Rycho T dał ci dokumentację do gaźnika Jawy TS. Pewnie nie zwrócił uwagi na rocznik - 1958. Dokumentacja na pewno przyda się innym. Lepiej przenieść ją do tematów podwieszonych. Z takim pływakiem daleko nie zajedziesz. "Tona" cyny. Musisz polutować pływak jeszcze raz usuwając wcześniej jej nadmiar, bo tak pływak tonie pod jej ciężarem i żadne regulacje...
Panowie magicy a może go tylko zalewa?Ssam kolega pisze że ''wacha sie przelewa.Proponuje sprawdzić ustawienie pływaka i jego szczelność. "
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
Przecie ciągnąc za linkę widać która przepustnica pierwsza, nie?
Prawdopodobnie smok nie sięga dna butli, albo jest on nieszczelny lub jakaś inna nieszczelność wewnątrz butli powoduje utrudnione jej opróżnienie. potwierdzeniem tego będzie to, że po wybiciu na PB i po chwili po ponownym przełączeniu (ręcznym) na LPG, będzie możliwa dłuższa jazda samochodem przy bardzo umiarkowanym obciążeniu silnika (bez dużych przyspieszeń)....
Nie ma kranika, bez korka dzieje się tak samo czyli w filtrze sucho, dopiero po chwili jak paliwo tam spłynie, czy ja dmuchnę do zbiornika to odpala. A kopcenie sam nie wiem, wydaje mi się ze z paliwa, tak to czuć, też dużo pali, sam podnosi obroty (falownik) i wtedy buchnie dymem.
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
witam, po pierwsze jak silnik ma troszke przejechane to wymień zawór pływakowy, po drugie pokrywke gaznika ustaw pionowo ale tak by pływak chciał opadac wdół na pokrywkę, weż wiertło 6mm i włóz pomiedzy pływak a pokrywkę i teraz jezyczek który domyka zawór igliccowy tak doginaj lub odginaj by dotykał kulki( bez jej wciśnięcia) cały czas masz wiertło...
fake4r - podaj więcej konkretnych informacji: - mieszanka 1:20 (1:25) to już wiemy - jaki olej? - iglica w gaźniku ustawiona na którym rowku licząc od góry? - jaka świeca? - filtr powietrza czysty? - ustawienie pływaka str. 130 tego tematu (może być 20mm) Nie wiem o co Ci chodzi z tym filmikiem ,słychać tam tylko jak łańcuchy pracują. O to że tarcza...
1-ustawienie pływaka 2-pompka przyspieszająca 3-układ zapłonowy-przełącznik podciśnieniowy kąta wyprzedzenia zapłonu.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Jeżeli robiłeś coś w gaźniku to przyczyną może być również złe ustawienie pływaka, to znaczy dopływa zbyt mało paliwa do komory pływakowej.
Wyjąłem pływak z baku podpiąłem kostkę ustawiłem pływak na mniej więcej połowę i włączyłem zapłon i ciągle to samo rezerwa się pali
Witam wszystkich forumowiczów, Mam do was pytanko, bo po ostatnim zdjęciu i wyczyszczeniu baku, źle ustawiłem pływak w swojej Fieście MK7 i rezerwa zapala mi się praktycznie przy połowie zatankowanego zbiornika. Na baku są znaczki MIN - MAX dałem na jakiejś kresce po za MIN i jest jak jest, a chciałbym ustawić tak jak powinno być, bo sam dźwięk sygnalizacji...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Sprawdź jak ci leci paliwo z kranika, wygotuj ten gaźnik, sprawdź ustawienie pływaka, przyczyn może być naprawde wiele
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
W jaki sposób ustawiłeś pływak ? Na oko ?
ustawię pływak na 8mm to będzie mniej palił ale silnik będzie równomiernie chodził czy mam rację???????????????
W sumie jak nie masz zamiennika to możesz, sprawdź tylko poziom paliwa w komorze aby nie był za wysoki czy niski, ustawienie pływaka tez.
