Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
Wał ustaw na 12,5 przed GMP i wsuń zablokowaną pompę. Powinno zabanglać.
Cześć.Zobacz to.http://www.elportal.pl/pdf/k18/10_01b...
Yyy czy ten silnik nie jest na dotarciu? Tj ma mniej niż 1000km przebiegu? Pamiętaj że gaźnik reguluje się pod silnik. Czekaj, piszesz że masz komarka, a przypadkiem cewka WN nie pasuje od komara? Druga sprawa że komarek ma mniejszą moc, więc mniej pali, więc mieszanka jest uboższa... Wg mnie reguluj gaźnik.
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Podobny temat.Poczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
http://obrazki.elektroda.pl/4849144400_1... Proste narzędzie przydatne przy starszych pojazdach i innych, w których otwór świecy jest centralnie nad tłokiem. Opis znalazłem w jednym ze starych motorów (numer 13/1970). Do zbudowania czujnika zmobilizowało mnie to, co zobaczyłem na pewnym znanym portalu aukcyjnym- chińskie czujniki w...
Sprawdź dokładnie odstęp na przerywaczu . Możliwe, że kondensatory wymagają wymiany. Trzy świece są dobre?
W tym modelu aby regulowac kąt wtrysku popuszczasz górne koło na wałku rozrządu i kręcisz kołem na pompie przy pomocy klucza .
10 stopni przez ZZ, sterownik trzeba wprowadzić w tryb regulacji, zwiera się dwa bolce w gnizadku diagnosstycznym.
Dolna kreska na obudowie rozrzadu to 0st górna zaś to 10 st czyli z tego co zrobiłeś wnioskuje że zapłon ustawiłeś na 0 st .
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Witam Kolega jarecki04 słusznie przedstawił sposób kontroli punktu ustawienia zapłonu Jest to bardzo istotne do prawidłowej diagnozy usterki w Twoim aucie, niemniej jednak przed sprawdzeniem punktu ustawienia zapłonu proponuję sprawdzić całą instalację WN. Szczególną uwagę zwróc na cewkę zapłonową,ggyż często jest ona przyczyną ,,strzałów,,w tłumik,jak...
Poszukaj na forum opisu ustawienia zapłonu i ustaw go ponownie. Jeżeli miałeś coś robione z platynkami to Twój sposób może być niewystarczający do prawidłowego ustawienia.
http://img401.imageshack.us/img401/9884/... http://img401.imageshack.us/img401/9884/...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Hejka A jak auto zachowuje się przy jeździe na wyższych obrotach? Czy jest dynamiczne czy słabe? Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu. Przy okazji możesz sprawdzić stan świec i przewodów WN oraz ustawienie zaworów. Pozdrawiam
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Jest przykręcony gdzieś na bloku silnika. zobacz w internecie jak wygląda i szukaj na bloku silnika. Skoro wyskakuje błąd czujnika spalania stukowego to czujnik działa. Problemu szukałbym raczej w jakości paliwa lub ew. ustawieniu zapłonu.
Dziwna sprawa, a jak wygląda świeca? Może silnik nie może paliwa przetrawić i go zalewa dopiero jak się wkręci w obroty to jest ok. Na postoju też się nie chce wkręcić czy tylko podczas jazdy? Testuj różne ustawienia zapłonu i dawkę paliwa. Jeżeli będzie poprawa to wykluczysz kosz sprzęgłowy.
Proszę bardzo. Dodatkowo ustawienie kąta wtrysku. Włącznie z momentami dokręcania ;) http://obrazki.elektroda.pl/5837636200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3979977900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3622277600_1... http://obrazki.elektroda.pl/6653410900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2196529600_1...
Opis ustawienia zapłonu, skan z instrukcji obsługi. http://obrazki.elektroda.net/40_12715768... Cała instrukcja, jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Witaj! Mówisz że masz problem z odpaleniem na kopkę. Opisz dokładniej trochę. Czy kopiesz i silnik "nie kręci" ? Czy kręci ale nie zapala? Jeżeli kopka nie przekazuje momentu obrotowego na wał korbowy, to pewnie jakiś tryb lub półksiężyc. A jeżeli kręci, to powodów może być wiele. Ja bym zaczął od porządnego sprawdzenia i ustawienia zapłonu.
