(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Trochę się naszukałem i motor 366.901 w ogóle w programie serwisowym sie nie pojawia. Jest multum innych 366, ale 901 nie ma. Może to być związane z tym, że po prostu z programu serwisowego WIS sukcesywnie stare informacje są wycofywane, żeby dać miejsce nowym autom które żrą GIGANTYCZNE ilości przestrzeni dyskowej. Na razie ma takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/6236294500_...
Jest możliwość ustawienie kąta synchronizacji PD. Sprawdzamy Vag iem patrząc na wskazania ostatniego bloku w grupie 004 przedział jest od -3 do +3 wymagany jednak 0. Jest to synchronizacja wałka z wałem.
To ten z silnikiem TDS-a?
Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
W ciągnikach początek wtrysku ustawia się przechylając pompę w stronę silnika lub przeciwną. Kolega widział chociaż kiedykolwiek na oczy ten silnik? Tak kąt wtrysku ustawia się przez dodanie lub ujecie podkładek pod pompą paliwa.
A zobacz sobie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ->TUTAJ A jak za mało to [url=http://www.google.pl/search?sourcei... ->TUTAJ
Tak musisz odkrecić cewki wtryskiwaczy i wymienić pod nimi oringi na ori. Wtryski po tym zabiegu trzeba ustawiać na stole .
Sprawdź wodziki, ale moim zdaniem będziesz miał podrobiony wałek sprzęgłowy I stopnia, do tego pewnie koło przesuwne co się na nim zazębia. Mogę się mylić. Najlepiej jak być zapodał jakieś zdjęcia po ściągnięciu dekla ze skrzyni. :D
Ustawiałem początek wtrysku, pompa jest max na blok, a wtrysk jest około 2 cm przed znakami. Czy sama wymiana kół rozrządu wystarczy, czy wałek rozrządu też trzeba?
Ustawianie rozrządu i momentu wtrysku paliwa przy Zetorze 3011 właśnie zakończyłem i mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami. Na forum pan Chrapek 3011 twierdził, że trzy kliny do góry i nawet na znaki nie trzeba patrzeć, no i tak zrobiłem. Okazało się to prawdą. Jednak pompa była przestawiona, miałem możliwość ustawienia pompy przekładając tryb o...
Wtryskiwacz bez problemu można rozkręcić, lecz pozostaje "problem"czy ta końcówka jest jakoś w specyficzny sposób wprasowana (mocowana)? Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? Nic Ci nie da wymiana skoro nie masz próbnika do ustawiania wtrysków. Końcówka wychodzi normalnie, czasami jest...
GMP to 0, kreska służy do ustawiania początku wtrysku (pompy)
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Odkrecenie miski olejowej
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
Co do powietrze nie powinno być i ma duży wpływ na palenie. A po zmianie pompy był ustawiany kąt wtrysku?
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
W silniku AFN jak i AHU, ALE, 1Z i tym podobne kąt wtrysku ustawia się obracając pompą wtryskową a w silnikach ALH, AGR, AHF, ASV kąt wyprzedzenia wtrysku ustawia się na kole pasowym pompy wtryskowej i pompa przez ten cały czas pozostaje nieruchoma. Oczywiście środkowej śruby koła pasowego nie możesz zluzować bo rozregulujesz całkowicie ustawienie pompy...
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
Bardzo możliwe używam innego programu i tam łatwiej ustawia się kąt wtrysku
W takim razie ustawiasz "Typ sterowania wtrysku" na "Standard".
To czyli tak, odkręcam wylot wtryskiwacza, luzuję górną nakrętkę, wkładam w przyrząd i kręcąc sierodkiem ustawiam wtrysk.
Wtryski ustawiałem na 135 bar na nowych i na starych końcówkach Stare może kiedyś miały 135 bar ale po X latach pewnie sporo im ubyło. Jak się nigdzie układ nie zapowietrza to szedł bym w stronę sprawdzenia pompy wtryskowej.
Niestety, ale po każdym zdjęciu głowicy trzeba sprawdzić i ew. ustawić luz zaworowy. Natomiast, jeżeli nie był ruszany rozrząd lub pompa wtryskowa, to nie ma potrzeby ponownego ustawiania kąta wtrysku. Oczywiście, jeżeli przed remontem silnik pracował poprawnie.
