Tzn sprawa jest taka że ten sprzęt dostałem, wiem ze spory kawałek czasu leżały nieużywane. Ale wydaje mi się że nie był regenerowany. Jak dociskam membranę to nie czuję żeby coś ocierało, tylko takie delikatny opór przy samym końcu (przy maksymalnym wciśnięciu membrany, kiedy to czuć że dalej już nie pójdzie). Dodano po 4 Nie mogę zdjąć maskownicy...
Proszę zmienić tytuł tematu na zgodny z http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php pkt.11 oraz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic82... - brak modelu TV. Proszę korzystać z funkcji Szukaj - http://www.elektroda.pl/rtvforum/search.... - regulamin pkt. 14. Wiele postów o Elektronach było, również podane kondensatory elektrolityczne, które w takim...
Dekoder strzyka cicho w ukladzie zasilajacym? Czy to moze byc cewka przy gniezdzie zasilajacym....??? Jakie powinny byc napiecia, i co moglo jeszcze walnac. Jak odlaczylem gniazdo juz nie strzykało.
jest to silnik z elektronicznymi wtryskami,a objaw jest taki ,że po odpaleniu silnik pracuje nierówno,tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry,zapala sie CHEC.Czasem samo się naprawi po chwili a czasem po kilku cyklach odpalenia.... Jest jeszcze jeden dylemat a mianowicie 4-miesiące temu do samochodu założono gaz-sekwencje i niewiem czy tam nie...
Grzebałem ostatnio przy silniku[sprawdzałem czy mam smarowanie wałka rozrządu]i zapomniałem zamknąć klapę silnika.Pogodzie zebrało się na opady śniegu w przedziale silnika zebrało się dość gruba pokrywa śniegu.Od tego czasu auto pracuje nierówno straciło moc bardzo strzelało w gaźnik.Po wymianie przewodów przestało strzelać.Na wolnych wydaje się że...
To ten filtr może dawać takie objawy jak opisałem powyżej i może tak nagle wysiąść samoczynnie podczas pracy.
Witam. Takie objawy, to brak połączenia elektrycznego po między płytą kotła i cewką modulacyjną na zaworze gazowym, usterka cewki modulacyjnej zaworu gazowego, lub usterka płyty głównej kotła. Sprawdzić dokładnie to połączenie, i złącza czy nie są zaśniedziałe. Objaw, że usterka się pojawia i zanika, może pasować do pojawiania się czasowej przerwy w...
Witam Mam problem z w/w autem... otóż dzisiaj jeździłem nim sobie normalnie, żadnych objawów dziwnych typu spadek mocy czy nierówna praca, zaparkowałem auto, wracam po godzinie i klops - nie pali. Kręci, paliwo dostaje, a nie odpala. Wszystkie wtyczki są prawidłowo podłączone, kable WN wydają się być OK, jednak nie przeskakuje iskra z kabla idącego...
Więc trzeba podpiąć zamiast cewki żarówkę 5W albo dowolna cewke i sprawdzić czy usterka zginęła oraz zrobić pomiar opornośći cewki która ponoć nie działa.
Bardzo często w tych modelach zwierały cewki, usterka nie do wymierzenia, objawy dokładnie te same, wystarczy je odpiąć (H) i sprawdzić czy napięcie jest normalne, byle nie trzymać go za długo włączonego bez cewek H. Powodzenia
prawdopodobnie kończy się ster silnika aczkolwiek wtedy rejestrowana jest usterka cewki 2.
Usterka ewidentnie gra jak przycieranie cewki w szczelinie, lub uderzanie membrany o coś. Sprawdź głośnik jak zacznie występować usterka, czyli dobrze go zagrzej i wtedy poruszaj membraną przy wyłączonym subie.
17664 - przerwa w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - przy ciepłym silniku wchodzi na obroty około 1200 RPM a kontrolka podgrzewania świec żarowych świeci przez około 20 sekund - sprawdzić piny na wtyczce i czujniku, przeczyścić a jeśli nie pomoże - wymienić czujnik, 18075 - usterka elektryczna cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra...
