Takiego jeszcze nie robiłem. Oznaczenie TG12C077 produkcja Valeo (Francja). Sterowanie COM, czyli zapewnie właśnie protokołem LIN.
Moc alternatora nie jest krytyczna. I tak większość mocy powinna wydzielać się w uzwojeniach alternatora! Pod warunkiem, że rezystancja przewodów/złączek nie jest zbyt duża i uzwojenia mają identyczne parametry (rezystancja i indukcyjność). Asymetria może prowadzić do przeciążenia jednej fazy. Poza tym regulator też musi być przygotowany do swojej roli...
Brak ładowania to 90% usterka alternatora . Sprawdzałeś miernikiem po odpaleniu auta na klemach i na alternatorze że nie ładuje czy jak ??
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Było wiele razy, szukaj. Alternator jest sprawny.
Duża szansa że brak ładowania (usterka alternatora).
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
jeżeli regulator ma szczotki stawiam na mostek prostowniczy a co do poduchy to gdzieś w układzie jest usterka... trudno wyczuć co...
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Panowie problem nie lezy w alternatorze ale w sterowniku silnika który widzac wcześniej duże ładowanie alternatora zaczął załączać inne urządżenia w pojeżdzie np. ogrzewanie tylnej szyby wentylator chłodnicy itp.Rozwiązaniem jest wykasowanie błędu ze sterownika przed założeniem naprawionego alternatora . Tylko że ten temat był już poruszany na forum...
sprawdziłem go, regulator napięcia jest ok. w całości alternator daje niecałe 1V przy 3000obr/min
Ustalenie co się złego dzieje ze strony auta trzeba ustalić co się uwalą w alternatorze. Dopiero na tej podstawieożna wysuwać wnioski czy tam dywagacje czy jest usterka czy pech.
Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie, na wyłączonym i włączonym silniku. A jak zapala? Usterka ładowania akumulatora to najczęściej uszkodzenie alternatora, jego regulatora lub przewodów ( kostka ma alternatorze. Pozdr. J.
nie wymieniałeś ostatnio żarówki od ładowania. przy żarówce mocniejszej może alternator gwizdać.
Co do tematu silnika układu wspomagania kierownicy nie będę się wypowiadał bo musiałbym widzieć układ sterowania. Ale - co do alternatora to chętnie podpowiem - a więc żeby sprawdzić czy alternator jest OK należy uruchomić silnik samochodu i nie załączając żadnych innych urządzeń w samochodzie mierzymy napięcie w instalacji - powinno być max 14,1 V...
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Na początek ściągnij z alternatora kabelek z wyjścia oznaczonego D+ i dotknij końcówką tego kabelka do masy (zapłon włączony). Jeśli w tym momencie zapali się kontrolka od ładowania, to masz problem z alternatorem. Coś w układzie wirnik, szczotki, regulator napięcia (najprawdopodobniej właśnie regulator) Jeśli kontrolka sie nie zapali, usterka w układzie...
To są zwykłe alterantory będą działać wszędzie o ile będą obroty i i wzbudzanie. I tu pewnie jest usterka masz coś nie tak z wzbudzaniem do sprawdzenia ten kabelek bo on nie tylko do kontrolki jest w aucie.
Na 98% usterka tkwi w alternatorze.
Jeśli swieci sie lampka ładowania nawet gdy jest właczony silnik to jaka może być usterka ? Padł alternator? Please Help?
Witam koledzy. Pacjent Peugeot 3008 Hybryda 2010 rok, motor spalinowy 2,0 HDI. Poszukuję schematu sterowania alternatora hybrydowego. Nie mam ładowania akumulatora niskonapięciowego, zapewne główny też nie jest ładowany. Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu tylko lakoniczny komunikat "usterka silnika".
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
Ile masz ładowania, podaj jakie są dokładnie błędy, ile masz ładowania po wyjęciu wtyczki sterującej. Czy usterka jest stale czy występuje okresowo. Ile masz ładowania (chodzi o napięcie na klemach) gdy zaświeci się komunikat o awarii.
Wniosek jest taki, że usterka występuje w instalacji ciągnika, skoro alternator ładuje w innym ciągniku. Sprawdź dokładnie instalację pod kątem zwarć i przerw na połączeniach przewodów.
