Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Problem rozwiązany. Pomogła wymiana pływaka,ustawienie poziomu paliwa (wiecej niż w serwisówce). Dzieki za pomoc.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Przy takim poziomie wiedzy radzę oddać do warsztatu, tam wyregulują następujące rzeczy: -zawory, -gaźnik, w tym jego wymycie, ustawienie poziomu paliwa w komorze pływaka, sprawdzenie czy wszystkie tulejki nie są wyrobione oraz czy elektrodysza jeszcze działa(czy istnieje w niej jeszcze oring), -czy podstawka pod gaźnikiem jest cała. Zapłonu w elegantach...
Masz do wyboru: -zatkany kranik -przytkana dysza -zły poziom paliwa w gaźniku -złe ustawienie pływaka -nie otwiera się zaworek paliwa w gaźniku Wszystko można sprawdzić.
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Poziom paliwa (pływak) ustawiłeś tak jak na filmie poniżej? https://www.youtube.com/watch?v=8PQSHmhK...
Jeśli mokra od paliwa to możliwe, że za bogato dostaje na chodzie jałowym. Sprawdź sobie ustawienie pływaka w gaźniku.
Kolego mało danych, jak długo był nie odpalany to może być pompka, dlatego gaśnie po 1s,. bo paliwo zeszło ja bym zrobił tak: 1.wymontował gaźnik wyczyścił ,ustawił poziom paliwa- na pływaku 2. sprawdził pompkę czy podaje paliwo 3. ustawił zwory.
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Ponieważ pamiętam jeszcze czasy gdy paliwo składało się nie tylko z „etyliny” to zapytam czy jesteś pewien jakości paliwa . Przy kiepskim paliwie silnik może dostawać samozapłonu i masz taki efekt . Ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się , że pokrywa zaworów jest zbyt mocno dokręcona co daje efekt „za ciasnych zaworów „ . Napisz a najlepiej zrób...
Jeżeli robiłeś coś w gaźniku to przyczyną może być również złe ustawienie pływaka, to znaczy dopływa zbyt mało paliwa do komory pływakowej.
To jak tylko wymienił pływak a nie ustawił wysokości poziomu paliwa to krzyż na drogę. Ni członka gaźnika nie wyregulujesz XD. U siebie też wymieniałem pływak, bo kupując cały zestaw był nowy, a poziom paliwa się rozjechał w pytę. Jaki poziom paliwa powinien być? To już musisz w notkach do swojego pojazdu sprawdzić. Na gaźniku może być wypisany model....
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Szczelność gaźnika - z nikąd ma nie kapać paliwo, osie przepustnic mają ciasno tkwić w korpusach - bez wyczuwalnego luzu. Szczelność zaworka iglicowego - po zamknięciu ma być szczelny. Pływak - ma się nie topić, po zdemontowaniu ma nic nie grzechotać i bulgotać w środku. Nie może być zdeformowany. Ustawienie poziomu paliwa - pływak w pozycji zamkniętej...
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Zgadzam się z tymi którzy w tym przypadku doradzili ustawienie pływaka ,gaźnik ma za mały stan paliwa.
Abs naprawiony :D uszkodzone były 3 czujniki. Dziś dobrałem się do zbiornika paliwa i po wyjęciu pływaka i ruszeniu nim w górę czy w dół od razu na zegarach była zmiana wartości stanu paliwa. :idea: Obstawiam że mechanik źle spasował (ustawił) pływak. wystarczy przekręcić go delikatnie w prawo lub lewo i już ściemnia na desce. :arrow: Zobaczę po trasie...
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Witam. Mam Charta z gaźnikiem Simson 16N1 i nie wiem jaki ustawić poziom paliwa, ustawiłem tak jak do "simka" suwmiarką i chyba brakuje mu paliwa. bo jadąc muszę zaciągnąć ssanie. Wie ktoś może, na ile ustawić ten pływak?
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Witam. Właśnie skończyłem montować chińczyka 48cc i działa, ale zastanawiam się na którym wycięciu w iglicy ma siedzieć ta blaszka, bo oryginalnie była na drugim od góry, jest zamontowany lepszy filtr powietrza zamiast tego oryginalnego, dodatkowo aby wyregulować niskie obroty musiałem dokręcić jeszcze z półtora obrotu niż to co chińczyk ustawił. Poradzi...
