1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Witam ponownie, Wymontowałem gaźnik i ponownie go przemyłem i przedmuchałem, sprawdziłem wysokość pływaka i była taka jak podano w manualu. Zmieniłem dyszę główną na 115 i ustawienie zawleczki na iglicy na "3". Czyli de facto zmniejszyłem ilość paliwa dostarczanego paliwa a co za tym idzie zubożyłem mieszankę. Po zmontowaniu wszystkiego zrobiłem jazdę...
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
Możliwe że zacina się pływak lub zaworek iglicowy w gaźniku. Gdy odepniesz wężyk, przed filtrem, to paliwo płynie swobodnie ze zbiornika? W każdym razie, gaźnik do porządnego czyszczenia. Filtr i wężyki paliwowe również. Czasami w zbiorniku paliwa jest filtr w postaci siatki, sprawdź. Zaworek iglicowy, masz dobrze założony na pływaku? Wycięcie na zaworku,...
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Witam być morze masz złe ustawienie pływaka w gażniku albo się zacina i masz zły poziom paliwa w gażniku albo wcale pozdrawiam.
W sumie jak nie masz zamiennika to możesz, sprawdź tylko poziom paliwa w komorze aby nie był za wysoki czy niski, ustawienie pływaka tez.
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/8009226400_1... Gaźnik jak na rysunku powyżej. Jak w takim rozwiązaniu mierzy się poziom paliwa w komorze pływakowej? Być może dokonuje się ustawienia pływaka na sucho poprzez pomiar jego odległości od czegoś, przy zamkniętym zaworze iglicowym? Problem z gaźnikiem miałem od lat ( z wolnymi obrotami-...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
Witam. Ustawienie pływaka jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Kiedy czyściłłeś gaźnik ?. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa i powietrza (ile ma km) ?. Jeżeli dawno, to trzeba zacząć właśnie od tego. Pozdrawiam :).
Tak to jest dokładnie ten gaźnik. Dziękuję za tego PDFa. Poziom paliwa ustawiłem suwmiarką, wkładając pręt do mierzenia głębokości w suwmiarce przez otwór po wykręceniu śruby pod pompką przyspieszacza. Skok pływaka ustawiłem na 12mm. Ogólnie gaźniki były strasznie zapyziałe jedna dysza główna była prawie całkiem zatkana a druga była zatkana do połowy...
Sprawdź też sprężynę w pompie paliwa czy nie przerdzewiała. Ja przez 20 lat użytkowania wymieniłem 4. Po kilku latach użytkowania potrafi być cienka jak włos i zawsze się dziwiłem jak do ostatnich chwil w takim stanie pracowała. Chyba tłoki pomagały jej zasysać paliwo :) Jeśli dysza wolnych obrotów czysta to zajrzyj do otworu może tam coś się przykleiło....
Jestem z powrotem. Gaźnik wewnątrz był generalnie czysty, ale kiepsko działa zawór gaźnika. Pływak go co prawda dociska, ale niezbyt szczelnie. Sęk w tym, że o ile w gaźnikach np. z silników Briggs bezpośrednio do pływaka podpięty jest element, który zatyka dopływ paliwa, o tyle w tej Terze bolec jest integralna częścią zaworu (znajduje się wewnątrz)...
Liqui Moly 500ml za 49zł - 45minut na nim był uruchomiony (czyści wtryski). Dodatkowo zmiana oleju na 5W50 Castrol do Diesli, wymiana świec żarowych (4szt., nowe), wymiana łańcucha rozrządu z rolkami i resztą (470zł w warsztacie), ponowne ustawienie pompy wtryskowej; czyszczenie baku i przewodów paliwowych; wymiana wszystkich podciśnień (przewodów)...
mozna inaczej . ponizej opis doboru rezystorow do przerobienia wskaznika WPG4 dostepnego na rynku w cenie ok 37-40 pln + przesylka . na poczatek ustalamy jakie parametry ma nasz czujnik pb na pustym i pelnym zbiorniku aby wyznaczyc przedzial dzialania wskaznika i w-g tych ustalen dobieramy odpowiedni potenjometr . Podaje kolejność postepowania i ustalania...
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
Witam rozebrałem zawór do wymiany ale chciałbym wiedzieć jak ustawić poziom paliwa
Poziom paliwa (pływak) ustawiłeś tak jak na filmie poniżej? https://www.youtube.com/watch?v=8PQSHmhK...
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
Dzieki bardzo szukam jeszcze jak prawidłowo powinien być ustawiony pływak
Witam. A może czas zająć się gaźnikiem (rozebrać,przeczyścić,dokładnie zapoznać się z stanem pływaka-ustawić poziom paliwa).
Witaj! 1.to korek wlewu paliwa, wstaw stary, 2.pływak powinien zamykać dopływ paliwa./jeśli to mechaniczny to na iglicy powinny być nacięcia i spinka regulująca ustawiona na iglicy drugi zacięcie która reguluje dopływ paliwa.3 to dokładnie oczyść,zmień uszczelki. Pozdrawiam MiroNasz
Jeżeli robiłeś coś w gaźniku to przyczyną może być również złe ustawienie pływaka, to znaczy dopływa zbyt mało paliwa do komory pływakowej.
ustawienie pływaka pływaka paliwa pływaka paliwa honda
rozkład losowy pompa paliwowa peugeot atmel studio programator
pompa wtryskowa deutz makita hr2811
Instrukcja obsługi Pioneer SX-525 - gdzie znaleźć? Pobór prądu falownika AZO Digital 6 kW