencie gdy będzie do niego dochodzić woda o temperaturze 65 z kotła i oczywiście powrót z podlogowki ? Poradzi sobie, ale będzie to stałą nastawa i brak ochrony kotła. Stałą nastawa to goraco jak na zewnątrz jest ciepło, a zimno jak...
Pierwszy to ten od strony chłodnicy?
Znak do ustawienia rozrządu? Nie wiem. Zawory ustawia się w górnym położeniu tłoka (lub jak serwis inaczej podaje od 1 do 5 mm za GMP ) w momencie zapłonu czyli oba zawory odprężone, i ustawia się luzy na obu zaworach, ssącym i wydechowym.
No uchylenie zaworu czujnikiem zegarowym idzie zmierzyć. W suwie sprężania ma delikatnie uchylić zawór dolotowy. Zdejmujesz pokrywę zaworow ustawiasz czujnik zegarowy na zaworze dolotowym tak by mierzyć jego otwarcie. Po zamknięciu ma go lekko uchylać gdzieś w polowie suwu sprężania.
Żadna mijanka. Są znaki na kole zamachowym i według znaków ustawiasz zawory zgodnie z kolejnością 153624
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Brak podstawowej wiedzy na temat budowy i naprawy silników spalinowych. Zawory ustawia się w punkcie GMP pomiędzy suwem sprężania/pracy lub przy krzywce ustawionej naprzeciw dźwigni/popychacza zaworu - w zależności jak producent nakazuje. Ustawianie zaworów pomiędzy suwem wydechu/ssania jest niedopuszczalne z powodu tzw. współotwarcia zaworów.
Zna ktoś - jak ustawić popychacze zaworów? Zawory sie ustawia w GMP tloka w koncu suwu sprezania. Czyli po mijance obroc o 360 stopni walem dalej (zgodnie ze wskazowkami zegara). Albo po wykreconym wtryskiwaczu wloz cos do komory spalania i "wyczuj" czy tlok jest w GMP (koniec suwu sprezania). A kamien, hmmm moze jakis srodek czyszczacy wlac do plynu...
Zawory ustawiasz gdy tłok jest w GMP (górny martwy punkt) Podczas suwu sprężania- obydwa zawory zamknięte. Jak się nie mylę ma byc luz 0,3 mm dla wszystkich zaworów. :D
(at)bearq filtr jest drożny i nowy, zawory są szczelne, a głowica nie ma żadnych widocznych pęknięć. Zawory były ustawiane w niskiej temperaturze, czy to może być powód? Została wymieniona pompa wtryskowa na regenerowaną i wtrysk został zrobiony, ale nic to nie pomogło.
Zawory ustawiasz na sprężaniu. Gaźnik nie podaje paliwa więc nic w jest OK.
klekotać będzie bo zawory ustawiają się hydraulicznie,jak złapie temp to klekot ustaje.spr głowicę(szczelność)
Luzy 0,25 ssący i 0,3 wydechowy . Jak ustawić 1 cylinder zawory sie mijaja ustawiasz 4 2 sie mija ustawiasz 3 3 sie mija ustawiasz 2 4 sie mija ustawiasz 1 zreszta gogle sa najlepsze ;-) http://free4web.pl/3/2,3851,25292,396612...
Jakie duże temperatury. Zakładasz zawór termostatyczny i ustawiasz 40-60 stopni. Do prania wystarczy.
Na mijankę jak zawór ssący się zamyka a wydechowy otwiera na drugim cylindrze to ustawiam na pierwszym a później odwrotnie no Panowie ja nie pierwszy raz w życiu zawory ustawiam i nie w pierwszym ciągniku noo.
Witam, pytanie. Na ile ustawiać zawory ssący i wydechowy? Passat b4 1,8 benzyna.
Co do gaźnika, to wszystko wymieniłem jak w starym, każdą dyszę obrót tak samo, a co do docierania to nie przejechałem nawet 10 metrów bo nie idzie. Rozrząd oraz zawory ustawiałem wielokrotnie, nawet już drugi raz zrzucałem tłok, myśląc że pierścienie źle założyłem, ale jest ok.
Jak w pytaniu - w jakiej kolejności ustawia się zawory w Ursusie MF255?
Na początek musisz kocioł ustawić w tryb stand-by. W tym trybie zawór 3-drogowy jest ustawiany w pozycję pośrednią, co ułatwia wypięcie (zdjęcie) silnika krokowego z zaworu, a potem umożliwia jego zamontowanie. Następnie kocioł odłączasz od zasilania prądem. Spuszczasz wodę z kotła. Następnie cały kartridż (środek) zaworu 3-drogowego przekręcasz w lewo...
