Cewka dostaje po stacyjce plus Gdzie taką WSK widziałeś?
Miałem kilka takich przypadków, że czop przekręcał się w przeciwwadze wału, trzeba go rozpołowić, ustawić na swoim miejscu (widać jak, bo jest podfrezowany) i lekko spawnąć
faje ale powiem ci że to nie jest najprostszy sposób bo "impulsator","moduł" można kupić gotowe od crossa 125 i nie trzeba robić tak jak ty... Fajne ale za dużo pracy sporo łatwiej jest kupić moduł od crossa 125,cewkę,implsator ustawić i mamy...
Zapłon źle ustawiony
Może się przyda:
Dokładnie tak jak kolega pisze, każda zmiana przerwy na stykach powoduje zmianę punktu zapłonu. A jak sprawdzasz punkt zapłonu, jakiego sposobu używasz, bo są różne. Gaźnika nie ruszaj jak było dobrze, podpowiem tylko, że ja do takich testów używam wiertarki i klucza nasadowego jako rozrusznika, nasadka na magneto i kręcę, szkoda się wysilać i kopać...
Witam ponownie prace nad silnikiem posunęły się trochę do przodu a mianowice silnik odpala dopiero za piątym kopem i wkręca się normalnie na obroty jak ustawić zapłon w WSK.
Ja jak miałem taki problem wieki temu to wstawiłem cewkę od malucha (fiat 126p) i iskra jak piorun strzelała. Podejrzewam że powinieneś wymienić cewkę a potem ustawić zapłon
W prawo się opóźnia, a w lewo przyśpiesza.
Witam wszystkich. Mam problem z WSK 125 z 1961 roku, otóż rozchodzi się o to, że kupiłem oryginalny zapłon. Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem...
zapłon przestawiałem w jedną i w drugą stronę i nic to nie daje Aby ustawić zapłon prawidłowo to nie przestawia się go "w jedną i w drugą stronę", tylko trzeba ustawić dokładnie tak, jak powinno być, czyli zgodnie z podanymi parametrami i normami dla danego typu silnika...
Tak na początek odnosząc się do ubogiego opisu może warto sprawdzić ustawienie zapłonu
Czyli zostaje ten zapłon bo świece sprawdzałem jeszcze 2 i to samo ;/ w piątek może spróbuje ustawić zapłon to napiszę czy wsk pryka czy nie :)
Może coś wpadło do gaźnika i przypchało dyszę. Kompresja myślę, że tak szybko by nie spadła. Przy zapalaniu powinieneś odczuć czy ma kompresję. Nie wiem czu w WSK są simeringi na wale, ale jeśli właśnie nawali to uszczelnienie to też może być odczuwalny spadek mocy. Najpierw rozkręć gaźnik i go wyczyść. Może popuściła w nim jakaś śrubka. Zobacz też...
Późny to by były strzały w tłumik wczesny strzały w gaźnik. A sprawdzałeś mocowanie młoteczka przerywacza ten bolczyk lubił nieraz się obruszać i nie można było ustawić zapłonu.
A może spróbuj jeszcze raz porządnie ustawić zapłon. A przy okazji zobacz czy klin jest na swoim miejscu.
Przecież napisałem, że wueska ma zamontowany zapłon CDI No to w czym problem? Jak ustawiłeś punkt zapłonu?
Prawdopodobnie nie prawidłowo ustawiony zapłon.
Zapłon najlepiej ustawiać lampa stroboskopową. Na allegro można dostać wersję LED słabiej świeci ale w garażu lub wieczorem ładnie idzie ustawić zapłon. Bo nieraz statyczny mocno różni się od dynamicznego.Ξ
Buduję "moduł zapłonowy" do WSKi 125, ma to być zapłon bateryjny, lecz zamiast klasycznego przerywacza użyłem tranzystora. Impuls wyzwalający iskrę pochodzi ma z czujnika indukcyjnego na magnecie. Problem polega na tym, że zamiast regulacji przerwy na przerywaczu użyłem układu scalonego 74121 i nie wiem, jaki czas wyzwolenia iskry mam ustawić?
Ja własnie przrerobiłem na cdi 125. Niesety bez lampy led do ustawienia zapłonu ktora pokazuje realny punkt zapłonu byłem bez szans.
Nie jest konieczna, jeżeli odpala na chwilę, sprawdź czy dochodzi paliwo. Co do cylindra, to spróbuj na kawałku aluminiowej puszki (zrób ją dłuższą, żeby zasłonić uszczerbek) i dobrze skręć na opasce. Jaki kolor ma świeca po zgaśnięciu ? Zapłon dobrze ustawiony ?