Najszybciej to usterka cewki zapłonowej lub przewodów zapłnowych.
Moim zdaniem przyczyną tego może być niewłaściwa mieszanka paliwowa (zbyt mało oleju w paliwie) i zaciera się silnik, zanieczyszczona głowica i cylinder ( brak należytego chłodzenia) lub usterka cewki zapłonowej, która pod wpływem ciepłoty "dostaje przerwy" w dostarczaniu wysokiego napięcia.
jakiekolwiek informacje Do sprawdzenia: - przepływomierz powietrza - sonda lambda - wiązki przewodów w/w - zawór przy turbinie - przewody podciśnienia - zużyte świece - usterka cewki WN - usterka ECU
U mnie był problem z odpalaniem i pierwsze co to mechanik wymienił pompkę ale to nic nie dało okazało się że była inna usterka (cewki zapłonowe) ale już nie podmieniał pompki na oryginalną została nowa jakaś z allegro. Po około roku to samo nie chce palić na zimnym ale jeśli na zimnym przekręcę kluczyk na zapłon odczekam 2-3 sek pompka napompuje odpala...
Może być usterka cewki, ale także nie można wykluczyć usterki ECU, tam są mocowane na silniku i się chętnie przegrzewają co powoduje wewnątrz przerwy na połączeniu pomiędzy płytką a złączem sterownika.
Głośniki do opla mają tą wadę,że grają ładnie ale do czasu .Padają same z siebie ale częściej jest to usterka polegająca na zatarciu cewki głośnika -membrana wtedy "staje dęba ".Nie rozumiem co to znaczy nowy -fabryczny używany czy nowa 17 na specjalnych pierścieniach ?Jeśli założyłeś oryginalny od opla z demontażu to uszkodzenie może być sprawą przypadku.
Dość znana usterka. Przekaźnik dostaje wewnątrz zwarcia styków do cewki. Zazwyczaj na ULN się nie zatrzymuje i pada mikrokontroler ( jest na tyle słaby, ze nawet drobne zwarcie na dowolnym triaku i koniec). Zmierz oporność na wyjściu ze stabilizatora 5V.
Najlepiej sprawdzić kontrolką (lub tak naprawdę oscyloskopem) czy dochodzą impulsy masy, czas impulsu ok 3 milisekundy. Nie wiem czy jest tak scalony driwer sterujący obiema cewkami czy osobne tranzystory, więc ciężko powiedzieć czy jest to prawdopodobna usterka.
Ja mam pełno prądniczek którą trzeba ? mój adres jozek_i(at)wp.pl GG 4210096 Tel 510 208 219 http://obrazki.elektroda.pl/2236095300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4894887600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5810175100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9997352000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7259087800_1...
Witam. Jest przerwa w zasilaniu cewki. No tak, tylko gdzie? Sprawdź kabelki co są podłączone między cewką a gniazdem lutowania, na głośniku. Być może usterka pewnie leży pod kopułką, gdzie kabelki łączą się z drutem cewki. Oderwij kopułkę i sprawdź te połączenia- polutuj je.
Byłem na drugim komputerze. Usterka sporadyczna : Obwód cewki zapłonowej 2&3. Zmieniliśmy cewki z 1 na 2. Po ponownym uruchomieniu silnika znowu pojawił się błąd: Usterka sporadyczna : Obwód cewki zapłonowej 2&3. Spsikałem styki przewodów kontakt-sprayem. Nic nie pomogło. Jakieś propozycje?
Mam rozumieć, że na ekranie gdzie powinien być obraz widziany przez aparat jest ten owy zielony paskowany ekran ? Pierw myślałem, że może sterowniki, ale skoro nowy soft jest więc to nie to. Możliwe, że uszkodzeniu uległ sam aparat lub połączenie tego aparatu z płytą główną. Na Twoim miejscu rozebrał bym go sobie, i zobaczył na to wszystko z góry.
Autko odpala problemem był COO pojawiła się jednak usterka cewki kąta wtrysku 1-3 cyl. podejrzewam jeszcze EMS i mam następujące pytnie gdzie sdp mogę zmienić wartość współczynnika K tacho bo po wymianie jest różnica pomiędzy COO a TCHO z góry dzięki napiszę co i jak z tym fantem.
