Przeszukałem cały internet i nic mi nie pokazało zeby ktoś miał taki problem
Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
Jak pompa mechaniczna to czujnik wału i ustawienie impulsatorów na kole zamachowym nie powinno mieć znaczenia.
Ale to się da zamontować tylko w jednej pozycji. Zresztą, jeśli nie ma iskry wcale, to ustawienie nie ma znaczenia.
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
zanika zasilanie i wszystko się resetuje Jeśli zapamiętasz ustawienie poprzez naciśnięcie gałki impulsatora, to po zaniku zasilania, wartość będzie taka sama jak wcześniej.
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
mam dylemat nie wzmacnia mi sygnału moduł , na oscyloskopie sygnały z impulsatora dochodzą , ale nie wychodzą na licznik . w środku mam takie ustawienie zworek jak na zdjęciu. nie moge nigdzie znaleść informacji o ustawianiu zworek.
Zapewne jest tam impulsator - wymiana bądź czyszczenie.
Er 2 to brak impulsów z impulsatora silnika /ustawienie anteny na krańcówkach mechanicznych, przerwa w obwodzie zasilania silnika lub uszkodzony impulsator.Ale kolego najpierw musisz się zdecydować czy programowany tuner sat jest z transmisja czy tez bez.
po zdjęciu kopułki ujawniła się masa zanieczyszczeń i zaśniedziałych styków, na cewce impulsatora zauważyłem brązowy nalot grubości kilku milimetrów.Czy to może być powód że samochód ma problemy z odpaleniem(dławi sie jakby chodził na 2 cylindrach itd takie same objawy sa przy jeździe na gazie jak i na benzynie) postał parę dni w garażu i zaczęły sie...
Jak ustawiłeś na blokadach i dociągałeś koło głowicy to wycięcie z tyłu na impulsatorze było równo w tylną płaszczyzną głowicy? Dodano po 4 http://obrazki.elektroda.pl/6475831100_1... Chodzi o ten znak. Blokady ok, wchodzą w wał i wałek, a impulsator przestawiony. Kiedy impulsator (koło wałka rozrządu) ustawiłem do płaszczyzny, wał był...
Ale to od Ciebie zależy jak Ty to wszystko ustawisz i skręcisz, jeśli wchodzi Ci blokada wałka i wału to musisz ustawić impulsator i skręcić srube wałka rozrządu jeszcze raz, tam przecież nie ma klinów, są płaszczyzny, tym bardziej że nie masz luzu na kołach. Dodano po 3 Wedle autodaty wychodzi że do tylnej płaszczyzny głowicy ma być znak na impulsatorze....
Jeżeli "ukradniesz troszkę" prądu to i tak przerywacz będzie pracował dużo wolniej - bimetal w przerywaczu nie będzie się wystarczająco szybko nagrzewał. Jedyne wyjście to zastosować impulsator elektroniczny najlepiej na przekaźniku który bez względu na moc obciążenia miga zawsze z częśtotliwością ustawioną fabrycznie. Możesz przerywacz taki zbudować...
Wyregulować należy ustawienie czujnika / dosunąć do tarczy impulsatora/ Jeśli wpada pedał hamulca to może muszą się dotrzeć klocki do tarcz
To są same wałki i koła z impulsatorami. Brakuje jeszcze zestawu do walka i popychaczy valvetronic.
Witam. Pisze z problemem ktorego nie moge rozwiazac. Otoż skladalem silnik 2.5 BAC po tulejowaniu w samochodzie kolegi , silnik przyjechał gotowy po złożeniu dołu, zamknieta miska i obudowa kół pośrednich , bez zamontowanej głowicy .Oczywiscie zalozone blokady na wal i walek nowa podkladka diamentowa i śruba wałka ,całość skręcona momentem wg ELSY ,lecz...
Witam, mam wielki problem ze skuterem, przyjechał do mnie od znajomego który (jechał i zgasł) od tego czasu brak iskry totalnie! Wymieniłem z nim cewkę, kabel wysokiego napięcia, fajkę, świecę, impulsator. Cały zapłon wyczyszczony, powinna być iskra a jej nie ma, nawet wywaliłem kabel z blokady bocznej stopki i zmostkowałem 2 zielone kable, cała elektryka...
