Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Ja zdecydowanie stawiałbym na gaźnik czyszczenie lub wymiana wszystkich dysz (szczeglnie tej od wolnych obrotów) , spradzenie czy przepustnica nie ma zbyt dużego luzu , ustawienie poziomu paliwa w gazniku , uszczelki ...
Sprawdź dokładnie drożność dysz w gaźniku oraz ustawienie poziomu paliwa. Oceń także stan uszczelniaczy wału.
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
problem z gaźnikiem Twoje przypuszczenia są słuszne. Poproś niech ktoś, kto się zna ustawi poziom paliwa , wolne obroty i skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Dla tego gażnika wartości to 30 i 33mm
moim zdaniem można sprawdzić pomką paliwa w gaźniku To nie pompka.... A czy sprawdzałeś ustawienie poziomu paliwa w gaźniku?? znaczy stan wysokości pływaka? apomiałem dodać jedną rzecz a może to być przyczyną bo w jednym miejscu pomiędzy bakiem a gaźnikiem wężyk jest zgięty,załamany lekko ale nie przeszkadza Miał byś problem z wysokimi obrotami i mocą..
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
Koledzy, próbujemy ustalić, czy gaśnięcie silnika na wysokich obrotach jest spowodowane niedoborem paliwa. Paliwo na wysokich obrotach dostaje się do gardzieli gaźnika przez dyszę główną. Chodzi zatem o to, przy jakim poziomie paliwa jest pewność, że dyszą tą właściwa ilość paliwa zostanie podana do gardzieli. Normalnie proponowałbym ustawienie poziomu...
To jak tylko wymienił pływak a nie ustawił wysokości poziomu paliwa to krzyż na drogę. Ni członka gaźnika nie wyregulujesz XD. U siebie też wymieniałem pływak, bo kupując cały zestaw był nowy, a poziom paliwa się rozjechał w pytę. Jaki poziom paliwa powinien być? To już musisz w notkach do swojego pojazdu sprawdzić. Na gaźniku może być wypisany model....
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Regulacja wyprzedzenia zapłonu, ustawienie poziomu paliwa w gaźniku, świece na pewno zanieczyszczone po takim spalaniu jak było, jak są stare to od razu nowe , a przewody wysokiego napięcia? Ale słaba moc to przede wszystkim źle ustawiony zapłon i nisko poziom w gaźniku (chyba że jeszcze gaźnik nie jest dobrze wyczyszczony), przerywana praca , nierównomierna...
Źle ustawiłeś mirnik przestaw na 200 albo 2k.
Może tak troszkę wysiłku i więcej danych? Co było robione? czy dostaje paliwa? czy gaźnik dobrze ustawiony czy czysty i sam pływak czy nie dziurawy i ustawienie poziomu paliwa w gaźniku? kranik paliwa czy nie zapchany? Czy cokolwiek było sprawdzane? To że chwile odpala i gaśnie nic nikomu nie pomaga we wróżeniu, ważne też jest ile czasu działa? Co to...
Ustawiłem poziom paliwa i teraz jest OK DZieki wszystkim
Witam. Jeżeli jadąc pod górke tak ci się dzieje to najprawdopodobniej albo masz niewłaściwie ustawiony poziom paliwa w gaźniku albo wyrobił ci się popychacz pompki paliwa. Co do ustawienia powietrza to taka śrubka wkrecana w gaźnik, zakręć najpierw do oporu a potem odkręć srednio 2,5 obr. max 3. tak jest dobże ustawiona miesznka.
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Jeśli to Pa-1: http://66e7c982f37033281683-0e029a5c02f5... Silnik wg danych dla samochodu, jak nie znajdziesz to w poniedziałek coś poszukam. Nie ruszaj poziomu paliwa, bo musisz mieć specjalny króciec do ustawienia (gwint calowy).
Nie pamiętam na szybko iglic w SRAD-zie ale na 90% one nie są regulowane, a ten kod to symbol iglicy, powinien być na niej wybity. W starych, zużytych gaźnikach często pomaga ustawienie nieco wyższego poziomu paliwa w komorach pływakowych
Ten gaźnik ma przelew, przelej go i sprawdź czy ciepły silnik wkręci się na obroty podczas jazdy, jeśli przez około pół minuty będzie ok, zwiększ poziom paliwa, jeśli nie to, wyczyść gaźnik.
