Mniej więcej tak jak napisałeś - wymiana uszczelki pod pokrywą - najlepiej całą pokrywę możesz kupić używkę z BXE będzie najmłodsza i z teoretycznie mniejszym przebiegiem, może się trochę różnić kątem i długością korka oleju ewentualnie doczytaj ale jeśli nie masz osłony silnika to bez znaczenia. - wymiana egr - niekoniecznie ale warto, na spalanie...
Tak, czy inaczej auto wędruje do warsztatu. Nie mam możliwości się tym zająć. Czy to chłodnica oleju,czy uszczelka czy głowica. Jeśli uszczelka to 600zł bez gratów w tym wymiana rozrządu przy okazji. Oby skończyło się na uszczelce. Temat do zamknięcia /usunięcia. Dziękuję za pomoc.
Bierz drugi silnik z PEWNEGO zrodla, i zeby ci do glowy nie przyszlo sciagac: miski, dekla z glowicy itd. bo silniki sa znaczone Nie ma takich, chyba że silnik w aucie można odpalić i ktoś kto się zna zweryfikuje tyle ile może . A moge sam pofliczyć części ? Moge podzwonić do sklepów o wycene ale musze wiedzieć co jest do wymiany przy kapitalnym rekoncie...
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Nagrzewnica w porządku myślę jak zdiagnozować uszkodzona chłodnice oleju może lepiej.wymienić olej (wymiana za 5 tys miała być ) oraz płyn chłodniczy na nowy
Częsciowo zdemontowaliśmy trzy chłodnice z przodu , wykręciliśmy cztery śruby wpustowe mocujące moduł chłodniczki oleju i .....okazało się co było przyczyną wycieku . Uszczelki były w części w stanie agonalnym , obudowa plastikowa filtra oleju i podstawy popękana i krzywa. Rok vw T5 2012. Wymiana samych uszczelek to byłby zły pomyśl ,cztery śruby również...
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Termostat cieczy chłodzącej można założyć zimniejszy np. 87°C- nie pamietam już z czego,ale można dobrać według katalogu w sklepie motoryzacyjnym. Bez termostatu można bardzo łatwo przegrzać silnik, bo nie jest zamykany "mały obieg" pomijający chłodnicę. Aby olej podgrzać tak aby otworzył się termostat oleju trzeba troszkę się namęczyć , a wskazówka...
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Dzisiaj go robiłem. Chociaż nie jestem mechanikiem. Odnalazłem wymiennik (chłodnica oleju, chociać nie uważam tej nazwy za właściwą) i go sprawdziłem prężarką. Dość powiedzieć, że 1,7 DTI posiada chłodnicę oleju podobie jak DTL. Różnią się te chłodnice jedynie krućcem. Po wymianie chłodnicy jest oki. Rzecz owa mieści się na wspólnym wsporniku w filtrem...
Tak jak napisał Kolega waski821. Chłodniczka oleju występuje w wielu modelach silników. Wymiana całej chłodniczki ma sens tylko w przypadku gdy jest uszkodzona, krzywa lub skorodowana. Wydawać by się mogło, że aluminium nie powinno korodować, ale miałem właśnie z silniku A16XER taką sytuację. Powierzchnia cłodniczki, do której przylegają uszczelki była...
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Skrzynia wymieniona. Dzisiaj końcówka prace mechanicznych i uruchomienie. 1. Będę przekładał chłodnicę oleju z uszkodzonej skrzyni (gdyż jest nowa). Czy powinienem jakoś specjalnie wypłukać pozostałości emulsji (olej+glikol) ? Czy po prostu zlać zawartość i przełożyć ? 2. Wymiana oleju: - odkręcam korek, czekam aż zleci - demontaż misy, czyszczenie...
Niech kolega ma w regulaminie warsztatu aby klient przyjezdzał tylko sprawnym autkiem Tyle że zanim zrobisz jedną usterkę, musisz usunąć 10 innych, których klient nie zgłaszał. Wymieniasz zgodnie z życzeniem klienta uszczelkę głowicy, a tu się okazuje że cieknie i chłodnica i pompa wody i nagrzewnica. Co zrobisz? Za tydzień będzie reklamacja, bo auto...
