według autodaty używa się blokady VW nr T10050 i dodatkowo blokuje się pompę wysokiego cisnienia.Na rysunku widać jakby na godzinę 12-na przeciw otworu blokującego w bloku silnika.
Znak na wale i wałku. To wszystko.
Generalnie luzujesz koło wałka i pompy CR i wkładasz bolec, inna jest blokada wału i chyba tam ci to uciekło...
Sprawdź ustawienie rozrządu.
skoro nie jest równo, jak patrzysz od strony rozrządu to musisz jeszcze raz sprawdzić czy dobrze założyłeś łańcuszek z napinaczem, tam się łatwo można walnąć o ząbek między wałkami, gdy napinacz nie ma ciśnienia oleju
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Sygnał poza tolerancją, sprawdź ustawienie rozrządu tak jak podpowiada kolega wyżej.
Ustawić wał tak by pokazał się znak na kole zamachowym i zobaczyć jak ustawione jest wycięcie na wałku rozrządu z tyłu głowicy - czyli ustawienie na punkty i sprawdzenie czy się zgadzają.
napisz jaki motor?
Wał ustawiasz w ten sposób że obracasz wałem korbowym tak, że znak na kole zamachowym na przeciw nieruchomego wskaźnika we wzierniku (w obudowie sprzęgła) się pokrywają, odpowiada to położeniu GMP tłoka 1 cylinda od str. napędu rozrządu ; natomiast wałek rozrządu ustawia się unieruchamiajac go za pomocą liniału (VW 2065 A) lub wykonanego samemu (jak...
Oto stosowny rysunek.
Ono się bardzo często samo przestawia na stożku... ten temat nadaje się na inny temat w tym forum... Ustawiaj od zera wszystko, to częsta usterka, koło wałka rozrządu sie samo przestawia czasami...
Dobra. Sprawdzę jeszcze raz ustawienie rozrządu i pompek i sprawdzę ciśnienie na pompie. Rozumiem, że to ciśnienie 1,5–2 bar ma być podczas kręcenia rozrusznikiem? Dziwne, że nie chciał odpalić ani na starej, ani na nowej, ale ta nowa jest chyba ciut inna i może tu tkwi problem. Możesz mi tylko podpowiedzieć, gdzie się wpiąć manometrem, żeby zmierzyć...
Wpisz sobie AFN ustawienie rozrządu Qrcze ,przecież to taki prosty silnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Jeżeli czujniki, ustawienie rozrządu i wiązka ok to ogarnij jeszcze rozrusznik.
Kompresja tak ale do tego ustawienie rozrządu i kąta wtrysku.
Sprawdzałeś ustawienie rozrządu
Przy wymianie rozrządu nie ustawiłem śruby po środku (foto śruba oznaczona) czy ona jest odpowiedzialna za ustawienie kąta synchronizacji? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat są tylko starszej generacji silniki a tam były 3 śruby i nimi się to ustawiało. Mam wrażenie, że po wymianie rozrządu muszę na zimnym silniku dłużej kręcić aby go...
Przyszedł czas wymienić rozrząd, jako Żr nasi mechanicy nie potrafili sobie poradzić z moim problemem stwierdziłem ze sam zrobię rozrząd pod blokiem. No i okazało się ze rozrząd był przestawiony o jeden ząbek na wałku pośrednim. Ustawiłem wszystko jak w książce pisze wraz z zerowym położeniem aparatu zapłonowego który był przestawiony o 180 stopni auto...
Siema, soory że odkopuje ale można prosić o schemat ustawienie rozrządu 2.0 fSI BVY tylko ze tego z drugiej strony na łańcuchu. Chodzi jak powinny być ustawione wałki rorządu
Proszę o pomoc mam Passata 1,6 benzyna B5 z 1997r ozn. silnika AHL wymieniłem pasek rozrządu po wymianie jest coś nie tak posiada on czujnik położenia wału na kole wałka rozrządu niby znaki się zgadzają ale jest coś nie tak i jeszcze jedno po odłączeniu tego czujnika wtyczki 3-pinowej nie ma żadnej różnicy proszę o pomoc i radę co robić gdzie szykać,...
Witam Sprawdź ustawienie rozrządu tzn. ustawienie wałka względem wału.
