Przeszukałem cały internet i nic mi nie pokazało zeby ktoś miał taki problem
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
Zła synchronizacja wałek rozrządu - wał korbowy. Nie odpali za duże odchylenie od normy . Sprawdź ustawienie rozrządu. Ewentualnie sprawdź ustawienie impulsatora na wale i wałku . Po odłączeniu czujnika wałka powinien odpalić po dłuższym kręceniu ale to jak będziesz pewny że rozrząd ustawiony dobrze. Jak nie odpali lub będzie chodził dziwnie to skopane...
po zdjęciu kopułki ujawniła się masa zanieczyszczeń i zaśniedziałych styków, na cewce impulsatora zauważyłem brązowy nalot grubości kilku milimetrów.Czy to może być powód że samochód ma problemy z odpaleniem(dławi sie jakby chodził na 2 cylindrach itd takie same objawy sa przy jeździe na gazie jak i na benzynie) postał parę dni w garażu i zaczęły sie...
http://obrazki.elektroda.net/74_12536950... Witam Chciałbym przedstawić swój kolejny projekt. Prezentowany układ jest uniwersalnym systemem uruchomieniowym dla procesorów AVR. Zaprojektowałem go wspólnie z kolegą (k.moron(malpa)tlen.pl) w oparciu o wspólne przemyślenia i problemy jakie napotykaliśmy przy budowaniu innych urządzeń. Płytka nie...
mam dylemat nie wzmacnia mi sygnału moduł , na oscyloskopie sygnały z impulsatora dochodzą , ale nie wychodzą na licznik . w środku mam takie ustawienie zworek jak na zdjęciu. nie moge nigdzie znaleść informacji o ustawianiu zworek.
https://obrazki.elektroda.pl/6070098700_... Od jakiegoś czasu na rynku dostępny jest ciekawy moduł zasilacza laboratoryjnego, oparty o przetwornicę Step Down. Urządzenie występuję w kilku wariantach: sam moduł, taki jak opisywany tutaj, zestaw z metalową obudową wraz ze wszystkimi złączami, płytką kontrolną wentylatora itp. lub od...
Witam. mam problem z zapłonem w silniku rzekomo loncin 200. Wszystkie części i wymiary pasują do loncin 200. problem polega na tym iż, zapłon jest przedwczesny a mianowicie w miejscu zaznaczonym na obrazku. chciał bym was poprosić o pomoc w ustaleniu przyczyny. jestem mechanikiem i od tej strony silnik rozebrany i poskładany zgodnie ze sztuką. Ale miałem...
problem rozwiazany okazało sie złe koło impulsatora na pompie Dodano po 2 prawidłowe ustawienie pompy znak w znak na kole na rozrzadzie zawory na 1 cylindrze od rozrzadu zamkniete zawory na 1 cylindrze od rozrzadu na mijanke u otworze na czujnik kreska miedzy zabkami
Witam. Pisze z problemem ktorego nie moge rozwiazac. Otoż skladalem silnik 2.5 BAC po tulejowaniu w samochodzie kolegi , silnik przyjechał gotowy po złożeniu dołu, zamknieta miska i obudowa kół pośrednich , bez zamontowanej głowicy .Oczywiscie zalozone blokady na wal i walek nowa podkladka diamentowa i śruba wałka ,całość skręcona momentem wg ELSY ,lecz...
Dzięki. Najpierw gaźnik doprowadzimy do porządku potem będę się dalej zastanawiał o co chodzi -po kolei eliminujemy usterki. Najpierw twierdził że nic nie robił nie grzebał -jak mu wygarnąłem co zrobiłem to się powoli do wszystkiego przyznaje. Ludzie bywają fałszywi i kłamliwi. Zaliczył już kilka warsztatów -wychodzi szydło z wora. Dwa dni straciłem...
Dzięki, a jeszcze jedno pytanie: jak już ustawie określony czas (liczba impulsów) to jak zrobić aby np. ustawiam czas i jeśli np. przez 3sek nie rusze impulsatora to silnik rusza (na wyjściu stan wysoki)?
