Może nie dokręciłeś motoru albo obudowa motoru pęknięta...
Rozumiem. Istnieje jakaś dokumentacja / źródła naukowe na temat podobnego sprzęgania falowników? Czy raczej jest to zależne od producenta na tyle, że nie ma co szukać wiedzy ogólnej? Większość falowników ale z tańszych to LG LS100. Po komunikacji Modbus sprzęgasz obydwa falowniki pierwszy jako master drugi z adresem 1 jako slave, zawsze mają identyczne...
Ogólnie ten manipulator jest od roweru cortina u1 nie od twojego , on najzwyczajniej nie jest kompatybilny z ustawieniami motoru w twoim rowerku
W tym układzie nie ma żadnej "techniki 87Hz". Autor napisał: ustawienie falownika : napięcie wyjściowe 230 V ,max. częstotliwość wyjściowa 87Hz,i częst.bazowa 50Hz . Aby mówić o technice 87Hz, częstotliwość bazowa musi być ustawiona na 87Hz.
napisz jaki motor?
Głupie pytanie, to sprawdź u siebie przed złożeniem . Jak nic nie koliduje to Może będzie bujało motorem.
Przesunięcie upper drum w stosunku do drum motor powoduje właśnie taki objaw. Jest to bardzo krytyczne ustawienie. W philipsie całośc nazywa się SCANER ASSY.
Luźna uwaga - może się wymądrzam ale to, że śruba trzymająca dźwignię na osi jest ucinana (a ta regulacyjna prawdopodobnie traci gwint - były na zdjęciu śruby nie tylko urwane, ale i z "wylizanym" gwintem) to nie przyczyna a SKUTEK innego błędu montażu lub programowania. Podobnie uszkodzenie mechanizmu - to nie skutek uszkodzenia śruby a skutek tego...
Moduł podłączyłem, ustawiłem "na czuja" i motor śmiga bez zarzutów już trzeci miesiąc.
Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
Tak jak napisałem w ostatnim poscie brama pół roku działała idealnie ale ostatnio zauważyłem że potrafi sama potrafi otworzyć się do połowy no i ta fotokomórka nie działa tak jak by chciał (tu nie jestem pewien cz tak było od początku, po prostu nie zwróciłem na to UWAGI). Pierwsze co zrobiłem to przedzwoniłem wszystkie przewody wpiołem jeszcze raz...
Rozrząd był przy mnie ustawiany i tego walka nikt nie dotykal. Na kompie jest 1.66. Porownywalem z samochodem kumpla ktory ma ten sam motor i jest to samo ustawienie. Serwis grzebal bo widzialem porobione znaki i slady rozbierania. Walek i silniczek chodzi dobrze bo testowany byl bez pokrywy. Czujnik tez dobrze pokazuje. Tam albo jest tak jak piszesz...
może komuś się to przyda,udało mi się w końcu ustawić ten gaźnik (tak myślę)na pocotów miałem dyszę główną 92 a dysza wolnych obr 50 teraz zmieniłem na dyszę główną 85 a wolnych obrotów na 40,i regulację robiłem tak- tą gróbszą śrubę ustawiłem żeby motor miał 2,5 tys obrotów a tą niedzianą wykręcałem od zera aż obroty spadłu do 1.5 tys obrotów puźniej...
Motor odpalił jeszcze raz na spokojnie dokładnie ustawiłem zapłon i po kilku próbach zagadał i teraz pali już od strzała. Pojawił się jeszcze jeden problem czy jest opcja ze po tylu latach stania skleiły się tarcze. Ponieważ gdy motor jest odpalony i wyduszę sprzęgło i włączę jedynkę to odrazu koło się kręci a sprzęgło wduszone. Co to może być za przyczyna...
Kolego ale Artur podał dane odnośnie silnika D 2866 LF15 a ja potrzebuje do silnika D 2866 LF09 , praktycznie każdy motor ma inne ustawienie . Oczywiście już ustawiłem na -3 stopnie no i będę musiał poprawić ,tylko nie wiem teraz na ile stopni. Pozdrawiam Zbigniew.
Witam Podaj wymiary tej cewki ale powinna pasować cewka od Simsona,przewijanie cewki to nie jest karkołomne zadanie,drut kupisz w serwisach sprzętu typu wiertarki i inne elektronarzedzia albo w serwisach silników elektrycznych lub odwiniesz z jakiegoś transformatora(nie musi być takiej samej grubości ale musisz wtedy zmienić liczbę zwojów). pozdrawiam...