WSK 125 - nie mogę ustawić żeby poprawnie chodziła, reguluję gaźnik to raz ją zalewa raz jej brakuje, gaźnik jest przeczyszczony, czego to może być wina, co mogę z tym zrobić? Może zapłon? Kondensator? Platynki? Świeca? Jakiś inny problem z gaźnikiem? Proszę o pomoc.
Kolego lepiej lej więcej tego oleju ... W silniku jawy 50 (który mam) leje sie jakies 130 ml na 5 litrów benzyny . To jest wsk . Wiem ale ta informacja powinna dać ci coś do myślenia . Co do "okopconej świecy" : Sprawdź czy nie dostaje za duzo paliwa lub też simmeringi albo kondensator,przerywacz i ogólnie ustawienie zapłonu.
Witam! Mam dość nietypowy model wsk 125, miedzy innymi ze stojanem bębnowym, są tam zupełnie inne patynki niż w większości wsk. Nigdzie nie moglem dostać nowych, ale mniejsza o to. Postanowiłem ze założę zapłon do tej wski od piły motorowej "Partner" magneto przetoczyłem na stożek, zrobiłem cewkę tak by móc ja regulować, podczas kopania iskra jest,...
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
Spróbuj ustwić zapłon, według wskazań przemek15244 A przestań z takimi poradami . Co on tam doradził ? Ustawić przerwę sam nie pamięta na jaką i przestawiać zapłonem w prawo i lewo na pałę aż niechcący trafisz ? Do dupy takie ustawianie .
Zapłon prawidłowo ustawiony? Kompresja jest?
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Racja w wsk 175 jest mały wirujący magnes. Ale były SHLki 4 biegówki które jeszcze miały duże koła zamachowe. Jeżeli masz za słabą iskrę .To ten farrytowy magnes we wirniku można zastąpić neodymowym. Ale po osiągnięciu wysokich obrotów może być za duży prąd. I znowu będzie problem.Jeszcze jedno. Jawka 50. ma cewką zapłonową pod zbiornikiem i ze zwykłaj...
No właśnie o to chodzi ze iskra pojawia się gdy założę wiertarkę na wał i zacznę szybko kręcić magnetem to wtedy jest iskra . A iskrę ustawiłem tak ze włożyłem śrubokręt do cylindra i ustawiłem położenie tłoka 2-3mm przed gmp . Jedyny problem to taki ze nie wiem jak ustawić magneto bo na magnecie są 2 magnesy i na cewce 2 styki i nie wiem czy jak mam...
Witam, mam problem z motocyklem WSK 125, brak iskry po remoncie. Jak włożę palec do fajki to kopnie, co może być przyczyną. Zapłon ustawiony dobrze, przerywacz też się otwiera prawidłowo.
Buduję "moduł zapłonowy" do WSKi 125, ma to być zapłon bateryjny, lecz zamiast klasycznego przerywacza użyłem tranzystora. Impuls wyzwalający iskrę pochodzi ma z czujnika indukcyjnego na magnecie. Problem polega na tym, że zamiast regulacji przerwy na przerywaczu użyłem układu scalonego 74121 i nie wiem, jaki czas wyzwolenia iskry mam ustawić?
Witam, No jak to jak. Ustawić w pierwszym cylindrze GMP dla suwu pracy i zamontować tak aparat zapłonowy tak, aby po ustawieniu obudowy aparatu po środku zakresu regulacji palec rozdzielacza wskazywał w miarę możliwości jak najdokładniej pierwszy cylinder (styk w kopułce rozdzielacza) i to wszystko. Później zapłon na lampę wg. znaków (nie wiem dokładnie...
Witam. Mam taki nietypowy problem z moją wską, ponieważ chciałem ja naprawić po przez ustawienie zapłonu, znaczy wyprzedzenie go ponieważ silnik gasł gdy dodawałem mu gazu, nawet przy małym dodaniu gazu. Gdy udało mi się już dokładnie ustawić zapłon i chciałem sprawdzić czy wsk chodzi jak powinna okazało się że nie ma iskry nagle znikła nie wiadomo...
czyli opóźnić czy przyśpieszyć zapłon ? Ustawić poprawnie. Dobra jest metoda "na żarówkę". Podłączasz do przewodu od gaszenia żarówkę np. 21W/6V, do niej akumulator 6V, drugi koniec na masę. Kluczyk włożony do stacyjki. Zamiast świecy pręt. Najpierw ustawiasz szczelinę. Kręcąc kołem magnesowym ustawiasz tłok u samej góry. Później cofasz tyle aby pręcik...