Jeżeli nie ma odgniotów na deklu albo chłodnicy to wymiana uszczelek powinna wystarczyć, ale to nie było to. Mechanik przy demontażu trącił chłodnicą o blok i zrobiła się dziurka na zgrzewie wielkości czubka szpilki. Dwa razy wyjmowałem i wkładałem i dopiero znalazłem przyczynę. Ciśnienie oleju podobno ok. 5 atmosfer także olej w zbiorniczku rósł w...
Witam jakieś pół roku temu kupiłem BMW z padniętą uszczelką Objawy to: Po czterech przejechanych kilometrach silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna wymiana pompy i termostatu nie pomogła W zbiorniczku płynu chłodzoncego znajdował się olej Postanowiłem zdjąć głowicę I odać ją do planowania i sprawdzenia na szczelność po odebraniu i zamontowaniu...
Plyn chlodniczy w układzie cisnieniowyn ma temperaturę wrzenia ponad 110 stopni...woda sie do tego nie nadaje. Woda właśnie jak najbardziej się nadaje do sprawdzenia włącznika termicznego wentylatora, bo włącznik wentylatora jest skalowany aby przy temperaturze 98 stopni włączał wentylator a woda wrze w granicach 100 stopni Celsjusza, więc jak najbardziej...
Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi, że dźwięki ze skrzyni to prawdopdobnie łożysko oporowe, po wciśnięciu dźwięk znika. Co do uszczelki to zastanawiam się czy to ona bo, korek od oleju jest od spodu czysty, na bagnecie nic nie wskazuje, że coś jest nie tak z olejem (nie ma śladów płynu chłodniczego). A co do temperatury to cała chłodnica była...
Miałem kiedyś przypadek z Scanią 500 V8 olej mieszał się z płynem pomimo wymiany oringów uszczelki i chłodniczki. Przyczyną okazała się pokrywa chłodnicy oleju, prawdopodobnie ktoś prędzej wymieniając uszczelki za mocno dokręcił śruby i wypaczyła się powierzchnia pokrywy . Wymiana na nową oryginalną pokrywę rozwiązała problem.
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
witam. Jestem posiadaczem auta.Renault Scenic 2 1.9 dci 120km. Auto w zeszłym Miesiącu przeszło mały remont,regeneracja turbo,wymiana uszczelki pod kolektorem,wymiana uszczelki pod miską olejową i porządki w instalacji.Dla wygody wyciągnąłem silnik aby mieć do wszystkiego lepszy dostęp po zrobieniu wszystkiego po zalaniu oleju i po podłączeniu całej...
Witam. Jak w temacie, od kilku miesięcy jestem posiadaczem Seata. Od kiedy go kupiłem były małe problemy, mianowicie obroty falowały, potrafił zgasnąć. Błąd, uszkodzona przepustnica. Kupiłem używaną i auto straciło na mocy, ale już nie faluje, teraz wyswietla błąd 516 włącznik biegu jałowego. Teraz jest poważniejszy problem, ubytek oleju w silniku....
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą Jak się pałuje na zimnym to tak się dzieje . Albo jak się ukłąd zapowietrzy albo termostat zatnie albo jak jest mało płynu. No, a świstak siedzi, bo sreberka były kradzione. ;-) Odnośnie tego, jak dbać, konserwować, oraz napełniać układ chłodzenia w Poldoroverze...
Miałem coś podobnego w Felicji '99 MPI. Nie gotowało mi się, ale normą było podchodzenie temperatury pod 110°. Zrobiło mi się kiedyś samo, stojąc na skrzyżowaniu. Zwykle miałem w okolicach 90°, a tu nagle pyk - zaczęło regularnie, na wolnych obrotach dochodzić pod te 110°. Wentylator na chłodnicy dawał radę, nie miałem przejścia powyżej. Ale stres...
