Po pierwsze sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony, najlepiej nie u tego majstra, który robił Ci uszczelkę.
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Symbol silnika jest na bloku z przodu od strony chłodnicy na łączeniu ze skrzynią widać go od góry jest pisany od dołu do góry np. X 14XE czyli silnik 1.4
Sprawdź może najpierw czy płaszczyzny miski przylegające do bloku są równe, zamiast silikonu daj nową uszczelkę.
O boże, dlaczego nie planowałeś głowicy? Dlaczego nie sprawdzałeś szczelności? Klient powiedział, że nie wiąże przyszłości z tym autem? Co za podejście. No to może je zawieźć do złomiarza, a Ty nie rób więcej takich rzeczy. Na pewno zatkany któryś kanał olejowy resztkami uszczelki albo innymi
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Potrafi mi ktoś jeszcze powiedzieć, czy powinienem się śpieszyć? Czy trasa 250km go może zabić? . Problem może narastać stopniowo a równie dobrze może ci ją zupełnie szlag trafić nagle. Jeśli powodem jest uszczelka głowicy to lepiej się w podróże nie wybierać... Chociaż z drugiej strony.... zdażyło mi się jechać 1500km z uszkodzoną uszczelką właśnie...
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
wymiana uszczelki
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
To możesz mocno dokręcić, ale ,,z czuciem". Tam nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia typu oring lub uszczelka.
Dwie śrubki imbus, uważaj na uszczelkę.
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Na prośbę autora, wątek otwieram.
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Kopcenie kolego też jest spowodowane tą uszczelką?
Często trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
Sama chłodniczka może ciec.
Jeśli nie ubywa żadnych płynów to też może być ta uszczelka ??
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki?
Błędy jakieś są?
Pisałem? Uszczelka pod korpusem do wymiany.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Skoro znalazł się wyciek, to test uszczelki jest bezcelowy.
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Oto zdjecie przerobki.
Przecież widać nawet po wystającym fragmencie że uszczelka pod głowicą się rozpada ze starości. Wspomogło ją też w tym nie dbanie o jakość płynu chłodzącego i mycie silnika żrącymi środkami.
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Proszę o pomoc. W mojej astrze przecieka szyberdach na uszczelce czy ktoś ma sposób na uszczelnienie? Czy muszę wymienić uszczelkę? Pozdrawiam
Ale wy tu teorie rozległe piszecie wystarczy wspomnieć że olej + wilgoć równa się masło. Wymień dokładnie olej + filtr jak się powtórzy to uszczelka głowicy się kłania. No i jeszcze raczej musi woda ubywać co by była uszczelka.
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Typ, gdzie grzybek idzie w dół ma tulejką osłaniającą i nie da się go zamontować tam, gdzie grzybek idzie w górę, bo tulejka nie wskoczy w otwór w kolektorze. No chyba, że podłożysz multum uszczelek.
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Pewnie wypalona uszczelka między 2 i 3 garem.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Może ciężko schodzić. Jak to co ze spinkami? Zakładasz w odwrotnej kolejności. Wpierw uszczelka później spinki.
Astra oczywiście na monowtrysku, ale w tytułach przedmiotu uszczelki jest napisane: uszczelka obudowy gaźnika ;-)
Albo skorodowały wsuwki na elektrozaworach, albo co często zdarza się w reduktorach Lovato grzybek elektrozaworu gazowego zarósł nagarem. Trzeba rozebrać i wyczyścić. cały parownik regenerowałem i czyściłem 3-4k km temu elektrozawór też czyściłem i wymnieniałem uszczelki.
Zdemontuj jeszcze raz i sprawdź uszczelkę.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Padnięta uszczelka pod głowicą
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Uszczelka glowicy tak?
