Na 31 stronie jest opis.
Moc alternatora nie jest krytyczna. I tak większość mocy powinna wydzielać się w uzwojeniach alternatora! Pod warunkiem, że rezystancja przewodów/złączek nie jest zbyt duża i uzwojenia mają identyczne parametry (rezystancja i indukcyjność). Asymetria może prowadzić do przeciążenia jednej fazy. Poza tym regulator też musi być przygotowany do swojej roli...
Co do tematu silnika układu wspomagania kierownicy nie będę się wypowiadał bo musiałbym widzieć układ sterowania. Ale - co do alternatora to chętnie podpowiem - a więc żeby sprawdzić czy alternator jest OK należy uruchomić silnik samochodu i nie załączając żadnych innych urządzeń w samochodzie mierzymy napięcie w instalacji - powinno być max 14,1 V...
L ma dostać masę z regulatora poprzez uzwojenie wirnika. Jak zacznie ładować z mostka idzie tam plus i gasi lampę. Tak na szybko.
Takiego jeszcze nie robiłem. Oznaczenie TG12C077 produkcja Valeo (Francja). Sterowanie COM, czyli zapewnie właśnie protokołem LIN.
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Usterka alternatora. To klasyczne objawy. Akumulator do podładowania.
Witam. Mam problem z peugeot 508 hybryda 2013r, HDI. Samochód podczas jazdy po paru kilometrach zgasł. Błędy w sterowniku hybrydy były od paska alternatora, samego alternatora i silnika/napędu hybrydowego Diagboxem zresetowałem wymianę paska i alternatora, auto odpaliło, ładowanie jest, ale zostaje na desce usterka silnika, po minucie ładowanie idzie...
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Brak ładowania to 90% usterka alternatora . Sprawdzałeś miernikiem po odpaleniu auta na klemach i na alternatorze że nie ładuje czy jak ??
regulator napiecia wymieniony: Bosch F00M144160 (alternator 140A Bosch czyli pasuje) niestety nic nie pomoglo - serwo zdychalo blyskawicznie czyli jednak pompa, wymieniona na jakas uzywke (serwis aukcyjny, pierwsza z brzegu) i dziala o tyle ze nie zdycha natomiast poziom sily wspomagania jest daleki od wzorcowego ...
Napisałem że brak +12 na G1 Skąd ten przewód idzie do ECU? Wiesz może? A rok produkcji to ten sprzęt jakiś ma?
Witam! w lagunie II z lat 2001-2002 to częsta usterka, alternator i ładownie jest ok problem jest z licznikiem pokazuje błędny komunikat, jak następnym razem zaświeci ci się ten komunikat to uderz ręką w deskę nad licznikiem :) na pewno zgaśnie :) musisz przylutować parę połączeń w liczniku bo nie łączą, tu masz wiecej info i manual : http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Inna usterka. Alternator do demontażu i weryfikacji.
aku jest ok zostało mi to uzwojenie ale międy sobą niema zwarcia.
Miałem podobną sytuację w swoim Espace,do momentu kiedy rozsypało mi się na dobre sprzęgiełko koła pasowego alternatora.
Duża szansa że brak ładowania (usterka alternatora).
Załóż mniejsze koło jak koledzy piszą i będzie ładował, a jeśli wiesz lepiej to nie wiem po co pytanie (na priv mogę Ci dać linka do takiego koła). Wyślij proszę link do tego mniejszego koła. Wysłałem ale nie doczytałem, że masz już od poloneza to mniejsze nie będzie, załóż 4 W. żarówkę jeśli nie pomoże alternator przegrzany lub inna usterka.
Witam mam rav4 d4d z problemem z ladowaniem, na ecu jest blad p0622 obwód sterujący f polem alternatora - usterka potrzebowal bym schematow co steruje tym alternatorem. pozdr.
Ładowanie powinno wynosić około 14.5V.To nie musi być problem regulatora napięcia tylko usterka w samym alternatorze lub za krótkie szczotki węglowe współpracujące z pierścieniami wirnika
czego to może być objaw? - usterka alternatora, - usterka instalacji elektrycznej alternatora, - uszkodzone klemy (zaciski) akumulatora, - korozja skrzynki "głównych" bezpieczników, - usterka punktów podłączenia masy silnika, akumulatora, ...