Normalnie, przepustnica dzwoni dość głośno. A w jakich? a choćby w ETz-tkach, i w sumie w każdych o podobnej konstrukcji. To normalna rzecz że dostają luzu. Wystarczy włożyć palec od strony filtru powietrza i ją docisnąć do ścianki, jak przestanie to było to. A jak ustawić zapłon, to trzeba mieć przede wszystkim czujnik zegarowy. Ustawiasz wyprzedzenie...
Jak zapłon może być dobrze ustawiony (czyli x mm tłoka od GMP) gdy czop walu obrócił się w przeciwwadze??? A nawet jak się obrócił niewiele, to nie ma to prawie żadnego wpływu na regulację zapłonu i iskrę. Gdy obróci się więcej, to zapłonu się na da ustawić, bo np. kabel WN wyszedłby .. pod silnikiem Fakt, w tym masz rację, nie mam już dwusuwa ponad...
OK. Dzięki za pomoc. A jak się ustawia zapłon??
Luzu promieniowego nie sprawdzałem bo nie bardzo wiem jak i nie wiem jakie są normy. Zapłon ustawiony tak, iż ustawiony jest suw spreżania w pierwszym cylindrze. Palec rozdzielacza ustawiony tak że wskazuje styk na kopułce od kabla WN pierwszego cylindra styk przerywacza rozwiera sie gdy znak na kole pasowym znajduje sie 6mm przed znakiem na pokrywie...
Witam. Również kiedys miałem problem ze swoją wsk-ą. Kupiłem nie na chodzie. Po złożeniu odpalała idealnie ale komplenie nie miala mocy i strasznie wolno sie na obroty wkręcała. Okazało sie ze czop wału był obrócony... czego nie zauważyłem podczas składania i nie mozna było w zaden sposób ustawić zapłonu. Tak jak mój przedmówca mówi :)
co do ustawienia blaszki to trzeba by przeprowadzić obserwacje tzn jak wyglada izolator swiey ale po przejechaniu takiej dłuższej trasy silnik musi sie dobrze nagrzać i wtedy jeśli izolator jest czarny oznacza to zbyt bogata mieszanke i iglice opuszczamy o 1 rowek jesli izolator jest taki blady to postepujemy odwrotnie, ogólnie chodzi o ty by kolor...
Wydaje mi się, że jeżeli zapłon jest ustawiony poprawnie, zostaje jeszcze regulacja gaźnika, ale takie objawy dotyczą zapłonu
cytat" ostatnio zauważyłem że wsk-a wyrzuca paliwo do filtra" Czy gaźnik sprawdzony ew podstawiony inny?? Zapłon czy jest dobrze ustawiony ok 0.3 GMP?
"Świeca z długim gwintem- większej bzdury nie słyszałem!!!! Zakładając świecę z długim gwintem (pomijając fakt że musisz dobrać odpowiednią wartość cieplną) zmieniasz wyprzedzenie zapłonu! " Pasta moto, jeśli twierdzisz, że robiłeś inżyniera ("Robiłem usprawnianie silnika S32 (SHL 175) jako temat pracy inżynierskiej 2 lata temu, z 8 na 14KM więc wiem...
Panowie może jesteście w stanie mi pomóc. W mojej wsk 125 wymieniłem cewkę platynki oraz kondensator na nowy. Ustawiłem zapłon, iskra idealna. Motor pali na dotyk, pracuje 40 sekund do minuty po czym gaśnie i iksry nie ma. Gdy wyczyszcze platynki iskra się pojawia. I tak w kółko. Pomocy..
Więc nie obracaj "na pałę" tylko, tak jak pisałem, porównaj jak jest to ustawione w jakimś sprawnym kole
Witam. Mam problem wsk 125 nie pali mi zapłon ustawiony gażnik ustawiony iska jest bardzo mocna paliwo dostarcza. A nie ma szans żeby zapaliła na popych. Wał nie jest przestawiony. Sprawdzałem wszytko kilka razy i jest ok swieca nowa.
