Złe ustawienie temperatury wody od malejącej się przełączał i nowa mapa jest ok
Witam, jak w temacie od niedawna mam problem że zegar w mojej Corolli zaczął się za każdym razem po wyłączeniu silnika resetować na godzinę 1:00. Wcześniej nie było tego problemu. Również to samo dzieje się z nawiewem, wcześniej pamiętało ostatnie ustawienie natomiast teraz nawiew po włączeniu silnika jest wyłączony. Ktoś się spotkał z podobnym problemem?...
Witam, mam problem z Toyotą Rav4 2.0 16v 3S-FE z 1998 roku. Jest to model z dwoma cewkami zapłonowymi, bez aparatu zapłonowego. Problem polega na tym, że samochód nie odpala - podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry i wtryskiwacze nie działają, ale pompa paliwa pracuje i ciśnienie paliwa wynosi 3,5 bara. Najdziwniejsze jest to, że iskra pojawia...
A po co podnosiłeś wskazówki? Jeśli nie urwałeś silnikczów to wskazówki na nowo podnieść i ustawić po włączeniu i wyłączeniu zapłonu.
Iskrami strzela. i przerywa. świeca ok daje dobrąiskrę. bez tłumika tak samo się zachowuje...To musi być coś z zapłonem tylko jak ustawić?
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Ale jazda z tym apliwem. To może od podstaw-liczba oktanowa mówi o tendencji do samozapłonu benzyny. Im większa liczba, tym mniejsza tendencja do samozapłonu. Takie samozapłony powodują spalanie stukowe-ciśnienie gazów powstaje zbyt wcześnie i tłok, w pierwszej fazie, tak jakby cofie się. Objawy to stukanie i spadek osiągów, cierpi cały układ korbowo...
Witam, mam problem z E11. Ma to być 3 autko do zadań specjalnych ;D. Auto posiada sekwencję.Zakupiłem ją w stanie następującym - Po odpaleniu silnik chodzi na około 300obr, trzęsie cała budą. Po wciśnięciu gazu zero reakcji , mogę wcisnąć na maksa i obroty ani drgną...po jakiejś chwili i wachlowaniu gazem obroty wzrastają. Silnik w okolicach około 3tyś...
Witam, zmieniłem rozrząd w swoim avensisie 2.0td 90km silnik 2c-te i chciałbym ustawić w nim teraz pompę wtryskową czy zna ktoś parametry kąta wyprzedzenia zapłonu? z góry dzięki;) samochód badany programem CDIF II
Jak cie kolego bardzo irytuje to jest procedura wyłonczenia buzera. 1. Włącz zapłon - pozycja ON - tablica będzie podświetlona. 2. Przyciskiem do resetowania licznika przejdź do pozycji całkowitego przebiegu (nie trip A ani trip B, ale całkowity przebieg) - "ODO". 3. Zgaś zapłon - pozycja OFF 4. Upewnij się że pas kierowcy jest rozpięty. 5. Włącz zapłon...
a przy niewyregulowanych zaworach może wyskoczyć błąd wypadania zapłonu? gdzie można ustawić zawory? ma może ktoś namiary na kogoś w okolicy nowego sacza?
Po zerwaniu i wymioanie łąńcucha , jest taki problem że na wolnych obrotach wyprzedzenie zpłonu jest 0' i oczywiście silnik kuleje i przerywa, na wysokich normalnie dział wyprzedzenie zmienia się wraz z obrotami tak do 30' . Czy można to jakoś wyregulować lub ustawić? Koło do czujnika jest na wale z przodu w oleju.
Głuche strzały to późny zapłon albo źle ustawiony wałek wydechowy. Iskra sugeruje, że góra z dołem są "we fazie". Czy z wypiętym czujnikem wałka też masz iskrę?
przepraszam zapomniałem a nie ma jakiegoś oryginalnego programu??? do wszystkich wozów??? ale szczegolnie chodzi mi do wv, daewoo, toyota, opel, oraz citroen
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Przecież tam się tylko impulsami steruje i ewentualnie mape ustawia. Nie ma opcji wyprzedzania zaplonu w sterowniku. Bez problemowo sterowniki w większości obsługują zmianę kąta wtrysku o 90, 180, 270 stopni. Do zapłonu służą wariatory. Tylko trzeba mieć pojęcie i rozróżniać pojęcie zapłonu od sekwencji wtrysku czytaj kąta wtrysku. Funkcja jak dla...
