witam! widzę, że temat poruszano nie raz, ale ja mimo tego nie znalazłem odpowiedzi... jestem posiadaczem auta jak w temacie i pewnego dnia auto mi zgasło, gdy stałem na światłach. okazało się, że nie ma iskry. cewka jest dobra, czujnik halla również, cały aparat zapłonowy z kopułką oraz kable także są ok. co może być powodem tego, że nadal nie ma iskry?...
w kostce powinien byc styk na elektromagnez ale najpierw sprawdż szczotki w tym rozruszniku (popukaj w niego)
Nic nie szukaj tylko wymień kostkę stacyjki. Typowa usterka oryginalnej kostki.
Możesz to obejść odłączając przewód brązowo-czerwony(o ile dobrze pamiętam-trzeba sprawdzić) od złącza iso,oraz spiąć zasilanie (+30) z podtrzymaniem pamięci.Wówczas nie będzie się włączać i wyłączać stacyjką tylko ręcznie.Musisz znaleźć przewód na którym pojawia się +12 V po włączeniu stacyjki i go odciąć.Te funkcje zależą też od tego jakie masz radio.
Kostka stacyjki - typowa usterka w grupie VW
Bardzo częsta usterka. Do wymiany kostka stacyjki plus wkładka (mechaniczna stacyjka). Francuzy sprężynę powrotu mają we wkładce i prawdopodobnie kluczyk nie zostaje cofnięty do pozycji zapłon. Koszt poniżej połowy wartości rozrusznika.
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Witam podejrzewam że Twoja usterka wiąże sie z wymianą kostki stacyjki , przy niższych temperaturach styki które mogą być zużyte w jakimś stopniu kontaktują po chwili,może to być zawilgocenie wewnątrz kostki powoduje i zamrożenie co powoduje brak styku.Pozdrawiam.
moim zdaniem usterka może tkwić w kostce stacyjki,gdzie są wybpalone wtyki i może ginąć ACC,miałem już takie przypadki można zaryzykować wymianę,kostka osztuje jakieś 20zł kup nową,włóż w nią wtyk z kablami wybrany ze stacujki,odpalaj śrubokrętem i zobaczysz co będzie dalej
Wymień kostkę stacyjki, droga nie jest, robota łatwa. Albo, dalej się zastanawiaj.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
prawdopodobnie,może to być usterka kostki stacyjki O czym ja tu pisałem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Uwagi moderatora dotyczą wszystkich piszących w temacie!
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Czyli immo masz poza zegarami. Wyczyść kostkę idącą do pętli immo przy stacyjce. Standardowa usterka. Wygoogluj kilka opisów już na necie jest
odpalila samochod przejechała 20 metrow samochod jej zgasl ...Zamontowany system anty-porwaniowy, usterka kostki stacyjki, brak paliwa, ... po ponownyn przekreceniu kluczyka swiecily kontrolki ale rozrusznik nie krecil, nie dalo sie go odpalic ani na pych ...Uszkodzone stare zapomniane zabezpieczenie antykradzieżowe, uszkodzona kostka stacyjki, przepalony...
Proponuję wmontować ze stacyjki "kostkę" i sprawdzić czy problem jest "mechaniczny" czy "elektryczny" jeżeli stacyjka blokuje się mechanicznie (częsta usterka w felicji, szczególnie w wersji nowszej tj. z kluczykiem który ma nafrezowany rowek "w śrdku") musisz wymienić całą stacyjkę, jeżeli nie "kontaktuje" elektrycznie wystarczy wymienić kostkę.(to...
Zdejmujesz osłonę kierownicy/góra zatrzaski dół trzy wkręty /i kostkę masz nasadzaną na kolumnę z lewej strony.
jest to wypowiedź znaleziona w necie n/t centralki oraz immo w mercu , de facto idealnie pasuje do mojego przypadku. Ten cytat jest oczywiscie prawdziwy, ale nie odnosi się do wszystkich Mercedesów klasy C, czy odnosi się do Twojego odpowiedź znajdziesz w nr VIN (chyba, że już wiesz), bo rozumiem, że sprawdziłeś wszelkie bardziej pospolite przyczyny...