Sprawdzić same głośniki Nie bardzo jest jak. Pomiar parametrów elektrycznych niczego nie pokaże, bo podstawowe wielkości się nie zmieniają, a pomiarów specjalistycznych amator nie wykona. Usterka polega na mechanicznej deformacji cewki, a nie jej spaleniu/przepaleniu czy coś podobnego. Tu decyduje słuch i skoro głośniki chrypią, to trzeba spojrzeć...
Do kolegi kybernetes który napisał o tym że usterka cewki może być przyczyną awarii katalizatora ... :D.... a może "bulgulator zapłonu" mu się popsuł.... Nie opowiadaj bzdur, bo Kybernetes ma racje. Sonda lambda jest tu wylacznie do zabezpieczenia wlasciwych warunkow pracy katalizatora. Jesli nie moze ona spelnic swej roli z powodu wypadania zaplonow,...
tak -wiesz gdzie jest usterka uszkodzona cewka kontraktronu powinna miec od ok 150 do 240 om zastosuj taki sam wymiarowo moze byc odchyłka w oporze cewki kontraktronu przycisk zakonczenia rozmowy nie rozłaczy bo zwarłes kontraktron który zalacza linie-kluczuje zał i wył no chyba ze polecial tranzystor sterujacy-ale to juz pestka wymień i bedzie oki...
Może ktoś podpowiedzieć coś w temacie samochodu jak w tytule, cewka podmieniana,czujnik wału też, obroty widzi bo uruchamia pompę, wtryski kilka razy klikają potem sterownik je wyłącza jak nie ma iskry, zasilanie i masa na cewkę są , impulsy kluczujące bardzo słabe (poniżej 1V, ma być ok.4V), masa na silniku jest, błędy w sterowniku: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny...
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Cewka zapłonowa - podstaw i sprawdź. Typowa usterka uszkodzonej cewki - po nagrzaniu się dostaje przebicia. Pozdr.
dobrze, ale ktory to uklad ( ten przy lcd ) ?? Ten mniejszy, blisko zlacza diod podswietlenia. Mozliwa jest tez usterka cewki obok tego ukladu. Nie zachęcam do wymiany, hot airem bardzo łatwo jest stopić wyświetlacz, chyba że w przeciwnym razie i tak będzie do wyrzucenia. Dołączam zdjęcie otwartego lcd: http://obrazki.elektroda.net/14_11513577...
Usterka usunięta... wypadła kostka zasilająca cewki na listwie przed wtryskami
To chyba najczęstsza usterka tego modelu.. Jednak osobiście zalecał bym skrócenie przewodu przy wejściu..
Elektrycznie możesz sprawdzić czy na zaciski cewki dostaje zasilanie i czy faktycznie przepływa prąd. Ale to może być usterka mechaniczna a nie elektryczna.
Witam wszystkich. Kilka dni temu podczas dojezdzania do skrzyzowania astera nagle mi zgasla. Odczekalem ok. 10 min. Pomachałem ją na boki i zapaliła. Po przejechaniu kilku kilometrów znowu mi zgasła i tak kilka razy. Po zgaszeniu na kluczyk juz nie odpalila wiecej. Diagnoza na dziaij brak iskry na swiecach, i pompa mi nie kreci jak przekrecam kluczyl...
Witam Od kilku dni borykam sie z takim oto problemem: Moj Opel Astra F 1.6 8v nie chce odpalac na cieplym silniku, czuc ze zaczyna lapac, ale nie moze ruszyc. Na zimnym silniku jest ok. Powyzszy problem wystepuje zarowno na gazie jak i na benzynie. Komputer wykazuje blad silnika krokowego, ale to juz od ponad roku( 3 razy wymienialem silniczej i dalej...
No to na przyszłość zmien szczelinę na 0.65 do 0.7mm pod gaz koniecznie i w trudnych przypadkach zawsze ją zmiejsz bo być może usterka ustanie. Cewki na gazie przebija bo trzeba wyższego napiecia do przeskoku iskry stąd zmiejszenie szczeliny jest konieczne.