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Ładowanie powinno wynosić około 14.5V.To nie musi być problem regulatora napięcia tylko usterka w samym alternatorze lub za krótkie szczotki węglowe współpracujące z pierścieniami wirnika
Zacisk Z (jeśli dobrze pamiętam). A usterka wskazuje na problem z alternatorem. Sprawdź poziom ładowania.
Pomierz napięcia na samym alternatorze. B+ i masą, D+ i masą, no i samą masę alternatora, połączenie z akumulatorem. Jeśli będzie tyle samo co na akumulatorze - usterka -> reglator <-> alternator.
Daj nowy kabel bokiem z alternatora do upc ten cienki. ten lin łapie jakies zakocenia w wiazce silnikowej.
Wyprowadzenia stojana nie dotykają płyty z diodami. Odpiąłem przewód od śruby B na alternatorze. Po przekręceniu stacyjki nadal brak kontrolki ładowania.
Objawy, które opisałeś 10 listopada wyglądają mi na uszkodzenie centralki elektrycznej (tej z bezpiecznikami). Natomiast grudniowa usterka, to brak ładowania - uszkodzony alternator. W alternatorach Magnetona często padają zestawy diód, ale równie słabe są pierścienie wirnika - szybko się ścierają.
Co się czepiliscie tego alternatora? Przeciesz ewidentni usterka jest gdzieś w przewodach. Alternator bym zostawił na sam koniec bo byc może ładowanie wroci do normy jak naprawi główna usterkę.
Alternator nie jest sprawny, typowa usterka tego modelu - uszkodzenie mostka prostowniczego.
To nic nie da mierzenie prądu , 1,5 kW zajęło by ogniem się tam gdzie się wydzieli. Najpewniej albo kostka wypalona albo przekaźnik i masz sekundowe zapady napięcia i usterka gotowa.
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Usterka znaleziona. Brak masy. Dzięki za pomoc. Wronek
Witam. Zwracam się do Was o pomoc w sprawie kontrolki ładowania alternatora. Mianowicie pacjent to Chrysler Pacifica 2006, alternator Denso z regulatorem napięcia w ECU. Niestety ale typowa usterka dla tego auta i brak ładowania spowodowany przez regulator w ECU. Zamontowalem zewnętrzny regulator Jezpol RNA2 , ładowanie jest, jednak nie wiem jak obejść...
Witam! w lagunie II z lat 2001-2002 to częsta usterka, alternator i ładownie jest ok problem jest z licznikiem pokazuje błędny komunikat, jak następnym razem zaświeci ci się ten komunikat to uderz ręką w deskę nad licznikiem :) na pewno zgaśnie :) musisz przylutować parę połączeń w liczniku bo nie łączą, tu masz wiecej info i manual : http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Masz urwany ten kabel od alternatora chyba cienki fioletowy. To jest właśnie komunikacja lin. Bez niego alternator ładuje w trybie awaryjnym czyli tu u ciebie ok 15v
Głównie chodzi mi o to czy moze byc uszkodzony regolator napiecia(jest na zewnatrz alternatora) lub zuzyte szczotki, poniewaz to ewentualnie moge wymienic.Jesli chodzi o rozkladanie alternatora to raczej sie za to nie wezme jesli tam jest prawdopodobna usterka.
ja miałem kiedys podobny problem ale przy VW golfie usterka ta była spowodowana niedostatecznym ładowaniem alternatora usterkie usunełem i było ok chociaz do tej pory nie wiem czemu tak jest w VW nigdy jakos sie tym ziawiskiem nie interesowałem.
Taka mała usterka , a tyle słów napisano. Ludzie ,jeżeli alternator nie miałby masy to nie byłoby ŁADOWANIA!
Tu siedzi Bosch. Nr już nie pamiętam. Najdziwniejsze jest to że ta usterka pojawia się i znika. Czy tutaj zewnętrzny komp CEM może zmieniać wartość napięcia ładowania ??? Tu nie ma czujnika temp akumulatora jak w nowszych Volvo. Usterka występowała też w ciepłe dni gdy było 27-30st na zewnątrz.