No tak, bo głównie chodzi o zawór odcinający na głowicy pompy. Częsta usterka w tych wozach (podobnie golf 3 itp.) to kostka stacyjki. Dlatego pisałem żeby sprawdzić zasilnie . Nie mirnikiem ,probówką. To podstawa w takich wozach jak 1.9D. Czasem jest on zabudowany metalowa osłoną jak jest immo. Wtedy powinno być to zgodne ze schematem.
Wepnij woltomierz bezpośrednio pod akumulator i sprawdź napięcie podczas pracy rozrusznika. Nie powinno spaść poniżej 11V. Jeśli zanika to winna akumulatora. Jeśli nie zanika to obejrzyj złącza kostki stacyjki czy nie są wypalone ( częsta usterka) ewentualnie sama kostka stacyjki.
Częste usterki : 1. Kostka stacyjki ( sprawdź czy w pozycji rozrusznika dochodzi prąd do niego ) 2. Rozrusznik do regeneracji ( krótkie szczotki, elektromagnes lub inne usterki )
kostka stacyjki do wymiany standardowa usterka w golfach. a kostka to nie duze koszta. pozdrawiam
Zgadzam sie z przedmowca , to moze byc kostka stacyjki , to czesta usterka golfa III . A co do mrugajacej kontrolki od swiec , to swiadzy raczej nie o awarii swiatla stop , ale najprawdopodobniej o usterce wylacznika krancowego pedalu hamulca , wylacznik ten odgrywa znaczna role przy sterowaniu silnika , bowiem w momencie jego nacisnienia , trzymajac...
Dość typowy objaw uszkodzonej kostki stacyjki
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Problem był w kostce od stacyjki
To raczej szukaj na klemach problemu i zacznij latać z próbówką żarówkową po skrzynkach bezpiecznikowych aby ocenić gdzie "ginie" ten prąd... Można sprawdzić czy na kostce stacyjki coś masz...itp itd
(at)domek111 standartowa usterka - kostka do wyminy w stacyjce - koszt około 25zł samej kostki, pozdrawiam
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Sprawdź kostkę stacyjki - bardzo częsta usterka.
Główne zasilanie na przekaźnik +12 v idzie przez kostkę stacyjki częsta usterka przy takich objawach ale to tak w ciemno jeśli miałbyś coś wymieniać jeśli nie potrafisz sprawdzić obwodów itd
Zasilanie sterownika po stacyjce jest? Musiałbyś się schematem posiłkować. Kostka stacyjki to częsta usterka w SC. Czy w tym czasie jak nie słychać pompy paliwa działają inne urządzenia po kluczyku? Np nawiew wewnątrz itp?
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem. Diesel ma... Mogła ewoluować i dostać później - nie wiesz - szukasz innych informacji, np opisów skrzynek bezpieczników. Serio nie ma :?: hmm, jednak bym założył. Jakby sporadycznie była jakaś usterka, to za chwilę na jakimś wyboju znowu uszkodzisz sobie ewentualną...
Na pewno sprobuje poszukac usterek w kostce stacyjki, jesli to nie pomoze to po prostu dam sobie spokoj z tym radiem. Dzieki koledzy za pomoc. Dam znac co z tego wyszlo.
Dziwna usterka - dlaczego ginie centralny zamek? Wygląda na kostkę stacyjki.
Możesz mieć dwa problemy: pierwszy - z tablicą wskażników (usterka wewnątrz), drugi - zła (nieodpowiednia) kostka stacyjki. Ale nie mam możliwości tego pomierzyć więc mogę się mylić.
Zanika zasilanie, więcej trudno wywróżyć bo nie piszesz w jakich "okolicznościach przyrody" usterka występuje. Wstępnie wygląda na przerywającą kostkę stacyjki.
Zapomniałem Wam napisać, że problem został rozwiązany. Winę ponosiła kostka w stacyjce. Jest to dość typowa usterka. Wymiana kostki niestety wiąże się ze zdjęciem całej kierownicy razem z tulejką redukcyjną. Zdjąć tulejkę to nie lada wyzwanie. Kto robił to, to wie o czym mówię :)
Po wypięciu kostki stacyjki w dalszym ciągu usterka występuje. Napięcie mierzone na akumulatorze przy włączonym silniku 14,4V więc to chyba nie alternator (mostek).
prawdopodobnie kostka stacyjki jest już zużyta czesta usterka w vw
Witam ponownie!! Usterka zlokalizowana!! Okazało się że to jednak kostka stacyjki!! Dziwne objawy, no ale to kostka!! Dzięki za podpowiedzi.