AVE... To potem można wyciągnąć takie wnioski: Zbyszek Kopeć napisał: nikt jeszcze nie wykonał takiego auta na lata, są szybko złomowane No właśnie. Te samochody trzeba non-stop serwisować, by dociągnęły kilku lat używalności. A elektryczne nie :) I tak w elektryku nie serwisuje się: 1. Nie wymienia się olejów 2. Nie wymienia się rozrządu 3. Nie wymienia...
Niedokręcony filt albo uszczelka chłodnicy oleju.
W oleju nie widać płynu. Wcześniej przed wymianą uszczelki był. I na pewno przyczyną dostawnia się oleju do wody była wtedy uszczelka pod głowicą, a może chłodnica oleju.
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Najlepiej zacząć od demontażu filtra oleju - olej spłynie do miski. Nie odpalać przed pracą 2-3h. Dodano po 55 I kup pierburga ma komplet uszczelek włącznie z tymi od podstawy/bloku.
Wyjęcie termostatu nie spowoduje wymuszenia dużego obiegu, czyli lepszego chłodzenia silnika, a wręcz odwrotnie - płyn pójdzie krótszą drogą i silnik się zagotuje szybciej niż zwykle. Jeśli masz olej w płynie może to być spowodowane, jak koledzy piszą, nieszczelnością uszczelki pod głowicą, gdzie krzyżują się kanały olejowe, wodne i cylindry (kompresja)....
Witam. Poszukuję schematu instalacji klimatyzacji Renault Koleos 1, rok prod. 2009, pojemność 2,0 diesel. (at)ElektrodaBot AI: Czy chodzi o schemat elektryczny, mechaniczny, czy oba schematy instalacji... Bezpośrednia odpowiedź • Kompletnego, fabrycznego rysunku mechanicznego (layout + routing przewodów) nie ma w domenie publicznej – znajduje się w...
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
koszt uszczelki ok 100 zł planowanie głowicy ok30zł wymiana ok 150-200 w normalnym warsztacie miasto Kalisz i przy okazji sprawdz pompę wodna w audi lubi cieknąć na uszczelnieniu koszt wymiany ok100 nowa pompa
Witam. Dziekuje za odpowiedzi.Pojechałem do kolegi mechanika,pierwsze co zrobiliśmy to podjechaliśmy do drugiego kolegi :-) na komputer.Sprawdzał na różne sposoby.Usterek elektronicznych brak.Wróciliśmy do garażu.Druga rzecz oglądamy wałki.Zdejemujemy lewą pokrywę,a tem sobie leżą spokojnie dwie dzwigienki zaworowe które wyskoczyły.Naturalnie wałki...
Już wiem gdzie się podziewa woda z chłodnicy, sączy się spod głowicy, spod uszczelki. Czy wymiana uszczelki wystarczy czy jest obowiązkowe planowanie, głowica była planowana rok temu. W oleju nie widać wody, nie przybywa, ładny jest olej, ale po pierwszym odpaleniu na biało kopci, pewnie to woda się dostaje na tłok. Nagrałem filmik : https://filmy.elektroda.pl/29_1398185511...
popatrz czy z tłumika nie leci para lub woda,w chłodnicy ubywa płunu, majonez pod kurkiem wlewu oleju - jak tak to czeka cie wymiana uszczelki pod głowicą Dodano po 10 ja też mam probelm z moim cc700 aisan 96r , mam go 4miesiące chodził nawet ok ale ostatnio gdy sie dobrze zagrzeje (niemam zegara z temperaturą) zaczyna chodzić nierówno i na luzie ałtomatycznie...
Odnośnie chłodniczki, dokonałem rewizji i ogólnie uszczelka wyglądała bez zarzutu.Mogło na niej przepuszczać bo praktycznie była ona w równej płaszczyźnie z rowkiem dla niej przeznaczonym i tak jakby nie było odpowiedniego doszczelnienia przy dokreceniu. Mimo wszystko byłem i tak zmuszony na niej zmontować ponownie, bo nie ma dostępnych przynajmniej...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Witam.Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,moze uszczelkę pod głowicą wydmuchało.Zobacz gdzie masz wyciek płynu chłodniczego.Podejrzewam że zamulaczem nie załatwisz wycieku.Zainteresuj się zużyciem oleju , sama wymiana oleju jak widzisz nic nie daje.Pozdrawiam Waldec
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
W ostatnim czasie coś robiłeś z tym silnikiem? Wymiana oleju, płynu chłodzącego? Może być tak że padła Ci uszczelka pod głowicą. Ale to musisz do mechanika podjechać aby Ci to sprawdził. Jakby się nagrzał to bym obstawiał termostat ale skoro nawet się nie zagrzeje może być uszczelka. Jednak to jedna z teorii.
