Panowie, Chciałem dodać mój opis rozwiązania usterek elementu określanego jako 'zawór bezpieczeństwa' w instrukcji albo też 'serwo-motor' (tak nazywają to w hurtowni) w atoMag mini PL 11-0/0 XI generalnie chodzi o cześć o nazwie ESV-202-NG. W moim przypadku metryka podaje napięcie zasilania 1.5V,można spotkać się także z napięciem 1.2V. od tej pory...
Witam serdecznie. Otóż, drodzy koledzy potrzebuję pomocy związanej z ustawieniem rozrządu i zapłonu przy silniku do UNO 1.0 Fire gaźnik rok 1995. Na życzliwość ze strony mechanika nie mogę liczyć, bo po 14ej już nie pracuje a ja muszę dzisiaj koniecznie wymienić i uruchomić silnik. Dodam, że na starym silniku było wszystko ustawione na cacy. Palił bez...
Nie mam pojęcia jak i gdzie się przestawia zapłon elektroniczny. W takich motorach jak wsk czy komar to wiadomo ale elektroniczne ? czy tam jest wogle koło zamachowe ? Mam motor KTM 125 i chyba przestawił mi się zapłon bo sprawdzałem już wszelkie możliwości. Proszę o pomoc czy to się zmienia jakimś potencjometrem, cewką, kondensatorem... ?? Z góry dziękuję...
już tak próbowałem jak przesuwałem prądnice tak żeby kreski się pokryły to motor odpalał ale w 2 stronę a i tak jeszcze trochę do kreski brakowało robiłem tak ustawiłem te 2,5 GMP zaznaczyłem na prądnicy i na wirniku rozpaliłem motor i kręciłem prądnicą ,świecąc cały czas stroboskopem na kreski żeby się pokryły
Mój motocykl dostaje "czkawki" przy wyższej prędkości oraz gdy ma większy opór przy odkręconej na max menetce (podjazd pod górkę, jazda pod wiatr). To by raczej sugerowało zbyt mała dawkę paliwa. Iglicę sprawdziłem, przestawiłem ja aby dostawał więcej paliwa jednak to nie pomogło. Chyba pozostaje jeszcze sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku. Co do zapłonu...
Zacznę od tego że dopiero od kilku tygodni mam styczność z mechaniką motocyklową czy inną,pierwszy raz w życiu robiłem remont i wgl moje pierwsze zetknięcie z WSK 125.Na początku nie wiedziałem kompletnie nic teraz już potrafię sporo,jednak zaznaczam ciągle się uczę jeszcze kilka tygodni temu nie widziałem jak sprawdzić iskrę, a kilka dni po tym zrobiłem...
Witam Na zdjęciu przedstawiam mój zapłon Ducati Energia, pytanie czy dobrze jest on wkręcony bo motor nie pali, chodzi mi dokładnie o ustawienie tych cewek pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie http://obrazki.elektroda.pl/1178573100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9194354500_1...
Witam. Wiecie moze czy istnieje takie urzadzonko do ustawienia zaplonu w motorkach? czyli cos co by sie wkrecalo zamiast swiecy i mozna by ustalic GMP i ustawic wyprzedzenie na przerywaczach dzieki jakies miarce w tym urzadzeniu? Znacie jakies nazwy, lub adresy stron z takim cudem? Pozdrawiam
chciał bym się dowiedzieć czy po ustawieniu przerwy na przerywaczu w silniku iskrowym trzeba następnie ustawić zaplon czy można tak zostawić i nic się nie zmieni.
Wyciagnalem aparat zaplonowy i teraz musze ustawic na nowo zaplon. Jest to aparat bezstykowy wspolpracujacy z modulem APE-05M. Wykrecilem swiece z pierwszego cylindra i krecilem walem do momentu az tlok podszedl do samej gory , widzialem kiedy to nastepowalo bo w otwor po swiecy wlozylem pret ktory podnosil sie do gory. Nie wiem jednak czy w tym I cylindrze...
