To tyko uszczelka między chłodnicą oleju a podstawą puściła, standard w VAG na mrozach.
Albo uszczelka albo chłodnica oleju. Zmostkuj węże od chłodnicy oleju te od płynu chłodniczego i sie upewnisz czy uszczelka czy chłodnica oleju.Nie zapomnij wypłukać układu chłodzenia. Ja to robie po swojemu zaraz rozpocznie sie raban ale dla mnie to najlepszy sposób. Wymontuj termostat i nalej oleju napedowego i zapal silnik zagrzej do 60-70 stopni...
Jak uszczelka walła to po zgaszeniu silnika, powinno być słychać harchot płynu w układzie od kompresji,a nawet przestaje działać nagrzewnica bo się zapowietrza.Czy masz ogrzewanie?
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Do sprawdzenia uszczelka pod chłodnicą oleju jak i sama chłodnica.
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Trzeba wymienić uszczelkę pod chłodnicą oleju oraz uszczelkę od płaszcza wodnego kompel w serwisie około 170 zł i po problemie
Mam dwie takie Astry. Obie 2008. Jedna 90 tys. km. Druga 190 tys. km. Olej zawsze najtańszy 5W-30 z Dexos2 (w praktyce GM albo Lotos), co roku, niezależnie od przebiegu) żadnych płukanek, ale że po gwarancji wymieniam sam, to stary sobie ścieka godzinę, a nie minutę. Nie mam aktualnie potrzeby rwać pokryw, ale przez wlew wałki wyglądają jednak lepiej....
Nie wiem czy jest dostępna sama uszczelka. Na pewno jest chłodnica oleju wraz z uszczelką https://obrazki.elektroda.pl/4564895400_...
wymieniona chłodnica oleju zamiennik plus uszczelki pokrywy zaworów
Kolego na początek to może sprawdź uszczelkę pod chłodnicą oleju. Numer vin na pewno by ułatwił ewentualną pomoc w poszukiwaniu.
Możliwe że była robiona uszczelka ale nie wypłukali układu chłodzenia. Wyjmij zbiorniczek i go umyj jeśli znowu się pojawi to uszczelka. Nie pamiętam czy w tym silniku jest przy filtrze oleju chłodnica oleju bo ona też by mogła być uszkodzona.
Panowie pomocy!!! wychodzę już z siebie w DAFie XF95 jest olej silnikowy w płynie chłodniczym wymieniono uszczelki pod głowicą, chłodnica oleju tez wymieniona, głowice szczelne. Gdzie jeszcze szukać, którędy jeszcze może pchać ten olej ??? Proszę o pomoc!!
Uszczelka,pęknięta głowica,chłodnica oleju,turbo jeśli jest chłodzone wodą...
W oleju nie widać płynu. Wcześniej przed wymianą uszczelki był. I na pewno przyczyną dostawnia się oleju do wody była wtedy uszczelka pod głowicą, a może chłodnica oleju.
Witam! Mam pytanie dotyczące awarii kompresora klimatyzacji w Mercedesie Vito W639 3.0 Diesel z 2012 roku. Auto było u mechanika, który stwierdził, że musi wyjąć silnik, aby miał lepsze dostęp do wymiany uszczelek pod chłodnicą oleju oraz wymienić także turbo, itd. Po całej naprawie nie uzupełnił mi gazu w klimatyzacji, nie poinformował mnie o tym i...
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
Ja stawiałbym na walniętą uszczelkę pod głowicą. Chłodnica oleju raczej nie ma połączenia z cieczą chłodzącą i jak będzie nieszczelna to będziesz miał z niej wyciek oleju na zewnątrz.
Najszybciej tak będzie wyglądało, lecz musisz zdemontować chłodnicę oleju i dać nowe uszczelki, oczywiście o ile sama chłodnica oleju jest cała. Gdzie ty tam masz chłodnicę oleju (Z14XEP)? Zapytałem o turbo, bo pytanie o chłodnicę oleju ma sens tylko wtedy, gdy jest doładowany, ale wtedy byłby to Z16LET. W astrze H był silnik z Turbo, (do twojej wiadomości).
Najpierw chłodnica oleju, potem uszczelka głowicy do sprawdzenia.