Kolego zamontuj ten nowy, najsprawniejszy wg Ciebie "iskrownik" i spróbuj jeszcze odpowiednio ustawić impulsator. Zbliż go maksymalnie do koła magnesowego, aby tylko nie ocierał o nie (o ten "garbik" na kole). O ile dobrze pamiętam, to napięcie zasilające cewkę WN powinno wahać się w okolicy 90 V.
Pacjent to kingway koyot 50 4t 5kkm przelatane-nie miał iskry... Wymieniłem moduł i ustawiłem przerwę impulsator-magneto . Iskra jest i odpala na dotyk , na stopce wkręca się do 11tys , rusza jakby ktoś go z tyłu trzymał i rozpędza się do zawrotnej prędkości 35km/h a pod górkę zwalnia do 20km/h . Kompresja na ciepłym 8 bar po próbie olejowej 11bar ....
Ustawiłem na 2000ohm cewka zasilająca 530 a impulsator 150 Dodano po 4 A napięcie na impulsatorze 5😀
Tylko moja Actią działa. Tylko że pobiera sporo prądu. A jest w niej jakieś ustawienie, coś w rodzaju uśpienia? A K-faktor, przeliczenie impulsów impulsatora na impulsy zagarów. Dodano po 3 W sensie żebym wymontował BCM ( sterownik silnika) i wysyłał do Ciebie ? Ale czy ogólnie jest możliwość zmiany z impulsatora który siedzi prawdopodobnie w skrzyni...
Pytanie brzmi jak ustawić wieniec do czujnika położenia wału (impulsator) na wale od strony koła zamachowego. Znajomy mechanik wymieniając uszczelniacz prawdopodobnie źle ustawił ten wieniec i auto nie odpala. Ktoś ma jakieś rysunki ???
Jak masz zrobiony ten zapłon? Co go zasila? Odwinąłem jedna cewkę od ładowania, przewinąłem ją drutem 0.20 do oporu (dała około 130 Ω). Dałem moduł, cewkę z fajką od skutera i śmiga:) Do całosci dorzuciłem blaszkę i impulsator ustawiłem wszystko, aby iskra była 3.9 mm przed GMP i śmiga! Mój mały schemat: http://obrazki.elektroda.pl/9810829400_1...
Po kilku kombinacjach udało się. Podłączyłem tak zielony pin od cewki na masę, czarny pin z czarnym kablem od modułu, czarno-biały z modułu na masę a zielony do gaszenia iskra jest. teraz ustawienie zapłonu jeżeli tłok jest w GMP to jak zgrać koło zamachowe z impulsatorem? teraz ustawione mam tak że jak tłok jest w GMP to ta blaszka na kole zamachowym...
Podtrzymuję, to co wyżej napisałem. Nadal proponuję sprawdzić i staranne ustawienie rozrządu (tłok w GMP, impulsator na znaku, kółko wałka rozrządu na znakach i luzy zaworowe właściwe). Nie może być pomyłki nawet o 1 ząbek (ogniwko łańcuszka rozrządu). Sprawdź odmę silnika i ciśnienie w cylindrze. Moduł nie ma wpływu na "wyrzut" paliwa z gardzieli gaźnika,...
Możesz sobie to zbadać miernikiem Gdzie plus gdzie minus i gdzie sygnał Z reguły gdy sa 3 przewody 1 to plus 2 to minus a 3 to sygnał. Ich ustawienie ....2 1 ...... 3
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
Nie ustawia sie powiadasz? Zapłon jest ustawiony fabrycznie, czyli GMP względem impulsatora a wyprzedzenie zaszyte w module zapłonowym. Więc lampa stroboskopowa załatwi sprawę. http://obrazki.elektroda.net/90_12500531... Poza tym moduły są dostępne.
Bardzo dziękuję. Mam w tym Terios pewien problem - może ktoś spotkał sie z czymś podobnym. Auto po rozgrzaniu - zaczyna falowac obrotami, czasami zgaśnie. Impulsy z czujnika na wałku (impulsatora) są stałe a znikają na chwilę impulsy z cewek i wtryskiwaczy. Ustawienie wyższych obrotów (około 1800-2000) powoduje że silnik przerywa ale nie gaśnie, natomiast...