Wyreguluj sobie ustawienie pływaka w gaźniku powinno pomuc.
Niekoniecznie to jest gaźnik aczkolwiek przeczyściłbym troch go szczegolńie wszystkie otworki oraz ustawiłbym pływak a według mnie to jest wina iskrownika a dokładńiej cewki zapłonowej
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Witam być morze masz złe ustawienie pływaka w gażniku albo się zacina i masz zły poziom paliwa w gażniku albo wcale pozdrawiam.
Witam Do oczyszczenia jest zawór odcinający ale jeżeli nie masz pojęcia o hydraulice, to narobisz więcej szkód niż pożytku. Demontaż, rozebranie, czyszczenie, montaż, dobór uszczelek (stare trzeba zastąpić nowymi), ustawienie pływaka - naprawdę, jak nie masz pojęcia, to się nie bierz za to, bo zalejesz mieszkanie. Pozdrawiam Krystian
Gaźnik -dysze ,pompka przyspieszająca , ustawienie pływaka w komorze i ponownie kąt wyprzedzenia zapłonu.
Zgadzam się z tymi którzy w tym przypadku doradzili ustawienie pływaka ,gaźnik ma za mały stan paliwa.
Zdecydowanie problem tkwi w regulacji gaźnika. Sprawdź ustawienie pływaka oraz rozmiar dyszy głównej. Motocykl nie pochodzi z Niemiec (80 km/h)? Wyreguluj przy okazji luz zaworów.
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
gaźnik jak tam u ciebie? Dysze w normie, ustawienie pływaków, iglica, ??lewego powietrza nigdzie nie zasysa?
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Witam, sprawa się rozwiązała wyrobiły się zębatki od pływaka i ustawienie pływaka się przestawiło, wielozawór wyciągnąłem z kolegą ok 21 wieczorem i nie było możliwości kupna nowego więc na szybko trzeba było coś wymyślić, została dołożona plastikowa podkładka ta żółta na zdjęciu która zmieniła miejsca spotykania się zębatki na nie wyrobione, działa....
Witam. Ustawienie pływaka jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Kiedy czyściłłeś gaźnik ?. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa i powietrza (ile ma km) ?. Jeżeli dawno, to trzeba zacząć właśnie od tego. Pozdrawiam :).
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Abs naprawiony :D uszkodzone były 3 czujniki. Dziś dobrałem się do zbiornika paliwa i po wyjęciu pływaka i ruszeniu nim w górę czy w dół od razu na zegarach była zmiana wartości stanu paliwa. :idea: Obstawiam że mechanik źle spasował (ustawił) pływak. wystarczy przekręcić go delikatnie w prawo lub lewo i już ściemnia na desce. :arrow: Zobaczę po trasie...
Rozebrałem gaźnik do 1 śrubki. Ustawiłem pływak na 10mm wg serwisówki. Wyczyściłem sitko w gaźniku. Filtr paliwa nie podmieniany ale jak zdejmę wąż z gaźnika to leci mocno. Sprawdzałem też zawory i są ok. Świeca okopcona na czarno.
Co było powodem czyszczenia gaźnika? Może coś z korektorem wolnych obrotów, albo z siłownikiem automatycznego ssania? Jeżeli nie dysponujesz dokumentacją gaźnika, to w dołączonych plikach są przekroje gaźnika (część-1) i ustawienie pływaka (cz-2)
Świece sprawdziłem i są czarne co wydaje się dziwne bo śruba od składu mieszanki wykręcona jest 2 obr a ustawienie pływaka 7 mm od pokrywy. Próbowałem na różnych ustawieniach składu mieszanki ale przerywało jednakowo cały czas. Jeszcze moje pytanie czy może być winny moduł zapłonu i jak go ewentualnie sprawdzić?