Nie ma wycieków na zewnątrz to nic innego jak przegląd głowicy silnika w tym oczywiście wymiana uszczelki
Troszkę z opóźnieniem ale podsumowuję usterkę. - założona turbosprężarka po regeneracji, - wymieniona uszczelka pod głowicą, pod kolektorem wydechowym, ssącym, pokrywą zaworów, - uszczelniacze zaworów, - planowanie głowicy (minimalne), - wymieniona kupa innych uszczelek, siemeringów, uszczelniaczy itp, - wymiana oleju, filtra oleju i płynu chłodniczego....
To ,że w płynie czuć zapach benzyny może być inną przyczyną.Jeżeli zalało tłoki to benzyna przedostaje się bo oleju.Filtr oleju ma chłodzenie ,czy jak to zwał. . .tam często olej może dostawać się do płyny,a wystarczy wymiana uszczelki.
Szukam jakiejs podpowiedzi co może dziać się z samochodem, silnik oplowski Z18XER, krótka historia poniżej: Auto po zakupie przeszło szybki serwis, wymiana plynów, filtrów, itp. zrobiłem nim kilka tys km i zauwazyłem znikanie płynu chłodniczego (ani w silniku nie było masła, śladów na bagnecie, ani w zbiorniczku wyrównawczym nie było oczek oleju), dolewałem...
Na 100% uszczelka pod głowicą. Jak się na tym dłużej pojeździ to są problemy z silnikiem - "przybywa" oleju rozcieńczonego płynem, utrata kompresji, wymiana pierścieni itd. przy okazji wynień też płyn chłodniczy bo ten już jest mocno "zgazowany". Pozdrawiam
podnosi się stan oleju, prawdopodobnie przecieka płyn chłodniczy. Wymieniona była uszczelka pod głowicą, bez poprawy, po kilkunastu kilometrach stan oleju się powiększył. Co proponujecie, czy wymiana głowicy może pomóc, czy to raczej pęknięty blok. Zna ktoś jakieś miejsce gdzie można by jedno (głowicę) lub drugie (silnik) kupić? Dziękuję z góry za info.
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
No to płyn stawiam na wyciek z pompy wody. Natomiast co do oleju to wymien na początek uszczelke pokrywy zaworów, oring na aparacie obie czesci koszt ok 6zł. Wymiana we własnym zakresie. A jeżeli cieknie z pompy wody to jest troche zabawy i jak dawno nie byl rozrząd zmieniany to warto odrazu zmienić. Przypatrz się czy na trójnikach tych co idzie płyn...
Witam wszystkich Chcę się zabrać za naprawę silnika C328. Rok temu zalałem chłodnicę wodą od razu wszystko poszło do oleju (aż poleciała strumieniem spod bagnetu) wygląda na to że poszła głowica lub uszczelka stąd pytanie, czy poradzę sobie z wymianą głowicy na nową jeśli nie miałem z tym nigdy do czynienia? jeśli nie ja to nikt się za to nie weźmie...
Witam, niedawno zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego, oraz trochę z bagnetu stan oleju znikał, falowały obroty i raz na 5 odpaleń samochód muszę kręcić rozrusznikiem 10-15 sekund, żeby załapał a jak załapie to ma problemy z wejściem na równe obroty(przegazowanie pomaga). Dziś sprawdziłem stan oleju i na bagnecie pojawił się biały osad, więc jestem pewien,...
Cześć, posiadam problem z moim golfem V 2.0tdi 2006, 170ps BMN. Na początku auto gubił płyn chłodniczy, wężyk był pęknięty, został wymieniony. Jednak jego wymiana nic nie pomogła. Pobierał nadal płyn chłodniczy, na 400km potrafił nawet 1l gubić. W poniedziałek odpaliłem auto i nagle z wydechu biały dym leciał, cały czas podczas jazdy lub stania. Auto...