Witam.SUS 9000 jest urządzeniem diagnostycznym z czasów gdy układy zapłonowe były na przerywaczach.Można było zmierzyć przerwę na przerywaczu bez otwierania aparatu zapłonowego /KZ-kąt zwarcia/,oraz czystość styków przerywacza. Te opcje są teraz nieaktualne.Ale można zmierzyć parametry zapłonu,ładowanie akumulatora oraz obroty silnika na 2 zakresach.Może...
Prosta sprawa, metodą kropelkową, masz opisane w necie i w książce "Sam naprawiam"
Sam sobie odpowiedziałeś - wina gaźnika, a więc do sprawdzenia drożność dysz, kanalików i usunięcie brudów po starym paliwie. Na próbę możesz podmienić świecę, na dedykowaną do tego pojazdu, sprawdzenie filtra powietrza oraz kranika, w którym też może być filtr zabrudzony. Wnioskuję, że do ustawienia zapłonu nie masz zastrzeżeń oraz do odpowietrzenia...
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Na forum znalazłem ten wątek o usrawieniu zapłonu i o tym by zawrzeć w złaczu diagnostycznym piny AiB oczywiście wiadomo że na lampę pytam bo będę się do tego przymierzal .
Zmiana ustawienia zapłonu nie jest konieczna (chociaż możesz lekko przyśpieszyć go). Jak piszesz - masz instalację z kompem to powinno to być tylko kwestią właściwego wyregulowania go. Zasadniczą kwestią w instalacjach LPG strowanych z kompa jest sprawność sondy lambda - mam nadzieję, że przy montażu instalacji sprawdzili ją.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Trochę trudno sprawdzić ale pytanie czy było coś robione np przy piaście koła magnesowego? Otóż kiedyś spotkałem sytuację, że chyba zastosowano niewłaściwe elementy i po zanitowaniu nowej piasty był podobny efekt. Też można było buty zedrzeć przy pchaniu i nie dał się uruchomić. Czyli nastąpiło przestawienie krzywki względem magnesów.
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
W instrukcji nic o ustawieniu zapłonu nie ma ponieważ się go nie reguluje. To że iskra jest na wykreconej świecy nie znaczy że jest pod ciśnieniem. Stare paliwo też potrafi napsuć nerwów.
Alternator jest nie zawsze prądnicą trójfazową synchroniczną a to jak według was się nazywa to coś wytwarzające prąd i napięcie w tym simsonku ?? Dodano po 10 co do ustawienia zapłonu w tym silniku to powinno być 1.5 mm przed górnym punktem martwym i 0.4 mm na przerywaczu
Witam.Bardzo proszę o informację dotyczącą parametrów ustawienia zapłonu w VOLVO FL7 260KM z 1998 roku.(ILE STOPNI) Z góry serdecznie dziękuję.
Witam, kondensator i przerywacz wymienione, po ustawieniu zapłonu pali od strzała. Dziękuje wszystkim za pomocne rady, bez Was było by ciężko, pozdrawiam.
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
ustawia się bazę poprzez przesunięcie mocowania czujnika, ale w niewielkim zakresie, w zasadzie nie ma potrzeby korygowania nastaw fabrycznych. Kąt zapłonu można jednak przestawić urządzeniem Fiat-Lancia -Tester podpiętym do złącza diagnozy modułu Nanoplex
Poczytaj temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Niby o WSK ale twój Simson ma taki sam rodzaj zapłonu. Jest tam o zasadzie działania. Diagnostyce i ustawianiu zapłonu. Nie skupiaj się na ustawieniu zapłonu na setne części milimetra. Nie o to chodzi !
Witam posiadam radio Pioneer DEH-2320UB, wszystko pięknie działa oprócz tego że nie zapisuje ustawień. Ustawinia Audio i stacji radiowe po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu znikają i wszystko trzeba od nowa ustawiać i zapisywać. W czym może być problem? Zamień żółty kabelek z czerwonym, temat wałkowany milion razy w internecie.