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli, impulsator ma fabrycznie zrobione otwory w mocowaniu, dodatkowo w blaszce która trzyma impulsator są tak jakby tulejki wyfrezowane które nachodzą na mocowanie w karterze i tutaj nie ma możliwości innego ustawienie choćby o 1mm w prawo czy w lewo. "Fasolki" - mógłbyś rozwinąć bardziej łopatologicznie pojęcie ?...
Dzięki, a jeszcze jedno pytanie: jak już ustawie określony czas (liczba impulsów) to jak zrobić aby np. ustawiam czas i jeśli np. przez 3sek nie rusze impulsatora to silnik rusza (na wyjściu stan wysoki)?
Przedszkole to żart :D Dla minimalizowania natłoku treści naukowych... Wg. mnie trzeba zrobić "wash and go". Użyć oscyloskopu do poprawnego umiejscowienia impulsatora! Impulsator trzeba zamocować tylko prowizorycznie i zrobić pierwsze pomiary kręcąc wal wiertarką. Impulsator będzie służył tylko jako punkt odniesienia! Moduł jest do tego niepotrzebny.Wręcz...
Też się z tym mierze tylko bez swapu silnik zapalił teraz tylko ustawić ten impulsator, jak by ktoś wyjaśnił jak to zrobić bym był wdzięczny
Mam pytanie odnośnie licznika z Opla Kadetta GSI Mianowicie czy może ktoś z Was orientuje sie czy istnieje możliwość ustawienia w tym liczniku aby po wlaczeniu zapłonu pokazywało się 123? Mi pokazuje 125 i 127. Natomiast widzialem posty w ktorych ktos mowil ze widzi 123. mam impulsator 6IMP i mi pokazuje 2 razy mniejsza predkosc. Po zmianie w dol o...
Witam,czy projektował ktoś lub ma pomysł jak zrealizować takowy moduł dynamicznego ustawienia konta zapłonu urzywając czujnika stuku i impulsatora ustawionego w 1 punkcie tak jak zwykle jest w simsonach i innych motocyklach 2T?Pierwszy problem przychodzącym mi do głowy jest impulsatora ustawiony w 1 miejscu nie dał by możliwości dokładnego określenia...
Witam, Mam problem z modułem zapłonowym w motocyklu Yamaha sr125. Seryjny moduł padł (częsta przypadłość w tych motocyklach przy module cdi dc), nie znalazłem nigdzie używki a od handlarzy częściami usłyszałem że ciężki temat dostać taki moduł. Nie raz już przerabiałem układy zapłonowe z powodzeniem więc i tu spróbowałem jednak skończyło się z dziwnym...
Bardzo dziękuję z pomoc :D mam jeszcze pytanie jak naprawić impulsator w charcie i sprawdzić czy jest dobry :)
Potencjometr MOP w ustawieniach falownika. Na wejścia np. DI4 DI5 falownika podłączamy równolegle kilka impulsatorów i będzie śmigać. Dzięki.
Dalej stoję w miejscu z tym programem i nie wiem jak ruszyć.. ogólnie chcę zrobić coś takiego master --> wysłanie danych do slave i odczyt ze slave wartości ustawionej impulsatorem slave --> odczyt z mastera, slave obsługiwany za pomocą mastera i za pomocą impulsatora, odwzorowanie ustawień za pomocą impulsatora wysyłane na master i odwzorowywane na...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami
Opóźnienie zapłonu w funkcji obrotów, około 2 - 3° przy 10000 RPM. Równie dobrze można zrealizować to wykorzystując moduł DC-CDI i układ RC na wejściu z impulsatora.
Impulsator daje około 470 Ohm, moduł nowy, cewka nowa, 2 przewody wn dają około 5,11 (ustawienie 20k Ohm). Czy to są prawidłowe wartości? Pozdrawiam.
Tak z ciekawości - sprawdzałeś pół kliknięcia? ;) Wszystko zależy jak producent ustawił klikacza w enkoderze, jeśli na pełne cykle to wystarczy podzielić wartość na 2.