Od stycznia 2019 po remoncie góry silnika borykam się z problem z moją A3. Silnik przeszedł generalny remont góry silnika, wymieniono: wałek rozrządu, popychacze, panewki wałka, rozrząd, uszczelki na pompowtryskach, uszczelkę głowice, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę kolektora wydechowego, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pompy wacum, uszczelkę...
Jestem przekonany, że skoro bierze Ci płyn chłodniczy to uszczelka pod głowicą poszła. Dodatkowo wskazuje na to, że płyn nigdzie nie cieknie oraz masełko pod korkiem. Objaw nr.1 też na to wskazuje. To masełko to po prostu płyn chłodniczy zmieszany z olejem który znajduje się normalnie tam gdzie znajduje się olej. Odpowiadając na pytanie 4 auto nie ma...
Chciałem się zapytać czy aby na pewno droga postępowania w tym przypadku jest słuszna. Otóż jestem na etapie pół remontu silnika w Oplu Astrze 1.4 90 KM 16 zaworowy, z gazem. Remont jest z powodu tego, że do układu chłodzenia przedostają się spaliny, co wykazała diagnostyka w tym kierunku. Wcześniej z pompy wody wywaliło króciec i musiałem holować auto...
Witam, zakupiłem Lupo 99r 1.4 16v (75ps) i niedługo po zakupie padła uszczelka pod głowicą. Mechanik oprócz naprawy uszczelki polecił mi zrobić remont kapitalny silnika - silnik chodził jak disel. Zostało zrobione: - wymiana panewek korbowodowych - wymiana pierścieni tłokowych - naprawa głowicy kompleksowa Po naprawie silnik ma moc, płyn chłodniczy...
Witam Mam problem. Przegrzał mi sie ostatnio silnik. Zagotował sie płyn w chłodnicy. Od razu wyłączyłem silnik ale troche potrwało zanim ostygł! Okazało sie że bydlak czujnik temp nawalił i nie włączył wentylkatora! Uzupełniłem płyn ale ostatnio zauważyłem że go znowu sporo ubyło a silnik jest mokry! Podejrzewam ze to płyn chłodniczy bo oleju nie ubyło....
Witam, mam problem z audi a3 1.6 1998r. Auto chodzi bardzo nierówno, dusi się, czasem gaśnie w trakcie jazdy. Problemy pojawiają się najczęściej na rozgrzanym silniku. Do tego spija płyn chłodniczy jak smok - 1l/60km no i zauważyłem że ubyło sporo oleju, który był wymieniany jakieś 5tyś km temu, zostało minimum. Na korku od oleju jest sporo brązowej...
Nie wiem czy mechanik nie robi mnie na szaro więc mam kilka pytań: Grzeje mi się silnik, płyn chłodniczy albo znika jak amfora albo wrze jednak jest klarowny (układ szczelny sprawdzałem) a po odpaleniu samochodu po jakimś czasie mam spaliny w chłodnicy (po jakimś czasie zanim zacznie rosnąć temperatura czuć zapach podobny do spalin), przewody doprowadzające...
Witam Niedawno zakładałem wątek o dymieniu Fiata Stilo 1.6 16V 103KM. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Niestety dalej dymi i praktycznie wiem w czym problem. W tamtym wątku pisałem że nie dymi. Trochę w tym racji bo po przejechaniu większego odcinka na wolnych przez chwilę nie dymi. Od początku. Problem z wypadaniem zapłonów...
