Sprawdź wodziki, ale moim zdaniem będziesz miał podrobiony wałek sprzęgłowy I stopnia, do tego pewnie koło przesuwne co się na nim zazębia. Mogę się mylić. Najlepiej jak być zapodał jakieś zdjęcia po ściągnięciu dekla ze skrzyni. :D
Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
GMP to 0, kreska służy do ustawiania początku wtrysku (pompy)
Witam, jak w temacie jak ustawić początek wtrysku w silniku deustz fahr f4l912, przy kombajnie Claas comet , mianowicie od którego tłoka należy zacząć, na bloku silnika jest numeracja od strony hedera od strony prawej dol lewej 1 do 4 natomiast patrząc z góry na głowicę numeracja jest odwrotnie czyli od 4 do 1, i tutaj pojawia się pytanie którj numeracji...
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
W ciągnikach początek wtrysku ustawia się przechylając pompę w stronę silnika lub przeciwną.
Znaki na kole zamachowym na razie cię nie interesują. Pompę da się włożyć tylko w jeden sposób - "podwójny ząbek" na kółku zębatym pompy ma wejść w swoje miejsce na sprzęgiełku w korpusie sprężarki (ten co widać na zdjęciu). Musi wejść bez użycia siły. To wszystko. Znaki na kole zamachowym dopiero przydają się przy ustawianiu punktu początku wtrysku.
W tamtych czasach były różnice w pompach wtryskowych i kołach zamachowych. Pompy miały różne regulatory obrotów oraz różne sposoby włączania dawki rozruchowej (od strony rozrządu lub pod skosem na regulatorze obrotów). Natomiast koła zamachowe różniły się w zależności od typu pompy wtryskowej. Kołek na ustawianie początku wtrysku może być na 30° (normalna...
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
w silnikach diesla ustawiasz początek wtrysku nie zapłon na pompie i w mijscu w którym jest mocowana są znaki
Ciekawe zjawisko z tym ustawianiem początku wtrysku Zresetuj mapy ISTA lub DIS.
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Podpowie ktoś jak z tym ustawianiem początku wtrysku?
Ustawiałem początek wtrysku, pompa jest max na blok, a wtrysk jest około 2 cm przed znakami. Czy sama wymiana kół rozrządu wystarczy, czy wałek rozrządu też trzeba?
Witam. Po regeneracji pompy i założeniu jej na 60-tkę podczas ustawiania początku wtrysku, nie pokazuje sie paliwo w pierwszej sekcji .
wtryski były robione w tym warsztacie i na moich oczach bylo sprawdzane Co do ustawiania początku wtrysku może się żle wyraziłem a taki sposób jak kolega proponuje jest znany ponieważ mam książkę c-330 i dodatkowo ściągnąłem różnych opisów z róznych forum. Mam kapilar i sposób ustawiania początku wtrysku jest mi dobrze znany.
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Nic sie nie stało :) tylko mnie to dręczyło ze gdzie indziej podają 0.15 dla zaworów Dodano po 1 A wiesz może czy w tych silnikach można ustawiać początek wtrysku z użyciem kapilary ??
No cóż, na początek to standardzik - czy był sprawdzany i poprawnie ustawiany statyczny początek wtrysku ?
Panie ja tym w astrze F z silnikiem x17dtl ustawiałem początek wtrysku-Motronic mi mówił co i jak;p
Na ile stopni ustawia się początek wtrysku w MAN-ie 2000 z 1998 roku i czy jest jakaś blokada w pompie. Jest to pompa EDC.
Ten magiczny kołeczek służy do ustawiane początku wtrysku paliwa (zapłonu). Wykręcamy go wkładamy kołek ustalający nienagwintowanym końcem w otwór, z którego go wykręciliśmy,a na kole zamachowym są otwory odpowiadające odpowiednim stopnia wyprzedzenia zapłonu.
Witam Spróbuje Ci pomóc , ten silnik to dwusuw [ jeżeli oryginał od Tz-ki ] , nad rozrusznikiem masz otwór przez które widać koło zamachowe , na kole zamachowym jest znak 0 - odniesienie do GMP i przed [ około 6 cm . na obwodzie koła ] jest znak początku wtrysku . Gdybyś miał problem ze znalezieniem GMP na kole , to wykręć wtrysk i ustalisz , następnie...