Witam , nie miałem nigdy WSK ale u mnie w simsonie jak nie jest dobrze ustawiony zapłon to objawy występują takie same jak opisujesz. Po wymianie przerywacza trzeba ustawiać zapłon.Powodzenia.
http://obrazki.elektroda.net/41_12060136... Witam Zrobiłem do swojej MZ elekektoniczny moduł zapłonowy. Moduł przeznaczony jest do silników z zapłonem klasycznym(młoteczkowym-platynki). Moduł wpina sie pomiędzy przerywacz a cewkę, kondensator powinien być odłączony. Iskra na świecy jest grubsza i bardziej niebieska. Silnik można ustawić na...
witam z miejsca proszę nie usuwajcie mojego tematu i nie wysyłajcie mnie do innych proszę pomóżcie mi kupiłem WSK w stanie opłakanym odrestaurowałem ją no i po złożeniu silnika mam taki mały problem WSK pali mi niby ale gdy zatkam jej ręką powietrze w gaźniku czym może to być spowodowane: dodam iż jeszcze wymieniłem wszystkie simeringi tłok pierścienie...
Witam, jak w temacie mam problem z moją WSK. Odpala praktycznie od kopa, ale podczas jazdy przerywa i zalewa świece. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Świece dobre, zapłon ustawiony... Proszę o pomoc i z góry dzięki za odpowiedź.
Jak masz nieoryginalne to tak może być. Przetrenowałem kilka współczesnych zamienników i są do bani. Rozpadają się, nie łączą, nie zgrywają się. Próbowałem regenerować platynki ( styki) za pomocą stali nierdzewnej, ale motocykl miał problemy z jazdą pod obciążeniem. Konstrukcja silnika i gaźnika jest prosta - gaźnik rozebrać, wyczyścić sprawdzić pływak,...
Czy moglbym cie spytac dlaczego wedlug ciebie ustawienie przerywacza w oryginalnym wydaniu wydalo ci sie niemozliwe , pytam poniewarz chcialbym wiedziec co przez to rozumiesz i zrozumiec cel przerobki
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Przez co nie chciała jechać jak się na nią siadło odpaliło warto zaznaczyć że magneto jak dostanie obciążenia to silnik muli. Sprawdziłeś, czy jest luz na wale góra- dół, jak masz założone magneto? Simmerringi na wale też szczelnie? Zapłon dobrze ustawiony? Iskra jest mocna?
Spróbuję tak zrobić. Jednak zanim to uczynie to muszę powiedzieć, że iskra jest słaba, taka trochę czerwona, ni to żółta. Wiesz co jest na rzeczy? Próbowałem też odpalić, ale na 90% jest źle ustawiona i muszę to poprawić przy pomocy lampy stroboskopowej. ..
Witam, Opiszę całą historię mojego problemu. Moja wsk 125 stała kilka miesięcy w garażu, ponieważ nie miała ustawionego zapłonu. Ustawiłem przerwę oraz gaźnik. Zapaliła bez problemu, po czym włączyłem 1. bieg i zacząłem jechać. Wtedy zgasła. Nie ma iskry! Prąd jest. Próbowałem na innym kablu i świecy, cewce, pogrzebałem coś w stacyjce i dalej nic......
Kolego jak iskra jest to nie znaczy że zapłon dobrze ustawiony, ja miałem kilka motocykli wsk też miałem więc sprawdź ten zapłon bo to pewnie jego wina. Odkręć dekiel od strony zapłonu (czyli prawy) żeby widzieć magneto, odkręć świece i wsadź np śrubokręt żeby wyczuć tłok (tylko czysty żeby był) i kręć magnetem aż tłok będzie w górnym tzw martwym punkcie...
Wypchnęło uszczelniacz na wale. Nie pisz głupot. Tam jeden uszczelniacz jest pomiędzy 2 łożyskami natomiast drugi jest zabezpieczony przez aparat zapłonowy wiec nie ma prawa wypchnąć. Opóźniona reakcja na gaz mi wygląda na: ścięty klin magneta, źle ustawiony zapłon, zbyt mała przerwa na świecy lub przerywaczu problemy z gaźnikiem (źle ustawiony gaźnik...
Czy są prawidłowe nastawy gaźnika? Czy przepustnica otwiera sie do końca? Czy jest prawidłowo ustawiony zapłon? Czy na oryginalny tłumik? W dwusuwach zmiany tłumika negatywnie odbijają sie na mocy - musi być odpowiednio dobrany.
1.ustawienie zapłonu 2.zmień magneto 3.zerwany klin Dodano po 2 4.platynki sprawdż
Trochę mało informacji jeszcze, co z tym silnikiem było wcześniej ? Zapłon dobrze ustawiony ? Spróbuj odpalić bez fajki, podłącz kabel W/N bez fajki. Układ paliwowy czysty ? Tłumik też ?