Witam serdecznie.Moje autko nigdy nie widziało garażu a takich objawów nie ma. Sprawdź rozrusznik na krótko wtedy będziesz wiedział co padło on czy kostka stacyjki. Pozdrawiam. kolega dobrze pisze, ale raczej na 90% będzie to kostka stacyjki - bardzo częsta usterka w VW
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Serwus :-) Pacjent to Nissan Primastar. Pochodne to vivaro, trafic. Problem polega na tym, że po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie. Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł. Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Tym samym nie można zamknąć auta. Dopiero po odpięciu aku wszystko gaśnie. Kostka stacyjki...
Następnie rozrusznik. Wymienione szczotki, automat, bendix odbija.... Rozrusznik sprawdzony i kręci. Usterka jest nadal. Uprzedzę odpowiedź, kostka stacyjki też wymieniona a bezpieczniki posprawdzane Ale co kręci i nie odpala czy nie kręci i nie odpala.?
Kostka stacyjki do sprawdzenia bo najczęściej ona pada
Usterka tak jak w temacie. Oryginalna kostka się rozsypała, kupiona na Allegro to zamiennik.
Witam. Typowa usterka w oplu z niemożliwością wpisania kodu, to uszkodzenie kostki stacyjki i tu trzeba szukać przyczyny. Pozdrawiam.
Czy w chwili zatrzymania się silnika są kierunkowskazy? Jeśli są to nie kostka stacyjki.
Witam Zrobiłem tak jak opisałem wcześniej czyli wyczyściłem kostkę stacyjki i przekaźnik 18 usterka ustąpiła Piszę bo może komuś następnemu to pomoże. Temat uważam za zamknięty
No powiem wam , że Moja usterka była bardzo błacha , nawaliła kostka przy stacyjce :/ dopiero żeśmy sie kapli z ojcem że napięcie spada , nieutrzymuje sie na stałym poziomie , i zaczeliśmy kombinować przy kierownicy , dociśliśmy kostke i działa :D :D , DZIĘKUJE WAM WSZYSTKIM ZA PORADY !!!!!!
w/g mnie na 99% padła "kostka " w stacyjce............ale tak nagła usterka może być spowodowana zwarciem w niezabezpieczonym obwodzie za stacyjką , sugeruje dokładny przegląd instalacji
Witam, Mam problem z Citroenem JUMPY 2011 r. 1.6 HDI – nie odpala ani nie kręci rozrusznik. Sprawdzony został komputer i wyskoczył błąd: usterka przekaźnika plus za stacyjką. Słychać, że brzęczy cały czas sterownik BSM bez zapłonu. Po odłączeniu kostki ze stacyjki też BSM brzęczy, palą się światła mijania i pulsują. Proszę o pomoc w diagnozie, co może...
Zobacz czy w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje zapłon na elektrozaworze pojawia się prąd. Jeśli tak to ok jeśli nie włącz zapłon odłącz orginalny kabelek i z akku podaj tam +12V. Jeśli po włączeniu kluczyka nie pojawia się napięcie wskazuje to na uszkodzony przekaźnik badź bezpiecznik. Jeśli po włączeniu kl. jest prąd a znika w momencie kręcenia...
A cokolwiek działa? Kreci? Kostka stacyjki sprawdzona?
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Ale kostka pod stacyjką mogła ulec uszkodzeniu bardzo częsta usterka, sprawdź jak kolega wyżej pisze czy jest napięcie na rozrusznik klucz w pozycji start .
Temat się chce rozwinąć ale idzie w złym kierunku. Może i jest to moja wina bo temat trochę nie trafiony. Powinno być w temacie o brzęczyku do świateł, bo taki był zamiar lecz za czołem z innej beczki. Ale myśle że cała dyskusja na owym forum komuś się przydała. Dla tego kończę temat. Przyczyną braku brzęczyka od świateł jest kostka pod stacyjką. Typowa...