Witam sprawdz przewód i połączenie do alternatora stamtąd jest brany sygnal do obrotomierza badz w samym alternatorze jest usterka
Było wiele razy, szukaj. Alternator jest sprawny.
wina alternatora
Witam serdecznie. Pacjent to renault kangoo 1.5DCI z rocznika 2003. Otóż do pewnego momentu było wszystko ok lecz teraz okazało się, że ładowanie jest za wysokie, na poziomie 14,8V. Zanim usterka alternatora została wykryta akumulator się uszkodził. W tym momencie siedzi alternator o numerach 7711134313 czyli typowy montowany też między innymi w clio...
Co by nie było to jest błąd komunikacji - ZBR nie widzi instrumentu, i usterka klemy "W" alternatora :/ ZBR do diagnostyki.
Jak już wcześniej pisałem, w moim przypadku wina leżała po stronie pasa napędzającego wiatrak chłodnicy a tym samym i alternator. Usterka usunięta więc zamykam temat
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Nie kombinuj nic z alternatorem, w końcu pisałeś że wymieniłeś już dwie sztuki i zawsze to samo, czyli usterka poza alternatorem. Zrób prosty test - do wtyku L doprowadź 12 V przez żaróweczkę 2-4 W. Jeżeli alternator wzbudzi się od razu to już wiesz gdzie szukać.
Wtedy by nie palił i pojawiały by się komunikaty o silniku i alternatorze na pomarańczowo. Odpalić na pewno odpali. Nie będzie przebiegu na zegarach i chyba będzie usterka alternatora, ale tego nie jestem pewien. Zakładam, że ten samochód ma jakieś usterki skoro autor chce odczytać błędy :D Ale to też nie jest pewne :D
Co się czepiliscie tego alternatora? Przeciesz ewidentni usterka jest gdzieś w przewodach. Alternator bym zostawił na sam koniec bo byc może ładowanie wroci do normy jak naprawi główna usterkę.
Regulator wymieniony, diody jeszcze raz sprawdzę. Kody nie precyzują coś więcej jaka jest usterka tylko że awaria alternatora? czy wina jest w alternatorze czy może w instalacji?
sprawdziłem go, regulator napięcia jest ok. w całości alternator daje niecałe 1V przy 3000obr/min
Po pierwsze padnięta bateria w mierniku dlatego pokazywał głupoty. Z alternatorem masz dwie opcje jeśli to Bosch to faktycznie regulator napięcia jeśli co bardziej prawdopodobne Valeo to masz uszkodzony wirnik alternatora numer ar3002. Tak czy owak bez demontażu się nie da a usterka alternatora to bardziej zbieg okoliczności.
jest jeszcze usterka, usterka instalacji alternatora Mam identyczny problem ze swoją Fabią 1.9 SDI z 2000r. Napisałeś że powodem jest koło pasowe alternatora oraz że była jeszcze jakaś usterka instalacji. Co to było?
Temat wałkowany myślę że dyskusja zbyteczna ,typowa usterka alternatora jak wyżej wspomniano.P
Mam pytanko w czasie jazdy wyłancza mi się ładowanie później wraca.i nie wiem czy to usterka alternatora czy coś zaśniedziało. za pomoc z góry dziękuję
z jakiego powodu mógł się on przestawić? tak sobie jeszcze myślałem czy to nie jest jakaś usterka alternatora
Akumulator zostaw w spokoju, jest dobry. Usterka alternatora, napisałeś że mechanik stwierdził silne nagrzewanie się alternatora, być może zwarcie między zwojowe. Wyłączanie ładowania następuje tylko i wyłącznie przy szybkim dodaniu gazu gdy silnik jest obciążony podobnie jak u focusa gdzie zastosowano jeden z pierwszych "inteligentnych" alternatorów....
Jeśli chodzi o alternatory w tych autach to stały temat, nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą u której alternator się "spalił" Usterka przeważnie występuje po okresie zimowym, a związana jest według mnie z akumulatorem. Dlatego po wymianie alternatora należało by dokładnie sprawdzić akumulator(zdolność rozruchową i tym podobne) Nie należy zapominać...
