Upewnij się, czy znacznik /wycięcie w wieńcu/ na kole zamachowym wypada pod czujnikiem gdy tłok w cylindrze najbliższym skrzyni jest w pozycji GMP. Powinno to być dobrze widać, bo jest tam dość spory otwór. W razie kłopotu odkręć czujnik położenia wału. Jeśli wycięcia nie będzie chyba będziesz zmuszony jeszcze raz wyjąć skrzynię. Pozdr.
Znajomy z którym rozmawiałem twierdzi że koło zamachowe ma być zabudowane w określonej pozycji ponieważ inaczej może wystąpić nie równa praca silnika To go poproś, żeby przestał pleść bajki, kolo zamachowe jest wyważone więc pozycja nie gra roli, czujnika na nim też nie ma, przykręcaj i będzie grać.
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
Koło zamachowe ma wybity znak |0 i znak |6 ustawiasz na zero w obudowie masz oczko odniesienia takie kółko z Dziubkiem i tam zgrywasz koło z Dziubkiem
z pompy wychodzi jeden przewód na listwę, to nie jest zwykła pompa wtryskowa, ale pompa wysokiego ciśnienia, wtryski hydrauliczne...
Nie ma tam czasem asymetrycznie rozstawionych otworów po śruby ? Dokładnie tak. Nie da się inaczej zamontować Kolejność tłoków (a raczej cylindrów) jest liczona od strony rozrządu kłamstwo i wprowadzanie w błąd
Witam, sprawdz na tym forum, dosc sporo o teori i zankach na kolach moze warto pogrzebac. Powodzenia Calkiem fajne forum! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?...
Ustawienie koła zamachowego 1.3 mpi koło nalezy ustawic tak zeby małe wykorbienie {mały zabek}był ustawiony ku dołu,. :D znak na kole pasowym na zero.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdują się znaki na pompie i na kole zamachowym i jak powinny się one zgrywać. Są na forum chyba z dwa tematy związane z tym problemem ale niewiele mi one pomogły. Z góry dzięki za pomoc.
wolę się upewnić z czym mam do czynienia jeśli nie widzę maszyny fizycznie.To powinno rozwiązać problem
Jak ustawisz na blokady i zero będzie widoczne to nie ważne czy będzie pół czy od lewej czy prawej. Jak byś przesunął żabek na rozrządzie wał to zero odjedzie ci na zamachu że dwa centy i we wzierniku go nie zobaczysz. Blokujesz wal blokada tak żeby zero byli we wzierniku. Zębatka jest na klinie i o ile go nie ścina to będzie prawidłowo.
Wszystko masz pokazane na rysunku nic więcej nie potrzeba. Nic nie ustawiasz na żadne 60 stopni tylko cofasz 60 stopni w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara przed dokręceniem rolki napinającej. Znak nr. 7 musi się pokrywać tak jak jest to na rysunku i wtedy bez problemu powinieneś wsunąć blokady 8 i 9. Po założeniu paska kręcisz wałem 6 razy...
Tylko w jednej pozycji bedzie ci pasowalo
Cewka ustawiona na 0,3 wg. paska blachy o tejże grubości, natomiast ustawienie koła zamachowego przyznam ,że tylko oglądałem- patrzyłem czy nie jest luźne, i nie przeanalizowałem wg.położenia tłoka i zaworów .... pozdrawiam Sławek
Proszę: http://obrazki.elektroda.pl/5152300000_1... Mam nadzieję, że wiesz co robisz :D Aha, znak na wale masz na kole zamachowym...