Nie komutator tylko pierścienie ślizgowe. Zazwyczaj da się je wymienić. Mostek ma minimum 6 diod. Po 3 na blachę. Każda dioda jedną stroną dotyka swojej blachy a drugą uzwojenia. Jedna z blach jest podłączona do masy, druga do plusa - która jest która to zależy od tego czy blacha ma połączenie do katod czy do anod diod. Są 3 uzwojenia i jeden punkt...
Zobacz: http://obrazki.elektroda.net/66_12335095... masz przykładowy schemat połączenia alternatora, powinno to rozjaśnić temat. Jeśli alternator sprawny (ładuje), to najprawdopodobniej usterka jest w obrotomierzu.
Witam Mam następujący problem w MercedesActros MP2 2007 Kontrolka akumulatora na wolnych obrotach świeci się cały czas na czerwono, a jak dodam gazu, auto wejdzie na wyższe obroty to gaśnie. Ktoś podpowie co to może być? Alternator się kończy czy może pasek jest luźny i na wolnych obrotach nie ładuje, a może ktoś ma inny pomysł o co chodzi. Jak sprawdzić...
Jeśli nie ma ładowania a z tego co piszesz nie ma to kontrolka nie ma nic do rzeczy.Nie ona jest tu przyczyną braku ładowania. Dla świętego spokoju do sprawdzenia napięcie na wyjściu alternatora aby wyeliminować ewentualne spadki napięć na torze alternator - zaciski akumulatora.Jeśli pomiar da takie same wyniki to alternator na stół i do naprawy,bo...
właśnie typu słabe styki w różnych miejscach Oczywiście. Jednak wymiana alternatora czy jego naprawa nie będzie miała sensu, kiedy jest brak odpowiedniego kontaktu i przede wszystkim - nie usunie się usterek.
usterka wygląda na zwarcie między zwojowe w alternatorze. Jeżeli altek robi się nienaturalnie gorący to uzwojenia dostały zwarcia.
Mam pytanko w czasie jazdy wyłancza mi się ładowanie później wraca.i nie wiem czy to usterka alternatora czy coś zaśniedziało. za pomoc z góry dziękuję
czyli wygląda, że instalacja w samochodzie w porządku, a coś jest nadal z alternatorem? Trochę to dziwne, ponieważ facet mówił ze z moich gratów została tylko obudowa, wirnik i stojan. Czy coś jeszcze w własnym zakresie coś mogę sprawdzić? Obawiam się, że facet powie ze alternator jest ok a jakaś usterka jest w samochodzie. W takim razie jutro reklamuje...
W niektórych samochodach stosuje się właśnie po pewnym czasie od rozruchu obniżanie napięcia ładowania . Także czasami to nie jest usterka a normalne działanie . Gwizdanie alternatora to już nie jest normalny objaw .
Zamówię ofpowiedni regulator, ale ładuje od razu po odpaleniu. Druga usterka szumy radia kilka sekund po odpaleniu samochodu mimo odłączonej kostki od alternatora... Gdzie szukać przyczyny ?
Prąd ładowania spada w zależności od zapotrzebowania akumulatora. Przyczyną opisanego przypadku, jeśli jest to usterka, może być regulator napięcia.
przekaźnik od lampki i ładowania jest pod prawym panelem przy nogach pasazera (listwa na progu) niestety to częsta usterka - najpierw spala się przekaźnik, później alternator. A jakie jest napiecie ładowania - powinno być od 13,5 do 15V
Witam! Mam tą sama usterkę w Vectra 2005r 1.9 CDTI 150 KM. Bład jest taki: Obwód sterujący L lampką alternatora - usterka P0621. Czym to może być spowodowane i jak to mozna usunąc? Ładowanie 14.20, pod pełnym obciażeniem nawet po zapaleniu sie kontrolki ładowania.