Ja cos od siebie dodam - migające kontrolki i brak kontroli 'pedału gazu' - dla mnie to typowa usterka alternatora. Kolego podmień alternator i wtedy zobacz czy sa zmiany Przeczytaj temat od początku . Autor już alternatory podmieniał.
Wszystko zależy, jaki jest to alternator. Popularnego i łatwo dostępnego, oczywiście nie warto, jeśli to poważna usterka, np. przewijanie. Jeśli to alternator nietypowy lub horrendalnie drogi, to regeneracja/naprawa jest rozsądna. Nowe, tanie alternatory, czy też ich zamienniki, to często chińska, czy inna indyjska produkcja, o jakości której trudno...
Zaznaczam, że przez kilka tygodni jeździłem z urwanym kablem od alternatora, tym który łączy się zaraz przy rozruszniku. Może to miało jakiś wpływ, że coś się zjarało Naturalnie! Dla Kolegi pozostaje wymiana alternatora (z regulatorkiem), dla znawców demontaż i weryfikacja części w alternatorze. Pierwsza usterka jest, czy też wydaje się być,wynikiem...
Obudowa nie jest pęknięta - wyjmowałem alternator czyściłem ....... nie był wcześniej naprawiany (znam pierwszą właścicielkę tylko ASO ja jestem drugi cęgą jak sprawdzę podczas wadliwej pracy a nie będzie poboru na akumulator to na 100% usterka alternatora.
Do alternatora dochodzą 2 cienkie kable i jeden gruby?? Z tego co pamiętam jednym cienkim dochodzi plus po zapłonie, drugim cienkim kontrolka. Jeśli te kable są OK i gruby jest OK (sprawdź czy nie ułamany przy rozruszniku) to możliwa jest tylko usterka alternatora.
Napisz coś więcej jaki silnik, jeździłem kiedyś Td. Pojawiające się i znikające żarzenie kontrolki i chwilowe problemy z obrotomierzem to standardowa usterka alternatora , a dokładniej regulatora prądu ładowania.
W starym mostku miałeś uszkodzone diody wzbudzenia(jedna padła ),częsta usterka w tych alternatorach. Po zamontowaniu nowego mostka sprawdź czy przylutowane uzwojenie nie dotyka do masy.
Witam Więc przewód D+ nie ma ciągłości między alternatorem a centralką... lub:. Jeśli auto posiada "hebel" oryginalny może występować zwarcie tego przewodu do masy w samym "heblu" lub w okolicy skrzynki akumulatorów gdzie jest ten przewód. Przerwa najczęściej występuje w wiazce kabli z kabiny do ramy w okolicy filtra powietrza lub w okolicy wejścia...
Zdaje się, że już nie masz problemu skoro usterka zdiagnozowana. Jednak montaż alternatora jest niezłym rozwiązaniem. Zważ, że musi to być taki z kołem na pasek klinowy (coraz rzadziej stosowany). Twój pomysł podłączenia jest prawie dobry. Z tym , że całkowicie odłączasz a nawet wymontowujesz regulator. Zacisk prądowy alternatora do zacisku prądowego...
Witam panowie po dłuższej przerwie. Posiedziałem długo nad alternatorem, wszystko dokładnie wyczyściłem, no i ku mojemu zdziwieniu alternator okazał się samowzbudny gdyż bez podłączania czegokolwiek do wtyczki z pierwszego postu alternator wzbudza się sam przy około 1000obr i ładuje akumulator napięciem 14V. Czy jest to usterka alternatora czy po prostu...
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Dotknij probówką do cienkiego niebieskiego przewodu przez alternatorze. Jesli kontrolka zaswieci to usterka tkwi w alternatorze.
