Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
jesli po przejechaniu dluzszej trasy zacznie ci sie wylewac ze zbiornika to nic inego tylko przedmuchy
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Po pierwsze sprawdź czy rozrząd jest poprawnie ustawiony, najlepiej nie u tego majstra, który robił Ci uszczelkę.
Miałem taki sam przypadek jak twój i wina była po mojej stronie źle założyłem uszczelkę tzn tak że zatkany był otwór co podawał olej na głowicę i było słychać zawory jak nie wiem. tak jak napisałem powyżej, tak wię głowica w górę, Pozdrawiam
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
W Astrze G błędy można było sprawdzić jakoś metodą hamulec-gaz czy coś w tym rodzaju. Być może w Astrze H też to działa. Wygoogluj, jak to zrobić. A jeśli chodzi o to paliwo, to możesz po dłuższym postoju odkręcić górę filtra paliwa i zobaczyć, czy jest na full (powinno się praktycznie wylewać paliwo). Jeśli nie jest na full, to wymień filtr paliwa...
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Symbol silnika jest na bloku z przodu od strony chłodnicy na łączeniu ze skrzynią widać go od góry jest pisany od dołu do góry np. X 14XE czyli silnik 1.4
Sikaflex wolno schnie, a jak ręce ubabrasz to nie domyjesz. Jeśli chodzi o Astrę F to uszczelka oryginalnie nie jest klejona tylko wciśnięta, jak odstaje to pewnie pod nią pełno syfu. Wyjmij całkowicie dobrze wymyj wszystko i włóż spowrotem.
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Ta uszczelka nie ma bezpośredniego styku z benzyną, a jedynie z mieszanką. Paliwo jest rozpylane przez wtrysk na przepustnicę i stąd zasysane z powietrzem do kolektora ssącego. Może cieknie ci z króćca paliwowego lub przewodu. Co do mocy to efekt taki mogą powodować np.przewody zapłonowe lub świece.
Na prośbę autora, wątek otwieram.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach sugeruje niski stan płynu chłodniczego. Jak połączysz to z dużym ciśnieniem w układzie to możesz mieć to samo co ja miałem tzn wyplucie uszczelki pod głowicą (ASTRA 1.6 8V 92R). Czy nie zdarzyło się Tobie że jechałeś bez płynu jakiś czas? U mnie lało z chłodnicy i po wymianie na nową trzaskały po kolei każde węże...
Na ścianie grodziowej. http://czarnik.neostrada.pl/c14nz.html#c...
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Potrafi mi ktoś jeszcze powiedzieć, czy powinienem się śpieszyć? Czy trasa 250km go może zabić? . Problem może narastać stopniowo a równie dobrze może ci ją zupełnie szlag trafić nagle. Jeśli powodem jest uszczelka głowicy to lepiej się w podróże nie wybierać... Chociaż z drugiej strony.... zdażyło mi się jechać 1500km z uszkodzoną uszczelką właśnie...
Często trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem.
Błędy jakieś są?
Sprawdź może najpierw czy płaszczyzny miski przylegające do bloku są równe, zamiast silikonu daj nową uszczelkę.
Oto zdjecie przerobki.
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Myślę, że to z rozlatujacego się kolanka odmy.
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
wymiana uszczelki
Witam Szukam numeru części lub nazwy uszczelki znajdującej się pomiędzy deklem zbiornika paliwa a regulatorem ciśnienia. Astra G 1.8 16V 115KM. Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. Wymiary średnice 15mm/8mm wysokość 5mm.
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
Pisałem? Uszczelka pod korpusem do wymiany.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Proszę o pomoc. W mojej astrze przecieka szyberdach na uszczelce czy ktoś ma sposób na uszczelnienie? Czy muszę wymienić uszczelkę? Pozdrawiam
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod korpusem wtrysku.....można podać pędzelkiem benzyny w okolicach i się przekonasz...
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
Pewnie wypalona uszczelka między 2 i 3 garem.
To możesz mocno dokręcić, ale ,,z czuciem". Tam nie ma żadnego dodatkowego uszczelnienia typu oring lub uszczelka.