Nie kombinuj z ustawianiem początku wtrysku. Na początek jeśli masz uszkodzoną pompkę ręczną to ją napraw-wymień odpowietrz filtry, poluzuj przewody na wtryskiwaczach lub odkręć je od sekcji wysokiego ciśnienia pompy. I doprowadź aż będzie się paliwo wydostawało przy kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze co mi chodzi po głowie to pod tą pokrywką z czterema...
to to wiem,ale chciałbym opis bo na tym trzpieniu u góry ustawia się dawkę i trzeba odpowiednio zaznaczyć żeby nie przestawić.A czy ktoś z kolegów robił może wakuometr do ustawiania początku wtrysku?
Mam pytanie czy ktoś ustawiał początek wtrysku pompy jakie paremetry powinna mieć ,wiem że miały starsze modele około 4,5 stopnia ale te nowsze trudno powiedzieć u mnie jest między 1.9 a 2.0 stopnie i błąd jest od poczatku wtrysku chyba wartość max nie osiągnięta.
Ustawiasz wyprzedzenie początku wtrysku wg. Instrukcji silnika czyli na 8 stopni (+, - 2 stopnie) przed gmp. Przestawiacz kąta wtrysku działa w zakresie od 1000 obr/min do 4000 obr/min. Można go sprawdzić na stole probierczym lub lampą stroboskopową w motorze. Jeżeli będzie on niesprawny może powodować wyżej wymienione objawy.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... znalazłem jeszcze jeden opis ustawiania początku wtrysku, wydaje mi się bardziej zrozumiały dla amatora.
zamieszczam schemat ustawiania początku wtrysku w ursus c 355 , do c360 to powinno być tak samo. http://obrazki.elektroda.net/47_12813792... http://obrazki.elektroda.net/16_12813792...
PO firmie VW można spodziewać się wszystkiego, a głupotą dla mnie jest po wymianie paska na pompie wtryskowej ponowne ustawianie początku wtrysku. Ale dzięki za podpowiedź, że jest od wewnątrz dojście.
W dieslu nie ustawia się zapłonu!!! Żeby ustawić dobrze początek wtrysku trzeba mieć blokady rozrządu : [url=http://www.elektroniczna.pl/sklep,6... Jakie są objawy???
za ustawianie początku wtrysku u mnie biorą 30zł, nie którzy jak wyżej kolega napisał dobry mechanik na słuch ustawi,,,,co do dzwigni zasobnika(ssania) może być problem taki iż listwa się zacięła i nie reaguje,najlepij oddać pompę do pompiarz wtedy się dowiesz dokładnie i od razu ustawi początek wtrysku
Witam, w silnikach 2.5 tdi nie ustawia się początku wtrysku ... Mylisz się.
Nie prawda, wałek rozrządu, zawory chcesz ustawiać czy początek wtrysku? Temat na pograniczu kosza.
To nie ma znaczenia czy ustawiasz początek wtrysku obracając obudowę pompy wtryskowej, czy przestawiając jej napęd. Początek wtrysku musi być dokładnie w momencie, gdy kołek wskoczy w pierwszy otwór w kole zamachowym. Do tego właśnie służy kapilara wkęcona w króciec wysokiego ciśnienia pierwszego cylindra w pompie wtryskowej. Jeżeli ustawiałeś znaki...
Leyland miał tylko znak na kole rozrządu i na bloku , więcej znaków na kołach fabrycznie nie miał . Ustawiało się na pierwszym garnku GMP a znak na kole rozrządu miał się zgrać ze znakiem na bloku . Pompa wtryskowa jest na drabince więc można ją dowolnie przestawiać . Bynajmniej w bizonie było takie pokrętło na obudowie koła zamachowego do ustawiania...
Pewne badania nad tym silnikiem wykazały, że nie warto ustawiać początku wtrysku na czuja, tylko dokładnie na tyle ile zaleca fabryka. Kąt musiałbyś wyznaczyć w taki sam sposób jak dla silników dwusuwowych, tzn. na ileś mm przed GMP. Musiałbyś podać długość korbowodu (oś-oś), skok wału oraz offset osi tulei/wału aby przeliczyć stopnie na mm. Samo wyznaczenie...