Wymieniłeś kondensatory w okolicy BU i w korekcji... a jak elementy indukcyjne? Wypadałoby pomierzyć chociaż. Oczywiście podstawa to sprawdzenie napięć z zasilacza. Trafo również oczywiście powoduje także usterki, cewki odchylające, ale czy w tym akurat sprzęcie.... mało prawdopodobne
Warto też obejrzeć samą antenę ferrytową i cewki na niej się znajdujące. Czasem mysz (o ile radio leżało gdzieś na strychu czy w piwnicy) potrafi te cewki ponadgryzać. :wink: Fakt, często spotykana "usterka" nie tylko w odbiornikach radiowych, pozyskanych ze strychu.
Tu chodzi o moduł który znajduje się pod cewkami WN, i ten moduł podstaw. Pozdrawiam Typowa usterka poloneza .Wymiana i auto 100% sprawne.
Witam. Opel Zafira A 1.6 16V 101 km. Autko normalnie jeździło do samego końca zgaszone na parkingu. Po 20 minutach nie odpaliło. Błędy które wyskoczyły to: P0353 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 3, napięcie za słabe (02) - P0354 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 4, napięcie za słabe (02) - P0351 - Elektroniczna...
Prawdopodobnie oderwały się połączenia cewki immo w karcie, stąd to szybsze mruganie. To standardowa usterka tych kart, wystarczy przelutować i powinno być dobrze. Tylko wcześniej trzeba tą kartę ostrożnie otworzyć, żeby nie narobić większych szkód. Jakieś materiały w sieci na ten temat na pewno istnieją.
Uszkodzony sterownik silnika ( hybryda ) mocowany na silniku podłączany na dwie kości plus kabel masowy na śróbkę. Tylko regeneracja da radę 300 zł plus koszt wysyłki do łodzi
Kabel od świecy nie wygląda żeby miał przebicie. Tego się nie sprawdza na oko. Ssanie tu nic nie moge powiedzieć ponieważ nie mam jak sprawdzić. Przecież tam jest elektrossanie i można ocenić jego pracę. Choć przy odpalaniu przy gorącym silniku akurat nie powinno ono przeszkadzać. Przede wszystkim sprawdź, czy jak skuter nie chce odpalić, to masz iskrę....
Pomoże ktoś???
Usterka znaleziona. Luźny przewód cewki na pompie myjącej. Porządnie przymocowałem, po czym jeszcze raz sprawdziłem. Wszystko śmiga, zmywarka ma już za sobą jeden cały program, a więc tylko moduł był do wymiany. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, bez was nie dałbym rady. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję
Jak w temacie - początkowo silnik gasł (1,4 16V 98r) i przez pewien czas nie dał się odpalić. zczytane błędy to: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz....
Problem dalej nie rozwiązany. Po wymianie cewki usterka nie ustąpiła. Wymieniłem też czujnik wału korbowego i dalej nic. W zeszłym tygodniu wysłałem sterownik silnika do naprawy. Auto uziemione, czekam na sterownik. W między czasie doczytałem, że może to być też wina: czujnika wałka rozrządu, wtrysków lub egra...
W Matizach występował problem z modułem optycznym w aparacie zapłonowym i w pierwszej fazie często dawał podobne objawy sporadycznych trudności z uruchomieniem silnika. Kolejna częsta usterka dotyczyła cewki zapłonowej, a konkretnie uszkodzenia jej izolacji, przez co iskra skakała po korpusie do podstawy (masy). Wysoka temp. silnika, to niezależna sprawa.
Zamień po prostu cewki miejscami, zobaczysz czy usterka pójdzie za nią
Dla silnika TU3 czyli 1.4 8V błąd P0008 ma inny opis: "Usterka wykrywania fazy zespolonego z zapłonem : Bez charakterystyki". Z doświadczenia wiem, że taki błąd najczęściej oznacza usterkę cewki zapłonowej lub niewłaściwy typ zastosowanej cewki.