Te 10bar to bardzo ciekawe - muszę się doszkolić z kaesera, w airpolach ciśnienie na separatorze rośnie tylko do wartości ciśnienia wylotowego, zawór minimalnego (zwrotny ) ustawiam na 5 bar na wolnym wylocie ( bez podłączonej sieci czy zbiornika ) a jak podłącze zbiornik różnica nie może być większa jak 1,5 bara pomiędzy separatorem a zbiornikiem jak...
Kompresja musi być wyraźnie wyczuwalna, zawory ustawia się na 0,05 wydech i wdech. Powodem słabego sprężania może być również wypalenie zaworów, uszkodzenie tłoka lub pierścieni.
Zawory kiedy były ustawiane? Olej wymieniany?
Ale jak Ty chcesz te zawory ustawiać? O co Ci chodzi dokładnie? Tam jest hydraulika o ile się nie mylę.
Zawory ustawiasz jak są obydwa zamknięte :!: :!: - tłok w GMP (górny martwy punkt)
ssący 0,05 wydechowy 0,05 Zawory powinno ustawiać się co 1000km
Na jednym z filmików na YouTube ustawiają 0,05 czy tyle powinno być? Nie przy chińskich zaworach. Chińskie zawory ustawiamy; ssący - 0,06 wydechowy -0,08 I trzeba ten luz często kontrolować. brak mocy jak się da manetkę gazu powyżej 50%. Powodem nie musi być gaźnik.
Zawory ustawiane tydzień temu na troszeczkę wiecej niż 0.05 ssący i wydechowy. Więcej ponieważ to 80ccm
"Kocham" te mieszacze termostatyczne. Tam masz zawór mieszający, któym ustawiasz temperaturę wody w podłogówce. Trzeba zdjąć ten czarny kapturek i zmniejszyć temperaturę.
Ja jeszcze dodam, że silnik powinien być zimny, a zawór ssący na 0,45 mm.
Świece , przewody , kopułkę , palec wymieniałem zawory ustawiałem i nic to nie dało filterek gazu też wymieniłem .
Kolego ja u siebie poldku jak zaczoł klepać zaworek ustawiałem na zimnym silniku . Mianowicie blokowałem ruch zaworu i obracając silnik kluczem do momentu aż zatrzyma się wał rób z wyczuciem i stopniowo żeby pozbyć się oleju z regulatora . Potem obróciłem wał o pół obrotu z powrotem i ustawiałem zawór na zero luzu .Po tym zabiegu nastała cisza zero...
Zawór mógł się również zatkać przy przy małym prześwicie ustawianym pokrętłem kryzy.
A co się dzieje że chcesz zawory regulować? Zmierz sprężanie a zawory to bym ustawiał standardowo. Zawór wydechowy 0,20 mm Zawór ssący 0,15 mm
Zawory sie ustawia tak ssący na 0,22 a wydechowy na 0,25.
dakładnie na tyle stopni ja ustawiam zawór ssacy i pompo wtrysk razem w volvie na wału przed trybem są wybite oznaczenia sama cyfra to ustawiasz zawór ssacy i wtrysk a cyfra z literą V to wydech
Ustawiasz magneto na znacznik, na zimnym silniku: zawór ssący: 0,08-0,13 zawór wydechowy: 0,17-0,22
Niestety panewki też nie ;//. Ustawiałem ponownie zawory (mechanik ustawiał). Nie wiem czy nie może to być tłok lub pierścień.
w zasadzie jeśli odetniesz kocioł od instalacji to reszty nie musisz zamykać. Zakładam, że zawór spustowy masz w części instalacji, która należy do kotła i ten zawór spustowy będzie odcięty od reszty instalacji. - spuszczasz wodę z kotła i zostawiasz zawór spustowy otwarty - sprawdzasz i ustawiasz ciśnienie w naczyniu, upewnij się, że zawór trzyma powietrze...
Mam problem z BMW 525i , rok 1989 , model 34 . Zawory ustawia się mechanicznie i nie wiem jakie mają być na nich luzy. Pomóżcie w miarę szybko , sprawa pilna !
Coś słabo łapiesz kolego. Ustawiasz zawór w dowolnym miejscu, ale strzałka musi wskazywać kierunek przepływu wody: jeżeli na zasilaniu, to w górę, jeżeli na powrocie to w dół. to tak w skrócie. Zatem jeżeli ci wygodniej, to zamontuj na powrocie i strzałką w dół Dodano po 55 I poproś kumatego instalatora do oceny swojej twórczości
Dane, które podałem są dla konkretnego silnika o numerze podanym przez Ciebie. Jeżeli uważasz, że te które ustawiłeś są dobre to Twoja sprawa. W silnikach górnozaworowych ustawia się oba zawory jednakowo i luzy są mniejsze niż w dolnozaworowych.