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
podstawa ,dobry akumulator,wymiana filtra,świece żarowe i paliwo-ON jak silnik pali na ciepłym? kiedy ustawiałeś początek wtrysku? do paliwa dolej denaturat,nie zaszkodzi jak odpalisz auto sprawdż czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodach Dodano po 40 ogólnie przyczyn jest wiele...podaj szczegółów więcej
Kąt początki wtrysku ustawia się przeważnie podkładkami (chudsza podkładka wcześniej ,grubsza później). Co do wykrycia punktu początki wtrysku to czasem jest możliwość założenia czujnika zegarowego na pompę ( w otwór przyłącza przewodu paliwa do wtrysku ) i tam można ładnie złapać ruch tłoka.
z rozrządem to wiem, ale mi chodzi dokładnie o ustawienie początku wtrysku, konkretnie chodzi mi o pompe za pomocą czujnika zegarowego . ręce opadają ! już drugi temat, w którym zadający pytanie nie potrafi się od początku określić czego chce : - teraz upiera się o sposób ustawiania początku wtrysku za pomocą czujnika zegarowego a w temacie napisał...
Mój problem jest następujący. Kilka dni temu chciałem założyć pompę wtryskową po regeneracji. Wyregulowałem zawory i zacząłem ustawiać początek wtrysku i okazało się że żaden ze znaków na kole zamoachowym nie trafia na znak na obudowie (nawet nie jest pomiędzy GMP a tymi dwoma kreskami tylko z 15 cm za dwoma kreskami znaki sa orginalne nie ma innych...
Wymiana rozrządu nic ci nie da.Jeżeli masz dobrze ustawione kola rozrządu to nie możliwa jest różnica 7-stopni.Przed rozłożeniem silnika mechanicy powinni sprawdzić ustawienia rozrządu a także ustawienia na kole zamachowym-po znakach.W wielu ursusach c-360 (zwłaszcza starych-koło zamachowe mogło być wymieniane od innego ciągnika) na kołach zamachowych...
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
Witam wszystkich ,mam problem z moją audi brak mocy błąd z początkiem wtrysku.Odstawiłem auto do mechanika i oczywiście on rozkłada ręce , sprawdził pompę wtryskową, wtryski, turbinę, zawory i całą elektrykę wszystko w porządku ciśnienie na tłokach też a auto nie chodzi ciągnie do 2,5 tyś i stop dodam jeszcze że na wolnych obrotach trzęsie budą i kopci...
Witam jak w tytule potrzebna wartość początku tłoczenia dla 1.9d ustawianej czujnikiem zegarowym.
Tak przyspieszacz to ten element termiczny z linką, linka powinna być zamocowana do dźwigienki w pompie wtryskowej. Kąt początku wtrysku ustawia się na wałku pompy wtryskowej to tyknięcie które słyszysz to otwarcie zaworu stop w pompie wtryskowej.
kolego 998 co do twojego zaworka to znam ceny i na jakiej zasadzie dokładnie to działa a po drugie to te twoje narzędzia od tokarza to trochę nie bardzo bo o ile jest mi wiadomo to po wymianie paska rozrządu ustawiamy początek wtrysku odpowiednim manometrem na odpowiednia częstotliwość a twoje narzędzia od tokarza chyba raczej nie nadają się bo każda...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Napiszę ci to jak jest w Audi 80 1.9d z roku 1990 powinno być to samo. Odkręć pokrywę wałka rozrządu i spójrz na jego koniec od czoła (Początek to śruba mocująca koło zębate paska koniec to druga strona) powinien tam być wyfrezowany rowek o szerokości 4,5mm,teraz włącz piąty bieg i pchaj samochód aż będziesz mógł włorzyć tam płaskownik w ten rowek oczwiście...
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Na 100% wtrysk po chwili pewni dymienie ustaje a w silniku pewnie jeszcze słychać metaliczny dźwięk nie zawsze ale sprawdził bym wtryski na samym początku albo zawór ustawiania kąta wtrysku
to się dokupuje, docina czy oddać też do serwisu pomp? Jak nie dokupisz to dorób z gambitu AF-OIL. Co prawda będziesz musiał pewnie kupić arkusz ale przyda Ci się na pewno a materiał jest na tyle dobry że spokojnie możesz składać bez doszczelnienia silikonem. Przy okazji - pompę wtryskową jak wyjmowałem to oczywiście zaznaczyłem na korpusie przecinakiem...