Tak tylko dlaczego jest problem z obrotami, a jak kabel jest odpięty to jest wszystko ok. Może przyczyna tkwi gdzieś indziej, tylko gdzie? Ostatnio czyściłem przepustnicę i od tego momentu się zaczęło, wcześniej wszystko było ok. Myślałem, że po podpięciu pod komputer będzie ok, ale mechanik ustawił tylko wolne obroty bo były za duże i powiedział, że...
Mam ciekawszą propozycję takiego licznika. do budowy wykorzystałem scalak od kalkulatora i prosta klawiature numeryczną. Wprowadzam stałą z klawiatury wciskam "+" a pod znak "=" podłączone sa styki impulsatora i licznik zasuwa ze stałą jaką sobie ustawiłem. Proste urządzonko można wykorzystac do nawijarki cewek, jako licznik rowerowy itp.
PC400 jest zwykłym transoptorem - nie szczelinowym. Szczelinowy z tego samego sklepu http://obrazki.elektroda.pl/5113769800_1...
Raczej w współczesnych skuterach jest brak regulacji wyprzedzenia zapłonu . Przeważnie ustawiony na stałe fabrycznie impulsator . Ale autor nie podaje jaki to model skutera ?? :|
Kolego, czy robiłeś coś przy silniku np. przy rozrządzie, bo jeśli tak, to sprawdź ponownie ustawienie rozrządu (wg wymogów producenta). Przerwa pomiędzy impulsatorem a kołem magnesowym jest też istotna. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, jeśli masz duży przebieg silnika, bądź podejrzenie jego zatarcia. Czy instalacja elektryczna, szczególnie od zapłonu...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Czyli wszystkie te zestawy na 230V pchają/ciągną na czas Tak. Dochodzą do odboju i buczą aż minie czas. A tenże czas jest zalecany zawsze o kilka sekund dłuższy niż rzeczywisty ruchu bramy ( na wypadek zimy, rdzy w zawiasach, wiatru). Kontrola prądu polega na modyfikowaniu obwiedni sinusoidy sieci i nie jest w żaden sposób aktywnie monitorowana (skrzydło...
Oczywiście , ustawienie na tzw. oko zapłon graniczy z cudem , lampa stroboskopowa jest konieczna , na Ale są po 24zł bardzo proste i do twoich potrzeb wystarczy , szczelina impulsatora jest bardzo ważna , ustaw na 0,4/ 0,3mm .
Impulsatory 4T a 2T mają zwykle odwróconą polaryzację sygnału. Statory muszą być fizycznie takie same, tj. ta sam średnica rdzenia, te same ustawienie otworów względem cewki zasilającej CDI. Pnadto trzeba zwrócić uwagę na budowę uzwojenia alternatora, ponieważ przerabianie instalacji i regulatora nie ma sensu. Poza tym, nie ma problemu z zakupem statora...
Wygląda że wtrysk paliwa jest w nieodpowiednim momencie.Czy silnik nosi znaki ściągania glowicy?Ja bym jeszcze sprawdził rozrząd.Trzeba zablokować koło zamachowe jak na rys. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27e2... znak O/T na kole pasowym powinien być w pionie i pokryć się ze znakiem na obudowie rozrządu koło czujnika wału.Krzywki...
Mi to wygląda na dziecko końca lat 80tych... Bo już widać ma kierunkowskazy, jak również cały wygląd jest bardziej świeży. Wtedy już wchodziły impulsatory... Skoro brak danych odnośnie wyprzedzenia zapłonu (sam szukałem i faktycznie jest ciężko cokolwiek o tym), to bym ustawił na 2mm przed GMP...
Witam. Kupilem ten amplituner, usterka byla opisana, że podczas regulacji są w głośnikach trzaski, oraz że zanikają kanaly, ale gdy juz skończymy regulację to wszystko wraca do normy. Ale niestety tak nie jest. Np. Gdy ustawię poziom -57dB to jest pyknięcie w głosnikach(jedno, krótkie), zanika prawy kanał, lewy gra. Ustawię -56dB i grają oba kanały....