Piecyk po dobiciu do 20 stopni wyłączy się, załączy się dopiero gdy temperatura spadnie poniżej 20.
na cewce WN jest napięcie, daje ona iskre?? jeśli nie to problem tkwi w skrzynce bezpiecznikowej, moduł rzadko kiedy pada
Wciśnij sprzęgło i zobacz czy Ci się uda pokręcić magnetem.
Witam! moj problem z motorynka jest nastepujacy: zmienilem magneto cewke kondensator ustawialem zaplon cylinder i tlok sprawdzalem i wszysko ok poniewaz motorynka nie chciala palic gdy sie rozgrzala . pewnego dnia motorynka zgasla i od tej pory nie moge jej odpalic jest dwu biegowa pomocy! wiecie co to moze byc???
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Ma wyprzedzenie 1,5mm
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
Kwestia ustawienia zapłonu. obróć aparat delikatnie w kierunku przeciwnym do kierunku wskazówek zegara :)
Nie wiem jakie to radio, ale koledze przy podtrzymaniu z aku wykończyło go pobór prądu miał jakieś 1 A, więc szybko zrezygnował z tego radia.
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Swiece zarowe przy dodatniej temperaturze? Moze nie okreslilem od kiedy to sie zaczelo sypac - tak jakies 4-5 miesiecy do tylu zaczal coraz ciezej palic. Poza tym swiece grzeja bo inaczej przy tych temperaturach wogole bym go nie zapalil. A jak sie robi logowanie w vagu? Bo nigdy tego nie robilem.
Elektrit ma rację znaki są na 1000% na zamachowym, tylko że pokrywka jest plastikowa czarna i znajduje się pod wiązką kabli idących do rozrusznika.
Brak zasilania podtrzymania pamięci,zamień przewód zasilający czerwony z zółtym lub je zmostkuj i wepnij do stałego +12 wtedy radio będzie działać nawet bez kluczyków w stacyjce.
No wszędzie pisali ze 1.8 to tak ustawiłem
Witam. Wpierw należy zacząć od ustawienia zapłonu przy pomocy lampy.Jeśli jeżdzi tylko na gazie to jest niewielki problem, ale do ominięcia, otóż strzały w gaźnik mogą być spowodowane zbyt ubogą mieszanką tzn. silnik dostaje za mało gazu. Spowodowane to może być uszkodzeniem parownika lub zatkaniem cząstkami stałymi, tak samo może byc niedrożny filtr...
Witam wszystkich Potrzebuje schematu ustawienia zapłonu Ursus 360-3p Z góry dzięki za pomoc!
Sprawdź, czy w wiązce nie masz zamienionego przewodów "plus po stacyjce" ze stałym plusem.
Przyłóż się bardziej do ustawienia zapłonu.
Siłownik podciśnienia ma być zaczepiony o trzpień. Możesz prosto sprawdzić jego działanie. Po prostu podłącz kawałek rurki i zassij powietrze. Siłownik powinien wciągnąć ramie i obrócić płytkę mechanizmu. Ma być szczelny. Ustawiasz cylinder w GMP, i wkładasz aparat zapłonowy bez kopułki i przewodów W.N. z paluchem w pozycji na pierwszy cylinder. Musisz...
Wymiana cewki, kosa spalinowa NAC WLBC 260. Mam pytanko odnośnie wymiany cewki. Czy cewkę wystarczy starą wykręcić i wkręcić nową, czy tam zapłon się ustawia. Trudno wymienić cewkę? Zamówiłem cewkę, ale coś obija mi się o uszy o ustawieniu zapłonu, a nie wiem jak to się robi. Pomożecie?
Olej: półsyntetyk 10W40 "Dziura w obrotach" może byc spowodowana rozregulowanym podawaniem gazu w tym przypadku parownik i ustawienia zapłonu. Parownik trzeba regulowac co ok. 5000 - 10000km lub najlepiej co sezon. Usługa jest tania i stosunkowo szybka i jest wykonywana przez bezmała wszystkie zakłady specjalizujące się w instalacjach LPG. Jeżeli chodzi...
Brak szczelności również może objawiać się na benzynce - jak najbardziej - ja w poprzedniej audi tak właśnie miałem.