Motor naprawiony. Ustawiłem jeszcze raz te zawory na spokojnie. Wymieniłem też pompkę paliwa i cyka aż miło. Co prawda trzeba mu dać chwilkę żeby się rozgrzał ale później pali od strzała i wchodzi na obroty płynnie bez żadnego przy dławienia. No i zauważyłem jeszcze ze dużo lżej obraca go rozrusznik. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi.
co to za motor ,podaj dokładne dane
Jeśli uważacie że 3 W lampkę widać z 2 km to w takim razie z ilu km widać przednie światła samochodu o mocy np 2 x 50 W. Pomijając oczywiście złe ustawienie lamp. W motorach są jeszcze mocniejsze światła i nikomu nie przeszkadzają wręcz odwrotnie są właśnie dzięki nim bardziej widoczni. Tak mało ludzi jeździ na rowerach a tak dużo ginie rowerzystów.
I tak byłem u znajomego który zajmuje się starymi motorami . Ustawił mi zapłon do lampy i jak już palił od ,,kopa,, to prawdopodobnie nie wiem czemu uwalilo mi modol. Brak iskry znowu. Zamówiłem tym razem z allegro 2 szt od innego dostawcy (do skutera bonten miałem od gościa od któreho kupiłem zapłon) bo od gościa od CDI 2 uwalilo i nie mam pojęcia...
Za zakłócenia obrazu wizyjnego odpowiada (m.in.) prowadzenie taśmy (lewy holder za górę) i ustawienie przełącznika głowic (czujnik magnetyczny w silniku).Mogłeś przesunąć (obrócić) dolną pokrywę silnika(metalowy "dekiel) względem głowicy wizyjnej.Trzeba skorygować mechanicznie,lub ustawić punkt przełączania głowic.
Motor, inaczej "silniczek".
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc,bo już mi ręce opadaj ,a jeszcze te mrozy odbierają chęć do pracy przy motorze.
Gaźnik od piły to nie lekarstwo na stare truchło. Robiłeś coś w ogóle w silniku żeby moc uzyskać nadprogramową, pasowanie dolotu czyszczenie wydechu coś z cylindrem, ustawienie zapłonu?
Panowie może jesteście w stanie mi pomóc. W mojej wsk 125 wymieniłem cewkę platynki oraz kondensator na nowy. Ustawiłem zapłon, iskra idealna. Motor pali na dotyk, pracuje 40 sekund do minuty po czym gaśnie i iksry nie ma. Gdy wyczyszcze platynki iskra się pojawia. I tak w kółko. Pomocy..
Witaj , na 1 i 2 obrazku sensory według instrukcji mają być 15 cm nad podłogą . Obrazek 3 regulacje limitu otwierania i zamykania ,powinny być ustawione na + zamykanie max i otwieranie max Obrazek 4 i piąty kable czerwony ,biały szary i te regulacje to ustawienie siły motora Wygląda na to że jedynie zostaje problem z programowaniem Dodano po 2 Witaj...
już tak próbowałem jak przesuwałem prądnice tak żeby kreski się pokryły to motor odpalał ale w 2 stronę a i tak jeszcze trochę do kreski brakowało robiłem tak ustawiłem te 2,5 GMP zaznaczyłem na prądnicy i na wirniku rozpaliłem motor i kręciłem prądnicą ,świecąc cały czas stroboskopem na kreski żeby się pokryły
Radziłbym sprawdzić ustawienie kąta wtrysku.Może już motor się kończy. Dodano po 1 A świece żarowe ?
jaki masz motor isuzu czy oplowski
Witam tu jest forum i można też ściągnąć, ale trzeba zapłacić: https://www.ifa-tours.de/board/forum/thr... https://www.ifa-tours.de/board/filebase/
Złożyłem ten układ zapłonowy , wszystko mniej więcej ustawiłem i gdy odplam motor to przez pierwsze 2 sekundy chce się wkręcać ale potem to już w ogolę jest lipa ( przy tym trochę kopci ) . Świeca była kompletnie zalana , transformator mało co się nie ugotował . Czy ktoś wie co to może być , dodam że podłączałem już dwie cewki WN. od Simsona i dalej...