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Dodano po 11 Mam jeszcze jedną sprawę. Tym razem Golf IV 1.6 SR AKL. Klient skarży się na brak mocy po nagrzaniu oraz wysokie spalanie i delikatne przerywanie na jałowym biegu. Jeden jedyny błąd na Vagu to Czujnik Halla - niezrozumiały sygnał. Czujnik Halla podobno wymieniony na nowy ori. U mnie wymienione kable+świece+czyszczenie przepustnicy. Sprawdziłem...
ok zobaczymy w sobote będe skręcał tylko musze jeszcze przestudiowac to ustawienie rozrządu dam znać
Witam! Wymieniłem pasek rozrządu i chciałem na nowo ustawić zapłon, po ponownym włożeniu aparatu palec był w innym położeniu i tu nasuwa się moje pytanie. Czy płetwa w silniku jest ruchomo czy nie? A jeżeli tak to w jakim położeniu powinna być, oczywiście gdy wszystkie znaki są poprawnie ustawione. Pozdrawiam
To sprawdz ustawienie rozrządu miedzy innymi wałka z wałem . I czy turbinka za dużo nie dmucha..
Mam problem ze sprawdzeniem rozrządu w passacie. Ustawiam 1-wszy tłok w gmp, znak (kreska na kole zamachowym ) zgadza się z krawędzią obudowy skrzyni. W koło od pompy nie mogę wsunąć blokady, otwor jest przestawiony o 4mm. Moge odkrecic te 3 sruby od kola pompy i przestawic ja zeby pasowala na blokade?
przepraszam, może pytanie zabrzmi głupio ale czy ustawienie prawidłowe rozrządu i synchronizacja to dwie różne kwestie czy chodzi o to że poszczególne elementy rozrządu przy montażu się komuś delikatnie przesunęły( na znakach )
Na "0"
Kolego sprawdź ustawienie paska rozrządu bo może przeskoczył...
Witam wszystkich forumowiczów,potrzebuje pomocy gdyż nie mogę sobie poradzić z błędem 01121 złe ustawienie wałka rozrządu bank 2, kupiłem auto nie dawno ,po podłączeniu komputera pojawił mi się wyżej opisany błąd, zabrałem się za ustawienie rozrządu na listwę i blokadę wału, wałek na prawej głowicy był przestawiony,oraz drugi wałek spinający łańcuchem...
Witam wszystkich. Dzień dobry. Mam pewien problem w zlokalizowaniu usterki w Passacie b6 1.9 BLS. Problem dotyczy błędu czujnika g40 wałka rozrządu. Klient trafił do mnie po wymianie kpl. sprzęgła i po jakimś tygodniu powiedział że auto zaczęło ciężko palić. Faktycznie trzeba kręcić około 3s. Jest stały błąd 00833 G40 impulsable signal (pisze z pamięci)....
Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa? Jak w każdym PD i nie dawki a kąta synchronizacji wałka Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ? Tak - błąd P0321 Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?. Przy "późnej" synchronizacji auto...
Jedyne co można zrobić bez kompa to sprawdzić ustawienie rozrządu po znakach a co za tym idzie wyprzedzenie wtrysku.
W twoim aucie nie ma co kodować czy ustawiać (pompe w takim TDI fantastycznie ustawia się czujnikiem zegarowym). Ww. usterka świadczy o tym że Janusz wymieniał pasek rozrządu lub masz uszkodzona pompę. Sprzęt oczywiście możesz kupić tylko czy wiesz co nim chcesz zrobić?
Niewłaściwy kąt wtrysku będzie widoczny czytając VCDS-em w grupie 004. Sterownik koryguje moment wtrysku w ramach możliwej z pkt-u widzenia mechaniki wtrysku tolerancji. Główny wpływ ma tutaj prawidłowe ustawienie synchronizacji wałka rozrządu.Jeżeli kąt wtrysku odbiega znacząco od wartości zadanej przez sterownik silnika, w pamięci usterek zapisany...
Po pierwsze sprawdzić ustawienie rozrządu bo wygląda na to że jest źle
Problemem był rozpadający się pasek rozrządu ufff. Po wymianie i ustawienie zapłonu wszystko OK.
witam mam pytanie chciałem sprawdzić ustawienie rozrządu ale nie mogę znaleść jednego znaku.w którym miejscu on może być?
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Ustawienie rozrządu też może mieć na to ma wpływ
Sprawdź ustawienie rozrządu czy przypadkiem ci się nie przeskoczył pasek o ząbek lub dwa.