Problem jest takiego typu, przy małym obciążeniu (światła drogowe, dmuchawa) ładowanie jest poprawne ok 14V (mierzone na klemach akumulatora), natomiast przy duzym obciążeniu (światła drogowe, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby, radio) alternator przstaje ładować prąd jest wielkosci 12V. Gdzie może tkwić usterka? Alternator firmy Bosch 70A
Który rocznik samochodu ? Jaki jest pobór prądu (ile mA ?) z akumulatora na postoju ? Włącz amperomierz (najlepiej cęgowy) w szereg z akumulatorem, pozamykaj "zamki drzwi" i kolejno wyjmuj bezpieczniki ze skrzynki bezpiecznikowej. (zarówno w skrzynce w komorze silnika jak i w kabinie). Jeżeli problemem nie jest usterka alternatora (nie zabezpieczony...
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, usterka byl bardzo zly stan techniczny alternatora (nie nadawal sie do regeneracji) oraz dziura na przewodzie od "wzbudzenia" alternatora. To tak dla tych ktorzy mieliby podobny problem ;)
witam przerabiałem citroen c4 1.6hdi z systemem start stop z alternatora 180A valeo lądowanie było na poziomie oczywiście nie odpalał świeciła sie jakaś lampka na żółto w przełączniku od tego usterki : alternator dwukierunkowy usterka reg. napięcia alternator odwracalny nieudane ponowne uruchomienie silnika alter. został wymieniony na inny kupiony używany...
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Panowie problem nie lezy w alternatorze ale w sterowniku silnika który widzac wcześniej duże ładowanie alternatora zaczął załączać inne urządżenia w pojeżdzie np. ogrzewanie tylnej szyby wentylator chłodnicy itp.Rozwiązaniem jest wykasowanie błędu ze sterownika przed założeniem naprawionego alternatora . Tylko że ten temat był już poruszany na forum...
Jaki tam masz alternator? To raczej w nim siedzi usterka. Regulator wymieniony to przyjrzał bym się wirnikowi ale usterka może być trudna do jednoznacznego zdiagnozowania. Może się pojawiać na obrotach po osiągnięciu temperatury. Łatwiej czasami wirnik podmienić. Oczywiście to tylko sugestia.
Witam. To tak często jest,że jak usterka znika, to trudno ją zlokalizować. Prawdopodobnie jest problem z alternatorem albo układem regulatora. Zacznij od sprawdzenia połączeń w układzie alternatora i sam alternator. Pozdrawiam
Po pierwsze czy usterka występuje na gorącym silniku , po drugie jest to alternator samowzbudny więc każda usterka będzie sygnalizowana kontrolką ładowania.P
Mój Boże, u kogo ty byłeś, może u szewca. Jest nr alternatora, wejście na neta - wynik przy półkolu "L" jak lampa , drugi to "DFM". Dosłownie niecała minuta roboty. To jest usterka do zdiagnozowania góra 10 minut, ale nie 5 dni. Masz wszystko podane gdzie szukać.
Na 99% w samochodzie uległ uszkodzeniu mostek prostowniczy.Typowa usterka alternatorów Lucas.Problem zresztą poruszany na forum. Sigi-styki w kostce o której wspominasz się przeplają,owszem,ale nie w polonezie MPI 16V,a w GLD ( dieslu).Polonez-Rover takowej kostki nie ma,ale raz miałem zdarzenie ze była wypalona kostka ze stykami,ta która nachodzi bezpośrednio...
Witam! Mam tą sama usterkę w Vectra 2005r 1.9 CDTI 150 KM. Bład jest taki: Obwód sterujący L lampką alternatora - usterka P0621. Czym to może być spowodowane i jak to mozna usunąc? Ładowanie 14.20, pod pełnym obciażeniem nawet po zapaleniu sie kontrolki ładowania.
Jeśli swieci sie lampka ładowania nawet gdy jest właczony silnik to jaka może być usterka ? Padł alternator? Please Help?
jeżeli regulator ma szczotki stawiam na mostek prostowniczy a co do poduchy to gdzieś w układzie jest usterka... trudno wyczuć co...