No to dioda nie będzie się zaświecała i gasła przy tym samym napięciu wejściowym. Im większy R3 tym mniejsza histereza, znaczy się mniejszy rozstrzał przy przełączaniu diody. Czyli np. zapali się przy 5 litrach, zgaśnie przy 6, albo jakiej innej ilości, jak tam sobie ustawisz. Poprawiam wpis na R4, coś się źle dopatrzyłem numerację. R3 nie zaczepiaj.
Usterka gaźnika - np. źe ustawiony poziom paliwa. Wężyki podciśnienia są tylko dwa, do gaźnika dopięty jest ten idący do bączka przy aparacie zapłonowym, do ekonomizera idzie z kolektora ssącego. Dodano po 2 jest tam takze elektorniczny zawor podcisnieniowy, ktorego tez nie wiem gdzie podpiac... Nie ma tam czegoś takiego - jest elektromagnetyczna dysza...
Ustawiłem metodą prób i błędów.Jest ok.Dzięki
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
A jak ustawić poziom paliwa w gaźniku 24n2-2?
Wymiana zaworków to nie wszystko. Trzeba ustawić poziom paliwa w komorach zgodnie z zaleceniem producenta. To już sam musisz poszukać, na jaką wartość go ustawić. Może jest za niski poziom paliwa i silnik nie dostaje odpowiedniej mieszanki paliwo-powietrze.
Dzięki ,właśnie sprawdziłem w terenie i po zmianie poziomu już nie gaśnie Pozdrawiam Dodano po 1 Ustawiłem odpowiedni poziom paliwa , oczywiście według serwisówki
jednak jestem pewien, że rower będzie najładniejszą maszyną na forum :D Troche za mocne słowa lenar miał piękną maszynę a i andpug buduje świetny projekt :) radarator umiesz wyregulować gaźnik 16n1-5 ? Za nic w świecie nie umiem ustawić poziomu paliwa i tego porządnie dostroić. edit: zrobiłem :P
Chciałem zapytać jak ustawić poziom paliwa w gaźniku yamaha drag star 1100
Chyba że masz automatyczną regulację poziomu paliwa w baku ustawioną na stan minimalny. (czytaj: dziurkę na poziomie minimalnym przez którą delikatnie przesącza się paliwo) ja tak miałem w tikusiu, na postoju czasem było czuć zapach benzyny, a bak był lekko "spocony"
Witam rozebrałem zawór do wymiany ale chciałbym wiedzieć jak ustawić poziom paliwa
Może być lekko przytkana dysza układu rozruchowego, niezupełnie zatkana. Nie wiem jak w tych gaźnikach, ale w wielu modelach dysza wraz ze studzienką znajduje się w pokrywce komory pływakowej, dysza lubi się zapchać osadem po odparowującym paliwie. Może też być nieprawidłowo ustawiony poziom paliwa (wysokość pływaków), jako że tam są gaźniki Mikuni,...
Nie za bardzo.. trzeba ustawić poziom paliwa w gaźniku i sprawdzić skuteczność zaworku pływakowego. Ja nie miałem rometa, więc nie sypnę cennych szczegułów, ale mniej więcej o to tu chodzi.
A ustawiłeś poziom paliwa w gaźniku?
gaźnik wyczyszczony ,ustawiony poziom paliwa (29-33,5mm) iglica srebrna i dysza główna 80 (czy to aby nie za duża dysza?) filtr paliwa oczywiście ze jest
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Wygląda na to że paliwo gdzieś za słabo dochodzi. Wyczyść cały gaźnik, sprawdź czy masz ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej, może filtr paliwa zawalony.
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Ustawiłeś poziom paliwa w gaźniku. Kiedy i gdzie wyplywa to paliwo, opisz dokładnie. Nowego gaźnika, poza serwisem nie kupisz, chyba tylko używany.
Mój motocykl dostaje "czkawki" przy wyższej prędkości oraz gdy ma większy opór przy odkręconej na max menetce (podjazd pod górkę, jazda pod wiatr). To by raczej sugerowało zbyt mała dawkę paliwa. Iglicę sprawdziłem, przestawiłem ja aby dostawał więcej paliwa jednak to nie pomogło. Chyba pozostaje jeszcze sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku. Co do zapłonu...
Witam jest ktoś w posiadaniu tego sprzętu albo ktoś dobrze go serwisował? Jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływaka? Mam problem nie idzie to wyregulować nie wchodzi na max obroty,regularnie odcina, zmieniam dyszę,większe mniejsze,reguluje poziom w komorze i praktycznie bez różnicy. Guma gaźnika szczelna, silnik po remoncie, czysty nie cieknie,...
Witam. A może czas zająć się gaźnikiem (rozebrać,przeczyścić,dokładnie zapoznać się z stanem pływaka-ustawić poziom paliwa).