Żeby ręcznie zeszlifować wał bez wyjmowania z silnika i utrafić w nastawy rozrządu to musiał by być nie fachowiec, ale magik 5 razy lepszy od Koperfielda. No i tu kolega niestety ma racje,nie da się w rękach zeszlifować końcówki pod kółko od tdi raz żeby było ciasno, a dwa żeby zachowac pierwotne ustawienie koła względem wału. Grzebię w silnikach spalinowych...
Jeśli pozwolisz zapytam...czy ustawienie samo kąta wtrysku powinno pomoc czy trzeba będzie rozrząd jeszcze raz ustawiać...pytam ponieważ w silniku AHU rozrząd jest z przodu samochodu i do jego dostępu potrzeba rozebrać cały przód a nie wiem jak to jest z ustawianiem kąta wtrysku czy będzie trzeba buźkę demontować???... Drugie pytanie dotyczy ceny...jaki...
Kolego posłuchaj rad w/wym kolegów i nie żartuj sobie, bo dalszą jazdą możesz wykończyć silnik. Zaproś kumatego mechanika od diesli, aby sprawdził stan silnika i sprawdził ustawienie rozrządu. Uruchamianie silnika diesla na tzw. pych, szczególnie zimnego, zazwyczaj kończy się przestawieniem rozrządu i awarią silnika. Możesz też zaholować auto do mechanika...
Na kołnierzu skrzyni biegów masz zaślepkę(od góry) tam jest znak (0)wału korbowego(od strony rozrządu nie będzie żadnego znaku na wale). Wałek rozrządu: Musisz odkręcić i zdjąć pokrywę zaworów i zdemontować pompę wakum, od strony skrzyni biegów, na wałku rozrządu(na czole)jest nacięcie,szerokość około 4milimetrów musi być ustawione idealnie z górną...
1. Sprawdź ustawienie rozrządu (błąd 00515). 2. Sprawdź czy elektrozawór klapy gasząca jest podłączony i czy dostaje sygnał
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam. Mam pytanko, potrzebuje ustawić zapłon w passacie jak wyżej . Mam instalacje gazową i ciężko mi się dostać do znaku na kole zamachowym i tu jest pytanie: czy jak strzelę sobie lampką na kolo wałka rozrządu na znak OT i strzałkę, to będzie ten sam punkt jak na kole zamachowym? Bo instalacji gazowej nie chce ni się pruć.
sprawdź ustawienie rozrządu zdiagnozuj pompe wtryskowa, jak rozumiem jest to VP44 ze sterem na topie. pewnie siada mechanika lub elektronika pompy
A nie wpadłeś na pomysł aby udać się do mechanika? Po kupnie pompy przyjdzie czas na wymianę i nowy post typu ''jak ustawić rozrząd i kąt wtrysku'' Punkty zbierasz czy co? Bo pomagać to raczej nie pomagasz. Nie wiem czy czytałeś temat bo tam jest napisane że ustawienie rozrządu sprawdzone więc po co miałbym taki temat zakładać? Pytałem mechaników,...
Kolego sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie przeskoczył np. o 1 ząbek wałek rozrządu lub koło pompy wtrysk (czas wtrysku). Czy dobrałeś dobrą uszcz. głowicy (grubość) czym więcej zeszlifowana głowica tym grubsza musi być uszczelka
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
A czemu nie napisałeś ze masz błąd zaworu początku wtrysku? P.S. Ustaw rozrząd, na blokady, potem doreguluj pompę wtryskową tak aby w Basic Settings w 000 w drugim polu na ciepło było 055 a nie 255. Jeśli nie masz blokad, zleć ustawienie rozrządu warsztatowi. Dodano po 56 Z logów wynika że co najmniej jeden ząb, opóźniła się pompa, pasek przeskoczył....
miałem kiedyś taki przypadek był to passat 1.6 98r Silnik odcinał przy obrotach 5200,tamten silnik miał czujnik wewnątrz koła na wałku rozrządu-czytał z blaszanej koronki koła. po wymianie wszystkiego łączne z kompem nadal to samo pomogła wymiana samego kółka. okazało się że do czujnika dostał się kawałek silikonu i namagnesował koronkę Dodano po 7...
duże spalanie gazu to złożony problem , nie koniecznie musi być winne ustawienie gazu , istotną sprawą jest ustawienie zapłonu , przyczyna dużego spalania może być też nie dogrzany reduktor gazu , uszkodzony czujnik spalania stukowego jeśli taki występuje w tym samochodzie, złe ustawienie paska rozrządu i wiele innych przyczyn. zbyt mało informacji...