witam mam takie same blokady tylko z numerem bez 000 1860874 1a 1860874 2s czy to możliwe że są ori?? 1 otwór jest faktycznie mniejszy i blokada nie ma żadnego luzu... tylko że wał ustawiłem na znaki koła zamachowego/obudowa skrzyni biegów bez użycia zegara... pozdrawiam
przecież wał napędza koło zamachowe nie wiem o co kaman. Po zerwaniu paska i tak zawory dostały. Można by zmierzyć ciśnienie, ale do tego wymagane jest ustawienie rozrządu
Jeżeli ustawisz silnik kołem zamachowym na dół, to przy zakładaniu misy, sama się ustawi. Tak naprawdę to niepotrzebnie rozbierałeś ten silnik. Kręciłeś tą śrubka przy dźwigni? Przy zakładaniu misy, zwróć uwagę na prawidłowe ustawienie pompki oleju. W jakim stanie jest, małe kółko zębate w misie olejowej?
Witam,kolego na obudowie sprzęgla masz wziernik(oczko z plastikowymkorkiem)w oczku masz zabek a znak na kole zamachowym,ustawisz tam na znag i masz gmp.zgodnie ze znakami na pompie.
Ustawiłem szczelinę między cewką i kołem zamachowym i jest ok. Dzięki za pomoc.
wielkie dzięki koledzy,autko pali super,ustawiłem blokdę na kole zamachowym i jest ok,jeszcze raz dziękuje
A no ustawiac trzeba jest czujnik na pompie i na kole zamachowym........mają się zgrywać..........
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Myślałem,że w tym temacie popłynie potok podpowiedzi a tym czasem tylko Hadżi wtrącił krótkie zdanie. Pewnie autor tematu już sobie z tym poradził, mimo to wtrącę coś od siebie. Kolejność zapłonu; 153624, luz zaworowy; ssący 0,50, wydech 0,60, EVB 0,40 mm. (jeśli coś nie tak niech ktoś poprawi z góry dzięki). Są dwie metody ustawiania zaworów, pierwsza...
Nie jest to trudny rozrząd , na kole rozrządu masz dwa znaki więc się nie pomyl , pompa wtryskowa na kołek , wał korbowy na kołek w kole pasowym lub znak na kole zamachowym od spodu , kręcisz wałem i blokujesz rolkę .
Ale czy sam wieniec ma jakiś znak? Rozrząd był już sprawdzany, tylko że właśnie znak z koła zamachowego, a ten będzie pasował nawet jeśli sie wieniec przesunął... Jak sprawdzić ustawienie wieńca? Na kole zamachowym rzeczywiście było widać odbarwienia od temperatury, tylko myślałem że to normalne... w końcu to nie osobówka;)
Mam pytanie: potrzebuję ustawienie zapłonu pompy wtryskowej man 2001 typ silnika 00826LFL10, potrzebuje informacji ile stopni ma być na kole zamachowym?
Tam masz elektroniczne ustawienie oporu, do sprawdzenia serwomechanizm w okolicach koła zamachowego (podejrzewam, że tam się znajduje).
Koło zamachowe na 0, a pompa zablokowana kołkiem Φ13mm, jednocześnie znak na kole pompy na wgłębienie, na łapie do której jest przykręcona
To już sprawdziłem na początek. Ustawienie rozrządu i ewentualne uszkodzenia koła zamachowego i wałka rozrządu następnym krokiem była wymiana czujników i przewodów
Wał blokowany, ustawienie w/g znaków na pasku.
Witam. Dwie blokady wałków: -na wałku "ssącym" zamiast stopki panewki na drugim cylindrze -na wałku "wydechowym" zamiast stopki panewki na trzecim cylindrze -czujnik zegarowy zamiast świecy 1cyl lub znak na kole zamachowym od strony skrzyni. Jeśli juz to ustawisz, pasek zakładasz dowolnie (używany)pamietając tylko by zachować dotychczasowy kierunek...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
powstał nagle powie i ktoś jak dokładnie sprawdzić ustawienie wieńca na kole zamachowym??
Powróżę. Jeżeli jest to z silnika to powodem może być nieosiowe ustawienie wirnika. Wystarczy poluzować trochę śruby skręcające silnik i lekko popukać w dekielki z panewkami. Mogą być również wyrobione panewki. Często powodem popiskiwania jest dolne ułożyskowanie koła zamachowego.