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Ja bym jeszcze sprawdził pompę paliwa czy nie jest uszkodzona przepona . Warto też sprawdzić zawór iglicowy i pływak w gażniku oraz ustawić poziom paliwa . Z banalnych przyczyn proponuję sprawdzić cięgno ssania czy odbija do końca i mimo wciśnięcia dżwigienki nie pozostaje włączone .
a może podpiąć pod czujnik poziomu paliwa urządzenie,które będzie miało ustawioną jakąś wartość oporu.Wiadomo gdy paliwo będzie ubywało, zmieni się wartość i załączy syrenę. Jak nie korek to może uda się zachować paliwo...
Ustawiałem luzy na zaworach pompa paliwa pompuje prawidłowo uszczelki wymieniłem . Jak jeszcze ustawić ten poziom paliwa. Jest jakiś zestaw regenaracyjmy do takiego gaźnika czy raczej szukać nowego?
Przewaźnie paliwa ma być do wysokości "spodu gaźnika bez spodu" (głupio brzmi ale brakuje mi słowa, bez dolej pokrywy) . Jest taki sposób że gaźnik (bez tej dolnej pokrywy) podpina się do baku i wkłada do przeźroczystego zbiornika. Paliwo się leje i zalewa zbiorniczek, i widzisz w którym momencie odetnie pływak. Tak też można ustawić poziom paliwa.
Witam Nie wiem jaki mam silnik,znalazłem tylko numer seryjny. Wczoraj zauważyłem ze gaźnik przelewa. Sprawdziłem pływak i nie ma dziury (kiedyś miał i ktoś lutował). Zaworek trzyma. Na pływaku jest trochę wyrobione przez zaworek. Chyba musze teraz ustawić poziom paliwa metoda prób.
Nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej lub źle ustawiony poziom paliwa w tejże. Nie zaglądałem do środka, ale spróbuj ściągnąć instrukcję: http://odsiebie.com/pobierz/2169035---45...
Witam. Posiadam samochód Renault Laguna 1 1.8 beznyna. Mianowicie chce sobie zrobić regulację poziomu paliwa potencjometrem, aby ustawić sobie poziom paliwa w różnej wartości(nie pytacie dlaczego). Jaki muszę kupić potencjometr. Pozdrawiam
Mam problem z wolnymi obrotami. Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić. Jak ustawić wolne obroty ? Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max). Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ? Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
Podjedź na analizator spalin może go rozregulował. Może być uszkodzony palec. kopułka, lub przyśpieszacz zapłonu. - źle ustawiony poziom paliwa - uszkodzenie mechanizmu iglicowego. Zaczął bym od gaźnika ponieważ po tej wymianie jest to spalanie
Sprawdź jak masz ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika. Może masz za niski a wtedy przy takich obciążeniach może poprostu brakować paliwa. Problem zanika tak jak opisałeś na parę sekund aż znowu komora się napełni. Przy niższych obciążeniach paliwa wystarcza dlatego wtedy problemu niema.
Jak ustawiłeś poziom paliwa w komorze pływakowej? Bo to też się poniekąd reguluje. Jeśli jest zbyt wysoki, to wpływa on na cały zakres prędkości obrotowej, wzbogacając mieszankę. Jaki masz kolor elektrod na świecy? Przy VM22SH dokładnie sprawdź stan membrany, taka "gumka z bolcem". Jeśli zauważysz najmniejszą deformację lub dziurkę - kaplica. Gaźnika...
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
Warto rowniez przyjzec sie pompie przyspieszenia. Moze wtryskuje zbyt mala dawke paliwa przy gwaltownym wciskaniu pedalu gazu. Jezeli gaznik jest szczelny i napewno zadna dysza nie jest zatkana to moze byc pompka lub zbyt niski poziom paliwa w komorze. Sprawdz to. ile paliwa powinna podawac pompka przyspieszenia ??? ile cm3?? za jednym psiknieciem...
Silnik wiekowy, nie wiadomo w jakim stopniu zużyty i rozregulowany. Znając życie kompleksowy przegląd by się przydał. Gaźnik może mieć źle ustawiony poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzone dysze, ciągnąć lewe powietrze na wyrobionej osi przepustnicy. Nieszczelne uszczelniacze wału lub luzy na jego łożyskach to następne miejsce na lewe powietrze...