To znaczy poziom paliwa ustawiłem tak że po zanurzeniu pływaka poziom paliwa jest równo z jego górną blaszką. W instrukcji piszą żeby ustawić tłok w GMP a następnie przerwę na 0.4mm czyli stojan magneta mam ustawić tak by największe rozwarcie było w GMP bo jak inaczej ? więc jeśli tak to poco cofać tłok o 1.5mm i sprawdzać szczelinę, a w razie złego...
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
dysze paliwa na odwrót mają być
A mi się maluch zachowywał podobnie jak mi się przewód odpowietrzający do baku zapchał i robiło podciśnienie. Czy na luzie można auto wkręcić na wysokie obroty? Czy to przerywanie występuje tylko na jednym biegu? Sprawdź dysze w gaźniku, pływak i ustawienie zapłonu oraz pompę paliwa.
Wyjąłem pływak z baku podpiąłem kostkę ustawiłem pływak na mniej więcej połowę i włączyłem zapłon i ciągle to samo rezerwa się pali
1 A pompka chodzi jak przekrecasz kluczyk? 2 Pływak w baku pewnie zle ustawiłeś - paliwa przecież nie ubyło od wymiany pompki
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Witam być morze masz złe ustawienie pływaka w gażniku albo się zacina i masz zły poziom paliwa w gażniku albo wcale pozdrawiam.
Jasny kolor dymu wskazuje na spalanie oleju, a nie na kłopoty z gaźnikiem. Jest ta jakiś kranik paliwa? Odpowietrznik, zbiornika paliwa, sprawdzony?
W sumie jak nie masz zamiennika to możesz, sprawdź tylko poziom paliwa w komorze aby nie był za wysoki czy niski, ustawienie pływaka tez.
Jeszcze jest regulacja przy pływaku. Jeżeli coś tam robiłeś, to całkiem prawdopodobne że ustawiłeś zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Po jeździe na wysokich obrotach, i wypaleniu paliwa które się tam znajduje, silnik nie ma " pokarmu ", nie ma czego spalać.
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Duże znaczenie ma położenie pływaka(poziom paliwa w komorze pływakowej),ustawienie iglicy,oraz ustawienie powietrza,czyli to o czym pisałeś,nastawa o której napisałeś odnosi się zapewne do nowego gaźnika,gaźnik z czasem się zużywa i musi być kalibrowany.Spróbuj pokręcić tą śrubą od powietrza,jeżeli nie pomorze podnieś troszeczkę pływak.
Na początek odpiąć wtyczke z plywaka i zobaczyć czy wskazówka paliwa opadnie na sam dół. zdemontować kosz ze zbiornika i sprawdzić na zewnątrz pływak paliwa czy reaguje na ręczną zmiane wysokosci, w sensie czy jak ustawisz go na srodku i wlaczysz zaplon czy wskazówka również zmieni swoją obecną pozycje .
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
moim zdaniem można sprawdzić pomką paliwa w gaźniku To nie pompka.... A czy sprawdzałeś ustawienie poziomu paliwa w gaźniku?? znaczy stan wysokości pływaka? apomiałem dodać jedną rzecz a może to być przyczyną bo w jednym miejscu pomiędzy bakiem a gaźnikiem wężyk jest zgięty,załamany lekko ale nie przeszkadza Miał byś problem z wysokimi obrotami i mocą..
Ustaw poziom paliwa tak jak w każdym gaźniku 16N czyli 27mm zamknięty i 32mm otwarty. Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika....
Witam Posiadam Cordobe sport/coupe z silnikiem 1.6 101KM szaleje mi wskaźnik paliwa. Pierwsze co potrafie to sprawdziłem pływak i wyglądał OK nic w nim nie pływało następnie po wyjęciu aparatury ze zbiornika bawiłem sie pływakiem gdy ustawiłem go w pozycji pełen zbiornik paliwa wskaźnik na desce pokazał ze niema paliwa a gdy ustawiłem na 0 w zbiorniku...