Witam ,jak bedziesz miał problemy z poskładaniem tego Musiaka to dzwon do mnie na ,601663790 niedawno składalem podobny motor i wszystko było ok.:D
KRUCZI... Jeśli to ta sama sonda co w Vectrze 1,6 to ustaw 278/278, bo pamiętam, że męczyliśmy się z rozstrajaniem silnika przez złą emulację i jakoś tak było optymalnie. (Sprawdzaliśmy przy różnych ustawieniach, czy komp motoru zwiększa czy zmniejsza czasy dawkowania wtryskiwaczom.)
Udało mi się ustawić zapłon i motor chodzi dobrze, jednak na wolnych obrotach się zalewa, sprawdziłem pływak i jest ok. W czym tkwi problem?
U mnie niby było wszystko dobrze iskra elegancka w dobrym momencie ale motor nie palił wiec kupiłem zapłon cdi ustawiłem i kobuz odpalił odrazu i chodzi bez problemu
Pawel2255 Myślę, że z tą regulacją komputerową troszkę przesadziłeś. W swojej 70 już 2 razy robiłem rozrząd i ustawiłem kąt wtrysku idealnie bez kompa. Przy źle ustawionym kącie zapala się lampka od silnika. 2500TDI to motor starej generacji więc nie trzeba cudów żeby go ustawić Co innego D5. Pozdrawiam.
Dzięki (at)kotbury za odzew, i choć w podlinkowanym poście widzę pewne analogie do mojego przypadku, to za chiny nie ogarnąłbym tego. Na szczęście dystrubutor stanął na wysokości zadania i przesłał mi (nie od razu, chyba też mieli z tym problem) oryginalną instrukcję, jak to pożenić. Moje płytki wyglądają tak: https://obrazki.elektroda.pl/2177609800_...
Zmieniłem parametr Pn12 (Motor rating frequency). Mimo, że jest to silnik 50Hz, ustawiłem 100Hz. Silnik ruszył bez najmniejszych problemów. Prawdopodobnie przemiennik przyjmuje wtedy inną charakterystykę.
Napisz jak sobie poradziles bo mam ten sam problem z tym motorem tylko w espace eIV i tez kombinuje z tymi kulkami i kreskami
Standard w tych HPkach - wyczyść lustra lasera i dobrze polygon motor. Pozdrawiam.
w tym radiu nie ustawisz VOX-a do pracy z wewnętrznym mic. (w zamyśle twórcy tego radia to było by bez sensu). Wszystko zaprogramowałeś poprawnie, teraz podłączasz jakikolwiek zestaw audio (koniecznie z ptt, samo podłączenie zgodnie z procedurą) i powinno działać.
Przedewszystkim trzeba ustawić aby przerwanie wywoływało opadające zbocze a nie stan niski (ustawienie domyślne). W tym celu należy odpowiednio ustawić rejestr Tcon(set Tcon.0)
marcelek93, gratuluję, wygrałeś piwo :) Znaleźć mnie łatwo, ale nie działam tylko w Kielcach. Na zdjęciu jest ls Tomka i mój osobisty, bo nikt inny go ni chce :) Lampka moja zrobiona kiedyś na szybko, na imprezie, bo się cieniło a żarówka mi poszła, z kolegi lampki od motoru :)
przyczyną moze byc takze wadliwy przewód z cewki do swiecy, wina moze byc takze w tzw. "fajce" na swiecy, a ustawienie przerywacza takze ma znaczenie, odstep platyn zalezy od modelu motora
Wstyd się przyznać ale sie pomyliłem. Niestety nie ma możliwości przypisania dzwięku do sms-ów. Jest tylko mozliwość do notatek. Sprawdziłem w instrukcji. Pozdrawiam
Witam. Falownik B&R ACOPOSinverter P74 0,18kW, zasilanie jednofazowe 230VAC. Silnik Kacperek 0,09kW, połączenie w trójkąt. Na razie na stole bez obciążenia. Zresetowałem falownik do ustawień fabrycznych, potem w menu [Asynchronous motor parameters] ASY- ustawiłem parametry silnika zgodnie z tabelką, przeprowadziłem też Autotuning (opcja tUn) który się...
Nie no ta sprężynka tam nie może być.Skoro nie chce się przesuwać normalnie laser to sprawdź jak pracuje sled motor, a najlepiej go wymień.Czy ustawiłeś odpowiedni luz na listwie kontrującej zębatkę przy laserze?
