Pompa Bosch typ VE ustawiana na czujnik zegarowy. Te pompy miały ustawienie na czujniku zegarowym w granicach jednego milimetra.
Pompe ustawiasz jak na obrazku a koło zamachowe na znaki i masz ustawienie wstępne dokładnie mozesz wyregulować czujnikiem zegarowym albo sprawdzić przez nastawy podstawowe
Na wałku jest sztyft, po wykręceniu czujnika jak wkręcisz czujnik zegarowy możesz sprawdzić ustawienie pompy. Sygnał idzie na zacisk TD tego sterowniczka.
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
Witam.Ustaw sobie Kolego prawidłowo kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie i będzie po problemie.Mam na myśli ustawienie pompy na czujnik zegarowy a nie na punkty na pompie i obudowie bloku.Takie ustawienie to jest wstępny zabieg do ustawienia zegarowego które prawidłowo pozwoli ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku .
Berlingo 1,9 dw8 strasznie klepie podczas wejścia na wyższe obory. Rozrząd dobrze ustawiony na czepienie i nawet sprawdzałem ustawienie pompy czujnikiem zegarowym i jest poprawne. w momencie jak pompa jest zablokowana jak wygląda kolejnożć zapłonu na jej wyjściach. Może rurki coś nie tak bo silnik buł zmieniany.
Dla silnika D0266 MKF 170km początek wtrysku to 10stopni +-1, a dla silnika 192 km 11-12 stopni. Dla obu silników ustawienie pompy na czujnik zegarowy wynosi 1mm ruchu tłoczka.
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Pompę ustawiasz na zero czyli wał w GMP. Czujnik zegarowy masz?
Rozrzd był dobrze ustawiony ,niestety pompa musiała być ustawiona nie na znak ,przyjechał fachowiec od pomp i ustawił na czujnik zegarowy . Teraz auto pali bez problemu temat można zamknąć
Początek tłoczenia dla silnika D0824LFG01 wynosi 3°+1° przed GMP. Na kołnierzu pompy szukasz oznaczenia 4-4 i w tej pozycji ustawiasz koło zębate pompy. Wkładasz pompę do silnika, mocujesz czujnik zegarowy i na fasolkach ustawiasz pompę tak aby przy 3° przed GMP czujnik pokazywał dokładnie 1mm. I po sprawie.
czujnikiem zegarowym ustawisz,wkręcasz w pompę czujnik
Na czujnik zegarowy
Mechor mieszasz strasznie w opisie tego co robiłeś. Prosisz o konkrety. Ja konkretnie cię pytam jak ustawiłeś pompę na czujniku zegarowym. Dokładnie napisz wartość.
Sprawdz ustawienie pompy wtryskowej (potrzebny czujnik zegarowy i przyrzad montazowy).
Czujnikiem zegarowym, dlaczego miał pęknąć klin?
Witam Mam problem z fordem fiestą 99 rok 1.8D endura-de z pompą bosch 0 460 484 150 Został wymieniony rozrząd i przyszło na ustawienie pompy czujnikiem zegarowym. Po złożeniu rozrządu (stosując przy tym blokade wału, liniał wałka rozrządu oraz blokade pompy) pompa została ustawiona że tak powiem na zero czyli za pomocą trzpienia włożonego w jej koło...
Ja rozumiem, ale dla pewności zapytam jeszcze raz. Nie ma znaczenia ile razy obroce kołem pompy? Jeśli będzie się pokrywać otwór na kołek to musi pasować? Tak, zawsze jak pasuje na kołek to wtrysk na pierwszym. W tym silniku, trzymając się instrukcji kolegi Toku 74, prawie zawsze udaje się odpalić samochód bez zabawy z początkiem tłoczenia i na pracującym...
Jak to nie? masz napisane jak byk, ze masz kat wtrysku przestawiony. sprawdz rozrzad, sprawdz ustawienie pompy czujnikiem zegarowym sprawdz wysterowanie przestawiacza kata
Pompę ustawiłem na 0,70 i silnik bangla, że aż miło.