Obroty rozrusznika jakie? Szalone to nic nie mówi. A usterka typowa dla np, uszkodzonej kostki stacyjki. W momencie kręcenia rozrusznikiem zanika zasilanie na pompę. Zobacz co się stanie jak uruchomisz rozrusznik na krótko, dodatkowym przewodem do akumulatora lub kontrolka minimum 21W i podglądasz na stykach stacyjki, w pozycji rozrusznika, czy nie...
Pacjent żyje. Do schematów się nie dokopałem ale usterka usunięta. W moim przypadku walnięta kostka stacyjki ( co ciekawe po przełączeniu w zapłon napięcie na żółto-zielonym się pojawiało ) . Auto w automacie , dostałem tylko od ręki kostkę od manuala ale oprócz braku blokady wyjęcia klucza na biegu innym niż P różnic brak. Ta blokada była już wcześniej...
W dniu dzisiejszym borykałem się z vw passat b5 usterka braku świateł mijania, świateł drogowych, braku nadmuchu ,kierunkowskazów, wycieraczek. Faktycznie okazała się uszkodzona kostka stacyjki a dokładnie styk 75. Wychodzi z niego żółto czarny kabel na którym po przekręceniu stacyjki powinien pojawiać się plus.
Witajcie! Mam poważny problem ze stacyjką w mojej 80'tce. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go do połowy bardzo często nie zapalają się żadne kontrolki w stacyjce (dziwne jest to, że wszystko inne działa np. wentylator, wycieraczki itd... jest ok). Dalsze przekręcenie kluczyka powoduje obrót silnika ale silnika nie można uruchomić. Kluczykiem...
Idz po kabelku po kolei powinieneś dotrzeć do stacyjki i tam szukaj usterki ( w kostce stacyjki) Powodzenia!
Przy wieku pojazdu 26 lat alternatora bym nie wykluczał bez sprawdzenia. Choć zaczął bym kostki stacyjki ,przekaźników , bezpieczników (czy któryś nie jest nadtopiony) ,wiązki głównej prądowej (masa i zasilanie) a na końcu podmienił zregenerował alternator jak poprzednich krokach nie znajdzie się usterka.
Raczej usterka w rozruszniku. To jedno a po drugie bym sprawdził kostkę stacyjki.
Sterownik powinien byc na podszybiu.Częste usterki to kostka stacyjki, czujnik halla,moduł przekaźników pod kierownica.Nie wiem czy ten moduł był w każdym golfie.
F13 to rozrusznik ? Napięcie będzie dopiero w trakcie jego działania, podczas uruchamiania sinika. Żółty ma cały czas napięcie, zaś czerwony, a raczej pomarańczowy, po zapłonie. dużo tematów jest o tym że mogły pójść jakieś styki w kostce stacyjki Tak, kostka stacyjki, częsta usterka nie tylko w matizie. Bez przekaźników, tylko styki zwierane w zależności...
Carrot tak odłączyłem kleme na całą noc lecz no to nie dało Dodano po 5 Robokop sorry za wprowadzenie w błąd, ozn silnika to ASV. Dzięki za poradę, jutro sprawdzę stacyjkę oraz poprawność podłączenia przewodów Dodano po 4 Usterka zlokalizowana. Ułamała się płatewka która kręci plastikiem w kostce stacyjki. Dziękuję za trafne podpowiedzi.
Nie, już nie ma przekaźnika, bezpiecznik jest sporej mocy, przewód grubszy niż w Golfie 3, gdzie ta usterka była nagminna. Pozostaje możliwość, że jednak poprzedniemu właścicielowi udało się "unieszkodliwić", przy montażu hands-free zestawu, styk S w stacyjce - jeśli prąd na tym przewodzie nie "reaguje" na kluczyk. Ostatecznym sposobem sprawdzenia jest...
Brak napiecia po kluczyku tz. :15: , rozruch jest na innym styku kostki , na 50-ce. Szukaj też usterki na kostce stacyjki.
jak się kontrolki nie świecą i nic nie działa to najpierw posprawdzaj czy kostka stacyjki załącza (np żarówką), zobacz czy tam niema jakiegoś dorabianego alarmu który zamókł albo po prostu zdechł, generalnie prosta usterka, trzeba zobaczyć dokąd prąd dochodzi a gdzie już zanika
Stacyjka, dokładniej kostka stacyjki lub styk dodatkowy, nie pamiętam jak tam jest. Stąd też usterka radia i zablokowany centralny z pilotów. Możliwe, że uszkodziło się radio. Odłącz na próbę.