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu zaświeca się kontrolka ładowania na liczniku,jeśli się nie zaświeca to ładowanie masz tylko w granicach 13V a to nie wystarczy do prawidłowego ładowania,powodem jest przerwany cienki przewód przy alternatorze,o ile pamiętam to brązowy,typowa usterka w 6L
Akumulator zostaw w spokoju, jest dobry. Usterka alternatora, napisałeś że mechanik stwierdził silne nagrzewanie się alternatora, być może zwarcie między zwojowe. Wyłączanie ładowania następuje tylko i wyłącznie przy szybkim dodaniu gazu gdy silnik jest obciążony podobnie jak u focusa gdzie zastosowano jeden z pierwszych "inteligentnych" alternatorów....
Witam jestem nowy na forum. Szukałem podobnego problemu na forum jednak nie znalazłem. W moim oplu usterka wygląda następująco: alternator nie ładuje wogóle, napięcie wynosi ok 10.4V zależy od naładowania akumulatora, nie świeci wogole kontrolka od ładowania po włączeniu zapłonu a jeżeli dam dodatkowa masę z alternatora do silnika to zapala sie kontrolka...
Jaki tam masz alternator? To raczej w nim siedzi usterka. Regulator wymieniony to przyjrzał bym się wirnikowi ale usterka może być trudna do jednoznacznego zdiagnozowania. Może się pojawiać na obrotach po osiągnięciu temperatury. Łatwiej czasami wirnik podmienić. Oczywiście to tylko sugestia.
akumulator wymieniony - kontrolka nadal się zaświeca z różna częstotliwościa ford posiada inteligentny system ładowania Inteligentny układ ładowania "Smart Charge" ma funkcję testu własnego zapisaną w module PCM, do której dostęp można uzyskać za pomocą WDS. Jeżeli w układzie pojawi się usterka, moduł PCM włącza lampkę ostrzegawczą ładowania. Jeżeli...
Usterka jest w regulatorze napięcia alternatora. alternator daje zbyt wysokie napięcie ładowania(max 15V). Sprawdź napiecie ładowania.
Napisz coś więcej jaki silnik, jeździłem kiedyś Td. Pojawiające się i znikające żarzenie kontrolki i chwilowe problemy z obrotomierzem to standardowa usterka alternatora , a dokładniej regulatora prądu ładowania.
Po pierwsze padnięta bateria w mierniku dlatego pokazywał głupoty. Z alternatorem masz dwie opcje jeśli to Bosch to faktycznie regulator napięcia jeśli co bardziej prawdopodobne Valeo to masz uszkodzony wirnik alternatora numer ar3002. Tak czy owak bez demontażu się nie da a usterka alternatora to bardziej zbieg okoliczności.
Usterka naprawiona. Nie było masy pomiędzy regulatorem a obudową alternatora.
Typowa usterka. Brak szczotek w alternatorze Valeo. Szczotki svx7.
Dotknij probówką do cienkiego niebieskiego przewodu przez alternatorze. Jesli kontrolka zaswieci to usterka tkwi w alternatorze.
Wyjaśniła się jakoś sprawa ? Bo Też mam problem z ładowanie Scania r420 2005 bez wylacznika adr. Sprawdzony alternator, pasek , napinacz , wzbudzenie podaje , prądu na wyjściu z alternatora nie ma. Podczas jazdy czasami jakieś lądowanie się pojawia, ale strasznie skacze , od 24 do 27. A czasami wyskoczy błąd usterka silnika, zaświeci się błąd akumulatora...
kupiłem używany alternator Ford mondeo mk5 2.0 tdci 210KM po wypadku ładowanie alternatora jest teraz stabilne cały czas 15,20V, nie wiem czy to za dużo? Ale kontrolka ładowania nadal się pokazuje i znika. Jak było źle tak dalej jest źle. Błąd należy skasować testerem. Robiłem kiedyś identyczny przypadek, ładowanie cały czas falowało od 13 do 15 V....
Witam. Mam problem z peugeot 508 hybryda 2013r, HDI. Samochód podczas jazdy po paru kilometrach zgasł. Błędy w sterowniku hybrydy były od paska alternatora, samego alternatora i silnika/napędu hybrydowego Diagboxem zresetowałem wymianę paska i alternatora, auto odpaliło, ładowanie jest, ale zostaje na desce usterka silnika, po minucie ładowanie idzie...