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
Chyba jednak coś z kątem wtrysku. Tam w kole zamachowym masz dwa otwory do ustawiania wtrysku. ak były ustawiane i sprawdzane pyliły elegancko Czy rozpylacze odpowiednie do tego silnika? Czy uruchamianie z odprężnikiem ? Rozumiem, że jak przystało na C328 nie występują podgrzewacze powietrza?
Czy te zachowanie przy zapalaniu na zimno wygląda tak, że prócz białego dymu silnik baaaaardzo nierówno chodzi, szarpie, klekocze przez ok. 30-40 sekund ? Potem zaś "stabilizują" się obroty i chodzi już ok? A jak jest z mocą, ma normalną moc ? pzdr Nix
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Grupa 000 kanał 2
Zostały wszystkie ustawiane wtryski
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Tak jak napisal kolega kata w TDCI sie nie ustawia (wtryski tym zarzadzaja). Czy jak miales walki zblokowane to czy wal byl tez w zblokowanej w odpowiedniej pozycji? Jak pamietam na 2 obroty walu jest 1 obrot walka i na pewno mozna zamontowac pompe ustawiona o 180 odwrotnie. NIe powinno miec to znaczenia. Czy wszystko poprawnie podlaczyles po zlozeniu?
Witam, jak w temacie jak ustawić początek wtrysku w silniku deustz fahr f4l912, przy kombajnie Claas comet , mianowicie od którego tłoka należy zacząć, na bloku silnika jest numeracja od strony hedera od strony prawej dol lewej 1 do 4 natomiast patrząc z góry na głowicę numeracja jest odwrotnie czyli od 4 do 1, i tutaj pojawia się pytanie którj numeracji...
Jeszcze są inne metody gdzie można ustawić za pomocą zegarowego mikrometra który się wkręca z tyły tłokorozdzielacza. I wcale komputera nie potrzeba :D
Witam . Miał ktoś styczność z silnikiem isuzu A4BG1T w jcb js130 ? 4 garowy na pompie rzedowej. Wlasciciel wyjął pompę i nie zaznaczył jak była wlozona. Jaki kąt wtrysku ustawić, żeby odpaliła? 8 stopni ? W prawo czy w lewo ? Bo nie bardzo ogarniam te stare pompy . Z Common rail nie było by tego problemu 🙂 proszę o wsparcie
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Skoda z 2001r (polift) 1.9TDI 90km Przy odpalaniu pojawia się ikona ASR ale za chwilę gaśnie Przy obrotach ok 3000 (130km/h piąty bieg) znów pojawia się ikona ASR i brakuje mocy, kompletny brak przyśpieszenia, schodzę delikatnie z obrotów i znów przyśpieszam to jest dobrze Dodam że jak jadę pod górkę to dzieję się przy ok 90-100 km/h Około 3 tygodni...
Szanowni koledzy. czy ktos jest w stanie podac długość ze zdjecia X , spotkałem sie z dwoma długościami na francuskiej stronie internetowej znalazłem jest to 95,5 mm a mój przyrzad kupiony na allegro ma 92,7 mm. Ile ten przyrzad powinien miec długosci??? jest to przyrzad do ustawiania kata wtrysku https://obrazki.elektroda.pl/6704891700_...
I czy jest jakaś kolejność w ustawianiu wtrysków? Który 1 a który ostatni?
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
To pompa Lucas? Nie ustawisz tego prosto, potrzebny przyrząd specjalny. EDIT: A nie, to pompa Bosch. Trzeba wkręcić czujnik zegarowy z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/1704194200_...
Kat wtrysku ustawiasz przekrecajac pompe nastawnikiem zmieniasz dawke paliwa
Mam pytanie czy jeżeli mam fabryczny gaz w OPLU (Landi) i zablokowany sterownik oraz problem z wtryskami to po założeniu nowych wszystko ma zacząć działać czy trzeba coś jeszcze z tymi wtryskami programowo ustawiać ? Chciałbym kupić nowe medy i założyć ale problem polega na tym że nikt się do tego nie będzie w stanie prawdopodobnie podłączyć włącznie...