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Może tak troszkę wysiłku i więcej danych? Co było robione? czy dostaje paliwa? czy gaźnik dobrze ustawiony czy czysty i sam pływak czy nie dziurawy i ustawienie poziomu paliwa w gaźniku? kranik paliwa czy nie zapchany? Czy cokolwiek było sprawdzane? To że chwile odpala i gaśnie nic nikomu nie pomaga we wróżeniu, ważne też jest ile czasu działa? Co to...
Dzieki za info. Znowu czeka mnie odkręcanie gaźnika. Możliwe, żeby po 40 tys taki zaworek się zużył? Poziom paliwa ustawiłem dobrze, może jeszcze tą oś pływaka dokałdnie sprawdzę. Wie ktoś może co się stało z forum o Maluchu? MFK się chyba nazywało.
Rozebrałem gaźnik do 1 śrubki. Ustawiłem pływak na 10mm wg serwisówki. Wyczyściłem sitko w gaźniku. Filtr paliwa nie podmieniany ale jak zdejmę wąż z gaźnika to leci mocno. Sprawdzałem też zawory i są ok. Świeca okopcona na czarno.
Pływak jak na ten wiek wyglądał cudnie. Jest do "wyprowadzenia". Przecież nie masz wyboru. Coś mi się nie chce wierzyć, że zaworek iglicowy z 1958 roku był niezużyty. Pewnie był wymieniany. Może pasuje od jakiegoś innego Jikova? Wyjdzie "w praniu". Motor stał bardzo długo. Obawiam sie o korozję elementów łożysk tocznych. Szczególnie stopki korbowodu....
Najpierw wolne podbiłem tym IDLE aby silnik nie gasł podczas właściwej regulacji "dyszą wysokich obrotów". Jak to ustawiłem na w miarę najwyższych obrotach to następnie obniżyłem obroty śrubką IDLE - domknąłem lekko przepustnicę. Coś nie tak? Nie chcę rozpoczynać nowej dyskusji ale z tego co wiem tutaj prawdziwe wysokie obroty reguluje się wyłącznie...
Z tą elektrodyszą to kolega dobrze pisze .Tylko nasuwa się pyt? Czy w twoim gażniku jest elektrodysza ,czy masz regulacje za pomocą śruby? Dodano po 3 Albo masz za wysoki stan paliwa w komorze gaźnika .Sprawdź pływak
Tak też zrobiłem (odłączyłem cewkę i kondensator). Pytanie/problem w tym czy to normalne że tak jest (kondensator niby sprawny i cewka też). Mam cały czas problem z "dzikimi" obrotami jak się rozgrzeje (dostaje samozapłonu). Na wolnych też nie chodzi jak trzeba i świeca cały czas mokra. Sprawdzałem wszystko po kolei gaźnik czyściłem z 10 razy i to samo....
Zrób tak rozpołów gaźnik i nie w motorze ale obok weź butelkę z np.benzyną wlej do zbiorniczka gaźnika i ustaw pływak podegnij lekko tak aby idąc do góry szybciej zamykał paliwo teraz złóż gaźnik nie przykręcając śrub,tylko ręcznie dociśnij do siebie załóż wężyk około 10cm i dmuchnij w niego jeżeli możesz dmuchnąć to znaczy że pływak jeszcze nie odciął...
A da się to nie przez ustawienie wskazówki zrobic? Przy pływaku jakoś? Chce tylko wiedziec jakim najlepszym sposobem ustawić wskazanie tak, aby mniej wiecej pokazywalo na wskaźniku tyle ile w baku paliwa jest.
Witam. Ustawienie pływaka jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Kiedy czyściłłeś gaźnik ?. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa i powietrza (ile ma km) ?. Jeżeli dawno, to trzeba zacząć właśnie od tego. Pozdrawiam :).
Nadlew w pokrywce komory pływakowej służy do zabezpieczenia osi pływaka przed przesunięciem i wypadnięciem z korpusu, a nie do kontroli ustawienia poziomu paliwa w gaźniku. Zapewne nie ustawiłeś języczka od maksymalnego otwarcia zaworu iglicowego, wysokość pływaka przy maksymalnym otwarciu ma wynosić 33.5 mm. Gaźnika 16N1 nie potrafisz wyregulować,...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Nie bój się gaźnika, masz w internecie wiele informacji na ten temat. Zdemontuj i sprawdź, czy w pływaku nie ma benzyny i czy jest zaworek zamykający dopływ paliwa, gdy gaźnik ma właściwy poziom paliwa. Czy poprawnie ustawiłeś rozrząd tj. na odpowiednie znaki. Sprawdź (w razie potrzeby), czy silnik ma odpowiednią kompresję.