Winne okazały się luzy zaworowe a właściwie ich brak (podparte zawory), podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Po za tym ustawiłem poziom paliwa w gaźniku metodą własną, rurka, odpływ odkręcony i sprawdzanie dokąd sięga paliwo. Teraz paliwo jest na równi z łączeniem obudów, motor w końcu bez problemu odpala (nawet...
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Witam od pewnego czasu mam problem z moim motorowerem nie ma mocy,dymi i cieknie mu benzyna wydechem.Niedawno wymieniłem mu: gaźnik,cylinder,tłok,pierścienie i wydech. Dzisiaj gdy chciałem sie przejechać nim ledwo ruszył a na dwójce dusił sie i gasł. Potem ciężko odpalał przerywał i nie chciał wkręcać się na obroty. Próbowałem ustawić poziom paliwa...
ja od 3 lipca swoją TSką zrobiłem ponad 2k km, tylko raz ustawiłem poziom paliwa. na szklankę. i paliła ZAWSZE od pierwszego kopa. do czasu jak w trasie krzywka nie pożarła mi przerywaczy i nie zmniejszyły się (prawie do zera) odstępy. wtedy jawa odpalała dopiero po kilku metrach pchania.... i następnym razem jak będę usem postawie gaźnik na szklance....
Prawdopodobnie jest ustawiony za niski poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika.
Przelewało się ponieważ był źle ustawiony poziom paliwa w gaźniku. Ale teraz jest dobrze nic nie cieknie. Aha i zacinał się ten stożek co blokuje dopływ paliwa jeżeli poziom paliwa osiągnie w gaźniku maximum. Zeszlifowałem trochę ten stożek papierem ściernym 2000 i już się nie zacina. jak na razie jawa chodzi dobrze i niem mam zarzutów. Dziękuję za...
Objaw przez Ciebie opisany nie do końca może wynikać z niesprawności układu zapłonowego. W/g mnie powinno się sprwdzić gaźnik a konkretnie jaki jest ustawiony poziom paliwa na pływaku. Jeśli jest za mały to w pewnym moencie pracy silnika za braknie w gaźniku paliwa. Przy okazji sprawdź stan zaworu iglicowego i jeśli jest wyrobio9ny to zmień na nowy/...
:roll: Sprawdzić i uszczelnić połączenie gaźnik-cylinder Potem wyregulować i ustawić odpowiedni poziom paliwa w gaźniku.
Konstrukcja gaźnika w 126p jest porównywalana z konstrukcją przysłowiowego "cepa" Były generalnie 2 wersje gaźnika: starsza bez elektrozaworu odcinającego paliwo po wyłączeniu zapłonu oraz z tymże zaworem. Oglądając zdjęcie zamieszczone przez Ciebie wnioskuję że, masz nowszą wersję gaźnika z zaworem odcinającym (to te ustrojstwo do , którego jest dołączony...
W gaźnikach na dole są rurki do spustu paliwa,do nich podłączyć wężyki przezroczyste skierować je do góry i podwiesić.Odkręcić zaworki paliwo wpłynie do rurek i będzie widać poziom.Ważne aby nie opadał za mocno.O poziomie paliwa Stary, dokładnie tak ustawiłem poziom paliwa. Mam wszelkie serwisówki do tego motocykla. Zauważyłem, że jak silnik chodzi...
Pływak jak na ten wiek wyglądał cudnie. Jest do "wyprowadzenia". Przecież nie masz wyboru. Coś mi się nie chce wierzyć, że zaworek iglicowy z 1958 roku był niezużyty. Pewnie był wymieniany. Może pasuje od jakiegoś innego Jikova? Wyjdzie "w praniu". Motor stał bardzo długo. Obawiam sie o korozję elementów łożysk tocznych. Szczególnie stopki korbowodu....
Ośka przepustnicy w korpusie gaźnika , może mieć luzy nadmierne . Wtedy będzie łapał lewe powietrze i tak się zachowywał . Przy lewym powietrzu nie idzie wyregulować gaźnika . Jeszcze jedno . Czy ustawiłeś prawidłowo poziom paliwa w komorze ?? A jeżeli tak , to na ile mm .?? :|
Witam mam problem z zaburtowym silnikiem suzuki 15km 2003r mianowicie silnik ładnie odpala ale cały czas są mokre świece do tego przy schodzeniu z obrotów na luzie dosyć często kichnie/strzeli w wydech. Świece wkręciłem nowe NGK BR7HS10 gaźnik wyczyściłem , sprawdziłem dysze i zgodne z serwisówką , zawór iglicowy nad pływakiem sprawdziłem i jest ok...