Renault Magnum DXI 460 silnik 13 litrów. Ustawienie rozrządu - brak znaku na kole zamachowym :bye:
Ustawiłem znaki na kole zamachowym przełożyłem pompę i nie odpala. Da się to jakoś inaczej ustawić? Na plaku działa.
Jak pompa mechaniczna to czujnik wału i ustawienie impulsatorów na kole zamachowym nie powinno mieć znaczenia.
Witam Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy rozdzielaczowej: na kole zamachowym są dwa znaki widoczne przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa] pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się pierścień z oznaczeniem literami od A do H....
Witam. W zał. Ustawienie rozrządu - blokowanie wału korbowego przy kole zamachowym od 2004r. w Citroen Xsara Picasso 1,8 16V (7 stron - opis po polsku).
Wszyskie na jednakowej wysoskosci, w polowie skoku, 90° przed GMP 1 i 4 cylindra. Przestawiony jest tylko rozrzad. Zaplon i wtrysk sa synchronizowane z walem korbowym przez czujnik na kole zamachowym.
Ta procedura jest banalnie prosta: Intersują cię tylko 3 znaki na kole: 1 TDC DOWN 2 120/480 3 240/600 Ustawiasz koło zamachowe na TDC DOWN (zawsze patrzysz w dolnym okienku nigdy w górnym!!!) i sprawdzasz w którym miejscu wg tabelki jesteś. Musisz ustalic w którym miejscu jesteś ponieważ by poprawnie ustawić zawory musisz obrócić kołem zamachowym dwa...
Jak duże :?: No cóż nie mierzyłem, bo pewnie jakieś tam bicie jest. Ale cały układ był wykonywany zgodnie ze sztuką tak, aby to bicie było jak najmniejsze. https://obrazki.elektroda.pl/2630537400_... Oczywiście między kołem a wałem służącym do rozruchu na korbę była różnica, zostało to zniwelowane poprzez dorobienie odpowiedniej tulejki...
Witam jaki znak na wiencu koła zamachowego oznacza że 1 cylinder jest w górnym płożeniu patrząc przez otwór w dzwonie od szkrzyni chodzi o ustawienie palca na 1 cylinder.
Witam. Blokada wału korbowego TYLKO specjalnym trzpieniem przy kole zamachowym. Znaki do zgrania pompy na pasku rozrządu, jeśli są niewidoczne konieczny nowy pasek rozrządu.
Ustawić wał tak by pokazał się znak na kole zamachowym i zobaczyć jak ustawione jest wycięcie na wałku rozrządu z tyłu głowicy - czyli ustawienie na punkty i sprawdzenie czy się zgadzają.
Zwróć uwagę czy taśma cały czas przylega do głowicy. Jaki jest stan tej taśmy z filcem dociskającej taśmę do głowicy, stan i ustawienie rolki dociskającej taśmę do osi koła zamachowego oraz stan rolek prowadzących taśmę. Sprawdź czystość głowic. To tak na początek.
Jesteś w stanie zmierzyć sprawność tego silnika? Nie ukrywam, byłyby to przydatne dane, ale nie mam pomysłu, jak w prosty sposób zmierzyć energię wyjściową. Jak przewidziałeś start silnika jeżeli oś ciągadeł ustawi się w osi cewek ? Nie pozostaje mi nic innego, jak ustawienie w odpowiedniej pozycji koła zamachowego, lub popchnięcie go ręką. Aby uniknąć...
dzięki, odkręciłem tą pokrywę z napisem OHV, i było tam troszkę oleju, ale chyba ma być, powiedz mi kolego, jak sprawdzić i czym sprawdzić ustawienie zaworów, ale w pierwszej kolejności sprawdzę klin koła zamachowego?
