a no to kolego nie moge Ci pomóc, sądze że powinny być jakieś znaki lub proponuje Ci zorientować się jaki masz dokładnie silnik i popatrzeć na forach bardziej ukierunkowanych pod twoj motocykl, może jakiś fanklub lub coś tego typu. A dla sprostowania tobie chodzi o ustawienie rozrządu a nie zapłonu.
Witam. Ostatnio wziąłem się za remont skutera Yamaha Jog RR z 2007. Po wymianie tłoka i próbie odpalenia wsadzało mi dawkę paliwa w gaźniku (zauważyłem po wydobywających się spalinach). Jak mogę przestawić zapłon iskry, aby wszystko grało?
Musisz tak założyć łańcuszek aby znaki i zapłon się zgadzały, a jednocześnie łańcuszek był napięty po stronie czynnej. Można to zrobić tak aby znaki się zgadzały na rozrządzie a tłok był przed GMP. Gdy obrócisz wałem i tłok znajdzie się w gmp, a łańcuch będzie napięty po stronie czynnej, to napinacz nie zmieni ustawień.
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam motocykl yamaha pw 80 (rocznik nie znany) potrzebuję zdjąć magneto aby dołożyć do statora cewkę ładowania 12v aby móc podpiąć lampę. Po całej operacji jak ustawić w takim motocyklu zapłon? Różni się trochę od takich co już widziałem i nie wiem jak to później z ustawieniem takiego czegoś?
Witam Motorowerek jak w temacie (bardzo nietypowy) Problem jest tego typu iż skuter ten nie ma żadnej regulacji zapłonu (wszystko jest przykręcone na stałe) jedyna regulacja to przerwa na przerywaczu (nie mogę nigdzie dostać jakiegoś zamiennika a w serwisie mogą sprowadzić na zamówienie ale cena będzie kosmiczna) przerywacz ma wytartą stopkę i nadpalone...
Jak w temacie / poszukuje wszelkich informacji na temat instalacji zapłonowej do motocykla Yamaha 4VR. Muszę odbudować zupełnie zniszczoną instalacje i nie bardzo wiem gdzie co i jak podłączyć. Odbudowałem już część tej instalacji elektrycznej ale nadal brak iskry, napięcie na cewkę dochodzi ale brak kontaktu z przerywaczem.
Objawy wskazują na źle ustawiony zapłon.
Ustawiałeś gaźniki pod wakuometrem ? Jest to przyrząd do synchronizacji gaźników. Dzięki niemu ustawisz także skład mieszanki.
Witam. Masz rozregulowany gaźnik. Spróbuj załozyć stary, i zobacz co będzie. Jak mozesz, pokaż zdjęcie tago gaźnika. Ustawienie zapłonu po wymianie tłoka nie musi być zmieniane.
Przyśpieszenie ma ustawione według punktów tak jak powinien on być wszystko było zaznaczone
Witam mam yamaha skyliner 125 w pewnym momencie już nie odpalił co moze być gaznik jest wyregulowany wszystko ok jest z nim ktoś mi powiedział że może się przestawił zapłon czy to jest możliwe do końca chodził zgasiłem go i już nie odpalil Dodano po 3 Witammam yamaha skyliner 125 skuter chodził do końca w pewnym momencie już nie odpalił wyciągnęłam...
Masz tam dwa razy po dwa dwucylindrowe silnik przesunięte o 180' względem siebie. Na jednej cewce masz zapłon co 1 OWK. Wystarczy, że podłączysz się pod jedną cewkę i ustawisz sobie 2 cylindry.
No to sprawdź długość iskry ze samego przewodu WN. Musi mieć co najmniej 7 mm. Jeśli będziesz zaglądał do zapłonu, to pamiętaj że przerwa styków przerywacza 0.30-0.40 mm, a kąt wyprzedzenia zapłonu 1.8 mm przed GMP. Sprawdź stan zaworu iglicowego (czy się nie zacina) oraz ustawienie pływaka (float height 28 ±1 mm).
Sam popylam DT125 i... Dwusuw zawsze będzie rzygał olejem i puszczał chmury. Mniej lub bardziej, ale zawsze, więc trzeba dać mu to wypalić :) No i ja leję 1:25 normalnie lub nawet poniżej 1:20, jak planuję pałowanko - dobre smarowanie i nic z cylindrem nie robiłem od wielu lat. A skoro u Ciebie aż wypycha uszczelnienia, to najpewniej masz zapchany dyfuzor...
