Witam, kupilem swiadomie c2 z silnikiem 1.1 w swietnym stanie wizualnym ale prawie na pewno z walnieta uszczelka pod glowica, poniewaz w zbiorniczku wyrownawczym jest brazowa maz a ten silnik chlodnicy oleju raczej nie ma. Olej jest czysty, a wiec plyn do oleju raczej sie jeszcze nie przedostaje. Silnik pali i chodzi normalnie, nie grzeje sie. Autem...
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
Ja wlasnie mowie o chlodnicy egr...z tylu silnka.Ponoc koroduja od ostrych spalin...Poziom oleju jest ok...od wymiany(14tys km bez zmian).A nie jest tak ze moze plyn wyciekac do srodka...w dwoch kierunkach...czyli albo do cylindrow w kierunku dopalania spalin lub w rure wydechowa co by tlumaczylo ten mokry koniec wydechu.Jeszcze cos...jak stoi to tez...
Sorry za opoznienie w czasie. GT_194 Na bagnecie nic nie mam, bynajmniej nie moge niczego zauwazyc. Pod korkiem oleju po 20km. trasy mam cos takiego, a robie 5 dni w tygodniu 2x20km. Rano wydaje mi sie ze mocno kopci na bialo na wolnych obrotach przez pierwsze ~6km. Po odkreceniu korka chlodnicy i przygazowaniu na rozgrzanym silniku nie widac babli...
Witam, taka sama sprawa olej w zbiorniczku wyrownawczym wymieniona uszczelka pod glowica i dalej to samo okazalo sie ze to uszczelniacze w chlodnicy oleju :D
POMOCY!!!!! Mam powazny problem.Od jakiegos roku jezdze vw t5 2005 rok 77kw wersja osobowa krotka... Auto kupiłem z około 200tys. przebiegiem.No i sie zaczęło...:) Zerwał mi sie pasek rozrządu ,auto było dla mnie nowe wiec zdecydowalem sie na zupelnie nowa fabrycznie glowice oryginalna plus uszczelke ,auto naprawialem w holandii(tu mieszkam i pracuje)odrazu...
Gdyby to byla uszczelka pod glowic Giento zauwazyl by spadek mocy silnika (nizsze sprezanie na jednym cylindrze), ewentualnie ubytek plynu chlodzacego, jezeli ma korek w chlodnicy to takze oleiste plamy w plynie, oraz pocacy sie korek olejowy (pod korkiem oleju gromadzi sie bialawy nalot wraz z kroplami plynu )
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
ale kolor niebieski albo szary nie zależy od temperatury powietrza i można to ocenić !!! Jeśli by pil wodę byłby biały dym ( niebieski olej, czarny to złe spalanie) Co do temp to w niskich na biało kopcą nawet Diesle. Najbardziej na naturalne kopcenie na biało są podatne silniki opla Ecotec, charakteryzują sie one bardzo dobrym spalaniem a efekt pełnego...
Rozebraliśmy silnik, uszczelka pod głowicą wydaje się wporządku, głowica też ale pierwsza tuleja jest kwadratowa tak jakby niegdyś cos w nią wpadło i nieiwiadomo czy jest pęknięta.A chlodnicy oleju nie ma Z gory Dzieki:)
po pierwsze jezeli nie masz oleju w plynie i nie masz zadnego wycieku to uszczelka powinna byc ok. mam poldka i po rozgrzani wywalilo nadmiar wody z chlodnicy do zbiuorniczka i nic nie musze robi jest ok
Czyli sprobowac najpierw dokladnie to wyczyscic, czy lepiej wymienic od razu cewke? Zapomnialem jeszcze dopisac, ze zauwazylem ostatnio, ze w chlodnicy mam resztke plynu, balem sie ze to moze miec rowniez cos wspolnego z uszczelka pod glowica. Sprawdzalem korek od oleju - jest czysciutki, ale z tego co mi wiadomo plyn sam z siebie nie "wychodzi" :)
Więc tak kupiłem pompe na szrocie ,jednak po demontazu starej nie widze róznicy w obrotach i zebach czy to znaczy ze jednak to termostat ? W jakich obrotach ?? Naprawdę ktoś kupuje pompe wody na szrocie ? to tak jak byś kupił rorząd z uzywanego auta ze szrotu:-) nowa w tanszym zamienniku np termoteca kosztuje ok 50zł-80zl zalezy który rodzaj bo są...