Przecież tam ma byś ustawione odpowiednie wyprzedzenie zapłonu. Dane masz ogólnie dostępne. Jak sprawdzić cewkę? Umiesz posługiwać się miernikiem? Masz w ogóle pojęcie, co chcesz zrobić i jak się należy za to zabrać?
Witam Mam problem z WSK 125 a mianowicie po kapitalnym remoncie silnika czyli regenerowany wał nowe pierścienie łożyska tarcze uszczelki simeringi itd WSK odpala lecz nie może załapać wyższych obrotów (nie chcę się wkręcić) nie wiem czym to może być spowodowane :/ Iskra jest duża, nowy kondensator zapłon ustawiony tak jak przed remontem kiedy silnik...
Świeca była testowana w wsk 125 wiec raczej jest dobra. To musi byc cos innego niz swieca. Zapłon jest ustawiony ze tak powiem ksiazkowo, przerwa na platynkach wynosi 0,4mm tyle samo co na siwecy. Piszcie jakie macie pomysly moze cos pominąłem a moze czegos nie sprawdzilem. Mi sie juz wyczerpaly:) P.S Jutro wrzucę fotke bo dziś juz nie dam rady
Witajcie, Mam mały problem i nie mogę go rozwikłać. Założyłem sobie zapłon CDI do WSK 125, chcę ustawić wyprzedzenie za pomocą lampy stroboskopowej. Niestety ale nie jestem pewny w jaki sposób to zrobić, aby było OK. Posiadam impulsator z jednym przewodem, czyli masa to obudowa impulsatora. W takim przypadku iskra występuje na początku czy na końcu...
To jest układ zapłonowy klasyczny, przerywacz, kondensator. Przy dużych luzach wału nie ustawisz dobrze zapłonu, pomijając fakt że możesz mieć przedmuchy na simeringach wału. Dodano po 5 Gaźnik był czyszczony, ma luzy boczne na przepustnicy?
Oczywiście, że pisałem o WSK 125. A wątek dotyczy WSK175, więc szkoda że jeszcze nie napisałeś o jakiejś pile spalinowej itd. Bo też ma silnik dwusuwowy. gdy publicznie robi kolega ze mnie głąba Skoro sam się wystawiłeś na strzał? Milczenie jest złotem. Oczywiście, że pisałem o WSK 125 Tak, motocykl żużlowy. Przy zużytych pierscieniach, nie było sensu...
Witam. Tak jak w temacie moja wsk ma iskre,paliwo i jest szczelna kilka dni po kapitalnym remącie. Problem polega na tym że raz odpali raz nie a jak odpali to wkreca się jak by stopniowo na obroty wygląda to takmanetka do połowy obroty rosną i nagle grach jak by straciła iskre gaśnie i przy niskich obrotach dalej chyta. MIENILEM kondensator kilka razy...
Mam problem od wczoraj z WSK 125. Jak postoi chwilę to nie odpala na kopa tylko się odezwie może chwilkę jak popcham to odpali po czym jak zgasze po chwili jazdy to odpala z ręki za kopnik idealnie nawet z ostatniego ząbka. Dziwi mnie ze po kilkukrotnym kopaniu świeca po postoju jest suchutka tak jakby paliwo nie dochodziło, kranik jest drożny wczoraj...
Nie mam pojęcia jak i gdzie się przestawia zapłon elektroniczny. W takich motorach jak wsk czy komar to wiadomo ale elektroniczne ? czy tam jest wogle koło zamachowe ? Mam motor KTM 125 i chyba przestawił mi się zapłon bo sprawdzałem już wszelkie możliwości. Proszę o pomoc czy to się zmienia jakimś potencjometrem, cewką, kondensatorem... ?? Z góry dziękuję...
Ale przekombinowałeś... Ale wiesz że liczba oktanowa paliwa mówi wyłącznie o odporności paliwa na samozapłon? XD... WSK spokojnie będzie pracować na benzynie nawet 105 oktan, ważne żeby benzyna nie miała zbyt mało oktan, bo wtedy będzie dochodzić do spalania przedwczesnego (stukowego). "Wybuchowość" paliwa to jego kaloryczność i ta faktycznie może być...
Witam mam problem z WSK 125 nie chce palić miałem już kilka takich motorów i w każdym sam składałem silnik i robiłem remont niekiedy od zera. Ale z tą WSK nie daje rady! Ustawiłem dobrze zapłon, platynki, kupiłem nowy kondensator, świece pożyczyłem gaźnik, całe inne magneto i cały aparat zapłonowy od innej WSK na chodzie, i nic iskra jest bardzo dobra...