Witam! Laguna 2.2 dci 2002 rok. uszkodzone zęby na kołach rozrządu (tych pracujących w oleju) przestawił się rozrząd, koło na pompie wtryskowej (na którym jest czujnik GMP) w stosunku do wału korbowego i silnik zgasł. Sama pompa na kole zębatym jest w tym samym miejscu ale koło zębate pompy w stosunku do wału korbowego jest już w innym położeniu. Brak...
nie wiem.Nie rozbierałem silnika a w inny sposób za bardzo nie wiem jak. ustawiłem na znak koła zamachowego,zgadzał się mniej więcej z tym IO na kole pasowym,który zgrałem, na tyle ile mnie oko nie myliło z punktem przy kole. Pompa na swoich znakach Nie odpalił,więc obróciłem kołem o cały obrót,przy oczywyście poluzowanej pompie. Odpalił. teraz z wyników...
właśnie nie ma blokady na koło zamachowe. Jak ustawić punkt na kole na wale?
Wałek wychodzi do tyłu po odkręceniu : sprzęgła, koła zamachowego, obudowy, koła napędu sprężarki ( z przodu), wyjęciu lasek popychaczy. Szklanki popychaczy unieść, aby nie opierały się o krzywki wałka. Na kole zębatym z tyłu i na kole walu są znaki ustawienia. Zasada dla ust. pompy i rozrządu: na kołach znaki się pokrywają a krzywki wałka na pierwszym...
Witam ponownie ! Przy przezwojeniu na jedną fazę możesz ją wzmocnić do granicy max średnicy drutu - miedzi , która zmieści się w żłobkach. Odpowiednie rozłożenie uzwojenia tj cewki 6 - cio palcowe . Pozostaje tylko silnik , który przy ustawieniach obrotów / 50 Hz / z gaźnikiem pokonywał zmienne obciążenie. Robiłem taką prądnicę dla klienta / 100 mm...
Jest dociskany razem z sankami w trybie play. Powinien lekko hamować, napinać taśmę. Ustawiłeś przeźroczystą tulejkę na kole zamachowym w wycięciu?
Pytanie brzmi jak ustawić wieniec do czujnika położenia wału (impulsator) na wale od strony koła zamachowego. Znajomy mechanik wymieniając uszczelniacz prawdopodobnie źle ustawił ten wieniec i auto nie odpala. Ktoś ma jakieś rysunki ???
właśnie to mnie zastanawia bo jest identyczne ustawienie w dwóch silnikach a koła zamachowe się różnią . wałek rozrządu w tej samej pozycji . zablokowane koła wałka rozrzadu w miejscu do blokowania identyczne ustawione .znacznik na kole wydaje się być w tym samym miejscu .rozrząd ok bo pali na plaka a wtrysku nie otwiera . pozostaje jeszcze raz dobra...
k olejność zapłonu w obydwu pompach taka sama 1-3-4-2 licząc pierwszy od strony koła zamachowego , ustawienie rozrządu : koło wałka rozrządu ustawiasz znakiem na godzinę 12 masz takie wycięcie w obudowie rozrządu , na ten znak dopasowujesz znacznik na pasku rozrządu i dalej już prosta droga , pompa znakiem na godzinę 3 według znacznika na pasku , do...
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Z tego co kojarzę to tam znak był na kole zamachowym.
dzięki wielkie za pomoc bedę szukał tych znaków na kole zamachowym dzięki (:
Witam W Romecie nie ma regulatora. Jest iskrownik - układ cewek na kole zamachowym. Z załączonego schematu wynika, że ładowanie jest niezależne od zasilania oświetlenia. Regulacja ładowania, zasilania oświetlenia i układu zapłonowego odbywa sie przez odpowiednie ustawienie szczeliny między rdzeniami poszczególnych cewek a kołem zamachowym. Pozdrawiam
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Jeżeli cewka jest oryginalna, koło zamachowe też, klin koła doby, to punkt zapłonu nie może być przesunięty, od strony mechanicznej. Jedynie może to być uszkodzenie cewki, jeżeli w ogóle nastąpiło przyspieszenie zapłonu. Czy ten silnik pracował kiedyś na tych ustawieniach cewki względem koła zamachowego?