Podpinają się do awaryjnych na ustalony czas. No i wszystko w temacie. Pomogłeś. Dziękuję Temat zamknięty. W sumie kupiłem gotowca i podłączyłem go pod awaryjne. Czas ustawiłem taki, że załącza awaryjne na dwa błyśnięcia. Zasilanie tego modułu wyprzedziłem przekaźnikiem podłączonym pod + po stacyjce. Po to, że jak zablokuję drzwi od środka na włączonym...
Z mojego doświadczenia wynika że najczęściej potencjometr uszkadza się w "dolnym" zakresie obrotów czyli najczesciej nie trzyma wolnych obrotów lub w dolnym zakresie pracuje niepoprawnie. Co do tego rozrządu to chyba pomyliłeś z zapłonem bo jak go (rozrząd) niby ten drugi ustawiał ?? Na "gazie" analiza spalin wyjdzie poprawnie pomimo uszkodzonego katalizatora...
Ok, spróbuje we wtorek. Dodatkowe pytanie dotyczy kolejności wykonywania tego zabiegu. -odłączyć akumulator? -zewrzeć piny zworką / czy górny rząd to szerszy na gnieździe/ - bo gniazdo do diagnozy jest usytuowane pionowo. - podłączyć klemy akumulatora - włączyć kluczyk / diody migają, gdzie ma być smart key? czy normalnie ma wisieć blisko, czy może...
nie koniecznie musi miec błedy w strowniku czasami diagnoza tych aut jest uciazliwa w sumie to powinno mu wywalic wypadanie zapłonu na cylindrze lub info o nie sprawnosci obwodu pierwotnego wtornego cewki fakt kontrolka silnika swiadczy o nie sprawnosci układu silnika ,wchodząc w sterownik absu na pewno bedzie miał błedy bo kontrolki swiadczą o nie...
Witam. Mam problem ze światłami w Corolli E12, otóż świecą sie cały czas. Posiadam moduł automatycznych świateł, więc zawsze włączały się automatycznie po zapłonie, nic nie ustawiałem na manetce świateł. Wczoraj wieczorem tata mnie woła że świecą mi sie światła, myśle okej może chrześnica sie bawiła i na manetce przekręciła bo już raz tak było, ale...
odgrzeje kotleta.... mam to samo w silniku 3sge Celica 16v. Trzęsie na wolnych. Kable, kopułka, świece, kompresja 12.1 bez różnic na garach (min wg toyoty to 11) Jednak mam popękane gniazda zaworowe. Posprawdzaliśmy jednak szczelności po dotarciu zaworów i założyłem z powrotem głowicę. Spadło spalanie po tym remoncie. Zapłon i zawory ustawione. Dalej...
Tak się zastanawiałem czy podpiąć się pod temat i o tym pisać. Problem mam podobny, ale dokładnie odwrotny. Na gazie chodzi dobrze, a na benzynie szwankuje. Ja mam corollę za gazowaną Prinsem też od nowości. Ponieważ mam na stałe zamontowany manometr do mierzenia ciśnienia gazu na wtryskiwaczach gazowych i skojarzenie jakie mi się nasunęło że problem...
ustawienie zapłonu toyota zapłonu zapłonu toyota
edc16 galletto matryca martwe piksele polonez tylne zawieszenie
malowanie linii oznaczenie poziome
Citroën Jumper II 2.2 HDI – lokalizacja sterownika wentylatorów chłodnicy, Valeo, Bosch, objawy usterki Philips Triathlon 1400 – brak podawania płynu, czyszczenie dyszy, wymiana pompki ULKA