Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Koledzy, próbujemy ustalić, czy gaśnięcie silnika na wysokich obrotach jest spowodowane niedoborem paliwa. Paliwo na wysokich obrotach dostaje się do gardzieli gaźnika przez dyszę główną. Chodzi zatem o to, przy jakim poziomie paliwa jest pewność, że dyszą tą właściwa ilość paliwa zostanie podana do gardzieli. Normalnie proponowałbym ustawienie poziomu...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Ja zdecydowanie stawiałbym na gaźnik czyszczenie lub wymiana wszystkich dysz (szczeglnie tej od wolnych obrotów) , spradzenie czy przepustnica nie ma zbyt dużego luzu , ustawienie poziomu paliwa w gazniku , uszczelki ...
moim zdaniem można sprawdzić pomką paliwa w gaźniku To nie pompka.... A czy sprawdzałeś ustawienie poziomu paliwa w gaźniku?? znaczy stan wysokości pływaka? apomiałem dodać jedną rzecz a może to być przyczyną bo w jednym miejscu pomiędzy bakiem a gaźnikiem wężyk jest zgięty,załamany lekko ale nie przeszkadza Miał byś problem z wysokimi obrotami i mocą..
problem z gaźnikiem Twoje przypuszczenia są słuszne. Poproś niech ktoś, kto się zna ustawi poziom paliwa , wolne obroty i skład mieszanki paliwowo-powietrznej.
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Nr nadwoziaWAUZZZ8P9BA087930 modelAudi A3 Sportback 1,6 TDI A3 Data produkcji20.11.2010 Rok modelowy2011 typ handlowy8PAAE4 Kod silnikaCAYC Kod przekładniLUB numer napedu osiowego5S WyposazenieMB kolor dachuC8 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruC8 / Y3J Wersja specjalnaE0Abez wykonania na akcję Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Dzięki JayRo -zawsze mogę liczyć na twoją pomoc. Czujnik na pinie nr. 22 złącza T36 widocznego na schemacie. 1 - zacisk zapłonu 15 2 - zacisk zasilania 30 3 - nieprzypisane 4 - światła przeciwmgielne 5 - płyn hamulcowy 6 - hamulec postojowy 7 - Transponder 1 8 - Transponder 2 9 - Napęd sieciowy CAN 10 - Niski poziom CAN jazdy 11 - MOŻNA jechać wysoko...
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Mój motocykl dostaje "czkawki" przy wyższej prędkości oraz gdy ma większy opór przy odkręconej na max menetce (podjazd pod górkę, jazda pod wiatr). To by raczej sugerowało zbyt mała dawkę paliwa. Iglicę sprawdziłem, przestawiłem ja aby dostawał więcej paliwa jednak to nie pomogło. Chyba pozostaje jeszcze sprawdzenie poziomu paliwa w gaźniku. Co do zapłonu...
Nie pamiętam na szybko iglic w SRAD-zie ale na 90% one nie są regulowane, a ten kod to symbol iglicy, powinien być na niej wybity. W starych, zużytych gaźnikach często pomaga ustawienie nieco wyższego poziomu paliwa w komorach pływakowych
Regulacja wyprzedzenia zapłonu, ustawienie poziomu paliwa w gaźniku, świece na pewno zanieczyszczone po takim spalaniu jak było, jak są stare to od razu nowe , a przewody wysokiego napięcia? Ale słaba moc to przede wszystkim źle ustawiony zapłon i nisko poziom w gaźniku (chyba że jeszcze gaźnik nie jest dobrze wyczyszczony), przerywana praca , nierównomierna...
Może tak troszkę wysiłku i więcej danych? Co było robione? czy dostaje paliwa? czy gaźnik dobrze ustawiony czy czysty i sam pływak czy nie dziurawy i ustawienie poziomu paliwa w gaźniku? kranik paliwa czy nie zapchany? Czy cokolwiek było sprawdzane? To że chwile odpala i gaśnie nic nikomu nie pomaga we wróżeniu, ważne też jest ile czasu działa? Co to...
Dla tego gażnika wartości to 30 i 33mm
Ten błąd nie pochodzi od niskiego poziomu paliwa (rezerwy) w zbiorniku a od sondy lambda- zgłasza nieprawidłowy skład mieszanki paliwowej. Niekoniecznie to uszkodzenie sondy a ustawienia w sterowniku lpg. Skoro ustawiałeś parametry sterownika lpg może tu być przyczyna
Witam Was. Jako że ta marka to dla mnie zupełna abstrakcja, stałem się właścicielem drogą przypadku, usiłuje okiełznać ten twór. Mam taki kłopot i nadzieję, że ktoś mi pomoże. Otóż wczoraj samochód został zostawiony w pozycji zasilania odbiorników co za tym poszło, rano akumulator miał 0V. Pobudziłem go trochę po czym ka przewodach rozruchowych odpaliłem...
Nalezy pionowo ustawic pokrywe gaznikaz plywakiem i tak regulowac poziom plywaka. Zawór iglicowy powinien byc zamkniety mozesz to sprawdzic poprzez zatkniecie jednego krucca doprowadzającego paliwo do gaznika a w drugi dmuchnąc jezeli jest zamkniety zaworek to pwietrze wdmuchniete nie ma gdzie "uleciec" jezeli jest odwrotnie to mozesz sobie dmuchac...