Tak się składa, że jeździłem polonezem z silnikiem 1.5 z końca 89r z zapłonem bezstykowym. Przestawianie się zapłonu może być efektem początkowego etapu zacierania się wałka aparatu zapłonowego. Początkowo jest to obrót całego aparatu zapłonowego w bloku silnika, a jak jest mocno przykręcony to może dojść do przeskoczenia kółka rozrządu na pasku lub...
No to mam na jutro zajęcie, zaczne od ustawienia zapłonu. Czyli tak, 1 cylinder w górnym położeniu iskra, następnie 2 cylinder i 3 cylinder tak ? Acha , znalazłem pod filtrem powietrza taki mały biały zaworek z niebieskim paskiem, nie przechodzi przez niego powietrze w żadną stronę , jaką rolę on spełnia ? Pozdrawiam
2E jest na digifancie. Przygotowanie do ustawienia zapłonu-zdjąć wtyczkę z czujnike tem. silnika i dodać gazu ponad 3000 obr. Wiem tak też robiłem jednak nic to nie daje silnik pracuje tak samo przed jak i po akcji z czujnikiem
Witam serdecznie, mam pytanie czy w mojej Xsarze jest możliwość ustawienia zapłonu?
Witam. Mam pytanie co do ustawienia zapłonu w tytułowym motorze (zapłon tradycyjny - młoteczkowy). ...bardziej o jego szczegół... otóż w pewnej mądrej książce napisano, że punkt ustawienia zapłonu wynosi 2,5mm przed GMP (górnym położeniem tłoka). Szczelina w najwyższym położeniu krzywki przerywacza ma wynosić 0,35mm. I tu pojawia się problem: Czy w...
wadliwy, zamiana na stary wysłużony i auto odpala Dodano po 1 Jutro opiszę coś więcej, jak podepniemy go pod oscyloskop Dodano po 1 Źle wprasowany dawał by typowe oznaki złego ustawienia zapłonu, a ten nie dawał " żadnego " sygnału
Całkowicie się zgadzam. Problem tkwi w ustawieniu zapłonu. Jeżeli jest możliwe jego przestawienie, to wszystko ok.
Wita. Radio fabryczne w nowym nabytku mojej dziewczyny:) od kilku dni przeglądam internety i nigdzie nie trafiłem na odpowiedź, wchodzę w menu radia, ustawiam godzinę, i po wyłączeniu zapłonu radio gubi ustawienia, poniżej foto radia
Alledrogo - wpisz w szukajce: "Lampa stroboskopowa do ustawienia kąta zapłonu". Ew. spójrz tu: [url=https://elportal.pl/pdf/k18/10_01b....
Co ma oznaczać to DMP? Jeśli się nie ma pojęcia co oznacza dany skrót to się nie używa,a opóźnienie zapłonu nie poprawi odpalania.Poza tym do ustawienia zapłonu służą znaki na kole zamachowym.
Chcę się odnieść do postu na temat ustawienia zapłonu na 2mm przed górnym położeniem tloka. Ustawienie zostało zrealizowane przez opóźnienie zaplonu, przekrecajac ukladem zsplonowym w prawo? Zgadza się?
Witam kolegów! Mam problem ze swoim pojazdem, gaznik nie posiada żadnej regulacji, a niestety nie potrafię sam dojść co mu dolega. Nie ma siły jechać na małych obrotach, jak już się wkręci to ciągnie do końca, żeby odpalić muszę kilka razy kopnąć na ssaniu dopiero potem z gazem odpali. Prosiłbym o naprowadzanie mnie na właściwy trop. Zrobiłem. -czyszczenie...
Ja własnie przrerobiłem na cdi 125. Niesety bez lampy led do ustawienia zapłonu ktora pokazuje realny punkt zapłonu byłem bez szans.
Gaźniki firmy walbro występują w pilarkach spalinowych.Z tego co pamiętam,to najpierw trzeba wyregulować wolne obroty śrubą L,a następnie szybkie H. Sprawdź ustawienia zapłonu i świecę.
Sprawdzenie prawidłowości ustawienia zapłonu, a jeśli to 4-suw to również sprawdzenie czy rozrząd dobrze poskładany.