Nadlew w pokrywce komory pływakowej służy do zabezpieczenia osi pływaka przed przesunięciem i wypadnięciem z korpusu, a nie do kontroli ustawienia poziomu paliwa w gaźniku. Zapewne nie ustawiłeś języczka od maksymalnego otwarcia zaworu iglicowego, wysokość pływaka przy maksymalnym otwarciu ma wynosić 33.5 mm. Gaźnika 16N1 nie potrafisz wyregulować,...
Sprawdziłeś podciśnieniowy regulator wyprzedzenia? Pisałeś, co wymieniłeś, a jak ustawiłeś zapłon? Jesteś pewien, że poziom paliwa ustawiony poprawnie? Sprawdziłeś stan zużycia aparatu zapłonowego?
Zbyt bogata mieszanka. Sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawieniem iglicy ew. zmienić dyszę główną. Ustawienie iglicy regulujesz skład dla średnich obciążeń, dyszą główną dla dużych obciążeń, a śrubą regulacji mieszanki tylko dla biegu jałowego i najmniejszych obciążeń. Natomiast poziomem paliwa w komorze pływakowej i oporami powietrza...
Poziom paliwa w komorze pływakowej był ustawiony?
dzięki za PW wszystko się wyjaśniło , nie ma immobilizera , odstawiłem go na reklamacje stwierdziłem ze nie będe sam sie bawił skoro było dobrze , podpowiedziałem troszkę mu z innych tematów co ma zrobić i mechanik przeczyścił wtrysk przynajmniej mi tak mówił i ustawił szczelinę na świecach teraz elegancko chodzi a co do wskazówki poziomu paliwa do...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Sprawdz czy masz dobrze wyregulowane zawory , brak luzu kiedy silnik się nagrzeje powoduje że zawory nie są do końca zamkniete a to powoduje brak prawidłowego sprężenia mieszanki , może powodować także wypalanie się zaworów , no i oczywiście wymienić świece zapłonowe. Jeśli przypadkiem zmieniałes cewkę ze starego typu na nowy (cewka podwójna) to pamiętaj...
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Mam dokładnie to samo!! Tak na luzie to się pięknie wkręca na obroty, ja jedynce jest ogień, a tylko wbije 2, 3 to od razu muli. Spróbuję ustawić ten poziom paliwa i sprawdzę szczelność gaźnika na uszczelce. Pozdro.
A może silnik "wysysa" sobie całe paliwo z gaźnika i komora pływakowa nie zdąży się napełnić?? patrzyłeś pod tym kątem? Może zbiornik paliwa się zapowietrza, albo jest ustawiony za niski poziom paliwa w gaźniku w komorze pływaka.
szukaj oryginalnych części DDR, będzie duży problem ale jeszcze idzie dostać, uszczelniacze firmowe, łożyska firmowe (C4) na wał, tłoczek, pierścionki, gorzej z wałem, cylindrem i tarczami sprzęgła, te podróbki to nic nie warte, musisz uważać co kupujesz bo za sam gaźnik dasz 180-300 zł i to zaplombowany nieszczelny z zamienionymi dyszami nie ustawionym...
Ten błąd nie pochodzi od niskiego poziomu paliwa (rezerwy) w zbiorniku a od sondy lambda- zgłasza nieprawidłowy skład mieszanki paliwowej. Niekoniecznie to uszkodzenie sondy a ustawienia w sterowniku lpg. Skoro ustawiałeś parametry sterownika lpg może tu być przyczyna
Witam Trafił do mnie silnik w stanie rozkładu, moim zadaniem jest go złożyć i uruchomić. Złożenie silnika, to nie problem, mam jednak kilka pytań. 1 - Jak ustawić prawidłowy poziom paliwa w gaźniku? 2 - Podłączenie regulatora napięcia, gdzie wpiąć przewody od alternatora? 3 - Pierścienie uszczelniające, w jakiej kolejności? To na razie tyle, reszta...
Nie ustawisz wskazówki w czasie testu - przesunie się i można uszkodzić silniczek. Lepiej robić to na wyłączonym zapłonie i poprawiać to 10 razy niż robić w czasie testu. Wyciągasz licznik i demontujesz przednia obudowę wraz z szybką i masz wskazówki na wierzchu.
ustawienie poziomu paliwa simson ustawienie poziomu lodówki ustawienie czujnika poziomu
ramka zamrozić oporność silnika jednofazowego śnieży czerwono
toyota sonda lambda toyota sonda lambda
Renault Trafic 2 - Kod błędu DF002: Diagnoza i rozwiązania Regulacja ciśnienia oleju w Zetorze 5211 - krok po kroku