Przedszkole to żart :D Dla minimalizowania natłoku treści naukowych... Wg. mnie trzeba zrobić "wash and go". Użyć oscyloskopu do poprawnego umiejscowienia impulsatora! Impulsator trzeba zamocować tylko prowizorycznie i zrobić pierwsze pomiary kręcąc wal wiertarką. Impulsator będzie służył tylko jako punkt odniesienia! Moduł jest do tego niepotrzebny.Wręcz...
Witam, kupiłem starą Astrę z 2001 roku aby jeździć do uruchomienia mojego Peugeot'a. Ponieważ strasznie grzechotał, wymieniłem popychacze, olej i filtr. Pomogło sporo, ale chyba lekko przestawiłem koło impulsowe położenia wałka rozrządu. Rozrząd ustawiałem bez przyrządów, jedynie zablokowałem wałki płaskownikiem 5 mm i spiąłem łańcuch z kołami opaskami.W...
Oczywiście , ustawienie na tzw. oko zapłon graniczy z cudem , lampa stroboskopowa jest konieczna , na Ale są po 24zł bardzo proste i do twoich potrzeb wystarczy , szczelina impulsatora jest bardzo ważna , ustaw na 0,4/ 0,3mm .
W elektronicznym zapłonie jest zastosowana cewka impulsatora przy kole magnesowym (magneto). Zapłon przesuwając cewkę impulsatora w w przód lub w tył po obwodzie koła magnesowego. Jeśli nie ma takiej możliwości mechanicznej regulacji konta wyprzedzenia pozostaje np:przeprogramowanie modułu CDI (jeśli istnieje taka możliwość oczywiście). A tak na marginesie...
Witam, chciałabym się podłączyć do tematu, nie widzę sensu na tworzenie nowego bo w pozostalych o podobnej tematyce go... jest. Mam licznik uniwersalny kopia Koso. Chciałabym żeby licznik czytał prędkość z impulsatora który w oryginale jest przy motorze. . Prędkość pokazuje -niby. Doszedlem też do tego że impulsator daje 24impulsy na pełen obrót koła...
http://obrazki.elektroda.net/76_12416505... Chciałbym przedstawić system audio multizone wykonany i zaprojektowany całkowicie przeze mnie. Całość składa się z dwóch części. Jedną z nich jest odtwarzacz Cd , a drugą stanowi amplituner wielokanałowy z dekoderem sorround oraz funkcją multizone. Obydwa urządzenia posiadają innowacyjne obudowy...
Witam Rozważam problem podłączenia enkodera (impulsatora) z przyciskiem do Atmegi. Zadaniem enkodera jest obsługa menu. Pierwsza wersja była podłączona bezpośrednio pod piny uC z wewnętrznym podciąganiem. Brak było jednak wykorzystania przerwań i układ ten działał niepoprawnie. W wersji drugiej (która nie została wykonana) zaplanowałem podobny układ,...
Nie ustawia sie powiadasz? Zapłon jest ustawiony fabrycznie, czyli GMP względem impulsatora a wyprzedzenie zaszyte w module zapłonowym. Więc lampa stroboskopowa załatwi sprawę. http://obrazki.elektroda.net/90_12500531... Poza tym moduły są dostępne.
Ale to się da zamontować tylko w jednej pozycji. Zresztą, jeśli nie ma iskry wcale, to ustawienie nie ma znaczenia.
Jak pompa mechaniczna to czujnik wału i ustawienie impulsatorów na kole zamachowym nie powinno mieć znaczenia.
Kolego zamontuj ten nowy, najsprawniejszy wg Ciebie "iskrownik" i spróbuj jeszcze odpowiednio ustawić impulsator. Zbliż go maksymalnie do koła magnesowego, aby tylko nie ocierał o nie (o ten "garbik" na kole). O ile dobrze pamiętam, to napięcie zasilające cewkę WN powinno wahać się w okolicy 90 V.
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Jeżeli ten silnik ma w miarę poprawnie pracować to wypada wałki ustawić jak w silniku bez vanosa i zamienić tarcze impulsatora na wałku ssącym i będzie w miarę ok.