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
dokładnie ta sama usterka dzisiaj wymieniłem cewki i jest super, jutro będę sprawdzał dalej jak działa
Serdeczne dzięki. Usterka to urwany przewodzik cewki w samym liczniku (wskaźniku temperatury). Usterka usunięta. Dzięki za pomoc.
moze cewki przywarte
Witam . Sprawdź cewki odchylające .
miałem podobny przypadek przyczyną była wygięta blaszka prądniczki tacho -lekko ocierała o magnes po wymianie cewki usterka znikła
Nie o cewki chodziło o ich styki.
Sprawdziłem autko na kompie i oto wyniki: P0300,"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0351,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0354,"Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej D - usterka" p0638 Sterownik przepustnicy zakłucenia działania Mechanik stawia na ecu. Myslisz żeby odłaczyć ten sterownik od gazu??
Nie daje prądu czy iskry? Usterka cewek w tych autach jest bardzo popularna. Jak nie masz pewności, to skasuj błędy, zamień cewki miejscami, przejedź i sprawdź, czy błąd wypadania zapłonów poszedł za cewka, czy został na cylindrze. Jak poszedł za cewką, sprawa jasna, jak został to świeca, zawory albo jeszcze co gorzej.
Za niższą cenę masz sterownik blaszak IAW4 (komplet z immo, kluczykiem itp, trzeba też wiązkę zmienić od sterownika) mniej awaryjny. Podobno serwis aso gdy usterka wystąpiła na gwarancji - wymieniał właśnie na euro4 IAW4F
...,jaka usterka w odchylaniu może spowodować takie objawy. Nawet kilka różnych. np. Zwarcie tranzystora HOT, trafo WN, cewki odchylające a także usterki w sterowaniu odchylania poziomego, uklady korekcji czy uszkodzenie odchylania pionowego. Ponadto może powodować takie objawy uszkodzenie innych gałęzi obciążenia przetwornicy. Tak, że możliwości wiele...
padł 3 licznik (puścił lut na końcówce cewki) usterka usunieta temat zamkniety
witam samochód jak w temacie trudno kręci, pompkę nie za każdym razem słychać auto średnio za piątym razem odpala błędy: P0201,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 1 - usterka" P0135,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" P0141,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka" P0202,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 - usterka" P0203,"Obwód...
Witam. Kolejny problem mam z tytułowym traktorem. Po uruchomieniu traktora pojawia się błąd 26. Co może być tego powodem. Poprzednia usterka rozwiązana przez wymianę cewki zaworu.
Witam. Oporniki mają oporność 13 kom. Naprawiałem identyczną usterkę w takim samym programatorze. Usterka jest spowodowana zawilgoceniem złącza silnika - przebicie na styki cewki tachogeneratora. Naprawa polega na: wymianie rezystorów, regeneracji ścieżek, wymianie na nowe złącza silnika napędowego. Jest nadzieja, że nie uszkodził się procesor, jeżeli...
przemierzyłem wszystko padają cewki weszły od 240 V To może kolega by wskazał, które cewki padają?
Jest to sygnał VIO i idzie to pinu 3 gniazda. Zrób mostek zamiast cewki i wtedy sprawdź. Co do białej diody to na pewno będzie to inna usterka.
Takie cewki padają ,ale po stronie wysokiego napięcia.Taka usterka nie jest wykrywana przez ECU.Może być uszkodzenie w sterowaniu cewki np. złączki.Może być uszkodzony sterownik.
Witam. Mam problem z laptopem Acer Aspire A3 A315-23 płyta - DA0Z8EMB8C0 rev c . Laptop normalnie się uruchamia lecz po 20 sekundach wentylator wchodzi na pełne obroty i laptop sie wyłącza. Nie jest to wina radiatora ani wentylatora ( radiator jest lekko ciepły. Pasty zmienione, bios też wgrany. Grzeją się cewki odpowiedzialne za +VCC CORE. Gdzie szukać...
Jest tylko błąd wypadanie zapłonu czy coś jeszcze?Nie ma błędu cewki,wtryskiwacza?Jak tak to usterka mechaniczna.