Witam! Do sprawdzenia standardowo masa silnika i masa nadwozia , połączenia alternator, rozrusznik akumulator, zmierzyć warto prąd ładowania. Czy usterka występuje na ciepłym silniku zaraz po zapaleniu? Warto zmierzyć prąd ładowania w momencie wystąpienia usterki. To tyle jeśli chodzi o alternator. Warto zwrócić uwagę czy świece żarowe nie grzeją zbyt...
Sprawdź szczotki, podmień regulator napięcia. Lampka ładowania świeci ?
Skoro tak to alternator "na stół". Mając odpowiedni tester można zasymulować alternator na silniku i stwierdzić gdzie jest usterka. Takie testery posiadają tylko warsztaty które specjalizują się w naprawie alternatorów. No niestety - szkłem d.py nie utrzesz.
Załóż mniejsze koło jak koledzy piszą i będzie ładował, a jeśli wiesz lepiej to nie wiem po co pytanie (na priv mogę Ci dać linka do takiego koła). Wyślij proszę link do tego mniejszego koła. Wysłałem ale nie doczytałem, że masz już od poloneza to mniejsze nie będzie, załóż 4 W. żarówkę jeśli nie pomoże alternator przegrzany lub inna usterka.
Okazalo sie ze koło pasowe było luzne. usterka usunieta:D Zamykam temat....
Witam Miałem taki przypadek w manie na wyświetlaczu komunikat awaria alternatora i błąd ZBR jeden z podanych po podłączeniu testera texa tłumaczyła to Zapoczątkowanie zacisku W wymieniałem alternator na nowy nie pomogło póżniej sprawdziłem wiązke dalej to samo ogólnie objawy braku ładowania były taki że po uruchomieniu silnika alterantor zaczynał ładować...
Wv t5 silnik adx, czy ktoś się spotkał może z usterka ze kontrolka ładowania się włącza na chwilkę? Po rozgrzaniu silnika i tylko na jalowym, sprawdzałem przewody w komorze silnika nie ma tam problemów żeby było chwilowe zwarcie D+ do masy, alternator ma przejechane jakieś 20tys km. Podczas tej usterki ładowanie spada do 13,4V czyli raczej wykluczam...
padła jedna faza w alternatorze lub dioda na prostowniku typowa usterka dla spadającego napięcia przy zwiększaniu obciążenia
Temat wałkowany myślę że dyskusja zbyteczna ,typowa usterka alternatora jak wyżej wspomniano.P
Alternator sprawny. Nie wystąpiły żadne usterki.
Masz uszkodony mostek prostowniczy.Typowa usterka w tych alt.(alternator identyczny jak w fordach)
Mam mały problem zaczęło się od tego że alternator nie ładował po nocy odpalałem na kable dzisiaj ta samą kontrolka plus czerwona usterka silnika rozrusznik kreci ale nie odpala
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Witam zwracam się prośbą o poradę odnośnie alternatora w BMW e32 3.0 , Mianowicie usterka wygląda następująco , zaczęła się świecić na stałe kontrolka ładowania brak wzbudzenia alternatora , alternator sprawdzany na stole u elektryka od alternatorów na stole prawidłowo ładuje lekko ponad 14v ładnie się odrazu wzbudza i wszystko gra .W Samochodzie czasem...
Z alternatora jest wyprowadzony przewód do obrotomierza pod przeważnie symbolem W. Często usterka ładowania wiąże się również z brakiem obrotów na desce, choć może być inaczej.
pasek byl ostatnio wymieniony, wydaje mi się ze dobrze jest naciagniety, ale dlaczego zatrzymuje się też kolo pasowe na wale przy skrecaniu kierownica, a silnik pracuje dalej, czy w tym modelu jest przy tym kole pasowym na wale jakies sprzegielko czy cos innego, czy nie obciał sie czasem klin? Moze mieliscie taki przypadek, lub wiecie jaka to usterka?
aku nie był kupowany w hipermarkecie, ale czy to ze uszkodzony jest alternator moze mieć wpływ na to że kontrolka sie nie zapala od ładowania przy przekręconym kluczyku???? bo coś mi sie wydaje ze to nie powinno mieć wpływu i usterka moze mieć inne podłoże ( a alternator swoją drogą ze nie ładuje przy uruchomionym silniku) pzdr
Witam! Clio IV 0.9tce 2016 Po odpaleniu auta po około 2 min kontrolka stop + akumulator. Informacja na liczniku usterka elektryczne zagrożenie! Ładowanie aku 14.4V. Akumulator podmieniony alternator sprawdzony można sterować linia lin alternator zmienia napięcie ładowania. Na przewodzie lin z pcm na mierniku 12.4V ciągle bez względu na obciążenie i...