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
Znalazłem na jakimś tam forum kilka ciekawych danych (przynajmniej dla mnie): 1. Stała wtrysku wtryskiwaczy dla aut m-ki Daewoo: - Silniki 1.5 SOHC 8V: 1,76 grama/sekunde - Silniki 1.5 DOHC 16V: 2,05 grama/sekunde - Silniki 2.0 (Nubira, Leganza): 2,44 grama/sekunde 2. Czujnik prędkości pojazdu (VSS) - Cytuje: "Impulsy powtarzaja sie 2289 razy/km" czyli...
(at)rgbujan -> Teoretycznie taki czujnik od bidy może i zdał by egzamin tylko, że daje on sygnał on/off co już utrudnia ustawienie poziomu wiatru. Moim zdaniem praca takiego czujnika na wietrze była by bardzo niestabilna. Co innego wiatraczek poziomy z impulsatorem - tu bez problemu ustawia się siłę wiatru programując go nawet na dachu i jednym przyciskiem...
Tam się rozrządu nie ustawia (pod tą pokrywą). Przy zakupie nowej musisz zwrócić uwagę na parę rzeczy: 1. Czy impulsator jest zamontowany w pokrywie pod tym samym kątem względem obwodu koła magnesowego. 2. Czy głębokość zamontowania impulsatora w pokrywie jest taka sama. 3. Czy stator jest montowany tak samo. Chyba że masz zapłon który jest montowany...
W takim razie jutro ustawie wałek na znak i zajrzę w jakiej pozycji jest wałek Ogólnie nie wygląda źle ale krzywy może być. Jeśli tak jest prawdopodobnie odpuszczę dalszą dłubanie. No chyba że znajdę prosty w normalnej cenie Przy kole zębatym ustawionym aktualnie impulsator walka widoczny przez otwór czujnika położenia wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/2968550200_...
W każdym razie dziwnym jest że producent ustawia piny domyślnie jako wejścia żeby działały niepotrzebnie jako anteny - pewnie miał taki kaprys. No akurat kaprys to nie jest. Pomyśl sobie co by było w sytuacji, gdyby piny były skonfigurowane jako jakiekolwiek wyjścia, a podczas startu procesora pod te WYJŚCIA podpięte były inne układy wymuszające jakiś...
Jeden podstawowy warunek: Tylko z obrotowym przełącznikiem kanałów! Żadne tam przyciski i inne duperele. W czasie jazdy nie masz czasu na kukanie na wyświetlacz czy aby już masz ten kanał który chcesz; pokrętłem wyczujesz ile skoków wykonałeś i możesz sobie nawet w ciemnościach "policzyć" jaki kanał nastawiłeś. Poza tym, szybciej się przełącza. Dobrze...
No tak czuję, że coś jest z zapłonem... Tym bardziej, że nie wiem dokładnie, kiedy następuje zapłon - czy jak magnes jest idealnie naprzeciwko cewki impulsatora, czy jak już ja nieco minie. Po prostu żeby była iskra, magnes musi przejść obok cewki z pewną prędkością i niewiele widać, kiedy jest dokładnie punkt zapłonu. Doszedłem do wniosku, że mogę...
Jeżeli ten silnik ma w miarę poprawnie pracować to wypada wałki ustawić jak w silniku bez vanosa i zamienić tarcze impulsatora na wałku ssącym i będzie w miarę ok.
odkręć boczną osłone i sprawdz jego ustawienie,a nawet odkręć go od wałka i zobaczysz ze jest przestawiony bo impulsator jest plastikowy i czesto sie dzieje ze ktos jak zle składa to go przesyawi. jest to wada tych silników jak i to że rozrzad lubi sie przestawić i wtedy masz podobne objawy. sciagni kolektor pozniej pokrywe zaworowa i wtedy boczna osłone...
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie...
Tak pokręciłem że już zapomniałem jak maa być ustawiony ten garb na magnecie względem impulsatora. Teraz mam tak ustawione że na 3mm przed GZP są równo ze sobą, jedno pod drugim, czy ktoś wie jak powinno być?