Wkład stacyjki czyli kostka wymieniona na nową. Kontrolka silnika świeciła. (Jak zapalił) Komunikat: usterka silnika, za niski poziom płynu chłodniczego.(poziom ok, sprawdzony) Błąd 0615 (jak pisałem wyżej). Błędy skasowane. (Piston) Auto nie pali więc nie wiem czy teraz będzie świecić.
Kostka stacyjki, masa silnika, dodatni z akumulatora na alternator, zasilanie kasety bezpieczników (koniecznie bo to typowa usterka)
Prawdopodobnie czujnik położenia wału, bądź jego okablowanie. Ewentualnie kostka stacyjki, ewentualnie zasilanie sterownika. W każdym bądź razie usterka do zlokalizowania\usunięcia w krótkim czasie, typowa dla tego samochodu. Napewno nie immo.
Witam. Sprawdź kostkę stacyjki, tam się coś mogło sypnąc. Opis skromny ale objawy wskazuja brak zasilania po stacyjce. Koszt kilkanaście zł.
Usterka usunięta, okazało się że przy wymianie stacyjki gdzieś obluzował się kabel w kostce. Zniknęło jedno z zasilań wchodzących na deskę z takiego brązowego modułu. Po podaniu zasilania wszystko "wstało" Proszę o zamknięcie tematu.
Po opisie, to trudno się zorientować, czy to usterka samego rozrusznika i jego obwodu, czy elektroniki silnika. Piszczeć może przekaźnik odciążający, przy niepewnym styku w kostce stacyjki.
Witam, kolego moze to wina samej kostki w stacyjce, w vectrach to dość częsta usterka, a sam koszt niewielki. Póki co, upominam. 3.1.11. Zabronione jest.... publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.
Poprzednik dobrze Tobie podpowiada, gdyż w momencie gdy stacyjka jest w pozycji "Rozruch" może nie być połączenia w kostce stacyjki na styk zapłonu - to częsta usterka a czasami w momencie "odpuszczania " z pozycji "rozruch", silnik zapala. Usterka Twojego auta jest typowa także dla sytuacji gdy duży pobór prądu przez rozrusznik powoduje spadek napięcia...
A sprawdzałeś bezpiecznik pod siedzeniem na cienkim z reguły czerwonym przewodzie . Może masz spalony i co z pomiarem napięcia na kostce stacyjki . Pomijam już fakt ze może masz akumulator wyładowany .
ja spotkałem się z 2 usterkami : 1 natury mechanicznej - wyrabia się bolec przekręcający kostkę pod stacyjką i nie dociąga styków 2 w skrzynce z bezpiecznilami\przekaźnikami ( nad nogami kierowcy) upala się ścieżka zasilająca elektrozawór - przewód znajdziesz bo jest tego samego koloru co przy elektrozaworze za to nie wiem czy nie lepiej go przepiąć...
Takich kostek w grupie VW wymieniam parę tygodniowo typowa usterka .Wymiana jest trochę kłopotliwa.Pozdrawiam
Piloty wysyłają sygnał bo w czasie synchronizacji po naciśnięciu przycisków na pilocie migają kierunki co potwierdza poprawne zakończenie całej procedury. Moduł widzi krańcówki. Co do wyjętego klucza to nie mam pewności, bo zauważyłem że nie dział blokada kierownicy po wyjęciu kluczyka. Niby to usterka mechaniczna ale jak coś nie odbija w samej stacyjce...
Witam. Poszukaj usterki w kostce stacyjki a konkretnie w samych stykach pod kluczykiem. Z tego co pamiętam to były tam 3 wypustki/styki. 1 od obwodu rozrusznika ,2 od obwodów mniej ważnych i 3 od ważniejszych. Wycierały się te waśnie wypustki. Pozdrawiam.
Witam. Gdy samochód jest zimny - odpala za 1wszym razem, gdy troszkę się nim przejadę i zgasze silnik ponowne odpalenie to tragedia. Czasami odpali za 2gim razem czasami za 7. Byłem w ASO - egzaminer nie wykazał błędów, znajomy mechanik sprawdził ciśnienie w pompie paliwa - 0.9 bara(normalnie powinno być 1,5) ale pozatym przy odpalaniu nie ma iskkry...
