Poprawa!!!! I'm sorry web translator. nyemi http://obrazki.elektroda.net/70_12679431...
Jak dobrze rozumiem zamknięcie obwodu powoduje zwarcie wyjścia z cewki z masą co z kolei oznacza że iskra nie przeskakuje i silnik (a razem z tym magneto ) zatrzymuje się. Czyli wszystko jak dla mnie ok. Wciśnięcie guzika = zwarcie, Pozycja stacyjki OFF (czy jak tam jest wyłączona) oznacza to samo co uniemożliwia odpalenie na pych. Na dużym schemacie...
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Akumulator, bezpieczniki ,napięcie przed i za stacyjką ,miernik ( próbnik z żaróweczką) w dłoń i sprawdzaj
Za bogata mieszanka i/lub za późny zapłon.
Jakiej produkcji jest alternator? Yamaha TZR50 jako jedyna z motorków z silnikiem AM6 posiada zapłon typu DC-CDI. Z tego powodu mógł zostać założony moduł DC-CDI do Kymco.
Ta Yamaha to żaden składak, a zapłon to elektronik
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Yamaha TZR 50 posiada zapłon DC-CDI. Chyba że został tam zainstalowany tuningowy zapłon.
Hipoteza: zapłon się poprzestawiał.
Wszystkie z zielonym i do masy, może być to sam silnik. Stacyjka będzie gasiła zapłon podając masę na czarny przewód, oryginalnie w DT125 jest chyba odwrotnie.
Objawy wskazują na źle ustawiony zapłon.
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Dwie opcje: -dopasować inny przerywacz tak jak radzą koledzy -reanimować stary co jest trudne aczkolwiek wykonalne, ale raczej nie ma sensu można by wrzucić jakiś moduł na hallu i po sprawie (o ile instalacja 12V)
Skład mieszanki? Zapłon?
Moduł zapłonowy 5BM-01, rozpiska na podstawie schematu z instrukcji serwisowej Yamaha Neos YN50/YN50M 2008. I niedawno sprawdzone w praktyce. Uwaga na moduły w kolorowych obudowach(różowe/żółte) prosto z sklepu zdarza się że nie działają. http://obrazki.elektroda.pl/3298072300_1...
Jak wyłączysz zapłon, też jest na górze?
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam motocykl yamaha pw 80 (rocznik nie znany) potrzebuję zdjąć magneto aby dołożyć do statora cewkę ładowania 12v aby móc podpiąć lampę. Po całej operacji jak ustawić w takim motocyklu zapłon? Różni się trochę od takich co już widziałem i nie wiem jak to później z ustawieniem takiego czegoś?
Sprawdź klin na wale lub cofnij zapłon
jakie są oznaki gaśnięcia? robi buuuuu czy odcina zapłon?
Naprawdę to jest problem kupić części odpowiednie do danego modelu? Yamaha YBR 125 była produkowana jako kilka modeli na przestrzeni lat, każdy zupełnie inaczej wykonany. Tak jak na schemacie w załączniku widać, że ten model z modułem DC-CDI wymaga stacyjki z dodatkową parą styków, która jest zwarta w pozycji włączonego zapłonu. Moduły zapłonowe w Yamahach...
Kolejność zapłonów 1-2-4-3. Z jednej cewki kable do 1 i 4 cylindra a z drugiej do 2 i 3.
Do pomiarów potrzebny oscyloskop. Może jeszcze radioteleskop :D Zasadnicze i pierwsze pytanie - zapłon bateryjny, iskrownikowy czy CDI ?
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Witam w mojej Yamaha majesty 125 wymieniałem czujniki hamulca i przez moją nie uwagę robiłem to na zapłonie doszło wtedy do zwarcia. Teraz Yamaha nie reaguje w ogóle na zapłon podświetla się tylko deska i tyle co może byc zrobione i przy okazji jest bardzo duży pobór mocy z akumulatora. Sprawdzałem 2 bezpieczniki które wiem gdzie są i jest ok prosił...
Mi to wygląda na zła regulację mieszanki.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Sprawdź rezystancję impulsatorów, powinny mieć wg. serwisówki 120Ω ±10% przy 20°C. Prawdopodobnie po rozgrzaniu robi się bardzo duża rezystancja lub przerwa i stąd ginie zapłon.