Witam mam na stanie suzuki dr 125 se 98r moto nie odpala i strzela w gaźnik przy odpalaniu.. gaźnik jest podciśnieniowy nie wiem czy przewód od podciśnienia się gdzieś podłącza ale przy odpalaniu zasysałem powietrze do siebie przez przewód od podciśnienia i moto strzelał w gaźnik. zawory i rozrząd są prawdopodobnie dobrze ustawione.. motoru nie rozbierałem...
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Sprawdź jak ci leci paliwo z kranika, wygotuj ten gaźnik, sprawdź ustawienie pływaka, przyczyn może być naprawde wiele
Dzięki za uświadomienie mi że język niemiecki nie jest moją najmocniejszą stroną. Ale jak byś poszukał głębiej w dokumentach które linkowałem doszedł byś do wniosku że obaj się nie mylimy poniżej podaję ci link do serwisówki i zrzut ekranu ze strony info ustawień. Ustawienia jak widzisz zależy jeszcze czy jest to silnik euro2 czy euro3 oraz numeru pompy...
Zrobiłem na 0.27 wydech i 0.6 ssacy. Chodzi zajebiscie ! Dzięki za pomoc !znalazłem jeszcze filmik na yt z tym samym motorem A co do świecy, zmienię ja wtedy na jednoelektrodowa. Temat zamknięty
Coś tam przetłumaczyłem może to coś troszkę sprawę rozjaśni najlepiej jak byś zrobił zdjęcia dźwigni z opisami to od razu bym ci powiedział co do czego i jak to ustawić tylko trzeba więcej dokładnych zdjęć bo praca na tokarce niemieckiej czy polskiej to podobna i jak widzę dźwignię i tabelki to intuicyjnie wiadomo co i jak przynajmniej dla osoby która...
kzfr jest na stożku dociskanym śrubą w której jest otwór którym do wnętrza koła jest dostarczany olej pod ciśnieniem który powoduje wypchnięcie blokady i przestawienie kąt koła. Zresztą jak nałożysz pasek rozrządu to musisz w górnej części napiąć pasek właśnie kołem zmiennych faz i dopiero skręcić ( dokręcić śrubę odpowiednim momentem) nie zapomij o...
Podyktowane praktyką. Ogar na 78 oktanów to nieźle dzwonił. Zresztą miałem podrasowaną motorynkę z tym silnikiem przez splanowanie głowicy. Daje do wyższy stopień sprężania i nie było mowy o 78 oktanów. Zresztą polska benzyna 94 oktany miała mniej niż węgierska 86. Obecnie liczba oktanowa paliwa jest wyższa. Można spokojnie ustawić wcześniejszy zapłon....
Problem jest nieco złożony. 1. Ustawienie kanału startowego ustawia się meny w zakładce miss... gdzie jest takie okno jak (p ile pamiętam) startup gdzie jest możliwość wyboru; last chann i design chann. Oczywiście dysygnowany kanał można wybrać jako pozycję z tabeli pozycji kanałowych. 2. Znaczek odsłuchu to trochę nie tak. To stan w którym jest ustawiony...
To ja jeszcze takie pytanko dopełniające. Czy w tym motorze, po ustawieniu rozrządu, można na sucho , bez odpalania, przekręcić wałem aby sprawdzić czy nie ma kolizji?
Dzień dobry Mam problem z połączeniem na tej czasówce styku NC oraz nie wiem w jaki sposób ustawić czasówkę do układu gwiazda trójkąt (on delay czy off delay). Prosiłbym o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi. W odpowiedzi masz ten video-clip: https://www.youtube.com/watch?v=ea1FSB3F... albo ten, prawie to samo: https://www.youtube.com/watch?v=Lez5vaqe...
250 nigdy nie było, co najwyżej 225, ale to nowszy motor, symbol zaczyna się od B więc 180 stopni.
szukam instrukcji do tego motoru w języku polskim, albo informacji takich jak: -jak ustawić zawory -jakie powinno być ciśnienie na cylindrach. mam problem ze świecami, po przejechaniu 100-150km zarzuca je, motor chodzi na jednym garze i nie ma kopa. wymieniałem świece, lecz za każdym razem to samo, nie wiem czego to może być powodem.