Jestem ciekaw czy ktoś to jewezcze potrafi? Chodzi Ci o ustawienie na zegar?
Ustawiasz przy pomocy czujnika zegarowego z odpowiednią obsadką.
bo gorny to napinacz a dolny to tylko rolka prowadzaca :) najpewniejszym sposobem jest ustawienie pompy za pomoca czujnika zegarowego wkreconego w pompe. mozna tez ustawiac "na oko i za kazdym razem sprawdzac na vag-com w tdi - timing .Masz autodate??
To pompa Lucas? Nie ustawisz tego prosto, potrzebny przyrząd specjalny. EDIT: A nie, to pompa Bosch. Trzeba wkręcić czujnik zegarowy z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/1704194200_...
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Musisz potem ustawić kąt wtrysku , potrzebny jest czujnik zegarowy i obsadka czujnika wkręcana w pompę .
Nie. Pompa jest na stałe. Możliwe jest ustawienie tylko na kole.
Witam , mam problem z wyżej wymienionym motorkiem , mianowicie ustawienie pompy wtryskowej na czujnik zegarowy (0.70) jak i przesunięcie pompy w skrajne położenie lewo prawo nie zmienia mi kąta wtrysku VAG pokazuje w grupie 01 08 04 poz.3ok. 0.4 poz. 4 ok. 17.4 a silnik pracuje bardzo ostro . Ręce mi opadają może jakieś sugestie.
Strona 122. Powyżej kolega zamieścił ci wyciąg z serwisówki w języku polskim gdzie również jest pokazane i opisane ustawienie pompy. Koło ustawia się na zero nie jak opisałeś powyżej 3-4 stopni a czujnikiem zegarowym ustawia się wartość nabitą na pompie. Jeśli tak ustawisz masz pewność że elektronika silnika nie wyżuci ci błędu regulacji.
Cześć, Może ktoś mi podpowie jaka może być przyczyna. Lt 35 2,5 TDI był problem z ustawieniem pompy wtryskowej. Jak się okazało była uszkodzona. Przed naprawą, samochód ładnie odpalał, kopcił na biało, nie miał mocy ale wkręcał się na obroty normalnie. Pompiarz naprawiający pompę mówił, że ustawił dawkę paliwa na 3 mg i dodał, żeby sprawdzić to jeszcze...
Witam Przerabiałem temat parę lat temu i zrobiłem to tak złożyłem głowicę ustawiłem wał korbowy na 1 cylindrze GMP (tłok w górze) pompę wtryskową na znaku koło na wałku rozrządu zamontowane ale niedokręcone i nie zaciśnięte na stożku i czujnikiem zegarowym ustawiłem krzywki wałka rozrządu do góry równo tak aby zawory na 1 cylindrze były zamknięte i...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Dobra, prawdopodobnie doszedłem już co i jak z tym zapłonem. Zapłon ustawiony. Z boku w pompie są 2 śruby, jedna na imbus i druga na TX50 z blaszką. Zapłon ustawiony poprzez ustawienie pompy na łezce, wkręcenie czujnika zegarowego i kręcenie w prawą stronę aż do uzyskania magicznej wartości 62. Ośka pompy zablokowana śrubą z blaszką. Zablokowana pompa...
Jak pompa wtryskowa rotacyjna BOSCH to trzeba wał korbowy obrócić w przeciwną stronę od położenia GMP lub OT o ok. 25* i w tej pozycji wyjąć i wkładać. Czasami na kole zamachowym są oznaczenia niemieckie OT i PO to pompę wstawiamy przy ustawieniu na PO przed OT czyli przed polskim GMP. Potem korygujemy ustawienie z pomocą czujnika zegarowego.
ale wszystko jest na znakach moim zdaniem prawidłowo ustawiony. Tam nie ma zadnych znakow, wiec sprawdz ustawienie rozrzadu i pompy, jak nalezy (kolki i czujnik zegarowy).