Witam! Mam problem z Renault Magnum dxi 460 cały czas mam olej w zbiorniczku wyrównawczym zmieniłem na początku chłodnice oleju uszczelnienia oraz uszczelkę głowicy jednak nic to nie pomogło dalej min ubywa oleju. Chłodnica i głowica była sprawdzana na szczelność i ok!. Nie mam retardera. Może ktoś podpowie gdzie dalej szukać bo mnie już skończyły się...
Wymieniona pompa wody, uszczelka chłodnicy oleju, chłodniczka przepłukana (drożna), nagrzewnica przepłukana (drożna), wymieniony termostat, dalej słabo grzeje. Na obrotach jest ok na wolnych słabo.
Chłodnica EGR była odłączana .Praktycznie wszystko co możliwe było sprawdzane i nic z tego nie wynikło.Wstawiam teraz nowe tuleje i pierscienie , nowe uszczelki do kompresora.Własnie zaczynam składac.Jescze chce wymontowac chłodnice oleju i zobaczyc jak wyglądaja kanały wodne na dole .
Witam Ja opisze Podobny problem . Silnik 1.6 AHL Zima silnik jak co dzień odpalam wszystko ok. po 5 min jazda a tu kontrolka oleju i silnik zgasł odplam i slysze stuki zaworów od razu wyłączm motor. Zcholowalem auto rozebrałem w okolicach filtra oleju okazlo sie , że dmuchnęło uszczelkę nad chłodnicą oleju pekła i zrobiła sie plastikowa. Silnik odpalony...
Jak odróżnić uszkodzoną chłodniczkę oleju od uszczelki pod głowicą w aucie? Wystarczy test uszczelki zakładany na zbiornik wyrównawczy, który zmienia barwę w reakcji na spaliny, które przedostały się do układu chłodzenia. Poprzez chłodnicę oleju spaliny się nie mogą dostać, a przynajmniej nie w znaczącej ilośći. Test taki nie ma dużej dokładności,...
Witajcie Mam problem z wskazaniami oleju w audi b4 96 rok. Czujnik temp oleju wymieniłem jest nowy. A mimo to nie wyświetla się na wskaźniku temperatury oleju jaka jest temperatura. Drugim problemem jest to że po wymianie uszczelki nad chłodnica oleju przestała świecić się kontrolka oleju w liczniku podczas odpalania samochodu. Ale ciekawostke dodam,...
Dzięki za informację. Na tę chwilę w w zbiorniku wyrównawczym jest grubo oleju i przybywa. Nie wiem jak blisko znajdują się siebie kanały olejowe i wodne w uszczelce. Czy prędzej pęknie uszczelka czy chłodnica oleju. Niby chłodnica niżej i szybciej się wyziębi zimą. Pierwsze, co większość powie to uszczelka. Różne silnik mają różne skłonności do awarii...
Po tym co mówisz to wynika,że jest to gdzieś rozszczelnione także faktycznie warto sprawdzić chłodnicę oleju i uszczelkę pod filtrem bo z tego co pamiętam to olej tam siedzi cały czas.
Uważam, że lepiej spuścić kompletne szambo nie zmieniane od lat i zalać olej z regularnych wymian do płukania, przeciez nie będę zmieniać 2 razy oleju w takim samochodzie Niestety, jestem wręcz zniesmaczony takim podejściem ale pewnie mamy inną kulturę techniczną. Wolałbym odjąć sobie chleba od ust i szarpnąć się na najtańszy ale świeży olej do przepłukania....
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Ja wymieniłem nastawnik turbo zero poprawy potem rozebrałem kolektory wyczyściłem i zregenerowalem cięgna bez rezultatu wymieniłem siłownik klap i było dobrze przez miesiąc teraz to samo dzisiaj podmienilem czujnik spalin koło EGR ale podłączyłem na zewnątrz silnika stary został na miejscu auto łagodnie szarpało ale jakieś 60 procent mocy po wkręceniu...
Masz chłodnicę oleju?
Z chłodniczki oleju może wyciekać płyn chłodniczy. Koszt uszczelnień to ok.200-250zł. W skład wchodzą uszczelki chłodniczki oaz 6 o-ringów.
Kolego w niektórych modelach jest chłodnica oleju pod filtrem oleju , jak auto było przegrzane to być może poszła uszczelka lub sama chłodnica (wymiennik ciepła ). Jednak wtedy byś zauważył olej w płynie.
jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym masz ślady oleju to prawdopodobnie siada uszczelka pod głowicą. takie jest moje zdanie
Nad filtrem oleju nie ma nic przypominającego chłodnice
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
albo chłodniczka oleju albo uszczelka pod głownie stawiam na obsady wtryskiwaczy
Olej mógł pójść poprzez uszkodzoną chłodnicę oleju. Nie koniecznie to wina uszczelki.