A czy na pewno ustawiałeś kąt wtrysku ( początek) a nie ilość zębów na wieńcu ABS wtedy i wskazania licznika będą zakłamane a ABS po ostrym przyhamowaniu wejdzie w trym awaryjny
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Na temat S15 jest w internecie cała epopeja, problem jest z mechanikiem ;) który szuka zapłonu w silniku o zapłonie samoczynnym, tutaj ustawia się kąt początku wtrysku. http://samy.adresforum.pl/kat-wtrysku-s-... Bo żeby szukać trzeba jeszcze wiedzieć co wpisać. http://lmgtfy.com/?q=S15+k%C4%85t+wtrysk... Wiem że potocznie mówi się zapłon ale...
witam;p Mam problem z Ursusem C-360 który dymi na niebiesko, pompa wtryskowa po regeneracji , końcówki wtrysków po wymianie na nowe , głowice po regeneracji:P objaw z początku był taki ze jak odpaliłem silnik to w garażu nie mogło sie wytrzymać tak dymił i strasznie gryzły w oczy te spaliny ! po regeneracji głowic jest lepiej ale jeszcze kopci ? Początek...
przypuszczam, że rozrząd ustawiłeś poprawnie ale znaczącym dopełnieniem wszystkiego w TDI VP jest ustawienie kąta wyprzedzenia początku tłoczenia (kąta wtrysku), w silniku AGR nie ustawia się tego poprzez ruszanie od i w stronę silnika pompą wtryskową tylko jej kołem pasowym gdzie luzuje się 3 śruby i ustawia się koło pasowe pompy na tzw. fasolkach...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Daj sobie spokój z obniżaniem ciśnienia -to staroć z bezpośrednim pojedynczym wtryskiem i zawsze będzie głośniejszy, tym bardziej przy początku tłoczenia ustawianym na "oko". Ustaw wzorcowo początek wtrysku przy użyciu czujnika zegarowego, to i głośny klekot powinien się uciszyć - wymagana kontrola dynamicznej regulacji kąta początku tłoczenia, możliwe...
Witam potrzebuje ustawienie początku wtrysku do silnika 1.9dti 98km2000r Chodzi o początkach wtrysku ile wynosi na komputerze dla ustalenie kółka pompy wtryskowej
Pewnie 2, 4 D starszej generacji, ustawiasz poczatek wtrysku metodą kropelkową.
Przy zapóżnym wtrysku słychać zapłon, dymi ale nie kręci bez rozrusznika(całkowity brak mocy). Poza tym pompa raczej Lucas ustawiana na kołki.
Dwikozy za daleko ode mnie,mam HHT. To szatkowanie jak nazywasz o mam rozumiec zmiany prędkości obrotowej biegu jałowego ,tak?Ale w jakim zakresie?Łańcuch mówisz....no to samochodzik na już śmignięte niemało.Dymi na niebiesko?Co z początkiem wtrysku?Ustawialiście?
Kąt początku wtrysku w silniku wynosi 24 st. (tj. ok. 8 mm) przed GMP, Ustawia się go używając kołka, który znajduje się w przedniej części obudowy sprzęgła, pod ramą silnika, po prawej stronie. Wykręcony kołek powinien trafić w pierwszy otwór w kole zamachowym, przy jego obrocie. Trafienie w drugi otwór oznacza GMP. Oczywiście, ustawianie kąta wtrysku...
Po demontażu pompy trzeba ustawiać kąt wtrysku? Teraz nie chce odpalić Dodano po 7 Początek wtrysku trzeba ustawić, ogarnia ktoś jak ? Iveco 2,5
Regulator obrotów wchodzi w tzw. dawkę rozruchową? Po odkręceniu górnego korka w obudowie regulatora obrotów jest wgląd do dźwigni połączonej z listwą zębatą. Przy delikatnym ruchu, od położenia STOP do ok. 1/3 ruchu dźwigni sterującej, realizowana jest dawka maksymalna ok. połowy pełnego skoku listwy. Przy pełnym ruchu dźwigni sterującej listwa zębata...
Powiedzcie mi jeszcze jak dokładnie ustawić zapłon ?? (początek wtrysku) Gdzie mam szukać znaczników do ustawiania?
jak dobrze pamietam to zapłon ustawia się w tym aucie komputerem
Witam chyba nie ma nikogo na tym portalu kto dokładnie mógłby mi opisać ten proces ustawiania i przy jakim kącie?
Można jakąś fotkę tej vp44 ustawianą na zegar?Proszę teraz o uświadomienie mnie.
Prawdę mówiąc to do usterki doszło jak zrobiło się chłodniej. Dopiero wtedy zauważyłem, że kopci i nieregularnie pracuje na jałowym. Początek wtrysku - nie ustawiałem na czujnik, jedynie sprawdziłem rozrząd - blokada pompy, koła zamachowego i wałka rozrządu się zgrywają. A jak w ogóle to wyregulować? Tam pompa siedzi na sztywno, nie da się jej poruszać...