Sprawdź świece zapłonowe – kolor izolatora, zużycie elektrod (oryg. są zalecane dwuelektrodowe). Kombinacje z modułem sterującym pompą paliwa mogą mieć wpływ, ponieważ sygnał jest pobierany z jednej z cewek zapłonowych. Jeśli obrotomierz szaleje (wskazówka opada) to wskazuje na przerywanie zapłonu. Natomiast sterowanie przeponową pompą paliwa...
Mój miał od początku założony gaz, czyli ok 75 tys. Obecnie przejechałem ok 10kkm bez lubry na nowym silniku - na razie spokój. Z doświadczenia kilka ważnych zasad. - Wymiana oleju max co 15 kkm (nie jak w ASO co 20 kkm) - olej jak najrzadszy - pełny syntetyk, - pilnuj poziomu oleju pod max (w ASO przyznali , że 3,5 litra oleju w silniku to jest mało,...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
w zakladce kalibracja poziomu paliwa odczytaj pelne wskazanie zbiornika nastepnie zapamietaj podobnie zrób z rezerewą najlepiej odkrec sobie wskaznik od butli i magnesem wysterój dane wskazania po zapisaniu tych danych zobacz jak sie zachowują diody na wyswietlaczu jezeli dalej zle wskazują masz walniety wskaznik poziomu gazu jeszcze jutro spojrze do...
Witam. Jeżeli jadąc pod górke tak ci się dzieje to najprawdopodobniej albo masz niewłaściwie ustawiony poziom paliwa w gaźniku albo wyrobił ci się popychacz pompki paliwa. Co do ustawienia powietrza to taka śrubka wkrecana w gaźnik, zakręć najpierw do oporu a potem odkręć srednio 2,5 obr. max 3. tak jest dobże ustawiona miesznka.
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
Winne było złe ustawienie zapłonu. Teraz ogar pali od 1, nawet jak jest porządnie nagrzany. Jest jeden problem: pochodzi około 15-20 minut i gaśnie, mocno kopci, a świeca jest czarna :cry: Używam półsyntetycznego oleju do pił spalinowych w stosunku około 1:28. Co może być winne? 1. za dużo paliwa dostaje 2. źle ustawiona iglica( moja ma 4 rowki, blaszkę...
Naklejki niestety nie z znalazłem w bagażniku. Mam znajomka z dostępem do programu do znajdywania części (stąd też wiem co powinno być zamontowane a co jest) Poniżej to co mi wyciągnął po moim VINie. modelAudi A3 qu. 2.0 TDI A3 Data produkcji04.10.2006 Rok modelowy2007 typ handlowy8P1BZ9 Kod silnikaBMN Kod przekładniJLY numer napedu osiowego6S WyposazenieMB...
Może to być wina poziomu paliwa w gaźniku ,dyszy z komory paliwa lub iglica nad pływakiem może coś podeszło pod nią i nie domyka przewału o ile dobrze pamiętam było to odkręcane od góry i było tam sitko.Ze sto lat minęło jak nie widziałem gaźnika malucha.Podkreślam może być ,ale nie musi ! Dlatego problemem jest zaplombowany gaźnik.Bo jeśli tego nie...
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum. Mianowicie chodzi mi o pomoc w regulacji lpg 2 gen landi w Oplu astrze G 1.6 16V (z16xe). Problem polega na wysokim spalaniu gazu a mianowicie 20L/100km. Dodam ze w moim mieście jest tylko 2 gazowników którzy robią tą instalacje i żadnemu nie udało się zejść poniżej 20L(zawsze jest ustawiane aby jeździł)....
ja ustawiałem na lampkę. załączając szary kabelek do masy podczas jazdy kontrolka włącznika sygnalizuje pracę sondy. prawidłowa praca to jak chyba w odstępie 1s zapala diodę. szybkie mruganie to ubogo a stałe świecenie bogato/lub na odwrót. szybkie to było szarpanie i dławienie /. trudność polega na takim nakręceniu regulacją aby głównie jednostajnie...
http://obrazki.elektroda.pl/7992938400_1... OPIS POBIEŻNY: SZAFA I STEROWNIK 1.FUNKCJONALNOŚĆ 1.1.Sam sterownik powinien mieć budowę modułowa, tzn w razie awarii jakiegoś modułu -wypinamy i zakładamy nowy. 1.2.Sterownik powinien mieć autodiagnostykę poszczególnych modułów przy starcie. 1.2.1 Do sterownika serwis powinien się dostawać...
Tzoku, z całym szacunkiem, ale poczytaj jeszcze. W tym aucie powinien być wtrysk gazu IV generacji, a nie instalacja gaźnikowa (ew. do zaakceptowania przy monowtrysku). Przy tej instalacji będziesz częstym gościem gazowników i mechaników w całej okolicy. Instalacja 2 generacji nie jest instalacją gaźnikową, tylko instalacją gazową z prostym kontrolerem...
(at)tarnowski Co do elektrozaworów to sensownym rozwiązaniem są elektrozawory trójdrożne oczywiście o odpowiedniej przepustowości, filtr odpowiedni dla OR już chyba posiadasz w swoim aucie - jeżeli się nie mylę w niektórych 124 były montowane filtry z podgrzewaniem cieczowym, wiec eliminujesz z niego termostat i masz załatwioną sprawę filtrowania OR....
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
ustawienie poziomu paliwa simson ustawienie poziomu lodówki ustawienie poziomu kaloryfera
yaris moment fiesta podciśnienia ograniczenie zużycia energii
zmywarka whirpool mruga start zmywarka whirpool mruga start
Znaczenie dwóch sygnałów syreny strażackiej Problem z podłączeniem przewodu hydraulicznego z kombajnu Anna do ciągnika