Faktycznie jak ustawiłem pływak na połowę to wskazówka zadziałała na liczniku. Jak podłączyłem pływak w zbiorniku pojawiła się wartość taka sama jak na pływaku ze szotu, lecz po 2-3 minutach wskazówka przestaje działać i tak za każdym razem. Jak dla mnie to dziwne, że działa wszystko ale tylko parę minut po podłączeniu innego czujnika.
Sprawdzę dziś ustawienie pływaka, wcześniej już blaszkę wygiąłem w dół teraz nad tym bardziej się zastanowię a którą stronę ją wygiąć, dodatkowo wyczyszczę zawór. Może powodem jest zasilaniem paliwem bez filtru, mimo to benzyna prosto ze stacji powinna zachowywać jakąś czystość.. Nie wiem co dalej sprawdzić. Zastanawia mnie jeszcze sprawa jak wygląda...
No to sprawdź długość iskry ze samego przewodu WN. Musi mieć co najmniej 7 mm. Jeśli będziesz zaglądał do zapłonu, to pamiętaj że przerwa styków przerywacza 0.30-0.40 mm, a kąt wyprzedzenia zapłonu 1.8 mm przed GMP. Sprawdź stan zaworu iglicowego (czy się nie zacina) oraz ustawienie pływaka (float height 28 ±1 mm).
Nie wiem ale w gażniku jest paliwo ustawiłem pływak na ok. 7,25 mm, a kąt ustawiałem różnie zaczynając od 5 do10 stopni wyprzedzenia. Teraz własnie zostawiłem maluszka u mechanika a wieczorem ide sprawdzić co wymyślił :) Narazie
Panie Piotrze również bez urazy, proszę nie mieć nadwrażliwych odczuć osobistych, jestem już wiekowy i daleko mi do takich zachowań jak sarkazm itp. Pragnę tylko wskazać iż kolega Lisiu pisze o wcześniejszym testowaniu maszyny z sukcesem, prawidłowym ustawieniem pływaka itd. Co wykonał, przestawił, podłączył po teście jest niewiadomą. Czy wymieniał...
Miałem podobny problem ze świeżo zakupionym poldkiem po demontażu instalacji gazowej. Ile stał pod chmurką ( nie wiem ) .Trzydzieści kilometrów jechałem z lekko zaciągniętym ssaniem ,inaczej się nie dało ,silnik nie miał mocy . Pomogło " przepalenie" go na wysokich obrotach przy ciepłym silniku ,czego efektem była piękna biała chmura dymu . Moim zdanie...
Witam nie wiem jak ci regenerowali i ustawiali gażniki ale musiał mechanik wymienić cały kit w dwóch gażnikach czy tak zrobił nie wiem.Ważną sprawą jest ustawienie pływaków, wymiana oringów a nie pozostawienie starych bo dobrze wyglądają.Jak masz wątpliwości to dokładnie przeczytaj dokładnie posty w linkach których jest mnóstwo na necie.
Kwestia właściwego wyregulowania wolnych obrotów na gaźniku. Po pierwsze sprawdzić luzy na przepustnicach, po drugie stan i ustawienie pływaka, a po trzecie jeśli masz gaźnik typu "S2C" stan membranki ZCHS, a po czwarte właściwie ustawić skład mieszanki odpowiednią śrubką - ot i cała filozofia. Przepuszczanie elektrozaworów gazu jest niemożliwe.
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Iskra jest paliwo też. A skąd wiesz, że iskra jest? To, że na zewnątrz iskra skacze, to nie znaczy, że w cylidrze, pod ciśnieniem też skacze. Zauważyłem że strzela w wydech na ssaniu. To trochę jak wróżenie z fusów. To mogłoby oznaczać za bogatą, a przez to niezapalną mieszanką. Czy to strzelanie występuje również, jak ujmiesz trochę ssania? Ja w tej...