Znaki na kole zamachowym na razie cię nie interesują. Pompę da się włożyć tylko w jeden sposób - "podwójny ząbek" na kółku zębatym pompy ma wejść w swoje miejsce na sprzęgiełku w korpusie sprężarki (ten co widać na zdjęciu). Musi wejść bez użycia siły. To wszystko. Znaki na kole zamachowym dopiero przydają się przy ustawianiu punktu początku wtrysku.
Udało mi się ustawić wtrysk że samochód odpalił, ale tylko na maksymalnym gazie. Strasznie kopci a obroty są niskie. Zastanawiam się czy dobrze ustawiałem kąt wtrysku metodą kropelkowa czy to nie błąd ustawiać na maksymalnym gazie...
Tylko cały rozrząd ustawiasz na blokady.
Ustawić VAG iem nie możesz,ale możesz go sprawdzić.Kąt ustawia się na pompie .
Wielce wszyscy robią na blokady a potem i tak jest rozjechany u mnie był poza skalą na vcds . Pasek nowy i już się zmienia .
Po demontażu pompy trzeba ustawiać kąt wtrysku? Teraz nie chce odpalić Dodano po 7 Początek wtrysku trzeba ustawić, ogarnia ktoś jak ? Iveco 2,5
Witam. Jeśli chodzi o ustawianie parametrów wtrysku to nie jest to trudne. Tak jak kolega powyżej manula w dłoń i czytać. Większość maszyn, tych nowszych, posiada możliwość wgrywania tylko danego programu. Zaznaczasz program, wkładasz dyskietkę i leci. natomiast jeśli masz ustawiać, czy dobierać parametry do jakiegoś detalu to jest tutaj jakieś nieporozumienie....
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Na początku dziękuje za expresową odpowiedz. tak też mi znajomy mówił ze dezeli zblokuje dobrze pompę to nie będę musiał ustawiać kąta wtrysku. a możesz mi podpowiedzieć gdzie w tym programie szukać funkcji ustawiania kąta wtrysku.?
Kolego w twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji . Na rozgrzanym silniku grupa 004 pozycja 4 ma być jak najbliżej zera. Ty masz -0.98 więc jak chcesz sobie to skorygować bliżej zera to musisz minimalnie przekręcić kołem wałka rozrządu w lewo. Robisz następny pomiar i sprawdzasz co ci wyszło , zapewne przegniesz na + to znowu...
prawdopodbnie zaciał się mechanizm ustawiania wtrysku wody w dozowniku jeśli się nie mylę tam jest taki mały silniczek krokowy jak w AEG trzeba to rozebrać i wyczyścić
a nie łatwiej będzie skorygować w jakiś sposób znaki na kole napędowym pompy? linię opóźniającą można zrobić, tylko nie jestem pewien czy to opóźnienie będzie stałe w funkcji obrotów, czy będzie musiało się zmieniać. może warto by podpatrzeć w jaki sposób kąt ustawiany jest w urządzeniach serwisowych do pomp.
Koszt zakupu kabelka 50 zł, koszt zdobycia poradnika z sieci mały. Radość z oddania samochodu do warsztatu po własnej naprawie bezcenna.
Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385, bo nie mogę znaleźć?
Umów się z człowiekiem który ma przyrząd do ustawiania wtrysków wymień końcówki i jedź na ustawienie. To trwa kilka minut. I masz pełną gotowość. Jak kolega wyżej napisał bez ustawienia się nie obejdzie. Oczywiście zawsze jest szansa że trafisz.
Wczoraj odebrałem już pompę i wtryski ciągnik chodzi jak zegarek. Nie ustawiałem tego konta wtrysku bo chyba jest dobrze.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Możesz na próbę po prostu podłączać tylko do jednego wtrysku jedną "wiązkę" a pozostałe pozostawić niepodłączone (oryginalną wiązkę przy pozostałych wtryskach musisz przywrócić do oryginału). Oczywiście w tym przypadku podłączasz sterownie tylko jednego wtryskiwacza LPG. Po przełączeniu na LPG tylko ten jeden cylinder będzie pracował na LPG, a pozostałe...