No tak a na przewodzie iskry nie mam więc na świecy też nie będzie nw czy to możliwe ale mógł się sam zapłon przestawić?
Silnik jest na gaźniku czy na wtrysku? Który rok produkcji? Na szybko znalazłem serwisówkę z rocznika 2004, silnik na wtrysku. W instalacji elektrycznej są specjalne złącza rozdzielcze w których są blaszki-zworki rozdzielające zasilanie i masy na poszczególne przewody i odbiorniki. Jeśli problem dotyczy tylko braku zasilania (+12V po stacyjce) na cewkę...
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
Witam. Ostatnio wziąłem się za remont skutera Yamaha Jog RR z 2007. Po wymianie tłoka i próbie odpalenia wsadzało mi dawkę paliwa w gaźniku (zauważyłem po wydobywających się spalinach). Jak mogę przestawić zapłon iskry, aby wszystko grało?
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Kompresja, zapłon, świece, regulacje gaźnika itd.
a no to kolego nie moge Ci pomóc, sądze że powinny być jakieś znaki lub proponuje Ci zorientować się jaki masz dokładnie silnik i popatrzeć na forach bardziej ukierunkowanych pod twoj motocykl, może jakiś fanklub lub coś tego typu. A dla sprostowania tobie chodzi o ustawienie rozrządu a nie zapłonu.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Witaj, a zapłon? Zacznij od ustawienia zapłonu.
https://www.olx.pl/oferta/modul-zaplonow...
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Też mi różnica czy motocykl przewróci się na lewą czy prawą stronę... Leży to leży, gasisz, wyłączasz zapłon, czy olewasz temat, wszystko zależy od tego w jakim jesteś stanie. Jak OK, podnosisz motocykl i już, jak jesteś połamany, to bez różnicy czy paliwo leci z gaźnika, z odpowietrznika czy też pękniętego zbiornika. A jak masz takie wizje, to wystarczy...
http://obrazki.elektroda.pl/8129003600_1... Naklejki w tym stylu szukaj. W tym przypadku moduł jest oznaczony pod numerem 11.
Pomiar obrotów jest realizowany przez jakiś czujnik, może ten w wymienionym silniku jest inny?
Mianowicie pali mi się moduł. Pytanie czy to wina nieoryginalnego modułu, cewki czy czego? Zapewne wina cewki zasilającej CDI, sugeruję zapłon zrobić na wzór Yamahy.
https://obrazki.elektroda.pl/2207578200_... Problem z modułem Yamaha DT 125. Witam, mam problem z zapłonem. Dostałem ten silnik, a poprzedni gościu, jak wyjmował go z ramy, to ciął kable, jak szło i teraz nie wiadomo, co od czego. Zależy mi tylko na zapłonie. Nie mam oryginalnego modułu, tylko taki mi dał poprzedni właściciel i mam...
Poszukaj sobie schematów shift lighta, limitera, ogranicznika obrotów. Poczytaj o LM2907
Jaki samochód? Motocykl - Yamaha R1 - nie znalazłem działu o motocyklach, więc wrzuciłem tutaj. A zapłon w motocyklu i samochodzie działa chyba tak samo.
Witam! mam następujący problem moja yamaha jest słaba przy starcie nie mogę nią ruszyć pod większą górę. Słaba jest tylko do 4tyś obr. później dostaje dużego przyśpieszenia. Czyściłem gaźnik wymieniłem świece. Czy to może być problem z mieszanką paliwa i powietrza? Czy może zapłon mi się przestawił?. Yamaha jest z 90r.
Płyn ulega rozszerzalności cieplnej. Nie wiem ile procent objętości uwzględnić dla układu chłodzenia silnikiem, ale raczej zbiorniczek 50 cm³ jest zdecydowanie dwukrotnie za mały.
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Zanim będziesz bardziej kombinował w zapłonie, zdejmij charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów silnika. Potrzebny jest stroboskop i skala (plus wyznaczenie GMP). Zapłony od skuterów kręcą się w przeciwnym kierunku. Jedynie zapłon od innej biegowej 80tki, Hondy lub Yamahy ze starszej wersji chłodzonej powietrzem (na przerywacz). Albo...