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Paliwo nie może się wylewać z gaźnika, więc jeśli już grzebałeś przy pływaku to jeszcze raz zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej tak aby był ciut niższy niż jest teraz, wcześniej jak przestawiałeś to za bardzo obniżyłeś ten poziom paliwa, ( wiem wiem łatwo powiedzieć trudniej wykonać ) jak już będzie obniżony to spinką na iglicy trzeba będzie...
Witam rozebrałem zawór do wymiany ale chciałbym wiedzieć jak ustawić poziom paliwa
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Zwróć uwagę że ustawienie pływaka w instrukcji jest podane na 27-28 mm, ale przy wciśniętym kołku sprężystym . To będzie się zgadzać tylko gdy masz oryginalny DDRowski zaworek iglicowy BVF. Przy obecnych podróbkach wykonanie tego kołka sprężystego jest inne niż w oryginale i ustawianie według tego spowoduje zmianę rzeczywistego poziomu paliwa w gaźniku...
http://obrazki.elektroda.net/59_12382745... na poczatek bedzie gaznik - to jest phbn 12 bs, prawdopodobnie masz wlasnie taki, bo to standard w Area 51 - zaznaczylem Ci srube regulacji powietrza NR 1, i ta srube nalezy najpierw wkrecic do oporu, a potem wykrecic o 1 i 7/8 obrotu. Sruba nr 2 to regulacja wolnych obrotów, to juz regulujesz w zaleznosci...
Witam mam problem z zaburtowym silnikiem suzuki 15km 2003r mianowicie silnik ładnie odpala ale cały czas są mokre świece do tego przy schodzeniu z obrotów na luzie dosyć często kichnie/strzeli w wydech. Świece wkręciłem nowe NGK BR7HS10 gaźnik wyczyściłem , sprawdziłem dysze i zgodne z serwisówką , zawór iglicowy nad pływakiem sprawdziłem i jest ok...
Witam ponownie! Tak się tydzień ułożył, że nie było czasu na kosiarkę. Dziś sobota czyli czasowy zawór bezpieczeństwa i działam :-) Sprawa się ma tak. Sąsiad się uparł, że będzie "pryskał" cyną w ten pływak. Czarno to widzę, ale niech mu będzie. Wyleciało z niego wszystko przez ten czas i odparowało. Zacząłem do kupy to składać, jeszcze raz przedmuchałem...
Gaźnik wyczyszczony dokładnie, założona iglica srebrna, ustawiona na drugi rowek od góry, ustawione pływaki poziom paliwa. Po odpaleniu były duże zmiany na lepsze, niestety nie miałem okazji tego sprawdzić w ruchu ale obroty na biegu jałowym można było uzyskać o 2 tysiące większe niż wcześniej, świeca koloru kawy z mlekiem.
Witam. Sprawa wygląda tak, jadąc motocyklem odkręcam manetkę np. na D=drugim biegu. Ładnie przyspiesza, ale przy około 9 tyś. obrotów zaczyna przerywać, szarpać tak jak by brakowało paliwa. Więc zabrałem się za gaźniki, rozkręciłem je na części, wyczyściłem, pływaki OK, zawory iglicowe OK, membrany OK, zbiornik paliwa oczyszczony OK. Zmontowałem wszystko,...
Witam. A może czas zająć się gaźnikiem (rozebrać,przeczyścić,dokładnie zapoznać się z stanem pływaka-ustawić poziom paliwa).
To znaczy że masz źle wyregulowany gaźnik, a nie że masz zły gaźnik ;) . Po pierwsze musisz zweryfikować jaką tam masz dyszę paliwową główna. Jeśli nie wiesz, to kup sobie dyszę 90 i 95 bo pewnie coś koło tego będziesz potrzebować. Po drugie, możesz mieć za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Względnie uszkodzeniu mógł ulec zaworek iglicowy lub...