Wita. Mam problem z ustawieniem zapłonu w jawa mustang 50. Wymieniłem cewkę prądową od iskrownika,kondensator,platynki i nie mam iskry :/ . Tłok w pozycji GMP. Przerwa na platynkach 0,40mm i zero iskry. Może mi ktoś wytłumaczyć na "chłopski rozum" jak ustawić zapłon? Oglądałem kilka filmików ale nie bardzo je rozumiem tzn. nie rozumiem tego cofania...
Panowie mogę to sprawdzić kts nie ma to różnicy no nie . Znaczy się mam vaga ale nie wiem jak to podpatrzeć co wpisać i gdzie :( A ten drugi motor to 1.9tdi 90km oznaczenie silnika ALH to jest golf IV takie samo pytanie jaki ma być kąt wyprzedzenia zapłonu ? Bo po wymianie rozrządu autko osłabło troszkę podejrzewam że nie ustawili zapłonu . I dlatego...
Witam, założyłem układ zapłonowy od piły łańcuchowej do silnika etz150. Problem polega na tym ze nie mam od kogo pożyczyć lampy stroboskopowej aby nią ustawić iskrę. Czy istnieje jakiś prosty sposób na zdiagnozowanie momentu powstawania iskry. Na dzień dzisiejszy silnik chodzi ustawiłem go na ślepo ale chciałbym go doregulować precyzyjnie. Nie chce...
Witam mam problem z mz 150. Pali mi świece zapłonowe strzela z tłumika a gdy się jest ciepła to zaczyna przerywać później jest problem z odpaleniem motora proszę o pomoc
Witam. Mam pytanie co do ustawienia zapłonu w tytułowym motorze (zapłon tradycyjny - młoteczkowy). ...bardziej o jego szczegół... otóż w pewnej mądrej książce napisano, że punkt ustawienia zapłonu wynosi 2,5mm przed GMP (górnym położeniem tłoka). Szczelina w najwyższym położeniu krzywki przerywacza ma wynosić 0,35mm. I tu pojawia się problem: Czy w...
Witam, mam pewien problem, otóż kupiłem MZ ETZ 250, stała ona niepalona od 1 roku, poprzedni właściciel powiedział że jak jeździł to motor gasł po przejechaniu 1-2km kiedy sie zagrzał, nie mozna było go odpalić, palił dopiero wtedy kiedy ostygł, teraz probowałem ją odpalić ale nie dało rady, iskra jest, paliwo dochodzi do cylindra, gaźnik jest czysty,...
Cześć, Ostatnio zabrałem się za odratowanie wski 125. motor stał 30lat u mojego ojca w szopie. kupiłem nową świecę, zestaw naprawczy do gaźnika zmontowałem, dałem świeże paliwo i niestety mam problem z którym nie bardzo wiem jak sie uporać. otóż: bardzo bardzo trudno jest mi uruchomić silnik. jeżeli już się uda jakoś odpalić to jedynie pomaga trzymanie...
Dziś zalałem płyn do chłodnicy i odpaliłem silnik na dobre. Monowtrysk od 1,0 czyli WM 30MM20. Na wolnych obrotach trzeba przyznać chodzi ł całkiem przyzwoicie. Niestety po rozgrzaniu zaobserwowałem następujący objaw. Po wprowadzeniu silnik na obroty rzędu 3000rpm i puszczeniu pedału gazu wyraźnie strzela w tłumik. Tak jak czasem sportowe auto. Nie...
Witam Mam Golfa III 1,9 TDI '94 GT i jak to o tej porze roku zaczynają pojawiać się problemy z odpalaniem auta. Wymieniłem świece żarowe ale problem pozostał. Wymiana rozrządu i ustawienie zapłonu również nie przyniosła skutku. Przy temp. ok. 5-8 °C kontrolka zapala się na ok. 0,5 s (świece nie grzeją) i gaśnie a silnik musi wykonać kilkanaście obrotów...
Udało mi się ustawić zapłon i motor chodzi dobrze, jednak na wolnych obrotach się zalewa, sprawdziłem pływak i jest ok. W czym tkwi problem?