Np. nowego Stag qbox będziesz mógł późnej w telefonie parametry pracy podpatrywać i ustawiać ,wtryski np Hana , reduktor np. barracuda.
Chodzi o dysze przy wtryskach. Red ciśnienie na reduktorze Map podciśnienie w kolektorze ssącym ciebie raczej interesuje red ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić 1,2 bara przy zwiększaniu obrotów rośnie 1,8 do 2 bara. czasy wtrysków się zmienią nawet jak ustawiasz mnożnik. zasada ustawiania czasu wtrysków masz silnik włączony na benzynie wchodzisz...
I znając życie każdy kto wymienia końcówki i ustawia wtryski to nigdy nie rozbiera całego wtrysku żeby go wyczyścic i sprawdzic stan w środku :P
w silnikach diesla ustawiasz początek wtrysku nie zapłon na pompie i w mijscu w którym jest mocowana są znaki
Ciekawe zjawisko z tym ustawianiem początku wtrysku Zresetuj mapy ISTA lub DIS.
Jak wymieniałem końcówki to dawałem wyregulować do serwisu to ustawiali wtryski komputerowo bo to przecież dwu sprężynowe
Podpowie ktoś jak z tym ustawianiem początku wtrysku?
Szanowny kolego WZ19 . Jeśli ustawisz prawidłowo rozrząd w C-360 niech nie interesują ciebie inne znaki kropki przecinki kółeczka itd, itp. Wkładasz pompę pamiętając o ustawieniu sprzęgiełka i trybika w pompie i musi działać. W sześćdziesiątce i starszych nie istnieje praktycznie regulacja początku kąta wtrysku ...... co innego C_330 tam trzeba ustawiać...
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Nie wiem jak to wyglada, bo nigdy ciagnika rolniczego nie naprawialem. Albo pompe luzuje sie na srubach i ja przestawia cala wzgledem bloku silnika albo na kole zebatym jest jakis mechanizm do ustawiania. Z tylu pompy miedzy sekcjami/ rurkami paliwa jest srubka. Tam sie wkreca zegar i ustawia sie kat wyprzedzenia wtrysku.
Zanim się zabierzesz za ustawianie wtrysku i wyciąganie tłoków zmierz kompresję. Jeśli przedmuch z cylindra na uszczelce głowicy jest do kanału odpływowego oleju masz takie właśnie objawy. Możesz na ciepłym silniku zdjąć pokrywę zaworów i odpalić na chwilę silnik, zwróć uwagę czy przy którejś lasce popychacza zaworów nie idzie większa "mgiełka" do góry.
luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
sterownik na podstawie temperatury ustawia wtrysk rozruchowy dalej proponuje koledze jakąś literature na temat pracy układu zi motronic tam można się dużo dowiedziec jak co od czego zależy pozdrawiam .
Dzięki za odp. Może i ten typ tak ma. Mam małą renault i pali nawet w duży mróz po podgrzaniu płomieniówki bez dymu. Mam też news Hollanda wtryski lały to dymił ciężko palił po wymianie i ustawieniu w mrozy nawet nie trzeba grzać płomieniówki w nim i z pół obrotu odpali zero naprawdę zero dymku nie puści. A renault 145-14 mwm 228-6 po tej wymianie wtrysków...
Nie dół silnika nie był ruszany tylko góra była robiona . Fiat ma ponad 300 tyś kilometrów tylko dziwne bo przed naprawa nie brał oleju i nie kopcił zastanawiam się czy coś mechanik sknocił czy osoba która sprawdzała głowice i ustawiał wtryski .
Silnik jest drugi, pompę przełożyłem z pierwszego, który miał tak rozrząd wyrobiony, że wtrysk następował w zwrotnym punkcie i na koniec był mocny strzał w tłumik i cisza, dlatego przypuszczam, że mogła się uszkodzić pompa. A co do ustawienia rozrządu w dwóch silnikach, to są bardzo zbliżone, trybiki są w takim samym ułożeniu przy górnym ułożeniu 1...
wtryski były robione w tym warsztacie i na moich oczach bylo sprawdzane Co do ustawiania początku wtrysku może się żle wyraziłem a taki sposób jak kolega proponuje jest znany ponieważ mam książkę c-330 i dodatkowo ściągnąłem różnych opisów z róznych forum. Mam kapilar i sposób ustawiania początku wtrysku jest mi dobrze znany.