Tak to jest dokładnie ten gaźnik. Dziękuję za tego PDFa. Poziom paliwa ustawiłem suwmiarką, wkładając pręt do mierzenia głębokości w suwmiarce przez otwór po wykręceniu śruby pod pompką przyspieszacza. Skok pływaka ustawiłem na 12mm. Ogólnie gaźniki były strasznie zapyziałe jedna dysza główna była prawie całkiem zatkana a druga była zatkana do połowy...
Poziom paliwa w komorze sobie ustawiłem jak ma być. Nie chodzi mi o pływak, tylko o iglicę. Jeśli faktycznie zalewa to masz za bogatą mieszankę, czyli obniżasz iglicę. Jak odkręcisz górną nakrętkę z linką i wyjdzie ten aluminiowy cylinderek to w nim jest zamocowana na blaszkę iglica. Na iglicy masz rowki, przestawiasz blaszkę na wyższy rowek.
Witam ponownie, Wymontowałem gaźnik i ponownie go przemyłem i przedmuchałem, sprawdziłem wysokość pływaka i była taka jak podano w manualu. Zmieniłem dyszę główną na 115 i ustawienie zawleczki na iglicy na "3". Czyli de facto zmniejszyłem ilość paliwa dostarczanego paliwa a co za tym idzie zubożyłem mieszankę. Po zmontowaniu wszystkiego zrobiłem jazdę...
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Dzieki bardzo szukam jeszcze jak prawidłowo powinien być ustawiony pływak
Sprawdzę dziś ustawienie pływaka, wcześniej już blaszkę wygiąłem w dół teraz nad tym bardziej się zastanowię a którą stronę ją wygiąć, dodatkowo wyczyszczę zawór. Może powodem jest zasilaniem paliwem bez filtru, mimo to benzyna prosto ze stacji powinna zachowywać jakąś czystość.. Nie wiem co dalej sprawdzić. Zastanawia mnie jeszcze sprawa jak wygląda...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Witam. Jestem posiadaczem quada 125 ATV Chińczyka. Ostatnio quad przestał odpalać.w pewnym momencie quad odpalał ale po wbiciu biegu natychmiastowo gasł. Pomyślałem więc że jest to przyczyna brudu w Baku które zostały zassane do gaźnika i po prostu się zapchał. Wyczyściłem gaźnik kupiłem filtr paliwa i kupiłem nowy filtr powietrza. Po zamontowaniu wszystkiego...
hamulce są ok, koła kręcą się bez oporów. Sprawdziłem gaźnik - czyszczenie dysz, ustawiłem pływak zgodnie z instrukcją z książki. (tutaj mam pewne wątpliwości czy jest ok bo po odkręceniu górnej części gaźnika poziom paliwa jest poniżej dyszy która pobiera paliwo). Zapłon - nowe przewody i świece, nowa kopułka, palec rozdzielczy, kondensator. Pompka...
O dzięki to króćce będę wiedział jak sprawdzić, świece montuje takie jak podaje serwisówka NGK JR9B, dzisiaj wyjąłem gaźniki ustawiłem dawkę paliwa też tak ja mówi serwisówka (2obr.) wymieniłem oringi na tym plastiku z pływakami, na iglicach też podniosłem o jeden rowek, jutro będę odpalał jeżeli to nie bedą króćce i mieszanka będzie ok, to pozostają...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Odpalasz na ssaniu ? Jak uruchomisz silnik i będziesz dojeżdżał do celu to zakręć kranik paliwa i niech wypali całe paliwo z gaźnika, potem o postoju próbuj odpalić tylko nie zalewaj go całkiem zatapiaczem pływaka. Na którym rowku masz zapinkę iglicy ustawioną ? niewyłączające się ssanie Ssanie w tym gaźniku jest ręczne, podnosi się taką dźwigienkę...
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim skuterkiem ponieważ jak wymieniłem pływak zaczęło wylewać się paliwo do filtra. Proszę o pomoc jak można ustawić pływak w tym skuterku. Pozdrawiam.