Witam wszystkich, temat ten piszę na prośbę szwagra który posiada Hondę Dominator NX650 w której chce wyregulować rozrząd, ma wybite 3 znaki i nie wie na którym ustawić, motor chodzi ale kolanka od wydechu po jeździe nagrzewają się do czerwoności co chyba świadczy o tym że rozrząd jest źle ustawiony. Będę wdzięczny za wszelką pomoc
Iglice mam ustawiona na najwięcej paliwa bo na innych ustawieniach nie chciał chodzic a na tym zawsze motor pali natychmiast od strzała. Może byc jeszcze coś innego. Mocy brakuje mu w całym zakresie pracy gdy jade bo gdy motocykl stoi to normalne ma obroty.
Witam, potrzebuję pomocy z falownikiem, mianowicie pracuje on w maszynie do lodów. Są to dwa oddzielne, jednakowe układy: 2 silniki, 2 przekładnie i 2 falowniki. Na jednym z falowników wyskoczył błąd "motor overload". Okazało się, że przekładnie były zasyfione. Zrobiłem serwis i podpiąłem je z powrotem, ale jedna ze stron nadal się nie rusza. Kupiłem...
Zaparzacz najprawdopodobniej wyskoczyl nalezy maszyne rozebrac i manualnie krecac motorem ustawic odpowiednia pozycje i wyciagnac zaparzacz.Nastepnie wymienic dwie uszczelki w zaparzaczu i jedna na tloku gornym.
Witam, ostatnio zbudowałem regulator napięcia, który znalazłem na tym forum, na dwóch stabilizatorach lm 338. Podłączyłem go do prądnicy w motorze i ustawiłem żeby mimo obrotów prąd był stały wynoszący 7.2v, oczywiście przed stabilizatorem jest mostek greatza 4A. Podłączyłem pod regulator akumulator 6v żelowy, no i chyba wciąż nie mam ładowania, prąd...
Temat zamknięty. Wystarczyło motor doborze ustawić . Ani dymka nie puści.
Sprawa troche przedawniona, do ustawienia potrzebny jest zestaw blokad. Trudno ustawić w tym silnuku bo strasznie mało miejsca bo 5 garów, wymiana chyba tylk powyjęciu albo odsunięciu motora.
sprzet= kabel mini usb komp stery program i plik :) no znalzlem pewnie to co ty ale mms nie dochodza bo : Pamiętaj, aby po otrzymaniu SMS konfiguracyjnego wpisać następujący PIN: 1234. Aby korzystać z usługi MMS po otrzymaniu automatycznej konfiguracji wymagane jest ustawienie poprawnej SESJI WEB: 1. Naciśnij PRZYCISK MENU i wybierz WIADOMOŚCI. 2. Naciśnij...
Witam .Mam taki problem ze swym kawasaki motor jest z 87r .motorek zimny zapala normalnie i rwie ziemie az milo, ale po zagrzaniu silnika motor chodzi jak by mu mocy brakowalo dodam ze zawory ustawione. gaznik czyscilem i ustawienie rozrzadu tez ok.akumlator na wiosne tez nowy kupilem.
Jeśli ktoś jest mi w stanie z tym pomóc będe naprawde bardzo wdzięczny ;) Jak zawsze idę pod górke i pod wiatr a tym razem mam od dawna taką chęć założyć wtrysk benzyny do swojej Hondy CBR 400RR czyli takzwana babyblade: Wtrysk moim zdaniem może się opierać na komputerze wtrysku gazu BRC bądź KME, najdostępniejsze są dla mnie układy KME. W samochodzie...
na wykresie brakuje jeszcze motoru i TPS, napisz domnie na gg: 2003936 to moze pomoge bo niedawno sam przerabialem temat u siebie na stag50 i nawet mi to wyszlo
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji … Do tego typu przedstawienia usterek potrzebna będzie WRÓŻKA.
Taki najprostszy w obsłudze to Crocodile Clips , jest silnik, żarówka, bateria ale nie ma możliwości zmiany Amper, Volt, wersja 2.0 ma takie parametry: dla silnika DC Motor The geared d.c. motor is animated by rotating the letter M at a speed determined by the motor current. The direction of rotation is indicated by an arrow. The model parameters are:...