Witaj! Wszystko wskazuje na źle ustawiony zapłon. Na około 4-5mm przy górnym punkcie ma być iskra. Tak ustaw i po kłopocie. Pływak w gaźniku na środkowy /tak by iglica zamykała przy poziomie 3mm/ od góry. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam, jestem tu nowy, więc chciałbym się przede wszystkim przywitać i z góry podziękować za pomoc. Mianowicie mam motocykl marki Yamaha R1, który ma fabrycznie problem z odpalaniem z powodu m.in. akumulatora. Jest to problem złożony, gdyż jest to litrowy silnik 4-cylindrowy w układzie "Bigbang" (suwy pracy są nierównomierne, więc jak silnik ustawi...
Witam tak jak w temacie. Zmieniłem rozrząd w swoim motocyklu i teraz nie wiem jak go ustawić. Pzy tarcze od zapłonu ( coś takiego jak magneto tylko bez magnesu) jest narysowane FT oraz kawałek dalej są dwie dziury wywiercone w odstępie od siebie jakieś 0.5 cm. Następnie na wałkach na głowicy są kropki jedna.kropka na jeden wałek. Wałków jest dwa. Silnik...
Witam, w przypadku np. tzw. 'starych motocykli' taki efekt wystepuje tylko - jesli ktos ustawil zaplon daleko po GMP, bo wtedy silnik nie ma sily sie 'wkrecac - nie ma mocy' w ogole...Tutaj efekt jest podobny, ale chyba nie da sie w nim ustawic zaplonu po GMP ? Tu stawialbym na zbyt wolno przeplywajace przez kranik paliwo - zdejmnij wezyk paliwa przy...
Panie Robokopie, proszę spojrzeć na pierwszą lepszą serwisówkę Yamahy, np. Aeroxa czy R1, w każdym przypadku tester iskry włączony pomiędzy cewką WN a świecą, ustawiony na 6 mm musi sygnalizować występowanie regularnych wyładowań na świecy na uruchomionym silniku.
Ogólnie rzecz biorąc to robienie jednej rzeczy na raz znacznie ułatwia życie. Wiadomo nowy cylinder z tłokiem musi zostać prawidłowo dotarty. Jeśli iskra jest słaba to mamy pierwszy powód ciężkiego odpalania. Wymiana gaźnika na większy też nie pomaga. Dysze wolnych obrotów i dysza główna dwie magiczne dysze które odpowiadają za dostarczanie prawidłowej...
Zacznij od wymiany membrany, jeżeli świeca jest zalana nonstop to będzie łapać przebicia, ustaw gaźnik i problemy powinny się skończyć. A jakiej marki kupujesz świece? Bo wiem z doświadczenia że np. NGK są bardzo delikatne. Ja polecam do dwusówa Champion, nigdy nie było problemów, sam posiadam taką i jest ok. Dodano po 5 Dobrze ustawiony gaźnik i zapłon...
Witam, Mam problem z modułem zapłonowym w motocyklu Yamaha sr125. Seryjny moduł padł (częsta przypadłość w tych motocyklach przy module cdi dc), nie znalazłem nigdzie używki a od handlarzy częściami usłyszałem że ciężki temat dostać taki moduł. Nie raz już przerabiałem układy zapłonowe z powodzeniem więc i tu spróbowałem jednak skończyło się z dziwnym...
Skąd wiem ? Zapłon ustawiony książkowo zegarowo, Iskra jest zawsze.Akumulator nowy mocny, Co do lewego powietrza to wszystkie przylgnie były niedawno planowane ,wszystkie uszczelki nowe między połączeniami. WSKi nie lubią ssania w gaźnikach tylko przelew. Dysze fabrycznie w pegazie mają wydatek 45ccm/3 na min oraz główna 180ccm. Podobny zestaw mam zamontowany...
Jeśli był wymieniany wał i cylinder, to zapewne był zdejmowany stator/magneto. Czy zapłon był prawidłowo ustawiony, tj jego wyprzedzenie? Po drugie, jeśli był wymieniony wał, to czyby wymienione też pierścienie uszczelniające na nim? Jeśli masz tam spore przedmuchy, to silnika nie odpalisz. Po trzecie, czy łączenie cylindra z karterami, jest szczelne?...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
W modułach virago nigdy nie padają jednocześnie 2 kanały,ja bym jednak sprawdził(mechanik) gaźnik lub klin na wale. Gażnik przejrzałem 4-ro krotnie. Membrany nie mają żadnych dziur ani dziurek. Rozciągałem gumy porządnie. Motor normalnie zapala, chodzi, zrobiłem nim 500 km tego sezon. Tylko na wysokich obrotach zaczyna siadać, krztusić się etc. Z gaźnikami...