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Ostatnio gdy wpadł mi w ręcę unipolarny silnik krokowy wymyśliłem układ który mógłby działać jako przepustnica elektroniczna tzn.zamiast linką (mechanicznie) sygnał byłby przesyłany w postaci cyfrowej do krokowca.Silnik byłby ustawiany o kąt identyczny z kątem ustawionym na impulsatorze. Jedyny problem jest taki że nie wiem czy impulsy w stanie spoczynku...
Wyonalne. Najprościej byłoby pod koło. Najlepiej tylne, bo tam jest mniej mechaniki. Trzeba tylko przeprogramować licznik reowerowy (większość ma taką funkcję - wpisuje się obwód koła). Profi byłoby, gdyby na linke prędkościomierza założyć impulsator. Tak robi się jesli trzeba założyć np. taksometr do silnika z licznikiem na linkę. Impulsator daje dużą...
FR 1223 czujnik położenia sprzęgła przerwa lub nieprawidłowe ustawienie MR 4219 Dyfuzor z zespole dawkującym jest niedrożny-do przepłukania:) MR 6770 Związany z poprzednim-wyczyścisz dyfuzor problem powinien zniknąć TCO 3500 Błąd sygnału prędkości-sprawdź wiązkę i sam impulsator na skrzyni.
Witam! Mam poważny problem moja nexia nie odpala.W silniku były wimieniane pierscienie i sprawdzana głowica(zawory zostały dotarte i została splanowana).Po zmontowaniu wszystkiego autko odpaliłem i pochodziło do momętu aż sie nie rozgrzało i wtedy zgasło.Potem chciałem odpalić ale już sie nie dało.Ponadto wymieniona jest cewka zapłonowa i pompa paliwa,...
Witam , kupiłem sobie gotowy moduł CDI do wsk 125 po podłączeniu jak z schematem nie było iskry, magneto i iskrownik jest od 4t reszta od 2t.Po wyjęciu impulsatora na zewnątrz zapłonu motor chodzi normalnie.Kable z modułu 2t pomarańczowy i czarny podłączone mam bezpośrednio do cewki pomarańczowy-czarny czarny-zielony, a impulsator jest całkiem na zewnątrz...
A ustawiłeś fusebity mikrokontrolera tak aby chodził on z częstotliwościa 9.6MHz http://mirley.firlej.org/files/ENKO_fuse... Poza tym w programie zmienia się to w tym fragmencie: If O1 = 0 Or O2 = 0 Then Incr Impuls If Impuls = 15 Then '<<< (wartośc-1) x 6ms, teraz 14x6=84ms, min = 2 Impuls = 0 O1 = 1 O2 = 1 End If Else Impuls = 0...
Sz.P. W sytuacji opisanej przez Pana najlepiej sprawdził by się prosty układzik z mikroprocesorem (jakimś małym PIcem lub tradycyjnym Atmelkiem 2051) Oczywiście na wejściu należy zastosować układ dopasowujący poziomy sygnału z impulsatorka do poziomów procesorka ( jeden tranzystor kilka rezystorów i... kilka diód dla bezpieczeństwa ). Dobry, próbowałem...
Witam. mam problem z zapłonem w silniku rzekomo loncin 200. Wszystkie części i wymiary pasują do loncin 200. problem polega na tym iż, zapłon jest przedwczesny a mianowicie w miejscu zaznaczonym na obrazku. chciał bym was poprosić o pomoc w ustaleniu przyczyny. jestem mechanikiem i od tej strony silnik rozebrany i poskładany zgodnie ze sztuką. Ale miałem...
Czy w ogóle ustawienie zapłonu było sprawdzane przy pomocy lampy stroboskopowej? Po pierwsze fizyczne skontrolowanie punktu zapłonu przy 1.8 mm przed GMP, co powinno zgrywać znak na kole magnesowym ze znakiem wybitym fabrycznie na karterze, co by potwierdziło że wpust nie jest ścięty, ew. czop ukręcony. Po drugie ustawienie zapłonu poprzez ustawienie...