Wiem jest tego dużo ale chcę być dokładny!!! Zbierał mi się w zbiorniczku płynu chłodniczego mały osad oleju. Postanowiłem to naprawić bo lubię gdy wszystko jest ok. Okazało się, że głowica jest pęknięta – wymieniłem na dobrą. Po przejechaniu ok. 600kmsytuacja się powtórzyła, tylko zamiast 100ml na 2000km ( jak poprzednio) w zbiorniczku pojawiło...
jeśli martwisz się o wydatki na części to wybierz szmeldzwagena Golf trzeciej generacji mam takiego żona jeździ po mieści silniczek 1.8 zagazowany komfort może nie za tęgi ale części taniutkie dużo jest ich na rynku ostatnio robiłem remoncik silnika wymiana uszczelki pod głowicą uszczelniaczy koszt wszystkiego 400 zł wraz z rozrządem pompą wody olejem...
Po długiej przerwie wracam do tematu. Jakiś miesiąc temu zauważyłem, że w zbiorniku płynu chłodniczego ubywa szybko płynu. Częste dolewanie płynu i zasięgnięciu informacji u szwagra mechanika i przeprowadzenia testu szczelności układu chłodniczego, okazało się że mam walniętą uszczelkę pod głowicą, dodatkowo silnik lekko bierze olej silnikowy. W jednym...
Witam. Posiadam Fiata Punto 1.2 8V 2000 rok. Na początku stycznia wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Objawy były takie, że puchły węże gumowe i wywalało płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych,...
Co mogę powiedzieć to na 99 % jest winny właśnie elektrozawór niestety ... brak terminowej wymiany płynu powoduje niestety takie objawy ... to są oczywiście moje spostrzeżenia, przeważnie po rozebraniu na śrubki i wypolerowaniu części zaworu problem ustępował na jakiś czas oczywiście, na pewno udział w tej niesprawności mają uszczelnienia, które niestety...
Witam Panowie, to znowu ja i moja astra. :D Otóż mam silnik rozebrany do następnej roboty. Samochód mi zaczął palić olej niemiłosiernie. Zrobiłem test kompresji i wyszło po... 4 bary na trzech cylindrach, a na czwartym 6. Potem zrobiłem taki test, że nalałem trochę oleju do cylindrów i wtedy robiłem test kompresji. Generalnie wtedy kompresja mi rosła...
Wężyk do wtrysków jest alu albo stalowy . Mógł pęknąć ze starości albo po remoncie głowicy przy zakładaniu . Jeśli olej napędowy dostał się do sprzęgła to raczej jego wymiana zostaje . albo wyjęcie i płukanie . Ja bym jednak docisk i koło zamachowe wyczyścił i dał nową tarczę . Płyn chłodzący będzie się podnosił jeśli silnik się nagrzewa . Sprawdź czy...
SPRAWOZDANIE NAPRAWY FORDA MONDEO 1.8 16V rok 1995. Jak wcześniej wspomniałem wymieniane został cały rozrząd. kupiłem Rolki,napinarz pasek rozrądu i pasek klinowy oraz pompkę wodną.To wszystko zostało wymienione jednakże po wymianie bez problemu odpalił pochodził trochę ale wyszła mała usterka chodziło dokładnie oto że płyn chłodniczy nie dochodził...
Witam posiadam audi a4 b5 1.6 z 1997 roku. Zakupiłem je w sierpniu jako pierwsze auto dla młodego kierowcy. Auto wydawało się okej 176 tys myślę że w miarę autentyczny przebieg bo poprzedni właściciel posiadał je 11 lat i widać było że było zastane ze względu na to że było 2 autem awaryjnym ponieważ sprzedający jeździł w delegacje ale do rzeczy po 2...
Witam. W styczniu tego roku miałem robioną uszczelke pod głowicą. Planowanie głowicy, sprawdzanie szczelności, docieranie zaworów, wymiana prowadnic oraz uszczelniaczy. Wszystko chodziło dobrze aż na początku sierpinia zaczęlo ubywać płynu. Niby płyn uciekał koło króćca od nagrzewnicy, dociągnąłem obiemke ale problem nie ustał. Zbagatelizowałem sprawe...
Cześć, Pokrótce napiszę jakie poczynania zostały podjęte od mojej ostatniej wizyty w tym temacie. Obecnie auto jest po: - pełnej diagnostyce mechanicznej i komputerowej, - kapitalnym remoncie głowicy, - wyrównaniu powierzchni bloku, - naprawie kółka rozrządu (napawanie pierwszego wypustka dla czujnika położenia wałka), - trzykrotnym montażu i ustawieniu...