Motor odpalił jeszcze raz na spokojnie dokładnie ustawiłem zapłon i po kilku próbach zagadał i teraz pali już od strzała. Pojawił się jeszcze jeden problem czy jest opcja ze po tylu latach stania skleiły się tarcze. Ponieważ gdy motor jest odpalony i wyduszę sprzęgło i włączę jedynkę to odrazu koło się kręci a sprzęgło wduszone. Co to może być za przyczyna...
Witam. mam pytanie. wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Głowica po regeneracji. silnik na zimnym ciężko odpala. podłączam Vaga - brak błędów. Proszę o podanie info na temat jak ustawić zapłon w tym motorze. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
jeśli dobrze pamiętam to jest to motor 2E, może problem tkwi w przepływomierzu powietrza? czy dobrze ustawiony jest zapłon? w tym motorze zapłon ustawia się przy ściągniętym czyjniku temperatury i przy ok. 2200 obr na 6 st.
A jeszcze zapytam jak sprawdzę, że to jest 7 stopni ? Czy ta są te kreski obok kropki ? Możesz to zrobić na dwa sposoby, jeden jest łatwy, drugi nieco bardziej skomplikowany, bo wymaga posiadania lampy stroboskopowej i umiejetnosci posługiwania się nią. Skupmy się na sposobie prostszym. Fotografia którą wkleiłeś, cechy naniesione na koło zamachowe...
Wszystko wskazuje na to ze przestawil ci sie zaplon. Aby motor pracowal normalnie nalezy ustawic zaplon na rozwarcie stykow przerywacz ok. 3 mm przed gornym tzw. martwym pkt. tloka. I wszystko powinno wrocic do normy. ps. wyczysc jeszcze przerywacz i swiece.
Bardzo podobne cewki były w polskich pilarkach firmy Dolpima. Produkował je Bosch. Nie wiem, jak z wymiarami. http://obrazki.elektroda.net/13_12875762...
Stawiam, że zapłon masz naprawdę dobrze ustawiony, jeśli tak jest a motor odpala Ci jak jest zimny tylko z samostartu, lub jak nalejesz benzynę na świece to odpala, To to jest na 90% wina Labiryntu uszczelniającego komory wału jawy bardzo często miały tą przyczynę ponieważ nie zaciągały jak jest popsuty labirynt, ponieważ nie ma wtedy podciśnienia i...
Panowie może jesteście w stanie mi pomóc. W mojej wsk 125 wymieniłem cewkę platynki oraz kondensator na nowy. Ustawiłem zapłon, iskra idealna. Motor pali na dotyk, pracuje 40 sekund do minuty po czym gaśnie i iksry nie ma. Gdy wyczyszcze platynki iskra się pojawia. I tak w kółko. Pomocy..
przecież jakoś musi się dać ustawić zapłon Nie musi
Gaźnik od piły to nie lekarstwo na stare truchło. Robiłeś coś w ogóle w silniku żeby moc uzyskać nadprogramową, pasowanie dolotu czyszczenie wydechu coś z cylindrem, ustawienie zapłonu?
Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc,bo już mi ręce opadaj ,a jeszcze te mrozy odbierają chęć do pracy przy motorze.
Na pewno tak to nie będzie działać. Czy ja pisze jakimś tajemnym szyfrem ? 1. Ustaw tłok 3 mm przed gmp 2. Przyczep moduł do magnesów. I wtedy dopiero masz ustawienie wstępne do regulacji zapłonu. Co to za cewka? Za daleko od magnesów lewa część rdzenia, jak ustawisz przerwę miedzy magnesami a modułem?
U mnie niby było wszystko dobrze iskra elegancka w dobrym momencie ale motor nie palił wiec kupiłem zapłon cdi ustawiłem i kobuz odpalił odrazu i chodzi bez problemu
Zapłon jest ustawiony w miarę dobrze bo motor pali z kopa i ma moc. Kabel jest z miedzianym drucikiem, ale teraz to chyba kondensator bo iskra jest czerwona. A nie wiece co może być przyczyną psucia kondensatorów ?? bo to już 4-5 w ciągu 2 lat.