Spróbuj ustawić zawory na 0,1 mm. W poniedziałek podjadę do kolegi i tak ustawię. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę się podzielić, mam kawałek drogi więc dobrze by było sprawdzić jak najwięcej. Impulsator przy wtrysku jaką powinien mieć przerwę między magnetem? Magneto jest troszkę inaczej zbudowane. Dodano po 5 Sugeruje 0,15 dla ssącego...
[ mała cienka iskra. ..... przy małej prędkości obrotowej koła magnesowego iskra będzie mizerna-wątła jednak wystarczająca aby uruchomić silnik , sprawdź na kablu iskrę , jak iskra ,, skacze " na około 7/8mm to przy prawidłowym ustawieniu zapłonu silnik odpali bez problemów . Bez lampy stroboskopowej nie ustawisz prawidłowo zapłonu , w twoim przypadku...
Dzięki. Najpierw gaźnik doprowadzimy do porządku potem będę się dalej zastanawiał o co chodzi -po kolei eliminujemy usterki. Najpierw twierdził że nic nie robił nie grzebał -jak mu wygarnąłem co zrobiłem to się powoli do wszystkiego przyznaje. Ludzie bywają fałszywi i kłamliwi. Zaliczył już kilka warsztatów -wychodzi szydło z wora. Dwa dni straciłem...
I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić NIE DA SIĘ. Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić. I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.
Witam. Trafiłem na ten temat i widzę wypowiedzi które od razu autora tematu zniechęcają do odpuszczenia tematu. Kilka lat temu przyszedł do mnie sąsiad podczas żniw i zakomunikował, że padł silnik w jego kombajnie zabawce (class z lat 70 z benzynowym silnikiem vw) czy da się wstawić jakiegoś diesla. Podjąłem wyzwanie. Z tego co pamiętam ECU było od...
Zgłębiłęm odrobinę wiedzy i zdecydowałęm że nie będę używał ECU z Audi czy innego auta. Znalazłem komputer typu Stand Alone - Easy Ecu , według mnie bardzo dobry zamiennik EMU i oczywiście w innej cyfrze. Mam już zrobiony kolektor ssący do ITB z BMW, mam już wszystkie czujniki i zaczynam robić wiązkę elektryczną silnika, mam już też zrobione koło zębate...
Tak, Impulsator musi być ustawiony na około 0,3 mm. Ustaw jak najbliżej magnesu na magnecie.
Witam. Mam taki zgryz na warsztacie. Chevrolet cruze przyjechał do mnie po wymianie silnika, jest to wersja 1.8 140Km z 2013 roku. Problem jest taki że auto ciągle sypie błędem P0341 i falują obroty. Poprzedni koleś zmienił wariator na walku rozrządu, walki też chyba założone ze starego silnika. Ustawiłem rozrząd, bo blokada z tyłu w walki nie pasowała....
Jeżeli wszystkie połączenia elektryczne są OK, to masz do naprawy/wymiany impulsator przy alternatorze. Sprawdź jeszcze czy nie jest krzywo ustawiony, nie bije. Podaj jaki masz typ impulsatora, bo były 3 rodzaje. Najlepiej zdjęcie.
No to nie ma praktycznie możliwości "zerowania" na 3 (możnaby jeszcze próbować robić jakiś impulsator na bramkach ale to nie będzie zbyt pewne działanie.
Witam, Posiadam problem zapłonem mińska 125 gdyż straciła iskrę (przy podnoszeniu pływaków w gaźniku(przypadek?)) Sprawdzony iskrownik, cewka, są dobre. Zauważyłem ze iskra pojawia się po przesunięciu dokręceniu w inne miejsce, motocykl pali lecz zapłon jest nie do ustawienia zapłon(brak skali na śrubkach). Poniżej kiedy iskra jest ok .Próbowałem dorobić...
W niektórych chińskich 2T impulsator posiada podłuzne otwory do mocowania. I teoretycznie można przestawić zapłon o niedużą wartość. Ja w takich przypadkach ustawiam impulsator na 0,3mm (odległość pomiędzy magnesem impulsatora a nadlewem magneta).