Dzix , sprawdz kostke stacyjki , po poluzowaniu plastikowej osłony kolumny kierowniczej zobaczysz dwa wkrety /rozmiar M3x10mm/ , ktore trzymaja kostke . Po wymontowaniu kostki srubokretem nacisnij wystajace z niej kołeczki , aby polaczyc styki. Mozesz to rowniez zrobic krotkim przewodem . W ten sposob wyeliminujesz jedna z mozliwych usterek , ale moim...
Goldwinger ta usterka rodek programu "USTERKA". Ekspert z programu by powiedzał ze usunięcie usterki powinno zająć max 10min. nie wiele brakowało a za kostkę stacyjki bym się zabrał, bo napięcie w gnieździe się nie pojawiało
Witam, problem pojawił się gdy przestał działać wentylator nawiewu. Nikt nie mógł postawić diagnozy żadne forum też nie pomogło ,wymieniłem wentylator z modułem (tkzw. "jeż") usterka nie minęła. Do stacyjki podpięta jest kostka 3 przew. i na białym brak napięcia bez względu na pozycję stacyjki i pracę silnika. W komorze silnika znalazłem skorodowany...
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
zasugerowano mi też, że to może być wina "kostki stacyjki". Dzięki za pomoc. No cóż, nie będę kłamał - to może być wina wszystkiego... :-) / :-( Jeżeli nic nawet nie wyje, to znaczy, że zasilania nie ma także sterownik silnika.... No chyba, że ta Felicja jest na gaźniku, ale coś w to wątpie... Jeżeli jest taka usterka, to musi być coś w obwodach głównych...
Jak odepniesz kostki od stacyjki to dalej świeci? Myślę, że to nie rozładowanie akumulatora doprowadziło do powstania usterek tylko one, a raczej ona doprowadziła do rozładowania akumulatora.
Wniosek że chyba lepiej by było się udać do specjalisty by sprawdził czy radio jest prawidłowo podłączone. Zwykle na radiu jest naklejka z opisem złącza. Żeby móc wpisać kod lub czekać na odblokowanie się radia po złym kodzie radio musi mieć oba plusy, tj, plus stały podtrzymujacy pamięć i plus po kluczyku (ACC) czyli przekręcony kluczyk w stacyjce...
Radio nawet nie wiem jak jest podłączone ale na pewno oryginalnie bo od ponad 10 lat nikt nic nie zmieniał, Napewno w kostce sprawdzałem ni UB+ (stały plus) i UB- i SKONT-plus po stacyjce, po odłączeniu kostki z radia pobór jest właściwy 0,01 A . Ale dziwne bo radio działa prawidłowo.
Witam serdecznie Mam problem z odpalaniem samochodu Opel Vactra 1,6. Akumulator mam sprawny, rozrusznik po sprawdzeniu u elektryka też dobry. Samochód szczegolnie rano ma problem z przekreceniem rozrusznika.Im dłużej trzymam kluczyk w stacyjce na pozycji rozrusznika tym lepiej kreci. Zauważyłem też że problem narasta w wilgotnych warunkach np. deszcz....
Niekoniecznie kostka, częstokroć winien jest bebenek-skrzywiona płetwa. Manipulowanie płetwa kończy się jej urwaniem. Jeżeli ktoś zakłada nową kostke, to od razu polecam wstawic przekaźnik odciążający styk 50, styki stacyjki się wypalają poprzez przeindukowanie z elektromagnesu. Ładnie to opisales Wlaśnie w tym problem tzn z tą płetwa w stacyjce i...
problem rozwiazany, faktycznie kostka stacyjki, sprawdzilem i na krotko pali czy da sie wydobyc kostke bez demontazu stacyjki???
usterka stacyjka kostek stacyjka skoda kostek stacyjka volvo
termistor oznaczenie ustawienie regulatora pokojowego termet premier instrukcja
mobilus martwy silnik mobilus maret
Zmywarka nie odpompowuje wody: przyczyny i rozwiązania Przerwa na zaworach w silniku Lombardini IM 350