Też możesz zobaczyć czy masz chłodnice pod lewa strona zderzaka to wtedy na pewno uszczelka.Jak nie masz tej chłodnicy to albo chłodniczka oleju co kolega wyżej pisał albo uszczelka.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Jaki jest zapach spalin? Jak słodkawy, to może już chłodnica spalin lub uszczelka pod głowicą. Sprawdź, co się dzieje pod korkami płynów, czy jest w ogóle. Sprawdź korek wlewu oleju, czy ta się nie maśli, może nagraj filmik.
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Niedokręcony filt albo uszczelka chłodnicy oleju.
A o czymś takim jak chłodnica oleju ktoś z was słyszał?
Woda na podszybiu to raczej wina zatkanego spustu w okolicy akumulatora. Co do płynu w silniku to może być nieszczelna chłodnica oleju, uszkodzona uszczelka/głowica, raczej woda z podszybia nie przedostałaby się do silnika w normalny sposób. Ubyło płynu w zbiorniczku wyrównawczym?
Po pierwsze wjedź na podnośnik, kanał i obejrzyj dokładnie silnik od spodu. Wykręć wszystkie świece i sprawdź w jaki kolor mają elektrody świec. Po kolorze świec możesz wstępnie ocenić czy olej nie przedostaje się do cylindrów. Można pokusić się o sprawdzenie ciśnienia sprężania. Sprawdź czystość płynu w układzie chłodzenia - czy olej nie przedostaje...
Chłodnica oleju?
Uszkodzona chłodnica oleju.
Bierz drugi silnik z PEWNEGO zrodla, i zeby ci do glowy nie przyszlo sciagac: miski, dekla z glowicy itd. bo silniki sa znaczone Nie ma takich, chyba że silnik w aucie można odpalić i ktoś kto się zna zweryfikuje tyle ile może . A moge sam pofliczyć części ? Moge podzwonić do sklepów o wycene ale musze wiedzieć co jest do wymiany przy kapitalnym rekoncie...
Witam mam problem z olejem w układzie chłodzenia w fordzie fusion1,4d .Auto ma przejechane 31tys km i w naczyniu wyrównawczym jest olej silnikowy nie wymieszany z płynem chłodniczym (cienka warstwa) .Silnik ciężko zapala po nocy,nie dmucha powietrza w układ chodzenia .Czy to uszczelka pod głowica czy raczej chłodnica oleju ,brak zasilania przez węże...
Jak tam jest z chłodnicą oleju?
A czy sprężarka od powietrza nie jest smarowana z silnika i chłodzona borygiem? Nie ma takiej możliwości. Pomimo że jest smarowania olejem ale naddatek spływa do komory silnika. Prędzej Olej do powietrza pójdzie przez pierścienie albo powietrze do wody. W tej usterce w 85% przyczyną jest obudowa chłodnicy oleju i jej oringi i 10% sama chłodnica oleju...
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Cześć. Jeśli masz wyciek z otworów w bloku , to do wymiany dolne oringi tuleji. Dodatkowo płyn może ale nie musi przechodzić do oleju. Tam jest tylko 2 oringi na tuleję. Jeśli puszcza górny oring to płyn wycieka z pod głowic, jeśli puszcza dolny to cieknie z otworów kontrolnych w bloku. Ropa w oleju to oznacza uszkodzone łuski obsady pompo-wtryskiwaczy...
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
Jak wrócę z pracy zerkne na oznaczenie silnika czyli może być ta ze ta chłodnica oleju jest usKodzona
Sprawa załatwiona. Uszczelki na chłodnicy oleju.
A chłodnice oleju ktoś sprawdzał.
Ciśnienia sa nieco niskie. Liczy się ciśnienie podczas jazdy i np przy 1000 obr ma być minimum 2,5 bara, bo inaczej bedzie sygnalizować awarię EDC, ale tak długo wałek nie pociągnie, ma być 4-4,5 bara w czasie normalnej jazdy, chcący spać spokojnie. Maź to chłodnica oleju do roboty uszczelki lub uszczeli i cała pokrywa do wymiany.