I tak byłem u znajomego który zajmuje się starymi motorami . Ustawił mi zapłon do lampy i jak już palił od ,,kopa,, to prawdopodobnie nie wiem czemu uwalilo mi modol. Brak iskry znowu. Zamówiłem tym razem z allegro 2 szt od innego dostawcy (do skutera bonten miałem od gościa od któreho kupiłem zapłon) bo od gościa od CDI 2 uwalilo i nie mam pojęcia...
Moim zdaniem to poprostu spóźniony zapłon. Z tego co wiem w simsonie jak i w innym motorze trzeba ustawić troche wcześniejszy bo sprzyja on przy rozgrzanym silniku. Sprawdź jak z zapłonem. Może być spóźniony.
Właśnie że się ustawia, kołek służy tylko do ustalania koła pasowego na odpowiednim zębie. Precyzyjną korekte (poniżej skoku zęba) robi sie a fasolach koła pasowego, wystarczy popuscić 3 śruby na klucz 10. Ja ustawiałem na słuch i na dobre palenie. Sprawa nie jest łatwa, przesunięcie o grubość włosa już daje różnice. Wartości ustawczej czujnika zegarowego...
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
Witam posiadam simsona s51/60 motor zimny odpala w miarę dobrze. Gdy odpalam simsona to mi (tylko jeden) raz strzeli w tłumik a potem wszystko normalnie pracuje (zapłon ustawiony).Motor jest zrywny, szybki gdy jest zimny ale z czasem traci moc o 5-10 km/na godzinę i dziwnie przerywa gdy zgaszę motor po dwóch kilometrach jeszcze odpala, po 5 kilometrach...
Zapłon napewno dobrze te motorki mają czuły zapłon, świeca ok? Zrób tak przelej motor zakręć paliwo i wtedy spróbuj odpalić to że iskra jest nie świadczy o dobrze ustawionym zapłonie trzymaj się tego co pisałem wyżej. Poza tym jawa50 ma słaby prąd na świecy w porównaniu do komarka. A jeszcze jedno motor stał parę ładnych lat a to przecież dwusuw sprawdź...
Ja mam fabryczny mostek prostowniczy. Kupiłem dzisiaj akumulator 6V i jest mały problem motor ładnie pali ale na wysokich obrotach strzela w tłumnik, świeca jest nowa zapłon dobrze ustawiony, co to może być?
Takie podstawowe pytanie , jeśli silnik chcesz odpalić poza autem to czy pociągnąłeś do niego masę ? Co do kondensatora jeśli będzie uszkodzony to motor też może nie odpalić , ale zapłon na żarówkę będzie można ustawić .
Dobra sprawdzę ten simmering. Ale przecież świeca ma ceglasty kolor czyli nie ciągnie oleju. Gadałem z mechanikiem mówił że od dużej kompresji siadają świece szybko. Zapłon mam ustawiony na 2.7mm. Polecał mi świece iskra f100 albo czeskie BRISK mówił że takie najwięcej wytrzymują. Myślałem żeby też ustawić zapłon na 3 mm i sprawdzić jak wtedy motor...
Potrzeba spróbować wyprzedzić zapłon w zakresie od 5° do max. 9° w stosunku do podstawy pierwotnej (wyprzedzić = przyspieszyć). Czym to ugryźć? Motor: VW 1.4 16V 55kW AUA ECU: 036906034D IAW4LV.L Użytkownika (at)Vorlog uprasza się o nie udzielanie w temacie. Dziękuję za uszanowanie prośby. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych...
Motor normalnie się zbiera, jest zrywny? Skoro mówisz że zapłon masz dobrze ustawiony to nie ma innej opcji że to jest wina gaźnika.