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Bez ssania to nie ma prawa żaden silnik odpalać i pracować na zimnym, chyba że jest +40°C na zewnętrzu. Silnik który odpala bez ssania na zimnym sugeruje że gaźnik jest nieprawidłowo wyregulowany, tzn. ma za bogatą mieszankę biegu jałowego. Po rozgrzaniu będzie miał problemy z gaśnięciem na biegu jałowym, emitując przy tym znaczne ilości CO. Zwróć uwagę...
Faktycznie jak ustawiłem pływak na połowę to wskazówka zadziałała na liczniku. Jak podłączyłem pływak w zbiorniku pojawiła się wartość taka sama jak na pływaku ze szotu, lecz po 2-3 minutach wskazówka przestaje działać i tak za każdym razem. Jak dla mnie to dziwne, że działa wszystko ale tylko parę minut po podłączeniu innego czujnika.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Może być lekko przytkana dysza układu rozruchowego, niezupełnie zatkana. Nie wiem jak w tych gaźnikach, ale w wielu modelach dysza wraz ze studzienką znajduje się w pokrywce komory pływakowej, dysza lubi się zapchać osadem po odparowującym paliwie. Może też być nieprawidłowo ustawiony poziom paliwa (wysokość pływaków), jako że tam są gaźniki Mikuni,...
Mam problem z wolnymi obrotami. Spada z obrotów i gaśnie i nie mogę tego ustawić. Jak ustawić wolne obroty ? Jaki ustawić poziom paliwa na "pływaku" (jakie powinny być odległości min-max). Czy w wersji elektronicznej ustawia się zapłon, jeśli tak to jak to się robi ? Zachciało mi się kupić dla syna taki pojazd i teraz mi głowę suszy.
Dyszę wolnych obrotów mam zwykłą i przy zmianie gaźnika przekładałem ją z jednego do drugiego bo miałem tylko jedną, ale wydawała mi się w porządku. aha i jeszcze jedno- bo zapomniałem w obu gaźnikach poziom paliwa (pływak) jest ustawiony książkowo
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
W gaźnikach na dole są rurki do spustu paliwa,do nich podłączyć wężyki przezroczyste skierować je do góry i podwiesić.Odkręcić zaworki paliwo wpłynie do rurek i będzie widać poziom.Ważne aby nie opadał za mocno.O poziomie paliwa Stary, dokładnie tak ustawiłem poziom paliwa. Mam wszelkie serwisówki do tego motocykla. Zauważyłem, że jak silnik chodzi...
Miałem podobny problem. Ustawiłem rozrząd i zawory. Gaźnik zamykał mi dopływ, podgiąłem mu blaszkę na pływaku, aby pobierał większą dawkę, potem wszystko było okej. Przede wszystkim jednak, sprawdź podstawowe rzeczy - ilość paliwa, czy nie masz ustawionej rezerwy na kraniku, czy ssanie jest zamknięte/otwarte, wyczyść filtr powietrza, świece, sprawdź...
Podpiąłeś wszystkie wężyki od podciśnienia jak robiłeś remont gaźnika, wszystkie dysze zakręcone nic nie zatkane? Poziom paliwa,pływak ustawiony? Nie zalewa świec na Ssaniu?
Miałem Maluchy. Ich naprawa to była codzienność właściciela. Gaźnik Malucha miał dwie - dysze główną i wolnych obrotów. Jeżeli chodzi na wolnych a gaśnie po dodaniu gazu to jedno z: - dysza główna jest przytkana, - niski poziom paliwa w gaźniku (utopiony, dziurawy pływak, źle ustawiona dźwigienka pływaka- ją się odpowiednio przygina), - słaba wydajność...
dodam jeszcze ,że stało się to samo.... motor stał całą zimę potem jak go odpaliłem zaczęło mu odwalać Dałem wtedy iglice na największa ilość paliwa i chodził powiedzmy dzień... potem już nie używałem. Po dwóch tygodniach odpalam i zaczęło się tak dziać jak opisałem więc przeczyściłem wszystko ustawiłem pływak tak jak na schematach które znalazłem na...
ustawienie pływaka pływaka paliwa honda wymiana pływaka
parametr maszynowy kabel mercedesa delphi interfejs
Dysk non-RAID: Charakterystyka i Zastosowanie Parametr P-18 w piecu Termet Silver Pro: Maksymalna prędkość pompy