Witam.Mam ten sam problem.Wymienione wszystko łącznie z uszczelkami pod głowicami i nic.Ostatnio pcha ok 5l oleju silnikowego na 1500km.Ktos pisał o zaślepce w bloku pod przednią pokrywą silnika ale jej tam nie znalazłem.Pacjęt to r560.Pozdrawiam. Wszystko czyli co? Chłodnica oleju? Oringi ori? Pokrywa chłodnicy oleju? Nie pamiętam czy przednia pokrywa...
A więc tak;chłodnica oleju jest chłodzona powietrzem,uszczelka pod głowicą i sama głowica są wykluczone ponieważ poziom wody samoczynnie schodzi poniżej dolnej krawędzi głowicy,dużo poniżej.Więc pęknięty jest kadłub,w którym miejscu nie wiem,narazie nie ma czasu szukać.Szukam silnika,jak narazie to najbardziej rozsądne wyjście w okresie żniw.Wszystkim...
Niekoniecznie od razu uszczelka pod głowicą! Sprawdź chłodnicę i wszystkie węże czy nie ma gdzieś wycieku! Gdyby to była uszczelka to miałbyś ślady wody w oleju, nalot na korku wlewu oleju, płym chłodniczy chodzl by góra-dół. Więc sprawdź to co powyżej!
Witam serdecznie, Mam problem w w/w aucie. Zacznę od tego, że w całym układzie chłodzenia jest olej. Podejrzewam(?) uszczelkę pod głowicą, albo chłodnice oleju. W silniku sam olej, nie ma mazi. Samochód zachowuję się normalnie, nie grzeje, nie kopci, jest but. Dodatkowo nie grzeje ciepłe powietrze. Na vagu wyszły błędy 1809 819 Temperature trzyma 90....
Witam jestem świeżym posiadaczem Audi a6 c5 1.8t 150km, mam problem z awarią chłodnicy oleju dodam że już się pociła w ciepłe dni a straciła żywot jak temperatura zeszła niżej oraz okazało się ze płyn zamarzł i zrobiła się z niego kaszka ale w układzie nie było jakoś dużo tego płynu.(Poprzedni właściciel zapewniał ze był zalewany nowy płyn bo wcześniej...
Częsciowo zdemontowaliśmy trzy chłodnice z przodu , wykręciliśmy cztery śruby wpustowe mocujące moduł chłodniczki oleju i .....okazało się co było przyczyną wycieku . Uszczelki były w części w stanie agonalnym , obudowa plastikowa filtra oleju i podstawy popękana i krzywa. Rok vw T5 2012. Wymiana samych uszczelek to byłby zły pomyśl ,cztery śruby również...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
olej pojawia się pomiędzy turbiną, a intercoolerem, tam nie ma odmy, przewód odmy jest przed turbem olej idzie z turbo bo przed nim rura jest czysta auto obecnie stoi w trasie, w płynie chłodzenia pojawiło się od groma emulsji i ciśnienie, olej czyściutki, prawdopodobnie turbo cieknie bo pozapychane tą emulsją są odmy... chłodniczka oleju, czy uszczelka...
Witam Scania 124 420, posiada klimę i ATC(czy tam ETC) Rok 1999 Mam następujący problem. Cały czas działa mi ogrzewanie w kabinie, przełącznik na MIN, a z kanałów po rozgrzaniu silnika leci ciepłe powietrze. Wyciągałem zawór proporcjonalny nagrzewnicy, płynnie otwiera się i zamyka podczas zmiany pozycji przełącznika. Nie mam już na to pomysłu, może...
Sprawdzić czy nie ma nigdzie w komorze silnika (chłodnica, węże, chłodniczka oleju, sam silnik) ani pod autem mokrych plam lub ew zacieków. Jak sprawdził kolega głowicę i uszczelkę?
Mniej więcej tak jak napisałeś - wymiana uszczelki pod pokrywą - najlepiej całą pokrywę możesz kupić używkę z BXE będzie najmłodsza i z teoretycznie mniejszym przebiegiem, może się trochę różnić kątem i długością korka oleju ewentualnie doczytaj ale jeśli nie masz osłony silnika to bez znaczenia. - wymiana egr - niekoniecznie ale warto, na spalanie...