Ok dzięki. Jutro będę ustawiał zawory to dam znać jak wyszło.
Na 100% wtrysk po chwili pewni dymienie ustaje a w silniku pewnie jeszcze słychać metaliczny dźwięk nie zawsze ale sprawdził bym wtryski na samym początku albo zawór ustawiania kąta wtrysku
Zawory kiedy ustawiałeś?
Witam wszystkich. Posiadam kosiarke B&S w ktorej nie moge ustawic zaworów.Kosiarka w ogóle ani nie "kaszlnie"ani nie chce sie odezwac zapewne dlatego ze zle reguluje zawory. Ustawiam tłok gdy jest on maksymalnie w górze(sprawdzam to śrubokrętem0wtdey mam lużne zawory wkładam szczelinomierz i ustawiam 0,25mm wydechowy i 0,20 ssacy. Po takim wyregulownaniu...
Moim zdaniem to nie wina paliwa. Raczej zawory. Ja już 2 razy ustawiałem.
Możesz regulować potencjometrem, możesz oszukać sterownik wewnętrzny dzielnikiem napięcia. https://obrazki.elektroda.pl/6493866800_... Włączając jeden, lub drugi przycisk zamykasz lub otwierasz zawór. Jak żaden nie jest wciśnięty zawór ustawia się w połowie.
Luzy na zaworach ustawia się pokrętłami na dźwigienkach, potrzebny będzie szczelinomierz, nie pamiętam jakie powinny być w tym silniku, musisz poszukać w instrukcji.
Zawór 3 drogowy pilnuje optymalnej temperatury powrotu C.O do kotła, np. Gdy temp. Wyjściowa z kotła wynosi 65 st C, to zawór ustawia się na około 50st C. Po to by kocioł nie otrzymywał zbyt chłodnej wody na płaszcz z powrotu C.O bo to sprzyja szlamieniu się i wytrącaniu kamienia z wody, zawór 4 drogowy działa podobnie tyle że na nim potrafimy ustawić...
zawory ustawiałem pod okiem znajomego mechanika a on palic nie chce tylko rano a potem nawet jak troche ostygnie to zaskakuje odrazu. no ale postaram sie zrobic pomiary cisnienia.
A jak te zawory sie ustawia?
Umnie tez jest pompa rotacyjna. Jeden "Elektrodowicz" przysłał mi na priv taką wiadomość cytuje: Nie jestem mechanikiem i nie znam się na tego typu maszynach, ale spotkałem się z sytuacją gdzie identyczne objawy dawał uszkodzony rozrząd, a dokładniej starte krzywki na wałku rozrządu. Tylko że to dotyczyła małego silnika benzynowego w samochodzie osobowym...
Zdjęcia nie dam bo jeszcze tam nie mieszkam a bedę tam za kilka dni to wtedy zrobie fotki. Przepływy mogę ustawić na 2.5L na pierwszym biegu pompy. Pompa obiegowa IBO https://allegro.pl/oferta/pompa-obiegowa...
Niebieskie zbiorniki to zamknięta całość która działa niezależnie . Nie narysowałem tylko zwykłych zaworów redukcyjnych na wodzie zmiękczonej i wodzie twardej. Przykręcają te zawory ustawiamy twardość wody. Te trzy zbiorniki mają osobne czasy regeneracji. Ja postaram się spisać cykle pracy zaworów na poszczególnych zbiornikach i je podać. Ale potrzebuje...
Mam dwa pytania zwiazane ze Skoda Fabia: 1. Czy skoda Fabia ma reczne ustawianie zaworow, jesli tak to jaki luz? Fabia 1.4/60(68)KM ma juz hydrauliczne kasowanie luzu (w porównaniu do starejpoprzedniczki favorit, której ręcznie się reguluje), ale w jakis tam granicach, nie chce strzelac z glowy, ale chyba ±0,03mm, przy wiekszych mozna normalnie...
Zawory we wszystkich dieslach Transita 2,5l ustawia się tak jak podałeś, tak jest ok. Silnik może być zimny lub ciepły. Luzy: ssący 0,20 mm, wydech 0,38 mm. ------------------------------------- Pokutuje u nas opis z książki WKŁ o Transicie, gdzie są podstawowe błędy - już sporo silników padło po takiej regulacji...
regulowane były zawory i ustawiane pompowtryskiwacze?
Witam. posiadam Skuter Toros Ell Loco 80 CC Oczywiście po odblokowaniu i wymianie części. Ostatnio wziąłem się i chciałem uzyskać strzały z wydechu. Zakupiłem nowy przelotowy tłumik, nowy moduł CDI oraz odblokowany gaźnik. Zawory ustawiałem od standardowych parametrów , sugerując się wujkiem google i pod te parametry aż w końcu kręcąc w każdą możliwą...