Opowiadasz. Początek wtrysku się ustawia a druga kreska to tolerancja. Koniec wtrysku nie jest ci do niczego potrzebny nie wspominając o tym że jest zmienny w tej pompie w zależności od tego jaką aktualnie dostaje dawkę paliwa. Druga sprawa jak ty naprawiasz nie wiedząc w ogóle co mówi o kreskach i ustawianiu kąta wtrysku w 60-ce instrukcja? A tam jest...
Już na samym początku kolegę fortserwis wprowadzacie koledzy w błąd, przecież nie rozbierał nastawnika tylko go zdemontował, poprawił uszczelkę i założył, więc po co ma sprawdzać wartość napięcia czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, po drugie - po co ma ustawiać kąt wyprzedzenia początku wtrysku skoro zdejmował tylko nastawnik i po trzecie - od kiedy...
z postow wynika ze ten silnik to AEF, pompa lukasa początek wtrysku ustawia sie statycznie (czyli przestawiajac kolo na pompie wtryskowej) potrzeba do tego drobnych przyrządów - plytke do zablokowania walka rozrzadu -kolek blokujacy piaste pompy wtryskowej - checi:) wczesniej jak mialem przestawiony kat slabo palil na cieplym silniku a na mrozie -1stopni...
Początek tłoczenia nigdy nie jest poszątkiem wtrysku. Zdarzało się, korzystałem z użyczonej, czy była dobra? Działała, jej "dobroci" nie mam do czego odnieść jako że nie miałem z nimi za wiele do czynienia - stąd piszę o rozbieżnościach. No i nie ma co dyskutować na próżno. Jak to? Skoro mam cisnienie otwarcia wtrysku powiedzmy 180 bar i ustawiam poczatek...
Skoro ukłąd zasilający jest z całego samochodu w całości to powinno być ok. Tylko dziwi mnie kąt początku wtrysku, czy pompa była ustawiana na słuch na oko czy lampą. Bo taka rzeźba to grubo ktoś poszedł.
Sterownik dostaje informację o kącie wtrysku z wtryskiwacza z kablem. Tam jest czujnik wzniosu iglicy, jeśli paliwo dochodzi do wtryskiwacza to iglica się unosi, czujnik to wykrywa i zaczyna się rozpylanie. W ten sposób sterownik sprawdza poprawność regulacji kąta początku wtrysku, koło zamachowe się obraca, czujnik położenia wału zlicza zęby i sprawdza...
Silnik DW8 (bez"B" - wtryskiwacze zwykłe, bez sterującego), początek wtrysku najpierw ustawiałem na kołki i wtedy silnik odpala za każdym razem bez problemu ale po 4 sekundach zwalnia, zwalnia i gaśnie. Po przestawieniu koła pasowego na "fasolkach" silnik też odpala bez problemów i pracuje na jałowym jak długo mu pozwolić, po dodaniu gazu i puszczeniu...
Masz książkę do ciągnika? Opisze jak umiem bo z książki nie każdy rozumie. Odkręć przy pompie przewód wysokiego ciśnienie od pierwszego cylindra - wtrysku. Zahamuj ciągnik, ustaw na luz, podnieś zawory, ustaw maksymalny gaz i ciągnij za pasek klinowy by obracać walem silnika tylko zgodnie z jego obrotem. Jak nie dasz rady to klucz na nakrętkę kola pasowego...
Kol. nie wiem w jakim jesteś wieku, ale długa droga edukacji przed tobą. W silnikach z pompą rozdziel. początek sprawdzisz w grupie 000-blok 2. A ustawiać trzeba na rozrządzie.
Ja ustawiałem w 4 c-330 początek wtrysku i na ustawieniu na "0" po prostu silnik nie prawował tak jak miał pracować. Niekiedy silnik ładniej pracuje kiedy się go przyśpieszy lub opóźni, zależy od stopnia zużycia silnika. W instrukcji to tego modelu ursusa widnieje taki zwrot "ustawienie na "0" jest dopiero początkiem regulacji początku wtrysku paliwa...
w 360 nie masz żadnych blokad rozrządu jedynie znaki jeśli masz przykręcone kolo zamachowe dobrze to na nim powinieneś mieć znaki dwa nacięcia oznaczające początek wtrysku i OT oznaczające GMP wszystko ustawiasz do nacięcia na skrzyni, ustawiasz pierwszy cylinder w pracy czyli GMP na dźwigienkach powinieneś mieć luz cofasz troszkę kolo zamachowe tak...
w tym silniku zazwyczaj jest pompa Lucasa.. co do nierównej pracy to podejrzewam: -wtryski sa zużyte i leją - zle wyregulowane wtryski, ciśnienie(wyjąc z silnika i sprawdzic na specjalnym uzadzeniu) - zle wyregulowany początek wtrysku, ustawia sie go statycznie przy pomocy prostych narzedzi (moge pomodz, robilem to sam) - sprobuj odlaczyc wezyk z zaworu...