Czyli wygląda na to że to usterka alternatora. 1. Czy lepiej jest naprawiać ten alternator czy od razu wymienić na nowy? 2. Jeżeli wymienić na nowy to czy jestem skazany tylko na Magneti Marelli? Czy można dostać innej firmy do tego modelu samochodu np. Bosch? 3. Co to znaczy padła jedna faza w alternatorze? Dodano po 2 miernik UNI-T M830BUZ
Nagminny taki problem miałem w Uazach przyczyną był wirnik alternatora w dwóch przypadkach był to zły lut wyprowadzeń uzwojenia na pierścienie ślizgowe a w trzech ;;coś'' z samym wirnikiem choć oględziny nie wykazywały żadnych uszkodzeń ,podejrzewam że to coś z magnetyzmem wirnika lub z samym uzwojeniem po wymianie na nowy usterka ustała
Pomierz napięcia na samym alternatorze. B+ i masą, D+ i masą, no i samą masę alternatora, połączenie z akumulatorem. Jeśli będzie tyle samo co na akumulatorze - usterka -> reglator <-> alternator.
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Skoro tak to alternator "na stół". Mając odpowiedni tester można zasymulować alternator na silniku i stwierdzić gdzie jest usterka. Takie testery posiadają tylko warsztaty które specjalizują się w naprawie alternatorów. No niestety - szkłem d.py nie utrzesz.
Dostałem oryginalny alternator w częściach, który wyjeli po przywiezieniu z zachodu, poskładałem gada, sprawdziłem uzwojenia prostownik połączenia z regulatorem, włożyłem i dalej nic. Brak ładowania napięcie 12V, teraz oprócz P1246 -Alternator(usterka), wywala mi jeszcze dodatkowo P1632 - Alternator (usterka obwodu/czujnika). W poniedziałek cd. znalazłem...
Koledzy, w Ursusie C-360 zaczęła świecić kontrolka ładownia. Stało się to po niewinnej z pozoru wymianie zegara (w którym ta kontrolka jest zainstalowana). Napięcie na alternatorze (po dodaniu gazu) 14,2V więc ładuje. Mimo to kontrolka nie gaśnie nawet przy pełnym gazie. Sprawdziłem połączenia pod deską, tak profilaktycznie, bo przecież jakby coś nie...
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Falownik to dosc powszechna usterka ze stajni PSA
Głowny regulator odpowiedzialny za ładowanie aku jest na schemacie obok alternatora , to jest REGULATOR/RECTIFIER , a drugi to jest to coś na zdjeciu, pisałeś ze u Ciebie moto nie zapala czyli coś sie jeszcze uszkodziło odpowiedziałne za zapłon. Oj widze że sie narobiło i faktycznie to nie jest tylko usterka alternatora , z tego zdjecia ktore dałeś...
Czy wymieniono diody w alternatorze? Może usterka jednej z diod, powoduje brak pełnej wydajności alternatora. Poprawiłem pisownię Reg. 3.1.13. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.
Na 98% usterka tkwi w alternatorze.
Witam. Jestem tu początkujący i niewiele pomogę, ale czy jest usterka zbr 3301? Alternator na 3 pinie ma napięcie?
Ustalenie co się złego dzieje ze strony auta trzeba ustalić co się uwalą w alternatorze. Dopiero na tej podstawieożna wysuwać wnioski czy tam dywagacje czy jest usterka czy pech.
Piszę pracę na temat systemu symulowania usterek alternatora ( auto Agila ) i muszę przedstawić schematy elektryczne oraz wskazać miejsca potencjalnych usterek.
Mam chyba dość poważny problem. Auto to Volvo S80 2,0 D3. Auto odstawione na wieczór do garażu - zero problemów. Rano cała deska praktycznie na czerwono, nie ma możliwości uruchomienia auta. Na desce "pilny serwis" praktycznie wszystkiego, nawet czujników parkowania. Pierwsza myśl, że jakieś zwierzątko pogryzło kable, obejrzałem całą komorę silnika,...
Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie, na wyłączonym i włączonym silniku. A jak zapala? Usterka ładowania akumulatora to najczęściej uszkodzenie alternatora, jego regulatora lub przewodów ( kostka ma alternatorze. Pozdr. J.