Witam Mam jawę 350 ustawiłem zapłon i iskra jest niebiesko-fioletowa , to chyba dobrze. Ale motor nie chce zapalić , raz obróci i koniec , czy przyczyną tego może być nie szczelna przegroda między wałem a morze coś innego proszę o rade :cry:
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :) Aj sorki pomyliły mi się motory
Gdy pominąłem fajkę motor zapalił za 1 razem ale był wtedy ciepły i może dlatego poczekam 10min jak zapali to znaczy że wina fajki Dodano po 19 Gdy motor wystygł już nie chce zapalić z kopniaka. zapłon ustawiony i to co napisałeś sprawdziłem jest ok Dodano po 14 Zaplon nie jest ustawiony tak jak fabrycznie bo wtedy wogóle nie odpali. A i zapomniałem...
A jaki ty masz motor i rok produkcji jak pamiętam to Vektra A miała około 12-tu rodzajów silników.
Man D0826 LF I co dalej? bo to ważne. Po LF nic nie ma Dodano po 2 Kąt wyprzedzenia zapłonu do tego motorka to ; 15-1. Dzięki kolego Witam potrzebował bym jeszcze jaka kompresja na cylindrach powinna być dla tego motoru
Myślę nad jakimś kapitalnym remontem ale dopiero na przyszły sezon. Co do filtra powietrza to jest założony. Zapłon był dobrze ustawiony bo motor palił i nie było problemu zresztą mam zaznaczone i jest tak samo cały czas. Sprawdzałem platynki ok. Gaźnik przeczyszczony sprężonym powietrzem. Iskra jest porządna. Paliwo leci, przeczyściłem kranik z brudów....
Motor mam juz poskaładany chodzi ok tylko teraz bym musiał wyregulować zapłon,wiesz może jak go w 100% ustawić???
Witam serdecznie nie wiem czy do dobrego działu trafiłem ale zaryzykuje. Zakupiłem zapłon cdi do wsk125 zapłon założyłem zgodnie ze schematem i problem jest taki że mam iskę na świecy a motor nie chce odpalić. nawet po wlani paliwa do cylindra. Dodam jeszcze że nie mam lampy stroboskopowej i nie bardzo wiem jak taki zapłon ustawić może ktoś coś podpowie.
w starym zapłonie przerywacz był umieszczony na dole a teraz w nowym jest u góry...czy to może być wina magneta że nie pasuje do nowego zapłonu i iskra jest nie w tym miejscu bo na magnecie garbik jest nie w tym miejscu Są dwie, no może trzy przyczyny takiego stanu: 1) Zapłon nie od tego typu/modelu silnika. 2) Jeżeli zapłon od tego modelu silnika,...
Jak to zrobic? Wiecej mocy wiecej sprawnosci silnika. Przyspieszenie zaplonu daje duzo mocy.Szczegolnie polecam do LPG lub benzyna 98. Ustawic trzeba ponizej granicy spalania stukowego. Stary motor Audi 2,3 NG po takim zabiegu chodzi konkretnie.
Dzięki za pomocne rady,ale już po problemie, z racji tego że motor u poprzedniego właściciela stał w garażu kilka lat więc wziąłem się prawie za wszystko oprócz tego co napisałem w poprzednim komentarzu ustawiłem zaplon, zmieniłem kondensator i kabel WN, który po poprawie ustawionym zapłonie był powodem zanikania iskry. 😎
Witam ! Zacznę od razu od swojego problemu bo ręce mi opadły, Pacjent Polówka 96r 1.4 60km model silnika AKV. Silnik był u mechanika, uszczelka pod głowicą powiedziała amen. Powymieniane w tym nowy rozrząd, z głowicy została tylko głowica, reszta wymieniona. Po docieraniu silnika i normalnej jeździe zauważyłem dość spore spalanie 10l/100km Na pełnym...
ustawienie motor ustawienie zaworów motor ustawienie ustawienie zapłonu motocyklu
podłączyć radio concert stacja pogoda meteo eeprom hitachi
brama hormann kalibracja krups ea895
Błąd F10 w klimatyzacji Toshiba - czujnik TA Zmywarka pobiera wodę, wypompowuje i wyłącza się - przyczyny