Też się z tym mierze tylko bez swapu silnik zapalił teraz tylko ustawić ten impulsator, jak by ktoś wyjaśnił jak to zrobić bym był wdzięczny
Witam,czy projektował ktoś lub ma pomysł jak zrealizować takowy moduł dynamicznego ustawienia konta zapłonu urzywając czujnika stuku i impulsatora ustawionego w 1 punkcie tak jak zwykle jest w simsonach i innych motocyklach 2T?Pierwszy problem przychodzącym mi do głowy jest impulsatora ustawiony w 1 miejscu nie dał by możliwości dokładnego określenia...
leci dym z wydechu Czyli mieszanka dociera do cylindra i się w nim spala. bo jest 13 bar Jest sprężana. Czyli cuda, tylko to nie Kosciół, a prosty silnik spalinowy. Masz trzy możliwe przyczyny: 1. Niewłaściwy skład mieszanki (ustawienie gaźnika). 2. Zbyt opóźniony zapłon do prawidłowej pracy silnika => zcięty klin na kole albo źle ustawiona cewka impulsatora....
Opóźnienie zapłonu w funkcji obrotów, około 2 - 3° przy 10000 RPM. Równie dobrze można zrealizować to wykorzystując moduł DC-CDI i układ RC na wejściu z impulsatora.
No to nie ma praktycznie możliwości "zerowania" na 3 (możnaby jeszcze próbować robić jakiś impulsator na bramkach ale to nie będzie zbyt pewne działanie.
Raczej w współczesnych skuterach jest brak regulacji wyprzedzenia zapłonu . Przeważnie ustawiony na stałe fabrycznie impulsator . Ale autor nie podaje jaki to model skutera ?? :|
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Dalej stoję w miejscu z tym programem i nie wiem jak ruszyć.. ogólnie chcę zrobić coś takiego master --> wysłanie danych do slave i odczyt ze slave wartości ustawionej impulsatorem slave --> odczyt z mastera, slave obsługiwany za pomocą mastera i za pomocą impulsatora, odwzorowanie ustawień za pomocą impulsatora wysyłane na master i odwzorowywane na...
Ale to od Ciebie zależy jak Ty to wszystko ustawisz i skręcisz, jeśli wchodzi Ci blokada wałka i wału to musisz ustawić impulsator i skręcić srube wałka rozrządu jeszcze raz, tam przecież nie ma klinów, są płaszczyzny, tym bardziej że nie masz luzu na kołach. Dodano po 3 Wedle autodaty wychodzi że do tylnej płaszczyzny głowicy ma być znak na impulsatorze....
Tam się rozrządu nie ustawia (pod tą pokrywą). Przy zakupie nowej musisz zwrócić uwagę na parę rzeczy: 1. Czy impulsator jest zamontowany w pokrywie pod tym samym kątem względem obwodu koła magnesowego. 2. Czy głębokość zamontowania impulsatora w pokrywie jest taka sama. 3. Czy stator jest montowany tak samo. Chyba że masz zapłon który jest montowany...
Witam, Posiadam problem zapłonem mińska 125 gdyż straciła iskrę (przy podnoszeniu pływaków w gaźniku(przypadek?)) Sprawdzony iskrownik, cewka, są dobre. Zauważyłem ze iskra pojawia się po przesunięciu dokręceniu w inne miejsce, motocykl pali lecz zapłon jest nie do ustawienia zapłon(brak skali na śrubkach). Poniżej kiedy iskra jest ok .Próbowałem dorobić...
Raczej jest tam impulsator (było parę wersji tego radyjka) , stawiam na złą zawartość EEPROMA np. po akcji radio code (mogę się mylić)
Prawdę mówiąc to nie wiem ponieważ go jeszcze nie posiadam ale wątpię żeby miał impulsator
Co powoduje kod P0008? Kod dotyczący Wydajności Systemu Pozycji Silnika może mieć kilka przyczyn: Nieprawidłowo ustawiony rozrząd, lub przeskoczenie paska na kołach zębatych. Zużyte elementy rozrządu (łańcuchy, koła zębate, prowadnice) Uszkodzenia wału korbowego lub rozrządu Uszkodzenia kół zmiennych faz rozrządu Uszkodzenie impulsatora na wale lub...