Dwie śrubki imbus, uważaj na uszczelkę.
Skoro znalazł się wyciek, to test uszczelki jest bezcelowy.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Posmarowałeś uszczelkę paliwem przed dokręceniem?
I pojeździłem z odpiętą wtyczką objawy te same. sigwa18 to mówisz o szczelności uszczelki kolektora wydechowego bo sonda jest w kolektorze to co zmienić uszczelkę kolektora?
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Chcę wymienić kawałek uszczelki tylnej szyby w Astrze G z 2006 roku. W załączniku mam zdjęcia jak to mniej więcej wygląda. Chciałem się upewnić, bo na 90% wydaje mi się, że nie trzeba wymieniać całej uszczelki gumowej tylko ten kawałek bo on się powinien swobodnie wyciągnąć. Może ktoś miał podobny problem w Oplu Astrze i chciałby się podzielić spostrzeżeniami?...
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki?
Może ciężko schodzić. Jak to co ze spinkami? Zakładasz w odwrotnej kolejności. Wpierw uszczelka później spinki.
Astra oczywiście na monowtrysku, ale w tytułach przedmiotu uszczelki jest napisane: uszczelka obudowy gaźnika ;-)
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
nie wiem czy samemu w tym grzebać Najpierw musisz nabyć nową uszczelkę pod niego i zanim odkręcisz to spuścić płyn chłodzący.
Co do silikonu to polecam reinzosil
Witam, posiadam Opla Astrę G 2.0DTI z 2001r. Ostatnio zauważyłem, że codziennie po nocy pod autem jest wyciek oleju. Zrobiłem rozeznanie i stwierdziłem, że na pewno cieknie spod chłodnicy oleju. Kupiłem nowe uszczelki, pospuszczałem olej i płyn. Wymyłem wszystko poskładałem w całość. Odpaliłem auto pochodziło 10 minut. Zostawiłem auto na noc w garażu...
Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszczelkę pod głowicą. ============================== Astra F 1.6 .Uszczelka pod głowicą wymieniona .
Uszczelka pod monowtryskiem cała, z okolic wtryskiwacza nie kapie jak zmostkujesz pompę na wyłączonym silniku???
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Uszczelka pod pokrywą klawiatury https://www.google.com/search?q=astra+1.... Jakby Kolega raczył podać rok i moc silnika było by precyzyjniej :)
Kopcenie kolego też jest spowodowane tą uszczelką?
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Jeśli nie ubywa żadnych płynów to też może być ta uszczelka ??
Padnięta uszczelka pod głowicą
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
29 olać, 35-przeciek powietrza, pewnie uszczelka pomiędzy korpusem a kolektorem, i żadne durne, ale popularne na tym forum czyszczenie silniczka.
Jeszcze jedno ile mogę jeszcze tak pojeździć póki uszczelka całkiem puści czy jest to kwestia kilku set km? tyś km? hmm Ogólnie powinieneś to naprawić, ale jeździj, pókim woda z olejem się nie miesza i na odwrót. Dziś przytrafiło się znowu coś dziwnego rano chciałem odpalić asterixa i nie mogłem zauważyłem że kontrolki ledwo co się palą akumulator...
Faktycznie wygląda to na lewe powietrze, ale temu zjawisku towarzyszy charakterystyczne ssanie, musisz wyeliminować ewentualne nieszczelności czyli to co pisałeś dochodzi jeszcze zasilanie serwa tam dosyć często pojawiają się nieszczelności najlepiej jest zdjąć z kolektora owy wąż i zaślepić po czym odpalić auto i słuchać co się dzieje, silnik powinien...
Posmaruj uszczelką Dirko. I wyczyść sitko odmy w pokrywie.
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Tak, tam jest uszczelka pokrywy zaworów, wymienić, dodatkowo sprawdzić odme, tam jest taka membrana, najlepiej wymienić. Jeżeli się nie poprawi do sprawdzenia pokrywa, czy nie jest w tym miejscu odkształcona.
okazało się ze to była uszczelka pod kolektorem...