Witam, mam problem z moim paskiem. Mianowicie od kilku dni skacza mi wolne obroty, podłączyłem kompa i wyskoczyły mi błędy: 561 dopasowanie składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji -mnozenie- błąd sporadyczny 1120 ustawienie walka rozrządu 1 uszkodzenie mechaniczne błąd sporadyczny, 561 dopasowanie składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji-dodawanie....
Witam! Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, Co do wydechu - wydaje mi się że jeśli auto ma normalną moc to raczej mało prawdopodobne aby naraz traciło ją całkowicie i odcinało paliwo do biegu jałowego przy zatkanym wydechu. Ale mogę to zaraz sprawdzić. Odnośnie pedału hamulca - taki sam efekt powinno zatem w sprawnym aucie przynieść delikatne wciśnięcie...
Nie widać bicia koła pasowego, chyba ze to można jakoś sprawdzić lub usłyszeć... Wymiana rozrządu miała miejsce ponad rok temu, a problem pojawił się dosyć niedawno... A prawidłowe ustawienie rozrządu też można rozpoznac po jakiś parametrach... Czy te problemy wskazują jakieś konkretne logi z VAGa, czy też kolega romansu mówi z własnego doświadczenia?...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Tu cytat z internetu, który potwierdzam. Należy ustawić wałek rozrządu tak, by krzywka napędzająca dźwigienkę regulowanego pompowtrysku znalazła się na samej górze, czyli dźwigienka naciskała maksymalnie na element tłoczący. Precyzję zapewni czujnik zegarowy zamontowany na nowej śrubie regulacyjnej – musi on wskazywać minimalną wartość. Teraz...
Panowie,temat dalej w toku. Zmieniłem mechanika.Podpiął komputer i podał mi takie parametry : -początek wtrysku powinien miec między -4 a -2 ( u mnie był +1,2) -grupa 0000 powinna miec parametr pomiędzy 114 a 129 ( u mnie jest 131) - jeżeli chodzi o ten parametr to nie wiem co to ?! -synchronizacja u mnie była uwaga 8,8 a teraz jest po zmianie 0-0,6....
Czarny dym po zapaleniu to wtryski lub uszkodzenie którejś ze świec żarowych (może jednej a może i dwóch lub nawet trzech,silnik ma swoje lata i pewnie przebieg również.Ja wtryski wymieniałem już 3 razy a mam Passata od 1991roku (rok produkcji 1990) a przebieg 270 tys.To, że nie odpala to niestety wina dobrej jakości silnika (dobra kompresja) i nawet...
http://obrazki.elektroda.pl/9658155200_1... Dodatkowo sobie pozaznaczaj (dla pewności) jakimś markerem "po swojemu" koła zębate do obudowy (przed demontażem starego paska) i będziesz pewny, że Ci się nic nie poprzestawiało :D .
Spójrz na to może przejdzie Ci chęć
Dzięki za chęci do pomoć w sprawie rozrządu ale ja mam Passata 1600 benzyna B5 i o taką pomoc w ustawieniu rozrządu mi chodzi
Ja np. lubię wymieniać rozrządy w grupie VW gdzie silnik jest ustawiony wzdłużnie, (passat, A4 A6 A8), trafia mnie jak widzę caddy, golfa czy A3.
Szukam schematu lub instrukcji jak ustawić rozrząd podczas wymiany paska rozrządu w VW passat 1,9TDI, 130km(pompo-wtryski), 2001 rok produkcji,
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Po pierwsze nie komplikuj sobie roboty, wyjąć tą pompę to max 10 minut. Po drugie nie baw się w wymianę pojedynczych uszczelnień, zrobisz jedno, za chwilę pocieknie inne. Jeśli chce to sam zrobić, no to musi umieć ustawić rozrząd, nie mówiąc o kącie wtrysku.
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
A masz może kody tych błędów??? Jaki kod silnika, Sprawdź ustawienie rozrządu.
kompresja na każdym cylindrze w granicy 29 bar, rozrząd ustawiony dobrze.
Komputer nie pokazuje żadnych błędów(vag). gdyby padł przepływomierz komputer pokazałby to.natomiast vag jak wcześniej nic nie pokazuje.0 błędów,wszystkie układy ok. Ciekawa teoria, więc skoro uważasz że VAG jest nieomylny i DTC są Twoim wyznacznikiem w usuwaniu usterek, wynika z tego prosta rzecz - samochód ma uszkodzenie mechaniczne. Czyż nie to...