To są same wałki i koła z impulsatorami. Brakuje jeszcze zestawu do walka i popychaczy valvetronic.
Po kilku kombinacjach udało się. Podłączyłem tak zielony pin od cewki na masę, czarny pin z czarnym kablem od modułu, czarno-biały z modułu na masę a zielony do gaszenia iskra jest. teraz ustawienie zapłonu jeżeli tłok jest w GMP to jak zgrać koło zamachowe z impulsatorem? teraz ustawione mam tak że jak tłok jest w GMP to ta blaszka na kole zamachowym...
Jeżeli "ukradniesz troszkę" prądu to i tak przerywacz będzie pracował dużo wolniej - bimetal w przerywaczu nie będzie się wystarczająco szybko nagrzewał. Jedyne wyjście to zastosować impulsator elektroniczny najlepiej na przekaźniku który bez względu na moc obciążenia miga zawsze z częśtotliwością ustawioną fabrycznie. Możesz przerywacz taki zbudować...
Pytanie brzmi jak ustawić wieniec do czujnika położenia wału (impulsator) na wale od strony koła zamachowego. Znajomy mechanik wymieniając uszczelniacz prawdopodobnie źle ustawił ten wieniec i auto nie odpala. Ktoś ma jakieś rysunki ???
Zapewne jest tam impulsator - wymiana bądź czyszczenie.
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
Er 2 to brak impulsów z impulsatora silnika /ustawienie anteny na krańcówkach mechanicznych, przerwa w obwodzie zasilania silnika lub uszkodzony impulsator.Ale kolego najpierw musisz się zdecydować czy programowany tuner sat jest z transmisja czy tez bez.
W niektórych chińskich 2T impulsator posiada podłuzne otwory do mocowania. I teoretycznie można przestawić zapłon o niedużą wartość. Ja w takich przypadkach ustawiam impulsator na 0,3mm (odległość pomiędzy magnesem impulsatora a nadlewem magneta).
Sprawdziłem tym sposobem: iskra jest duża i stabilna. Czy może być przyczyną po stronie zapłonu? Jest źle ustawiony? W ogóle da się tu jakoś ustawiać zapłon?
zanika zasilanie i wszystko się resetuje Jeśli zapamiętasz ustawienie poprzez naciśnięcie gałki impulsatora, to po zaniku zasilania, wartość będzie taka sama jak wcześniej.
Tak pokręciłem że już zapomniałem jak maa być ustawiony ten garb na magnecie względem impulsatora. Teraz mam tak ustawione że na 3mm przed GZP są równo ze sobą, jedno pod drugim, czy ktoś wie jak powinno być?
tylko ze ten uszczelniacz ma impulsator z taka blokadą kolor żółty na zdjęciu chodzi mi jak ma bys ustawiony wał korbowy żeby czujnik halla mial prawidlowy sygnał
Bardzo dziękuję. Mam w tym Terios pewien problem - może ktoś spotkał sie z czymś podobnym. Auto po rozgrzaniu - zaczyna falowac obrotami, czasami zgaśnie. Impulsy z czujnika na wałku (impulsatora) są stałe a znikają na chwilę impulsy z cewek i wtryskiwaczy. Ustawienie wyższych obrotów (około 1800-2000) powoduje że silnik przerywa ale nie gaśnie, natomiast...
Ustawiony jest ok .Tarcza impulsatora(znak) pokrywa się z rantem głowicy od strony pompy wody i blokady wchodzą w swoje miejsca . Napięte koło pośrednie. Sprawdzałem ustawienia przed włożeniem silnika ze cztery razy i było ok .
W takim razie jutro ustawie wałek na znak i zajrzę w jakiej pozycji jest wałek Ogólnie nie wygląda źle ale krzywy może być. Jeśli tak jest prawdopodobnie odpuszczę dalszą dłubanie. No chyba że znajdę prosty w normalnej cenie Przy kole zębatym ustawionym aktualnie impulsator walka widoczny przez otwór czujnika położenia wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/2968550200_...