W CDI masz 6 pinów (pinout w google). Masa (przeważnie razy 2), cewka ładująca, impulstor, gaszenie, zasilanie. Może by i dało się to przekombinować na ten motor, ale nie jestem stanie zagwarantować czy cewka ładująca da wystarczające napięcie, oraz czy zapłon będzie w odpowiednim momencie.
Od jakiej wersji, rocznika ten schemat? Widzę tam zapłon Ducati. Ta Yamaha ma fabrycznie zapłon DC-CDI firmy Moric i schemat jest zupełnie inny. Kto to wszystko sprawdzał, że stwierdził że wszystko dobre? Po pierwsze musisz mieć oryginalny alternator - czyli taki z zewnętrznym impulsatorem i znacznikiem na obwodzie koła magnesowego. Ile tam cewek czy...
Cewka WN wygląda na sprawną, ale trzeba ją sprawdzić przyrządem. Dwie pozostałe wyglądają na przegrzane, pewnie zamontowałeś jakieś nietypowe żarówki. Cewka WN uzwojona jest b. cienkim drutem, więc w amatorskim wykonaniu trudno będzie ją przezwoić, natomiast dwie pozostałe raczej tak. Na temat zmiany "elektrowni" tj. na zapłon bateryjny poczytaj na...
Moto wgl pali? Np na pych? Bo jeśli tak, to kłopot może być w akumulatorze (który jednocześnie zasila iskrę - jeśli zapłon jest DC CDI).
Witam mam problem . Odcina mi zapłon przy 10 000 obrotów mimo że skala jest do 12 000 . Co może być przyczyną?
Witam, wpadłem na pomysł aby przerobić zapłon w swoim skuterze z tradycyjnego na bateryjny. Obecnie iskrą steruje CDI które dostaje wstępnie ok 200V z cewek wysokiego napięcia na prądnicy (magneto) oraz impuls z impulsatora przy magnecie - który mówi kiedy wyzwolić iskrę. Chciałbym pozbyć się w.w. cewek, przez co zaoszczędzę miejsce na dowinięcie chociażby...
Ma problem następujący: Po przejechaniu się motorem na rozgrzanym silniku wrzucam bieg i od razu gaśnie silnik jakby coś odcinało zapłon. Proszę o pomoc
Temat rozwiązany. Przyczyną był moduł zapłonowy od Kymco 4T. Po wymianie modułu na oryginalny Yamahy z przyspieszeniem zapłonu, motocykl zaczął się zachowywać prawidłowo. Temat do zamknięcia.
Nie ma iskry i podejrzewam że ładowania też, zapłon CDI moduł jest, może ma ktoś jakiś schemacik tego kładu zapłonowego
Rozrusznik bez wyciągania można sprawdzić na krótko tzn. podłączyć przewód do + akumulatora i dotykać do konektora rozrusznika jeżeli kręci to należy się przyjrzeć przekaźnikowi, jeżeli nie sprawdzić rozrusznik( zapłon nie musi być włączony)
Witam. Poszukuję schematu modułu zapłonowego. Mam słabą iskrę (cienka, czerwona). Niby motocykl pali, jeździ, ale od czasu do czasu tak jakby mu po prostu odcięło zapłon, potem strzał w tłumik i jedzie normalnie. Objaw nie występuje regularnie (tj te gaśnięcie). Czasem się wkręci do końca, czasem odcina zapłon już na 6tym RPM. Cewka zapłonowa nowa,...
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
W każdym pojeździe jest ;) . Nawet w nowych autach da się poprawić kąt wyprzedzenia zapłonu. Sprawdź to, bo bez tego nie pójdziemy dalej. Poza tym, skoro magneto było wymieniane, to mniemam że na jakiś chiński szajs, bo za oryginalny zapłon od Yamahy to byś się pewnie zapłakał przez cenę. A chińskie guanowe zapłony bywają fabrycznie spierniczone. Ba,...
Raczej trzeba się liczyć z uszkodzeniem modułu zapłonowego. W module zapłonowym jest jeszcze jedno wejście do układu bezpieczeństwa (stopka boczna). Z tego co pamiętam aby był zapłon, musi być połączone z masą. Sprawdź w instrukcji serwisowej. Cewkę WN najlepiej sprawdzić poprzez podpięcie innej.
Od czego zacząć diagnostykę? To silnik spalinowy i diagnostyka typowa dla tego typu urządzenia:- paliwo, układ paliwowy, smarowanie, zapłon-tak w wielkim skrócie.