Zastanawiam sie czy aby wymienić końcówki wtryskiwaczy wystarczy sama ich wymiana na nowe czy trzeba jeszcze ustawiać ciśnienie wtrysku. Może ktoś sie orientuje ile powinno ono wynosić i jak ustawić - nie ma tam żadnych widocznych śrub do regulacji jest tylko sprężyna w środku. (wv golf2 1.6 D silnik JP) Dodam jeszcze ze posiadam przyrząd do ustawiania...
W Lukasie sterownik ustawia kąt wtrysku , w Boschu sam musisz ustawić kąt na 23 stopnie przed OT , potem przyspieszenie już odśrodkowo.
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Czyli nie trzeba ustawiać kąta wtrysku po wymianie rozrządu ?
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Pewnie 2, 4 D starszej generacji, ustawiasz poczatek wtrysku metodą kropelkową.
Witam Spróbuje Ci pomóc , ten silnik to dwusuw [ jeżeli oryginał od Tz-ki ] , nad rozrusznikiem masz otwór przez które widać koło zamachowe , na kole zamachowym jest znak 0 - odniesienie do GMP i przed [ około 6 cm . na obwodzie koła ] jest znak początku wtrysku . Gdybyś miał problem ze znalezieniem GMP na kole , to wykręć wtrysk i ustalisz , następnie...
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Witam, wyrzuciłem ten niepotrzebny wielozawór, miał w sobie zdezelowany, zapchany filtr. Teraz mam ciśnienie takie: https://obrazki.elektroda.pl/9007895400_... Auto przełącza się na gaz i pracuje jak przed awarią, rzuca na jałowym i jedzie znośnie. Ale nadal nie chce zrobić autokalibracji, gaśnie chwilę po puszczeniu go z obrotów, rosną...
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
Kolego cichus - ciśnienie ustawiam na wtryskach , pompę- mierzę ciśnienie i dawkę .
Jeśli dobrze pamiętam ustawia się tam kąt wtrysku.
witam drogi kolego nie wiem kto ustawiał te wtryski i czy wiedział coś o ich regulacji .Po założeniu na tz pałę może okazać się że trzeba kupić drugie Napisz ile paliwa dająposzczegolne wtryski postaram ci sie jakoś pomoc
Ten land rover sam sobie pewnie ustawia czas wtrysku, więc szukaj przyczyny gdzie indziej.
Dziękuje za odpowiedz . Marcinek ale chodzi mi o to jak wyciągnę pompę paliwa i wkładam czy muszę ustawiać kąt wtrysku, jeżeli tak to jak to zrobić
Luzy zaworowe takie jak napisał kol. Chavez,zawory najprościej ustawiać na mijankę .Nie ruszaj wtrysków!
Uważasz że dwa stare leja albo coś? Bo moim zdaniem może jest źle ustawiony kat wtrysku Możesz mnie naprowadzić gdzie w tym silniku ustawia się kąt wtrysku
Przy podlaczeniu do komputera wartość kąta wtrysku ma 0.0 jednak są momenty że wartość wskakuje na 0.5 dosłownie na sekundę to chyba z kątem wtrysku powinno byc ok. Chyba, że się mylę to proszę o sprostowanie mnie. Jak ustawiałem kąt wtrysku to przesuwałem max 2mm.
dakładnie na tyle stopni ja ustawiam zawór ssacy i pompo wtrysk razem w volvie na wału przed trybem są wybite oznaczenia sama cyfra to ustawiasz zawór ssacy i wtrysk a cyfra z literą V to wydech
ustawiać początek wtrysk ustawiać panel ustawiać granica
automapa windows oleju skrzyni biegów sharan zasilacz domofonu elfon
karta graficzna karta graficzna
Jak uzyskać dostęp do schowka w różnych systemach? Koszt wymiany instalacji elektrycznej w mieszkaniu 50m2