Zaprowadziłem asterke do mechaniora na dokładną diagnozę (potwierdzenie uszczelki)
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Chcę wymienić kawałek uszczelki tylnej szyby w Astrze G z 2006 roku. W załączniku mam zdjęcia jak to mniej więcej wygląda. Chciałem się upewnić, bo na 90% wydaje mi się, że nie trzeba wymieniać całej uszczelki gumowej tylko ten kawałek bo on się powinien swobodnie wyciągnąć. Może ktoś miał podobny problem w Oplu Astrze i chciałby się podzielić spostrzeżeniami?...
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
Poważnie myjecie powierzchnie pod uszczelkę alkoholem IPA?
Doszedłem do do tego ze jest rozbieralny, z tyłu są 4 wkręty, tylko po ich odkręceniu ta blacha nie chce puścić, czy ona jest na jakiejś uszczelce??
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
Sprawdziłeś czy na podstawce filtra nie została stara uszczelka?
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
Uszczelka do wymiany.
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
Objaw występuje właściwie tylko na gorącym silniku na zimnym auto jest żywsze więc ja wiem czy katalizator? A czy po wykręceniu EGR-a celem sprawdzenia muszę potem zastosować nową uszczelkę?
Witam . Tak jak w temacie szyby wchodzą mi na uszczelkę od dzwi pasażera i kierowcy. Co może być do wymiany ? Pomocy bo woda mi do środka leci .a boje się rozbierać . Z góry dziękuję.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
100 % uszczelka pod głowicą
Witam!! No jesli konstruktor auta przewidzial taki otworek do bypass'u to powinien byc. Pozdrawiam!!
Ale uszczelkę pod głowicą wymienić ot tak sobie? Próba olejowa zrobiona? Nie podejrzewasz innych podzespołów - np zaworów, pierśceni? Tak w ciemno celujesz tylko w uszczelkę?
u mnie po 171 i mechanik niechcąco :) znalazł lewe powietrze (syczenie pod uszczelką chyba kolektora) po wymianie uszczelek błąd zniknął
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszczelkę pod głowicą. ============================== Astra F 1.6 .Uszczelka pod głowicą wymieniona .
jak ubywa to może być na dywanikach albo nie,,, jak płynu nie ubywa w zaskakującym tempie to powinno grzać chyba że wąż zagięty uszkodzony tak że blokuje przepływ. zobacz czy kapie przy wlocie do nagrzewnicy tam są chyba szybko złącza i oringi. jak ja wymieniałem oringi , to miałem z serwisu nic nie ciekło.. jak mokro to kicha do poprawy jak nie to...
Uszczelka pod głowicą.
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Obstawiam wtryskiwacze lub czujnik temp.A czemu brak kompresji odpada?Mierzyłeś?Do kompresji nie tylko wchodzi w gre uszczelka.
Swiece nowe,uszczelka ok.
po przełączeniu na gaz.. po tym jak zgaśnie w ogóle nie można zapalić.. jedynie na benzynie idzie go odpalić ale trzeba pokręcić trochę.. póki co wymienione były membrany oraz uszczelki..
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
A pęknięta uszczelka tłumaczyła dostawanie się oleju do płynu. No sam sobie odpowiedziałeś :) Masz zapewne "masło" w zbiorniczku wyrównawczym a jako, że to nie zima to zapewne uszczelka.
Samochód jest po wypadku. Olej wydobywa się do płynu okresowo. Po czyszczeniu układu był jakiś czas spokój. To mnie utwierdza, że jednak uszczelka głowicy.
najlepiej to razem z rozrzadem bo odrazu za jednym razem, ale pytanie czy dojeździsz do tego czsu musisz często tam zaglądać koszt robocizby ok 150 - 200 uszczelka 60
Jeśli uszczelka będzie do wymiany musisz przeszlifować głowicę i dać odpowiednią uszczelkę. Pozdrawiam.
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
jeżeli to silnik z jednopunktowym wtryskiem to sprawdź uszczelkę pod przepustnicą
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
aster uszczelka aster wymiana uszczelka aster uszkodzić uszczelka
indukcyjność łuku antena symetryzator wykonać tyrystory zamienniki
delta media player delta media player
Schemat pinów czujnika hamulca MAN A21 Prosty generator WCZ - schemat i opis działania