Witam, na wstępie zaznaczę że trochę czytałem tutaj i w różnych innych źródłach i dalej nie wiem co robić. Sytuacja wygląda nastepujaco: Około rok temu kupiłem t5 z motorem 2.5tdi. Nie pamiętam czy od początku czy później zaczęło się picie płynu chlodzącego. Przejechałem autem około 40tys km i co jakiś czas dolewałem borygo. Bez zależności że ileś litrów...
mercedes sprinter 219cdi rok 2000 ma najechane 370 tys odpala pieknie, ma moc, wchodzi na obroty bez problemow (turbina wymieniona) ale bierze wode i olej Na trasie 1500 km trzeba mu bylo dolewac co jakis czas kilka litrow wody i wzial ze trzy litry oleju woda w chlodnicy czysta - bez oleju auto dymi z lekka szaroniebiesko nawet jak sie naleje wody...
Wiekszosc piszacych tutaj to chyba nie wie o czym mowi!! jakby byla uszczelka padnieta to ubywalo by plynu w chlodnicy (silnik szybko osiagal by wysoka temp.) dymienie z rory by bylo znaczne (duze ilosci bialego dymu) no i przybywanie oleju tez by sie pojawilo (miesznie plynu z olejem) a to ze masz "serek" pod korkiem wlewu oleju to normalka w zimie...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego. Nie chciało mi się wcześniej...
Witam. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Mam problem z moja audi a4 1.9 tdi afn 1997r. A mianowicie kilka miesięcy temu zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego, ciagle dolewalem w sumie z 5l dolałem w jakiś miesiąc. Węże od chłodnicy miałem cały czas napuchnięte wymieniałem termostat bo zaczął mi świrować czujnik temperatury myślałem ze to główny powód....
Mam od 2 dni problem Samochod to Golf II 1.6 TD Na poczatku zaczol sie grzac wskaznik od wody max w prawo i zaczela migac czerwona dioda Po wjechaniu do garazu sprawdzilem plyn chlodniczy nie bylo malo byl minimum gorna rura byla ciepla dolna o wiele zimniejsza odchodzaca z chlodnicy przez termostat Wymienilem termostat sprawdzilem pompe wodna (wirnik...
Uszczelka była wymieniana jak pisalem wyzej - w zbiorniczku nie ma pecherzykow spalin tak jak mialem kiedys przed wymiana uszczelki, oleju nie przybywa - korek czysty. Najlepsze jest to ze dzisiaj znow zrobilem 60 km i jest ok - byc moze zawiesil sie termostat - teraz dziala prawidlowo - przy okolo 80 stopniach mi otwiera bo: rurka od termostatu do...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z peueotem 1.9 TD Przy odpaleniu samochodu strasznie kopci na zimnym silniku, jak sie rozgrzeje troche mniej ale minimalnie. Kiedy otworze zbiorniczek wody do chlodnicy kopci o duzo mniej ale dymi sie ze zbiorniczka. Mam pytanie czy wie ktos co to moze byc??? Ja mysle ze to uszczelka pod glowica ale nie jestem...
hehe panowie ja tez mialem dziasiaj taki przypadek polo 1,6 chlodniczka zatkana nie szedł przez nią płyn a termostat nie otwierał i brak obiegu gotowy a temperatura na czujniku nie musi isc do gory bo zalezy gdzie jest czujnik zamontowany (albo jest uszkodzony) Ja zawsze zaczynam od najprostszych rzeczy czyli wyjmuje termostat i patrze jak sie autko...
Tak teraz jeszcze myślę że w kilku czyściłem spływ z odmy (ten cienki gumowy wężyk), był zabity nagarem, i by pasowało do tego co piszesz. Czyli ciśnieniem jakie się wytworzyło w skrzyni korbowej podrzucił sobie oliwę do góry. Wyciągam te odmy (tak mi lepiej wymontować alternator) i zawsze leje się z nich olej. i co jeszcze jest dziwne podniosl sie...
Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc zakładam nowy temat. samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo...
powiem szczerze to nawet jakby ta nagrzewnica byla zaklepana mlotkiem to nie ma zadnego absolutnie zadnego wplywu na grzejacy sia silnik.chyba ze jest nieszczelna. ubywa mu plynu to 1 pytanie gdzie byc moze malutka dziurka w chlodnicy trudno takie cos zlokalizowac .rada mechanik moze sprawdzic szczelnosc ukladu czym ano pompuje sie uklad do okreslonego...
https://autokult.pl/25016,objawy-i-skutk...