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
To auto zamienia się powoli w skarbonkę. ...raczej jest zaniedbane (obsługowo). Nie wiem już który z mechaników, ale dobrze wskazał na kłopoty z prądem (ogólnie rzecz biorąc). Może to być zwykłe zanieczyszczenie czy poluzowanie głównych połączeń, jak i usterka alternatora czy jego regulatora. Tak więc radzę udać się do znanego w rodzinie, solidnego...
Typowa usterka dla tych alternatorów, wymiana regulatora sprawę załatwi.P
ukixx od dłuższego czasu zastanawiam się o czym Wy piszecie, dlatego tak przewrotnie napisałem. Przyznam to co piszecie jest ciekawe ale chyba pomyliliście miejsce, autor tematu w poście #1 na samym wstępie prosił by nie zajmować się usterkami alternatora. Wpadł na pomysł by użyć przewodu masowego jako bocznik i to wszystko. Aby przyrząd był bardziej...
Jeżeli pasek dobry,ładowanie na alternatorze sprawdzałeś(takie jak na akumulatorze),gdyby kontrola żarzyła to coś nim nie tak .Jeżeli jest oryginalny Czeski to problem z płytą diodową może być,częsta usterka tych alternatorów. Nie piszesz jak zachowuje się kontrolka.
Witaj! Skoro mechanik stwierdził,że ładuje to niech sprawdzi jeszcze napięcie zwykłym multimetrem na alternatorze i na akumulatorze. Częsta usterka to kabel alternator - akumulator. Na alternatorze 14v a na klemie 12v Ja w takich przepadkach podpinam amperomierz i widzę czy następuje spadek. Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd...
rozwiązanie jest bajecznie proste .... jeśli nie masz ładowania to : a) regulator napięcia - niepowinien dużo kosztować b) usterka alternatora - uzwojenie , diody itp. Zakup używanego nie powinna być droga Dodano po 4 Na allegro najtańszy alternator masz po 50 zł , regulator po 20 zł .... Ja bym się nie bawił z elektrykami i kupił używany alternator...
Zobacz: http://obrazki.elektroda.net/66_12335095... masz przykładowy schemat połączenia alternatora, powinno to rozjaśnić temat. Jeśli alternator sprawny (ładuje), to najprawdopodobniej usterka jest w obrotomierzu.
Sprawdz ładowanie akumulatora , może przypadek że umarł reulator lub alternator
Możesz wymienić same diody ( wciskane, 1/2 cala), jednak częstokroć ta nowa, na wskutek rozbicia gniazda, wynikłego z przekoszenia podczas wyciskania/wciskania nie siedzi już dobrze. Viper ma rację, prostownik uszkadza się sporadycznie, 90% usterek w tym typie alternatora to rozwarte uzwojenie wirnika.
Witam Dopadły mnie błedy w moim 3008 II jak w tytule P0817 P1A96 U1133 Dodam że problem dotyczy auta z silnikiem 1.6 bluehdi 120PS automat Trochę to trwało ale zlokalizowałem problem, ale przy okazji przeglądania internetu doszedłem do wniosku, że zdarza się ten problem może nie często ... ale się zdarza. Nie twierdze również że moje rozwiązanie jest...
Usterka chwilowo wyciszona przez zmniejszenie poboru prądu, nie chodzą wentylatory.
Niebieski kabelek jest o małym przekroju i lubi się uszkodzić (urwać). W moim Pasacie urwał się właśnie ten kabelek tj. "wisiał" tylko na izolacji i dlatego usterka ta (wizualnie) trudna była do zlokalizowania.
Odczytaj błędy czymś pod Forda w stylu Forscan. P0275 to chyba wtrysk. Ale jeżeli są takie cuda jak piszesz, to może być problem z zasilaniem na aucie (masą), alternatorem, akumulatorem lub sterownikiem.
Typowa usterka. Brak szczotek w alternatorze Valeo. Szczotki svx7.
usterka ładowania alternatora scania usterka alternatora układ sterowania alternatora usterka
moduł sterujący pralka mastercook fluke opinie oring tłoka
kompresor bezolejowe kompresory bezolejowe
Oleo Mac 937: Objawy zużytego pierścienia tłoka Wpływ zamiennika czujnika NTC na temperaturę kawy w Krups EA89**