Witam, Mam pytanie odnośnie ustawienie pompy wtryskowej w samochodzie Ford Focus TDDi (chyba Bosch VP30). Ogólnie muszę rozkręcić koło zębate łańcucha z kołem pasowym pompy wtryskowej. Czy przy montażu tego łańcucha wystarczy zablokować wał korbowy blokadą i koło pompy wiertłem o rozmiarze nr 6mm tak jak podaje instrukcja? Czy jednak przy tej operacji...
W tym temacie masz rysunki [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Najważniejsze jest ustawienie parametru preload (wstępne napięcie tłoczenia pompy) na 2mm skoku. Oczywiście najlepiej to zrobić czujnikiem zegarowym ze specjalnym adapterem, ale za pomocą cienkiego pręta, na który naniesiesz sobie podziałkę też dasz radę
Na Twoim miejscu wróciłbym i powiedział, żeby ustawił rozrząd na blokady. W borze o ile dobrze pamiętam pompę blokowało się trzpieniem fi6, więc kąt zostaje ustawiony na stole. Chyba że ktoś wymieniał uszczelniacz na pompie i źle ustawił flansze. Najlepszy sposób na sprawdzenie to czujnik zegarowy.
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Otwory sa dwa, ale jesli je pomylisz, to nie odpali. Ustawienie pompy na kolki nie wystarcza. Trzeba wziac czujnik zegarowy, skoro jest podejrzenie o niewlasciwa regulacje (spadek mocy). Pompa nie byla zdejmowana?
A czy występuje dymienie jak tak to na jaki kolor,a co do ustawienia koła pompy na regulacji mimośrodowej ,ustawia się to czujnikiem zegarowym na wartość napisaną na dzwigni gazu na pompie wtryskowej.
Witam wszystkich. Mam problem, na który nie udało mi się znaleźć rozwiązania, przynajmniej dla opla. Mianowicie, z pompy została zdjęta piasta w celu wymiany uszczelniacza walka na wejściu pompy. Przed operacja wartość na jaką była pierwotnie ustawiona pompa, została odczytana czujnikiem zegarowym, ale mam przesłanki że pompa już wcześniej nie była...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Tam nie ma immo więc przekładasz pompę bez obawy o immobilajzer. Nie trzeba nic dopisywać. Tutaj robota jest raczej mechaniczna. Do przekładki pompy potrzebne są blokady do rozrządu i czujnik zegarowy by ustawić pompę. Jak będzie ustawiona poprawnie to odpali bez problemu. W BMW immo odcina reż rozrusznik więc będziesz miał pewność że to nie winna immo...
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Ty tam jesteś mechanikiem i włożysz jak chcesz , silnik silnikowi nie równy i do czegoś to ustawianie w końcu służy . Dodano po 7 Sposób ustawienia opisywany był na elektrodzie , tak jak napisałem obsadka i czujnik zegarowy . Ustawienie musisz sobie znaleźć do twojego silnika w dokumentacji , warto to zrobić bo łańcuchy się wyciągają i wymagają korekcji...
Zapłon ustawia się przez obrót pompy wtryskowej,ale trzeba do głowicy pompy wkręcic czujnik zegarowy i według niego ustawiac.Wartośc 0,55mm w GMP.
Nie wkręcałem czujnika zegarowego. Pompa przyszła zablokowana z regeneracji i liczyłem, że jest ustawiona prawidłowa. Czyli co teraz? Nabyć czujnik zegarowy i sprawdzić ten kąt wtrysku?
Bardzo prosto. Podłączasz pod kompa i ustawiasz dawkę paliwa przestawiając nastawnik na odpowiednią. Ustawienie kąta wtrysku: wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy W momencie kiedy znak na kole zamachowym zgadza się ze znakiem na obudowie. Wskazówka musi wychylić się jakieś 2mm cofasz wał tak żeby znaleźć punkt zerowy w pompie. Kręcisz normalnie...