Witam serdecznie. Czytam cały czas o tym kto miał jaki przypadek z olejem w zbiorniczku wyrównawczym bo mam dokładnie to samo. Proszę o jakieś sugestie gdzie są miejsca łączenia się płynu z olejem oprócz turbiny i uszczelki pod głowicą... jeśli to jakaś chłodnica jak ktoś pisał proszę o podpowiedź gdzie ona jest... Nie chciałbym wymieniać uszczelki...
Witam Szczerze nie znam tego auta , ale jeżeli jest tam chłodnica oleju przy filtrze oleju , to będzie to przyczyną , a jeżeli nie ma jej to uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam
witam cie sugeruje sprawdzic chłodnice oleju w uzywce ok 40-50 zł moze byc uszczelka głlowicy a w najgorszym przypadku pęknięta głowica co jest w tym silniku bardzo czeste
Do tego też można zastosować chłodniczki ze sklepów komputerowych, 'water cooling', występują w różnych rozmiarach w zależności od ilości zamontowanych wentylatorów 12V. Króćce są wkręcane na uszczelki gumowe, ale do oleju to trzeba je zalutować po obwodzie.
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
Też tak myślałem że to uszczelka a dziśiaj rozmawiałem z mechanikiem to powiedział że przyczyn może byc wiele np: tuleje cylindra , sprężarka , pompa wody lub chłodnica oleju i co najgorsze on chciałby wszystko wymieniac po kolei
Czy istnieje w tym silniku inna możliwość zanieczyszczenia płynu olejem niż poprzez awarię uszczelki głowicy? Nie wiem jak jest u ciebie, ale znam przypadek znajomego który miał Forda fokusa. Była tam chłodnica płynu połączona z chłodnicą oleju. Rurka z olejem przechodziła kilka razy przez chłodnicę silnika. Pewnego razu rurka z olejem delikatnie "puściła"...
Woda w oleju co to oznacza. Głowica poszła czy tylko uszczelka pod głowicą. Widzę że ma pech do tego samochodu najpierw dziurawa chłodnica a teraz okazuje się że był wlany doktorek a po wymianie oleju wypłukało go i puściło na głowicy.A może się mylę. Jeszcze nierówno zaczął chodzić na wolnych obrotach i na niebiesko dymi z wydechu. Tak jakby wtryski...
Rozumiem, że olej wymieniłeś i wilgoci w silniku nie było a płyn znika nadal? Dodano po 37 Chłodnica wodna oleju tam jest?
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Markslew, olej jest bardziej taki czarny ale dość przeźroczysty, wymieniany 2tys km temu, układ chłodzenia, to chyba o chłodnice chodzi jest tam wlany płyn chłodniczy i nie wiem jakiego koloru Chodzi tutaj o kolor płynu czy nie jest w nim olej itp. np. plamy oleju, kawowy kolor. Jeśli olej przeźroczysto-czarny to dobrze. Gdyby był białawy jak kawa...
Witam. W mojej lagunie 2.2d 95r odkryłem ostatnio dużą ilość oleju w płynie chłodniczym. Jak już zatkało chłodnicę i się zagotowała oddałem do mechanika który stwierdził na dzień dobry uszczelkę pod głowica. okazało się ze uszczelka cała,a głowica wróciła ze sprawdzenia z kwitem ze jest szczelna. jakiś czas wcześniej (jak pojawił się problem) wymieniłem...
Jest to wadliwy silnik valvetronik tu wszystko może klęknąć za chwilę, oczywiście możesz ominąć chłodnice oleju, oczywiście możesz zdjąć głowice i zrobić nową uszczelkę. Nie wiem na co liczysz , bierz się do roboty i zbieraj na naprawy a nie klikaj na forum tu i na innych. W ogóle co cię podkusiło kupić te padakę byłeś na kacu czy kolega cię namówił?...
czy dobrze wyczyściliście układ chłodzenia bo tam długo trzeba go czyścić czy głowica była sprawdzana na szczelność i czy chłodnica oleju była sprawdzana pod ciśnieniem
owszem mogła paść uszczelka pod głowica lub sama głowica gdybyś podał jakieś blisze dane silnika bo płyn może dostawać przez chłodnice oleju montowaną pod filtrem oleju lub dołem tuleji cylidrycznych przy tulejach mokrych
Układ chłodzenia wypłukany z oleju , bez tego nie da rady i mimo że może być już dobrze z uszczelką to dalej będzie wywalać . Chłodnica zajęta przez olej nie oddaje ciepła .