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
Więc tak poczytałem trochę i ogarnąłem, że prawdopodobnie albo jest pęknięta obudowa pompy oleju w miejscu gdzie wchodzi pompa wody, lub uszczelka pompy oleju. Teraz moje pytanie w co należy się zaopatrzyć przy wymianie takowej pompy/uszczelki zakładam ze nowe śruby i kilka uszczelek/elringow.
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
odczytywałeś błędy ? zrób adaptacje przepustnicy jak przejdzie to sprawdź uszczelkę pokrywy zaworów
Jedź sobie do Motorex-u na Kosynierów i kup uszczelki, po co Ci orginalne
Poważnie myjecie powierzchnie pod uszczelkę alkoholem IPA?
Ja mam tyle na swoim i wtryski są jeszcze spoko może dawno ci się dpf nie wypalał bo jak jest zimno to nie łapał temperatyry.Na próbę odkręć rurkę dochodzącą do egr-a i spróbuj odpalić i będziesz miał wszystko jasne.To jest tylko dwie sruby.Trzeba uważać na uszczelkę żeby nie spadła na osłonę bo ciężko ją wyjąć.
Opel Astra za silnik 1,7DTL w którym reularnie co sezon padają uszczelki pod głowicą,tragedia!
X16SZ tak, pozostałe w tym X16SZR nie. Nie wiem dokładnie jakie są różnice ale wiem na pewno że w C16SE i X16SZ idą te same wały, korbowody, tłoki i uszczelka pod głowicę więc i z blokiem nie powinno być problemu.
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Zdemontuj jeszcze raz i sprawdź uszczelkę.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Co do Vectry nie masz czasem nowszych zegarów? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do Astry to uszczelka pod głowicą popuszcza spaliny do układu chłodzenia, jak zwykle zgniła od wody, min dlatego do Opli się wody nie leje.
Jak nigdy nie dodawałeś jakiegoś złotego środka do uszczelnienia chłodnic a zakładam, że nie dodawałeś to pozostaje uszczelka wydmuchana. Jak nie masz czym sprawdzić kompresji to startuj w ciemno do uszczelki. Nie ma już raczej innych możliwości tego defektu. Całkiem niedawno trafiła do mnie Astra, że się klientowi zagotowała i ubyło płynu. Inteligentnie...
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Czy ktoś planował głowicę przed zmianą uszczelki? Bo jak nie to robota była na marne
Pewnie uszczelka pod głowicą. Miałem podobny problem we fiacie uno. Płyn dostawał się do komory spalania silnik pracował prawidłowo, a on znikał.
Witam ponownie mam kolejne pytanie:) liczę na wsparcie:) czy pod pompą oleju prócz oringa jest jakaś uszczelka?
Uszczelka do wymiany.
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
u mnie po 171 i mechanik niechcąco :) znalazł lewe powietrze (syczenie pod uszczelką chyba kolektora) po wymianie uszczelek błąd zniknął
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
Zaprowadziłem asterke do mechaniora na dokładną diagnozę (potwierdzenie uszczelki)
100 % uszczelka pod głowicą
Witam. Opel Astra F silnik 1,4 1995 rok. Od wymiany uszczelki i sondy, zaczął palić na około 9-10 litrów na 100km.
Opisz proszę, jaka jest procedura kontroli luzu zaworowego w Oplu Astrze G, z silnikiem 1,6? No nie ma bo tam jest hydraulika Dodano po 3 Jestes w stanie przyblizone kwoty podac? Prosilbym o wszystkie 3 wymienione (wiadomo ze tylko orientacyjnie). Sam koszt zregenerowania głowicy to okolice 1500zł, do tego uszczelki, rozrząd,robota i robi się 2,5 tysia(cena...
uszczelka aster aster wymiana uszczelka aster uszkodzić uszczelka
lodówka whirlpool niska temperatura sprawdzić model telewizor toshiba astra regulator napięcia
Jak podłączyć EGR: przewody z płaskiej na kwadratową wtyczkę Schemat instalacji elektrycznej Mitsubishi Pajero II V6 3.0 benzyna