Znak masz na kole zamachowym na zero, wałek wysuwasz klapkę i widzisz koło kreska na kole na klapce wypust. Koła od pompy oleju nie szukasz bo 97 roku rozdzielacz przeniesiono na wałek rozrządu.
pierwsze: sprawdzić ustawienie rozrządu drugie: sprawdzić odległość czujnika od koła zamachowego (0,5-1,5mm) no a ta rezystancja trochę za duża powinno być tak jak piszesz 650-720Ω
Sprawdź jeszcze raz ustawienie zapłonu (rozrządu), gdyż klin nie bez powodu zerwało. Nie wierze, że podczas zakładania koła zamachowego i klina nie zauważyłeś uszkodzenia (pęknięcia).
Cala centrala olejowa jeszcze raz przelana ropą i nowe uszczelki i ruszylo ciśnienia jest co do rozrządu na kole zamachowym sa trzy znaki,,T,,1t,2t,,
Wałek rozrządu - nalezy zdjac pokrywe głowicy na koncu walka jest naciencie , naciecie rowno z glowica wlozyc cos płaskiego np. suwmiarke.Pompa wtryskowa - wstepne ustawienie -otwor maly w kole pompy i taki sam w bloku przetknac duzą sruba (chyba 18mm) Wał - otwor w obudowie skrzyni z gory i naciecie z 0 na kole zamachowym.
Witam wszystkich mam pytanie dotyczące ustawienia rozrządu w silniku KDX 1.4i rocznik 91.Dokladnie chodzi mi o ustawienie stopnia na kole zamachowym bo na wale korbowym nie ma zadnych znakow.
Witam,przeglądałem forum w poszukiwaniu informacji lecz nie znalazłem męczących mnie odpowiedzi dotyczących ustawienia znaków.Przyznam sie że w reno nie ustawiałem nigdy.I tu mam pytanie .Cechy są na pasku i na kołach,lecz nie mam pojęcia czy koła np. nie są przestawione.Bo mam na kole jeszcze za cechą białe kreski które ktoś sobie zrobił i jak stary...
Czy znak do koła zamachowego bedzie widoczny po odkręceniu tej dolnej klapki??
http://www.proficentrum.pl/217,blokada-r... tak wyglądają blokady do tego modelu/silnika, wykonałem sobie je sam i tak wałek ssący zblokowany, wałek wydechowy zblokowany, koło zamachowe zablokowane, pasek założony, sprawdzam nie ma kolizji odpalam chodzi jak na 3 gary i rzuca silnikiem. Jest tylko jedno ale jak można...
Zapłon ustawiłem dobrze - na znak na kole zamachowym. a nie na kole pasowym. Znak na kole pasowym jest na ZZ. Znaki na kole zamachowym i pasowym nie pokrywają się. Wiec myślę, że jest dobrze.
Witam! Master 2.2 dci 2002 rok. uszkodzone zęby na kołach rozrządu (tych pracujących w oleju) przestawiło się koło napompie wtryskowej (na którym jest czujnik GMP) w stosunku do wału korbowego i silnik zgasł. Brak znaków i nie mam pojęcia jak te koła ustawić względem siebie, (wszystkie koła są już nowe) może ktoś juz spotkał się z tym zagadnieniem?...
No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
Krzywka w poziomie i trzymaj się punktów na kole zamachowym.
Nie zgodzę się z tym że ustawienie na wybitą kreskę jest złe ponieważ autor mówi że pompa przeszła remont i była u pompiarza. Ten zaś powinien był ustawić ją w środku dobrze. Wtedy ustawienie na znaku powinno dać efekt zmieszczenia się kąta wtrysku w widełkach wybitych na kole zamachowym. A są dwa takie znaki na kole bo sprawdziłem nawet tu na elektrodzie...