Szczerze powiedziawszy to na ślepo mogę przypuszczać, że albo przepuszcza jednak gazy spalinowe uszczelka pod głowicą albo chłodnica spalin - bąbelkowanie płynu chłodzącego. Ktoś się kiedyś uparł, że walnięta uszczelka musi powodować pojawienie się oczek oleju w płynie chłodzącym - wcale nie. Nadmiar gazów spalinowych powinien powodować wzrost temperatury...
Witam, podczas wymiany uszczelki od chłodnicy oleju w samochodzie Opel Astra J 1.4 Turbo oznaczenie silnika 14 net, zauważyłem iż mam pęknięty kolektor wydechowy. Gruszka chodzi lekko, dmuchając sprężarką w wężyk od turba przysłona od turba pracuje lekko. Pęknięcia jak na zdjęciu. Pęknięcie jest też jeszcze wewnątrz ale na foto tego nie widać. Czy zakładać...
Gotuje się płyn, a chłodnica jest zimna. Objawy są nie regularne. Problem w Fordzie Focusie 1,6 16V; wymieniłem rozrząd, pompę wody, termostat, czujnik temperatury płyn chłodniczy i nic, dalej to samo, po przejechaniu ok. 4 km gotuje płyn w głowicy, a chłodnica zimna, ale to się dzieje nieregularnie. Byłem na sprawdzeniu głowicy, wszystko w porządku,...
Panowie i Panie, tłukę moją Astrę J 1.7 CDTI już ponad 6 lat. Była ostro żyłowana do odcinki 😅 Ogólnie lały wtryski, założone zostały uszczelniacze zaworowe i jest okej. Przy wymianie oleju kolejny raz leję płukankę silnika od Liqui Moly oraz dodałem Cerateca (auto o wiele rzadziej dymi), kultura pracy silnika lepsza. Przebieg 340 kk. Był problem z...
podłożyłem karton, jednak nie zauważyłem zeby ciekło z pod auta. wczoraj jechałem z Krakowa do Jaworzna i po przejechaniu w zbiorniku nie było płynu chłodniczego także płyn musi się gdzieś spadać podczas jazdy. Tak jak pisałem wcześniej w oleju nie ma ani deka płynu chłodniczego, auto nie kopci czyli pewnie zostaje ta chłodnica spalin?
Może że chłodnica jest zatkana. Sprawdziłbym z jakimi oporami woda przepływa przez nią. Jeżeli uszkodzona była by uszczelka pod głowicą to płyn chłodzący powinien być widoczny w oleju, jak się odkręci korek wlewu oleju to powinno być widać plamy. Dużo ubywa tego płynu?
Też tak przeszło mi przez myśl że może termostat się blokować ale czy jak by tak było to chłodnica robiła by się cała gorąca? bo tak właśnie jest od samego dołu do samej góry chłodnica równo się nagrzewa.Co do chłodnicy to może właśnie tutaj być szkopuł przed założeniem tej chłodnicy wypłukałem ją wrzątkiem w wannie i dużą ilością wody, wiecie co w...
Witam! to prawdopodobnie jest olej silnikowy jeżeli auto jest wyposażone w chłodnicę oleju to prawdopodobnie jest uszkodzona i olej przedostaje się do układu chłodzenia jeżeli takiej nie ma to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą pękła. Zanim zaczniesz coś działać sprawdź dokładnie coby nie narobic sobie kosztów. Pozdrawiam
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
Sprawdź chłodniczkę oleju. Wycieków nigdzie nie masz jeszcze? Np. Z pod pompy, chłodnica szczelna? Dodano po 54 ewidentnie woda przedostaje sie do układu spalania No to jedynie przez uszczelkę pod głowicą.
witam szukałem już wszędzie i takiej usterki nie znalazłem jak w moim przypadku. moja xantia grzeje się i powstaje ciśnienie w układzie przewody gumowe robią się twarde .w xantii 1.8 została wymieniona uszczelka pod głowicą głowica splanowana wymieniony olej filtr oleju . Sprawdzona została pompa wody jest oki chłodnica drożna obieg wody tez drożny....
wymiana uszczelka chłodnica oleju chłodnica oleju wymiana uszczelka chłodnica
wyświetlanie obrazka excel zespół obrazowania delphi interfejs
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Świecąca kontrolka poduszki powietrznej po zalaniu siedzenia Moment zaczepowy w silnikach BLDC - wartości i wpływ