Mam z kolei taki problem, przy drugiej WSK 125, świeca jak poczuje mieszankę to daje białą iskrę. Zapłon wielokrotnie przestawiany i w tej chwili ustawiony, na pusto jest ładna iskra fioletowa, a jak wkręcę w głowicę i próbuje odpalić to odpali ale dużych obrotach gaśnie i nie ma mocy. Gdy wykręcę tą świecę, to daje białą iskrę. Świeca też wielokrotnie...
Witam wszystkich! Posiadam wsk 125 i nie mam iskry. Chodziła normalnie aż kiedyś gdy chciałem zapalić to nic. chodziła wtedy na nowej cewce która ma mało zwojów taka z allegro. Mam tez starą orginalna tylko tam był urwany kabel do przerywacza ale przylutowałem założyłem iskra jest zapłon ustawiłem wsiadam jade. Przyjechałem do domu zgasiłem i znów nie...
Witam , kupiłem sobie gotowy moduł CDI do wsk 125 po podłączeniu jak z schematem nie było iskry, magneto i iskrownik jest od 4t reszta od 2t.Po wyjęciu impulsatora na zewnątrz zapłonu motor chodzi normalnie.Kable z modułu 2t pomarańczowy i czarny podłączone mam bezpośrednio do cewki pomarańczowy-czarny czarny-zielony, a impulsator jest całkiem na zewnątrz...
W wsk 125 jest zapłon iskrownikowy. Ty tutaj masz zapłon BATERYJNY. To co innego. Przerywacze są dwa, bo w dwusuwach często stosowało się jeden blok zapłonowy na jeden cylinder - jeden cylinder, to jeden przerywacz, kondensator i cewka, dwa, to wa takie zestawy, w 105 i wartburgu był już potrójny układ. Nie wiem, czy tutaj nie ma plusa na masie. Więc...
witam. Otóż mam Pytanie bo nie daje już rady posiadam WSK 125 jest ona po generalnym remoncie silnik wygląda itp i mam z nią ogromny problem już nie mam sił więc tak taki znajomy robił w niej remont i nie mógł jej długi czas zapalić więc wziął połowę kasy i mi ją oddał wymieniłem w niej cewke pokazała się iskra lecz nie było można odpalić wymienilem...
Moduł CDI nie nadaje się pod koło WSK ani koło Rometa Charta . Taki moduł działa poprawnie tylko z dwoma magnesami ustawionymi względem niego w momencie zapłonu, lub przed zapłonem, w zależności od skoku tłoka, pojemności, oraz obrotów maszyny. Coś mi się wydaję że takiego przerywacza nie wymyślisz. A przynajmniej ja sensu nie widzę. Osobiście założyłem...
Witam. Nie wiem czy dobrze pisze czy w tym dziale Jeśli źle to przepraszam ale pierwszy raz pisze w takiej sprawie. Otóż nie dawno jakiś czas temu nabyłem wsk 125 sprzedający dał mi iskrownik bez cewek do świateł Mam tylko cewką tą która jest potrzebna żebym mógł odpalić I dał mi jeszcze magneto. Klin wszystko było Kabel z iskrownika przerywacz i kondensator...
Młody człowieku....chylę Ci czoła za pomysłowość, wytrwałość, a przede wszystkim znajomość zagadnień machaniki. Mam siedemnastoletniego syna, który nie ma pojęcia w którą stronę odkręcają się śruby, a w jego simsonie gdy odłączy się kabelek to jest problem na skalę EU. Ja od kilku lat noszę się z zamiarem zbudowania małego traktorka, ale z czasem krucho,...
Witam, podobnych tematów już kilka było ale w każdym czegoś mi brakowało. Postanowiłem zebrać wszystko do kupy i uzupełnić braki. Zacznę od opisu swojego problemu. Posiadam Wsk po remoncie, która jednak kilka lat stała nieruszana i nieodpalana. Dosyć niedawno chciałem ją odpalić i okazało się że nie można odpowiednio ustawić zapłonu. Ostatnio wpadłem...
ustawić ustawić zapłon motocykl ustawić zapłon honda simson ustawić zapłon
wirus pliki znikają pianka klimatyzacja mixer pioneer
proace subwoofer pcf801 odbiornik
Gdzie w Lublinie przestroić odbiornik Diora DST-301? Ford Fiesta MK6 1.3 benzyna łańcuch kolizyjność