Target - z ang. chyba "cel" i nawet się zgadza po to jest sygnał z pokrętła (potencjometra) z komputera z kabiny operatora. Feedback - to jest czujnik położenia poziomu - jeśli pokrętło ustawimy na zero to silnik powinien ustawić lance do poziomu. Power 12+ - zasilnaie Motor - silnik
Witam wszystkich mam duzy problem,mój szwagier ma pasata 2.0 jest tam zalozona centralka jakas MG MOTOR GAS i reduktor tez tej samej firmy i bardzo duzo mu auto pali jakies 20 litrów na 100km.Prosze mi powiedziec jaki program podchodzi do tej centralki powiem tyle ze wtyczka jest taka sama jak w moim autroniku al-700 czy moze amon jest do tej centralki??Jakie...
W podpowidzi o ustawienie kol na Swich Mode= patrzac od spodu swich mode wchodzi do kola gear cam z wycieciem i nie masz mozliwosci pomylenia, ustaw to kolo wycieciem=strzaleczka by pokrywal sie znak na chassis od stron front panelu, po przeciwnej stronie masz drugie kolo od wyciagania widel je ustaw wzglem otworu w chassis w jego dolnej czesci przy...
lukłem do inst napr i tam stoi 0,3mm+-0,05mm na zimnym motorze.
Witam, mam Sterownik s6-61 i wyswietlacz s866 i chce podłaczyć do silnika bez czujnika Halla. Czy jest to mozliwe? zmiana oprogramowania? ustawienie w opcjach wyswietlacza? Po poldlaczeniu silnika , silnik w trybie uczenia kreci sie, w normalnym trybie error E07 motor failure.
Witam po krótkiej przerwie Dowiedziałem się nieco więcej w jakich warunkach ma pracować układ. Mianowicie będzie on umieszczony gdzieś w motorze. Jego celem ma być rozłączanie obwodu, gdy napięcie pochodzące z akumulatora przekroczy 6.1V~6.4V. Ta wartość jest przekraczana na wyższych obrotach wału, kiedy to prądnica daje wyższe napięcie na akumulator....
28 bar, brak sprężania, motor kaput. Jeśli 28 bar to dobre ciśnienie to tak samo jest dobra pompa! a zwłaszcza jej ustawienie.
Ja jestem prosty człowiek i powiem że chyba mnie te rodzaje silników już przerosły, To mówisz że PM motor to co innego niż PMM, jestem dziś wku..... po tych bojach i już nie myślę chyba logicznie, znalazłem EURA E2100 w normalnej cenie i już chciałem go kupić ale w jednej specyfikacji pisze że do PMM w innej że SVC synchronius motor, już masło maślane....
Wg. instrukcji - błąd wewnętrzny centrali. I ta instrukcja zaleca profilaktyczne przywrócenie ustawień fabrycznych (menu rozszerzone - w załaczniku, pozycja 99). Po resecie i ponownym włączeniu zasilania powinno sie pokazać 8.8. i menu wyboru silnika (tak jakby centrala wyszła z fabryki) - czyli zrób czynności z rozdziału 5.2 (wybierając 01 lub 02)...
Witam Mam jawę 350 ustawiłem zapłon i iskra jest niebiesko-fioletowa , to chyba dobrze. Ale motor nie chce zapalić , raz obróci i koniec , czy przyczyną tego może być nie szczelna przegroda między wałem a morze coś innego proszę o rade :cry:
zimna to odpali pochodzi i jak chce dodać gazu to dostaje muła i gaśnie. 1. Ustawienie kranika 2. Regulacja mieszanki śrubą przy gaźniku.
http://obrazki.elektroda.pl/1774862400_1... Popraw Dziadkowi ustawienie lampy. Jest mocno przekręcona. Co do projektu - jeśli pozwolisz to skopiujemy go z młodszym bratem w jego WFM-ce.
Ustaw zawór ssacy na 0,06 a wydechowy na 0,08
Może być kilka możliwości.Ja stawiam na cewkę lub złe ustawienie platynek. Sprawdź szczelinę na platynkach, przy rozwarciu powinno być ok 0.4mm.Sprzwdz czy ci platyny nie iskrzą, jeśli tak jest to podmień kondensator.Napisz co zrobiłeś i jaki był efekt.