OK, ale mimo wszystko przewody od turbo trzeba wszystkie sprawdzic. Wszystkie obejmy. Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. Nie zaszkodzi tez zajrzec pod korek oleju, czy jest czysty, czy przypadkiem uszczelka pod glowica nie padla. Plynu nie ubywa w chlodnicy?
Witam Posiadam Volkswagen T-5 2004 130km. Od pewnego czasu zaczal mi ubywac plyn w chlodnicy srednio litr na 150km. Nigdzie nie widzialem przecieku ani tez nie cieklo z rury. Po przejechaniu okolo 1000km zauwazylem ze woda znajduje sie w silniku.W chlodnicy nie widze oleju. Przypuszczam ze moze to byc uszczelka pod glowica, peknieta glowica lub pompa...
Obejmnij reka przewod od chlodnicy na zapalonum silniku i jesli wyczujesz cisnienie na bank uszczelka.
Zaraz po zakupie oddalem do mechanika , bylo pare napraw typu wymiana chlodnicy, uszczelka dekla, pasek alternatora, olej filtry klocki... silnik jest suchy... druga rzecz jaka zabserwowałem to zamulenie przy ruszaniu.. ciezko tak nagle szybko ruszyc, dopiero po chwili sie zaczyna zbierac... czy proba olejowa cos tu moze wyjasnic ?
Witam mam problem z miganiem i piszczeniem lampki od oleju.. jak jade ponizej 1000obrotow nic sie nie dzieje a powyzej zaczyna piszczec i swieci a wczesniej mialem problem z uszczelka pod glowica zmienilem i czujnik od chlodnicy wcale nie grzalo i dziurawy tlumik to zrobilem po jakims czasie zaczelo piszczec i mrugac jak pisalem wczesniej co to by moglo...
moim zdaniem bd to uszczelka pod glowica poniewaz jest juz ze starosci zapchaly sie dziurki w uszczelce od wody pomiedzy blokiem a glowica mialem identyczny problem w bmw 36 2.5.bo jezeli sie wyciagnie termostat to auto nie bd sie grzalo.ale termostat musi byc z takiej racji ze ze w zime w aucie nie bdz cieplego powietrza w kabienie poniewaz caly czas...
Kolego czy to jest silnik perkins o oznaczeniu 4.236 (rozpoznac można po tym że olej lejemy z przodu tuż pod pompą paliwa) czy silnik perkins D-270 dosyć duży silnik wizualnie, wlew oleju z tyłu od strony chlodnicy
Mam też AX-a, moim zdaniem to nie gotuje się woda tylko masz przedmuchy pod głowicą. Sprawdź czy w płynie nie masz oleju i odwrotnie czy płyn nie dostał się do oleju. Tłumaczyło by to trudny rozruch i większe spalanie. Miałem podobny przypadek, wymiana uszczelki rozwiązała problem. Pozdrawiam
Witam Mam pare pytan w zwiazku z uturbieniem tego silnika (narazie zbieram informacje) 1.pytanie- czytalem cos na forum o odprezaniu silnika poprzez zastosowanie innej uszczelki pod glowice , czy moze ktos rozszerzyc ten temat (gdzie kupic, jaka zastosowac itd.) 2.Podobno turbina musibyc chlodzona ciecza? - rozbieralem z kumplem silnik od toyoty supry...
od jakiegos czasu mam wyciek oleju i mikro bombelkowanie na laczeniu glowicy z blokiem silnika, tylna czesc silnika (przy polaczenu ze skrzynia biegow) wszystko to w astra 1,4 c14se czy mozna to zignorowac i jezdzic, czy naprawiac , jakie sa koszty za 10tys bede mial do roboty rozrzad wiec moze przy tej okazji to zrobic. jakie sa koszty takiej naprawy?...
Odswieze temat,mam wlasnie podobny problem z tym ze u mnie w c-360 po zaobserwowaniu ubytku plynu chlodniczego w chlodnicy i uzupelnieniu podczas odpalania z tlumika zaczal wydostawac sie wraz ze spalinami plyn chlodniczy i po paru prubach uzupelniania i odpalanie ciagle to samo z tym ze po godzinie pracy ciagnika rowniez poziom oleju w silniku sie...