Podczas wymiany uszczelki trzeba dokładnie dobrać jej grubość w przypadku VW są trzy grubości może założył nie właściwą, następną sprawą może być nie regulacja pompy wtryskowej ale jej ustawienie trzeba do tego celu mieć czujnik zegarowy z tulejką dla tego silnika jest chyba 0.9 mm przed GMP
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
mam prośbę czy ktoś może mi pomóc i napisać jak ustawić pompę z czujnikiem zegarowym (kąt wtrysku) bo próbuję ale jakies dziwne wartosci mi pokazuje za każdym razem,wiem że powinno byc 0,78-0,85 dzięki
To może niedokładnie pompę ustawiłeś? powinno być tak: Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem)....
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Witam. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika w Fordzie Courier 1.8D ENDURA. Ciężko odpala od czasu jego nabycia (2 lata). Rozrząd sprawdzony na blokady, jest ok. przestawialiśmy kąt wtrysku (+/-) i nic na zewnątrz -13 nie odpalił. Po 4h w garażu ok 0C odpalił. Wszystkie świece nowe- grzeją. Sprawdziłem ciśnienie sprężania 27,27,27,27 bar. Jakie...
Ja wiem jedno.Czy to Dti czy Tdi,tds itp.bardzo ważne jest ustawienie początku wtrysku na czujnik zegarowy a nie jakieś tam odczyty w parametrach. Ma bardzo duży wpływ na rozruch. Zgadzam się w 100%. Sam ustawiałem pompę na czujnik zegarowy i w temperaturze -25° palił na dotyk.
Witam, pompa wtryskowa na powyższym zdjęciu jest przykręcona do silnika bez możliwości jej regulacji. W żeliwnym uchwycie są okrągłe otwory przez , które przechodzą 3 śruby mocujące pompę, gwint jest w pompie. Chciałem ustawić pompę na czujnik zegarowy ale nie da się jej obrócić. W momencie OT czujnik pokazuje 0,5 mm a silnik twardo chodzi. Jak się...
Dzień Dobry, Chciałem ustawić pompę wtryskową bosch 0 460 484 056. Chcę ustawić kont wtrysku, jaka dla tej pompy jest wartość na czujniki zegarowym. Gdzieś znalazłem że 0,83. Pozdrawiam i dziękuję
Z racji tego, że i tak ciekło z pokrywy klawiatury odkręciłem pokrywę oraz dźwigienki na pierwszym cylindrze. Ustawiłem mniej więcej gmp, odpiąłem sprężynę zaworową, oparłem zawór o tłok i czujnikiem zegarowym ustaliłem GMP na zaworze.
Witam,moze ktos wytlumaczyc potrafi dlaczego tak sie dzieje. Bmw e46 320d 136 KM na pompie wtryskowej VP44. Auto zakupione niesprawne- pompa wtryskowa. Po zamontowaniu pompy po wczesnjejszym ustawieniu poczatku wtrysku czujnikiem zegarowym na 0.90 mm , auto zapalilo lecz nie przeszlo testu poczatku tloczenia pompy. Kat wtrysku zostal skorygowany a urzadzenie...
Pisz po polsku. To że znak wychodzi poniżej, to norma. Wstępnie ustawiasz na czujnik zegarowy, potem kontrola z poziomu testera. Możesz mieć uszkodzony zawór zmiany konta wtrysku, ściśle oringi, lub syf.
https://obrazki.elektroda.pl/5481750500_... Wg katalogu Boscha jest to pompa typu VE a taką pompę ustawiamy przyrządem z czujnikiem zegarowym wkręconym w w otwór po śrubie nr 132 . Procedura ustawienia początku wtrysku jest prosta trzeba tylko mieć przyrząd i znać wartość w mm na jaką ma się podnieść tłokorozdzielacz w pompie.
Opóżniłem lekko kąt wtrysku i okazało się że auto nie ma takiego ducha jak przed regulacją praca silnika wydaje mi sie że pracuje ciszej ,ale nadal czuć ten zapach spalin.Więc ustawiłem jako pszyspieszony czujnikiem zegarowym na wartość 0,85mm skok tłoko rozdzielacza pompy w położeniu wału korbowego silnika GMP na znaku i jakby emisja tych spalin zmniejszyła...