Mi się właśnie rozchodzi o to zero na dole. Na kole zamachowym jest znak 0 ale z czym i w którym miejscu ma się pokryć w obudowie.
Ciekawe czy jest technicznie możliwość zrobienia silnika termo akustycznego o sporo większych gabarytach . Nie spotkałem się jeszcze z takim projektem. Kontynuując dzisiaj prace nad silnikiem, który chcę zrobić doszedłem do wniosku, że powoli brnę. Mianowicie chodzi o to, że wał, który miał być bez wyważonego koła zamachowego musiał być wspomagany przez...
Mam podobny problem od kiedy wymieniłem sprzęgło (1.8 tdci). Ważne jest prawidłowe ustawienie czujnika położenia wału. Przestawiłem czujnik i się poprawiło ale jeszcze nie jest idealnie. Czy ktoś wie w jakiej odległości od koła zamachowego powinien być zamontowany czujnik (tam jest regulacja) ja ustawiłem około 1mm, ale to chyba za mało, a nie mam książki...
Wtrysk ustawiłem idealnie na znaku na kole zamachowym. Co to znaczy że każda pompa potrzebuje swoich ustawień? Skoro jest po regeneracji, ustawiona na wtrysk w odpowiednim momencie to co jeszcze mogę w niej wyregulować?
Powtarzam - kolek w kole zamachowym sluzy tulko do odkrecenia - dokrecenia sruby kola pasowego. Jest on umieszczony okolo 90° przed Pozycja zakladania paska (prawdopodobnie GMP). W zalaczeniu rysunek rozmieszczenia kolkow walu, walka i pompy.
na wale masz nad prawym przegubem wewnetrznym czujnik położenia wału i musisz go wyjac,a tam masz pozniej otwor w kole zamachowym.
no tak ale przed montażem Vanosa ustawiałem rozrząd na znaki po zablokowaniu koła zamachowego na skrzyni znak na kole zębatym jest około 2cm przed znakiem na deklu
jeśli ktoś nie dysponuje sprzętem pomiarowym można inaczej: -najpierw sprawdż czy szpule są w jednakowej odległości od płyty głównej -jeśli któraś jest wyżej musisz je ustawić na równo( pod rolkami masz takie plastykowe kliny dokręcane każdy jedną śrubką M3,5. -później musisz mieć idealnie prostopadle do płyty głównej ustawioną ośke koła zamachowego(na...
I rozumiem, że po znalezieniu blokady koła zamachowego (dziurki 6 mm w kole zamachowym) i zablokowaniu wału korbowego (brak możliwości kręcenia silnikiem) mam zdjąć pasek rozrządu i ustawić odpowiednio koło pasowe rozrządu (przekręcić lekko koło pasowe tak, aby bolec 10 mm wszedł w otwór silnika)? Wtedy "timing" (nie wiem jak to po polsku nazwać (ustawienie...
Z cewki wystają dwa nabiegunniki, które powinny być dosunięte do koła zamachowego z przerwą poniżej 0.5 mm. Czasem musi być ona bardzo mała. Tylko takie ustawienie zapewni stabilną iskrę.
Tłok ustawiłem sobie po znakach na kole zamachowym. Ale teraz nie wiem co dalej. Tłok mam ustawiony w GMP przed suwem pracy, jak mam teraz włożyć aparat zapłonowy ?