Cewka ma być blisko koła magnesowego, podobnie i impulsator. Zalecana jest szczelina ok. 0,3 mm ( koło magnesowe nie może ocierać o cewkę i impulsator ). W przypadku impulsatora wspomnianą odległość należy ustawić pomiędzy "występem" na kole magnesowym (najwyższy punkt koła) a metalowym elementem wystającym z cewki impulsatora.
Ostatnio gdy wpadł mi w ręcę unipolarny silnik krokowy wymyśliłem układ który mógłby działać jako przepustnica elektroniczna tzn.zamiast linką (mechanicznie) sygnał byłby przesyłany w postaci cyfrowej do krokowca.Silnik byłby ustawiany o kąt identyczny z kątem ustawionym na impulsatorze. Jedyny problem jest taki że nie wiem czy impulsy w stanie spoczynku...
Jeżeli wszystkie połączenia elektryczne są OK, to masz do naprawy/wymiany impulsator przy alternatorze. Sprawdź jeszcze czy nie jest krzywo ustawiony, nie bije. Podaj jaki masz typ impulsatora, bo były 3 rodzaje. Najlepiej zdjęcie.
Tylko moja Actią działa. Tylko że pobiera sporo prądu. A jest w niej jakieś ustawienie, coś w rodzaju uśpienia? A K-faktor, przeliczenie impulsów impulsatora na impulsy zagarów. Dodano po 3 W sensie żebym wymontował BCM ( sterownik silnika) i wysyłał do Ciebie ? Ale czy ogólnie jest możliwość zmiany z impulsatora który siedzi prawdopodobnie w skrzyni...
Tak, Impulsator musi być ustawiony na około 0,3 mm. Ustaw jak najbliżej magnesu na magnecie.
Witam. To zależy od ustawionej częstotliwości powtarzania dla klawiatury i oczywiście od szybkości komputera. Weź pod uwagę, że procesor będzie obciążony dodatkowymi operacjami ( odtwarzanie muzyki plus inne procesy) ale myślę, że powinien sobie poradzić ( 18 impulsów/ obrót to szacunkowo 80 impulsów na sekundę?). Pzdr.
Przede wszystkim to nie jest zwykły potencjometr, ale "potencjometr elektroniczny", czyli impulsator. Na Elektrodzie jest sporo tematów dotyczących czyszczenia, regeneracji czy napraw tych elementów. Jednak wymaga to nieco doświadczenia. Tu masz przykład innego Technicsa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... Ale jak wpiszesz w wyszukiwarkę...
Ustawiłem na 2000ohm cewka zasilająca 530 a impulsator 150 Dodano po 4 A napięcie na impulsatorze 5😀
Wyregulować należy ustawienie czujnika / dosunąć do tarczy impulsatora/ Jeśli wpada pedał hamulca to może muszą się dotrzeć klocki do tarcz
No faktycznie . Owomierz ustawiony na 2000 Na cewce ( tej najgrubszej ) , -troche skacze 750- 1250 średnio 850 . Później idą po dwie cewki na przewód (pewnie światła) Owomierz ustawiony na 200 2 - 015 3 - 012 4 - 010 Z tym , że pokaże przez chwilkę większą wartość. Impulsator - mocne 484 , skacze do 800
I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić NIE DA SIĘ. Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić. I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.
Skoro porty są dobrze ustawione a impulsy drogi z impulsatora idą do portu to dlaczego tego nie zlicza i nie wyświetla może ktoś żuci fachowym okiem na ten kod programu cztery posty wyżej.
Na bank impulsator. Pamiętaj, jak będziesz zakładał nowy, to aby odpowiednią przerwę ustawić.
Witam, mam wielki problem ze skuterem, przyjechał do mnie od znajomego który (jechał i zgasł) od tego czasu brak iskry totalnie! Wymieniłem z nim cewkę, kabel wysokiego napięcia, fajkę, świecę, impulsator. Cały zapłon wyczyszczony, powinna być iskra a jej nie ma, nawet wywaliłem kabel z blokady bocznej stopki i zmostkowałem 2 zielone kable, cała elektryka...