Rozrząd (ustawienie)do kontroli.
Przymulony jest cały czas a gdy wcisnę pedał sprzęgła i trzymam to jest dobrze ale jak puszcze to przymulony. Grupa 18 też jet dobrze po przygazowaniu wyskakują czwórki a tak to są zera. A jakie by były wyniki pomiarów VCDS grupa 004 gdyby był źle ustawiony rozrząd.
100 proc.źle ustawiony rozrząd. Dodano po 3 100 proc.źle ustawiony rozrząd
Tylko pamiętaj że przed demontażem musisz ustawić cały rozrząd.
Pompa nowa czy ta co była? Termostat sprawny? Oznaczenie silnika? Rozrząd prawidłowo ustawiony? Kody błędów?
Proszę tu masz wszystko jak ustawić rozrząd.
Rozrząd dobrze ustawiony?
Tu coś masz http://www.forum.vw-passat.pl/
Witam po wymianie pompy wtryskowej samochód nie odpala proszę o pomoc zaopatrzyłem się w zegar do ustawiania pomy wtryskowej ale nie wiem jak ja ustawić . Rozrząd jest dobrze ustawiony Proszę o pomoc
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
ja bym mimo wszystko sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt synchronizacji wałków.
Ja tak miałem w passacie b5 , okazało się ,niby czujnik temperatury paliwa w pompie lecz po wymianie nadal tak było , po czym koleś ustawił od nowa rozrząd i jest ok, ponoć pompa była przestawiona.
Czyli z Twojej wypowiedzi wynika iż możesz mieć źle zgrany rozrząd a mechanik (pseudo ?) doregulował zapłon do źle ustawionego rozrządu ? No to ładnie, jaki to symbol silnika? Jak podasz symbol to znajdę jak się "ustawia rozrząd" bo od tego trzeba zacząć - od na 100% dobrze zgranego rozrządu a potem ewentualnie korygować zapłon.
Witam. Mam mały problem a mianowicie VW Passat B5 1.6 AHL ( aluminiowy blok ) kombi, dosyć dużo pali. Sądzę, że nawet 14l/100km, jak nie więcej . Również jakby był trochę przymulony i pomimo nowego czujnika położenia wałka, błąd jakby raz był a raz go nie było. Czy to może być wina źle ustawionego rozrządu?
Temat zamykam. Problemem był źle ustawiony rozrząd na łańcuszku.
Witam, może tutaj ktoś mi podpowie, co nie tak, może zrobiłem... Przerzucałem silnik w swojej Audi A4 B5 1.9 TDI 90 KM 1Z z Passata B5, też ten sam motor... Ustawiłem rozrząd na blokady, czyli jedna w wałek z tyłu na głowicy, zablokowane koło pompy na trzpień oraz wał korbowy, po sprawdzeniu czy "0" na kole zamachowym jest widoczne w skrzyni... Narysowałem...
Tak bylo robione. Teraz sprawdzałem i wygląda na to że rozrząd jest dobrze ustawiony
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
jak by źle ustawili rozrząd by głośniej chodził?
Jak ustawisz na blokady i zero będzie widoczne to nie ważne czy będzie pół czy od lewej czy prawej. Jak byś przesunął żabek na rozrządzie wał to zero odjedzie ci na zamachu że dwa centy i we wzierniku go nie zobaczysz. Blokujesz wal blokada tak żeby zero byli we wzierniku. Zębatka jest na klinie i o ile go nie ścina to będzie prawidłowo.
Witam,zerwał mi się pasek od pompy wtryskowej,i nie wiem gdzie się znajduje znak na silniku,czy może ktoś wie gdzie się znajduje ten znak na silniku Passata 2.5 TDI 150 KM,tiptronic.Znak ,jest potrzebny,żeby ustawić rozrząd z pompą wtryskową.
Ciśnienie paliwa jakie jest? Ustawienie rozrządu? Może zawory się podpierają?
rozrządu passat citroen ustawienie rozrządu ustawienie rozrządu toyota
volvo silnika naprawa uszkodzonej taśmy kaseta czyszcząca głowice
baseusn kamera wzmacniacz dynacord
Pioneer DEH-4500BT brak dźwięku na głośnikach, radio działa – diagnostyka i naprawa Whirlpool pralka – pompa odpływowa nie pracuje ciągle, nie wypompowuje wody mimo drożności