Rama jest z Yamahy XTZ. Myślałem nad zapłonem z jawy 50. Można to przełożyć do silnika 251. Jednak zostałem na akumulatorze bo mam na tyle miejsca, a przydaje sie czasami 12V, poza tym na jesień zakładam sobie lampę, bo wieczory krótkie żeby dłużej pojeździć. Wiem, ze dwie cewki to 2x większy prąd ale jest to tylko prąd chwilowy.. Natomiast dwie cewki...
jaki gaźnik membranowy czy pływakowy?? Pływakowy . Wygląda na to że znalazłem przyczynę:):) ....świeca . Teraz nic nie przerywa chodzi tak jak być powinno , a wkręciłem jakąś starą brudną z innego silnika 50 ccm . Żeby nikt nie myślał że jestem kompletnym laikiem to napiszę ciekawą rzecz - Świece oczywiście zmieniałem na inną ale też przerywał . Ta...
Tak ale w moim przypadku jest to silnik dwusuw i poza prędkością obrotową nic więcej mnie nie interesuj. A zastanawiałeś się nad charakterystyką jaką tam wgrasz, bo dla silników 2T może ona mieć całkiem nieoczekiwany kształt. Post z forum motocykistów: Jak na złość, nie mogę znaleść w serwisówkach map zapłonu (a wiem, że w któreś było). Nawet nie mogę...
Witam Wszystkich Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem podobnego przypadku,.. więc pozwoliłem sobie utworzyć ten nowy temat. Jeśli coś podobnego gdzieś było to z góry przepraszam .. Najpierw może krótki opis sytuacyjny a na końcu pytanie do szanownych forumowiczów Mam motocykl, i alternator mi podaje zawyżone napięciem na akumulator. Po ustawienie...
Witam. Mam dość duży problem z odpaleniem Yamahy X-City 250, wymieniłem w skuterze głowice, zawory, uszczelniacze oraz tłok z cylindrem. Skuter nie miał kompresji. Rozrząd oraz zapłon zostały ustawione na znaki. Problem jest w tym, że skuter stał przez pięć lat w niewiadomych mi warunkach. Po wymianie wyżej wymienionych podzespołów postanowiłem skuter...
Instrukcji po polsku nie znajdziesz, przy odrobinie checi i znajomosci zagadnien mechaniki wartości te znajdziesz w dostepnym w sieci manualu po angielsku. Sprawy o które pytałeś: Luz zaworowy na zimnym silniku dla zaworów ssących: 0,07-0,12mm, dla wydechowych 0,12-0,17mm. Świeca zapłonowa NGK BP7ES lub DENSO W22EP-U (osobiście polecam Denso), przerwa...
Kostka firmy Guilera to przekaźnik rozrusznika. Niestety nie miałem okazji grzebać przy takim module i sprawdzać pracę zapłonu, więc nie mogę praktycznie nic powiedzieć na temat możliwości istnienia blokady obrotów oraz możliwości jej "odłączenia". W JOG dwa przewody z modułu (połączone razem, czarno-białe) powinny iść na stacyjkę na wydzielony styk...
widziałem, że na różnych forach można znaleźć tyle sprzecznych informacji nt. wymiany laserów w DVD Po części masz rację. Sam widziałem kilka "porad" w których ktoś zalecał np. zwiększenie prądu lasera. Niestety przeważnie w takich "poradach" nie wspominał o zmniejszeniu żywotności diody laserowej.. Dlatego też napisałem o czytaniu ze zrozumieniem...
Marka : Yamaha Model : XG250 Rocznik : 2006 Witam, posiadam Yamahe XG250 z uszkodzonym modułem zapłonowym, z tego co się orientowałem, nie do dostania. Zakupiłem ProgCDI R3.2 w wersji PLUS. Yamaha odpala i pracuje bez zarzutów. Jednakże jeżeli jest tutaj ktoś z większą wiedzą od tej którą posiadam, prosiłbym o weryfikację moich ustawień, nie chciałbym...
Witam Jeżdżę Majesty od 6 lat, to już mój drugi i byłem zadowolony. Robię sporo kilometrów przez okrągły rok. Do tej pory robiłem sam serwisy i wszelkie wymiany eksploatacyjne. Niestety przy ostatniej chyba coś poszło nie tak, bo zniknę mi zegar i licznik podróży. Właściwie to nie znikną a zanika. Wygląda to tak, że po załączeniu zapłonu nie pojawia...
yamaha zapłon zapłon yamaha ustawić ustawić zapłon motocykl
ddwrt ustawienie check engine mitsubishi citroen xsara klima
elektryczne wspomaganie kierownicy samsung ue50au8002k
Jak zdemontować łożyska w piła Faworyt RG 5300 bez ściągacza? Audi A1 1.6 TDI – optymalne obroty silnika, ekonomia, DPF, trwałość