Przecież tam szympans ustawiłby rozrząd - wszystkie trzy elementy na blokady, identyczne jak do 1.9. a potem już tylko ustawienie kąta wtrysku czujnikiem zegarowym - też proste. Pod warunkiem posiadania czujnika. Skoro klepie to jest coś wybitnie źle - albo wał z wałkiem, albo pompa.
Witam. posiadam passata b5 1.9 tdi 90km AHU. Prawdopodobnie mam źle ustawioną pompę ponieważ wyskakuje mi błąd rożnica doregulowań wtrysku czy cos takiego. Mam pytanie bo słyszałem że u mnie dobrze ustawia sie pompe czujnikiem zegarowym , a ja nie wiem jak do tego sie zabrać , moze byli byście chętni mi pomoc i wyjaśnić całą procedure. Dodam ze chce...
Witam, Na zdjeciach masz wlasciwe polozenie dzwigni korektora wyprzedzenia. Zanim zaczniesz cokolwiek robic z pompa, sprawdz ustawienie kata wyprzedzenia wtrysku (potrzebny specjalny montaz do czujnika zegarowego lub lampa stoboskopowa). http://obrazki.elektroda.net/82_12581164... http://obrazki.elektroda.net/88_12581164... Pozdrawiam,...
W twoim aucie nie ma co kodować czy ustawiać (pompe w takim TDI fantastycznie ustawia się czujnikiem zegarowym). Ww. usterka świadczy o tym że Janusz wymieniał pasek rozrządu lub masz uszkodzona pompę. Sprzęt oczywiście możesz kupić tylko czy wiesz co nim chcesz zrobić?
W skrócie:ustawić wał korbowy w punkcie zerowym,tak jak do ustawienia rozrządu(pompa ma być ustawiona w położeniu tłoczenia 1 cylindra) zamontować czujnik zegarowy i wcisnąć go wstępnie na około 1 mm i dokręcić cofnąć wał korbowy(kierunek przeciwny do ruchu wskazówek zegara)dotąd aż wskazówka przestanie się poruszać wyzerować czujnik(czasami trzeba...
Zrób to najlepiej z czujnikiem zegarowym, bo znak będzie potrzebny żeby poprawnie pompę ustawić. W benzyniakach czy TDI to nie problem bo się potem dostaniesz czujnikiem przez otwór świecy/wtryskiwacza, a tu dostępu z głowicą nie będzie. Tak wygląda znak: http://obrazki.elektroda.pl/5874622400_1...
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Witam.Ford Transit 94r. silnik 2,5 zwykły diesel pompa wtryskowa Bosch. Na ile mm (na czujniku zegarowym) należy ustawić pompę wtryskową?
Witam. Mam pytanko -jak trzeba ustawić pompę wtryskową po regeneracji w VW silnik "AHU". Wiem że można to zrobić komputerem obserwując wartości i ruszając pompą na fasolkach. Ale myślę że da się to też wstępnie zrobić czujnikiem zegarowym jak np. w 2.5TDI VW T4 ACV tam wiem że ma być ustawione na 0,55mm. Czy wie ktoś jak to ustawić . Mam do dyspozycji...
Nawet elsa wyraźnie mówi, że kąt ustawia się tylko i wyłącznie na czujnik. Pompa ustawiona na czujnik zegarowy. Na diagnostyce wyraźnie zbyt przyspieszony kąt. Autem zrobiłem ponad 1000km trasę i w ciągu niej nie dymił podczas jazdy a za każdym razem jak stawałem w miejscu (sygnalizacja świetlna) i jak ruszyłem to chmura za mną. Chmura delikatna także...