Witam koledzy. Niedawno poruszyłem mojego staruszka po prawie 3 letnim postoju w garażu. Opel astra f 1.4 gl. Jedyne co przez ten czas go spotykało to jazda na wymianę oleju, oraz przeglądy. Teraz muszę go używać częściej. Po zrobieniu około 100km zaskoczyło mnie, że obok lewego koła mam rozpryśnięty na chodniku jakiś płyn (niczym prysznicem). Po otworzeniu...
Samochód na monowtrysku, zadbany o autentycznym przebiegu 138 tys km, po niedawnej wymianie filtrów, świec , przewodów i aparatu zapłonowego na nowe. Przebieg po wymianie kpl rozrządu 32 tys km. Silnik pracuje równo, ssawka się prawidłowo odłącza po nagrzaniu. Objawy negatywne to: spalanie benzyny ponad 10 l /100 km, po krótkim nagrzaniu dymi w kolorze...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
Witam, na wstępie zaznaczę że trochę czytałem tutaj i w różnych innych źródłach i dalej nie wiem co robić. Sytuacja wygląda nastepujaco: Około rok temu kupiłem t5 z motorem 2.5tdi. Nie pamiętam czy od początku czy później zaczęło się picie płynu chlodzącego. Przejechałem autem około 40tys km i co jakiś czas dolewałem borygo. Bez zależności że ileś litrów...
Cześć wszystkim! Jestem tu nowy i dołączyłem, ponieważ zepsuł mi się blok silnika i szukam porady. Mam Massey Fergusona z silnikiem Perkins wysokoprężnym 2,5 turbo diesel. Mamy ten ciągnik z trzeciej ręki. Po bezproblemowej pracy silnika przez 30 godzin od zakupu nagle czujnik temperatury spadł do 0, zabrakło płynu chłodniczego (gdzie niedawno go uzupełniałem),...
Witam wszystkich. Od pól roku jestem posiadaczem Opla Corsy C 1.3 CDTI ECOTEC 70KM, rocznik 2004. Przebieg 130 000 km. Ostatnią większą naprawą była wymiana uszczelki pod głowicą z powodu "zaciągnięcia" oleju do zbiornika płynu chłodzącego(samochód był holowany do mechanika gdyż nie był zdolny do jazdy). Autko także ostatnio miało regenerowaną turbinę...
Zakładam nowy temat, gdyż na starym nie mogę otrzymać odpowiedzi, może jest już za mało widoczny. A więc po utracie płynu chłodniczego przegrzałem 2.5tdi 180km AKE. Okazało się, że obydwie głowice pękły, tak więc kupiłem używane i oddałem je do regeneracji, tzn. planowanie, szlifowanie gniazd, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem auto zakładając nowe uszczelki...
Fiat uno 2002 r. Silnik z fiat Tempra 1.6 8v 90KM przerobiony na gaźnik Witam, nie lubię korzystać z usług mechaników, ale jestem zmuszony do tego. Bo pod blokiem sobie sam nie wyciągnę głowicy i sam nie splanuję, dlatego już wolę poszukać kogoś zaufanego kogo polecacie. Ogółem silnik ma prawie 30 lat i remontować go już raczej nigdy nie będę. Ale wszystkie...
Witam posiadaczy astrolotów z silnikiem 1,7 DTI ,przy uzupełnianiu płynu w spryskiwaczy spostrzegłem czarny zbiornik płynu wyrównawczego o zgrozo nowy wydatek i to nie mały ? Po przewertowaniu kilku dziesięciu postów z tematem postanowiłem wymienić chłodnicę oleju, której to uszkodzenie daje identyczne objawy ja pęknięta głowica czy uszkodzona uszczelka....
uszczelka chłodnica oleju wymiana uszczelka chłodnica wymiana chłodnica oleju
instrukcja sterownik sprężarka satelitarny tuner analogowy rezonans karoserii
tuner harman stacja lutownicza
Czy ecoNET 24 jest podatny na włamania? Diagnosing PSA DTCs: Tools and Methods