Zdemontowałem element widoczny na zdjęciach (to przecież nie jest cały alarm, wystarczy ruszyć głową). Był wg mnie odpowiedzialny za komunikację z pilotem, również widocznym na zdjęciu. Wyszedłem z założenia, że skoro alarm nie ma uzbrojenia przez kliknięcie pilotem, to nie będzie działać i przez jakiś czas tak było. Wczoraj sam się uruchomił kilkakrotnie...
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Brak czujnika/zadziałanie w wyniku wywrotki odcina zapłon. Da się na krótko zrobić bo przerabiałem temat w szwagra motorach.
zarejestruj się na forum o dt http://yamahadt.info/ tam ci pomogą napewno
Zapłon "bezimpulsatorowy". Proponuję spróbować z następującym schematem: http://www.motelek.net/andere/cdi/kontak... . Unterbrecher to nie przerywacz zapłonu jak podano, tylko wyłącznik zapłonu. Zasada działania jest dość prosta. Dodatnia połówka napięcia zasilającego ładuje kondensator w układzie CDI. Ujemna połówka napięcia zasilającego wyzwala...
Zapłon jest CDI... Nie, tam nie ma CDI
https://obrazki.elektroda.pl/4257496800_... https://obrazki.elektroda.pl/4257496800_...
Sam obrotomierz to kupić jakiś KIT w sklepie elektronicznym, odcięcie zapłonu - tutaj ostrożnie bo w samochodach to odcina sie paliwo , bo jak odetniesz zapłon to później może być nadmiar paliwa i detonacja w rurze wydechowej
A można wiedzieć jak. Bo jak patrzyłem na te cewki to raczej nie da się ich wyciągnąć. Chyba, że jakoś...... rozciąć plastik??? http://tiny.pl/4ml1
Druga przyczyną może być opóźniony zapłon, ale wtedy nie wkręcałby się dobrze na obroty.
Witam. tak jak koledzy mówią, sprawdź na początek gaźnik, świecę, cewka i moduł też mogą być, przegrzewa się któryś element i wariuje. Najlepiej było by podmienić i sprawdzić.
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
mam podobny problem w 125 byłem w serwisie ... powiedzieli żeby nie parkować w słońcu :P Jak się przegrzeje to nie zapali ....
Przeczytaj ten temat. http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-uk... Jeżeli się nie mylę to musisz zmienić i stator żeby przejść na cewko moduł.
Witam mam yamaha skyliner 125 w pewnym momencie już nie odpalił co moze być gaznik jest wyregulowany wszystko ok jest z nim ktoś mi powiedział że może się przestawił zapłon czy to jest możliwe do końca chodził zgasiłem go i już nie odpalil Dodano po 3 Witammam yamaha skyliner 125 skuter chodził do końca w pewnym momencie już nie odpalił wyciągnęłam...
Musisz tak założyć łańcuszek aby znaki i zapłon się zgadzały, a jednocześnie łańcuszek był napięty po stronie czynnej. Można to zrobić tak aby znaki się zgadzały na rozrządzie a tłok był przed GMP. Gdy obrócisz wałem i tłok znajdzie się w gmp, a łańcuch będzie napięty po stronie czynnej, to napinacz nie zmieni ustawień.
Tak, ale ta yamaha to troche lepszy sprzęt niż takie "komarki". Widocznie ma lepiej wyizolowany zapłon...
No to musieli coś pomylić. Kup ten : https://sklep.mieloch.pl/produkt/modul-c... Mimo ze jest pod zapłon yamahy to będzie pasował bo chinczyki zrobili kopie
Też bym nie psuł instalacji- niemniej z tym nieszczęściem w przypadku motocykla to tak chyba nie jest. Czujnik stopki odetnie zapłon gdyby przypadkiem był wbity bieg, najwyżej od wibracji silnika kiepsko postawiony motocykl się przewróci...
To normalne zjawisko związane z odcięciem zapłonu. Nie zawracaj sobie głowy :)
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Udało mi sie to naprawić - iskra powróciła. Przyczyną był brak przerwy pomiędzy kołem magnesowym a rdzeniem cewki. Niestety wpadłem z deszczu pod rynne. Silnik działa, jednak nie wchodzi na obroty i strzela w tłumik. Wygląda to tak jakby zapłon był spóźniony tylko ze ja nie widze nigdzie możliwości regulacji. Cewki przymocowane są do korpusu "na szywno"....