Jeśli zwiększyłeś przerwę na przerywaczu, a nie sprawdziłeś potem zapłonu, to teraz masz za wczesny. Zaczynasz od ustawienia przerwy a potem punktu zapłonu i już nic nie ruszasz. Sprawdź jeszcze, podmień, kondensator. Trudno będzie ci pomóc, bo widzę że nie potrafisz ocenić stanu przerywacza, a on powinien pracować precyzyjnie. Poproś kogoś na miejscu...
A czy jest możliwość ustawienia zapłonu w silniku z "pompą wtryskową od obcego napędu "? chyba nie .Ustawia sie tylko GłĘBOKOŚĆ obsadzenia pompy w silniku - wartośc powinna być podana na pompie ,do regulacji służa metalowe podkładki zakładane pod pompe
Witam.Mam pytanko jak w temacie,czyli jak ustawić zapłon w tym fiacie?.Może ktoś posiada instrukcje ustawienia zapłonu?.Najlepiej ze zdjęciami.Pozdrawiam.
Witam Poszukuję danych na temat ustawienia zapłonu w pilarce Stihl Contra, konkretnie wyprzedzenia zapłonu i ustawienia przerywacza.
Jeżeli zachowuje się podobnie na gazie i benzynie to przyczyna nie będzie związana z TPS-em. Ja bym szukał w prawidłowym ustawieniu zapłonu, przewodach WN, drążnosci wydechu, świecach.
GMP chodzi o maksymalne górne położenie tłoka. Jak strzela w gaźnik i tłumik to na 90% jest kwestia ustawienia zapłonu.
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
zna ktoś godny polecenia warsztat jak w temacie? województwo łódzkie i okolice. W Łodzi jest warsztat i mechanik który naprawia ,remontuje i odnawia od podstaw tylko takie stare Mercedesy z 50-tych ,60-tych 70-tych i 80-tych lat robi mechanikę od podstaw całą kompletną od A do Z ....
Poszukuje instrukcji serwisowej, obsługi, wszystko to co pozwoli zgłębić temat tego modelu. Może ktoś posiada wiedzę o specyfikacji oleju do silnika, dane gaźnika oraz sposób ustawienia zapłonu.
Zwłaszcza gaźnik w astrze 1.6 ;) Może być kwestia zapłonu ale na pewno nie USTAWIENIA zapłonu. Jak gaśnie to zapala potem od razu ? Jak nie to sprawdzić iskrę.
Tak, to wina nieodpowiedniego zamocowania cewki, a tym samym złego ustawienia zapłonu.
Ja miałem dokładnie ten sam problem z pioneerem w omedze, w kostce auta kable były odwrotnie pociągnięte, wystarczyło zamienić je i wszystko ok. pozdrowienia R.
Kończymy tą dyskusję, sposób ustawienia zapłonu jest opisany na forum, wystarczy poszukać.
Tak moduł a jest opcja ustawienia zapłonu
Witam wszystkich potrzebuje pomocy w ustawieniu zapłonu w vw passat silnik 2E 1993r.Prosze o pomoc w ustawieniu tego zapłonu??Z góry dzięki
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Mysle ze rozwiązanie twojego problemy jest własnie w tym co napisałeś. Wymieniłes aparat zaplonowy a później nim kreciłeś. Tak się dzieje kiedy niefachowo zakłada się inny aparat bez wprowadzenia komputera w tryb ustawienia zapłonu. Teraz trzeba jechać na ustawienia zapłonu komputerowe.
Ja mam pytanie odnośnie tego magneta. Czy jak mam założone magneto na iskrownik to czy kręcenie nim w lewo lub prawo zmienia ustawienia zapłonu?
Można spróbować, ale nie wiem czy tu to by się udało - ewentualny problem ustawienia zapłonu. Zapłon CDI z cewką ładująco-wyzwalającą.
ustawienia zapłonu mercedes ustawienia rozdzielacza zapłonu schemat ustawienia zapłonu
kolumna aktywna 1000zł linie napowietrzne projektowanie zasilacz przegrzanie
WOLF-GARTEN traktorek nie odpala – akumulator, czujniki, gaźnik, rozrusznik, Alpha 95/180 Błąd A04 w piecu Beretta – przyczyny i rozwiązania