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
hamulce są ok, koła kręcą się bez oporów. Sprawdziłem gaźnik - czyszczenie dysz, ustawiłem pływak zgodnie z instrukcją z książki. (tutaj mam pewne wątpliwości czy jest ok bo po odkręceniu górnej części gaźnika poziom paliwa jest poniżej dyszy która pobiera paliwo). Zapłon - nowe przewody i świece, nowa kopułka, palec rozdzielczy, kondensator. Pompka...
ja nie wiem mechanik wymieniał pływak w gaźniku jak on ustawił to nie wiem poza tym ja nie bardzo będę wiedział jak ten pływak powinien być żeby było dobrze jak on powinien być?
Poziom paliwa (pływak) ustawiłeś tak jak na filmie poniżej? https://www.youtube.com/watch?v=8PQSHmhK...
ssanie ma ręczne, przebieg ok 200-230 tys. układ wydechowy jest ok a motorek jest w dobrym stanie tylko zaczął żreć paliwo. Podejrzewam ze problem jest w gaźniku. Wymieniłem uszczelki ustawiłem pływak , uchylenie przepustnicy, nie ruszałem wkrętu od zawartości CO bo do tego muszę udać się na analizator. Sam uczę się w zawodzie mechanika i nie potrawie...
Silnik ma 190 tysięcy ale dopiero 40 tysięcy po remoncie kapitalnym, zapłon był sprawdzany jest ok. Umyłem cały gaźnik, ustawiłem pływak, pomyłem wszystko z oleju ale dalej to samo, chyba otworzę pokrywę zaworów i sprawdzę jak wygląda w środku. Co do paska to nie wiem kiedy był zmieniany Co do szczeliny ustawiłem 1 ale iskra przebija na cewkę, więc...
Że też chce się komuś bawić w kalibrację wskaźnika poziomu gazu w butli. Ja jak klient chce to mówię jasno że zabawa jest bezcelowa a jak bardzo chce to mówię ile kosztuje u mnie w warsztacie godzina pracy. Klient płaci za poświęcony czas niezależnie czy efekt będzie zadowalający czy nie. Za zmarnowany czas na bezsensowne bzdury też trzeba płacić....
Tak wymieniona została cała ta część z mechanizmem plus ten dół to było w komplecie. Woda jest ustawiona żeby nie było na full w zbiorniku, a pływak obniżony, to hydraulik ustawil. Faktycznie od wczoraj cieknie dużo mniej może przez ten pływak.
Witam Mam pompę do wody Toya 79903. Nowa nigdy nie uzywana. Chciałem ja sprawdzić, ale nie startuje. Pytania: - w jakim położeniu powinien być pływak? - czy musi być cała zanurzona w wodzie?
To było tak , jakiś czas temu ustawiłem pływak , tak na oko i chodził lepiej , lepiej odpalał i lepiej sie zbierał , tak od jakiegos czasu wsiadłem się przejechać i zaczął mi przerywać , myslałem że to wina świecy lub nagaru w tłumiku , wszystko wyczysciłem i dalej to samo , zapłon myślę że ustawiony dobrze ale to jutro sprawdzę bo dzisiaj nie mam czasu...
Cewka i świeca do wymiany . Iskra poza cylindrem nie zawsze oznacza że jest w cylindrze. Książkowy błąd . Sprężanie można zmierzyc po wykreceniu swiecy palcem ma go ostro wypychac krecac ręką kopajke . Swieca F 100 nie od samochodu bardzo ważne . Gaźnik ma nie lać ustawić pływak zgodnie z instrukcją. 20 lat temu trzeba było umieć odpalić żeby jechać,...
Witam. Zamówiłem zestaw naprawczy do gaźnika (dysze, iglice, gumki, uszczelki) Oczywiście nie wszystko było, brakowało około 50% rzeczy (dziwne), wymieniłem to co było, ustawiłem pływaki na oko w gażniku ( jaka powinna byc standardowa przerwa?), zacząłem odkręcać świece i okazało się że dwie były pęknięte przy gwińcie na porcelanie, wymieniłem i auto...