O ile mnie pamieć nie myli to po poluzowaniu tej śruby i 4 na torx luzuje się głowiczkę pompy i można wyregulować dawkę wtrysku, ale pewności nie mam. Kiedyś dawno temu byłem zdziwiony, że megane dti nie chciał chodzić prz dawce wtrysku 18 mg/suw :) przyjechał pompiarz kazał rozgrzać silnik poluzował śrubki stuknął młoteczkiem i ustawił dawkę na 3 mg/suw...
nie trzeba zmieniać przewodów w ustawieniach można zmienić kierunek silnika ;) "Config ->Motor Reversals" aha i radzę zmienić zasilacz bo z tego co widzę to jest to zasilacz impulsowy może to doprowadzić do uszkodzenia sterowników lub silnika zastosuj zasilacz transformatorowy (mnie wyszedł 45 zł ) myślę że warto - bo szkoda by było sterowników za 300...
Jeśli masz zera na wyświetlaczu , to znaczy , że odtwarzacz nie ustawił ostrości i nie ma takiej opcji , żeby sled motor pracował mimo wyłączonego układu servoregulacji . W dalszym ciągu masz jakieś uszkodzenie w sterowaniu tym motorem . Przyczyną błędu w ustawieniu ostrości może być choćby niewłaściwy focus offset czy focus gain i wcale nie musi być...
Witam iskra jest słaba bo jak się naprawiało podobne to się to wie ;p a tak ogólnie to: -ustawiłem rozrząd, zawory -wyczyściłem gaźnik jednak to nie pomagało wymieniłem moduł i motor ruszył za 1 razem moduł był zepsuty ale iskra była jednak dość słaba na forum nikt nie pomógł co widać po ilości postów ;/ ale nic motor sam już naprawiłęm pozdr temat...
Szukaj Turbo z podobnej pojemności motoru, i z łatwą dostępnością części. Zwykly zawór upustowy bezproblemu ustawisz np. 0.4-0.5 bara. Pamiętaj że sprawność turbosprężarki zależy od ciśnienia spalin oraz ich prędkośći. Bardzo duży wpływ ma tu kształt kolektora wydechowego. Osobiście kiedyś myślalem nad fabrycznym turbo do 7745, ale jest to nieopłacalne,...
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Witaj w poście nie napisałeś czy sprawdziłeś ustawienie zapłonu czy nie jest za wczas albo za późno, ja bym zaczął od tego. Pozdrawiam
Może tak troszkę wysiłku i więcej danych? Co było robione? czy dostaje paliwa? czy gaźnik dobrze ustawiony czy czysty i sam pływak czy nie dziurawy i ustawienie poziomu paliwa w gaźniku? kranik paliwa czy nie zapchany? Czy cokolwiek było sprawdzane? To że chwile odpala i gaśnie nic nikomu nie pomaga we wróżeniu, ważne też jest ile czasu działa? Co to...
Ok. Ale ustawienie iskrownika też może mieć na to wpływ? A i silnik można rozgrzać dość mocno pnieważ on zgaśnie i jak sie go odpali to pochodzi chwile i znowu zgaśnie więc raczej iskra jest.
Dokładnie tak jak napisał WiesiekU, tylko pozostaje jeszcze problem (dość poważny) z ładowaniem akumulatora. Masz do wyboru, codzienne ładowanie akumulatora (przed jazdą) lub zastosowanie regulatora ładującego i jego dokładne ustawienie. Będzie to czynność bardzo skomplikowana bo oryginalnych takich urządzeń do tego typu motorowerów (chyba) nie ma a...
Kupiłem wsk 175 do odpalanie nie potrzeba akumulatora, jeździłem cały dzień ale gdy jechałem bo dużych dołkach zgasł motor. Zobaczyłem czy jest iskra i jej nie bylo ustawiłem przerwę i iskra jest i na przerywaczu i na świecy. Czy tak ma być?? Jeśli nie, to co mam zrobić i w ogóle co mam zrobić, bo palić pali, ale strasznie przerywa.
Właśnie że się ustawia, kołek służy tylko do ustalania koła pasowego na odpowiednim zębie. Precyzyjną korekte (poniżej skoku zęba) robi sie a fasolach koła pasowego, wystarczy popuscić 3 śruby na klucz 10. Ja ustawiałem na słuch i na dobre palenie. Sprawa nie jest łatwa, przesunięcie o grubość włosa już daje różnice. Wartości ustawczej czujnika zegarowego...
ustawienie zapłonu motor motor junak dobrać motor
zapłon romet chart wsady sterowników uszczelka popychacz
stacja lutownicza schemat peugeot boxer
Gwinty w skrzyniach biegów Citroën - specyfikacja i rozmiary Building a Laser Cutter with DVD-RW Laser Diode