Zabawne, ale chyba mam ten sam egzemplarz. Dokładnie ta sama płyta i ta sama usterka. Zakładam jednak, że te cewki nie odpadają fabrycznie, więc możliwe, że kupiłem płytę od Ciebie lub kogoś, kto kupił ją wcześniej ;D Za nic nie mogę znaleźć takiej cewki w na Allegro/Aliexpress. Ktoś coś poradzi?
Witam. Obiecałem się odezwać więc piszę. Problem rozwiązałem sam i pewnie kolega też da radę. Moja usterka była dokładnie taka sama jak Twoja jedynie co to ja nie sprawdzałem samochodu na SD, ale objawy te same. Robisz tak: odkręcasz pod maską po lewej stronie puszkę z elektroniką, i wyciągasz sterownik silnika (taki metalowy firmy Bosh). Rozkręcasz...
Mam problem z seicento900. Kilkadni temu założyłem instalację lpg,od tej pory pali się czek na benzynie i na gazie.Byłem na diagnozie koputerowej ,błedy to : usterka obwodu cewki nr2 oraz obwodu wtryskiwacza Auto pali ponad normę,przed założeniem instalacji lpg nie było żadnych problemów-proszę o pomoc
Czekamy na inf. Jednak coś za prosta ta usterka. Zmierz rezystancję tej cewki.
Prawdopodobną przyczyną jest zwarcie częściowe uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego którego uzwojenie zostało przegrzane wskutek głuższej pracy rozrusznika gdy auto nie chciało odpalić.Przyczyną długiego kręcenia rozrusznikiem mogą być uszkodzone świece żarowe.Po wymianie wyłącznika elektromagnetycznego usterka z z paleniem bezpiecznika powinna...
Na jednym i na drugim nagraniu wyraźnie słychać piszczenie/skwierczenie (dźwięk faktycznie przypominający pracę starszych dysków twardy). Nie jest w stanie jednoznacznie powiedzieć czy to kwestia nie wytłumionej cewki - prawdopodobnie tak, ale to trzeba by rozebrać i szukać. Jeśli to tylko nie wytłumiona cewka to oczywiście nie jest to usterka, raczej...
Witam !!! Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Jeżeli pojawiają się następujące błędy: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"...
Czytaj bledy i wartosci. Szukaj czy nie brakuje zasilania na cewki. Zgnite przewody pod bezpiecznikami pod maska to czesta usterka. Co z immo?
Zamień przewody do cewki (skrajne) i sprawdź, czy usterka pozostała - cewka, czy "poszła" razem z przepięciem - sterowanie.
może pomysł Np. Uszkodzony sterownik silnika - popularna usterka w tych samochodach.
Łukasz 1 jeszcze nie dostałem tych cewek, ale nie wiem co chciałeś osiągnąć stwierdzeniem toyota nie nadaje się do gazu? W tym samochodzie jest zamontowany gaz PRINS, nie wiem czy rozumiesz zasadę działania takiej instalacji, bo nie jest to konwencjonalne - typowe rozwiązanie instalacji. Ta instalacja została zamontowana jeszcze przed sprzedażą w salonie...
Ja bym zlokalizował co piszczy i uciszył albo zostawił. Mój BQT delikatnie popiskuje, tylko że na niskim obciążeniu akurat. To zwykle nie usterka, a wada. Cewki wpadają w drgania - ot co.
Zamień przewody WN 1-go i 4 cylindra.Jeśli usterka wystąpi na 1 cyl. to uszkodzona cewka lub przewód,żeby to sprawdzić włóż świecę w fajkę i pokręć rozrusznikiem, jeśli nie pali nadal 4 to zmierz kompresję
Jak zobaczysz to będziesz wiedział co zrobić, częsta usterka Najczarniejsza wersja to klin na wale, klin na kółku małym rozrządu i uszkodzone koło pasowe
Jeżeli masz opalarkę z wąską dyszą to podgrzej ten paskudny klej silikonowy i po zmiękczeniu tej masy po prostu zrywaj delikatnie i powoli tak jakbyś zrywał plaster ze skóry, dalej sam będziesz widział występują tam połączenia cewek i lubią się tam robić... . Dopowiem że nie musisz ich rozbierać, a usterka może występować zarówno z lewej jak i z prawej...
najlepiej to będzie widać na generatorze kratki. Wtedy wyraźnie widać czy to przekręcone cewki (usterka typowa dla Sony z europejskim kineskopem) czy zniekształcona geometria. Przekręcone cewki nie problem wyprostować, byle nic na siłę bo może chrupnąć szyjka i po kineskopie. A geometria to albo kręcenie podkówkami albo w menu serwisowym z pilota. Ja...