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Witam Posiadam Simsona S51 zrobiłem remont silnika i simson chodził, po kilku miesiącach postoju odpaliłem go i dostrzegłem problem z równą pracą silnika. Wymieniłem paliwo wszystko wyczysciłem w gazniku ustawiłem pływak i mam taki problem ze na wolnych obrotach chodzi bd wkręca sie tez ok ale jak przytrzymam go chwile na pełnych obrotach to się dusi...
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
zielone z żółtym paskiem? Tak. Wstawiłem spowrotem zmywarke i teraz znowu pokazuje błąd .30. Wg manuala to zabezpieczenie przed zalaniem. Sprawdze jeszcze raz pływak czy się dobrze ustawił. Update. Położyłem ją na bok, pływak jest w dolnej pozycji, błąd dalej wyskakuje.
dodam jeszcze ,że stało się to samo.... motor stał całą zimę potem jak go odpaliłem zaczęło mu odwalać Dałem wtedy iglice na największa ilość paliwa i chodził powiedzmy dzień... potem już nie używałem. Po dwóch tygodniach odpalam i zaczęło się tak dziać jak opisałem więc przeczyściłem wszystko ustawiłem pływak tak jak na schematach które znalazłem na...
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
Masz skopany gaźnik, albo popękały Ci membrany podciśnieniowe albo ta guma pod gaźnikiem i bierze Ci lewe powietrze, miałem Wartburga 1.3 i pominąwszy wieczne problemy z wodą w zbiorniku, to jak się wziąłem i zregenerowałem ten gaźnik to wszystko idealnie działało. Wszystkie uszczelki papierowe dałem nowe i posmarowałem uszczelniaczem silikonowym, wymieniłem...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
W porządku przyjadę do domu to zamontuje stary gaźnik i sprawdzę ustawienie pływaka jeszcze raz ( bo tego "nowego" ) nie chce rozkręcać bo ma plomby ew odeśle niech sprawdzają 120zł na drodze nie leży ;) Czyli jesteśmy blisko rozwiązania. Z gaźnikiem tak bywa jest to loteria , pamiętam ojciec do poloneza kupił nowy gaźnik i nie pracował tak jak powinien...
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Gaźnik oryginalny Keihin czy podróba chińska? Sprawdź ustawienie wysokości pływaka - z pamięci 5.1 mm. Sprawdź czy automat ssania nie jest uszkodzony (zamknięta iglica), bo w nich częsta usterka. Elektrozawór ssania Keihin na alle 28 zł. Te skutery były dość mocno poblokowane. Mała dysza główna, iglica blokowana, musi mieć oryginalny filtr powietrza...
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Witam niedawno mój samochód zaczął dławić się tz przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach zasysa powietrze i nie pracuje i gaśnie jak puszczę gaz przy dławieniu się to wraca na wolne obroty na ssaniu chodzi normalnie ale jak docisnę gaz to to problem się powtarza wykonałem parę operacji które miały pomóc to znaczy wyczyściłem gaźnik pompę paliwa wymieniłem...
Witam. Jestem posiadaczem quada 125 ATV Chińczyka. Ostatnio quad przestał odpalać.w pewnym momencie quad odpalał ale po wbiciu biegu natychmiastowo gasł. Pomyślałem więc że jest to przyczyna brudu w Baku które zostały zassane do gaźnika i po prostu się zapchał. Wyczyściłem gaźnik kupiłem filtr paliwa i kupiłem nowy filtr powietrza. Po zamontowaniu wszystkiego...