Witam serdecznie,wiem ze jest duzo tematow o tym silniku aczkolwiek bardzo bym prosil o pomoc,otoz mam problem z ta t4.Zmielilo pasek ten od napedu pompy i samochod nie odpalal.Kupilem nowy pasek jak i napinacz no i wziolem sie za wymiane,teraz mam problem,ustawilem walek rozrzadu na 1 cyl (zdjeta pokrywa,krzywki do gory i ta mniejsza ''pletwa'' na...
Witam! Niedawno wymieniłem silnik na taki, który prawdopodobnie długo był nieużywany. Najpierw wydmuchało uszczelkę pod głowicą, a teraz okazało się, że "ssanie" nie działa (nie kojarzę jak się fachowo nazywa ta część wiec poprawcie mnie :D ). Generalnie jak przestawię tą dźwignię (zaznaczyłem na zdjęciu nr2) w kierunku koła zamachowego to nic się nie...
Do ustawienia pompy blokujesz koło zamachowe otwór na blokadę jest za rozrusznikiem,koło pompy wtryskowej musi być naprzeciwko otworu blokady.Do ustawienia kąta potrzebny jest czujnik zegarowy i odpowiednie końcówki. Wartość jaką ma pokazać czujnik jest podana na pompie. Otwór na czujnik w boschu jest dokładnie w środku głowiczki pomiędzy wyjściami...
Można ustawić statycznie wkręcając czujnik zegarowy do pompy.
Ustawisz metoda prób i błędów. Pompa na linke ale Lucas czy bosch? Koło takie złozone z kilku elementów? lucasa ustawiałem nie raz suwmiarka ale potem i tak trzeba było poprawić na słuch. W starszych wysłuzonych autach to metoda na słuch równie skuteczna co przyżadem. Powstaja odchyłki od normy na sekcjach, wtryskiwaczach, zuzycie komór spalania...
no niekoniecznie czujnikiem zegarowym. robi to się za pomocą vaga czyli nastawy podstawowe i dopiero pompą a w drugim polu żeby było 55
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Sęk w tym że sie nie da pompa ma tylko 1 znak mogłem przestawić wał o 360o ale próbowałem w obu możliwych ustawieniach ( z lenistwa nie zdejmowałem pokrywy zaworów żeby sprawdzic czy w GMP jest mijanka na 1 ale skoro jeździł wczesniej załozyłem że przód rozrządu jest ok) więc problem lezy gdzie indziej. szukam czujnika zegarowego jak ustawie wg jego...
Tu kolego Stefan 25 się z Toba zgodzę, że na taki stan rzeczy ma sprawoność silnika i ciśnienie sprężania. To nie podlega dyskusji, ale w 90% przypadków prawidłowe ustawienie kąta wtrysku wg. tabeli z ELSY dla danego typu silnika załatwia sprawę. Czemu tego nie spróbować? Z doświadczenia wiem, że ponad połowa mechaników którzy wymieniają rozrząd nie...
Kupujesz osadkę do czujnika zegarowego do dedykowanej pompy , wkręcasz w miejsce śrubki wykręconej z głowicy pompy wtryskowej w miejscu podłączania przewodów wtryskowych . W książce znajdziesz skok tłoka rozdzielczego który masz uzyskać i odczytać za pomocą czujnika . Ustawiasz silnik w GMP 1 cylindra , montujesz czujnik zegarowy z naprężeniem np 5mm...
Sprawdz ponownie rozrząd a jak jest ok.poszukaj kogoś kto ustawi zapłon czujnikiem zegarowym.
Wiaze się to z ustawieniami tylko mechanicznymi ale na stole probierczym z wykorzystaniem sterownika do pomiaru czujnika HDK. Masz 2-3% szansy ze uda się samemu bez niczego i 50-60% z wykorzystaniem komputera serwisowego ale z wymontowana pompą i podłączona do instalacji pojazdu. Zachowując luz listwy mając trzpienie regulacyjne i czujnik zegarowy 0-30mm...
Kolego grzegorzbuczylo skoro kąt jest dobrze ustawiony to może padł mechanicznie zaworek w pompie od regulacji kąta wtrysku ?? Bardzo możliwe, że tak jest. Coś tam musi być nie tak. Ciekawe, jak on mu ustawił ten kąt jak ma błąd zaworu, chyba że na czujnik zegarowy.
Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie tematem. Połączenia elektryczne raczej ok ale sprawdzę. Zestaw naprawczy do pompowtrysków komplet Bosch , założyłem wszystkie nowe uszczelki między inni pod pompę vaccum. Wycieków brak silnik umyty i suchy, dlatego nowe uszczelki bo wcześniej właśnie wszystko upaprane olejem. Pompowtryski ustawione czujnik zegarowy...
Tam się kąt wtrysku ustawia czujnikiem zegarowym z oprawką. Jedź do niego i niech przy Tobie sprawdzi aktualny statyczny kąt wtrysku, powinien być z tego co pamiętam: silnik AAB jest to przedział 0,93 do 1,07mm Jeżeli się nie mieści to kąt do ponownej regulacji. Dodatkowo skąd pomysł, że to pompa wtryskowa ?, oraz dlaczego przy okazji nie sprawdzono...
Ale to jest instrukcja dla pompy wtryskowej sekcyjnej w zwykłem C360, a ja potrzebuję dla pompy rotacyjnej, zapewne tam też są jakieś znaki na które trzeba ustawić pompę, ale gdzie one się znajdują i czym to się ustawia to nie wiem. W samochodzie z silnikiem diesla na rotacyjnej pompie ustawiałem kąt wtrysku na czujnik zegarowy, tutaj też się go stosuje?
Podłączę się do tematu. Polo 1,9 AEF pompa Lucas. Znajomy naprawiał auto u mechaników w okolicy i wymienili mu kiedyś pompę wtryskową. Jakoś to ustawili. Auto mówi że dużo paliło itd. Ostatnio przeskoczył mu pasek o jeden ząbek na kole na wale. Ustawiłem wałek, już na początku fuszerkę poprzedniej roboty oznajmiały namalowane znaki białym pisakiem na...
Rozumiem, ogólnie u mnie sytuacja wygląda tak, że ten element termiczny zwiększa obroty wraz z grzaniem silnika, a powinna być sytuacja na odwrót, że auto przy odpaleniu ma większe obroty a ten zawór powoli luzuje linkę i obroty się zmniejszają wraz z dogrzewaniem, tak? Więc zapewne ten zawór jest niesprawny. Lecz to i tak nie wiem czy rozwiąże problem...
czujnik zegarowy w pompę i ustawić porządnie początek wtrysku!!
Sprawdzales srube na wale czy nie pusciła? Jak wszystko z paskiem ok, to spróbuj ustawic jeszcze pompe czujnikiem zegarowym.
Pompę możesz bez problemu ustawić na czujnik zegarowy, kontroluje się z poziomu testera. Co do reszty,określ czy włącza cylinder, czy wtryskiwacz. Może też hydraulika podpierać zawory, wtedy ginie kompresja.
A nie prościej wkręcić czujnik zegarowy w głowice pompy i ustawić na dana wartość?
musisz mieć lampę stroboskopową a lepiej czujnik zegarowy do pompy.
To nie takie proste jak piszecie. Ustawienie pompy robisz w trybie nastawy podstawowe. W org Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. Możesz spróbowac w blokach wartości mierzonych - blok 4. Masz tam poz. 2-wartośc wyliczona, 3 wartośc mierzona, 4- % wypełnienia zaworu Staraj się ustawic to tak aby pola...
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
czujnikiem zegarowym regulacja pompy czujnikiem zegarowym ustawienie pompy wtryskowej czujnikiem
piosenka radia instrukcja magnetowid toshiba czujnik filtr hydraulik
drukarka laserowa poziome paski liebherr zamrażalnik
Crown ALED2288/EB11 JUG7.820.1110 LS18 SPI Dump Request for ECG215BH-LC1 Panel Škoda P0342 Fault: Camshaft Sensor Low Input, Symptoms, Diagnosis, Bosch Hella VDO