Witam, problem z Clio II po lifcie 2002 rok 1.2 16v. Brak ładowania akumulatora, wymieniony drugi alternator ze sprawnego samochodu. Po Pomiarach wartość pokazuje 12.4V przy odpalonym silniku (przy zwiększaniu obrotów nic się nie zmienia) i przy zgaszonym silniku tak samo. Moje pytanie w tym przypadku brzmi, czy może być inna usterka niż alternator,...
Usterka usunięta. Jednak to był problem przewodów. W najgorszym stanie był minusowy do skrzyni biegów.[trzeba było go wymienic-pozostałe wystarczyło oczyścić i porządnie zakonserwować]
Dostałem oryginalny alternator w częściach, który wyjeli po przywiezieniu z zachodu, poskładałem gada, sprawdziłem uzwojenia prostownik połączenia z regulatorem, włożyłem i dalej nic. Brak ładowania napięcie 12V, teraz oprócz P1246 -Alternator(usterka), wywala mi jeszcze dodatkowo P1632 - Alternator (usterka obwodu/czujnika). W poniedziałek cd. znalazłem...
Nie do końca wiem jak łączyć te fakty ze sobą, co jest przyczyną a co efektem, w moim toku myslenia, czasowe palenie sie kontrolki braku ładowania (wszak teraz nie pali się) mogło być faktem do zignorowania a ważniejszą wskazówką było dla mnie niskie napięcie ładowania, zastanawiam sie, czy jeśli by aku miał zwarcie, nie tłumaczyło by to sytuacji? Za...
Alternator masz uszkodzony. Najczęściej pada mostek diodowy 100 A lub regulator napięcia.Ale ja postawiłbym raczej na mostek bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Alternator Hitachi.
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Witam! Mam usterkę w Vectra 2005r 1.9 CDTI 150 KM. Bład jest taki: Obwód sterujący L lampką alternatora - usterka P0621. Czym to może być spowodowane i jak to mozna usunąc? Ładowanie 14.20, pod pełnym obciażeniem nawet po zapaleniu sie kontrolki ładowania.
Dziękuje za odpowiedzi. Być może mercedes nie zrobił ładowania do windy a być może jest to usterka. A czy mogę wpiąć się osobnymi kablami do alternatora? Jeśli potrzebny jest przekaźnik to czy ktoś mógłby podesłać schemat podłączenia oraz parametry tego przekaźnika ? Jeśli jest to prosta praca to sam chętnie zrobię w ramach hobby a jeśli praca wymaga...
Nie robie w ciężarówkach za bardzo, ale jeśli regulator jest orgniał Boscha to proponuje spróbować resetować przez kasowanie błędów w sterowniku. Gościu, to co piszesz to jest jakaś farsa... zmieniłem alternator -zasilanie stałe jest -zasilanie po stacyjce jest a ten wyświetla błąd na żółto -sprawdzone testerem ładowania właściwe, nie wiem co jest...
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
Czy w momencie pojawienia się kontrolki ładowania, ładowanie faktycznie występuje czy znika? Może alternator po nagrzaniu zaczyna świrować, przez co przy zbyt niskim napięciu i centralny wariuje.
usterka alternatora usterka ładowania wymianie alternatora ładowania
pętla sprzężenia zwrotnego passat przeróbka motogodzina zetor
sprawdzić czujnik parkowania schemat podcisnienia
Ładowarka CTEK, NOCO, Bosch – brak wzrostu napięcia powyżej 12V podczas ładowania akumulatora 12V Volkswagen T5 – niedziałające boczne drzwi przesuwne, brak reakcji na otwieranie i zamykanie