mam tak samo ustawiony pływak jak na foto... Jedynie co to niemam oringu od składu mieszanki i tej reszty dysz a pozatym popatrz są oringi w niżej foto pokazuje . Co to może być ... Już mi ręce opadaja
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Ssanie odpuszcza.. wczoraj przed jazdą specjalnie sprawdziłem przy silniku i odpuszcza do samego konca... pływak ustawiłem na standardowe 7mm i 15mm. jak sprawdzic czujnik położenia przepustnicy?? elektrozawór tez jest nowy Pozdrawiam
Do startu podepnij pływak a stop nie jest Ci potrzebny
Jeszcze opcja jest taka, że pinout pomiędzy regulatorem a instalacją jest pozamieniany. Plus z regulatora jest połączony na masę instalacji, nie wiem tylko gdzie mógł zostać połączony plus z instalacji aby zwarcia nie zrobił. A gaźnik jest typowy jak w każdym innym chińskim quadzie, z tą różnicą że posiada układ cut-off przy hamowaniu silnikiem. Sprawdź...
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
A da się to nie przez ustawienie wskazówki zrobic? Przy pływaku jakoś? Chce tylko wiedziec jakim najlepszym sposobem ustawić wskazanie tak, aby mniej wiecej pokazywalo na wskaźniku tyle ile w baku paliwa jest.
Witam Posiadam maluszka rok Pański 1998 na nanoplexie. Gaźnik z elektrodyszą. Jakiś czas temu zaczął mi dużo palić więc rozebrałem gaźnik, wyczyściłem dysze, ustawiłem fabrycznie pływak. Elektrodysze dałem nową, bo stara nie działała. Przejechałem 100km i spalił mi zdecydowanie za dużo, do tego jest taki objaw jak "turbodziura" tzn. że jak dam gaz nieco...
Jak zmieniany był gaźnik to może jest nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a izolatorem lub pomiędzy izolatorem a silnikiem. Tam są cienkie uszczelki a gaźnik przy zbyt mocnym dociąganiu może się nieznacznie odkształcić i powierzchnie nie przylegają do siebie co skutkuje braniem lewego powietrza. Warto uszczelki przesmarować wysokotemperaturowym silikonem...
W aparacie są wprawie nowe sprężynki Przerywacz i reszta, na tym samym ustawieniu chodził normalnie więc to nie powinien być on, ustawienie zaworów nie pomogło jak było tak jest, zdaje mi się że to pływak źle ustawiony, pływak ma być jakoś na 0,8 ustawiony ale od uszczelki czy od tego korpusa i jak to dokładnie ma być Dodano po 59 Przerwa jest na 0,45
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Ustawienie przełącznika w pozycji 1 przeniesie sygnał z pływaka do obwodu sterowania pompą nr 1. Analogicznie dla pozostałych pozycji. Można zastosować dodatkowo przekaźniki pomocnicze, które odseparują nam obwody wyłączników pływakowych od obwodów sterowania praca styczników poszczególnych pomp. To prosty układ
Tak to jest dokładnie ten gaźnik. Dziękuję za tego PDFa. Poziom paliwa ustawiłem suwmiarką, wkładając pręt do mierzenia głębokości w suwmiarce przez otwór po wykręceniu śruby pod pompką przyspieszacza. Skok pływaka ustawiłem na 12mm. Ogólnie gaźniki były strasznie zapyziałe jedna dysza główna była prawie całkiem zatkana a druga była zatkana do połowy...
Moja propozycja to sprawdzić pływak i jego ustawienie oraz mębramę podciśnienia o ile w tym modelu gaźnika takowa jest. pozdr.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
A mi się maluch zachowywał podobnie jak mi się przewód odpowietrzający do baku zapchał i robiło podciśnienie. Czy na luzie można auto wkręcić na wysokie obroty? Czy to przerywanie występuje tylko na jednym biegu? Sprawdź dysze w gaźniku, pływak i ustawienie zapłonu oraz pompę paliwa.
ustawienie pływaka paliwa wymiana pływaka budowa pływaka
transformator halogenowy zmienne zasilanie konwertera multiswitcha karta zabezpieczona zapisem
kosiarka parkside magazyn energii
Przedłużenie kabla czujnika zewnętrznego TECH-2 Buczenie w głośnikach wzmacniacza WS432 - przyczyny i rozwiązania