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Zgadzam sie z Ambulansem wygląda to na uszkodzenie uszczelki pod głowicą.Sprawdź czy nie masz oleju w płynie chłodnicy no i czy wogle jest odpowiedni stan płynu w chłodnicy.Czasami w zbiorniczku wyrównawczym widać bąbelki a na bagnecie białą maź.Z naprawą nie należy długo czekać ponieważ taki przedmuch może uszkodzić głowice a to zwiększy koszty naprawy
mam samochod audi a4 rok 97 kilka dni temu wymienilem uszczelke pod głowicą po zalezniu wsyztskeigo do kupy okazało sie że plyn chłodzący nie dochodzi z chlodnicy do silnika, czy moze byc przczyna to ze kanały dalej sa zapchane mazia jaka wsytapila podczas uszkodzenia uszczelki (nie moge przepchac niczym tych kanałow)czy jest to np uszkodzona pompa...
Mam mx3 mazde v6 i jak jezdzilem na wodzie w chlodnicy bylo ok tylko zrobilem plukanke silnika wymienilem oleje plyny itd po chwili capucino w zbiorniku chlodnicy. Na bagnecie i korkach oleju i plynu nic nie ma, nie kopci nie faluja obroty, po odpaleniu na poczatku slychac jak by woda chlupnela w kabinie i po chwili przestaje. I mam pytanie jak bym...
dzieje sie tak gdy strzalka jest pionowo na wskazniku temperatury, w samochodzie grzeje, i wydaje mi sie jakby troche ubywalo wody w chlodnicy Strzałka ma być w pionie, a dokładnie 1 mm w prawo od środka, to temperatura robocza w BMW. Jak Ci ubywa płynu to musisz zbadać co się z nim dzieje. - czy jest jakiś wyciek - czy nie dostaje się do oleju - czy...
Nalotem na korku bym sie nie sugerowal w kwestii uszczelki (w starszych egzemplarzach to nic nowego). Poza tym jakby plyn poszedl do oleju to daleko by nie zajechal. Jak juz to plyn laduje sie do komory spalania. Radzilbym zobaczyc kolorek spalin. I nie lej wody do chlodnicy bo sobie klopotow narobisz. Wlej jakies borygo, moze byc czerwone.
Kilka dni temu wywaliło mi uszczelkę pod glowicą i przewód od chlodnicy.Plyn chłodzący uciekał przez wydech.Po wymianie uszczelki(głowica była planowana)autko z wielkim bólem odpalilo zostawiając za sobą obłoki bialego dymu,dymić tak strasznie przestalo(wygląda na to że płyn parowal z układu)ale gaśnie na każdym zakręcie,jak jest nagrzany to nawolnych...
Witam Mam problem z w/w autem, kupiłem go niedawno po rozbiciu starego auta. no i okazało się ze walnięta jest uszczelka pod głowicą (olej w chlodnicy) samochód przepalał duże ilości oleju wymieszanego z płynem chłodniczym. Nie wiem jak długo tak jeździł ale postanowiłem to zrobić. Przy wymianie okazało się że głowica ma już takie wżery że do niczego...
Witaj. Zaznaczam ze nie jestem mechanikiem ale zarowno ja jak imoja pani jezdzimy Lianami od kilku lat. To co ci moge podpowiedziec to jest: -świeci EGR - a zawór jest sprawny, elektryka ponoć też. ----- zawor ci nie siwci swieci check engine. Takie same objawy byly w lianie mojej pani kiedy padla sonda lambda za katalizatorem - nie wiem jaka masz liane...
W sumie to teoretycznie olej może się przedostać gdziekolwiek wewnątrz silnika gdzie jest bliskie sąsiedztwo kanałów olejowych i płaszcza wodnego i pomiędzy istnieje pękniecie. Ale przypadków pęknięć bloków i głowic jest niewiele- możliwe że nawet raz na 500 przypadków usterek gdzie objawem jest olej w wodzie. Jeżeli jesteś 100% pewien że chłodnica...
Witam.Panowie uszczelka pod głowicą przerabiany temat.Ten silnik nie ma chlodnicy oleju.Pozdrawiam.
wyciek oleju chlodnicy poziom oleju chlodnicy wymiana chlodnicy oleju
ciepły szarpie bridge neostrada ładowanie akumulatora słońcem
bateria milwaukee bateria milwaukee
Zdejmowanie plomb z liczników elektronicznych - legalność i procedury Wzrost ciśnienia w piecu gazowym - przyczyny i rozwiązania