Cześć, ---,,- zawory ustawione na 0,05 i 0,07 -''--- na pewno nie są to prawidłowe luzy zaworowe, zbyt małe. ---impulsator posiada oporność 131 omów -- opór cewki?
Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli, impulsator ma fabrycznie zrobione otwory w mocowaniu, dodatkowo w blaszce która trzyma impulsator są tak jakby tulejki wyfrezowane które nachodzą na mocowanie w karterze i tutaj nie ma możliwości innego ustawienie choćby o 1mm w prawo czy w lewo. "Fasolki" - mógłbyś rozwinąć bardziej łopatologicznie pojęcie ?...
A może po prostu wykryć brak impulsów? Jak impulsator będzie działał, to będzie działał i będzie przedłużać stan na wyjściu. https://www.nutsvolts.com/uploa...
Witam!! Wymieniłem impulsator a dokladniej całą płytę wyświetlacza z innego radia New Beetle. Niestety sprawa wygląda tak samo jak przed jej wymianą. W 100% stawiałem na impulsator bo radio cięzko było zgłośnić czy ustawić tony. Wygląda na to że problem stoi po innnej stronie, chyba że obydwa impulsatory są popsute. Proszę o pomoc... Pozdrawiam
Probowałem ustawic tą odległosc juz kilka razy lecz dalej nic. Impulsator sprawdzałem ok ponad 130 Om . Jak moge teraz sprawdzic czy wychodzi z niego jakis napiecie ?
Podtrzymuję, to co wyżej napisałem. Nadal proponuję sprawdzić i staranne ustawienie rozrządu (tłok w GMP, impulsator na znaku, kółko wałka rozrządu na znakach i luzy zaworowe właściwe). Nie może być pomyłki nawet o 1 ząbek (ogniwko łańcuszka rozrządu). Sprawdź odmę silnika i ciśnienie w cylindrze. Moduł nie ma wpływu na "wyrzut" paliwa z gardzieli gaźnika,...
Z mocowaniem czujników możesz mieć zabawę. Dowcip polega na tym, że czujnik musi być odpowiednio ustawiony w stosunku do tarczy impulsatora - ani za blisko ani za daleko i w miarę dokładnie jeśli chodzi o nachylenie. Ja u siebie miałem z tym trochę zabawy, bo uchwyt do ABS był w komplecie z nowym łożyskiem piasty, które jeszcze było OK. Więc uchwyt...
Możesz sobie to zbadać miernikiem Gdzie plus gdzie minus i gdzie sygnał Z reguły gdy sa 3 przewody 1 to plus 2 to minus a 3 to sygnał. Ich ustawienie ....2 1 ...... 3
Tak mi powiedział klient. Może nr VIN coś pomoże. YARECYHYCGJ941751 Ogólnie mam problem taki, że auto przyjechało z zerwanym łańcuszkiem rozrządu. Zdjąłem głowicę, dałem do roboty — wymienili wszystkie zawory plus planowanie, zamontowałem nowy zestaw łańcuszka 8 mm z pokrywami i wałkami nowymi i auto nie odpala — zgłasza błąd P050B i P0017. Rozrząd...
Jak masz zrobiony ten zapłon? Co go zasila? Odwinąłem jedna cewkę od ładowania, przewinąłem ją drutem 0.20 do oporu (dała około 130 Ω). Dałem moduł, cewkę z fajką od skutera i śmiga:) Do całosci dorzuciłem blaszkę i impulsator ustawiłem wszystko, aby iskra była 3.9 mm przed GMP i śmiga! Mój mały schemat: http://obrazki.elektroda.pl/9810829400_1...
Bardzo fajny i ładnie zrobiony układ. Nie wydaje Ci się że sporo trzeba kręcić gałką aby coś ustawić bądź wyregulować głośność? No i coś ośka impulsatora ma straszne luzy.