Termik albo jest sprawny, albo nie. Pordzewiały, wypalony lub z przerwanym obwodem grzałki, odpada. Nie naprawisz. Zakup nowego w cenie auta. Przerobienie na inne świece i system z nowszego ok, 300 zł. Wszystko w temacie. Pompę masz starego typu, z czerwonym korkiem? Tam lejesz olej i tamtędy też spuszczasz ropę, która wpływa w skutek nieszczelności...
W starych pompach ustawia się kąt wtrysku metodą kropelkową, w kręca się krótką zagietą w dół rurkę w pompę na pierwszym i pompuje się pompką ręczną aż będzie zaczynać kopelkować( pokręcając pompką na znakach na fasolkach), w tym miejscu będziesz miał początek wtrysku . Kąt wyrysku na kole zamachowym znasz ,jest podany na tablice na silniku.
Jak już pisałem zacząć od sprawdzenia czy znaki na kole pasowym walu są dobre. Zakładasz pompę, odpowietrzasz i odpalasz silnik by na 100% być pewnym że dobrze odpowietrzony układ. Od pompy odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego wtrysku (ten od baku). Ciągnik zahamowany ustawiony na luzie, wyciągnięty odprężnik, dźwignia gazu na maksa....
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Zegarem Ci nie podpowiem bo takowego nigdy nie używałem ale ustaw pompę wtryskową zgodnie z procedurą i zobacz czy silnik odpali. Jak nie odpali to ustawiaj pompę coraz bliżej silnika. Nie znam ETHOS'u bo nigdy nie używałem ale w VAG-COM np. wersja pełna 311.2N bez problemu ustawisz kąt początku wtrysku, korygując go potem odpowiednio ustawiając w miarę...
To nie jest moment wtrysku. Ustawia się początek tłoczenia paliwa. Złe ustawienie nie wpływa na czarne kopcenie silnika. Czarny dym to zbyt mało powietrza względem paliwa. Mogą to być lejące wtryskiwacze, źle ustawiona pompa, zdławiony wlot powietrza lub zużyty silnik. Zaczął bym od regulacji silnika zawory, początek wtrysku paliwa. Przeglądnął układ...
Na tablice znamionowej masz podany kont wtrysku. Ustawiasz metodą statyczną. Znaki na kole nie zawsze odpowiadają początkowemu punktow i tłoczenia.
Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku? To byłoby najlepsze rozwiązanie, albo zaprosić kogoś z czujnikiem. Na początek przyspiesz kąt pompą. Przesuń nią o 1 - 2 mm.
Nawet jak będzie działać to co będzie pokazywać w/g czego korygować jak ustawić poprawnie początek wtrysku,kalibracja ????? Do zabawy tak do pracy nie nada się.
Ostatnio ustawiałem początek tłoczenia i palił z rana dużo lepiej. Był jeszcze jeden problem bo auto falowałona wolnych przy prawidłowej dawce ale podejrzewam zmieniony sterujący wtrysk od innego auta albo nastawnik.
Początek konta wtrysku. http://chomikuj.pl/habza.m/Zasady+ustawi... Nie wiem co jest z tym linkiem nie chce się poprawnie załadować. Po otwarciu strony z linku 2 plik PDF "Zasady...."
49 to kapkę za mało, nowy czy stary pasek? Ja zawsze ustawiam na 60, jest gitara. Wiem, że ma być 50, ale praktyka mówi inaczej.
W dieslu nie ma cięgna "ssania", jest przyspieszacz wtrysku stosowany tylko przy rozruchu a jego wpływ na zwiększenie obrotów jest niewielki i dostrzegalny głównie na wolnych obrotach,w td jest to dostrzegalne.Niepokojące jest miganie kontrolki temp.wody? sprawdź czy nie masz jakichś przecieków i czy poziom oleju czasem się nie podnosi (woda dostaje...
początek wtrysk ustawiać wtrysk regulacja początek wtrysk
regulacja sprężyny witaminka windows sterowanie toyota yaris
agregat prądotworczy loncin lc1pf92f
Jak włączyć radio w telefonie HAMMER IRON V? Błąd E12 w pralce Gorenje MAWS72 - przyczyny