Na kotle pod d35 sprawdzamy czy kocioł słucha naszych poleceń i ustawia zawór 3d zgodnie z oczekiwaniami czyli 0 lub 1. Tutaj nie ustawiamy tylko sprawdzamy. Ustawianie jest pod d70 i do pracy normalnej powinno być 0.
a kiedy regulowałeś zawory i ustawiałeś pompowtryskiwacze?
dysze gaźnika były zmieniane i ustawiane zawory
Co za bzdury... nigdy się tak zaworów nie ustawia. Zawór wydechowy i ssący ustawiasz jednocześnie, koło magnesowe na "T", wałek rozrządu krzywkami w przeciwną stronę popychaczy i już. Taka regulacja zapewni prawidłowe ustawienie luzów, gdy tłok i zawory są w położeniu największego ciśnienia w czasie normalnej pracy silnika...
Zawory były ustawiane przy pomocy szczelinomierza. A jak można sprawdzić czy ssanie działa poprawnie? Kranik sprawdzałem i wydaje się sprawny.
Zawory ustawiał chłopak z B&S więc raczej wiedział co robi. Nie ustawiał ma oko. Mechanicznie na pewno jest ok. Bo odpala, tylko nie do końca tak jak powinien (bo nie powinno się ręcznie przymykać przepustnicy). Wszyscy patrzą na te zawory że chyba ze wstydu się niedługo pokrzywią. Jak na coś wpadniesz to daj znać. Tak w ogóle Wesołych Świąt:)
hmm: - zmiana paska rozrządu, wraz z jego osprzętem, - zawory ustawianie i ich demontarz z montarzem, - wymiana przegubów zewnętrznych i wewnętrznych, - wiązki przewodów elektrycznych w drzwiach do szyb. to tyle chyba narazie.... z tych najistotniejszych moze jakies propozycje do tego modelu ????
tam zawory są ustawiane płytakmi czy już hydraulika?
Na benzynie i gazie to samo . Zawory ustawiane były .Zazwyczaj problem pojawia się jak przejadę z 30 km lub więcej . Dzisiaj zauważyłem że jak zaczyna się pojawiać ten błąd to nie pali na jednym cylindrze zdejmowałem przewód z świecy i iskra była ale zero reakcji .
I zakładasz że pompa po iluś tam miliardach obrotów obracana ręką pokaże Ci cykle pracy? Masz zero doświadczenia, do tego produkujesz swoje teorie które z realiami nie mają nic wspólnego. Zawory ustawiamy zgodnie z położeniem wałka rozrządu, bo na tym opieramy regulację, a nie na początku wtrysku.
A więc już wszystko zrobiłem, postawiłem na gotowy zestaw znanej firmy, a pompę która zamontowałem to nsz 32 ( wiem wiem trochę za duża) Ale turem pracuje na wolnych obrotach A trochę przemyślałem i wstawiłem zawór którym ustawiam sobie przepływ oleju (swobodny spływ) czyli mam dwie opcje albo olej z pompy idzie na rozdzielacz lub bezpośrednio do skrzyni....
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/2554270900_1... Zawór Przelewowy - ustawia max ciśnienie na wyjściu pompy. Filtr Powietrza - poziom oleju w zbiorniku zmienia się w czasie ruchu tłoka (objętość tłoczyska wypiera olej), powietrze zatem jest zasysane i wyrzucane do zbiornika przez filtr.
Zawory na zimnym silniku - 0,07 mm ssący i wydechowy. Gaźnik - było już chyba na tym forum. Zawory chyba też.
Witam, Nie będę polemizował z ideałami kolegi Dariusza ma prawo pisać co tylko wie i jest w stanie wymyślić. Powodzenia. Pytałeś czy podłogówka zdąży się nagrzać bo jak zauważyłeś jest ona na łasce grzejników i tylko z nimi może się ładować ciepłem w bryłę betonu. Pisałem o zbalansowaniu mocy i do tego masz ręcznie ustawiany zawór termostatyczny na...
Zawory regulujesz jak w normalnym z tym ,że nie ustawiasz luzu tylko dokręcasz na zero + dwa obroty.
Ale ludzie kolega sie pyta nie jak sie ustawia zawory tylko co to jest a2 i e2. Z tego co widziałem w tym aucie liczy sie tłoki od prawej.
ustawianie wycieraczek ustawianie radiostacji ustawianie krzywej
presostat wentylatora nawiewu płyta gazowa bezpiecznik głowica tosca
karta katalogowa certyfikat paneli fotowoltaicznych
Tryb serwisowy TV Selecline - jak wejść? Brak zgodności panelu sterowania w piecu Sas szufladkowym na ekogroszek