świece? może prąd do nich dochodzi ale mogą być już zajechane. Druga sprawa jak czuć paliwo z wydechu to zalany zapewne jest..... Swiece to irydówki, są nowe :) takżę raczej to wykluczamy Dodano po 1 W rodzinie również mamy Forda Focusa - i z doświadczenia jakie w podobnym przypadku mieliśmy, przyczyna kłopotów z odpaleniem była spowodowana przez zepsutą...
Kolego, tu usterki najpewniej nie ma. Cewki masz sprawne, a kondensatory nie wylały. To coś pomiędzy - to klej fabryczny. Szukałbym usterki gdzie indziej.
Podjedź na szrot w pobliżu i kupisz za 10 Euro. Czujnika nie naprawisz bo wewnątrz cewki jest mikropęknięcie i w wyższych temp. następuję rozszerzalność cieplna materiału co objawia się przerwą. Usterka namierzona, tylko kwestia wymiany:)
Jeśli chodzi o zawór który jako pierwszy przedstawiłeś na zdjęciu jego zasada jest prosta. Ramie które jest na nim zamocowane zmienia swoją pozycje w zależności od ugięcia resorów. Czym większy nacisk ładunku na nadwozie tym zawór zwiększa ciśnienie hamowania osi tylnej. Co do zaworu który przedstawiłeś w pozycji drugiej jest to zawór modulacyjny. Działanie...
a sprawdzałeś w jakim stanie są cewki , częsta usterka w zjeżdżonych bemkach i kosztowna
Dziękuje za odpowiedź, wymieniłem ul 1550i wszystko dziala ok poza tym że gdy dziś włączyłem amplituner lewy kanał praktycznie był niesłyszalny na zakresie ukf, na am jest ok. Wyjąłem stereo dekoder i dotknąłem palcem przewodow sygnałowych kanału lewego i prawego i pojawiło się buczenie więc usterka leży w stereodekokderze. Cewki znajdujące się na plytce...
zapytaj osobę o nicku Passat_eq odnosnie przewijania cewek. a ten serwis to zdziercy totalni za nawinięcie drucikuku 80zl? chyba ich niezle stukło... moze znajomych popytaj, poszukaj na elce ludzi ktorzy potrafia przewijac cewki itd.
Tak. Wszystkie przewody wporzadku
Laptop jest jeszcze na gwarancji i nie wiem do końca co zrobić - skontaktować się z producentem i przedstawić problem. Syczenie czy piszczenie to często problem z przetwornicami na płycie głównej (cewki, filtracja) - usterka prawdopodobnie sprzętowa.
Witam Aby rozwiać wątpliwości usterki przekaże info co było przyczyną usterki. Autor tematu nereney z kontaktował się ze mną prywatnie na elektroda.pl, postanowił wysłać mi silnik do diagnozy ewentualnie naprawy. Silnik oczywiście naprawiony. szczotki całe j jak autor wspominał mało używane i faktycznie jak nowe, wirnik i magnesy całe. Usterka (foto...
Witam! Odp. do Joel1. W twoim przypadku uszkodzony czujnik temperatury silnika. Częsty przypadek. Odp. do grejfrutek Tak jak parę postów wyżej - usterka immobilisera. Sprawdzić połączenie cewki z modułem immo.
cewki nawojowe cewki zwoje centrowanie cewki junkers cewki
unitra gramofon artur przyczyny usterki sondy lambda zmywarka bosch stabilizator
resetowanie baterii kettler sterownik
Radio Menuet 20303 - przepalający się rezystor R9 przy lampie EBF89 Programy nie startują na komputerze - diagnostyka