Powiem kolego tak. Ja za swoje dałem 110 z przesyłką. Kupiłem w ciemno nastawiony na przetwornicę. Przypadkiem udało się to rozwiązać stabilizatorem. Kupić impulsator i przetwornicę trzeba będzie wydać w granicach 50 zł jeśli sobie nie poradzisz z wymiana bo poszło coś jeszcze co w trakcie może wyjść będzie nie opłacalne... Za przyzwoite radio nie trzeba...
Da się w miarę prosto zrobić zapłon CDI w każdym pojeździe.Trzeba wykorzystać napięcie zmienne które daje prądnica/alternator.Potrzebujesz mały ok 5Watt transformatorek sieciowy 230/8-15v i parę elementów elektronicznych.Do tego potrzebujesz małego silnego magnesu i jakiejś cewki zapłonowej.Wszystko masz w załączniku.Oczywiście magnes musisz przykleić...
No właśnie impulsator wyczyściłem dokładnie i styki przeczyszczone i ustawione by dobrze dociskać do powierzchni przewodzących i niestety nic to nie pomogło. To ściszanie występuje też na innych opcjach np Bass Treble i Balans, wszystko wskazuje właśnie na ten impulsator, bo skoro dzieje się tak przy wszystkich opcjach dźwięku to winien powinien być...
Witam Próbuje zrobić komputerek do auta i mam problem Timer0 ustawiony jest na zliczanie przy zboczu opadającym ale zllicza gdy impulsator ustawi sie że daje napięcie. To mój program $regfile = "2313def.dat" $crystal = 8000000 Config Timer0 = Counter , Edge = Falling Config Portd.4 = Input Set Portd.4 Dim I2 As Integer Dim Przep_tim0 As Word...
Pacjent to kingway koyot 50 4t 5kkm przelatane-nie miał iskry... Wymieniłem moduł i ustawiłem przerwę impulsator-magneto . Iskra jest i odpala na dotyk , na stopce wkręca się do 11tys , rusza jakby ktoś go z tyłu trzymał i rozpędza się do zawrotnej prędkości 35km/h a pod górkę zwalnia do 20km/h . Kompresja na ciepłym 8 bar po próbie olejowej 11bar ....
Miernik do reki ustawić na pomiar diod. Diada jest równolegle z cewką zapłonową a masą - znajdziesz 2 przewody Diada jest równolegle z diadą - gaszenie a cewką zasilaczom AC zasilającą - oznaczysz następne 2 przewody . Zostaje znaleźć wejście impulsatora ( w jedna stronę oporność powyżej 107K Ohm) i gotowe . Dodano po 1 Jak odnosi się ten schemat do...
Na pewno trzeba przeprogramować na "czytanie" impulsów z absu zamiast z impulsatora na skrzyni biegów. Nie wiem tylko jak Clipem to zrobić i jak "ustawić" wartość startową licznika kilometrów. Dlatego podpytuję kolegę milejow.
Bardzo dziękuję z pomoc :D mam jeszcze pytanie jak naprawić impulsator w charcie i sprawdzić czy jest dobry :)
Dzięki za podpowiedz :) Udało się ogarnąć przez zmianę podłączenia licznika, i zamianę parametrów TH z TL. Tylko teraz pytanie, czy przy tych ustawionych parametrach w bloku B021. Jeżeli B021 da chwilowy impuls równocześnie z impulsatorem to czy może nie zaliczyć impulsu ? Impulsator na wejściu I7 daje stan wysoki przez 100 ms. https://obrazki.elektroda.pl/5407856800_...
Witam Można nabić impulsatorem, ale to potrwa bardzo długo. Prościej przeprogramować pamięć. Pozdrawiam
Witam Astra H 1.4 Twin Point x14xep 66kw 2007 rok. trafił do mnie po wymianie uszczelki pod głowicą. Ściągany był rozrząd (łańcuch). Auto nie odpala błąd P0335 czujnik walu korbowego brak sygnału. Rozrząd ustawiony na blokady ciśnienie silnika 12bar. Impulsator czujnika walka rozrządu również ustawiony wg schematu. Auto przed demontażem głowicy paliło...