Najlepiej - jakbyś miał pomiar max / min i HOLD. Nie rozpinaj akku na pracującym silniku. Ze schematu wychodzi, że czujnik położenia wału ma dwustronne działanie - raz jako zapłon, a dwa jako czujnik obrotów wału. Takie "dwa w jednym".
To że silniki mają tą samą budowę, nie oznacza że są takie same. Każda Yamaha posiada inne podzespoły, m.in. cylinder, głowicę, zawór wydechowy, zapłon, gaźnik, wydech. Wysokie obroty biegu jałowego sugerują nieszczelność komory korbowej silnika, zazwyczaj uszkodzenie uszczelniacza od strony zapłonu. Strzelanie w wydech może sugerować uszkodzenie modułu...
Mam pytanie czy można jakimś domowym sposobem naprawić moduł zapłonowy? Czy tylko oddanie do naprawy? Nie widać żadnych przepaleń. Moduł nie daje iskry na świece tylko jeżeli mam włączony zapłon i dotykam jakimś przewodem na przykład + akumulatora wtedy iskra na świecy przeskakuje co to może być?
Miałem na myśli ten moduł https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Ale tak jak napisał kolega powyżej, także jestem za tym, aby pomierzyć cewki : zasilającą, impulsatora oraz zapłonową. Jeśli oryginalny moduł kontroluje także inne parametry silnika, to moja propozycja z uniwersalnym modułem nie jest dobra.
W mojej klin wymieniałem wczoraj (to nie bajka to się dzieje).Zapala dobrze,zero ducha,nie wkręca się na obroty pow.4tyś kicha.Wszyscy pseudo mechanicy gaźnik,membrany,moduł,cewki,świece,paliw... Skoro tak się dzieje po przeciągnięciu( tylko) to inna bajka. A moduł po przeciągnięciu opóźnia zapłon wątpię. Paliwo nie dopływa dobrze.Rurki...
Zacznij od wymiany membrany, jeżeli świeca jest zalana nonstop to będzie łapać przebicia, ustaw gaźnik i problemy powinny się skończyć. A jakiej marki kupujesz świece? Bo wiem z doświadczenia że np. NGK są bardzo delikatne. Ja polecam do dwusówa Champion, nigdy nie było problemów, sam posiadam taką i jest ok. Dodano po 5 Dobrze ustawiony gaźnik i zapłon...
witam!!! mam problem z układem zapłonu w yamaha xt600
Podeślij mi serwisówkę do tego modelu, bo nie mam informacji do tego typu zapłonu.
Witam. Dlaczego ta dioda jest rozcięta sprawdziłeś wszystkie diody czy są sprawne łącznie z tranzystorami? Wstaw zdjęcie z drugiej strony tego modułu.
Gaźnik jest z drugiej yamahy dt 125 która działa bez problemu, świeca jest nowa a filtra nie mam w ogóle założonego. Także już nie mam pomysłu co to może być, bo zapłon jak przestawiałem to żadnej różnicy nie robi.
Ściągacz z gwintem M19x1.0 prawym pasuje do zapłonów Ducati Energia które były stosowane w silnikach AM6, ale poza Yamahą TZR 50 (bynajmniej tą najpopularniejszą z lat '00). Tutaj jest alternator Yamahy z zewnętrznym impulsatorem i bez cewki zasilającej CDI (zapłon DC-CDI Moric) i tutaj przychodzi ściągacz z lewym drobnym gwintem takim jak przy innych...
Powinna być w okolicach 0.60–0.70 mm. Masz zapewne uszkodzoną cewkę WN przez co spadła energia iskry, dlatego silnik nie chce pracować poprawnie i odpalać. Sprawdź jaką długą iskrę może wytworzyć zapłon, z samego przewodu WN. W skuterach iskra ma długość zazwyczaj 15 mm.
zapłon yamaha yamaha podłączyć zapłon ustawić zapłon yamaha
kabel sterownik peugeot mozilla instalka przetwornik impulsowy
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Blaupunkt BN24H1132EEB - Specyfikacja i Problemy Czy 2SA1012 zastąpi TIP42C w zasilaniu wentylatora 12V 1A?