Schematy nie do końca się zgadzają. Pomijam szczegóły w stylu dwa napinacze paska klinowego, konieczność demontażu rozrusznika, i tym podobne bzdety. Najważniejsza sprawa, w tym silniku który robiłem, nie wiem czy to szczególny przypadek czy reguła, ale nie było otworu w kole zamachowym do blokady. Tzn. było nawet kilka otworów, ale żaden nie zgrywał...
chyba że jest stary olej jak smoła, i wszystko się przycina. Oleju wlaliśmy nowego. Wiesz ile tam wchodzi jednorazowo bo lejemy po trochu i musimy czekać aż się ustoi aby zmierzyć co i jak. Na razie z zaworami nie będziemy nic grzebać tylko przeczyścimy gaźnik. Świeca jak już wspomniałem jest nowa i wydaje się, że lepiej odpala. Przerwę między cewką...
Tak wiem. Sprawdziłem to rano w AUTODACIE. Po 2002 blokuje się na kole zamachowym.
Wał ustawiasz na punkt- na kole zamachowym, wałek rozrządu blokadą z tyłu wałka, krzywki pierwszego cylindra do góry, pompa bolcem na godz "3". Zakładasz pasek tak, aby sruby regulacyjne pompy były po środku fasolek. To jest wstępne ustawienie. Ustawiasz potem pompę na zegar /z tyłu pompy/. Wstępne napięcie tłokorozdzielacza jak się nie mylę /a jak...
Czyli rozumiem ponowne ustawienie rozrządu moze wyeliminować problem blokujacego się silnika? Czy coś moze sie uszkodzic przez to?
Nieodtłuszczone powierzchnie, nierówne powierzchnie, słaba jakość okładziny, zużycie docisku i koła zamachowego(może kiedyś toczone) plus cienka tarcza sprzęgłowa. To w końcu jaki luz ustawiłeś?
Opiszę dwa przypadki. Może naprowadzą cię na trop. 1. zatarte łożysko wałka sprzęgłowego - to w kole zamachowym. Efekt - sprzęgło ciągnie. 2. to przypadek z władimirca. Nie ustawili tarczy w osi a skręcili sprzęgło i w trakcie "zjeżdzania " wałek nie wskoczył w tarczę. Została szczelina pomiędzy silnikiem a skrzynią. Zaczęli go skręcać na siłę. Wałek...
Witaj. Z tego co wyczytałem w necie to kąt wtrysku powinien być ustawiony na właśnie tą "zwykłą kreskę" lub "podczas obracania kołem zamachowym w momencie pojawienia się paliwa na wyjściu z pompy znak 0 na kole zamachowym powinien mijać znak l ale nie dalej jak drugi znak". Wystarczy że jedno koło będzie źle ustawione i nie odpali.
Najpierw składasz przód - wał na znak na kole zamachowym, wałek na "płetwę" pod kółkiem napędzającym pompę (krzywki na pierwszym w górę). Potem na tak ustawiony przód pompa na znak/bolec nie pamiętam i na koniec pompa na zegar i musi grać.
Witam Autko zgasło na jałowym i niestety po diagnozie pompa. Pompa została wymontowana i pojechała do serwisu BOSCHA . Koło zostało zablokowane w martwym punkcie (znaki na kole i bloku których nie sposób nie zauważyć) Jedna rzecz mnie tylko zastanawia... Pompa BOSCH VP44 przystosowana do koła zębatego z klinem, jak późnej sprawdziłem na schematach i...
Jest na kole pasowym i na zamachowym chyba nie ma bo.... zrobili na docisku sprzęgła. Mogę się oczywiście mylić co do koła zamachowego (moja pamięć dobra bo krótka) ale na 100% jak wykręcisz zaślepkę i ustawisz wał w GMP to powinieneś zobaczyć znak w jakiejkolwiek postaci.
dokręcanie koła zamachowego ściągacz koła zamachowego blokada koła zamachowego
sterować głośność słuchawka kabel monitor 120hz projekt packet
reset klawiatury laptop lenovo listwa przeciwprzepieciowa
Stuki w silniku Nissan P12 QR20DE przy zwiększaniu obrotów Nastawy gaźnika piły spalinowej Faworyt RG 5300