Bardzo ładna konstrukcja, chociaż osobiście się boję zasilaczy impulsowych zasilanych z sieci. Ale to już takie moje zboczenie Tu się nie ma czego bać. Zauważ że zasilacze impulsowe wciskają się wszędzie:do TV, ładowarek, sprzętu audio. Mam na myśli własne konstrukcje zasilaczy, tych fabrycznych się nie boję ;) Jeśli chodzi o enkodery czy impulsator...
Cześć. To już jakiś trop, dziękuję. Mam jeszcze pytanie. Otóż po wpisaniu u góry pierwszej cyfry 4(przyjmując że to ilość cylindrów) następną mogę ustawić tylko 1lub5 nie bardzo kumam o co biega z tą zależnością.☹ Obrotomierz nie działa, tego mogę się ewentualnie domyśleć ponieważ z modułu zapłonowego idzie sygnał o wartości 5V. W instrukcji napisane...
Mój błąd w nazewnictwie lub niedostateczna wiedza. Patrzyłem przebicie na 'pikaczu'. Robiłem to tak, że minus miałem przytkany do ramy a plusem dotykałem po kolei 4 końcówki wychodzące z alternatora. Nic nie piszczało wszędzie 1. Miernik ustawiłem na pomiar rezystancji i zrobiłem to samo. Też nic nie wykryło wszędzie 1. Zauwazylem taką rzecz kiedy mam...
Kolo magnesowe należy założyć poprawnie na wał i dokręcić wg instrukcji. Sprawdź to i zwróć uwagę na impulsator, gdyż przy tych czynnościach mogłeś uszkodzić go lub zmienić jego położenie np. poprzez uderzenie kołem magnesowym (odstęp od koła magnesowego ok. 0,3 mm). Nie podajesz, czy ingerowałeś w rozrząd - ustawienie rozrządu w 4T znajdziesz na forach...
Odległość do impulsatora, mierząc głębokościomierzem suwmiarki przez otwór w kole magnesowym, powinna wynosić ok. 5-6 mm. Odległość można skorygować jedynie zmieniając grubość podstawki statora. Warto pamiętać że w wałach korbowych z wypełniaczami magneto wystaje dalej. Zapłon sprawdzisz pod stroboskopem, kręcąc wałem korbowym przy pomocy wiertarki...
Cewka ma być blisko koła magnesowego, podobnie i impulsator. Zalecana jest szczelina ok. 0,3 mm ( koło magnesowe nie może ocierać o cewkę i impulsator ). W przypadku impulsatora wspomnianą odległość należy ustawić pomiędzy "występem" na kole magnesowym (najwyższy punkt koła) a metalowym elementem wystającym z cewki impulsatora.
Witam Próbuje zrobić komputerek do auta i mam problem Timer0 ustawiony jest na zliczanie przy zboczu opadającym ale zllicza gdy impulsator ustawi sie że daje napięcie. To mój program $regfile = "2313def.dat" $crystal = 8000000 Config Timer0 = Counter , Edge = Falling Config Portd.4 = Input Set Portd.4 Dim I2 As Integer Dim Przep_tim0 As Word...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Kolego nowy silnik, to znaczy sklepowy, czy nieznana używka, bo to różnica, nawet jeśli chodzi o szukanie usterki. Jeśli silnik ma "bogatą" iskrę, to wlej do cylindra ok. 2 cm3 benzyny i próbuj uruchomić silnik, który powinien zaskoczyć na moment. W przypadku braku reakcji silnika, usterki szukałbym w elektronice (moduł), uszkodzony impulsator, świeca,...
Witam . Mam problem z iskrą, jej brakiem! Po zgaszeniu skutera już nie odpalił - wymieniłem cdi + generator z impulsatorem i dalej to samo, brak iskry, czy może to być regulator? Jeszcze jedno, po zdjęciu koła magnesowego, magnesy umieszczone na plastkiu były ruchome i mogły się przesunąć, mogło to wpłynąć na ustawienie zapłonu? Pozdrawiam i dziękuję...
rezystancja impulsatora schemat impulsatora montaż impulsatora
regulacja prędkości falownik wskazania wilgotności transformator ethernet
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Brama Nice nie otwiera się podczas mrozu - przyczyny i rozwiązania Migające czerwone diody w urządzeniach Tefal - przyczyny i rozwiązania