Ja zrobiłem tak, na przerwaniu. Przerwanie wyzwalane kazdym zboczem, impulsator przykładowo na pinach 3 i 4 portu D. ISR (INT1_vect) { _delay_ms(1); u08 tmp = PIND; if(bit_is_set(tmp,3)) { if(bit_is_set(tmp,4)) tact = LEFT; if(bit_is_clear(tmp,4)) tact = RIGHT; } if(bit_is_clear(tmp,3))....
Impulsator daje około 470 Ohm, moduł nowy, cewka nowa, 2 przewody wn dają około 5,11 (ustawienie 20k Ohm). Czy to są prawidłowe wartości? Pozdrawiam.
I ma prawo nie działać przebieg, ani prędkościomierz. Bo masz fabryczną instalację zrobioną pod tacho. I schemat działania wygląda tak: skrzynia -> impulsator -> tachograf -> CAN -> deska I w takim układzie na desce jest pokazywany przebieg i prędkość z tachografu po szynie CANbus (pin A4 i A8 - biała kostka) lub po k-line (pin D6 - brązowa kostka)....
W każdym razie dziwnym jest że producent ustawia piny domyślnie jako wejścia żeby działały niepotrzebnie jako anteny - pewnie miał taki kaprys. No akurat kaprys to nie jest. Pomyśl sobie co by było w sytuacji, gdyby piny były skonfigurowane jako jakiekolwiek wyjścia, a podczas startu procesora pod te WYJŚCIA podpięte były inne układy wymuszające jakiś...
Inną sprawą jest ustawienie remanencji w układzie.Enkoder to nic innego jak impulsator.Jeśli chcesz mieć pewność co do położenia to załóż czujnik który będzie ustawiał układ po zaniku zasilania w pozycji zerowej i od niej będzie reszta ustawiana zależna od enkodera. Pozdrawiam
Do tego celu potrzebna jest pompa webasto 28ml impulsator o impulsie 300ms (ja używam arduino +tranzystor N mosfet na wyjście 13 i szkicu pod nazwą blik). Uzyskuje w ten sposób wydajności praktycznie w zakresie 0,01-1,1l w zależności od ustawionego czasu przerwy w tym szkicu. Uwaga pompy tego typu mogą pracować MAX do12 impulsów na sekundę.
PC400 jest zwykłym transoptorem - nie szczelinowym. Szczelinowy z tego samego sklepu http://obrazki.elektroda.pl/5113769800_1...
Witam! Mam poważny problem moja nexia nie odpala.W silniku były wimieniane pierscienie i sprawdzana głowica(zawory zostały dotarte i została splanowana).Po zmontowaniu wszystkiego autko odpaliłem i pochodziło do momętu aż sie nie rozgrzało i wtedy zgasło.Potem chciałem odpalić ale już sie nie dało.Ponadto wymieniona jest cewka zapłonowa i pompa paliwa,...
Kolego zapłon musi być ustawiony "książkowo", czyli idealnie (sposób ustawiania na forach internetu). Sprawdź zamocowanie impulsatora i jego oporność. Czy podczas ustawiania zapłonu tłok był w GMP. Zmieniłeś pojemność silnika, ale czy gaźnik pozostał stary, czy też zamontowałeś nowy tj. z właściwymi dyszami ( drożnymi ).
Witam. Mam problem z chińskim crossem loncin 125. Iskrę ma, zawowy ustawione dobrze ale nie chce zapalić czy może być to wina impulsatora, który mi się urwał i wisi na kablach? Bo jak czytałem to on odpowiada za prawidłowe podanie iskry do komory. czy da się jakoś to naprawić ? czy musze go wywalić na złom.(crossa) Dzieki z gory za pomoc
rezystancja impulsatora impulsatora predkosci napięcie impulsatora
podgrzewanie przedniej szyby szyby instrukcja zegar amica bateria laptop pojemność
użytkownik oldboy użytkownik oldboy
Montaż tulei wałka noży w traktorku/kosiarce Biegi terenowe nie działają w Mitsubishi Pajero II 2.5 TD